Tapelkaa mutiaiset keskenänne

veronmaksajat

Seinältä
Ihan HELVETIN isot risut yhdelle ulkomaalaselle miehelle! Käveltiin vastaan mun miehen kanssa kolmea ulkomaalasta miestä. Yks niistä miehistä tönäs mua kun käveltiin ohi.. Jatkettiin vaan matkaa, mut tää jätkä lähti perään.. haistatteli ja huoriteli mua ja tuli potkimaan mun miehen jalkoja ja sylki päälle. Me yeritetii sanoa et mee jo ja kävele poia... no ei kun hän vaan jatkoi.. lopulta mulla meni hermo ja meinasin lyödä.. hän räki mun naamaa ja meinas ottaa kurkusta kii. Onneks hänen 2 kaveria tuli ja pyysi anteeks meiltä ja veti tän tyypin pois.. Et kaikkia sitä tänne otetaan!!! Ja kannattaa vähän varoa. Silmät oli tällä herralla ku lautaset.. et muutakin oli vedetty ku viinaa.

11

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wertfg

      Kuinka on mahdollista, että vain rasisteille ja maahanmuuttovihamielisille tapahtuu tällaisia asioita? - Yleensä tällaiset jutut ovat sitä vaihtoehtoista totuutta. Jotain on tapahtunut ja sen ympärille kehitetään huikea tarina.

    • ahmed666

      Monikulttuurisuus on suuri rikkaus. Nauttikaa suomalaiset!

    • Veskinseinältä

      Tään on taas näitä seinältä juttuja, kun ei uskalla enää nimellään kirjoita

      • Keksiipuutaheinää

        Nimi tai sanoisinko sen monet nimet kyllä tiedossa.


    • eimoitita

      Uskois jos suomalainen tekis noin mutta ulkomailta tulleelle ei toi sovi, kun ne on niin sivistyneitä eikä tee rikoksia olleskaa.

      Mullekkin ne aina nauraa ja auttaa kauppakassin kannossa. Kohteliaasti auttoi pankkiautomaatillakin ja minä lainasin hänelle 20 euroa kun niin komea valkoinen hammasrivi välähti.

      • Elämäainamuuttuu

        Herää jo nykypäivään!


    • Ihmettelijävain

      Ja sä olit ihan syytön? Vaikea uskoa, että tuollainen potkiminen olisi ykspuolista. Helppoahan sitä on huudella.
      Toiseksi..mitä se auttaa, että jauhat samaa asiaa? Fiksu ihminen menee selvittämään asian aivan muualla eikä tule haukkumaan tänne jokaista maahanmuuttajaa. Jos teille on tapahtunut jotain, niin onko sun mielestä ihan fine kohdistaa viha kaikkiin ?

    • Villilänsi

      Täällä Vaasassa joudutaan vielä samaan tilanteeseen, mitä on mm. Ruotsin ongelmallisissa kaupunginosissa.

      Nordealla on tukipalveluita tarjoava toimistokonttori Tukholman Kistassa. Toimiston vartijat joutuvat saattamaan iltavuorosta lähtevät naiset metroasemalle. Matka on vain 800 metriä, mutta matka on vaarallinen.

      Valitettavasti osa ihmisistä Suomessa ei tajua, mihin sosiaaliperäinen maahanmuutto johtaa.

      • kulttuuri_lisää_kustann

        Se että kulttuuri tulee todella kalliiksi niin sitä ei saisi edes laskea kuluiksi

        Rahaa vain menee johonkin "kartoittamattomaan" kulttuurikustannukseen


    • Unelmaa.On

      Tässäpä on kohta jo monen unelma saavutettu.

    • hermomenee

      uskon kyllä osittain aloittajaa..osaavat olla kohteliaita jos asiat menevät niin kun he haluavat.mutta kun joku menee väärin vedetään esiin rasistikortti oikeen huutamalla,,,,koko suku paikalle ja tönitään ym...olen muuten sellaisessa lafkassa töissä missä nämä vähävaraiset maksavat isoilla seteleillä päivittäin ja kauhea rutina joka asiasta........jos jotain sanot olet paska,rasisti,kusipää myyjä...en nyt yleistä että he kaikki mutta vain noin 40% ja osuu juuri tummempaan osaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe