Lippuja Unkarin GP kisaan.

Kaveri on Unkarissa muttei voi jäädä seuraaman kisoja. Haluaisi kaupata liput pois. Mahtaako olla ketään joka olisi vailla moisia tikettejä. Kuulema loppuunmyyty Bronze katsomo.
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

Eikö ketään löydy? Ukko seisoo 2 lippua kourassa tällä hetkellä Budapestissa, Blaha Luiza terin vieressä hotellissa katsoen kylttiä jossa lukee: Hungaroring. Ja ei auta, huomennna on palattava tänne kotisuomeen. Pirullista, eikö?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mikä katsomo tarkemmin ja paljon hinta? Yhdestä lipusta voisin olla kiinnostunut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sain keverimme Budassa kiinni ja kertoi näin: Bronze katsomo, rivi 7, paikat 38-39.. koko viikonlopun liput. Möisi molemmat, mitä tarjoat? SItten kysyi oletko jo Unkarissa vai suomessa,? Lähtee itse huomenna Suomeen ja on tavoitettavissa sitten täällä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olen vielä Suomessa. Torstaina Budaan. Tarjoan 150€ yhdestä lipusta, kahta en tarvii
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tervehdys Budapestin tummuvasta illasta. Hyväksyn tarjouksesi yhdestä lipusta ja samaan hintaan voin myydä toisen jos löytyy joku joka lipun tarvitsee.
Laita viestiä miksa.meili@gmail.com koska nähdään esim Hki-Vantaan terminaalissa.
Samaan meikkiin voivat myös muut kiinnostuneet laittaa suoran yhteydenoton.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Koska Kimiwaltterista ei eilisen jälkeen ole mitään kuulunut ajattelin heittää tarjouksen ilmoille. 2 lippua lähes loppuunmyytyyn Unkarin F1 kisaan yhteensä 200€. Olen tänään vielä Budassa mutta huomisesta alkaen onnistuu toimitus vaikka Hki-Vantaan kentälle samaan hintaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mitä liput yleensä maksaa formulakisoihin/tuonne? Kannattaisi ehkä kaupata tuolla Huuto.net menee todennäköisesti paremmin kaupaksi ja voi saada paremman hinnakin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
En ole hakemassa maksimihintaa vaan lähinnä torjuntavoitto mielessä. Otan tarjouksia vastaan mksa.meili@gmail.com osoitteessa. Nopeat etusijalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Tuli näköjään virhe tuohon meikkiin. Oikea meili johon tarjouksen kannattaa nakata on miksa.meili@gmail.com.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
Mtääh, eikös ne olemattomien kännyköiden, tablettien ja läppäreiden kaupustelut huuto.netissä enää riitä huijareille, nyt pitää jo F1-pilettejäkin yrittää kaupustella. Sikäli oikeansuuntainen siirto, että jos jollain on varaa käydä paikanpäällä katsomassa, on sillä yleensä varaa sellaiset summat huijatuksi tulemisen yhteydessä menettääkin.

Mitä itse kisaan tulee, niin kimille laitettiin uus moottori edelliskisaan ja alla on paalupaikka ja melkein voitto Monacosta, Unkarin katurataa pidetään joiltain osin samankaltaisena.
Mikäli näin on, tulisiko jotain saman kaltaista kimiltä Unkarissa kuin mitä oli Monacossa ?

Tämä jää jännättäväksi ja pystyykö Bottas jatkamaan hyvän tasoisia suorituksiaan tuollakin, se ei ole kuin yhden voiton päässä mm-pistekärjestä, siellä rintamalla tällä hetkellä tosi tasaista taistoa kolmen koplassa. Mitä tekee Red Bull, saako ne katurata oloissa jotain erikoista aikaan.
Jos tuossa kisassa rytisee kunnolla tiheään, siellä voi taas lopputulos olla ihan mitä vaan.
Ilmianna
Jaa
Uusi
Tervehdys Pärtöä.radalla. Ikävä juttu jos sua on huijattu netissä mutta multa saa liput rahaa vastaa kentällä. Ei tarvitse epäillä huijausta. Siksi jo alusta alkaen olen ilmoittanut voivani tuoda liput kentälle.
Ilmianna
Jaa
Uusi
Kyll mää tarjoon 50€ yhest lipust.
Ilmianna
Jaa
Uusi
Kauko. Missä ja milloin nähdään?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Lippuja Unkarin GP kisaan.

Kaveri on Unkarissa muttei voi jäädä seuraaman kisoja. Haluaisi kaupata liput pois. Mahtaako olla ketään joka olisi vailla moisia tikettejä. Kuulema loppuunmyyty Bronze katsomo.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta