SOLin kiehnäävät vartijat kaupoissa

pois.homahtavat.vartij

Kiehnääkö SOL:in vartijat myös muita kun olette kaupoilla? Muilla vartiointiliikkeillä en ole huomannut samaa, että vartija ilmestyy heti "peesiin" kaupassa kuin olisi muurahaisia housuissaan. Ovat myös homahtavan näkösiä eli ei kai kyseessä ole jokin "puppelipoikien "vartioliike? En ole itse lainkaan siihen suuntaan kallellaan.

Kauppiaiden kannattaa ehkä vähän pitää tätä vartioliikettä silmällä, siellä on selvää taka-ajatusta.

134

1883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskittymiskoe

      Pikemminkin edelle kävelemään ovat tulleet silmäniloksi tämän arvostetuimman palkolliset.

    • jätä.se

      Minua ei edes vartijat vilkaise, mutta en tosin koskaan varastakaan kaupasta.

      • dfgfgdfgdgd

        Myös vartijoita on syytä pitää silmällä. Minähän olenkin kirjoittanut tänne palstalle aikaisemmin tämän kaupungin aivan ylikorostuneesta vankila- ja sairaalailmapiiristä.

        Varmaan jossain istuu joku keskusvalvoja, jolla ei muuten työvelvoite niskassa paina ja jakelee vaan vinkkejä kenen peesiin pitää päästä.


      • jakojäännöskö

        Tai olet rumahinen..


      • isä.tsetseeni.äiti.huor

        En ole koskaan tavannut isääni.


      • jäännöstenjako

        Parhaat etuisuudet Kelastakin.


    • Henk.koht.palvelu

      Sinussa on siis jotain epäilyttävää vai oletko oikein vakioasiakas?

    • Kyllähän kokenut teollisuusvartija nopeasti tunnistaa potentiaalisen juoksukaljamiehen ihan olemuksesta.

      Jos ei kaupungilla saa enää pitkiä katseita naisilta, vaan ainoastaan vartijoilta, voisi olla se viimeinen hetki ruveta edes vähän paneutumaan omaan olemukseen ja vaatteisiin. Syrjäytymisuhka on ilmeinen, vaikka ei sisältä mikään renttu olisikaan.

      Tietysti, jos oma ulkonäkö on yhteiskuntapoliittinen statement, niin ei sitten...

      • Ollaanpas sitä polleaa.


      • Nätit.pojat

        Kyllä tää Suomikin on niin täynnä kaikenmaailman metroseksuaalia, että on ihan tervettä, jos ollaan sen näköisiä, että vartijaakin alkaa epäilyttää.
        Henkilökohtaisesti ei häiritse, jos vaksi kurkkii, mitä vehkeitä kaupassa käpälöin.


      • Koskettu = ostettu.


      • olettehirvioita

        Syrjäytymisuhka vasta silloin onkin, jos vartijat rupee seuraamaan! Ettekö tajua, että tuhoatte ihmisten elämän sillä, että aiheutatte ihmisille kauhean olotilan, niin etteivät enää pysty edes ruokakaupassa käymään! Vartijat ovat pääsyylliset syrjäytymiseen, kun ihmiset eivät voi enää liikkua vapaasti!


      • maniongelmainenHML

        Kyllä ruokakaupassa käynnit tyssää pikemminkin rahapulaan kuin psykooseihisi.


      • Matti.rukkasella

        Siinähän ei syrjäydy, kun on tiukka katsekontakti koko ajan, kuin elokuvissa.


    • haisenko

      Mitähän aloittajan kysymys tarkoitti? Meikäläinen on huomannut vartijoiden "kiehnäävän" juuri enimmäkseen niitä muita.

    • Epäilyttäviäkö

      Huomasin, että vartijat kiehnäävät aina persujen kannoilla.

    • ValeRoisto

      Vartijan juoksuttaminen on kivaa. Se kruunaa muuten tylsän kauppareissun aivan kybällä. Kerran olen joutunut nalkkiin oman puhelimeni varastamisesta ja takahuoneessa en suostunut avaamaan povaria ilman poliisin tuloa. Siellä sitä istuttiin 1,5 tuntia kunnes poliisi tuli ja katsoi että puhelimeni oli omani. Vartija tuli kyylään mua silloin. Haistoin huban. Laitoin oman luurin valekiinni tyhjään telineeseen ja kun vartija katsoi "riuhtaisin" sen irti ja työnsin taskuuni. Sitten mua vietiin kassan jälkeen lujaa. No, nää jäbät ja nykyään tybät on kognitiivisilta kyvyiltään varmaan jotain koiran ja hamsterin luokkaa.

      • puolet.oikein

        Kommenttisi ympärillä leijuu voimakas tuoksu...en tiedä miksi.
        Tällaisia tarinoita kuulee paljon.


    • sietää.seurata

      > Huomasin, että vartijat kiehnäävät aina persujen kannoilla.

      En ole puolueaktiivi mutta PS äänestäjä voin myöntää olevani. Onko muuten tämä SOL jotenkin yhteydessä osuusliikkeeseen eli neukkuberjoskaan? Sehän selittäisi oikeastaan kaiken.

      SOL voisi olla lyhenne sanoista Suomen Osuus Liike.

      Katselkaa nyt ihmeessä kauppiaat näiden perään vähäsen. Sen sortin "osuustoiminta" on aika pahasti sivuraiteella etten paremmin sano.

      • ikävääHml

        Sulla on vähäsen


      • IhanVitunHyväArvaus

        Muuten kyllä voisi mutta kuten jokainen suomea osaava tietää niin "osuusliike" on yhdyssana.


      • ihanjuu

        Käytä pilkkuja.


    • IkäväJoslapsiaTuli

      Vartioiden alkupalkka lienee jossain 8 euron kieppeillä. Mut ne varastaa itse kaikkein eniten, se on palkan lisää. Mulla yks frendi sai vartijan paikan kaupasta, alko oleen kaikkee uusia lenkkareita sun muuta. Oli kuulemma pistellyt yöllä kondomeihin neulalla reikiä kun oli tylsää.

      • ari.jaarnion.kaverit

        Samanlaista sumeilua skoudeilla.


      • 54ghy70

        Reikiä kondomeihin joo mutta sillä onkin nyt muija paksuna.


      • EiAinaLyöKutenVartija

        Ne on onneksi ottanut vitsi asenteen kun on teeveessä ollu että huumorintajuakin löytyy.


      • sujuvaa.suhdetoimintaa

        Jes, kansanedustajiaan myöden kuitenkin moikkaavat iloisesti niitä kärähtäneitäkin.


    • väärä.henkilö.HML

      > Sulla on vähäsen

      Sekoitat varmasti johonkuhun toiseen.

    • taisi.löytyä.yhteys.Äss

      > Muuten kyllä voisi mutta kuten jokainen suomea osaava tietää niin "osuusliike" on yhdyssana.

      Ovatko SOL:in vartiat PAM:ilaisia? Siinä tapauksessa ne ovat myös S-puoluelaisia. Ja minä olen kokonaan lopettanut S-palvelujen käytön.

      • perseetolalla

        Aina vaan paranee... Mä oon vetäny nyt yhden valkkaripullon ja seittemän kaljaa. Kirjotus sujuu, kuitenkin.


      • vhhjkjbbv

        Jokainen suomea osaava tietää myös että tässä puhuttiin VARTIJASTA


      • kokoomusmuijia.varten

        Panppu olennaisin väline.


      • 53622

        Opettele kirjoittamaan persuraukka. Se on pamppu.


      • panputus.virike

        Olet aivan väärässä, kuten profilointisi ja luetun ymmärryksesi yleensäkin.


    • Isänmaanasialla

      Miten te imbesillit voitte olla noin tyhmiä? Kauan olen seurannut teidän ajatustenvaihtoa, en ymmärrä yhtään! Meillä kokoomuksessa ollaan kansakuntamme kärjessä, me olemme sivistyneitä, me olemme maamme eliittiä. Minä ja mieheni pidämme maatamme pystyssä. Myös teitä, muistakaa se.

      • välistävetäjät.inc

        Kokoomus muodostuu valkokaulusrikollisista, joille käsite vastuunkanto on sanahelinää.


      • Kultivoitunut

        Samaa mieltä. Olen myös kultivoitunut, hillitty ja sivistynyt. Näistä piirteistä moukat eivät tiedä mitään. Kokoomus on ylväiden puolue. Me emme tee kirjoitusvirheitäkään.


      • Betset

        Et kyllä ainakaan meikäläistä mun tuttuja pidä pystyssä. Te koitatte kaataa meidät kaikki !


    • ViherKommunistiNuori

      Miehiltäkin armeija veks. YYA takaisin.

    • Rehellinenhml

      Vartijat varkaita ahdistaa.

    • NeOnEpärehellisiä

      Kaikkien persujen kannoilla kannattaakin kiehnätä. Tunnetusti persut ovat valehtelijoita.

    • Moukkien_moukat

      Motonetistä ostin autooni 6 sytytystulppaa. Hemmo tiskillä laittoi ne plexiboxiin. Kysyin että luuletko että mä meinaan nussia noi vitun tulpat. Kaverilla heitti värit ja sanoi että että: Et sä näitä varasta mutta heillä käy porukkaa joka sen voi tehdä niin sen takia tää. Eli olen puhdas epäilyistä. Uskon että suurin osa tämänkin ketjun kirjoittelijoista olisi nainut ne tulpat. Tämä keissi on kuin mustalaisilla, 99 pilaa sen yhden maineen !

      • pellelele

        No niin....kaikilla meillä muilla on sama kohtelu, ei vain sinulla.


      • Vai.suututti

        Aika erikoinen näkemys, että hälytinkoteloon laittaminen olisi joku epäluottamuslause! Vähän ymmärrystä nyt. Autonosat ei ole ihan halpoja, ja Motonetin formaatissa palvelutiskiltä kassalle on aika pitkä matka.
        Turha siitä myyjille on kitistä, kyllä mulla kestä itsetunto senkin, että kävelen sen lootan kanssa kassalle saakka, vaikken ole tietääkseni koskaan mtään pöllinytkään.


    • pakolaisia.varoitettava

      > Meillä kokoomuksessa ollaan kansakuntamme kärjessä

      No näinhän toki on jo katsottu, että jokin kokoomusprole täytyy siellä keskusvalvomossa istuskella. Ja näitä keskusvalvomoita taitaakin olla vähän siellä sun täällä missä vain istuu jokin työvelvoitteesta vapautettu sopiva luottoprole.

      Tämähän kuvio on kuin eräänlainen "prole-ISIS", jota ruskeat pakolaismiehet ovat joutuneet lähtemään pakosalle kotikonnuiltaan. Heitä on varoitettava siitä ettei täällä ole asiat juurikaan sen paremmin kuin Irakissa tai Syyriassa.

      Ei pakolaisten kannata tänne tulla vapaamman elämisen toivossa.

    • hml.ja.mosul.prolet

      Miettikää nyt, jos tänne tulee laivalasteittain ruskeita pakolaismiehiä Irakista tai Syyriasta, niin eihän kyse voi olla muusta kuin että irakin tai syyrian hirmuisesti julmistelevat sos- ja kokoomusprolenaiset ovat ajaneet miehet matkoihinsa.

      • muorin.matkaneuroosi

        Khakinväriset justiinat puikuloineen!


    • hml.ja.mosul.prolet

      Miettikää nyt, jos tänne tulee laivalasteittain ruskeita pakolaismiehiä Irakista tai Syyriasta, niin eihän kyse voi olla muusta kuin että irakin tai syyrian hirmuisesti julmistelevat perzuikkiprolenaiset ovat ajaneet miehet matkoihinsa.

      • puskaradio.laulaa.HM

        Pari ruskeaa kaveria olenkin jo kadulla pysäyttänyt ja kertonut ettei heidän tänne kannata jäädä - että täälläkin on ISIS - hirmuinen AY ISIS - mutta ilman lippua ja tunnuksia. Ja keskusvalvojilla sähköpiiska kokoomuksen herra B:ltä.

        Ruskeat kaverit kiittivät tiedosta ja sanoivat painuvansa hesaan - siellä heitä ei vainoa kuulemma kuin kurdit.


    • kiehnäyksen.vakio

      Eräässäkin tavaratalossa Securitaten edustajat seisoivat sinänsä hupaisasti asennossa ovella ja ohi kuljettua näkyi sivusilmällä pientä virnuilua, mutta eikös vain toinen kuitenkin kaartanut jossakin vaiheessa vähien asiakkaiden kannoille.

    • kfldddöfl

      no eikös tuo ole hyvä vaan että saa palvelua? käske sen harmaa haalarisen pojun kantaa koria samalla kun itse keskityt ostosten lappamiseen. jos nätisti pyydät, se voi kantaa kassalta ostokset autollekin!

      no joo. oikeasti nuo vartijat ei ole mitään järjen jättiläisiä, juuri siksi ne onkin vartijoina kympin tuntipalkalla. aikoinaan opiskeluaikana niitä oli niinkin helppo huijata, että meni kauppaan puku päällä niin sai varastaa niin paljon kuin halusi. jep, se pukukin oli varastettu:)

      • jättiläinen.lienee

        Jälleen kaupunkilegendaa pukkaa. Näin varmaan tuli juuri tehtyä ja varmasti onnistui juuri noin.


    • MuttaMaa

      Turengin Tokmannissa ainakin on ihan törkeä kyyläävä kaljupäinen vanhemman vuosikerran vartija. Ei saanut katsettaan irti naisestani.

      • Folionkera

        Oliko ostoshame mukana?


    • nimim.perästä.kuul

      > Eräässäkin tavaratalossa Securitaten edustajat seisoivat

      Ei Securitate tee tällaista. Ne ovat ihan asiallisia kavereita.

      Käytän tässä tilaisuuden hyväksi ja kerron kaikille paikkakunnan viranhaltijoille, että kuminaamarin ja jättipyrston, sekä heidän kamraattiensa toimet ovat erityissyynissä ja ovat olleet jo jonkin aikaa.

      Kuka tahansa viranhaltija tai luottamushenkilö joka ottaa näiltä tai vastaavilta tahoilta luvattomin keinoin hankittuja tietoja altistaa itsensä oikeudellisille toimenpiteille ja korvausvaatimuksille.

      Älä asioi kuminaamarin tai jättipyrstön tai stalkkarin kanssa, jos olet kuukausipalkalla - se voi tulla sinulle kalliiksi.

      • mielenterveyden.avohuolt

        En ota kantaa sepustuksiisi kuin mainittujen tyyppien käytöksen osalta, mikä oll totta.


      • kertoo.kuin.on

        Näiden tyyppien toimintaa selvittää lakimies, jota toistaiseksi ei tässä maassa ole kukaan karistanut kannoiltaan, joka sen kaverin kerran on peräänsä hankkinut. Se mies on laki ja oikeus tässä laittomassa kaupungissa.

        Kieltäydy kategorisesti kaikista tiedoista, joita tarjoaa kuminaamari, jättipyrstö, stalkkari tai heidän työryhmänsä jäsen - tämä on paras ja ainoa keino välttyä ikävyyksiltä.


      • virkailijan.kesälomakin

        Tarkoitin Securitaten käytöstä. Muuten en osaa, voi enkä haluakaan auttaa ongelmassa.


      • no.propleemo.HML

        Mitähän ongelmaa mahtanet tarkoittaa tai miksi kuvittelet jotakin apua tarvittavan? Onpa nenäkästä. Näytänkö minä muka siltä kuin olisi jokin ongelma?

        Saatan olla jopa ainoa moniongelmaton tässä kaupungissa - ei yhtä ainoaa ongelmaa ole.


      • virkailijan.kesälomakin

        Muistathan ottaa lääkkeesi, tai tilata antabusta.


      • kumman.lääkkeet.täytyy.o

        Yliarkkiatri perttu-iisakin sairaalan lääkkeitä ja hoitojako tarkoitat? Vaiko kaupungipsykologi ritvan?


      • laukkuryssä.neukkupsyko

        Muistaakseni yli neljäsataa äänesti tätä neuvostomallista kaupunginpsykologia valtuustoon - heidän täytyy nopeasti tutkituttaa päänsä jossakin puolueettomassa tutkimuslaitoksessa.


      • panputus.virike

        Molemmilla omat syntisäkkinsä.


      • taivaan.ihmelapsena
        no.propleemo.HML kirjoitti:

        Mitähän ongelmaa mahtanet tarkoittaa tai miksi kuvittelet jotakin apua tarvittavan? Onpa nenäkästä. Näytänkö minä muka siltä kuin olisi jokin ongelma?

        Saatan olla jopa ainoa moniongelmaton tässä kaupungissa - ei yhtä ainoaa ongelmaa ole.

        No just joo.


      • keskity.omiin.asioihin

        Hoida omat hommasi vaan - niin minäkin teen.


      • keskittymiskoe

      • TimeOutHML

        Olipa taas aihe, vaan tuskinpa/toivottavasti siitä nyt kukaan kuumia kyyneleitä vuodattaa tai yön yli ragettaa. Ja jos tekee, niin omapa on asiansa jos sellaiseksi koetaan. Uskotella voi aina.


    • auttaa.aina.HML

      > Ongelmasi on ylimielisyys

      Ongelmani ei sentään kuitenkaan ole riivaaja, toisin kuten entisellä naispresidentillä.

      Toivon entisen presidentin puolesta, että riivaaja jättäisi hänet rauhaan ja hänen kasvoilleen palaisi inhimillisempi ja humaanimpi katse ja pahat ajatukset kaikkoaisivat hänen päästään.

      Hänen kasvonsa ovat aivan vihan vääristämät niissä mieleeni tuon tuostakin juolahtavissa kuvissa aivan kuin tv-kuvissa joskus ennnen. Hän aivan kiehuu kiukusta. Eihän hän mikään "päävartia" voi olla?

      Vai voiko? Tiedätte varmasti asiasta paljon paremmin.

      Jos entinen naispresidentti luette tämän viestin, pyydän riivaajaa jättämään sielunne rauhaan. Myös teidän itse tulee tätä haluta - muuten ei onnistu.

    • itkekää.ja.ragetkaa.HML

      > Olipa taas aihe, vaan tuskinpa/toivottavasti siitä nyt kukaan kuumia kyyneleitä vuodattaa tai
      > yön yli ragettaa.

      Ragettakaa ja itkekää ihan niin paljon kuin jaksatte - minua asia lähinnä huvittaa. Ja tämä on muuten sitten tämän palstan luetuin ketju, että kai silläkin asialla jotakin arvoa on.

      • Etuittyyyy

        Jaksaa huvittaa.


    • älä.kaki.missä.syöt.HM

      Vartiat ja muut PAMilaiset hei, ihan suoraan sanottuna, koskaan ei pitäisi kakkia siellä missä pitäisi voida syödä - ei koskaan. Nämä teidän päämyyrävartiat ovat heikkolahjaisia pösilöitä, jotka toimivat virheellisesti.

      Älkää ottako pösilöiltä vastaan mitään tietoja, käskyjä, ohjeita tai vinkkejä varmistaaksenne oikeusturvanne. Pösilöt antavat teille tahallaan harhaanjohtavia tai tekaistuja tietoja mustan porvarin toimeksiannosta.

      AY:stä on tullut päävihollinen taistelussa mustaa porvaria ja hiljaista kansanmurhaa vastaan.

    • vartijanatöissä

      kova on näköjään kateus vartijoita kohtaan... tiedät että ihan kuka tahansa ei vartijaksi pääse, työvuorot on rankkoja ja pitkiä... ja pienikin rike niin ammatin joutuu jättämään. lusmuja sossun elättinä sieltä on näköjään niin leveetä huudella...

      • ei.isäntiä.vaan.renkejä

        Perustakaa oma kauppa myyjättärien kanssa, jos haluatte olla pääliköitä ja pyörittää kauppaa mielenne mukaisesti.


    • ei.ole.iso.ongelma.HML

      > Tarkoitin Securitaten käytöstä. Muuten en osaa, voi enkä haluakaan auttaa ongelmassa.

      Juuri sanoin ettei Securitate tee tällaista.

      Siis mitähän ongelmaa tarkoitat ja koetko itse olevasi jotenkin osa sitä ongelmaa? Mihin vihjaat virkailijoiden lomilla taikka timeouteilla taikka muilla vihjailuillasi?

      Kaivan uhkailijat tai yksityistiedoilla vihjailijat esiin ja saavat kutsun oikeustalolle vastaamaan lähestymiskieltohaasteeseen. Mitään kähmyisiä sossu- tai lääkäriproleja ei suvaita enää lainkaan vaan nauretaan pihalle heidän ininät ja ilmiannot.

      Oikeustalon kautta prosessit tai muuten tulee korvausvaateita.

      Ei se ole maailman vakavin ongelma, jos jotkut homppelivartijat peesailee kaupoissa. Ei maailma siihen kaadu.

      • ylireagoinninHML

        Tosiasioita ei käy kiistäminen, tapahtui kuten sanoin eikä se itseäni mitenkään häirinnyt. Hiukan huvitti osin tämän ketjun aloituksen sävyn ja osin toimialasta liikkuvien yleistysten takia. Jäähy eli TimeOut viittasi sekä venkoilun herättämään oluen tarpeeseen että ihan vain lepotaukoon.


      • huonon.varjohallinnon.my

        Oli siinä vähän muutakin mikä oli tarkoitettu juuri minulle. Esimerkiksi hän viittasi erään eBayn muistilistallani olevaan tuotteeseen, joka vihjaus oli laadittu juuri tieteellisen tarkasti jossakin psykologisen sodankäynnin laitoksella.

        Hän on erittäin kovaksikeitetty huippukoulutettu ja -varustettu huonon ylikansallisen varjohallinnon myyrä.


      • sen.pituinen.se.HML

        Ja kyseinen henkilöhän on vuosia itse esiintynyt täällä sekoilevasti väittäen olevansa jonkinlaisen hämärän toiminnan kohteena, johon liittyisi "lintuja", "lahkoja" ja "huumeita". Sinä aikana hän on sekoittanut, hämmentänyt ja hankkinut tietoja sopivista kohteista.

        Tällainen työryhmäläinen auttaa laatimaan nimettömiä ilmiantoja psykologeille, joiden seuraamukset voivat olla yksilön kannalta peruuttamattomia.


      • huonosti.menee

        Aika sanattomaksi vetää.


      • rimanalennusHML

        Haukut väärää puuta.


      • ehdoton.kielto.HML

        Kiellän kaikkia viranhaltijoita ottamasta vastaan mitään minua tai perhettäni koskevia tietoja tältä henkilöltä - jos viranhaltijan todetaan ottaneen tietoja häneltä, viranhaltija altistuu oikeudellisille toimenpiteille ja korvausvaatimuksille.

        Tämä tiedonanto voidaan tarvittaessa toimittaa kirjallisena postiluukkuun.


      • ritvalle.täyskielto.HML

        Ja etenkin kielto koskee kaupunginpsykologi ritvaa - hänelle haetaan lähestymiskielto oikeudesta, jos asia ei muuten mene perille. Ritva ryhtyy nyt toimimaan asiassa oikein ja lopettaa seurailun ja vihjailut yksityistietoihin.


      • tööttöötHML
        rimanalennusHML kirjoitti:

        Haukut väärää puuta.

        Hullu kuin pullosta tullu.


      • poliittisen.vastuun.kant

        Tällaiselle asialle täytyy löytää jokin poliittinen vasuunkantaja, koska jos sellaista ei ole, sehän tarkoittaisi että kaikkia teidän "palveluitanne" pyörittääkin jokin ulkoparlamentaarinen taho - sehän ei voi olla tässä meidän systeemissämme mahdollista. Joku poliitikko on oltava asiassa keskeinen toimija.

        Poliittisen vastuun asiassa kantaa kaupunginpsykologi Ritva Oinonen, joka on ollut laatimassa epämääräisten vihjailujen pohjalta ilmiantoja. Ilmiannon seurauksena poliisit ovat ottaneet minut kiinni ja vieneet kanta-hämeen keskussairaalaan. Siellä kuulusteluissa on vihjattu luvattomin keinoin hankittuihin yksityistietoihin kuten sähköposteihin. Kuka tiedot on hankkinut ja koostanut ja toimittanut ja millä valtuuksillä hän toimii ei ole selvinnut yrityksistä huolimatta mutta kyseessä täytyy olla joku ritvaa hyvin lähellä oleva taho.

        Esimerkki - olen selvittänyt palstalla esiintyneitä uhkaavia viestejä ja niihin liittyviä pikkutarkkoja vihjauksia yksityistietoihin. Kun olen saattanut käydä jossakin osoitteessa, josta olen epäillyt uhkauksia tulleen, sieltä on saattanut tulla henkilö ulos itse minut nähdessään. Ritvan laatimassa ilmiannossa asia onkin esitetty muodossa "on tullut pihaan riehumaan", kun olen todellisuudessa ollut kadulla ja vaihtanut henkilön kanssa muutaman sanan.

        Voidaan näyttää toteen, että Ritva Oinonen pyörittää työryhmiä, jotka tarkoitushakuisesti luovat ja koostavat ihmisille mielenterveyshistoriaa, joilla muuten ei sellaista olisi. Tiedot on esitetty harhaanjohtavasti, ne on tekaistu kokonaan tai tietojen hankinnassa on käytetty luvattomia keinoja ja tuntemattomana pysytteleviä salaisia apulaisia.

        Kaikki tähän asiaan liittyvät prosessit vain oikeustalon kautta.


      • hei.hei.sairaalat.HML

        Poliittinen vastuu asiassa voi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että uutta sairaalaa ei voidakaan asian paljastuttua paikkunnalle rakentaa - paikallisia sosiaali- ja terveyspalveluita ei kovin moni enää tarvitse palveluiden ja palvelun tuottajien osoittauduttua liian likeisesti salaperäiseen ja ilmeisen vaaralliseen varjohallintoon linkittyneeksi.


    • Pistinmyösmerkillesaman

      Huomasin. Lidlissä. Tuli juttelemaan säästä, kun ulkona alkoi satamaan rankasti.

    • trolli.on.ritvan.vasen.k

      > Hullu kuin pullosta tullu.

      Jos sairaalahanke kaatuu niin syy on Ritva Oinosen ja sinun, joka olet hänen apulaisensa ja ritvan maanalaisen työryhmän joko päälikkö tai muu johtohahmo.

    • kannatte.vastuun.HML

      Käytännössä kaikki jotka tällä palstalla höpöttävät "lääkkeistä" tai "hoidoista" tai muusta vastaavasta ovat ritvan ja hänen trollinsa työryhmäläisiä.

    • Lopettakaajo

      Älkää ny viittikö sekoilla. Olen sentään vapauttanut töissään olleen vartijan käsiraudoista..

      • panputus.virike

        Oliko kapula kans??


      • ei.kovin.rajua

        Enempää tarkentamatta, paperiliitin oli.


      • harjoitustekeejne

        Ajattelinkin avaimen kohtaloa.


      • Ei.tarvita.pehmusteita

        Joskus on jännempää kuin toisinaan.


      • sitkeä.naksurele

        Kaunista mutta totta.


    • ei.tarvetta.palveluille

      Emme me jatkossa tule käyttämään tai suosittelemaan paikallisia sosiaali- ja terveyspalveluja, joiden arkkiatri on ritva, trolli tai huonomuistinen terveysjohtaja.

      Tapauksia selvitettäessä kävi ilmi, ettei täyttä selkoa ole mahdollista saada - erääseen ilmiantoon oli neljä yksityishenkilöä ja yksi viranhaltija antanut jotakin vihjeitä tai epäilyjä - asiaa tuolloin hoitanut nykyinen terveysjohtaja ei muista ketä nämä tahot ovat olleet parin vuoden takaisessa tapauksessa.

      Vaaleilla valitut luottamushenkilöt tai maan hallitus ei pääse käsiksi tarvittaviin tietoihin, joilla selviäisi koko tapahtumaketju, sekä kaikki siihen osalliset tahot.

      Paikallisia sosiaali- ja terveyspalveluja pyörittää alan ihmisinä esiintyvä privaattikopla, joka näiden palvelujen puitteissa voi toimia kuten haluaa.

      Jo nyt paikkakunnalla on ihmisiä, jotka asian laidan valkenemisen jälkeen eivät enää halua käyttää paikallisia sosiaali- ja terveyspalveluja, ios sen vain jotenkin voi välttää. Tällainen menettely eriarvoistaa erittäin tehokkaasti ja on osa poltetun maan taktiikkaa.

      Vaadin paikallisia poliittisia puolueita ja luottamushenkilöjä puuttumaan tilanteeseen ja ryhtymään sosiaali- ja terveyspalvelujen normalisointiin heti - trolli ja ritva on saatava välistä pois sekoilemasta.

      Ritvan tulee heti keskeyttää sekä oma että työryhmiensä seurailu ja vihjailut palstalla tai muualla.

      Lisätietoja saa minulta.

    • VähemmänNautinOstelusta

      Vartijoiden ikävä kyttääminen vähentää haluja viedä jopa sovittamaansa kenkäparia takaisin hyllyyn. Joskus olen piruuttani kysynyt vartijalta voiko tämä soittaa myyjän paikalle.

    • ritvan.täytyy.lopettaa

      Ritva Oinoselle on tänään toimitettu kirjallisena vaatimus lopettaa seurailu, häirintä, ilkivalta, uhkailu "toimenpiteillä", vihjailut "ongelmilla" tai yksityistiedoilla, sekä perättömien ilmiantojen laatiminen viranomaisille.

      Jos Oinonen ei suostu tai ei halua toimia asiassa sävyisästi hyväksyttävän ratkaisun aikaansaamiseksi, häntä tai hänen kanssaan yhteistyössä toimivia tahoja vastaan voidaan käynnistää oikeudellisia toimenpiteitä.

      Ritva Oinonen käyttää virheellisellä tavalla merkittävää valta-asemaansa kaupungin sosiaali- ja terveyspalveluissa, mistä aiheutuu paikkakuntalaisille haittaa, vaaraa tai tulojen menetyksiä.

      • Ankkamummulle

        Vaikuttaako siellä riksussakin vai?


    • lkxlsllkjq
    • Keku69

      Pojat ja kovat patukat, uuh. Mua saa kiehnätä.

      • kiiretuleetaas

        Sopivasti tulin saunasta tätä kuulemaan. Pitänee loppuviikostakin lähteä murkettiin.


      • bonuskorttipunaisena

        No niin, ottakaa ilo irti kauppareissuista, eikun pukukoppiin vaatteita vaihtamaan.


      • 190.100.14

        Ei hullumpi iidea, miinus sosialistinen boonus.


      • 16969.0.2

        Eihän sitä ole pakko käyttää, käy vaikka Puuilossa?


      • vaihtoehtoinen.vaatetus

        TorjuvasTavarataloakin voi kokeilla kuitenkin.


      • Hämeensaareen.kuiteski

        Aikauheetataas, siinä koodia kerrakseen eikä yöllisten rikosten jälkeen kuin vasta aamukahviin asti päästy ennen palautumista orrelle. Viimeisin vaihtovaate"kokemus" oli juurikin unessa, se aiemminkin mainitsemani hiukan liian tyköistuva sininen haalaripuku ja joku vielä valvomassa.


      • hiostava.helle

        Ai niin Tökmannihan se nykyään onkin tuo kaikenlaisten asioiden kohtauspaikka. Elin menneisydessä.


      • taas.myös.päiväsaikaan

        On siellä se outlet-lahkolaismarkettikin, jossa ainakin kengännumeroita riittää. Hiostava helle taitaa tulla tänään - sellaiselta olo tuntui siinä oudossa unessakin. Mutta nyt tosiaan unosille.


      • Päivä.on.paras.aika

        Eikun miellyttäviä unia vaikka sitten marketeissa kenkien sovituksesta.


      • ennakoiko.tulevaa

        Tuli toisenlaisia seurauksia, vetäisin unitilassa itseäni ns. turpaan. Alahuuli verillä&turvoksissa.


      • Pahin.lienee.takana

        Miten tuo on edes mahdollista?
        Hymiö tähän olisi väärin.


      • DIYdunkku
        Pahin.lienee.takana kirjoitti:

        Miten tuo on edes mahdollista?
        Hymiö tähän olisi väärin.

        No ei olisi, joskin yhä hiukan kivulias ja toiminnallisuutta rajoittava. Hammas lie ase.


      • Hyvä.puoli

        Pusun tarvisit siitä, ettet muita lyö.


      • henkistä.väkivaltaa

        No niin kyllä. Oonkohan koskaan edes varsinaisesti ns. ilmaissut mielipiteeni fyysisesti?


      • Tota.noin

        No se taas sitten ihan siitä mielipiteestä riippuu :)


      • tuijotuskilpailuvoittoja

        En oo kyllä aikuisiällä kertaakaan mihinkään nyrkkitappeluun tms. hankkiutunut. Muutaman sanaharkan ja orastavan joukkotappelun selvittänyt sanan säilällä ja/tai ennakoivin toimin. Tosin tahtomattaankin tulee laiminlyötyä erinäisiä tahoja, mikä tulkitaan esim. ynseydeksi. Kuvaannollisesti tekisi joskus mieli möyhiä kuokalla hengiltä rasittava tyyppi jos toinenkin, mutta sellainen on sekä fyysisesti raskasta, juridisesti sanktioitua että muutenkin hyödytöntä.


      • Anteeksimonisyisyyteni

        Näin olen hieman ajatellutkin..itse tarkoitin mielipiteensä fyysisellä osoitamisella nyt hieman monimutkaisempaa kuvioa, kuin lyöminen.


      • naksuva.vilkkurele

        Sellaiselta käsitteeltä se pikaisella oppimispyrähdyksellä vaikuttikin, tuo kielikuva on jäänyt mieleeni jostakin 90-luvulta enkä ole syventynyt sen semantiikkaan. Kuvioita on niin paljon.


      • Semmoista.se

        Toivottavasti huulesi paranee yöksi.


      • kiiretuleetaas

        Kestäis jo pusuttelun.


      • lehden.mukaan.viisi

        Pikaisuudesta on joskus hyötyäkin.


      • päättelen.mitkä.viis

        Intensiiviset otteet kirpaisevat kyllä edelleen kivusta äännähdyksen kera.


      • median.näkemys

        Auts...sitten hyvin iisisti.


      • kuntoplussa
        median.näkemys kirjoitti:

        Auts...sitten hyvin iisisti.

        Kohta taas mennään - varmaan myös Securitaten toiminta-alueelle havainnoimaan.


      • Varmuusvartija

        Nehän ei kiehnää patukoineen tän ketjun perusteella.


      • olinko.seurannassa

        No ei vastaavalla tavalla, ovat paremman näköisiäkin. Mutta (tän ketjun perusteella?) ei yhden yhtä aurinkoista tai muuta lajia edustavaa tullut huomattua. Kameran takana varmaan iisimpää.


      • Mitä.edessä

        Se vähä, mitä kameran takana olosta tiedän, se voi olla hyvinkin jännää..


      • salatut.elämättä

        Käkättelemistä ainakin riittänee. Zuumailut sun muut kamera-ajot/-vaihdot lisäksi.


      • Eimikäänvalvonta

        Nyt käsitit väärin. Puhuin valokuvauksesta


      • neulansilmäkamera

        Olen kuulemma kuvauksellinen(kin).


      • mustakovaivalko

        Mielenkiintoista. Ainakin tekstisi on ilmeikästä.


      • olinniinnuorikin

        Kai siellä etsintäkuulutusarkistossa enempi niitä mustavalkoisia fotostaatteja on, en tiiä. Salatuissa elämissä piipahdettu, Turun Sanomien kansikuvassa myös. Se oli vähän noloa.


      • Turun.Anovat

        No jopas, liki julkkis siis. Arkistosta en tiedä, kuin Nooan, mutta Salatuilta elimiltä ei voi välttyä, vaikka kuinka haluaisi.


      • 16htyöpäivä

        Jarmokin taitaa syssyllä palata vehkeilemään, kannustava ammatti-ihminen. Nooaa en tunne muuten kuin pankkina. Mutta nyt kiehnäämään unikuvaston puolelle (tai ainakin suuntaan).


      • yöja.päivä

        Taisi olla eka, jolla arkisto oli? Kulmala taitaa laputtaa ympäri vuoden.
        Mutta mukavaa selailua sillä suunnalla, ellei nyt heti uni tule.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe