Vaatimaton mökki korvesta tai saaresta

Heli.HS

Kirjailija ja tutkimustyötä tekevä ,Haluaisin vuokrata todella vaatimattoman mökin tai entisen asuinrakennuksen keskeltä korpia tai saloja tai sitten saaresta ainoana mökkinä.Ei siis tarvitse olla sähköjä ja vesijohtoa.Toimiva tulisija ja ehjä piippu olisi toivottavaa.Ja pidemmäksi aikaa. Jos sinulta löytyisi tälläinen, niin laita vähän tietoo ja yhteystiedot. Eikä väliä mistä päin suomea. ystävällisesti.Heli.S

17

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korpihovi

      Esim. tässä vois olla: mene googleen ja kirjoita:vuokranet ja valitse majoitus.Kun selaat,eteen tulee siisti mökki Korpihovi,Pohjois-Savo,Rautalampi.Jos antaa aihetta,laita maili, hinta sovittavissa.Siisti on
      [email protected]
      keskustellaan sitten enemmän.

      • Heli.HS

        Kiitos vastauksesta Timo.O.Katselen vielä jos tulis vastauksia jostain sähköttömästä kohteesta.Niitä saarikohteita kanssa toivoisin....vaikka ulkosaaristosta.Olen veneillyt siellä aikoinaan ja saarissa oli paljon mökkejä missä kukaan ei selkeästi käy.Heli.S


    • Korpihovi

      Voisin tulla sinun kanssa saareen naku-uinnille.

    • nuohlija

      Mie voisin nuohota röörit!

      • Heli.HS

        Olen edelleen etsimässä mökkiä.Asiallisia vastauksia.Kiitos


      • Mallukka54

        Minulla on sähkötön, mutta aurinkopaneeli kyllä on. Vesi ei tule kuin ämpärillä järvestä joka on ihan vieressä. Jos kiinnostaa keskisuomi. Tekstaa 0440280654 jätä tarjous saat kuvia.


    • vuokraisin

      Noh, vastaan asiallisesti, olis tarjolla eräkämppä, y-savossa metsäautotienpäässä, puro lähellä, ei mukavuuksia ainostaan kamina kämpässä. Kämpän koko n.2.5x3.o m. Ulko wc-ja halkoliiteri. Vastaa annan sitten tarkempia tietoja. Jos todella olet tosissasi???

    • Heli.HS

      Liian alkeellinen. Kiitos silti tarjouksesta.

      • vuokraisin

        Oleppa hyvä! Hyvää kesää sulle ja alkeellisia "mökkitarjouksia" tai vaatimattomia.


      • Heli.HS

        Hei, ai tämä on tosiaan tälläinen sivu,että kuka vaan voi nimissäni vastata. Eli....minä en tuota liian alkeellinen viestiä laittanut!! Aika ilkeetä touhua. Heli.S


      • vuokraisin

        Noh, vastoo, nyt otatko tarjoukseni vastaan, tai edes kysy siitä???


    • Heli.HS

      En ota, en edes kysy. Vaikutat huijarilta.

      • vuokraisin

        Kiitti, vastauksestasi. Mutta, jos näin "haukut" mua "huijariksi, niin jatkan... juttua eteenpäin, koska haukut mua huijariksi!!! Vaikka tässä ei nimet näy, mutta nimimerkit? siitä huolimatta? Eli oisko tuossa anteeksipyynnönpaikka?


      • Heli.HS

        Minä en ole kirjoittanut noita vastauksia.Ja sille joka täällä ilkeilee.Pyydän, että lopeta heti! Miten jollekkin voi tuottaa iloa vastailla toisen nimissä. joten olen pahoillani.Heli.S


    • hetapaa

      Hei Heli!
      Jos olet vielä kiinnostunut, meillä olisi pieni 1h pieni keittiö syvennys sauna, ei sähköä, takka, vesipumppu järvestä saunaan, mutta muuten ei juoksevaa vettä. Mökki on käytännössä 'saaressa', mutta saareen pääsee kävelemään pitkospuita pitkin. Ainoa mökki saarella. Laita viestiä [email protected] jos kiinnostuit

    • fvboieb

      Älkää antako täällä omia yhteystietojanne, huijareita täynnä nämä anonyymit keskustelupalstat, huijari se varmaan on tämä Heli.HS myös, lieneekö edes nainen?!?!!

      Kukaan täyspäinen ei täältä hae mitään asuntoa.

    • Anonyymi

      Minulla ois mökki ja sauna, pesen selänkin tarvittaessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe