Katsastuksesta

etttänäin20

Tänään sain todeta sellaisen asian,että katsastukseen viedesä voi ehjäkin auto tulla romuna takaisin.Nimittäin kun katsastusmies oikeen voimansa tuskasa repi käsijarrua ja polki käyttöjarrua että putket rikkoutuivat,oli siinä kukkaro koetuksella ja ellei ehjät takapään puslat ole jo valmiiksi rikkinäiset sinne viedessä on ne varmasti rikki sieltä tullessa.Ymmärrän että katsastusasemilla on tietty marginaali hylätä autoja mutta että pitää rikkoakkin? Sen verran olen kuitenkin inhimillinen etten kerro julkisesti kyseisen konttorin nimeä,

19

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieromupaaliin

      Hyvä että Ruosteinen romusi hylättiin! Jos jarruputket on niin lahot että ne jarruttaessa hajoavat on vain hyvä että se tapahtuu konttorilla eikä liikenteessä!
      Tällaiset tapaukset osoittavat katsastuksen tarpeellisuuden kun ihmiset eivät itse välitä omasta ja muiden turvallisuudesta!

      • ettttänäinn20

        Sinusta on tehty rikosilmoitus koska solvasit! käräjillä tavataan


      • vieromupaaliin
        ettttänäinn20 kirjoitti:

        Sinusta on tehty rikosilmoitus koska solvasit! käräjillä tavataan

        Jaa, milloin on istunto?


      • kukkolax

        "Tällaiset tapaukset osoittavat katsastuksen tarpeellisuuden"

        huijari on näköjään tietoinen siitä että katsastusta ei tarvita


      • Vähä_outo
        kukkolax kirjoitti:

        "Tällaiset tapaukset osoittavat katsastuksen tarpeellisuuden"

        huijari on näköjään tietoinen siitä että katsastusta ei tarvita

        ????
        Mi tarkoitat?


    • KokkolanReaktori

      Kuka ääliö nyt jarrua polkee, en minä ainakaan, kun olen kallista polttoainetta ostanut.
      Sehän menee kiihdytys hukkaan, jos alkaa jarrua polkemaan.
      Risteyksen lähestyessä hiljennän nopeutta ja annan rullata auton vapaalla risteykseen.

      • ostajopo

        Pakko jarruttaa kun sinä ääliö rullalle vapaalla ja säästelet polttoainetta, sormi syvällä nenässä!


      • KokkolanReaktori

        Hah, hah, haaaaaaa
        Minä parkkeerata auto keskelle risteys, kun tietä, että sinä olla minun perässä.
        Minä ei liikkua, vaikka sinä huuta sinun auton äänitorvi.
        Hah, hahm haaaaaaaa...


    • säätöruuvi

      Eikä siinä vielä kaikki. Oma kosla piti käsijarrulla auton paikallaan niin HH:n kuin Anttilan rampissa, niin eipä kelvannut katsastajalle kun käsijarrun kahva nousi kuulemma liian pystöön. Samaan asentoon kuin se on aina noussut. Hylkäys tuli vaikka jarrut oli paremmat kuin kolmessa edellisessä katsastuksessa. Kaksi turhaa uusintanäyttöä se vaati, mutta samalla lopetti 15 vuotisen katsastus suhteemme.

      • KokkolanTirehtööri

        Kävit sitten Heinolan alueen AA luokan katsastus asemalla.
        Vanhaa autonkoslaa sinne ei kannata viedä syynättäväksi, keksivät varmana aina jonkun vian.
        Minä olen käynyt Indolassa katsastamassa. Viime kerralla ei menny läpi, mutta sitä edellisellä kerralla meni ja sitäkin edellisellä kerralla meni.
        Auto on -89 vanhaa mallia. Jos seuraavalla kerralla on jotain suurempaa vikaa, mistä tulee satojen eurojen korjaus kustannukset, niin varmaan lähtee auto sitten viimeiselle matkalle.
        Jos korjauskustannukset on suuremmat, kuin auton todellinen arvo, niin eipä paljon kannata alkaa korjauttamaan.


      • exkävijä
        KokkolanTirehtööri kirjoitti:

        Kävit sitten Heinolan alueen AA luokan katsastus asemalla.
        Vanhaa autonkoslaa sinne ei kannata viedä syynättäväksi, keksivät varmana aina jonkun vian.
        Minä olen käynyt Indolassa katsastamassa. Viime kerralla ei menny läpi, mutta sitä edellisellä kerralla meni ja sitäkin edellisellä kerralla meni.
        Auto on -89 vanhaa mallia. Jos seuraavalla kerralla on jotain suurempaa vikaa, mistä tulee satojen eurojen korjaus kustannukset, niin varmaan lähtee auto sitten viimeiselle matkalle.
        Jos korjauskustannukset on suuremmat, kuin auton todellinen arvo, niin eipä paljon kannata alkaa korjauttamaan.

        Helppo-Katsastus on varmasti samanlainen kuin aa-katsastus,ellei auto sinne vietäessä ole rikki on se sieltä tullessa!


    • KallenKatsastusOnParas

      Ainakaan siihen yhteen en mene kun etsivät tuntitolkulla olemattomia vikoja, kun mitään ei löydy niin keksitään jokin typerä leikkivika ....

      • helpppiixx

        Tai tehdään se vika ellei ole kuten helppo-xx katsastuksessa


    • honkiperältä

      Ketä olivat kälviäläiset Rukkasen pojat? Kulin, että entisiä taksikuskeja. Syynä nimitykseen kuskien huono käytös. Jättivät asiakkaan jopa pakkasessa talvitielle!!!

    • MB215

      Teidän kaikkien junttien kannattaa varmaan pysyä poissa katsastusasemilta!

      Kyllä on typerää luettavaa..

      Kuka ajaa -89 mallisella autolla??!!

      • Stantartiaudoilija

        Onhank se kasiysi vähän uudehko normaalikäyttäjälle, mutta joskus sitä on vaan pistettävä elämä risaiseksi.


    • Katkastus

      Lasipalatsin katsastuksessa on ennenki revitty käsijarrukahva irti lattiasta ja putket polettu rikki 48 kokosella kengällä.

      • kaasujalka2

        Se 48 kengän numero on vaihtanut työpaikkaa,on nykyään Kallen katsastuksessa.Tiedoksi vaan.


    • helppoheikki1

      oliko helppo katsastus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe