Ikävä palsta ystäviä

Ilmannimii

On iso ikävä teitä palsta ystäviä ja ymmärrän kyllä että olette tykänneet huonoa kun en ole käynyt täällä.

Ymmärrän että kittie luuli että olen unohtanut hänet mutta en ole.

En vain pysty tästä asiasta puhumaan...

On iso ikävä kaikkea sitä asiaa mitä

en pysty edes kirjoittaa kun kyyneleet tulee silmiin ja alan vain itkemään...

Lopuksi annan vinkin tehkää kaikki ne asiat jotka ovat teille tärkeitä tänään sillä ikinä ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan ja niitä asioita joita tykkää tehdä ei välttämättä pysty enää ehkä ikinä tekemään...

Tehkää tänään. Sanokaa ihmiselle jota kaipaatte ja rakastatte tänään sillä kun ihminen on lentänyt lintujen tavoin pois -oli jo liian myöhäistä sanoa että kaipaan ja rakastan häntä. Anteeksi kun en sanonu silloin kun sinä olit vielä läsnä että olet tärkeä ihminen...

Haluaisin ajan takaisin jotta voisin hänelle sanoa...

60

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missäAivot

      Ei sua kukaan tänne kaipaa, mene muualle itkemään, sitä varten löytyy oikeat kategoriat tälläkin saitilla. Itsekeskeskeistä kirjoittelua väärällä palstalla.

      • Pöllö-mikä-pöllö

        Ooppas tollo hiljaan!sulle ei olla puhuttu mitään!pitääkö joka asiaan sekoontua?


    • juhannus-ystävä

      Eikös me olla kaikki ystäviä keskenään näin juhannuksena.
      Paras ystävä voi olla ihan nurkan takana kunhan ei pidä "rimaa" liian korkealla.
      Ethän sinäkään ole ilmannimii vaikka oletkin piilossa nimen takana.
      Minä rutistan sinut rintaani vasten vaikka en näe enkä tunnekaan sinua ilmannimii.
      Hyvää juhannusta ja toivotaan lämpimimpiä ilmoja.

      • Kiitos... hyvää juhannusta.


    • Ehkäparempinäin

      Riitelivät ja lähtivät kaikki.

    • Menneitä ei kannata murehtia, ku se ei enää mitään auta. Elämässä tulee pomppuja ja mustia hetkiä ja useinkin voisi toimia silloin fiksummin, mutta ehkä on vaan parempi aatella, että kaikella on tarkoituksensa.
      Tuo on totta, että useimminkin voisi toiselle ihmiselle kertoa kuinka tärkeä ja rakas on.

      Ja sen haluan vielä Ilmannimii sulle sanoa, että harmittelet usein ettet voi täällä asioitasi kertoa...
      Parempi kun täällä ei kerrokkaan mitään kovin henk.kohtasia asioita. Niinku varmaan olet huomannut, niin tällä palstalle on pesiytynyt useampikin pahamielinen ihminen. He ovat valmiita tarttumaan jokaiseen kirjoitukseen ilkeästi.

      • juha_hannus

        Iloista keskikesän juhlaa palstan Kuningattarelle sekä hänen alamaisilleen!:) Olipa yllä oivallisesti sanottu molempien naisten toimesta.


      • juha_hannus kirjoitti:

        Iloista keskikesän juhlaa palstan Kuningattarelle sekä hänen alamaisilleen!:) Olipa yllä oivallisesti sanottu molempien naisten toimesta.

        Kiitos samoin. On taitanu alamaiset ottaa jalat alleen :] Ois pitäny ottaa orjia. Ne ois voinu kahlita paksulla kettingillä kiinni. :)


      • juha_hannus
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos samoin. On taitanu alamaiset ottaa jalat alleen :] Ois pitäny ottaa orjia. Ne ois voinu kahlita paksulla kettingillä kiinni. :)

        Kyllä routa porsaat kotiin ajaa;)


      • juha_hannus kirjoitti:

        Kyllä routa porsaat kotiin ajaa;)

        Paitsi että osa oli lampaita ....nii ja yks pässi :]


      • Kunhantotean

        Kesä on kiireistä aikaa. Hyvää kesää kaikillle.


      • Kunhan käväsin ajankulukseni vähä läppää heittämässä. Ei tarvi kenenkään ahistua. Mukavaa ja ennen kaiķkea turvallista kesää kaikille. Pitäkää järki päässä ja pöksyt jalassa. ;))


      • Ihanaa kun vielä palsta tuttuja näkyy täällä


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kunhan käväsin ajankulukseni vähä läppää heittämässä. Ei tarvi kenenkään ahistua. Mukavaa ja ennen kaiķkea turvallista kesää kaikille. Pitäkää järki päässä ja pöksyt jalassa. ;))

        Samoin.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Paitsi että osa oli lampaita ....nii ja yks pässi :]

        Mutta hellyttävä pässi oli. Ihana oli.


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Ihanaa kun vielä palsta tuttuja näkyy täällä

        Pystyykö nimimerkin lakkauttaa jos ei muista enää salasanaa??


      • Ei voi kertoa. Sen olen kyllä huomannut.... Jotenki ei vain ilmannimii sovi lainkaan minulle.. En tiedä kun ei tämäkään tunnu omalta mutta kun jäi minun vanhaan kännykkään ja harvoin jaksan siihen lataa virtaa ja salasanan tottakai unohtanut ja en saanu sitä tähän uuteen kännykkään joten senkään takia en ole täällä käynyt.

        Jotenki vain ehkä kuitenkin taas jaarittelen typeriä pitkästä aikaa...

        Terkkuja lähetän ihan kaikille ja anteeksi kun olen hajamielinen ja nyt vasta muistan toivottaa kunnolla kesää..

        Terkkuja kaikille.


      • Uuusielämä kirjoitti:

        Pystyykö nimimerkin lakkauttaa jos ei muista enää salasanaa??

        Ei tarvinnu lakkauttaa kun löysin sen salasanan papereista


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos samoin. On taitanu alamaiset ottaa jalat alleen :] Ois pitäny ottaa orjia. Ne ois voinu kahlita paksulla kettingillä kiinni. :)

        Kesällä on kaikilla kiire


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Kesällä on kaikilla kiire

        Niin varmaan..no eipä se meille kuulu mitä kukakin tekee :)


      • No mä väänsin viime talven rautaa et ois biitsikunnos. Sit tuliki tällainen hiton kylmä kesä et helvettiki jäätyis ja gimma jota mä funtsin 24/7 katos toisel puolel Suomee. Mä ny vaan soitan sit skittaa ja kiroilen iteksein... :(


      • artagnan kirjoitti:

        No mä väänsin viime talven rautaa et ois biitsikunnos. Sit tuliki tällainen hiton kylmä kesä et helvettiki jäätyis ja gimma jota mä funtsin 24/7 katos toisel puolel Suomee. Mä ny vaan soitan sit skittaa ja kiroilen iteksein... :(

        Mitäh??? Rumia sanojako päästelet?? Nyt heti Artsi pesemään suu saippualla tai tämä täti antaa piiskaa! ;))


      • Uuusielämä kirjoitti:

        Mutta hellyttävä pässi oli. Ihana oli.

        Ai jutskataanko ny musta..? No kyl mä kai oon sillai snadisti magee sälli... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai jutskataanko ny musta..? No kyl mä kai oon sillai snadisti magee sälli... ;)

        Ihan sua toi Ilmannimi tarkotti :))) Ja mite nii snadisti..sano vaa että isosti ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mitäh??? Rumia sanojako päästelet?? Nyt heti Artsi pesemään suu saippualla tai tämä täti antaa piiskaa! ;))

        Tota noin... Mä luulen et tähän ketutukseen ei saippuatkaan enää tehoo :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ihan sua toi Ilmannimi tarkotti :))) Ja mite nii snadisti..sano vaa että isosti ;))

        Ai et sillai bulisti magee? ;) No en mä viitti liikoi itteeni kehuu... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mä luulen et tähän ketutukseen ei saippuatkaan enää tehoo :(

        No voih :( Eläs ny Artsi heitä pyyhettäs kehään. Ei kai se mielitietty ikuisesti pois häipyny. Kyllä se aurinko paistaa viel Artsiinki :))


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et sillai bulisti magee? ;) No en mä viitti liikoi itteeni kehuu... ;)

        Bulisti?? Tiiä mitä tuo tarkottaa, mut miks ei vois itteään pitää vähä isommastikki mageena ;) Tietty pitää olla pikkane raja ettei nouse pissi yläkertaan :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No voih :( Eläs ny Artsi heitä pyyhettäs kehään. Ei kai se mielitietty ikuisesti pois häipyny. Kyllä se aurinko paistaa viel Artsiinki :))

        Ku mielitietyl riittää tota vientii et panee sillai funtsiin... No kai se paistaa viimeistään ku tulee noi helmikuun hanget ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Bulisti?? Tiiä mitä tuo tarkottaa, mut miks ei vois itteään pitää vähä isommastikki mageena ;) Tietty pitää olla pikkane raja ettei nouse pissi yläkertaan :))

        Paree vaan ku on vaatimaton et kaikki sit diggaa... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ku mielitietyl riittää tota vientii et panee sillai funtsiin... No kai se paistaa viimeistään ku tulee noi helmikuun hanget ;)

        Kyllä se paistaa..usko vaa mua..:) Aina se vaan menee niin, että pilvisen päivän jälkeen kaikki kirkastuu. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Paree vaan ku on vaatimaton et kaikki sit diggaa... ;)

        No juu..Mikään ei kyllä niin ärsytä ku ihteensä täynnä oleva ihminen :/


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mä luulen et tähän ketutukseen ei saippuatkaan enää tehoo :(

        Nii..ei se teidän ulkomaanreissu sitten toteutunukkaa..Nythän ois ollu paikallaan joku lämmin kolkka, ku nyt on ollu nii kurja kesä sään puolesta :[


      • artagnan kirjoitti:

        Ku mielitietyl riittää tota vientii et panee sillai funtsiin... No kai se paistaa viimeistään ku tulee noi helmikuun hanget ;)

        Nythän paistaa. Hyvä fiilis kaikille lähetän.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ihan sua toi Ilmannimi tarkotti :))) Ja mite nii snadisti..sano vaa että isosti ;))

        Niin tarkoitinkin. Oma kultainen nimimerkin takaisin sain ja tykkään olla vain olla ilmannimii.


      • Sun_flower
        artagnan kirjoitti:

        No mä väänsin viime talven rautaa et ois biitsikunnos. Sit tuliki tällainen hiton kylmä kesä et helvettiki jäätyis ja gimma jota mä funtsin 24/7 katos toisel puolel Suomee. Mä ny vaan soitan sit skittaa ja kiroilen iteksein... :(

        Heipsis! Miltä kuulostaa sähköpostikaveruus noin 24-vuotiaan naisen kanssa? Olen vaaleahiuksinen, pitkä ja hoikka. Harrastan mm. geokätköilyä ja pyöräilyä. Vaikutat sympaattiselta, kiinnostavalta mieheltä. 🙂


      • Tais Artsin aurinko saapua ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii..ei se teidän ulkomaanreissu sitten toteutunukkaa..Nythän ois ollu paikallaan joku lämmin kolkka, ku nyt on ollu nii kurja kesä sään puolesta :[

        No ku ei viitti lähtee ilman Arielii... Täytyy funtsii sit ens kuus uudelleen ku täälki on 30 asteen helteet ;)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Heipsis! Miltä kuulostaa sähköpostikaveruus noin 24-vuotiaan naisen kanssa? Olen vaaleahiuksinen, pitkä ja hoikka. Harrastan mm. geokätköilyä ja pyöräilyä. Vaikutat sympaattiselta, kiinnostavalta mieheltä. 🙂

        Hitto ku täs sälli likipitäin punastuu ;) Tota noin... Sä oot takuulla magee mimmi mut intressit on sillai toista daamii kohtaan nii voimakkaat et ei viitti ryhtyy duunaamaan mitään :)


      • artagnan kirjoitti:

        No ku ei viitti lähtee ilman Arielii... Täytyy funtsii sit ens kuus uudelleen ku täälki on 30 asteen helteet ;)

        Täällä 30 ?? Ei taida tarvita funtsia sellasta sit.. :] On tää ollu kyllä kakka kesä. Mekotki jääny käyttämättä :P Villasukat on pop. :))


      • artagnan kirjoitti:

        Hitto ku täs sälli likipitäin punastuu ;) Tota noin... Sä oot takuulla magee mimmi mut intressit on sillai toista daamii kohtaan nii voimakkaat et ei viitti ryhtyy duunaamaan mitään :)

        Höh Artsi..minä ku luulin täs, että saan täällä yksinäni todistaa kuuman romanssin alkua :]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Höh Artsi..minä ku luulin täs, että saan täällä yksinäni todistaa kuuman romanssin alkua :]

        Hahaha ;)) Siis TÄH?!! Artagnan on luvannut mennä mun kanssa naimisiin, jos mua ei kukaan muu huoli... That's why (ಥ◡ಥ❀)♫♪♪


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täällä 30 ?? Ei taida tarvita funtsia sellasta sit.. :] On tää ollu kyllä kakka kesä. Mekotki jääny käyttämättä :P Villasukat on pop. :))

        No en mäkään oo käyttäny mekkoi viimeiseen viiteentoista vuoteen... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Höh Artsi..minä ku luulin täs, että saan täällä yksinäni todistaa kuuman romanssin alkua :]

        No katos vaan ku saitki... ;)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Hahaha ;)) Siis TÄH?!! Artagnan on luvannut mennä mun kanssa naimisiin, jos mua ei kukaan muu huoli... That's why (ಥ◡ಥ❀)♫♪♪

        No kyl se lupaus pitää sit niinku muutoinki... <3


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Hahaha ;)) Siis TÄH?!! Artagnan on luvannut mennä mun kanssa naimisiin, jos mua ei kukaan muu huoli... That's why (ಥ◡ಥ❀)♫♪♪

        Jaahas :)) No ei täs muuta ku ootellaan..:} Ööh..elä pitkitä kuiteskaa liikaa, ettei häitä tartte viettää vanhainkodissa ;))


      • artagnan kirjoitti:

        No en mäkään oo käyttäny mekkoi viimeiseen viiteentoista vuoteen... ;)

        Ennen sitä ku oot käyttäny vai?? ;)) Silläkös teillä niin synkkaski tuon hamehemmon kanssa :)))) Mä repeen :D


      • artagnan kirjoitti:

        No katos vaan ku saitki... ;)

        Nyt Artsi saat viisaan naisen neuvoja! Kunhan hätistät seuraavat 10v kaikki jäbikät kauas ja seuraat ku hai laivaa, niin johan on hääkutsukorttien tekemisen hetki ;)) Ja yks tietty mulle, ku toimin täs vähä niinku amorina ;))) Eiks nii?? ;)) Ai nii..unohtu että osta nättiä lahjoja, lähetä kukkia, osta kallis ikimuistoinen koru. Ja hoilaa ikkunan alla serenadi kitaran kanssa. Näin häät tulevat nopeammin ;))


      • heti_valmiina
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Hahaha ;)) Siis TÄH?!! Artagnan on luvannut mennä mun kanssa naimisiin, jos mua ei kukaan muu huoli... That's why (ಥ◡ಥ❀)♫♪♪

        Huolet pois, ottajia löytyy;)


      • heti_valmiina kirjoitti:

        Huolet pois, ottajia löytyy;)

        No et viittis pilata mun mahiksia saada hääkutsu ;))) Luovuta samantien..:]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii..ei se teidän ulkomaanreissu sitten toteutunukkaa..Nythän ois ollu paikallaan joku lämmin kolkka, ku nyt on ollu nii kurja kesä sään puolesta :[

        Ja harvoja asioita jotka saa minut edes hetkeksi hymyilemään


    • Pässistä ja lampaista en osaa sanoa mutta meikäläinen nautti juhannuksesta mökkeillen piilopirtissäni:)

      • toivottavasti oli kivaa... nauti kesästä.


    • Jihuu elämä mallillaan sain tämän takas

      • Magee tuollainen violettiin vivahtava silmä... :)


      • artagnan kirjoitti:

        Magee tuollainen violettiin vivahtava silmä... :)

        Sillon ku on vähä violetti simmu, nii sillon on musta silmä :)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sillon ku on vähä violetti simmu, nii sillon on musta silmä :)))

        Ei kuin väsynyt silmä. Ja menettänyt unelmat omasta vapaasta elämästä


      • artagnan kirjoitti:

        Magee tuollainen violettiin vivahtava silmä... :)

        Ei ole makea vain tarkoittaa että olen luopunut omasta vapaasta elämästä


    • Ihanaa että jollakulla on ni helppo elämä että palstakirjoitus pännii. Olispa minun elämäni yhtä helppoa kuin ennen oli kun vielä sain olla onnellinen mutta sitä aikaa en saa ikinä takaisin. En ikinä. En edes pientä osaa omasta elämästä saa takaisin ikinä. En ikinä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe