Teuvo jahtaa Devoitia edelleen.

Ettäsillätavalla

Teuvo yrittää jallittaa muita toisten nimimerkeillä kirjoittamalla. Kas, me olemme uskovinamme, että hän lopetti kirjoittelun palstalla, kuten hän lupasi.
Mutta totuus on kuitenkin se, että Teuvo lankesi yhteen helmasyntiinsä, lupauksena pettämiseen. "Pitkäänpalstalla" oli oikeassa: ei Teuvo pysty lopettamaan.

21

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettäsillätavalla

      Korjataan: lupauksensa pettämiseen..

    • Teuvoanalyysi

      Teuvo on totinen Julmanmies. (Ei hymyile koskaan)

    • Kysyväinen

      Kumpi näky sinulle on mieluisampi:
      1. Lentävät mustat kissat?
      2. Teuvo puskassa?

      • Ettäsillätavalla

        Minusta olisi kaikista hienoin näky se, että tekisit Teuvo parannusta valheistasi, typeryyksistäsi ja lupaustesi pettämisistä. Se on myös pyhän Jumalan tahto. Käytä siis aikasi oikein!


      • Eiolemahdollista

        On syntiä jonka puolesta ei voi rukoilla. Voimme vain rukoilla sitä että Teuvo pysyy paatumuksensa tilassa ettei hän tajua ettei hänellä aamunkoittoa ole.


      • Ettäsillätavalla
        Eiolemahdollista kirjoitti:

        On syntiä jonka puolesta ei voi rukoilla. Voimme vain rukoilla sitä että Teuvo pysyy paatumuksensa tilassa ettei hän tajua ettei hänellä aamunkoittoa ole.

        Teuvo on varmasti saanut enemmän kuin tarpeeksi parannuksentekokehotuksia, jotka hän on kaikki torjunut, vaikka tarvetta varmasti olisi hänellä mielenmuutokseen. En kuitenkaan kenellekään paatumusta rukoile.


      • Pareerukoilla
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Teuvo on varmasti saanut enemmän kuin tarpeeksi parannuksentekokehotuksia, jotka hän on kaikki torjunut, vaikka tarvetta varmasti olisi hänellä mielenmuutokseen. En kuitenkaan kenellekään paatumusta rukoile.

        Minä en ainakaan halua nähdä sitä kun Teuvo tulisi tuntoihinsa vain tajutakseen ettei hänellä ole muuta jäljellä kuin kaamea tuomion odotus.


    • violaluna17

      Voi hyvä ihme! Teuvo ja Teuvo ja Teuvo! Puhukaa nyt jostakin muusta,kuin siitä Teuvostanne alkaa kyllästyttää koko tyyppi! Tämä oj olevinaan Raamattu palsta. Mutta jos haluaa kunnon Raamattu opetusta,täällä vänkytetään vain jostakin Teuvosta,joka on jostain tuntemattomasta syystä alkanut inhota Paavalia!! Hän taitaa tosissaan uskoa,että Saatana olisi hallinnut Paavalia. Mihin se perustuu? Saatanan enkeli,joka rusikoi Paavalia,oli jokin ruumi7llinen vamma,ehkä silmävika tai näkövamma. Ei Saatana muuten häntä hallinnut. Omituista on tämä palsta. Olen sitä jo aikaisemminkin ihmetellyt. Oikaiskaa te Raamattua lukevat tuon Teuvon harhakäsityksiä jossakin kasvokkain eikä täällä . On tylsää lukea mokomasta vänkkäämisestä joka päivä. Hyyyyy.😕

      • Pitkäänpalstalla

        Sä, Violaluna olet noin ihmeissäsi siksi, että olet uusi palstalla, etkä tunne palstan traumaattista historiaa. Ymmärrän kyllä silti närkästymisesi.


      • Historian.tutkija
        Pitkäänpalstalla kirjoitti:

        Sä, Violaluna olet noin ihmeissäsi siksi, että olet uusi palstalla, etkä tunne palstan traumaattista historiaa. Ymmärrän kyllä silti närkästymisesi.

        Tuostapa voi tutustua siihen traumaattiseen palstahistoriaan.

        "Paskat Teuvo!"

        "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

        "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

        "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

        "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

        "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

        "Haista pitkä paska valehtelija."

        "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

        "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

        "piiitkä paska
        Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

        "Teuvon tekstit ovat syvällisiä!
        Sillä ne ovat syvältä perseestä."

        "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

        "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

        "Olet kyrpäJooseppi."

        "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

        On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

        "Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
        Onnitelkoot ken haluaa ."

        "Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
        Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!"

        "Teuvo Siitin: Kiitätkö sinä isääsi siitä että hän siitti sinut äpärälapseksi?"

        "Teuvo kehotti Penuelaa tyydyttämään itsensä pölyimurilla."

        "Penuela kirjoitti että sinulla on syöpä. Hän on hyvä opetuslapsi kun juoruaa kuten sinäkin.Eikö olisi korkea aika tehdä jo parannus?"

        "Kun kehut seurailevasi asioita niin mietipä mitä tarkoittaa prostata syöpä kohdallasi, kohta kongi kumahtaa ja jatkat vain herjaamisiasi. Olet kuin se katumaton ristinryöväri."

        "Likaista peliä Teuvo! Olet erittäin epäluotettava.

        Likaista peliä Teuvo! Ollet osoittautunut erittäin vilpilliseksi.

        Likaista peliä Teuvo! Valehtelet jatkuvasti.

        Likaista peliä Teuvo! Pelaat likaista peliä. Olet epäluotettava."


    • AnteroOnninpoika

      Voi sinuakin violaluna17, kun et edes sen verran ole perillä Raamatun totuudesta, että uskoisit todeksi tämän Jeesuksen ilmoituksen hänen valittujensa kohtalosta:

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden."

      Joten tule vain sinäkin violaluna17 meidän suureen joukkoon tuota paskiaista vihaamaan.
      Niin taivaassa on palkkasi oleva suuri.

      • Kysyväinen

        Minkä takia käytät valhetta aseenasi ja kirjoittelet muiden nimimerkeillä jatkuvasti, nyt AnteroOnninpojan nimimerkillä???


      • AnteroOnninpoika

        Teuvo! Olet tosi törkeä! Kirjoitat minun nimimerkilläni vihakirjoituksia! Käytöksesi palstalla vaan pahenee!
        Itse en ole koskaan sinua kohtaan vihakirjoitellut, vaikka olenkin epäraamatullisuuttasi, kuten Paavali-vihaasi kritisoinut.


    • violaluna17

      Minä en levitä Teuvovihaa. Levitän Raamatun sanaa. Kiitos! Joh.14.Joka ei minua rakasta,se ei pidä minun sanojani,ja se sana,jonka te kuulette,ei ole minun vaan Isän,joka on minut lähettänyt. Minä ja Isä olemme yhtä.Joh.10. jae 30. En inhoa Paavalia. Enkä käsitä,miksi häntä pitäisi niin inhota. Raamattuun on hänenkin kirjeensä hyväksytty ja Apostolien teot,tykättiin me niistä tai ei. Mistäs te tunnistatte,että muiden nikeillä kirjoittava on se vihattu Teuvo? Enpä tiedä,kauanko jaksan näitä palstoja lukeakaan,ovat niin riitaista sakkia joka palstalla. Milloin mistäkin kinataan,ja se on muka keskustelua. Anteeksi siis,kun en ymmärrä. Tuolla vouhkataan sapatista,!lauantai) täällä Teuvosta, muualla Jeesuksen tulemuksen päivästä.... loputtomiin. Ainut sopuisa palsta oli nimellä kummittelu!!

      • AnteroOnninpoika

        Violalunalle ystävällisesti.
        En ole sinua mistään syyttänyt.
        Kirjoitin Teuvolle, joka on vuosikymmenen ajan vihakirjoitellut ja laittanut palstan kaaostilaan, mutta nyttemmin ryhtynyt kirjoittamaan toisten nimimerkeillä ( kirjoitustyylinsä paljastaa ).
        Onhan se selvää, että Saatana pyrkii tällaisen palstan sotkemaan! Ymmärrät varmaan.


      • Vastaapa.rehellisesti
        AnteroOnninpoika kirjoitti:

        Violalunalle ystävällisesti.
        En ole sinua mistään syyttänyt.
        Kirjoitin Teuvolle, joka on vuosikymmenen ajan vihakirjoitellut ja laittanut palstan kaaostilaan, mutta nyttemmin ryhtynyt kirjoittamaan toisten nimimerkeillä ( kirjoitustyylinsä paljastaa ).
        Onhan se selvää, että Saatana pyrkii tällaisen palstan sotkemaan! Ymmärrät varmaan.

        Kaksinaamaista läyryämistä. Miten sinä määrittelet ns .vihakirjoittelun, löytyisikö tuosta yllä olevasta listasta , mitään siihen viittaavaa.


      • AnteroOnninpoika
        Vastaapa.rehellisesti kirjoitti:

        Kaksinaamaista läyryämistä. Miten sinä määrittelet ns .vihakirjoittelun, löytyisikö tuosta yllä olevasta listasta , mitään siihen viittaavaa.

        Turhaanpa minua syytät. Vastaan vain omista kirjoituksistani.


    • violaluna17

      Yritän ymmärtää. Laitetaan vaan Raamatun sanaa ,minkäs muun tässä voi! Joh. 15:Jos maailma teitä vihaa,niin tietäkää,että se on vihannut minua ennen teitä. Jos te maailmasta olisitte,niin maailma omaansa rakastaisi,mutta koska te ette ole maailmasta,vaan minä olen teidät maailmasta valinnut,sentähden maailma teitä vihaa. Muistakaa se sana,jonka minä teille sanoin"Ei ole palvelija hetraansa suurempi." Siis "herraansa." Jatkuu.Jos he ovat minua vainonneet,niin he teitäkin vainoavat,jos he ovat minun sanastani ottaneet vaarin,niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne. Tässä pitäisi olla "kyttäävät,vaanivat". Sillä Jeesuksen sanojahan fariseukset ja kirjanoppineet oikein kyttäsivät,saadakseen hänet niistä kiikkiin,joten katsotaas,miten Raamattu Kansalle tuon oudon kohdan kääntää.

    • violaluna17

      Olinpas taas kerran väärässä arveluineni. Se on siinä näin:Muistakaa,mitä sanoin teille:ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos ihmiset ovat vainonneet minua,he vainoavat teitäkin. Jos he ovat noudattaneet minun sanaani,he noudattavat myös teidän sanaanne. Joh.15. jae 20.

      • Teuvooletketku

        Nyt esiinnyt violalunana


    • Niinhäntuotekee

      Teuvo ei osaa päättää, miten Devoitiin suhtautuisi. Rakastaako vai vihata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe