Vaatimaton mökki korvesta tai saaresta

Kirjailija ja tutkimustyötä tekevä ,Haluaisin vuokrata todella vaatimattoman mökin tai entisen asuinrakennuksen keskeltä korpia tai saloja tai sitten saaresta ainoana mökkinä.Ei siis tarvitse olla sähköjä ja vesijohtoa.Toimiva tulisija ja ehjä piippu olisi toivottavaa.Ja pidemmäksi aikaa. Jos sinulta löytyisi tälläinen, niin laita vähän tietoo ja yhteystiedot. Eikä väliä mistä päin suomea. ystävällisesti.Heli.S
Ilmianna
Jaa

16 Vastausta

Esim. tässä vois olla: mene googleen ja kirjoita:vuokranet ja valitse majoitus.Kun selaat,eteen tulee siisti mökki Korpihovi,Pohjois-Savo,Rautalampi.Jos antaa aihetta,laita maili, hinta sovittavissa.Siisti on
timo.oksa@pematic.fi
keskustellaan sitten enemmän.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kiitos vastauksesta Timo.O.Katselen vielä jos tulis vastauksia jostain sähköttömästä kohteesta.Niitä saarikohteita kanssa toivoisin....vaikka ulkosaaristosta.Olen veneillyt siellä aikoinaan ja saarissa oli paljon mökkejä missä kukaan ei selkeästi käy.Heli.S
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Voisin tulla sinun kanssa saareen naku-uinnille.
Ilmianna
Jaa
Mie voisin nuohota röörit!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Olen edelleen etsimässä mökkiä.Asiallisia vastauksia.Kiitos
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Minulla on sähkötön, mutta aurinkopaneeli kyllä on. Vesi ei tule kuin ämpärillä järvestä joka on ihan vieressä. Jos kiinnostaa keskisuomi. Tekstaa 0440280654 jätä tarjous saat kuvia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Noh, vastaan asiallisesti, olis tarjolla eräkämppä, y-savossa metsäautotienpäässä, puro lähellä, ei mukavuuksia ainostaan kamina kämpässä. Kämpän koko n.2.5x3.o m. Ulko wc-ja halkoliiteri. Vastaa annan sitten tarkempia tietoja. Jos todella olet tosissasi???
Ilmianna
Jaa
Liian alkeellinen. Kiitos silti tarjouksesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Oleppa hyvä! Hyvää kesää sulle ja alkeellisia "mökkitarjouksia" tai vaatimattomia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hei, ai tämä on tosiaan tälläinen sivu,että kuka vaan voi nimissäni vastata. Eli....minä en tuota liian alkeellinen viestiä laittanut!! Aika ilkeetä touhua. Heli.S
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Noh, vastoo, nyt otatko tarjoukseni vastaan, tai edes kysy siitä???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En ota, en edes kysy. Vaikutat huijarilta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Kiitti, vastauksestasi. Mutta, jos näin "haukut" mua "huijariksi, niin jatkan... juttua eteenpäin, koska haukut mua huijariksi!!! Vaikka tässä ei nimet näy, mutta nimimerkit? siitä huolimatta? Eli oisko tuossa anteeksipyynnönpaikka?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Minä en ole kirjoittanut noita vastauksia.Ja sille joka täällä ilkeilee.Pyydän, että lopeta heti! Miten jollekkin voi tuottaa iloa vastailla toisen nimissä. joten olen pahoillani.Heli.S
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei Heli!
Jos olet vielä kiinnostunut, meillä olisi pieni 1h + pieni keittiö syvennys + sauna, ei sähköä, takka, vesipumppu järvestä saunaan, mutta muuten ei juoksevaa vettä. Mökki on käytännössä 'saaressa', mutta saareen pääsee kävelemään pitkospuita pitkin. Ainoa mökki saarella. Laita viestiä heta.parssinen@gmail.com jos kiinnostuit
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Älkää antako täällä omia yhteystietojanne, huijareita täynnä nämä anonyymit keskustelupalstat, huijari se varmaan on tämä Heli.HS myös, lieneekö edes nainen?!?!!

Kukaan täyspäinen ei täältä hae mitään asuntoa.
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vaatimaton mökki korvesta tai saaresta

Kirjailija ja tutkimustyötä tekevä ,Haluaisin vuokrata todella vaatimattoman mökin tai entisen asuinrakennuksen keskeltä korpia tai saloja tai sitten saaresta ainoana mökkinä.Ei siis tarvitse olla sähköjä ja vesijohtoa.Toimiva tulisija ja ehjä piippu olisi toivottavaa.Ja pidemmäksi aikaa. Jos sinulta löytyisi tälläinen, niin laita vähän tietoo ja yhteystiedot. Eikä väliä mistä päin suomea. ystävällisesti.Heli.S

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta