Naiselle:)

TykkääväJmies

Ollaan muuten siinäkin samanlaisia, että tykätään nukkua aamulla pitkään. Tämä on nyt huomioitu myös kaiken muun lisäksi. Vieläkö tykkäisit mustakin yhtäpaljon kuin minä sinusta niin.<3 Niin sitä asian laitaa en tarkalleen tiedä. Saat koska vaan ottaa yhteyttä jos vain haluat? Sillä yhteyshän on. Hyviä lukuhetkiä!:) Tällainenkin tuli mieleen.... https://www.youtube.com/watch?v=MMpN_QMUJAQ

23

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punainenlinssisoppa

      Milloin puristat mua pepusta tai otat kiinni vyötäröstä?

    • KoskaOotMulleHuumetta

      Hei tykkäävä J-mies! Muistatko kun joskus sua vitutti kun ei ollut varaa Lacoste -paitaan? Loit oman pysyvien arvojen tyylin. Parasta sinussa on hymysi ja tapasi katsoa ihmistä. Olet kiinnostunut ympärilläsi tapahtuvista asioista ja ihmisistä. Mä en tiedä ketään niin ihanaa ihmistä kuin Sinä. Haluan impata sukkiasi.

      • eivoikuinihmetellä

        Siis oikeasti ihmettelen näitä sekoboltseja viestejä. Vähän jotain kivaa ja sitten päälle aivan sairasta vittuilua. Mitä te saatte tällä? Tuleeko itselle parempi mieli kun on vittumainen jollekin entä siitä kun pahoittaa jonkun ihan tuntemattoman mielen, joka vaikka omii tuollaisen.


    • Punainenlinssisoppa

      Lähen syömään suklaata ja kasvatan maailman isoimman mahan. : )

    • Kevätkesänvalo

      Jaahas, nyt meni muualle tämä, tykkään nousta varhain, varsinkin keväällä ja kesällä! Hyvää jatkoa, unille kuitenkin. 😊

    • Punainenlinssisoppa

      Tuu antamaan mulle kielisuudelma kun et viime kesänä kerennyt.

    • Josvainsitä

      Syö että jaksat

      • Punainenlinssisoppa

        Ai sun kieltäkö? :)


    • JaniJoonaJoniJouni

      Mikä on nimesi?

    • kysynpä.vaan

      Siinäkin? Onko jotain muitakin yhdistäviä tekijöitä? :)

      • alkuperJ

        On montakin, kyllä se oikea tietää jos täällä on.


      • alkuperJ

        No hän ei noin kirjoittaisi, siitä olen varma.


      • Punainenlinssisoppa

        Miten sitten


    • tahdonnähdäsinut

      Olet ollut ajatuksissa vaikka kiirettä pitääkin. Tykkään. <3 Vai aamun torkkuja. ;)
      Kappaleesta aiheutui vino hymy... :D

      • alkuperJ

        Niin minäkin tahdon nähdä sinut. Hyvää se tekee nukkua välillä kunnolla. ;) Kappale tuli yhdestä jutusta mieleen, ei siitä sen enempää. Ymmärsin joo et menoja on ollut paljon. Näkymisiin<3


    • Tykkäävänainen

      Saatetaan olla samanlaisia joo. Mistäs_tiesit että tykkään nukkua myöhään? :)

      • alkuperJ

        Se on tämä somen ihmeellinen maailma ja sattuma.


    • Tykkäävänainen

      Jjjaaa. Ootko tehny salapoliisityötä? :-)Hauska biisi muuten, Kuunteletsä tollasta musaa yleensä?

    • alkuperJ

      En kuuntele, mitäs itse kuuntelet?

      • Tykkäävänainen

        Oon kuunnellut kauan Fifty Shades Of greyn soundtrackii, se on kyl hyvä!:) Mä oon pääosin rap/rock-henkinen, tykkään kun saa jostain biiseistä hyvää boostia. :) Mitäs ite... ? :)


    • TykkääväJmies

      Hyvää yötä ja kauniita unia sulle nainen<3 Kun aika on unien. :)

    • Tiedustelusatelliitti

      Mihin ikähaitariin J-mies sijoitut? Itse olen nainen 24 - 28 v.

    • J-miestäkaipaava

      Yhteys löytyy juu ja ollaan samiksii.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe