Naiselle:)

Ollaan muuten siinäkin samanlaisia, että tykätään nukkua aamulla pitkään. Tämä on nyt huomioitu myös kaiken muun lisäksi. Vieläkö tykkäisit mustakin yhtäpaljon kuin minä sinusta niin.<3 Niin sitä asian laitaa en tarkalleen tiedä. Saat koska vaan ottaa yhteyttä jos vain haluat? Sillä yhteyshän on. Hyviä lukuhetkiä!:) Tällainenkin tuli mieleen.... https://www.youtube.com/watch?v=MMpN_QMUJAQ
Ilmianna
Jaa

23 Vastausta

Milloin puristat mua pepusta tai otat kiinni vyötäröstä?
Ilmianna
Jaa
Hei tykkäävä J-mies! Muistatko kun joskus sua vitutti kun ei ollut varaa Lacoste -paitaan? Loit oman pysyvien arvojen tyylin. Parasta sinussa on hymysi ja tapasi katsoa ihmistä. Olet kiinnostunut ympärilläsi tapahtuvista asioista ja ihmisistä. Mä en tiedä ketään niin ihanaa ihmistä kuin Sinä. Haluan impata sukkiasi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Siis oikeasti ihmettelen näitä sekoboltseja viestejä. Vähän jotain kivaa ja sitten päälle aivan sairasta vittuilua. Mitä te saatte tällä? Tuleeko itselle parempi mieli kun on vittumainen jollekin entä siitä kun pahoittaa jonkun ihan tuntemattoman mielen, joka vaikka omii tuollaisen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lähen syömään suklaata ja kasvatan maailman isoimman mahan. : )
Ilmianna
Jaa
Jaahas, nyt meni muualle tämä, tykkään nousta varhain, varsinkin keväällä ja kesällä! Hyvää jatkoa, unille kuitenkin. 😊
Ilmianna
Jaa
Tuu antamaan mulle kielisuudelma kun et viime kesänä kerennyt.
Ilmianna
Jaa
Syö että jaksat
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ai sun kieltäkö? :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mikä on nimesi?
Ilmianna
Jaa
Siinäkin? Onko jotain muitakin yhdistäviä tekijöitä? :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
On montakin, kyllä se oikea tietää jos täällä on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

No hän ei noin kirjoittaisi, siitä olen varma.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miten sitten
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olet ollut ajatuksissa vaikka kiirettä pitääkin. Tykkään. <3 Vai aamun torkkuja. ;)
Kappaleesta aiheutui vino hymy... :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niin minäkin tahdon nähdä sinut. Hyvää se tekee nukkua välillä kunnolla. ;) Kappale tuli yhdestä jutusta mieleen, ei siitä sen enempää. Ymmärsin joo et menoja on ollut paljon. Näkymisiin<3
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Saatetaan olla samanlaisia joo. Mistäs_tiesit että tykkään nukkua myöhään? :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Se on tämä somen ihmeellinen maailma ja sattuma.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jjjaaa. Ootko tehny salapoliisityötä? :-)Hauska biisi muuten, Kuunteletsä tollasta musaa yleensä?
Ilmianna
Jaa
En kuuntele, mitäs itse kuuntelet?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oon kuunnellut kauan Fifty Shades Of greyn soundtrackii, se on kyl hyvä!:) Mä oon pääosin rap/rock-henkinen, tykkään kun saa jostain biiseistä hyvää boostia. :) Mitäs ite... ? :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hyvää yötä ja kauniita unia sulle nainen<3 Kun aika on unien. :)
Ilmianna
Jaa
Mihin ikähaitariin J-mies sijoitut? Itse olen nainen 24 - 28 v.
Ilmianna
Jaa
Yhteys löytyy juu ja ollaan samiksii.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Naiselle:)

Ollaan muuten siinäkin samanlaisia, että tykätään nukkua aamulla pitkään. Tämä on nyt huomioitu myös kaiken muun lisäksi. Vieläkö tykkäisit mustakin yhtäpaljon kuin minä sinusta niin.<3 Niin sitä asian laitaa en tarkalleen tiedä. Saat koska vaan ottaa yhteyttä jos vain haluat? Sillä yhteyshän on. Hyviä lukuhetkiä!:) Tällainenkin tuli mieleen.... https://www.youtube.com/watch?v=MMpN_QMUJAQ

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta