Eläkkeen ensimmäinen päivä

Aurinkopaistaaaaaaaa

Tänään 1.8.se alkoi. Ei pompottele enää kuspäät työnantajat,eikä työnvälitys.

28

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KolmasVuosinen

      Hieno ja Onnittelut !

      Pari ekaa vuotta on aina miettimistä että mitä elämällään haluaa tehdä & mutta toivottavasti olet jo tohon ikään keksinyt että mistä elämässä on kyse !

    • öödöö

      toivottavasti eläkkeesi riittää kaljaan ja jäteruokiin.,

    • Klipklopplieplo

      Riittääja olen tähänkin asti keksinyt tekemiset. Ei ongelmaa. Hyvää elämää sullekin. Mulla menee hyvin. Ps munaakin saan.

      • Aurinkopaistaaaaaaaa

        Heti iskee kateus,kun jollakin menee paremmin.


      • Kiusaajas

        Sulle kukaa kateellinen oo. Vitun ruma vanha huora. Juorut kulkee. Netissä ja livenä. Et löyä mieStä.


    • Lekottelija

      Minä nauran,ku on hElppoa. Kela antaa rahaa. Minä vua nautin olostani.

    • SerkunPoikanen

      Kun on työnsä tehnyt niin on kivaa olla tekemättä mitään !

      Ota rennosti ja nauti pienistäkin hyvistä uutisista !

      • Hhihihiiiklip

        Sori. En tee töitä kuin harvoin. Hain sairaslomaa ja työkyvyttömyyseläke. Se tulee,kun saikuttaa kauan. En arvosta työtä kuten sinä. Nauran taas ilmaisia kelan rahoja. Tilille saan tekemättä mitään.


    • Aurinkopaistaaaaaaaa

      Olipa taas ihanaa herätä,vaikka vettä sataa. Mitähän sitä tänään tekisi? Taidan mennä sänkyyn jatkamaan nukkumista. Antaa noitten työmuurahaisten mennä hikoilemaan.
      En ihmettele vaikka kateellisia piisaa,on tää niin mukavaa.

      • Natube

        Joo. Aamuloikoilu on parasta. Aamukahveen ja lehdenluvun jälkeen voi mennä takaisin loikoilemaan, ja nousta toimittelemaan asioitaan sitten kun itselle parhaiten sopii.


    • Seijuzka

      Kaikki saa eläkkeen. Joko työ tai työkyvyttömyys tms. Miten eläkkeestä joku voi olla kateellinen. Töihin kun ei ole pakko mennä ikinä muutenkaan. Itse jatkuvalla sairauslomalla,joka muuttunee eläkkeeksi tietyn ajan kuluessa. Kela on kyllä "elättänyt" hyvin minua. Lisänä toimeentulotuet. En tarvitse olla kateellinen eikä minulle tarvitse olla. Eikä minua tarvitse haukkua. Elän kuten elän. Sairauksia on. Mutta onnellisia päiviä vietän. Enkä puhu nyt psyykenlääkkeitä syövänä,senkin joku vetää pian tähän. En juo. En tupakoi. Nivelsairaus on. Ja joskus jotkut kuvittelee,että heille ollaan kateellisia,vaikka kukaan edes ole. Katsokaa rehellisesti kasvojanne. Ja sitten sen toisen ihmisen. Verratkaa. Ja ikä on yksi asia. Olisitko mieluummin 60,40,30,20? Minä en ainakaan 60. Vaan ihminen ei voi mitään,kun vuosia tulee. On vain kestettävä. Se tästä höpinästä. Eläke on normaali asia. Mitä siitä elvistelee. Työeläke toisilla isompi. Moi. Ps kiva sade . Ei haittaa.

      • Rimberg

        "Kaikki saa eläkkeen." Väärin. "Itse jatkuvalla sairauslomalla,joka muuttunee eläkkeeksi tietyn ajan kuluessa. " Oletko varma. Eläkeikää, ehtoja tiukennetaan koko ajan. On epävarmaa säilyykö nykyisenlainen eläkejärjestelmä,vai ei,siis ei.
        Ja onhan se hieno tunne,kun monenkymmenen työvuoden jälkeen pääsee nauttimaan vapaudesta.
        Onneksi on saanut olla terveenä,ettei ole joutunut toisten siivellä elämään,siis tukiloilla.
        Näitä siivellä eläjiä Suomessa piisaa,ja kokoajan tulee lisää.


      • Kiitosjahei

        Kerro miksi on loukku,että tuilla elää lähes yhtä hyvin kuin palkalla... Sitten,kun työnteko kannattaa niin lähden siihen. Siihen asti elän tukiloilla.


    • PerästäKuuluu

      Älä nyt hyvä UUSI ELÄKELÄINEN loppuelämääsi nukkumalla suorita !

      Hanki ystäviä ja sellaista seuraa jonka kanssa on kivaa kahvitella sekä jutella päivän asiat & keskustella " pitkän tähtäimen " suunnitelmista !

      • Rimberg

        Taas yksi kateellisen siivelläeläjän huumepöhnässä kirjoittama viesti.


      • PerästäKuuluu
        Rimberg kirjoitti:

        Taas yksi kateellisen siivelläeläjän huumepöhnässä kirjoittama viesti.

        Rimberg 9.59 kellon aikaan

        Et kait vaan tarkoita minua PERÄSTÄ KUULUUA ?

        Seison 110% sanojeni takana ja siten ole valmis / valmistautunut keskustelemaan kaikkien niiden kanssa joilla on yksinäistä / ei mitään tekemistä - työelämän jälkeen !

        Mikään ei ole niin tarkeää kuin PUUTARHAN HOITO !


      • Rimberg

        "Mikään ei ole niin tarkeää kuin PUUTARHAN HOITO." Harvinaisen Fiksusti todettu.
        Itsellänikin on ok-talo,ja Iso puutarha. Ja tekemistä riittää.


      • PerästRoikaa
        PerästäKuuluu kirjoitti:

        Rimberg 9.59 kellon aikaan

        Et kait vaan tarkoita minua PERÄSTÄ KUULUUA ?

        Seison 110% sanojeni takana ja siten ole valmis / valmistautunut keskustelemaan kaikkien niiden kanssa joilla on yksinäistä / ei mitään tekemistä - työelämän jälkeen !

        Mikään ei ole niin tarkeää kuin PUUTARHAN HOITO !

        Mikään ei ole niin tärkeää kuin PUUTARHAN HOITO ja loppujen lopuksi sekään ei ole niin tärkeää!


      • postimerkinniellyt

        Ihmisen on eläessään hyvä laittaa elämän plussat / miinukset paperille !

        Ennen kaikki kuoli kun teki töitä / eläke - mutta nykyään on paljon muutakin tekemistä !

        Itse vartuin Varkaudessa ja kävin muualla töissä - mutta nykyään en poistu kuin kaffelle hyvässä seurassa !


      • Narsistinakuvittelen
        Rimberg kirjoitti:

        "Mikään ei ole niin tarkeää kuin PUUTARHAN HOITO." Harvinaisen Fiksusti todettu.
        Itsellänikin on ok-talo,ja Iso puutarha. Ja tekemistä riittää.

        Ei se vuokrarivitalokämppä oo omakotitalo. Eikä lähimetsä oo puutarha. Oletko patologinen valehtelija.


    • Uffafaauffafaa

      Tykkäisin keskustella varkauden akkutehtaasta ja sähkömopoautosta.

      • Asantesanasantoscarlos

        Joo minäkin. Ei se tee ulkomaalaiseks ,jos käy joskus niin ei tarvitse alkaa snobbailla ulkomaisilla sanoilla.


      • jepjep-jep

    • Mies46x

      Olen ollut eläkkeellä 37 vuotiaasta. Masennus krooninen. Viihdyn parhaiten yksin. Ahdistun pahemman kerran ihmisten seurassa. Onneksi on netti.

    • TyönOttaja

      Hienoa että joillekkin eläke tulee iän mukana !

      • Kauhistunutvanhus

        Jauha oaskaa. Toivotan infarktin sulle,ettet ehdi eläkkeelle. Saatana paska.


    • MitäNytKuuluu

      Olisi kivaa kuulla että miten olet saanut ajan kulumaan !

    • PalveuluaTalo

      Onko nyt parempi olo kuin heti eläkkeelle päästyäsi ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe