Kainuun suvi

suomen-suvi

Päivää tänne.eräs kulkija maalta.kävi suomussalmen hautausmaalla.ons ekumma kun ikävää näen.ei hautoja täyteä kunolla.ja haudan reunoja ei haravoida kunolla,Vain palkan nautijoita taitaa ola eräät..niin oooti päästä ei siisteyttä olenkaan.pitäshän haravoida mun mielestä.haudanreunoja,ajaa maat ylimääräset pois,tai lapiolla viereeseen hautaan täyttää ylimääräset.ennen kun kuljin siellä oli kauniinpaa, katsella niitä.nyt on visiin työnjohtajatkin rautaa,ja äksyjä ehkä.Sanoisinkos omapäisiäkin,kuhan saa päivät kulumaan,ja palkka juoksee.Ja tunit.muuankin hautuumaalla kulkiaj ihmetteli nyt tätä touhua,.Pitäshänne haravoida haudan päälisetkin silmälle hyvästi,ja täytää ensin.mutta kun ei ni ei.

58

2460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuultuon

      Elä Veikkonen kehtaa enää aloittaa tuota jokavuotista virttä,kun et pääse sinne kuitenkaan töihin.

      • kallekustaa-korkki-

        Kuultuon.no tulitkos hyvilesi,raukka,kun sait vituilla mulle,itse et taida olla siellä töissä.Ooot niin raukka vituilemaan mulle.eihän sinne tavalinen ihminen menekään,kun on niin kieroilua ja vituilua,vain vaikka kuinka työnsä hikihatussa tekisi.moni sanoo siitä, eipäs jälki ole kun katselee moni sanonut,oikein hyvää.Vaikka s raukka vituilet vain mulle.


      • Eipäsoitetasuusta

        Hyvä! Anna palaa takaisin, ihan perseestä että sinulle vittuillaan.


      • kainuun-suvi

        Vastaan sulle.ethän mulle vituile,jos olet kunolinen ihminen.emmä pahalla mutta.,mutta seurakunnan työstä vituilaan mulle,jos tunet mun ,kiitos jos olet mun puolta.senveran annan palaa.hyvää,juhanusta sulle vain.


      • Eipäsoitetasuusta

        En vittuile, asiatonta kaataa sinun päälle tämmöinen lasti. Hyvää Juhannusta sinulle!


    • U.Telenpa

      Paljonko aloittajalla oli äidinkielen lumerona todistuksessa?

    • kaunis-suvi

      kuultuon.vastaan sulle.elä kehtaa vituilla kokoajan mulle.Oot raukka mies tai nainen.mutta jos on hautausmaalla kieroilu ja ja valehteluja,onse ,selvää että vituttaa.sinähin vain puolustelet siinä.

    • Kaainuun-suvi

      Sulle utelempa.jos et saa sevää kirjoituksesta.Onse sullakin huono numero.että sileen.

    • Roskatpoishaudoilta

      Hautojen hoito kuuluu omaisille, ellei niiden hoidosta ole sovittu seurakunnan kanssa, maksua vastaan. Vain käytävät ja yleiset osat hoitaa seurakunta. Kevätsiivouksiin mielestäni kutsutaan kaikkia talkoisiin.

      • miksikähän

        Perjantaina kävimme mieheni kanssa hautausmaalla viemässä kukkia vanhempieni haudalle. Viereisen haudan roskat olivat kasattu vanhempieni haudan päälle. Siirsimme niitä sivummalle hautojen väliin. Lauantaiaamuna roskat olivat edelleen paikoillaan. Mieheni siivosi roskat oikeaan paikkaan sillä aikaa kun hautaa laitoin.


      • sopimatonta
        miksikähän kirjoitti:

        Perjantaina kävimme mieheni kanssa hautausmaalla viemässä kukkia vanhempieni haudalle. Viereisen haudan roskat olivat kasattu vanhempieni haudan päälle. Siirsimme niitä sivummalle hautojen väliin. Lauantaiaamuna roskat olivat edelleen paikoillaan. Mieheni siivosi roskat oikeaan paikkaan sillä aikaa kun hautaa laitoin.

        Vastaan sulle ,
        MIKSIHÄN.Kuule sanon sulle,kun ei oikein nyt ole selaisia työmiehiä kuin ennen.ehkä palkan nautijoita.Minäkin olin kerran töissä siellä kesäisin..mutta taitaa olla ,niikuin huomaat ei harav heilu kuin ennen.Palkaahan ne nautivat siellä,jos ei haravoida,ja miehesi joutuu haravoimaan ne pois.Suorastaan törkeetä,eikös olekin.mutta entisille siivoneille ,vain täällä vituilaan suoraansanoen.Anteeksi,kun käytin täläistä keiltä.Tark.mullelkin.vituilaan täällä.Onse kumma kun ,ei tehdä haravointejakaan kunolla nykyään,ja haudatkin ympäriltä,jos olet huomannut haravoimata,ja täytämättä monikin vajaat.Mutta sulle hyvää jatkoa komentoija..näin vain on,mitäs komentoin.


    • KysynpäVaaan

      Miten talvella? Oliko lumet aurattu hyvin?

      • kesäharakka

        No ei oikein hyvin oltu.mutta kun nykyään katsoo,ei täytetä mulalla hautoja,Yhden tutun kanssa kävin hautuumaalla.hänkin totesi,aika törkeetä Jonkun hautojen kohdalla.,musta jos on oleet jo 2-3-vuoteen ni voisi mulalla täytää vajoneet,mutta kun ei ni ei.kuhan perkele nautitaan vaan kk.palkasta.Vai mitäs sä olet tomosesta mieltä.mutta kaikesta huolimatta sulle,Hyvää-juhanusta vain.


      • kummareiska

        On se kummallista tämä jokakesäinen marina hautausmaasta. Jos te todella välitätte sinne haudatuista läheisistänne, niin te siivoatte ja kunnostatte haudat itse sen kummempia märinöitä. Ettekä ole syyttämässä seurakunnan työntekijöitä..


    • jehovas

      Jos olisit hoitanut työsi kunnolla niin sinulla olis työt siellä jatkunut. Turnha syyttää muita.

      • Muistellen-

        Kuule vastaan sulle.minkö hoitanut työni,varmasti tein työni kunolla,mutta jos kieroilaan valehdelaan ,toisesta ,ni soppa on valmis.Varmasti tein hommani kuin toisetkin,ehkä jotkin ,voin sanoa vetivät lonkaa valehtelijat.Ainaskin työnjohtaja.siitähän tää soppa oli kiinni.Elä kehtaa mulle sanoa töistä oelnkaan.jos joku tekee hikihatuss a tekee työnsä,ni vituilaan vain sille. ja vahataan,mitäs e tekee.asiahan on täysin näin.


      • tekijöitäetsimässä
        Muistellen- kirjoitti:

        Kuule vastaan sulle.minkö hoitanut työni,varmasti tein työni kunolla,mutta jos kieroilaan valehdelaan ,toisesta ,ni soppa on valmis.Varmasti tein hommani kuin toisetkin,ehkä jotkin ,voin sanoa vetivät lonkaa valehtelijat.Ainaskin työnjohtaja.siitähän tää soppa oli kiinni.Elä kehtaa mulle sanoa töistä oelnkaan.jos joku tekee hikihatuss a tekee työnsä,ni vituilaan vain sille. ja vahataan,mitäs e tekee.asiahan on täysin näin.

        huutava vääryys on tapahtunut: ahkera, työtäpelkäämätön raataja on saanut potkut! tämä täytyy korjata, ei Suomella ole vara antaa parhaiden miesten makoilla kotona. töihin vain!

        missä kaikkialla olitkaan ollut töissä


      • Harmittaa-
        tekijöitäetsimässä kirjoitti:

        huutava vääryys on tapahtunut: ahkera, työtäpelkäämätön raataja on saanut potkut! tämä täytyy korjata, ei Suomella ole vara antaa parhaiden miesten makoilla kotona. töihin vain!

        missä kaikkialla olitkaan ollut töissä

        HeiOlen ollut etelässä hitsaamassa,ja norjasakin öljylautoilla,jotat pane paremaksi.Ja lisäksi teolisuuden vartija töisäkin..ja täällä vain täläistä pasaa vain hautuumaalla,kieroilua ja valehtelua vain,vaikka kuinka hikihatussa työnsä tekee,.ni vituilun saa palkaksi,asiahan on näin.


      • mikseienäätöissä
        Harmittaa- kirjoitti:

        HeiOlen ollut etelässä hitsaamassa,ja norjasakin öljylautoilla,jotat pane paremaksi.Ja lisäksi teolisuuden vartija töisäkin..ja täällä vain täläistä pasaa vain hautuumaalla,kieroilua ja valehtelua vain,vaikka kuinka hikihatussa työnsä tekee,.ni vituilun saa palkaksi,asiahan on näin.

        Jätitkö pumpun koivun alle? Täällä ihmiset suuttuneet kun pumppu aina koivun alla.


    • kainuun-suvi

      No,ihmettelen vain.Seurakunan hautuumaalla.nyt on retuperällä,esim..likavesi pumpukin jätetty koivun juureen,musta toi on törkeetä,kun jätetään ,kentälle,ei kehat viedä pois niitäkään..enne ne vietiin varastoon.Voi vittu.

      • lopetaherjaaminen

        älä höpötä. aina on pumppu ollut koivun juuressa. kukaan ole koskaan vienyt sitä minnekään kesällä


      • kaunis-suvi-
        lopetaherjaaminen kirjoitti:

        älä höpötä. aina on pumppu ollut koivun juuressa. kukaan ole koskaan vienyt sitä minnekään kesällä

        Mutta vastaann sulle..ei viekään kukaan,mutta ennenne on viety joka ilta varastoon,eikönen sieltäkin saa sen pumpun.Ja muitakin on jäänyt työkaluja kentälle.lapioitakin.Sanon sen saamatomuutta kaikki.ennen ne vietiin pois kyllä,varastoon.sieltähän ne saa vaivatomasti mukaan aamulla,jos tarvii.,työkalut.että tämöstä sulle vastaan .elä kehtaa mulle vituilla,sanon suoraan nyt.


      • eisaavalehdella
        kaunis-suvi- kirjoitti:

        Mutta vastaann sulle..ei viekään kukaan,mutta ennenne on viety joka ilta varastoon,eikönen sieltäkin saa sen pumpun.Ja muitakin on jäänyt työkaluja kentälle.lapioitakin.Sanon sen saamatomuutta kaikki.ennen ne vietiin pois kyllä,varastoon.sieltähän ne saa vaivatomasti mukaan aamulla,jos tarvii.,työkalut.että tämöstä sulle vastaan .elä kehtaa mulle vituilla,sanon suoraan nyt.

        Kuka sen muka vei varastoon ennen? Ei kukaan! Kaikki kesät se on ollut koivun juuressa.


      • Muistellen-

        No sulle vastaan.















        Noentiset työmiehet,.esim.minä,toisen miehen kanssa,Ei ennen jäänyt työkaluja kentälle nykyään näkyy jäävän,asiahan on vaktaa,minä en valehtele,jos enenn joku käytti vietiin varmasti pumput,lapiot varastoon,aamulla otetiin jos tarvitsi sieltä.nyt kaveri sanoi ,mulel täällä ne lojuu koivunjuurella,vaikka ei kukaan otasikaan,onse retuperällä asiat siloin.Elä kehtaa mulle sanoa.Ihan mulle puhut paskaa.


      • hbee35dfrt
        Muistellen- kirjoitti:

        No sulle vastaan.















        Noentiset työmiehet,.esim.minä,toisen miehen kanssa,Ei ennen jäänyt työkaluja kentälle nykyään näkyy jäävän,asiahan on vaktaa,minä en valehtele,jos enenn joku käytti vietiin varmasti pumput,lapiot varastoon,aamulla otetiin jos tarvitsi sieltä.nyt kaveri sanoi ,mulel täällä ne lojuu koivunjuurella,vaikka ei kukaan otasikaan,onse retuperällä asiat siloin.Elä kehtaa mulle sanoa.Ihan mulle puhut paskaa.

        Hyvin sanottu. Entiset työmiehet. Miksiköhän ne on "entisiä" työmiehiä?


      • Ossokukko

        Kuule tarkoitan entisillä työmiehillä,sitä,että vaihtuvuus hautuumaanlla on ollut suuri.entiset työntekijät tekivät työnsä paremmin kuin nykyään,kertovat ,omaiset monikin.vuosina 2009.vaikka ja 2014,välillä vaikka,jälki oli parempaa kuin nyt 2015-2017.NO sanon hautoja ei kunolla täytetä.,rimmauksisakin on parantamisen varaa ja hautojen ympäryksiä ei kunolla haravoida,monikin sanoo ,suorastaan törkeetä jälkeä.Onse kumma kun näin on.ei harava heilu.mutta paapase paremaksi,palkaa vain on mielessä.Näkeehän sen sokee reetakin,sanovat ennen.Ps,Rehelisyys maanperii.mutta tällä työmaalla ei rehelisyyttä ollut työmiehiä kohtaan eräille .KUMMA,OLI.


      • joninjoutavaa
        eisaavalehdella kirjoitti:

        Kuka sen muka vei varastoon ennen? Ei kukaan! Kaikki kesät se on ollut koivun juuressa.

        Kuule avstaan sulle.Varmasti ,vietiin se pumppu,harvoin sitä tarvitiin,mutta kuiteskin,nykyään ei viedä.onkose niin vaikeeta viedä,varastoon kraktorin kauahssa,kun tarvii, aamulalhan se saa taas mukaans a,ei mun aikana kuule jätetty koivunjuureen ,ons e-varma.elä kehtaa jalittaa.nykyään en ihmettele sitä,kun on erimiehet siellä töissä,että jättävät työkalut vaikka kentälle,On mulla silmät päässä.Ja muuteskin työnjälki,sanovat muutkin vähän huonoa,kuin ennevanhaan,joitakin vuosia sitten.että tämmöstä.


      • mikääneimuutu
        joninjoutavaa kirjoitti:

        Kuule avstaan sulle.Varmasti ,vietiin se pumppu,harvoin sitä tarvitiin,mutta kuiteskin,nykyään ei viedä.onkose niin vaikeeta viedä,varastoon kraktorin kauahssa,kun tarvii, aamulalhan se saa taas mukaans a,ei mun aikana kuule jätetty koivunjuureen ,ons e-varma.elä kehtaa jalittaa.nykyään en ihmettele sitä,kun on erimiehet siellä töissä,että jättävät työkalut vaikka kentälle,On mulla silmät päässä.Ja muuteskin työnjälki,sanovat muutkin vähän huonoa,kuin ennevanhaan,joitakin vuosia sitten.että tämmöstä.

        Oliko ennen kaikki paremmin?


      • viskisieppo-

        Kyllä oli sanon sulle.nykyään ,on hunoimpi jälki.Sillä olihan kunon työntekijät siloin töissä,se on varma.Mutta kun ennen ainaskin vituiltiin,kieroiltiin ,valehdeltiin ,eräiltä tahoilta,esim työnkinjohtaja.Seurakunann päälikölle,Vaikka homans hyvin teki, vitulun valhtelun sai palkaksi,Täläistä on ,Seurakunan homat,Sen sanoo moni muukin.Siiteyden jälki on mitä on.


      • jaksuhalitkaikille
        viskisieppo- kirjoitti:

        Kyllä oli sanon sulle.nykyään ,on hunoimpi jälki.Sillä olihan kunon työntekijät siloin töissä,se on varma.Mutta kun ennen ainaskin vituiltiin,kieroiltiin ,valehdeltiin ,eräiltä tahoilta,esim työnkinjohtaja.Seurakunann päälikölle,Vaikka homans hyvin teki, vitulun valhtelun sai palkaksi,Täläistä on ,Seurakunan homat,Sen sanoo moni muukin.Siiteyden jälki on mitä on.

        Mitäpä meinaat tehdä asialle?


      • jaksaa

        Hah,hah...kyllä sinä viskisieppo osaat valehdella.Päivästä toiseen samaa laulua laulat.Kaikkihan sen tietävät,ettei sinusta ole minkään tekijäksi.Ikäsi oot patalaiska ollut.Seurakunta hoitaa hommansa ihan mallikkaasti.Ei voi valittaa.Ulkoiluta sinä vain koiraasi,mutta älä missään tapauksessa pysäytä ketään vastaantulijaa jutellaksesi heille.Haluamme kävellä rauhassa,ilman mitään parjausta seurakunnasta tai elämäsi vastoinkäymisistä.Hanki elämä!Ammattiauttajat voi siinä sinua jeesata.


      • viski-sieppo
        jaksaa kirjoitti:

        Hah,hah...kyllä sinä viskisieppo osaat valehdella.Päivästä toiseen samaa laulua laulat.Kaikkihan sen tietävät,ettei sinusta ole minkään tekijäksi.Ikäsi oot patalaiska ollut.Seurakunta hoitaa hommansa ihan mallikkaasti.Ei voi valittaa.Ulkoiluta sinä vain koiraasi,mutta älä missään tapauksessa pysäytä ketään vastaantulijaa jutellaksesi heille.Haluamme kävellä rauhassa,ilman mitään parjausta seurakunnasta tai elämäsi vastoinkäymisistä.Hanki elämä!Ammattiauttajat voi siinä sinua jeesata.

        Vastaan sulle.Sinä et tiedä mitään mun töistä siellä.olen tehnyt työni silleä parhaani ,mukaan.mutta jos on epärehilyyttä ja kieroulua ollut,Kahvisossakin on työnjohtajakin itksenyt,kun eräs työmies silloin puhu totuutta,munkin puolesta ,tämä on tosi,sinä vain väänät paskaa mulle.Mulla on isäkuolut jo aikoja sitten.jos olet joku työnjohtaja nykyään,sinut on pantu kunasta täsitä pois kertovat.joku sanoi ,on siinä ollut työmies siellä,kun raukka pois pantu sieltä.Kyllä mä ulkoilutakin koiraani.Sanon vielä kahviossa siellä hautuumaalla on itketty toduudesta .mutta jos on kieroilua ni sydämesään hänkin tietää.Kun totutuuteen mennään..Onse seurakun työmaa.moni on sanonut,Selkaistakos siellä on.


      • VISKI-SIEPPO

        sAATNA ETTÄ OLET VITUMAINEN IHMINEN,


      • jaksaa

        Niinpä niin.Sinulla tuli taas kirjoitusvirhe.Tarkoitit varmaankin,että vittumainen ihminen.Parempi vittumainen,kuin valehtelija.Kauhean vaikea oli tekstiäsi lukea.Yhtä sekasotkua.Käyn useasti hautausmaalla ja ihmettelen todella suuresti,mikä siellä on pielessä.Ei mikään.Hyvin on hoidettu.Työntekijät osaavat hommansa.Katso itseäsi peilistä,ja mieti,miksi sinua ei ole töihin otettu.Luulen,että työn vieroksuminen ja kielenkäyttö olivat ne syyt.Täällä kirkonkylällä on meitä naisia monta,jotka olemme saaneet jatkuvasta valittamisestasi tarpeeksi.Anna jo asian olla.


    • Hyvä, että piät huolta hautuumaasta ainakin täällä! Kiitos!

      • niin-on

        Vastaan sulle.en mä enää ole töissä,kun kieroudella meni työpaikka ,et sinä usko,jOlen ennen noina aikoina ollut töissä,mitäs sulle kirjoitin,mutta vaikka kuinka hikihatussa työnsä tein,vituilun sain vain palkaksi,ja melkein kahviossa toisia turpaan on saanut.ei rehelisyyttä ollut toisia ja mua kohtaan olenkaan.kiitos.


      • suuretpuheetko
        niin-on kirjoitti:

        Vastaan sulle.en mä enää ole töissä,kun kieroudella meni työpaikka ,et sinä usko,jOlen ennen noina aikoina ollut töissä,mitäs sulle kirjoitin,mutta vaikka kuinka hikihatussa työnsä tein,vituilun sain vain palkaksi,ja melkein kahviossa toisia turpaan on saanut.ei rehelisyyttä ollut toisia ja mua kohtaan olenkaan.kiitos.

        Muista! Voit aina siistiä ja parannella hautausmaalla, vaikket ole enää virallisesti töissä. Kukaan ei voi kieltää talkoilla tekemistä.

        Jos siis oikeasti olet tekijämies...


    • kalmankoura

      Kyllä kait se sillai on että kaikenmaailman paskanpuhujat ja lusmuilijat joutuu ekana työpaikkansa jättämään,elikkä annetaan potkut,en usko että kunnollisia työmies/naisia perseelle potkitaan.Mee ihteesi ja lopeta se joka kesäinen valittelu,kait saat muitakin töitä kun yrität oikeesti,täh?

      • epärehelisyyttä

        Kalmankoura.Vastaan sulle.Kuule olen jo siinä ijässä.että töitä enää ole.sinä puhut paskaa,että en olisi siellä töitä tehnyt.siellä mun aikana ehkä,jotka mulle vituilevat,oli sanotusti ,mun rinalla lonkanvetäjiä.täh.Kyllä se on nähty.jos siisteydestä ja rimauksesta puhutaan .toisen miehen kanssa me tehtiin siistiä jälkeä rimerillä.Ja jonkun kanssa hautojakin kaivettu vituilematta.Elä kehtaa mulle vituilla säkään, varmasti olen siellä tehnyt homani hyvin.Mutta jos valehdelaan jostakin ylemälle,ni joku uskoo siihen ,muuta ei tarvii.häh.Onse perkele ollut tämöstä seurakunan työ.Kahviosakin on itketty,työnjohdon mukaan.kun joku puolusti ja räjähti.näkeehänse siinäkin varsin tehtiin,ja kova kateuskin varmaan oli.Joten,rehelisyys maanperii.mutta sitä ei sillä työmaalla olut joitakin kohtaan.Sanon sulle,täh


    • Ei töitä kannata tehä! Hyvä vene kannattaa!

    • Kuullut

      Kyllä M.H :n pomotkin melkein itkua väänti aikoinaan kun työkkäri painosti ottamaan tämän herran riveihinsä 1/2 vuodeksi vaikka töihintulijoitakin olisi ollut.Se siitä ahkeruudesta.

      • hillasankari

        Kuuellpas saatna suakin,mitäs vituilet mulle.Ootsä kuule vitumainen jätkä.et tiedä töistä mun mitään,en ole ollut puoltavuotta siellä töissä huom.minä olen kuule työni tehnyt aikoinaan hyvin.elä kehtaa mulle vituilla,sinäse ehkä et ole työtä tehnt mitään.Kaikenlaista vastausta sulta sain saatana.että se siitä.


      • doctorPhil

        Muista nyt ottaa ne lääkkeesi aamuin ja illoin.


    • Haudanvakava

      Semmoinen vinkki viestiketjun aloittajalle, että laita pisteen jälkeen välilyönti ja aloita uusi lause isolla kirjaimella.

    • Viestinaloittajan kirjiotustyyliillä säästyy palstaa...

    • limperi

      Voe,voe poloista.Ei ole "vintillä kaikki matot suorassa".Oma pihasikaan ei ole aivan viimeisen päälle laitettu.Älä valita.Seurakunta hoitaa hommansa.Raukka et uskalla käydä hautausmaalla silloin,kun työntekijät ovat töissä.Kyllä ne marmaan ottaisivat huoliisi kantaa,jos ne esität.Mihinkähän sinut aikanaan haudatataan,kun Suomussalmen hautausmaata noin mollaat.Kait se sullekin jostain leposija löytyy.

      • Limperin Antti! Siellähän sinä!
        Kun löydän Limperin Antin, sille kädestäin mä heitän - kuin luun - femman näin.


      • landejapaukku

        No siinäpä oikea alkuperäinen 3:n linjan dallaaja!


      • landejapaukku kirjoitti:

        No siinäpä oikea alkuperäinen 3:n linjan dallaaja!

        Joo..me ollaan varmaan Limperin kanssa ihan niitä alakuperäsiä tallaajia...ja ihan varmasti ollaan...taiat olla ite tatista ?


    • artikuloikaaoikein

      moi.ärsyttää lukea/lukematta jätänkin nuo viestit,joissa ei edes oikein osata kirjoittaa.tulee heti mieleen nää mokkakorvat.

    • syysimpi

      Päivää tänne taas.eräs kulkija ihmettelee suomussalmen hautausmaata.syksy tulee.onko haurausmaa kunnossa talveksi?onko palkan nauttijat tehneet työnsä.mun mielestä.palkka juoksee minä en.

      • jonninjoutavaa

        Mene talveksi kouluun,alaluokkalaisetkin osaavat kirjoittaa selvempää tekstiä.


    • kerrovainminulle

      Miten Suomussalmen muut hautausmaat? Koskeeko tämä "ongelma" vain Härkökangasta vai kaikkia pitäjän hautausmaita? Miten esimerkiksi Polvela, onko siellä paikat särmässä ja oikeat miehet töissä?

    • kiire

      empä tiijä en kerkiä joka paikkaan.

      • asiatkuntoonheti

        Kyllä sinun täytyy nyt keretä tarkistamaan kaikki hautausmaat. HETI! Täytyy informoida kirkkohallitusta, jos tilanne on joka paikassa yhtä huono kuin aloittaja väittää.


    • siivotonta

      Kävin taas hautausmaala, ei siivota jälkiä. Kynttylöiytä joka paikassa roskikset täynnä roskia ei siivota lumet kun sulaa. Hirveän näköinen jälki. Kun olin töissä niin kaikki siivottiin

      • varmaankin

        Elä Veikkonen aloita taas tuota samaa virttä,et sinä pääse sinne ensi kesänäkään töihin.


    • LumperiAntti

      Onko muita kun roskapaperia? Onko ihan ruumiitten luita heitelty sinne sun tänne?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe