Pelkkää seksiä?

Rajatylittänytnainen

Kyllä,tein sen mitä ei koskaan pitänyt. Ei edesse mielessä käynyt ensimmäiseen kymmeneen vuoteen. Kunnes vuosia kului enemmän ja kaikki se suhteen laimeneminen,oman seksuaalisuuden tukahduttaminen jollain tasolla ja pakosta...ja silti se rakkaus toista kohtaan.
Mutta jos toinen ei halua yhtälailla, tyytyväinen tilanteeseen. Sitten eteen käveli toinen varattu, sanoi vaan jutustelun jälkeen baarissa, että lets mennään. Ja siitä lähti satunnaiset tapaamiset, ja jokasen kerran jälkeen yhä enemmän vaan tajusin olevani kiinni siinä ihmisessä, niin ei saanut käydä. Vai olenko vaan kiinni siinä tunteessa? Ja pakenenko sitä tosiasiaa, että oma liitto ei täytä kaikkea.
Nyt ottanut etäisyyttä tähän toiseen..koaka tunteet. Onko hällä niitä, sitä ehkä en koskaan saa tietää..aina hän se joka yhteyttä yleensä ottaa..lopulta. ja toteaa nähdessään että minuakin saa lähestyä..lopetanko vaan, kerronko kaiken, jätänkö kertomatta. Miksi koskaan kuvittelin että vain seksiä, sellaista ei taida olla, ei ainakaan mulle.
Kokemuksia muilta, ajatuksia?
Ja kyllä, olen pettänyt ja pitäisi erota eikä pettää jne. On tehty töitä seksin puutteen eteen, on puhuttu, on käyty terapiassa. En kaipaa moraalisaarnaa, tiedän mitä olen,mitä olen tehnyt. Vain samaa kokeneilta kiitos kommentteja.

8

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukin_tyylillään

      On kokemusta kun pitää omat halut tukahduttaa vuosikausiksi toisen haluttomuuden takia, ei sitä kukaan tervepäinen kestä. Minä olen pettänyt enkä ole omantunnon tuskissa ollut tai potenut moraalista krapulaa. Ei omia halua saa antaa muiden tukahduttaa. Jos se kumppani siellä kotona ei anna huomiota tai välitä erotiikasta ylipäätään ei kannata muuta kuin suunata katse johonkin toiseen, niitä halukkaita löytyy aina jostakin tai ainakin mun kohdalla on löytynyt. Olen myös puhunut mutta kun ei mikään herätä niin antaa olla ja tuntuu ettei pettämisenikään herättänyt vaikka ilmi tuli. Normaali perhe elämä kelpaa kumppanille mutta seksi on kuollut hänen kohdallaan.

    • Liianhelppouhri

      Meilläkin piti salasuhteen olla "vain seksiä".. Huomaamatta tunteet tuli kuitenkin molemmilla mukaan jossain vaiheessa. Nyt on neljä vuotta oltu kiinni toisissamme. Irti ei päästä, vaikka on yritetty.. ja vaikka haluaisikin lopettaa tän itsensä satuttamisen. Meistä ei koskaan tule oikeaa paria, mies ei ole valmis jättämään perhettään. Enkä minäkään enää, kun olen huomannut, kuinka salamies kohtelee vaimoaan. Valehtelee jne. Olen varma, että valehtelee minullekin, vaikka sanoo rakastavansa.

      Sen kun tietäs, miten tästä pääsee eteenpäin. Mutta jotenkin tuntuu, että toi "vain seksiä" tuo ainakin jommalle kummalle lopulta tunteetkin mukaan ja sitten sattuu :(

      Niin tuo minunkin salamies aina minuun ottaa lopulta yhteyttä, vaikka itse olisin hissuksiin. Ei kuulemma pysty luopumaan minusta. Muttei myöskään vaimostaan. Kuulemma miehet ajattelee näistä asioista erilailla kuin naiset ja hänen tarkotus ei ole satuttaa minua. En vaan vissiin osaa suhtautua tähän kuvioon "oikein"..

      Liian kiinni oon toisessa. Liian heikko katkaisemaan välit lopullisesti. Aina mietin, ett "ehkä sittenkin..". Todennäköisesti hän vaan käyttää mua hyväkseen, kun en pysty sanomaan "ei". Osaa hyvin puhua naisen pään pyörälle ja on taitava petipuuhissa..

      Ilmeisesti tällaisia miehiä on siis muitakin. Mun neuvo olisi, että voit kertoa tunteesi, mutta varaudu siihen, ettei vastakaikua tule tai sitten hän haluaa vaan pitää sut käytettävissä. Parasta olisi katkaista välit lopullisesti, koska ittensä tossa kuviossa vaan hajottaa. Itse en kuitenkaan pysty toimimaan niin, vaikka tiedän, että se olisi ainoa oikea vaihtoehto.

      • Sitäsaamitätilaakin

        On sulla moraali hukassa. Arvostelet salamiestä kun valehtelee vaimolleen. Mitä ihmettä itse teet? Mikä moraali sulla on haukkua salamiehen tekemisistä kun itse teet samaa? Et siis pysty miestä saamaan itselle joten moralisoit hänen valehtelua vaimolleen etkä näe omaa toimintaasi? Missä kohtaa sinä olet se jota pitäisi ymmärtää? Juuri tälläinen nykyään monella varatulla. Sitten katkeria syytöksiä toisen touhuamisesta kuinka paha ihminen on. Oma tekeminen on paljon helpompi silloin ymmärtää kun joutuu toisen pauloihin? Toivotaan että saat samallamitalla joskus puolisoltasi. Ei ne niin salassa pysy ja "tieto kulkee kylillä. Hävetkää mitä touhuatte ja vielä opetat lapsillesi niinkö? Se päivä kun sun oma lapsesi saa "kylillä maineen onpahan tullut äitinsä? Mieti edes sitä. Nämä ovat sairaita juttuja. Yököttävää luettavaa kuinka moralisoit toista ja itse et ole syyllinen. Olet katkera kun ei ole eronnut vuoksesi eikö vain? Toki jos puhdasta seksiä vain ollut niin pidä se silloin salassa kuten tähänkin asti äläkä moralisoi toisia.


    • Olen 48v mies, Kokemusta on kolmesta eri seksisuhteesta, eri-ikäisten naisten kanssa. Nuorimman kanssa tuli tuo rakastumis "ongelma" esille, vaikka kuinka oltiin sovittu, niin hän rakastui minuun. Olenkin sen jälkeen pitänyt suhteet korkeintaan vuoden mittaisina. Ainahan se lopettaminen jollain tavalla kirpaisee, mutta yhteismielin on käännytty kohti uusia tuulia.

      • niinsemeneemonella

        Ei tullut tai ollut mulla vastaavaa ongelmaa seksisuhteessa, seksi pysyi seksinä eikä tullut mitään ihastumis ilmentymiä kumminkaan puolin. Eikä ollut tarkoitus esim. kahvitella tai käydä syömässä. Naisella oli oma koti ja perhe elämä niin kuin mullakin, siinä vaan tyydytettiin haluja ja tarpeita molemmin puolin kun kumpikaan ei kotona haluamaansa saanut. Ja toi rakkaus on sellainen juttu että mulle tuskin sellaista edes kävisi. En ole varmaan edes koskaan rakastanut nykyistä kumppania, ihastuin alussa ja siitä tuli sitten kiintymys toiseen ja halua olla yhdessä.


    • Rajatylittänytnainen

      "Liianhelppouhri", kuulostaa monelta osin niin tutulta...Kaikilla puheillaan, sänkytaidoillaan, pelkällä olemuksellaan tää mies saanut mut kyllä ihan pauloihinsa ja koukkuunsa...Vaikkakaan itse en yhteyttä ota, mielessä pyörii jatkuvasti ja kyllähän mä sinne kipitän kun kutsu käy. Joka kerta. Ja toki valehtelee vaimolleen, samaa teem itsekin kotona, mutta samoin aavistan valehtelevan myös mulle. Välillä puheet ei täsmää ollenkaan, pahinta varmaan on se että siinä hetkessä en edes välitä siitä...

      Vähitellen oon huomannut sen, että osa musta jää sinne tän miehen luo. Ja sanallakaan ei olla tunteista puhuttu...ihana kuulemma olen ja sitä rataa, välillä olen rivien välistä lukevani, että kaipaa mua ja tuntee enemmän kuin sanoo..mutta lienee omaa toiveajattelua ja mä olen vaan se joka täyttää tyhjiön ja tarpeet kun hälle sopii...

      Mä itse sanoin alussa etten ole eroamassa, se on tarina erikseen sitten jo...hänellä taas varmasti sama kanta, vaikkei ole ääneen sitä sanonutkaan. Pahinta mulle on nyt se että taukoa näkemisestä on kulunut nyt vähän enemmän kuin yleensä ja sit pelkään sitä viestiä taas...pitäis vastata vaan että ei kiitos, mutta onko musta siihen siinä hetkessä, tuskin. Kaiken kaikkiaan koko touhu syö niin ison osan itsestä, että riittääkö ne pienet hetket paikkaamaan sen...

    • aikuinensinkku

      Olen ollut jo monetta vuotta se toinen joka antaa kun vaan toinen pääsee tulemaan ..En oo koskaan sanonut että en anna.. Kotona puheen mukaan harvoin saa.. Olen tiennyt alusta asti että mies ei tule eroamaan vaimostansa... Muutaman kerran tässä sanoi että tämä oli tässä että ei enään jatketa... Mutta vielä sitä lopullista loppua ei ole tullut... Itse en juokse miehen perässä hän ottaa yhteyttä ja kun sexistä tykkään hänen kanssa niin olen ottanut vastaan.. En koe syyllisyyttä.. Olen itse vapaa tekemään mitä haluan ...

    • Nallepuhpuh

      Voi hyvät hyssykät teitä jotka petätte ja silottelette omaatuntoanne sillä että kotona ei saa. Eihän se ole mikään syy juosta naapurissa panemassa. Ja vielä rakastutaankin siihen salaseuralaiseen mutta silti ei olla valmiita luopumaan omasta parista.
      Eikö sillon pitäs tosissaan keskustella kotona tilanteesta, mistä johtuu ja mikä on johtanut siihen että toinen osapuoli ei halua kanssasi seksiä.
      Voisiko olla osaksi se että huomaa monta merkkiä että toinen käy hoitamassa hommat muualla. Kyllähän sillon kiinnostus seksiin menee sellaisen ihmisen kanssa.
      Eikä kukaan kai voi olla niin yksinkertainen että oikeesti luulee kaiken olevan niin salaista.
      Kyllä se "naapurinpano" aina jotakin jälkiä jättää mitkä toinen huomioi mutta ei vaan viitsi ottaa asiaa puheeksi koska tietää vastauksen joka on tietenkin kielteinen. "En ole pettänyt, en harrasta seksiä muiden kanssa, en ole sellainen.. " ja sitten se kaikki käännetäänkin jollain ihmeen tavalla sen kotona odottajan (ns. pihtaajan) syyksi.
      Omakohtasesti voin sen sanoa että kyllä sen tosiaan huomaa jos toisella on salaseuraa ja muita kiinnostuksia kiikarissa.
      Onko se vaan niin että joillekkin ei vaan mikään riitä. Oman minän tyydyttäminen ja itsetunnon ylläpito kaikin keinoin on ok näille tyypeille. Jos antasitte sen huomion sille omalle "rakkaalle" kotona ettekä jakaisi sitä pitkin kyliä niin ei ehkä tarvisi valitella että kotona ei huomata eikä saa seksiä. Mutta kun se on omista haluistanne kiinni ja ne halut vetää niin lujaa pois kotipihalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe