Olisit ollut just sopiva

tuhansissakojolasketaan

Ilmeisesti et ole"rauhoittunut" yhtään, keräät edelleen miehiä. En usko että olet onnellinen tuolla tavalla toimiessasi ja olen surulinen puolestasi.

9

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrantäälläeletään

      Älä ole surullinen kun en ole minäkään.

    • Mikälinäin

      Luultavasti et olisi ollut hänelle sopiva.

    • Oonmuuttunut

      No mikäs huoran voittais ? Enne annoin ilmasiks ku olin nibhuono pano

    • olet.väärässä

      Olen rauhoittunut ja ollut keräämättä. Sinut voisin kyllä poimia keräilyharvinaisuudeksi.

    • Avoimuuskunniaan

      Viestisi kuulostaa enemmänkin luuloista toista ihmistä kohtaan. Tolla vaan sekoitat kummankin pakat..

    • SiskonLuokseYöksi

      No älä ny. Pussailin viiden kanssa. Ajattelin Sinua. Kaikki muut jäi. En voisi paritella niitä lukemattomia suloisia miehiä, koska rakastan Jari Sinua. Lopetin skalpeerauksen.
      Sun takia. Ne toiset MiesPolot. Hmm ikävä heitä. Ei ole helppoa kun haluaisi rakastaa kaikkia. Että he saisivat sen kokemuksen. Rakastamisen lahjan halusin antaa monelle. Ei se ole vääryyttä.
      Mutta, kuten sanoin. Lopetin Sinun takiasi. Sinä olet rakkain. Tärkein. Pyhä.

    • Jäähyvästitaa

      Et ole haluttava mun mielestä luuviulu. En saa orkkua ees ku masturboin ja mietin sua. Vika voi olla mussa joo ja mun kiloissa mut oon onnelline tällee. Oo säkin.

    • niinjykevääonrakkaus

      Sopiva mihin? Kysyitkö edes? Olen itsenäinen ja moraalini on kohdillaan - toisin kuin eräillä. Enkä odottele ketään joka miettii vaihtoehtojen välillä, jos aidosti nappaa, se on sitten siinä.

    • sivustatotean

      Et sä ole surullinen kuin omasta puolestasi. Sairaalloinen mustasukkaisuus luo sairaalloisia luuloja, eikä luulija ole "just sopiva" kenellekään. Miksi kukaan "rauhoittuisi" seuraan, missä ei viihdy kahta minuuttia? Sellaisista kaukana on juuri se rauha.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe