Lucky Laundry - Pattaya

KimmoKikkeli

Onkos millaisia kokemuksia tästä pesulapalvelusta ja hyvinkö pesevät pyykit?
Ja kuinka on palvelun laita - onkos huomaavainen ja nopea palvelu?

69

1827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 654767567657

      Huono palvelu.. eivät resuperseet huolineet pömppähousujani pesuun koska kuivunut kurapaska tukkii suotimet.. ja paskat.. mulla oli alennuskuponki mutta nyt se jää käyttämättä.. reppanat todelliset tunkiopojut melkein säälittää..

      • AJuhanaKeronen

        Meillä ei tietääkseni ole minkään valtakunnan alennuskuponkeja ja minä sentään omistan sen mestan.


    • pesulainsinööri

      Palvelu on huomaavainen ja tunnin pesu kestää aikalailla tasan tunnin, sitten kello pärähtää, joten nopeudesta en lähde kiittelemään enkä tietenkään myös moittimaan.

    • Totuustarkkailija91

      Ei oikein lähde spermatahrat ja oksennukset pois tässä pesulassa

      • AJuhanaKeronen

        Nimenomaan lähtee ja siksi Baan Care ja kaksi muuta vuokravälittäjää ovat vaihtaneet meille.


    • Ierppatar

      Maksaa biljoonia,mutta onecoineilla voi maksaa.

      • AJuhanaKeronen

        Ei meille käy One Coinit. Mikä sua vaivaa?


    • TosiMiehiä

      Täällähän varsinaisia "miehiä" on. Halutaan sit ottaa reposteltavaksi yksi thaimaalainen nainen, joka tosissaan yrittää elättää itsensä. Ihan vaan siksi, että hänen äijänsä pärstä ei satu miellyttämään. Hankkisitte elämän.

      • TotuuttaKehiinKakara

        Ei Maija ole mies.
        Maija on munaton mies keltaisessa hameessa, jossa on punaisia kauniita kukkasia.
        Se korostaa hänen gorillaksi pumpattua yläkroppaa, kun hän saapuu lempiräkäläänsä Korealaisten niin ikään pumpaaman avovaimohuoransa kanssa lyöden tonnin tiskiin saaden oman nurkkapöydän selkä seinää vasten siltä varalta, että joku Hua Hinistä tulisi kopsauttamaan pataan.


      • Sattahippi

        Virhe.Pesula on tämän herrasmiehen vaimon siskon.


      • AJuhanaKeronen

        Pesula ei ole minun vaimon siskon. Se on minun. Mitä tuohon totuutta kehiin -nimimerkkiin tulee, niin taidat olla jälleen kerran Ossi Viljanen. Sinuna vetäisin ikkunaverhot eteen ja pysyisin kotona.


      • Selvitysmies

        Sinunpa hyvinkin. Kaksi pulsaattoria ja kuivauskone. Onko asiasta maininta myös työluvassasi?!?! Ja jos tämä pesula toimii ikään kuin yhtiönne siipien suojissa, onko pesulatoiminta mainittu yhtiöjärjestyksessä. Senpäs se minä selvitän! Saattaisi laivastoaseman amiraaliakin kiinnostaa asia. Harvemmin nimittäin näitä työlupia myönnetään ulkomaalaisille pesulatyöntekijöille. Laitappas kuva työluvastasi, jossa maininta asiasta välittömästi Facebook tai Twitter tilillesi niin selvitelläänpä asiaa!


    • pesulanomistaja

      No joo. Lopettakaahan nyt te kaikki jotka ette edes tiedä koko pesuslasta mitäänl Meillä on laatu sen verran kovempi, että Baan Care otti meidät sen entisen pesulan sijaan ja sen lisäksi pari muutakin vuokravälittäjää ovat ottaneet meidät alihankkijakseen.
      Noin muuten me ollaan Buddha Hillillä sieltä halvimmasta päästä. Mutta ettehän te sitä voi tietää, koska ette edes asu täällä.
      Mikä teitä oikeasti vaivaa ja miksei voi tulla esiin omalla nimellä? Raukat.

    • PanisaKeronen

      Lucky tässä Gizmon kääntämänä hei!

      1. Gizmo ei ole enää ainakaan kuuteen vuoteen ollut Maijan kanssa, vaan me mentiin naimisiin tammikuussa 2016 ja nykyään minä omistan Maijan vanhat osakkeet MaijaGizmosta.
      2. Gizmo halusi muuttaa firman nimen LuckyGizmoksi, mutta minä sanoin että ei.
      3. Meidän pesulan asiakkaista 85 % puhuu äidinkielenään venäjää, 10 % englantia ja 5 % yhteensä eestiä ja suomea.
      4. Näistä ehkä neljäsosa, noin 25 % 2, 5 prosentista puhuu suomea ja seuraa Suomi24 -älymystöpalstaa.
      5. Jotain alle 0,1 % meidän asiakkaista edes kiinnostaa mitä te täällä kirjoittelette. Niistä ehkä 1/10 ottaa sen vakavasti. Sehän tekee jo melkein 0,01 % meidän asiakkaista!
      6. Gizmo on sitä mieltä, että tämän viestiketjun takana on Ossi Viljanen, itse uskon sen olevan Esa Lempinen. Täysiä rosvoja ja huijareita molemmat. Lempinen varasti meidän firmasta 90.000 bahtia viime keväänä.
      7. Ainoa asia, mitä me emme pysty puhdistamaan on teidän aivot.
      8. Me sentään uskallamme asioida tälläkin palstalla omilla nimillämme. Kutsutteko te itseänne miehiksi, kun ette samaan veny?

      Onneksi teistä ei tämän enempää tarvitse välittää. Halusin vain teidän tietävän millaisia raukkoja te thaimaalaisten naisten silmissä olette. Kerron kaikille kavereilleni suomalaisista miehistä Suomi24 -keskustelupalstalla.

      • Jari-Korhonen

        Alkaako Kerosen hermo renkkaan, vai miksi puolustelupuheita aivottomien. "Sgagan jauhajien" osiossa?? Itse en miestä tunne, mutta juttuja olen kuullut, kova yrittämään kaikenlaista, nostan hattua.


      • Säälittäviä

        Suomalainen mies jolla on Thai-vaimo.. Ei voi kutsua itseään mieheksi, millään mittapuulla. Faranki MIEHILLÄ ei ole ostettua vaimoa, eikä tyttöystävää


      • Sattahippi

        No helkkari. Sittenhän sain osani siitä 90.000 baatista. Syötiin ja juotiin paripäivää. Lempinen hoiti kulut.


    • Lempiskä_itse

      Nämä Gizmon jutut ovat täysin tuulesta temmattuja. Tuuli sen kun liikuttelee huulia. Kyllähän se taitaa olla niin, että itse on velkaukko ja pystyjä on joka paikkaan. Itse jouduin huijatuksi tässä kuviossa kun olin "nimenä" näissä hämäräbisneksissä. En käy enempää näitä täällä selvittelemään, mutta olen valmis avaamaan sanaisen arkkuni henkilökohtaisesti jokaiselle.

      • VexVaan

        Kyllä Maija sun sanainen arkku on jo tullut tutuksi, ei tarvitse avata, kiitos.


    • Selvitysmies

      Vaan minäpä se otin ja selvitin. Kävi ilmi, jotta NaijaGizmo osakeyhtiön toimialaluettelossa ei ole pesulatoimintaa eikä mitään muutakaan siihen verrattavaa mainittuna!!!!?! Tämäpäs se asettaakin tämän pesulan hämäräperäiset omistussuhteet ja työlupainasiat vähintääkin kyseenalaiseksi ja outoon valoon. Tuskinpa vaan nimittäin pyykkäämistä katsotaan työlupain arvoiseksi asiaksi falankin ollessa kyseessä. Mitähän sanoo laivastoasemain amiraali?!?

      • athibaai

        aamulla klo. 9.00 istui työpöytänsä ääreen selvitysmies Vähäiset.hiukset olivat vielä suihkun jäljiltä märät. Kaksi lakeijaa odotti kahvikupit kourassa uutta toimeksiantoa. Menette Buddahilin pesulaan. Ottakaa selvää mitä siellä pestään ja kenen toimesta. Eikai vain RAHAA. Toimittakaa raportti pöydälleni. teen jatkotoimenpiteet ITSE Jatkuu ensi numerossa.


      • athibaai
        athibaai kirjoitti:

        aamulla klo. 9.00 istui työpöytänsä ääreen selvitysmies Vähäiset.hiukset olivat vielä suihkun jäljiltä märät. Kaksi lakeijaa odotti kahvikupit kourassa uutta toimeksiantoa. Menette Buddahilin pesulaan. Ottakaa selvää mitä siellä pestään ja kenen toimesta. Eikai vain RAHAA. Toimittakaa raportti pöydälleni. teen jatkotoimenpiteet ITSE Jatkuu ensi numerossa.

        Jatkoa viime numerosta. Kiitos pojat raportista. hyvää työtä. Mitä ! Onko se säkki päätynyt pattayahil:in pesulaan ! Nyt tuli kiire ,ennenkuin ne alkavat laittaa kuivumaan säkin sisältöä. Siellähän on Kolffkentältä, Potariyhdistykseltä sekä hyväntekeväisyysyhdistykseltä kupatut rahat. Kiire kiire , tai päästään lööppeihin . Soittakaa sille pesulan omistajalle , että se on tosi hyvä tyyppi . Voi Manala Kiire kiire. Jatkuu ensi numerossa...


      • neuvolantäti
        athibaai kirjoitti:

        Jatkoa viime numerosta. Kiitos pojat raportista. hyvää työtä. Mitä ! Onko se säkki päätynyt pattayahil:in pesulaan ! Nyt tuli kiire ,ennenkuin ne alkavat laittaa kuivumaan säkin sisältöä. Siellähän on Kolffkentältä, Potariyhdistykseltä sekä hyväntekeväisyysyhdistykseltä kupatut rahat. Kiire kiire , tai päästään lööppeihin . Soittakaa sille pesulan omistajalle , että se on tosi hyvä tyyppi . Voi Manala Kiire kiire. Jatkuu ensi numerossa...

        Ota kaksi aspiriinia ja soita aamulla.


      • athibaai

        Kiitos nuvolantäti . Aspiriint auttoivat . Ny kun otin jo kolmannen napin , huomasin että koko maailmassa ole rahanpesua.


    • Pattiksen_Rane

      Johan loppui tämän Gizmon kukkoilut täällä lyhyeen kun laitettiin kova kovaa vastaan ja jauhot suuhun!

    • Konalankeisari

      Rikas venäläinen ystäväni kertoi että kannattaa välttää pesulaa koska omistaja on väkivaltainen

      • Mullakinonkaveri

        Minulla on yx kaveri kanssa joka ajaa edellä 50t euron hoodeellä ja sen perässä ajaa hammaslääkäri 30t euron hoodeellä ja sen perässä ajaa niiden poika RR-pyörällä kahtasataa kun otetaan kuristimet pois.

        Se sano kans se kaveri että se ei mee pesulle ja se ei syö omassa raflassa koska sen oma raflaketju ei oo tarpeeksi thaimaalainen hänen vaatimustasoonsa nähden.

        Niillä on kaikilla hyvät hampaat ja siistit mopot. Viistoperät, kromia ja leveät renkaat. Ne menee tänään jahdille ja antaa miehistölle vapaapäivän. Mukaan lähtee suurlähettiläät ja laulaa sen biisin Pitääx sun aina.


      • AviomiesPohjoisesta
        Mullakinonkaveri kirjoitti:

        Minulla on yx kaveri kanssa joka ajaa edellä 50t euron hoodeellä ja sen perässä ajaa hammaslääkäri 30t euron hoodeellä ja sen perässä ajaa niiden poika RR-pyörällä kahtasataa kun otetaan kuristimet pois.

        Se sano kans se kaveri että se ei mee pesulle ja se ei syö omassa raflassa koska sen oma raflaketju ei oo tarpeeksi thaimaalainen hänen vaatimustasoonsa nähden.

        Niillä on kaikilla hyvät hampaat ja siistit mopot. Viistoperät, kromia ja leveät renkaat. Ne menee tänään jahdille ja antaa miehistölle vapaapäivän. Mukaan lähtee suurlähettiläät ja laulaa sen biisin Pitääx sun aina.

        Katsastin päivän annin ja onhan se Maijalla taas ollut mansikan maku suussa.


    • 324565246

      kismolla on pesula, jeejee, vein kesäkuussa pyykkiä sinne, niin oli kaikki läntätty samaan koneeseen ja värit levinny. muijan rinsikoista kaarituet paskana, joten siellä ei pestä kun paskaa

      lohta se loppuu, se on varma

      • LippalakkiJaRitsikat

        No nyt Maija tiedät että Hankkijan t-paidan oranssi väri leviää.


      • 785866076

        paljo on rosmo rismolla opittavaa


      • MansikanVärisetRintsikat
        LippalakkiJaRitsikat kirjoitti:

        No nyt Maija tiedät että Hankkijan t-paidan oranssi väri leviää.

        Maijan kolmen kuukauden lumpulla ei ookaan laatuvetimiä, vaan rintsikoita pestään koneessa Maijan kalsareiden kanssa.

        Mun laaturotuvaimoni pistäis piharuokintaan, ottais eron, pitäis talon ja antais pankkitilini sukulaisilleen, jos edes ehdottaisin konepesua.

        Laaturintsikat pestään haaleassa vedessä käsin.


      • baataa
        MansikanVärisetRintsikat kirjoitti:

        Maijan kolmen kuukauden lumpulla ei ookaan laatuvetimiä, vaan rintsikoita pestään koneessa Maijan kalsareiden kanssa.

        Mun laaturotuvaimoni pistäis piharuokintaan, ottais eron, pitäis talon ja antais pankkitilini sukulaisilleen, jos edes ehdottaisin konepesua.

        Laaturintsikat pestään haaleassa vedessä käsin.

        Laatutissit ei tarvitse rintsikoita.


      • MaiskuttavaMaija
        baataa kirjoitti:

        Laatutissit ei tarvitse rintsikoita.

        Ei varsinkaan jos lumppu syö suklaan makuisia stringejä ja Maija maiskuttelee mansikan makuisia.


    • auttavainenasiakas

      Minun mielestä pitää järjestää hyvätekeväisyyden nimissä keräys jotta saadaa rahat takaisin tälle yrittäjälle. Suomalaiset voisivat vaikka seuraavat kaksi viikkoa viedä hyvää hyvyyttään pyykit pesuun tähän kioskiin että saadaan se takaisin jaloilleen. Pidetään yhtä ja autetaan sellaista joka ei hommia osaa, hiljaa hyvää tulee sekä bisnes alkaa kukoistamaan jos kukaan ei sotke kuvioita. On väärin huijata rahaa yhtiökumppanilta. Vedetään yhtä köyttä ja autetaan heikompia aina kun tarve tulee.

      • SpermiinaLumppu

        Minä tuon Maijan kaikki vaatteet pesuun, jo on aikakin, eikä niitä tosin ole paljon, 2 t-paitaa karhu ja Hankkija, yhdet sortsit, alkkareita se ei käytä, pilottitakki, mutta paljon lippalakkeja.


    • auttavainenasiakas

      Hyvä! Lippalakit on hyvä lisä varmasti pesulalle saatiin nopea alku tähän keräykseen. Kaikki muutkin mukaan huomasin itsekkin että lippalakin vois pestä ehkä vien sen pesulaan myös.

    • juissi6969

      miten keräys sujuu onko tarvetta tuoda lisää. maija on jo lupautunut onko muita. hua hinista voi tuoda myös likaiset kalsarit hyväntekeväisyyteen.

      • persläpilerpanjutut

        Persläpilerpalla niitä likaisia, puhkikuluneita riittäisi, mutta pitää kuulemma vielä parivuotta, joten Hua Hinistä ei keräysapua löydy.


      • ThaiHdSiam
        persläpilerpanjutut kirjoitti:

        Persläpilerpalla niitä likaisia, puhkikuluneita riittäisi, mutta pitää kuulemma vielä parivuotta, joten Hua Hinistä ei keräysapua löydy.

        Maija taitaa taas tänään saada monta provo-oravaa ja huom! Lerppa on muuttanut Huasta Maijan aivoihin ja ajatuksiin pysyvästi. Mitä unia Maija mahtaa nähdä.


      • lerppa-apureineen
        ThaiHdSiam kirjoitti:

        Maija taitaa taas tänään saada monta provo-oravaa ja huom! Lerppa on muuttanut Huasta Maijan aivoihin ja ajatuksiin pysyvästi. Mitä unia Maija mahtaa nähdä.

        Teillä persläpilerpoilla sujuu hyvin tuo yhteistyö, toinen sanelee ja toinen kirjoittaa ja sitten vaihto. On se helppoa, kun on aina lerpalla apureita aivosopukoissa auttamassa, sujuu päiväkin mukavasti vuoronperään hahmojen kanssa raataillessa.


      • ThaiHdSiam
        lerppa-apureineen kirjoitti:

        Teillä persläpilerpoilla sujuu hyvin tuo yhteistyö, toinen sanelee ja toinen kirjoittaa ja sitten vaihto. On se helppoa, kun on aina lerpalla apureita aivosopukoissa auttamassa, sujuu päiväkin mukavasti vuoronperään hahmojen kanssa raataillessa.

        Miten vaikuttaa sun elämääs ?????????? Siellä Pattayalla.


      • vaikuttaaikävästi
        ThaiHdSiam kirjoitti:

        Miten vaikuttaa sun elämääs ?????????? Siellä Pattayalla.

        Surullista, peräti surullista, lukea persläpilerppojen, joiden nokkamies olet, päivä päivältä hulluimmiksi muuttuvista jutuista.
        Sellaista tekstiä, jota persläpilerpat suoltavat jatkuvasti sivuille, eivät muut, kuin nk. umpihullut pysty suoltamaan.


      • ThaiHdSiam
        vaikuttaaikävästi kirjoitti:

        Surullista, peräti surullista, lukea persläpilerppojen, joiden nokkamies olet, päivä päivältä hulluimmiksi muuttuvista jutuista.
        Sellaista tekstiä, jota persläpilerpat suoltavat jatkuvasti sivuille, eivät muut, kuin nk. umpihullut pysty suoltamaan.

        Kokeileppa Maija lopettaa huorittelus, niin surullisuutes voi kohentua ja suoltaminen vähentyä, jopa poistua.


    • 578958557864

      nyt on vissiin puhelinlaskukin maksamatta, kohta on kaput, ja suomeen sossujonoon, niinkun eräs majataloyrittäjäkin lähti

      • Sattahippi

        Mitenkä niin yksi majataloyrittäjä. .eikö jo useampi. Pesulalla pyyhkii hyvin. Levittäytyy lähiaikoina phuket /Hua hin.


      • 2raflaa

        Ravintola-alalla pätee samat lainalaisuudet Thaimaassa ja Suomessa. Kaksi vuotta ja sitten pitäisi aina uudistua tai vaihtaa omistajaa. Muuten homma maistuu puulle niin asiakkaiden kuin ravintoloitsijankin näkökulmasta.


    • TestattuOn

      Puhdasta tuli

    • Hämmentynyt_turisti

      Rikas venäläinen vuokraisäntäni kielsi viemästä vuokra asunnon pyykkejä tähän pesulaan. En ymmärtänyt miksi mutta hän kertoi hakevansa pyykit pesuun suoraan asunnosta koska haluavat palvella asiakkaita kunnolla. Mies on ison venäläisen firman entinen toimitusjohtaja sekä nykyinen hallituksen puheenjohtaja. On niin paljon asuntoja Pattayalla ettei tarvitse koko lomaa olla samassa luukussa. Puhelu johtajalle ja autolla uuteen asuntoon.

      • ei-ilmaisia-lounaita

        Joka ikiseen hotelliin, motelliin, guest houseen, condoon tai taloon saat Thaimaassa pyykin noutopalvelun jos haluat. Normihomma. Ne joko sisältyy vuokrahintaan tai laskutetaan erikseen. Luonnollisesti se on noudettuna kalliimpi se palvelu. Ei kukaan ilmaiseksi hae niitä sun pyykkejäsi. Viiden staran hotlassa kerran laitoin kaikki pyykit hotlan pussiin pesulaan vietäviksi. Oli pienoinen ylläri kun yhden T-paidan pesu maksoi enemmän kuin se paita Mikes Mallista.


      • Hämmentynyt_edelleen

        Totta varmasti mitä sanoit. Hyvä palvelu heillä tosin hivenen kallis mutta kyllä sen voi maksaa. Johtaja sanoi että hänen asiakkaiden pyykit ei parkkipaikoilla roiku eli varmaan kunnon pesula heillä. Hyvin puhuu englantia venäläiseksi ja annoin salmiakkikoskenkorvaa pullon hänelle niin kutsui illalliselle luokseen. Ilmeisesti talo on todella mahtava koska sanoi että sinne voi jäädä yöksi illalisen jälkeen jos ei jaksa takaisin kotiin. Mukava paikka tämä pattaya.


      • kaikellapaikkansa
        Hämmentynyt_edelleen kirjoitti:

        Totta varmasti mitä sanoit. Hyvä palvelu heillä tosin hivenen kallis mutta kyllä sen voi maksaa. Johtaja sanoi että hänen asiakkaiden pyykit ei parkkipaikoilla roiku eli varmaan kunnon pesula heillä. Hyvin puhuu englantia venäläiseksi ja annoin salmiakkikoskenkorvaa pullon hänelle niin kutsui illalliselle luokseen. Ilmeisesti talo on todella mahtava koska sanoi että sinne voi jäädä yöksi illalisen jälkeen jos ei jaksa takaisin kotiin. Mukava paikka tämä pattaya.

        Niin, Pattaya on Paratiisi.


    • Isobudjetti

      Mitä maksaa kotiinkuljetus?

      • bossjohtaja

        Pizzat tuodaa kotiinkuljetuksella ei pyykit


    • Pattayan_veteraani

      Pidetään suomalaiset yhtä ja autetaan Maijaa ja Kimmoa pitämään pesula pystyssä. Ei anneta venäläisten häiritä bisnestä. Kaikki vaan vie lakanat pesuun ja homma alkaa toimimaan. Meitä ei voiteta!!!

    • AJuhanaKeronen

      Jahas. Kävinpäs taas pitkästä aikaa katsomassa mitä kaikkea sellaiset ihmiset, joilla ilmeisesti ei ole omaa elämää, keksivät kirjoittaa Lucky Laundry -nimisestä pienestä pesulasta Buddha Hillillä. Tämä viestiketju todistaa minulle aukottomasti, että valtaosa Suomi24 -keskustelupalstan lukijoista ei ymmärrä lukemaansa ja se toinen osa sitten haluaa tulkita sitä väärin. Kustannusosakeyhtiö MaijaGizmo Co.,Ltd. ei omista Lucky Laundrya. Sitä hoitaa Luckyn oma toiminimi. Minä henkilökohtaisesti olen ostanut sinne koneet ja kalusteet ja tällä hetkellä firma työllistää Luckin ja Keetin. Keitä ovat Maija ja Kimmo?

      • ChiangMaiAviomies1

        Maija on henkilö joka kokee omistavansa tämän palstan ja hän esiintyy tuhansin nimimerkein kuitenkin narahtanut kahteen, eli Vuodesta 2010 ja Terveiset Soi Lengkeeniltä.
        Päätarkoitus tällä henkilöllä on mollata kaikkea liikkuvaa, kuten nyt tässä tapauksessa kun Maikan majatalon mollaus on hieman laantunut, niin tätä pesulaa.
        Tämän Maijan pääongelma on rajaton rakkaus Pattayaa kohtaan joka on aiheuttanut hänelle oireilun riidellä kaikesta ja kaikkien kanssa jotka tavalla tai toisella edustavat Hua Hiniä tai Chiang Maita.


      • ChiangMaiAviomies1 kirjoitti:

        Maija on henkilö joka kokee omistavansa tämän palstan ja hän esiintyy tuhansin nimimerkein kuitenkin narahtanut kahteen, eli Vuodesta 2010 ja Terveiset Soi Lengkeeniltä.
        Päätarkoitus tällä henkilöllä on mollata kaikkea liikkuvaa, kuten nyt tässä tapauksessa kun Maikan majatalon mollaus on hieman laantunut, niin tätä pesulaa.
        Tämän Maijan pääongelma on rajaton rakkaus Pattayaa kohtaan joka on aiheuttanut hänelle oireilun riidellä kaikesta ja kaikkien kanssa jotka tavalla tai toisella edustavat Hua Hiniä tai Chiang Maita.

        Vedä nyt trollilerppa tumppuun. Maikka ja Gizmo ovat kavereitani ja arvostan kumpaakin miestä. Älä koeta tunkea omaa katkeruuttasi minun piikkiin, luuseri. Minä en mollaa ketään mutta en siedä noita sinun paskapuheitasi jotka itsekin tunnustat paskapuheiksi. Poju trollaa jostakin suomalaisesta hoitolaitoksesta ja esittää "Chiang Main aviomiestä".


      • ChiangMaiAviomies1
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Vedä nyt trollilerppa tumppuun. Maikka ja Gizmo ovat kavereitani ja arvostan kumpaakin miestä. Älä koeta tunkea omaa katkeruuttasi minun piikkiin, luuseri. Minä en mollaa ketään mutta en siedä noita sinun paskapuheitasi jotka itsekin tunnustat paskapuheiksi. Poju trollaa jostakin suomalaisesta hoitolaitoksesta ja esittää "Chiang Main aviomiestä".

        "Minä en mollaa ketään" !!!!!!!

        AHA !


      • muusikolta
        ChiangMaiAviomies1 kirjoitti:

        Maija on henkilö joka kokee omistavansa tämän palstan ja hän esiintyy tuhansin nimimerkein kuitenkin narahtanut kahteen, eli Vuodesta 2010 ja Terveiset Soi Lengkeeniltä.
        Päätarkoitus tällä henkilöllä on mollata kaikkea liikkuvaa, kuten nyt tässä tapauksessa kun Maikan majatalon mollaus on hieman laantunut, niin tätä pesulaa.
        Tämän Maijan pääongelma on rajaton rakkaus Pattayaa kohtaan joka on aiheuttanut hänelle oireilun riidellä kaikesta ja kaikkien kanssa jotka tavalla tai toisella edustavat Hua Hiniä tai Chiang Maita.

        Kaks` lerppaa kerran
        Chiang Maissa ajeli.
        Oli heillä allaan Harrikat
        ja suussaan sikaarit.
        He kypärät otti päästään
        ja ryhtyi kehumaan.
        Niin että Hua Hiniläisetkin
        kurkoitti kuulemaan.

        He laulussansa tuossa
        ylisti rikkauttaan,
        joka kaiken tarjoaa,
        mut lerppaa pystyyn ei saa.
        He ajelivat kohti Huaa
        ja olit rehvakkaat.
        Ja siellä ladyboyt heit viel odottaa.

        Niin viisaammat tuota
        kysyivät toisiltaan:
        Keitä olit nämä narrit,
        kun kuvittel kaiken mielissään?
        Niin joku muistella sen
        ties viisaampi Suomessa:
        He olit yks lerppa vaan
        joka Hiekkaharjus asustaa


    • Pattiksen_Rane

      Mikä tilanne? Vieläkö "pesulaa" pyörittävät?

    • AJuhanaKeronen

      Luckilta terveisiä. Avataan toinen pesula marraskuun alussa. Hän tahtoo kiittää teitä kaikesta saamastaan huomiosta.

      Minä puolestani sanon, että kun ette mistään yhtään mitään tiedä, niin runkatpaaka vaihteeksi vasemmalla kädellä.

      A Juhana Keronen, omalla nimellään kaikkialla esiintyvä

    • Amapattaya

      Anna-Maija Alanen haluaa nyt lisätä tähän keskusteluun sellaisen kommentin, että kun minulta jäi pyykin joukkoon 200 euroa, niin menin hädissäni Gizmolta sitä kysymään ja tuo vastasi nauraen, että "takuulla on siellä, jos se meillä on" ja sieltä se löytyi. Asun Siam Oriental 1 -rakennuksessa ja aina olen saanut hyvää palvelua Lucky Laundryssa.

      • RepeRehellinen

        Tämähän on jo erikoisen hyvää palvelu kun pesula palauttaa asiakkaan tavarat. Eikä muuta kehuttavaa löydy kun pitää tavallisia toimintamalleja kehua???? Taitaa olla tämän kioskin huippu hetki kun tekivät niin kuin kaikki muutkin tekee, eli tämä oli heiltä tähtihetki? Se ei haittaa jos kalsareihin jää viiva......


    • PuhdastaTulee

      Itsekin käytän AINA vaatteet Luckyssä.

    • Pesula

      Minulla jäi kerran ihan huomaamatta Laosissa pesupussiin 20.000 dollaria. Kun menin hakemaan pyykkejä niin ne vihreet setelit oli nätisti silitettynä ruskeassa kirjekuoressa, mutta vain 10.000 dollaria(tosin ihan puhtaana). Laosissa palvelevat paremmin kuin huijarit Pattyalla

      • AmalianPALLOMAHAAN

        Tyhjensivätkö muut pussit samaan hintaan ?


      • aggregaattiulisoo
        AmalianPALLOMAHAAN kirjoitti:

        Tyhjensivätkö muut pussit samaan hintaan ?

        Lerpan alias Amalian naamariin


      • sopisisiihenkuvaan
        aggregaattiulisoo kirjoitti:

        Lerpan alias Amalian naamariin

        siis paskalasti


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe