Ei ylitorniolle tosiaan oteta asumaan

eiotetaei

meitä jotka asuu toisella paikkakunnalla, laitoin viimekuun lopulla kyselyn Tori.fi sivulla olevaan asuntoon, ilmoitin asuvani Torniossa nykyisin, no vastaus tuli parin päivän kuluttua, asunto on juuri ehditty varata jos asia muuttuu otamme sinuun yhteyttä, ilmoitus poistettiin Torilta, nyt kuitenkin sama huoneisto on jälleen Torilla vuokrattavana, että sellaista, no tietysti sen voi antaa näille irakilaisille niin saatte sitten itse heistä huolehtia ja maksaa vuokrankin.

10

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ServettiPanssari

      no mitäs paskaa tämäkin nyt on olevinaan, ei sitä asuntoa sinulle kotiovelle tulla kaupustelemaan vaan täytyy itse tehdä jotain sen asian eteen

      • elkääkopelkää

        Kuuleppa mulukku! minä olen asunut vuokralla aina ja vuokrani maksanut, olen tehnyt yt,n kunnallekkin asuntohakemuksia, sitten olen kysellyt aina kun on ollut vuokralla asunto, no sehän on aina muka luvattu jo toiselle, ihmetyttää vaan kun ne luvatut asunnot näyttää olevan vieläkin vuokrattavana, siis siellä teidän omassa kylässänne, iloitkaa mamuistanne kun heitä alkaa kerääntymään sinne.


      • RasistitHirteen1234
        elkääkopelkää kirjoitti:

        Kuuleppa mulukku! minä olen asunut vuokralla aina ja vuokrani maksanut, olen tehnyt yt,n kunnallekkin asuntohakemuksia, sitten olen kysellyt aina kun on ollut vuokralla asunto, no sehän on aina muka luvattu jo toiselle, ihmetyttää vaan kun ne luvatut asunnot näyttää olevan vieläkin vuokrattavana, siis siellä teidän omassa kylässänne, iloitkaa mamuistanne kun heitä alkaa kerääntymään sinne.

        Emme sinua tänne kaipaa. Täällä on liikaakin sosiaalitoimen elättejä. Hakeudu vaikka töihin ja lopeta potaskanjauhaminen.

        Rasistit ovat ihmiskunnan alin kasti, joten siinäkin suhteessa olet ei-toivottava henkilö.

        Hyvästi!


      • rouvaonhyvävaan
        RasistitHirteen1234 kirjoitti:

        Emme sinua tänne kaipaa. Täällä on liikaakin sosiaalitoimen elättejä. Hakeudu vaikka töihin ja lopeta potaskanjauhaminen.

        Rasistit ovat ihmiskunnan alin kasti, joten siinäkin suhteessa olet ei-toivottava henkilö.

        Hyvästi!

        Sitten kun ja jos sinäkin tarvitset omaa asuntoa niin asian vaikeus iskee päin pläsiä sullekkin, työni vuoksi olisin asuntoa juuri tarvinnut sieltä, mutta mamuthan tulevat sinuakin mammaseni avittamaan kun heillä ei ole työesteitä.


      • kuspiäakka
        rouvaonhyvävaan kirjoitti:

        Sitten kun ja jos sinäkin tarvitset omaa asuntoa niin asian vaikeus iskee päin pläsiä sullekkin, työni vuoksi olisin asuntoa juuri tarvinnut sieltä, mutta mamuthan tulevat sinuakin mammaseni avittamaan kun heillä ei ole työesteitä.

        Huomasikohan tuo (Rasistit hirteen) että itse olisi ensimmäisenä hirtettävä koska ei suvaitse työttömiä taikka toispaikkakuntalaisia. HAHH HAAAA!!!


    • Rakennetaanuutta

      Ei tarvitse kauaa odottaa, kun talot alkavat lahoamaan tyhjillään, sitä tapahtuu jo nyt. Remontointi on aivan retuperällä, kun rahaa ei haluta panostaa asuntoihin. Ylitorniolla pitäisi tehdä täyskäännös ja alkaa rakentamaan uutta ja runsaasti ja toivottaa tervetulleeksi jokainen, joka vielä haluaa tulla.

    • rajnntienlopussa

      Rajantiellä on kuulemma asuntoja vapaana...muukin hoito löytyy vierestä.

      • puutoshoitoa

        Joo olis vaan oikea hoito eli Bordelli niin olis tunkua asuntoihin.


      • ainaseonniin

        villi juttu, asunto on aina ihan juuri varattu kun sitä kysyn, mutta se kuitenkin on torilla vuokrattavana, minulla on luottotiedot täysin kunnossa ja olen päivälleen aina maksanut vuokrani, en polta en juo alkoholia, ei ole kotieläimiä, olen hiljainen asukas ei ole koskaan valitettu ja asun yleensä pitkään samassa asunnossa, tässä asunnossa on kolmas vuosi menossa.


      • Tervetuloavaan
        ainaseonniin kirjoitti:

        villi juttu, asunto on aina ihan juuri varattu kun sitä kysyn, mutta se kuitenkin on torilla vuokrattavana, minulla on luottotiedot täysin kunnossa ja olen päivälleen aina maksanut vuokrani, en polta en juo alkoholia, ei ole kotieläimiä, olen hiljainen asukas ei ole koskaan valitettu ja asun yleensä pitkään samassa asunnossa, tässä asunnossa on kolmas vuosi menossa.

        Ei se tyly asenne johdu sinusta, vaan ylitorniolaisista, jotka ovat tottuneet elämään pienessä piirissä ja nostavat omaa ekoaan polkemalla muiden ihmisten arvoa. Toivotan sinut tervetulleeksi, ja toivottavasti edes jollakin vuokranantajalla löytyy ymmärrystä edes normaalitason verran. Ylitorniolaisten on nyt syytä tutkia omaa asennettaan ja korjata se oikealle tolalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe