Gigantista ei ikinä enään

Giganttikokemuksia

ostin MSI pelikannettavan hintaan 856 eurolla ja 2 kk päästä näyttö sammui ja akku kului tunnin jälkeen vaikka siinä luki normaali käytössä pitäis kestää 6-7 tuntia! huollosta soitettiin että minä olen sen kannettavan koneen näyttöä rikkonut ja pitää maksaa 256 euroa jotta ne korjaa sen! väittivät, että olen muka painannut näyttöä sisään päin voimalla ja näin olen rikkonut näyttöä!!!! enn ole koskaan painannut missään nimessä näyttöjä, mutta näin he syyttivät minua ja vaativat 256 euroa korvausta! hyvät ihmiset älkää ostako gigantista mitään koska jos tuote menee rikki se on teidän vika eikä ne sitä tule korjaamaan!!!! esim jos avaatte paketin ja tuote on rikki se on teidän vika gigantin mukaaan!


Ostin puhelimen gigantista, viikon päästä oli jo rikki. Lagaili paljon jne Vein huoltoon. Sain viiden päiväs päästä takaisin. Puhelimelleni ei tehty Mitään, päivittivät vain muka puhelimen (puhelimessa ei ollut saatavana edes päivitystä) Sanoivat että ehkä puhelin oli liian täynnä 16g muistia appsit olivat fb,ig,Snapchat Miten voi olla muka täynnä? Hetken puhelin kesti meni taas viikon päästä rikki. Nyt se on tuolla laatikossa ei mene edes päälle enkä jaksa turhaan viedä huoltoon sinne meni 200 euroa vessan pöntöstä alas. Ps; puhelimessa oli sivuissa isot naarmut jotka huollossa ovat tehneet.


Olen opiskelija ja ostanut koneen gigantista. Kone on käytetty huollossa kahteen kertaan ja tänään kävin hakemassa ensin koneen gigantin myymälästä huollon jäljiltä, missä myös koitin että kone toimii. Kuitenkin koululle päästyäni, kone jatkoi saman vian tekemistä kuin ennen molempia korjaus kertoja.

Giganttiin on matkaa n.6km kotioveltani ja enemmän koululta joten tilasin taksin, koska tarvitsin korvaavan koneen heti. Kun pääsin giganttiin, varastohenkilöstö lähetti koneen jälleen huoltoon. Kysyin korvauksista, koska aikaa ja rahaa on palanut melko paljon opiskelijan budjettiin suhteutettuna. Puhuin korvauksista sekä myymäläpäällikön että asiakaspalvelun kanssa ja AINOA mahdollinen korvaus on 20e lahjakortti, rahallinen korvaus ei ole kuulema mahdollinen missään tilanteessa?! Summa ei korvaa edes tämän päivän kuluja, saatika menetettyä aikaa ja vaivaa.

En voi enää hyvällä omallatunnolla suositella gigantissa asiointia, sillä jonkinlaisten ongelmien ilmentyessä laitteessa, ei gigantissa tunnuta ajateltavan että asiakkaat ovat prioriteetti 1. Mielummin henkilökunta johtajaa myöten pitäytyvät kankeissa ohjeissa, jotka on ovat varmasti vain suuntaa antavia. Tämä pilaa asiakaskokemuksen täydellisesti.

Luokaton suoritus!! Jää/pakastinkaappia ei asennettu, vaan jäi heiluvaksi. Laatikoita ei kiinnitetty pakastimessa, ei työkaluja, eikä kuulu heille. Lommo jääkaapissa. Oven kätisyydet vaihdettu väärin kirjallisten ohjeiden vastaisesti. Kuljettajat eivät tienneet mitään kätisyydestä tai asennuksesta. Kuljetus alihankkijan alihankkija. Gigantista vastasi kahteen puheluun 2 eri ihmistä. Kolmas soittaa eriksee. Kukaan ei tiennyt toisesta mitään, uudet selitykset aina. Kätisyyden vaihto tapahtuu yleensä asiakkaan kotona. Tilaa kahteen pakastin/jääkaappiin (188 cm x 2) tarvitaan aika paljon.


Soitin Gigantin asiakaspalveluun, halusin ostaa tarjouksessa olleen TV:n ja kotiteatterin osamaksulla. Tein puhelimitse tilauksen TV:stä, jonka pystyi ostamaan osamaksulla. Kotiteatteri piti hakea lähimmästä Gigantista ja maksaa heti. Tv:stä myyjä teki siis puhelimessa rahoitus sopimuksen Klarnan kanssa ja hakemus meni läpi (kuten pitikin, koska luottotiedot ok) Gigantilta tuli tilausvahvistus sähköpostiin ja kaikki tiedot tilauksesta ja tähän kuului myös ilmainen kotiinkuljetus koska toimitus aika oli pari viikkoa myöhemmin. Tilaus tehty 17.12.2016 ja toimitus kotiovelle 2.1.2017 klo-8-16. Tässä odoteltiin telkkaria saapuvaksi 2. Ja 3. päivä, eipä kuulunut/näkynyt TV:tä. Soitin Gigantiin ja kyselin miksi ei ole teeveetä tullut, selvittelivät tilannetta ja totesi että "Klarnan maksusopimus ei ole mennyt läpi" kysyin kuinka niin, koska se oli selvä homma kun tilasin tuotteen. Nostivat kädet pystyyn ja syytti Klarnaa. Klarnalta ei ole tullut mitään tietoa minulle että hakemus olisi hylätty. Gigantilta ensin lupailivat vastaavaa tv:tä samalla hinnalla, kun kyseistä, jo "kertaalleen tilattua" tv:tä kun ei ollut enää saatavilla. Sitten tämä asiakaspalvelija sanoi että joku myyjä soittaa minulle takaisin ja katsotaan uusi tv tilalle. Niin soitti myyjä ja koitti kaupata eri merkkistä tv:tä (alkuperäinen tilaus Sony, tilalle Samsung) ja kun en suostunut merkin vaihtoon, olisi ollut Sonyn tv 200e kalliimmalla. En suostunut tähänkään vaan ostan Tv:n nyt ihan muusta kaupasta kun Gigantista. Soitto vielä Klarnalle asian selvittämiseksi ja seuraavaksi kuluttaja-asiamiehelle. Mutta asiointi Gigantissa loppui tähän.

Verkkokaupan toimituksessa viivettä. Tuotetta yllin kyllin varastossa, mutta tilauksesta jo kulunut 6 päivää, eikä posti ole vielä saanut kuljetettavaksi lähetystä.

32

5758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gigantkokemuksia

      Monta kertaa olen käynyt ostamassa gigantista tuotteita ja aina saanut törkeää ja huonoa asiakaspalvelua. Ajattelin, että "No..oikei tää on varmaan vaan tapauskohtasta" kaikki ei varmasti ole samanlaisia, MUTTA esim. Menin palauttamaan Lenovon läppärin giganttiin vuoden alussa, koska olin tyytymätön.. Öö, no ensinnäkin myyjä jonka piti tarkistaa, että läppäri on vielä jälleenmyyntikelpoinen näytti, pakko sanoa.. v*ttuuntuneelta.. Katsoi heti päästä varpaisiin kiukkuisen näköisenä, koko ajan yritti tyrkyttää jotain vakuutuspakettia. Sanoin moneen kertaan, että EI KIITOS.. Silti kysyi vähän ajan päästä vähän eri tavalla. Sitten viimeviikolla tein ison virheen ja menin giganttiin ostamaan opiskelukäyttöön Macbookkia.. (Menin toisen paikkakunnan liikkeeseen) Long story short, juuri kun olin ostamassa kyseistä läppäriä myyjä nolasi minut isolle yleisölle ja näytti olevan ylpeä itsestään. Lähdin tyrmistyneenä ja suuttuneena ovet paukkuen (kuvainnollisesti) ja en todellakaan aio mennä gigantin läheisyyteenkään. Ostin lopulta Macbookkini muualta. En missään nimessä suosittele, mikä on jo varmaankin selvää.


      Kahteen otteeseen olen tänä keväänä/kesänä asioinut Lappeenrannan Gigantissa.

      Ensimmäisellä kerralla etsin kuulokkeita. Keski-ikäinen miesmyyjä ei osannut kertoa tuotteista mitään, sanoi vaan, että siinä on ja näin paljon maksaa ja lisäksi kertoi, että Gigantilla on Bosen kanssa sukset ristissä tai jotain muuta epäoleellista negatiivista tuotteiden valmistajasta. Kuulokkeiden mallikappaleet olivat hyllyillä hujanhajan eikä suurinta osaa pystynyt testaamaan ollenkaan. Kuulokkeet jäi kauppaan.

      Toisella kerralla etsin aktiivisuuskelloa ja miesmyyjä (eri) taas kysyi, että minkäslaista? Kun sanoin aktiivisuusranneke/urheilukello, niin "no siinä niitä nyt on". Myyjä ei mitenkään myynyt minulle mitään, onneksi olin jo valmiiksi päättänyt mitä haluan. Kun kerroin olevani kiinnostunut Polar A360:stä sanoi myyjä vain että siinä on vieressä Garminilta täysin vastaava 50 euroa halvemmalla. Katselin sitä siinä ja sanoin, mutta että pienemmällä näytöllä eikä tässä taida olla värinäyttöäkään...? Myyjä: "Joo, ei". Just...Noh, myymälässä ei ollut M-koon mustaa Polaria, joten laitettiin tilaukseen ja silloinkin minun oli pakko maksaa osa summasta, että voivat tilata. Sain äsken tekstiviestin: "Polar M400 valkoinen noudettavissa myymälästä."

      ...En taida enää asioida Gigantissa, ei vaan ole jäänyt hyvä fiilis.


      Ostin pöytätietokoneen gigantin Rovaniemen myymälästä , jossa nuori myyjä kertoi koneella olevan kahden vuoden takuun. Kone takkuili jo alkumetreillä ja sekosi noin 3 viikon käytön jälkeen eikä suostunut enää käynnistymään. Sopivan sauman tullen kiikutin pannun Oulun kikanttiin ja kerroin ongelmasta ja siellä sanottiin, että takuu kattaa vain tietokoneen, ei ohjelmistoa. Kysyin, että mitä helvettiä sillä takuulla sitten on virkaa jos kone ei lähde käyntiin ja joutuisin maksamaan 79€ takuukorjauksesta koska vika olisi ohjelmistossa. Yritin purkaa kaupan ja palauttaa koneen, mutta ei onnistunut kun se aika oli mennyt jo umpeen. Nyt kone kerää pölyä ullakolla. JOS OSTATTE GIGANTISTA JOTAIN, NIIN TARKISTAKAA TAKUUASIAT, kyllä niissä laitteissa ja ehdoissa piilee vikoja!!!


      Tilasin Collect@ Store-palvelun kautta ja huti meni sekin. Ennen tilaamista mietin, että voisinko tällä kertaa luottaa siihen, että Gigantissa toimisi asiat mutkattomasti. Väärässä olin.

      En siis saanut tuotetta, koska "joku oli juuri samaan aikaan ostanut myymälästä saman tuotteen". Pitkän päivän jälkeen tämmöinen ontuva selittely nyppii sen verran lujaa, että katson parhaaksi vain poistua myymälästä. Myyjä ei varmasti ymärtänyt, että noudettaessa maksettavan tuotteen vuoksi asiakas on voinut mahdollisesti tulla sitä noutamaan juuri siitä myymälästä, koska muualta ei sitä saa. Asiakas on saattanut käyttää rahaa mm. julkisiin kulkuneuvoihin päästääkseen _juuri tähän tiettyyn myymälään_.

      Edellinen kerta asiakkaana sujui varsin loistavasti, mutta se näyttikin sitten olevan vain se yksi satunnainen kerta. Nyt lyön lukkoon lupaukseni: Maksa tuotteesta vaikka 10€ enemmän muualla, mutta älä mielellään astu Gigantin ovista sisälle enää ikinä.

      Älkää missään tapauksessa maksako tuotetta ennen kuin saatte sen liikkeestä mukaanne. Sovitut toimituspäivät kun eivät ole pitäviä. Arvio koskee kivijalka myymälää.



      Ostin tuotteen 8.11., sähköpostissa tilausvahvistus: - saatavilla nettivarastossa - tomitusaika 2-5 arkipäivää - seurantakoodi tulee sähköpostilla

      13.11. - ei ole saapunut - soitto asiakaspalveluun - tuotetta ei ole edes maassa - ei edes arviota milloin tulee - ei mahdollisuutta hakea paikallisesta myymälästä, vaikka siellä tuotetta onkin - "osastopäällikkö hoitaa asiaa" - ei mitään hyvitystä tai mahdollisuutta vaihtaa toiseen samankaltaiseen tuotteeseen

      En suosittele näitä tyhjän myyjiä kenellekään.

      Ei enää Giganttia, muitakin kauppoja on.

    • enolerobottienen

      Tuossa tilasin edellisellä viikolla Gigantin verkkokaupasta suodattimia ilmanpuhdistimeen. No ei siinä. Sunnuntaina tilasin, ja seuraavana perjantaina tuli viesti että ovat noudettavissa Siwasta. Siwasta joka sijaitsee noin. 120km päässä eri paikkakunnalla. Sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa oli kyllä toimitusosoite oikein. Soitin asiakaspalveluun perjantaina ja pahoittelivat virhettä ja lupasivat kääntää sen oikeaan osoitteeseen oikealle paikkakunnalle ja sanoivat että alkuviikosta olisi täällä. Nyt tiistaina soitin uudestaan kun ei pakettia näykynyt, totesivat vaan että kyllähän se paketti on vielä siellä väärällä paikkakunnalla,kun ei sitä matkahuolto toimittanutkaan niin viesti paketin oikeaan osoitteeseen kääntämisestä ei ole mennyt perille. Posti tätä kuulemma hoitaa. Olivat jättäneet asian sikseen. No, nyt lupasivat kuitenkin selvittää asiaa ja "ehkä" saan toivottavasti tässä tällä viikolla vielä nuo tuotteet jos saan ollenkaan. Naurettavaa odottaa viikkotolkulla tuotteita. Soitella jatkuvasti ja kysellä jotta tulee perille. Hauskinta tässä on että meillä gigantti sijaitsee noin. 15km päässä, joten olisi ollut helppo hakea ne (autolla noin. 15min) mutta 4.90e postimaksu ja 2-5päivän toimitusaika kuulosti paljon paremmalta ja helpommalta. Noh, saas nähdä saapuvatko... En suosittele koko kauppaa kenellekkään ja tämä oli ainoa ja viimeinen ostos koko verkkokaupasta Gigantista.

    • giganttigiganttii

      Tilasin tuotteen 6.3.2015 LG 55 Tv ja paskanmarjat onko sitä näkynyt ei ole! Kolme kertaa lähettivät viestin Toimitus on Vastaan Otettu ja lähetetty mutta siinä se ongelma on! Minnekkään ei uskalla mennä jos ne soittaa että tuovat sen rompeen sinä päivänä kun on sovittu mutta mitään puhelua ei ole tullut. Soittaa piti sinne mistä on kyse sanoivat otetaan selvää ja ei mitään tietoa heilä ei ole itsellänkään. Hermot alkoi mennä otin seuranta koodin minkä sain ja tuhannen tulimmaista ei tietoa ole koko TV tai paketista. Olen aika arka itse tilaa netistä mitään ja tämä on se mitä olen pelännyt maksat tuotteesta joka on vain kuva valkoisella ruudulla.

      Ei siinä odottelin seuraavia päiviä koska odotin saavani sen pahuksen tuotteen ! Mieleeni tuli hitto olisi pitänyt mennä itse 35km päähän hakee se TV henkilöautolla teipata se vaikka oveen mutta en hän mä niin hullu ole. Vieläkin odottelen haamu tuotetta joka jos se 1 kk päästä tulis jos olenkaan.

      En voi arvostella tuotetta kun ei ole tuotetta enkä voi moittia virmaa tai yritystä koska tuote ja sen toimitus on jossain. Kuuluisat viimeiset sanat jos tilaisin ruoan netistä kuolisin varmaan.

    • näitäriittää2017

      Kolme kertaa olen viimeisen neljän viikon aikana yrittänyt ostaa pojalle kesälomaa varten 7" wifi-tablettia Tampereen kahdesta Gigantista, ei onnistu. Kolmelta eri valmistajalta löytyy hintaluokkaan sopivat, liikkeissä on mallikappaleet, muttei yhtä ainoaa myytävänä. Mallejakin yhteensä viisi, joista mikä tahansa kelpaisi minulle eli kovin hankala asiakas en ole. Toista kertaa jo mainoslehdessäkin mieluisia tarjouksessa (ensin samsung, nyt lenovo), mutta hyvähän se on mainostaa tavaraa jota ei ole. (siis ei ole loppuunmyyty vaan ei ole edes tullut vaikka kampanjat käynnissä). Tosin mulle nyt olisi kelvannut noista viidestä vaihtoehdosta mikä tahansa vaikka normaalihinnallakin, kun nyt jotain edes löytyisi.

      Kaupat olisi kuulemma voinut tarjoushinnallakin tehdä, ilmoittelevat kun tavaraa saapuu. Mutta kun huhtikuusta asti olen aina ohikulkiessani yrittänyt ostaa, niin usko loppuu että sellaista hyllyyn ennen pojan kesälomaa tulee.

      Mitähän järkeä Gigantin myymälöillä on? Saa käydä katsomassa esineitä joita ei ole myytävänä. Tai tilata ja noutaa myymälästä kun sinne jotain sattuu joskus tulemaan. Vain vähän monimutkaisempaa ja työläämpää kuin ostaa netistä... No, onneksi kilpailijalta löytyi heti hyllystä, kiitos Verkkokauppa!


      Puhelin toimi 5 päivää, hapettunut, takuu ei korvaa, reklamaatiota ei muka löydy enään mistään, asiakaspalvelu ei toimi ollenkaa.


      Tarjous Gigantin lehtimainoksessa 23.3.2015 laskimme Sony Xperia Z1 Compact hintaa 40€ eli 279€, sama tuote oli 22.3.2015 nettisivulla 295€ mistähän gigantti on saanut lehtimainoksessa olevan hinnan. Olkaa ihmiset tarkkana, mitä kyseinen liike ilmoittaa muka viikkontarjous.

      tilasim kaksi viikkoa sitten sony aqua puhelimen gigantista. Soitin viime viikolla giganttiin ja siellä sanottiin että lähetys on normaalissa tilassa. otin heihin yhteyttä uudelleen kun tilauksesta ei ollut kuulunut mitään. Ilmeni että puhelinta ei ollut lähetetty. Sain sunnuntaina seuranta tunnukset ja tuotetta ei ole vieläkää lähetetty. Saa nähdä miten käy, mutta oli viimeinen kerta kun yrityksestä mitään tilaan

      Tilasin tässä puhelimen, koska oli ainoa verkkokauppa josta kyseinen malli sopuhintaan löytyi. Oli virhe. Tiistaina tilattu ja maksettu, torstaina tuli seurantakoodi, perjantaina kuitti ja vasta tällöin päivittyi tilaushistoriaan että lähetetty (ei siis perjantaina) ja tässä keskiviikkona toivoen että matkahuollon seurantaan ilmestyisi merkintä jotta tulisi toimituksena työpaikalle. Enpä oikein usko. Huono toimitusjärjestelmä jos menee viikko, tai sitten varastolla on vain yksi noutopäivä viikossa eivätkä tätä mainitse asiakkaille. Vihoviimeinen kerta kun tuosta puljusta mitään ostan. On sen verran ankea paikka.

    • tälläinsittenvoon
    • Muitakin..on
    • Eigigantistamitään

      Kuka ostaa enään gigantista? Ei se oo muotia.

    • comiiiii

      Gigantti on perseestä........... verkkokauppa.com on paras

    • roskafirmaa

      Gigantti on ihan roskafirma

    • dkjdbfjd

      Paska pulju

    • iiiiii8282828

      gigantti on perseewyä...

    • kakkapaskaalafkaa

      paska lafka

    • giganttipaskatakuu

      Power parempi!!!!

    • giganttiaeikiitos

      Gigantista löytyy niin paljon negatiivistä sanottavaa että huh huh.

      • toteaja-

        positiivista olisi varmasti satoja kertoja enemmän, mutta kukapa nyt kehuja jaksaa kirjoitella.


      • voiraukkaavoi

        Höpö höpö joku gigantin "myyntitykki" tuli puolusteleen.


    • hajallaolevia2017

      Tulee postimyynnistä valmiiksi hajalla olevaa tavaraa...

    • giganttttiii

      Gigantti on gigantti................

    • kikanttieletroniikkaa

      Kikantti on pyllystä eikä se ees tunnu hyvältä.

    • VakuutusPetosssss

      On se sellasta että kun alkaa vikoja ilmeneen, moni hakkaa laitteen raivossaan sinne tänne ja sitten mennään itkeen kauppaan kun tuote on paskana....

      • Vitunpaviaaani

        Niin tekee vaan sairaat ihmiset, kuten sä!


    • giganttitavaratalo

      Kikantti on perseestä!

    • Giganttigigantti

      Surkea tapaus tämä gigantti.

    • höhhhöhöhöhöhöh

      Kikantti

    • Loolloollloool

      Gigantti gagantti

    • kannattaa-ajatella

      "Gigantti on perseestä........... verkkokauppa.com on paras"

      En kyllä noinkaan sanos , mutta meille on kyllä käynyt niin että kun haemme hieman laadukata ja edullista, sitä ei ole Gigantista useaan vuoteen löytynyt. Satasien ja tonnin tavaroissa on aina ollut Verkkokauppa.com. Alta satasen tavaroissa on ollut monta kauppaa.

      Minusta kikantin tavaramerkit ja hyvien merkkienkin mallit hieman vanhanaikaisia ja riisuttuja.

    • Kertokaamulle99

      Mikä tori.fi sivustoa vaivaa. Laitoin toriin asiallisen ilmoituksen, se julkaistiin ja yht äkkiä parin tunnin päästä poistettiin. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja ovat nyt monta päivää käsitelleet asiaa. Eilen tuli päätös etteivät voi enään julkaista ilmoituksiani.

      MITÄ HELVETTIÄ?!?!?!?!?!?

      Julkaisuni oli se että tarjoan pakettiautolla kuljetusapua. Vastaavia ilmoituksia tori.fi sivulla on kymmeniä ympäri suomen.

      MITEN TÄLLÄISIÄ TORI.FI KALTAISIA YRITYKSIÄ VOI OLLA VIELÄ 2017 ???

    • Koetyqq

      Mikä helvetti siinä on niin vaikeeta ymmärtää, että Gigantti ei huolla laitteitasi vaan sen hoitaa valtuutettu huoltoliike. Olen itse operaattorin liikkeessä töissä ja vastaanotamme puhelimia huoltoon päivittäin. Emme mekään niitä puhelimia huolla vaan täytämme huoltopaperit ja laitamme tuotteet eteenpäin. Huoltopapereissa lukee aina, että mikäli syy itse aiheutettu (näyttö rikki, kosteusvaurio jne.) niin asiakas maksaa huollon tai pelkän tarkastusmaksun. Lasku siis tulee jos oletkin itse tehnyt laitteelllesi jotain, eikä se tämän vuoksi toimi. Jos olet rikkonut kameran linssin tiputtamalla puhelimen ja haluatkin laittaa puhelimen huoltoon mikrofonivian takia, niin vaikka se mikkivika menisi takuuseen ei puhelinta korjata takuun piiriin, koska kameralinssi on itse rikottu. Ensin korjataan asiakkaan piikkiin linssi ja tämän jälkeen takuuhuoltona mikki. Kohdistakaa se viha siihen huoltofirmaan eikä siihen myyjään, joka kirjaa tuotteen huoltoon ja toimittaa sen valtuutetulle huoltoliikkeelle.. Jos asiakas on huutavaa sorttia, niin teet vain palvelun myyjäliikkeelle, kun et enään asioi siellä :) olet jatkossa toisen riesa.

    • Votototototo

      Gigantti on IHAN OK. Mut on niitä muitakin

    • Toimitusaika

      Itsekin tilasin gigantista verkkovarasto koneen tiistaina. Torstaina vihdoin tuli ilmoitus, että tuote on lähetetty varastolta. Hölmönä toiveikkaana aattelin, että tuote voisi ehtiä viikonlopuksi, koska toimitusajaksi oli luvattu 2-5 arkipäivää. Ilmeisesti kuitenkin tuo 2 tai 3 päivää ei käytännössä toteudu vaan on turhia lupauksia Ruotsista kun tavara tulee. Lähetysilmoituksessa kerrottiin että 2-4 päivää menee eli liene pitkälle ensi viikolle.

      Toivottavasti Amazon tulisi jo Suomeen ettei puolalainen pakoputki ole ainoa jonka saa kotiovelle 2 päivässä. Asiakkaiden palvelussa Jimms taitaa olla ainoa nopea toimittaja. Ei vaan ollut konetta valikoimassa.

      Naurettavaa odottaa viikko nykypäivänä varastosta löytyvää tuotetta. Onko muilla parempia toimitusaikoja ollut nettivarastotuotteille?

    • korkojuoksemaan

      Kyllä myös Verkkokauppa.com osaa kuinka asiakkaat saadaan rahoittajiksi. Myydään tavaraa jonka asiakas maksaa tilauksen tehdessään mutta tilattua tuotetta ei sitten toimitetakaan. On vain se tuotteen kuva varastossa mutta tuote jossain maailmalla. Kuinka yleistä tuollainen toiminta on jossa asiakasta käytetään pankkina?

    • Anonyymi

      Otsin gigantista 300€ kuulokkeet, lähetin ne takaisin heti. En siis pakettia edes avannut. Tämä oli elokuussa. No nyt m3 kuukautta myöhemmin marraskuussa lähettelevät perintökirjeitä koroilla että maksaa pitäisi. Tuote jonka palautin pakkettiin koskematta?? Ei enää ikinä. Kolme kertaa sinne olen soittanut, joka kerta sama tarina. Yhdistän asiakas ”palveliaan” —> ei osaa auttaa, yhdistää kaverille —> jonossa 15min ilman vastausta. VITTU

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe