Mistä halvat ja hyvät silmälasit tallinnasta?

taaperotus

Olen lukenut jonkin verran noita viestiketjuja, mutta ei oo tuntunut löytyvän suosituksia.

Aion ainakin ottaa monitehosilmälasit ja suht hienot, joissa on hyvä takuu ja suomeen postitusmahdollisuudet..toki voihan aina palata tallinnaan noutaa hienot rillit.

10

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • robo2

      Specsaversilta Suomessa. Kokonaisvaltainen palvelu.

      • kolera

        Instukin kuulemma teettää rillit Tallinnassa. Vi teitä varattomia. Olisitte syntyneet rikkaaseen perheeseen.


    • kitikontusi

      Isäni ostaa vain halpaa ja hyvää.

    • NäinOnNäkyleipä

      Aloittaja haluaa siis ostaa kahdet lasit, halvat ja hyvät. Yleensä ihmiset ostavat ensin ne halvat ja sitten vasta hyvät...

    • 123456lasit

      Luotettava osoitten katsoin kirjekuoresta EAGLE-VISION Toompuiestee 33A Tallinna 101149.Jos haluat kävellen mennä Vanhaan kaupunkiin kukkakujan loputtua heti vasemmalla muuttuu kunnon kaduksi ehkä pari-kolmesataa metriä .On vähän enemmä siistin ja kunnollisen liikkeen näköinen ja on valikoimaa sain moni tehot 360€ kaikilla mausteilla täällä olis ollut 800€.Osaavat myös Suomea minulla oli näkö tarkistettu jo Suomessa .

      • lasit70

        Miten palvelu pelaa silmajaam Vana-Viru Aia5 liikkeessä? Sinne olisi tarkoitus suunnistaa suoraan laivalta...


    • Numinen

      hujuri kirjoitti:
      mä osti instrusta lasit
      maksoi 785€ toiset lasit ilmaseksi.
      JA HINTAPA POMSAHTI 1130€
      EIHÄN NE SILLOIN OLE ILMAISET.
      huijausta koko mainokset
      Tallinna, tallinna ja vielä kerran tallinna.

      Olen käyttänyt moniteholaseja jo kymmenisen vuotta.
      Jo silloin ne maksoivat suomessa 500 - 600 kun otti tietyllä ohuudella, pinnoitteella, heijastuksen estolla jne jne.

      Vuodesta 2006 alkaen olen ostanut lasit Tallinnasta. Kahden vuoden välein. Alkuun maksoin 150 - 200 euroa ja nyt viimeksi reilu vuosi sitten ostin itsestään tummenevat monitehot kaikilla herkuilla. Tasan 300.
      Tyytyväinen olen ollut joka kerta ja se palvelu, viimeiset päälle. Näöntarkastuksineen.

      v 2016 kesällä kävin suomalaisella Silmäasemalla ilmaisella näöntarkastuksella. Sen teki silmälääkäri. Samaan syssyyn tarjosivat monitehoja erikoistarjouksena 595 s-etukortilla vai oliko plussa tarjous.

      Menin reseptin kanssa Tallinnaan. Kysyin paljonko heillä sama tarjous. Nainen tarkasti näön ja sanoi, että tuo suomalainen resepti heittää aivan jumalattomasti ja heittoa oli 0.50 - 1.0. Tosiaan. Mikähän puoskari lie ollut tuossa suomalaisella Silmäasemalla. Tuputti kyllä laser leikkausta hintaan 3500.

      Niin saman erikoistarjouksen (merkkikehykset yms) ostin Tallinnasta hintaan 240 euroa. Lasit tuli postissa koti suomeen.

      Menkää Tallinnaan. Vana-Viru 11. Ei tee kipeää kukkarolle. Esimerkiksi. Toki kannattaa käydä useammassa liikkeessä ja pyytää tarjous. Vana-Viru on oma kanta paikkani.

      Lasit saa joko siellä lomaillessa, tai käymällä uudelleen Tallinnassa (jolloin "asentavat" lasit nenälle sopiviksi) tai postittavat ilmatteeksi perästä (jossa tapauksessa pitää maksaa koko hinta tilattaessa).

    • Siinäsumma

      Kolme vuotta sitten kävin Tallinnassa ostamassa silmälasit ,,Silmajaam,, silmäasemalla . Ostin arvokkaat kehykset , jotka maksoivat 300 € ( Versache Titanium ) . Pari kuukautta sitten olin ihan onneton - vahingossa istuin silmälasien päälle . Kehykset menivät rikki . Soitin ,,silmajaam,, liikkeeseen Tallinnaan , että saisinko ostaa samanlaiset kehykset . Sanottiin , että saa korjautta . Tervetuloa neljän viikon kuluttua . Onnellisena matkustin Tallinnaan ostaman uudet kehykset . Sielä minua odotti tosi iso yllätys, koska selvisi, että saan uudet kehykset ilmaiseksi . Vanhat rikkinäiset kehykset vaihdettiin uusia vastaan . Tehdas saa vanhat ja asiakas saa uudet ilmaiseksi . Kukaan ei kysy miksi kehykset menivät rikki , minkä takia , missä tilanteessa jne. Vaihdetaan heti- tilamaalla uudet ...
      Suosittelen ...

    • Anonyymi

      Paras optiikka liike on Silmäjaam Vana - Viru 11. Olen ollut kohta 20 vuotta asiakkaana enkä näe mitään syyttä vaihtaa liikettä.
      Laatu tuotteet hyvään hintaan!
      Asiakaspalvelu ja asiantuntemus huippuhyvää. Suosittellen kaikille!!!

    • Anonyymi

      Halvat ja hyvät silmälasit saa Tallinnasta 90km pohjoiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe