Jeesus sanoo, kuka pelastuu!

Palstalainen

"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."
Joh 10:9

Siinä ei ole ihmisellä vastaansanomista!

86

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

    • Jerusalemissa on varmasti pelastuneet, mutta he eivät ole kristityjä vaan juutalaisia.

      Mistä he sitten ovat pelastuneet, no, kristittyjen verkosta tietysti. Ylistys sille.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

      • Anonyymi

        Et takuulla ystääni kanssa jättäisi Devoitia toimittamatta telkien taakse jos hän oikeasti uhkailisi. Joten lopeta valehelusi Teuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et takuulla ystääni kanssa jättäisi Devoitia toimittamatta telkien taakse jos hän oikeasti uhkailisi. Joten lopeta valehelusi Teuvo.

        Mitä tarkoittaa: ystääni ja velehelusi, onko tämä joku verilelu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa: ystääni ja velehelusi, onko tämä joku verilelu?

        Tulos on tuota luokkaa, kun kohmelossa/kännissä tänne perättömiä juttuja kirjoitellaan.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        Soppiipa tuota eppäillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soppiipa tuota eppäillä.

        Epäily on synnin seurausta jo.


    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jobinpostia

      2Moos.3:14. Biblia(1776). Sanoi Jumala Mosekselle: Minä ole se kuin minä olen. Ja sanoi, niin pitää sinun sanoman Israelin lapsille: Minä olen lähetti minut teidän tykönne. Minä olen hebreaksi ehjee, muistuttaa Herran nimeä Jahve.

      • Anonyymi

        Ehjee tarkoitti ehjää.


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikki lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät; ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Joosefin poika?"

    • violaluna17

      Tulee aika,jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa. Te kumarratte sitä,mitä ette tunne. Me kumarramme sitä minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo,jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää Hengessä ja totuudessa,sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki,ja jotka häntä rukoilevat,niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa.

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


    • UskonSana

      Raamatussa asiat sanotaan hyvin selkeästi ja ymmärrettävästi. Usein vaan on niin että ihmiset ei tiedä koska eivät ole lukeneet eivätkä tutkineet kirjoituksia. On epäileviä jotka sanoo 'onko Jumala todella sanonut'. Sana on ja pysyy aina ja ikuisesti eikä koskaan palaa tyhjänä Jumalan luo vaan tekee sen mitä varten se on maailmaan lähetetty.
      Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi". Ap. t. 26:26.
      Raamattu puhuu uskosta:
      http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1168633258848&search=Usko&rng=0&submit1=Hae&ref=&ctx=0&mod1=FinPR&mod2=&mod3=

      • Juurikinniin

        Kyllä näin on.


    • Jeesusarmahtaa

      Jeesus ottaa vastaan katuvaiset!

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

      • Anonyymi

        Tai panee lampaita henkensä edestä.


    • Jeesusarmahtaa

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

    • Jeesusarmahtaa

      Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.

      • Anonyymi

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        Toivottavasti me ei jouduta siellä "taivaassasi" samalle osastolle, kun vaikutat aika yksiniittiseltä tyypiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti me ei jouduta siellä "taivaassasi" samalle osastolle, kun vaikutat aika yksiniittiseltä tyypiltä.

        Pidä sinä huoli, että pääset sinne. Varmaan ymmärtänet, että vain Jeesuksen kautta sinne pääsee.
        Itse luotan Jeesukseen, että hän pitää minusta huolen loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä huoli, että pääset sinne. Varmaan ymmärtänet, että vain Jeesuksen kautta sinne pääsee.
        Itse luotan Jeesukseen, että hän pitää minusta huolen loppuun asti.

        Tottakai minä sinne pääsisin, jos sellainen olisi olemassa. Toivoin vain ettei siellä mielikuvitus taivaassa, jouduttaisi samalle osastolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä huoli, että pääset sinne. Varmaan ymmärtänet, että vain Jeesuksen kautta sinne pääsee.
        Itse luotan Jeesukseen, että hän pitää minusta huolen loppuun asti.

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä huoli, että pääset sinne. Varmaan ymmärtänet, että vain Jeesuksen kautta sinne pääsee.
        Itse luotan Jeesukseen, että hän pitää minusta huolen loppuun asti.

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä huoli, että pääset sinne. Varmaan ymmärtänet, että vain Jeesuksen kautta sinne pääsee.
        Itse luotan Jeesukseen, että hän pitää minusta huolen loppuun asti.

        "Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."

        Lohduttavaa. Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohduttavaa. Kiitos Jeesus!

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        Kiitos Jeesukselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai minä sinne pääsisin, jos sellainen olisi olemassa. Toivoin vain ettei siellä mielikuvitus taivaassa, jouduttaisi samalle osastolle.

        Taivaaseen johtaa vain yksi tie, Jeesus-tie!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai minä sinne pääsisin, jos sellainen olisi olemassa. Toivoin vain ettei siellä mielikuvitus taivaassa, jouduttaisi samalle osastolle.

        Millä perusteella arvelet sinne pääseväsi?


    • Menkääpois

      "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene. 
      "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.' 
      Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
      Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.' 
      "Siellä te itkette hammasta purren, kun näette Abrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikki profeetat Jumalan valtakunnassa mutta huomaatte, että teidät itsenne on suljettu ulos. 
      Idästä ja lännestä, pohjoisesta ja etelästä tulee ihmisiä, jotka käyvät aterialle Jumalan valtakunnassa. 
      Monet viimeiset ovat silloin ensimmäisiä, monet ensimmäiset viimeisiä."

    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

      • Anonyymi

        ”Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.”


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.

      • Anonyymi

        Jeesus tekee ihmeitä!


      • Anonyymi

        ”Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä pelastit minut etkä sallinut viholliseni iloita minusta.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tekee ihmeitä!

        ”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.”


    • Jeesusarmahtaa

      Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Riemuitkaa, te taivaat, iloitse, sinä maa, puhjetkaa riemuun, te vuoret, sillä Herra lohduttaa kansaansa ja armahtaa kurjiansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja nähdessään heidän uskonsa hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut."

      • Anonyymi

        ”Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.”


    • Jeesusarmahtaa

      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

    • Jeesusarmahtaa

      Onneksi Jeesuksella on kaikki valta, eikä pienellä ihmisellä.

      • Anonyymi

        "Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."


    • Jeesukseenluottavainen

      Ilman Jeesusta olisin epätoivoinen.

      • Anonyymi

        Olet todella epätoivoinen kun sinun pitää pitää mielikuvituskaveria, aikuinen immeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella epätoivoinen kun sinun pitää pitää mielikuvituskaveria, aikuinen immeinen.

        ”Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.”


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta ennen pääsiäisjuhlaa, kun Jeesus tiesi hetkensä tulleen, että hän oli siirtyvä tästä maailmasta Isän tykö, niin hän, joka oli rakastanut omiansa, jotka maailmassa olivat, osoitti heille rakkautta loppuun asti.

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

      • Anonyymi

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”


    • AamenkiitosJeesus

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

      • Anonyymi

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”


    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Siunaus on vanhurskaan pään päällä, mutta väkivaltaa kätkee jumalattomien suu.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.

    • AamenkiitosJeesus

      Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Hyvä saa Herran mielisuosion, mutta juonittelijan hän tuomitsee syylliseksi.

    • AamenkiitosJeesus

      mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti. Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.

    • Ihminenminäkin

      Niinpä. Ihmisellä ei ole siihen mitään sanomista.

      • Samaa.mieltä

        Niinpä, kannattaisi siis uskistenkin pitää pienempää meteliä niiden kadotustuomioden jakelussa.


      • the-bible

        Luojan on kaikki.

        https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa

        Biblia (1776) Ps. 139:16 Sinun silmäs näkivät minun, kuin en vielä valmistettu ollut, ja kaikki päivät sinun kirjaas olivat kirjoitetut, jotka vielä oleman piti, joista ei yksikään silloin vielä tullut ollut.


      • Anonyymi
        Samaa.mieltä kirjoitti:

        Niinpä, kannattaisi siis uskistenkin pitää pienempää meteliä niiden kadotustuomioden jakelussa.

        ”Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,”


    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

      • Anonyymi

        Paska lahja. En kestäisi uskien tekopyhää paatosta päivääkään. Voihan taivaasta vapautua, jotenkin, ilman itsaria.

        Kumpi maksaa lahjaveron, saaja vai antaja?
        Me kuollaan kaikki! Ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Se on just näin!😀

    • Saatana tarvitsee tällaisiakin hoitomiehiä raamatunlausekoteloita kantamaan:

      "He köyttävät kokoon raskaita ja hankalia taakkoja ja sälyttävät ne ihmisten kannettaviksi, mutta itse he eivät halua niitä sormellaankaan liikauttaa.

      Kaiken minkä tekevät he tekevät vain siksi, että heidät huomattaisiin.
      He käyttävät leveitä raamatunlausekoteloita ja panevat viittaansa isot tupsut,
      he istuvat pidoissa mielellään kunniapaikalla ja synagogassa etumaisilla istuimilla ja ovat hyvillään, kun ihmiset toreilla tervehtivät heitä ja kutsuvat heitä rabbiksi."

      Kun löytävät sopivan lauseen, kiiruhtavat sen heti kuittaamaan: "Just niin. Aamen kiitos Jeesus."

    • Anonyymi

      Jeesus tarkoittaa ,että kaikki portit
      eivät käy hänen kauttansa ,mutta joka
      uskoo raamattuun ja Jeesukseen saa
      armon ja se sisältää ikuisen elämän
      Jumalan tykönä.On myös vääriä portteja, joiden kyltissä lukee vapaata
      nautinnollista seksiä tule tänne ja nautitaan ,koska meillä on armo.Kolmannessa lukee ajetaan
      kaikki nautinnot luvallisiksi ja synnittömiksi tule tänne pelastut ,koska sinulla on armo.

    • Anonyymi

      Jeesuksella oli Raamatun mukaan Daavidin avain ja Daavid oli aikalaisten kirjoitusten mukaan bandiitti. Kuka teistä ns. asiantuntijoista on bandiitti?

    • Anonyymi

      Höpötystä.

      • Anonyymi

        Se on just noin!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe