nopeat mielihalut

Väinökoskinen

hei.. olen naimisissa onnellisesti jo 35v, mutta muutama vuosi sitten vaimoni kertoi suoraan ettei ole enää innostunut seksistämme ja halusi eroa. tästä hätääntyneenä anoin häntä kertomaan mitä hän haluaa ja jos pystyn toteuttamaan hänen seksuaaliset tarpeensa pysyisikö hän luonani. yllätys oli melkoinen kun hän lopulta avautui ja kertoi fantasioistaan. asiaa kaunistelematta hän kuvaili minulle tarpeensa ja nyt sensuroituna idea oli tämä: hän haluaa katsella vierestä kun vieeraat miehet saapuvat kotiimme ja minä odotan pylly pystyssä siteet silmieni peittona ja kestän kuin "mies" sen että miehet tunkeutuvat minuun raa,asti niin kauan kuin haluavat ja laukeavat suupielilleni josta minun olisi tavara sitten nieltävä. eritoten kummallista on se että olen jo 74v ja vaimoni 68v. rakastan vaimoani enkä halua elää ilman häntä..mutta nyt olen tätä kokeilua jatkuttua ja toista vuotta tullut tieni päähän. en halua tuntea sitä kipua tai kammottavaa makua enää. olen hyvin peloissani miten asian esitän vaimolleni ja mikä hänen reaktionsa on. ennenkuin teen ratkaisuni haluaisin tietää onko tämä normaalia nyky-yhteiskunnassa ja onko se yleistä? olisin erittäin kiitollinen myös teidän mielipiteestänne. en tiedä onko vaimoni "normaali" ja minä "epänormaali" koskien tätä aihetta? en ole keskustelupalstoilla tai seksipalstoilla ennen ollut joten tietoni nyky-yhteiskunnan seksiasioista on olematon ja aiemmin olen romanttisesti ollut vain vaimoni kanssa. kiitän kovasti jos saan apua tähän dilemmaan. Väinö

3

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vhuvvkj

      Olet normaali, mutta suostumisesi alistumiseen ei ehkä. Toisaalta ymmärrän syyn suostumukseesi. Vaimosi pyyntö on epänormaali.

    • Huhsentään

      Toivottavasti AP kirjoitus on trolli. En ikinä suostuisi moiseen. Toi on jo toisen hyväksikäyttöä ja narsismia.

    • Mielikuvitussulla

      Tuota.... Vai haluaa se erota sinusta siksi ettet homoile. Huh huh on sulla vaimo täytyy myöntää. Jos haluaisi että nait muita naisia hänen katsellessa olisi se jo jotenkin ymmärrettävää. Mutta homoilla toisten miesten kanssa ja saisi vaimo siitä tyydytystä. Aika sairasta no homostele kuten haluat. Mutta normaalia tuo ole. Vielä tuossa iässä. Ehkä kannattaisi erota ja homoilla sitten kunnolla. Hyi helvetti että sairasta juttua. Vai homoilet rakkauden takia. Kaikkea sitä saa lukea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe