Mä näin eilen unta, että

baarijakkara nuoli mua ja justiinsa kun olin saamassa, niin heräsin :S Kummallista oli, että se oli ihan vaan pelkkä baarijakkara. Ei sillä edes kieltä ollut.
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

No miten se pystyi nuolemaan jos ei ollut kieltä?😵
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No se siinä just oli se pointti, miksi ylipäätään vaivaudun kirjoittamaan tänne palstalle tämän.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tää on näitä rapunaisen juttuja
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ai on vai? Kukas se 2. rapunainen mahtaa olla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mun pilluteiän ja pyllyreiän sisällä kasvaa parta, pursotatko vähän partavaahtoa niihin?
Ilmianna
Jaa
On tullut vissiin pörrättyä baarissa ja naukkailtua ilolientä kaksin käsin..... Putki jäänyt päälle.... Unesi selvä varoitus uhkaavasta delirium tremensistä.....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tämä aavistus ei ole välttämättä väärä. Sietää opetella tavoille täst edes. Epäilen kyllä vahvasti deliriumin todennäköisyyttä. Katohan kun, alkoholi on sellain herra, että se tykkää valta-asemasta. Se ei anna mitään sen jälkeen kun se on "parhaimpansa" antanut. Siinä on salainen avain riippuvuuteen. Tämän salaisen avaimen malli sopii myös kaikkiin muihin riippuvuksiin ;) Vaan herra ja mamoselli vaihtuu! :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Riippuvuudet luo turvaa elämään niille jota sitä ei muuten ole. Voi korvata esim perheen.
Ilmianna
Jaa
Ihan hyvä eipähän ollut joku kusipää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mä näin kun joku hotti muija istu baarijakkaralla, se lähti siitä niin aloin heti nuolla sitä baarijakkaraa oikein antaumuksella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Se olin minä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mä näin eilen unta, että

baarijakkara nuoli mua ja justiinsa kun olin saamassa, niin heräsin :S Kummallista oli, että se oli ihan vaan pelkkä baarijakkara. Ei sillä edes kieltä ollut.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta