Mitä minun pitäisi tästä päätellä?

AlankoVainoamaan

Kassaneiti hymyili kun sanoi hei.

Pitäisikö minun nyt tulkita että se on kiinnostunut minusta, kuten 164cmMies ja muut ätminkäiset kuvittelevat tuollaisissa tapauksissa?

29

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saisinko vastata TöyTöykeästi?.. ;D.. Noh, joo Provohan tää on.. Mut Aikast surkee sellainen.. Joten en jaksa vaivautua vastaamaan TöyTöykeästi.. ;D

      • VaihdaPalstaa

        Vastasit töykeästi tai et, sinulta kommentin saaminen tuottaa aina tuskaa. Katso nyt tuota vammaista kirjoitustyyliäsikin.


      • VaihdaPalstaa kirjoitti:

        Vastasit töykeästi tai et, sinulta kommentin saaminen tuottaa aina tuskaa. Katso nyt tuota vammaista kirjoitustyyliäsikin.

        .. Entäs jos en Vaihdakkaa?.. Tai jos Käväsen vaan Äkkiä ja Tuun Sit HetiTakas?.. ;D

        .. Kaikkea sitä onkin.. KirjoistusAsu MielensäPahoittajiakin?.. ;D


      • pohdittavaa

        TietynLaiset Persoonat/Luonteet sallivat Perseilyn Kaltaisillensa NarsuMarsuille.


      • pohdittavaa kirjoitti:

        TietynLaiset Persoonat/Luonteet sallivat Perseilyn Kaltaisillensa NarsuMarsuille.

        .. Puhutko Ittestäs?.. Taidat Puhua.. ;P


    • Kyllä.viiraa

      Valitettavan monelle miehelle ystävällinen naispuolinen asiakaspalvelija on takuuvarmasti kiinnostunut juuri hänestä. Itse olen kaupassa töissä ja joudun kassallakin olemaan silloin tällöin, kyllä alkaa Facebook kaveri pyyntöä tulemaan, jos erehdyn liian pitkään hymyilemään ja juttelemaan. Yksi keski-ikäinen punkero ei millään meinannut uskoa, että ei kiinnosta vaikka kuinka olen eronnut enkä seurustele.

      • Punkero-43

        Olenkohan mä just se henkilö kuka on sua piirittänyt. Olen nimittäin ylipainoinen keski-ikäinen miehen punkero ja piiritin yhtä nättiä lähikaupan myyjätärtä kuukausikaupalla. Laitoin kaveripyyntöä ja vastausta kun ei alkanut kuulua, niin viestiä perään. Sen lisäksi valitsin aina hänen kassan jos oli töissä.

        Perkelettäkö hymyili ja oli ystävällinen!


      • muistakaatämä
        Punkero-43 kirjoitti:

        Olenkohan mä just se henkilö kuka on sua piirittänyt. Olen nimittäin ylipainoinen keski-ikäinen miehen punkero ja piiritin yhtä nättiä lähikaupan myyjätärtä kuukausikaupalla. Laitoin kaveripyyntöä ja vastausta kun ei alkanut kuulua, niin viestiä perään. Sen lisäksi valitsin aina hänen kassan jos oli töissä.

        Perkelettäkö hymyili ja oli ystävällinen!

        Ätmeille ei viisas nainen hymyile. Niistä saa pitkän riesan.


      • Punkero-43
        muistakaatämä kirjoitti:

        Ätmeille ei viisas nainen hymyile. Niistä saa pitkän riesan.

        Totta. Toivottavasti se mun vainoaminen oli hänelle opiksi eikä ole sen jälkeen rumille ukon punkeroille liikaa hymyillyt!


    • kerranseurustellut

      Hein sanominen asiakaspalvelussa on todella tavallista. Luulisi, että kiinnostunut asiakaspalvelija osoittaisi kiiinnostuksen muutenkin, vaikka antamalla jonkun lapun, jossa on puhelinnumero. Tiedän erään miehen, jolle kävi näin. Mutta taitaa olla tosi harvinaista. Mulle on kymmenet asiakaspalvelijanaiset tervehtineet ystävällisesti riippumatta siitä, olenko ollut sinkku vai käynyt silloisen tyttöystäväni kanssa kaupassa.

    • Korkkaaja

      Selvä tapaus, kysymyksessä oli ns. jakoavainhymy eli ämmä on valmis levittämään reitensä. Seuraavan kerran kun menet sinne, kysy heti onko se neitsyt ja onko karvat ajettu. Jos vastaus molempiin on kyllä, niin tempaiset kortongit kortonkihyllystä ja korkkaat ämmän siinä kassatiskin takana. Hihnalle voi laittaa sen "kassa suljettu" -kyltin, ettei muita ätmejä keräänny jonottamaan reiälle pääsyä.

      • kauppias.kassalla

        Entä kun itse kauppias hymyilee? Haluaa varmaan peräreikää? Kysyppä tehdäänkö kassatiskin takana vai maitohuoneessa.


    • SirCucco

      Kukaan ei ole kiinnostunut 164cm ätminkäisestä. Äajatus on mahdoton. Tai no. Ehkä toinen ätminkäinen. Voivat sitten poikien kesken ottaa oluet ja haukkua naisia.

      Kassaneiti hymyilee vaikka kääpiökasvuiselle rupikonnalle, koska kohtelias käytös on osa palveluammattia.

      • Aloittaja-

        Eli minunko ei nyt kannata kotonani odottaa että hän soittaisia ovikelloa kohta, ja hyppäisi samantien kanssani sänkyyn? Elä jumalauta yritä rikkoa mun unelmia.


    • Se vähän riippuu. Jos se sanoi "Hei" ja hymyili ihan tavallisesti, siis samalla tavoin kuin muillekin asiakkaille ei se varmaan ole ihastunut mutta jos se sanoi "MOI!" ja Hymyili ihan erityisen leveästi juuri SULLE, paljon leveämmin kuin niille muille ja toivotti vielä "Kivaa Juhannusta!" niin sitten se on ihan ihastuksissaan. Itse viimeksi jotain vajaa pari viikkoa sitten vähän hämmästyinkin kun sain tuollaista paljon parempaa kohtelua kassalla kuin ne muut, varmaan oli jotain ilmassa :D

      • merkkejäilmassa

        Minun kokemukseni eräällä kassalla oli, että kassaneiti palveli vielä edellä olevaa asiakasta, joka maksoi käteisellä ja laski rahojaan, mutta tämä kassaneiti katsoi minua pitkään suoraan silmiin. Mitähän tästä pitäisi päätellä?

        Hymyilin takaisin ja kun vuoroni tuli, kassaneiti oli erittäin ystävällinen. Olemme nähneet kassalla kerran aikaisemminkin, ja hän oli silloin varautuneempi kuin nyt. Hän saattaa olla kiinnostunut minusta, eller hur?


      • merkkejäilmassa kirjoitti:

        Minun kokemukseni eräällä kassalla oli, että kassaneiti palveli vielä edellä olevaa asiakasta, joka maksoi käteisellä ja laski rahojaan, mutta tämä kassaneiti katsoi minua pitkään suoraan silmiin. Mitähän tästä pitäisi päätellä?

        Hymyilin takaisin ja kun vuoroni tuli, kassaneiti oli erittäin ystävällinen. Olemme nähneet kassalla kerran aikaisemminkin, ja hän oli silloin varautuneempi kuin nyt. Hän saattaa olla kiinnostunut minusta, eller hur?

        Joo siis onhan kassaneiditkin ihmisiä, mikseipä he voisi tykästyä asiakkaaseen jos se vaan on miellyttävän oloinen. Mulle joskus sattui niin että minusta yksi tosi hyvännäköinen kassaneiti jotenkin vaan tuntui niin oikealta & kemiaa on mutta eihän sitä tietenkään kehdannut ehdotella mitään kun juurikin ajatteli että voi olla että on vaan työn puolesta erityisen ystävällinen ja hymyileväinen. Kerran sitten vaihtorahoja antaessa saatiin ihan fyysinen sähköisku kun painoi vaihtorahoja kämmenpohjaani, siis kuului semmoinen pieni ritsahdys ja ihan hiton kova tälli. Tuon tapauksen jälkeen vähän aloin välttelemään hänen kassaa kun en halunnut enää sähköiskuja antaa toiselle mutta ehkä olisi pitänyt vaan pyytää treffeille. Ihmisissähän on erilaisia varauksia niin kai se on tieteellisesti selitettävissä. Vähän vastaavaa tapahtui myöhemmin yhden naisen kanssa jonka oltiin etäsuhteessa, pitkän erossaolon jälkeen aina vähän pelotti eka suudelma kun se saattoi ihan oikeasti kipinöidä.


      • Palstanainen
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo siis onhan kassaneiditkin ihmisiä, mikseipä he voisi tykästyä asiakkaaseen jos se vaan on miellyttävän oloinen. Mulle joskus sattui niin että minusta yksi tosi hyvännäköinen kassaneiti jotenkin vaan tuntui niin oikealta & kemiaa on mutta eihän sitä tietenkään kehdannut ehdotella mitään kun juurikin ajatteli että voi olla että on vaan työn puolesta erityisen ystävällinen ja hymyileväinen. Kerran sitten vaihtorahoja antaessa saatiin ihan fyysinen sähköisku kun painoi vaihtorahoja kämmenpohjaani, siis kuului semmoinen pieni ritsahdys ja ihan hiton kova tälli. Tuon tapauksen jälkeen vähän aloin välttelemään hänen kassaa kun en halunnut enää sähköiskuja antaa toiselle mutta ehkä olisi pitänyt vaan pyytää treffeille. Ihmisissähän on erilaisia varauksia niin kai se on tieteellisesti selitettävissä. Vähän vastaavaa tapahtui myöhemmin yhden naisen kanssa jonka oltiin etäsuhteessa, pitkän erossaolon jälkeen aina vähän pelotti eka suudelma kun se saattoi ihan oikeasti kipinöidä.

        Jos ritsahtelee niin pysy erossa naisista.


      • Palstanainen kirjoitti:

        Jos ritsahtelee niin pysy erossa naisista.

        Niin se on viisainta :) Onkohan kenellekään muulle palstalaiselle käynyt noin? Ilmeisesti minussa on niin voimakas positiivinen lataus että se laittaa joskus naisten kanssa ritsahtelemaan jos ei pidä varaansa :) saan kyllä joskus autojen ovistakin ihan kunnon tällejä. Yhdellä kaverillani kun oli jenkki aina arvelutti tarttua kahvaan kun täräytti melkein joka kerta kynsille kun ovea avasi, kaveri ihmetteli kun ei se rotisko sille itselleen ikinä tehnyt mitään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin se on viisainta :) Onkohan kenellekään muulle palstalaiselle käynyt noin? Ilmeisesti minussa on niin voimakas positiivinen lataus että se laittaa joskus naisten kanssa ritsahtelemaan jos ei pidä varaansa :) saan kyllä joskus autojen ovistakin ihan kunnon tällejä. Yhdellä kaverillani kun oli jenkki aina arvelutti tarttua kahvaan kun täräytti melkein joka kerta kynsille kun ovea avasi, kaveri ihmetteli kun ei se rotisko sille itselleen ikinä tehnyt mitään.

        Sulla on negatiivinen varaus ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Sulla on negatiivinen varaus ;)

        Kyllä se on positiivinen, nuo autojen rungothan juurikin ovat maissa ja kohdatessaan voimakkaan positiivisen varauksen ne ritsahtaa :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä se on positiivinen, nuo autojen rungothan juurikin ovat maissa ja kohdatessaan voimakkaan positiivisen varauksen ne ritsahtaa :)

        Mihinkä sä olet itseäsi hinkuttanut että olet saanut sellaisen varauksen? Onks tää taas joku astraalijuttu..? Hyi, en halua kuulla!!


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Mihinkä sä olet itseäsi hinkuttanut että olet saanut sellaisen varauksen? Onks tää taas joku astraalijuttu..? Hyi, en halua kuulla!!

        Se tulee sisältä. Me positiiviset, aina pelkkää iloa ja hyvyyttä säteilevät ihmiset saadaan se postiivinen varaus ihan itsestään :) Ny pitää varmaan kohta lähtä liikenteseen, saattaa olla etten tänään enää ehdi tänne. Palstailkaahan kiltisti :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Se tulee sisältä. Me positiiviset, aina pelkkää iloa ja hyvyyttä säteilevät ihmiset saadaan se postiivinen varaus ihan itsestään :) Ny pitää varmaan kohta lähtä liikenteseen, saattaa olla etten tänään enää ehdi tänne. Palstailkaahan kiltisti :)

        Hyvää jussia! Mä lähden vasta vähän myöhemmin. :)


      • Palstanainen
        Harmaaritari kirjoitti:

        Se tulee sisältä. Me positiiviset, aina pelkkää iloa ja hyvyyttä säteilevät ihmiset saadaan se postiivinen varaus ihan itsestään :) Ny pitää varmaan kohta lähtä liikenteseen, saattaa olla etten tänään enää ehdi tänne. Palstailkaahan kiltisti :)

        Tuota et usko itsekään.


      • Tieteellinen_selitys
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo siis onhan kassaneiditkin ihmisiä, mikseipä he voisi tykästyä asiakkaaseen jos se vaan on miellyttävän oloinen. Mulle joskus sattui niin että minusta yksi tosi hyvännäköinen kassaneiti jotenkin vaan tuntui niin oikealta & kemiaa on mutta eihän sitä tietenkään kehdannut ehdotella mitään kun juurikin ajatteli että voi olla että on vaan työn puolesta erityisen ystävällinen ja hymyileväinen. Kerran sitten vaihtorahoja antaessa saatiin ihan fyysinen sähköisku kun painoi vaihtorahoja kämmenpohjaani, siis kuului semmoinen pieni ritsahdys ja ihan hiton kova tälli. Tuon tapauksen jälkeen vähän aloin välttelemään hänen kassaa kun en halunnut enää sähköiskuja antaa toiselle mutta ehkä olisi pitänyt vaan pyytää treffeille. Ihmisissähän on erilaisia varauksia niin kai se on tieteellisesti selitettävissä. Vähän vastaavaa tapahtui myöhemmin yhden naisen kanssa jonka oltiin etäsuhteessa, pitkän erossaolon jälkeen aina vähän pelotti eka suudelma kun se saattoi ihan oikeasti kipinöidä.

        Olet ns. tasavirtamiehiä, eli suutelit väärää sukupuolta.


    • Olisit kysynyt juhannussuunnitelmia. Jos se on susta kiinnostunut, se viettäisi juhannusta kaveriensa kanssa ja olisi kutsunut sutkin bileisiin. Jos se ei ole kiinnostunut, se olisi käyttänyt ätmi-lähistöllä-emergency -korttia ja viettäisi juhannusta poikaystävän kanssa. Simple as that.

      • hyväohje

        Peris tuntee pelin.


    • Josnäin

      Kyllä minun pitäisi ajatella hän pitää minusta. Hymy on merkki inhimillisyydestä, siitä että ihmiset rakastaa minua. Pitäisikö minun ajatella että hän haluaa panna minun kanssa, ei tietenkään, sinun pitää ajatella että olet jonkun arvoinen vaikket ole omasta mielestäsi minkään arvoinen.
      pelkkä hymy voi tuoda ei pelkästään hyvän mielen, vaan jotain paljon arvokkaampaa, jotain sellaista mistä sinulle on paljon enemmän arvoa kuin, siitä että merkitsisit jollekkin oikeasti jotain.
      Toivo on sitä että uskoo elämänsä olevan jonkun arvoinen, ei sitä että joku haluaa panna sinun kanssa.
      Hymy on kuin antaisi tuhat suukkoa, täysin ennestään tuntemattomalle täysin tietämättölle toisesta. Sen ei tarvitse tarkoittaa muuta kuin sitä itseään. pelkästään se hymy voi tuoda jollekkin paremman päivän miksi se pitäisi jättää antamatta, vain siksikö että kaikki eivät sitä ansaitse.
      Jos hymyn antsaitsemiseen tarvittaisiin tarvittaisiin parisuhde, olsin ennemän kuin pettynyt.
      Jos olet ruma ja kaunis naine hymyilee sinulle on se kuin taivas aukeais sinulle. Jos olet komea sen hymyn arvo on täysin mitätön sinulle. Jos arvostaa hymyä koska mielestään ansaitsee sen on jo menettänyt pelin. Jos taas arvostaa hymyä koska se tuo hyvän tunteen on jo voiton puolella.
      Se mitä siitä hymystä seuraa on taas jokaisen omassa mielikuvituksessa.
      Hymy on kaunista sitä minä haluan nähdä, en niitä nyrpeitä kasvoja mitkä tuhoaa kaiken tieltään.
      On vaikeata hymyillä jos oma ego ei anna periksi. On taas helppo hymyillä kaikille jotka vastaan tulee, jos oma ego ei ole tiellä. Ei se ole teiltä pois se on teidän hyväksi. jos koku nauttii teidän takia eikö se ole juuri sitä mitä haluaa osoittaa tuntevansa.

      Kuka muka teitä pakottaisi olemaan teitä varten. Kaikki on vapaita tekemään niinkuin haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe