Hyvä mies miksi avata silmiä sotilaskuljetuksessa

Uranuksenplutoinavalo

Nimeke: Mies
Tunniste, tunnistaminen
Tunnistaminen: tunnettu

Vastattu: En minä olekaan turvallisuus-palveluissa
Hyvä mies, milloin sotilaskuljetuksesta pakonalaisena pidosta, on julkinen ilmoittaminen. Sen Rubik-järjestelmän vastaisena toiminta. Siihen osallistumaton alirotu luominen joukkotuhonta kansainvälinen kohdistuen alueelle, heidän sopeutumattomuutena, siihen alirotu ihanteina yleisen hallusinaatio-järjestelmän vastaisuutena ja uskontonaan, jota se ei ole. Kiduttamisen kieltona, laiminlyötynä. i

- Nainen: En minä olekaan Unescon fresco.

Nimeke: Sotilaskuljetus
Hyvä mies, pakonalaisena pito, tajuttomuuden säätelytön, ulkoisesti tunteeton alastomuuden kunnioittamatta jättämisestä sen pito, turvallisuus-alana kansanomaisesti käsittäen turva-osastoina, romani-vihasta ulkoisesti osallistumaton auktoriteettiharhat käsitellä ihmisen kosketteluna alueelle soveltumattomana seurailunaan.
Ei oma alue.


Hyvä mies, post-tila hallusinaation velvoite ei kehon olemuksesta ostettava sen mahdollistaminen.
Nainen kysynyt: Minäkö olen eläin, näihin?

Mies tunniste: J-etunimi tässä terve...
Mitä vittua kun meillä on vääränlainen?

Nainen: Jaa.

Hyvä mies, koska tunniste tässä humanoidi osassa, on syntynyt osalta biologinen ensisijaisesti esittäen ihminen alueelle ei koskaan eläintä koskevana sen pitkä-aikaisena tilana esiintyen ihminen eläimestä, eläimenä syntyneenä, jossa nimetty nimeke-kaltaisena täysin osallistumaton muun muassa nimeke: epätodellisuuden kupla kielto, laiminlyönti sen valheellisen todellisuuden kuplan ominaisesti ihmis-arvo ohjelmaa kohtaan suhtautuen naiselle. Koska nyky-ajattomuuden pakenemisen täyttymys suorittamatta ohjelma, hallintonaan sen kokeminen eduksi, sosiopaattisesti, auto-suomi, erottelukyvyttömyys puhe-ohjelmat. Kuten osaan puhua, muu pakonomainen alistaminen, ja seurailu kivun tuotto-kieltoa, laiminlyövä. Miesvalta käytös-häiriö, ihanteena, alirotu ihanteina oikeuttavasti "Tuo mulle lämpöö, vie mut aurinkoon..."
Tuo mulle nurmen vihreä
Tuu mulle mukaan nään
että sulla, on tylsää..
- Huuda sulle, eläköön.
anna mulle käden
Vie mut aurinkoon.
Kts. Hallusinaatio-järjestelmä osasta Rubik 1 poikkeavat, läheisyydenkyvyn hallusinaatio alavartalo osa-ala, edessä ei tunkemisena sisälle, kipuna ympyrä, kehä, circle ulkoisesti ei kehon sisälle kipuna oikeuttava, kuten vie mut aurinkoon pitkä-aikainen asettaminen, tila hallusinaatio-järjestelmä ulkopuolisen ihanteet seksityö ja aakkosjärjestelmä velvoite
ei heidän assosiaation tuotto ihanteiden pitkä aikaisena, tukemisena. Hetkellisenä painon asettamisena, hallusinaatio osalta.
Vastattu: No tää on rukous-huonehallusinaatio.
' kehon alavartalo, osin
' ulkoisin
' etuosan osalta
ulkopuolinen

Mies: Onko näissä pakko olla vankilassa?

Kyllä
Tämä vankila ei ole eläin.
Mies: Jaa.
- Että vankilaan.

vastattu: Suhun oli sovellettu sakotus-järjestelmää väärin.
kts. pakkomielle lapsikauppa pyytäminen onnellisuus, auktoriteettiharha koleerisuus voittaa
Kts. pakkomielle, saada seurailla, analysointi naisen sukupuolen halventaminen koulutuksella ihanteet naiselle, synnytyksen jälkeinen poliklinikka postittelu vastuuttomuus muista ihmisistä, ja vastuusta
lapsen murha vastuuton
lapsen murhaamisena sen oikeuden kuvitelma vastuuttomuus
- Ei syytteessä Sini.

Mies. Niin, meidän, meidän...

Sen tuotanto-talous ja käyttämisen osin, ei ihmiseen kohdistuva.
Kts. valheellisen todellisuuden kuplan ja epätodellisuuden kuplan erottelu
ei seurailla pitkä-aikainen tila ihanne
ei erikseen ammatti

Nainen vastattuna: Ei näitä saakaan...
Kysytty: Koskeeko meri-aluetta?
Mies vastattu: Rubik 1:ssä ei olekaan, eläin.
- Ei ei todellakaan ole, ei.

- Vastattu: Tuota...
"Mulla on sattunut vähän vahinko , tässä..."
Nainen: Mä olen autisti.

- Vastattu: Mä en tiennyt, että tämä on sun ympärivuorokautinen mielentila ja sen käyttö-virhe.
"Et miten ne on noin epäonnistunut..."
Kysyttynä
väri koskien
koskevana
Kts. ikäsuositus
ei koskaan onnistumisen elämyksettömyyden ympäristön rakentamisen velvoitteena
velvoittaminen kivun tuotto-kielto, laiminlyönnit alle 4 vuotiasta kohtaan myös psyykkisenä kipuna huomioitu
Kts. Kun ei hänellä, S-etukirjaiminen nainen, ole sellaisia..
Ei kun häntä ei voi teleks, häiritä se ei ominaista hänen S-kirjain, etunimellä.
Ja on suositus.
ei rankaista alueella
ei rankaisemiseen alueelle
- Ei tämä koske heitä.

yhdessä
kommuunikielto laiminlyönnit, kolhoosina
Sivu 56
Nainen: -Vittu me ei ollakaan tänne, rotuna.

Kun me ei oteta tänne mikään, vastuuttomuus toisesta ihmisestä, että mistähän teillä on ollut tällainen nuorisopsykiatriana tällainen perseestä kaivelu ja sen tarve?

kts. jatkot
Mihinä, meille.

Että onko täällä tässä sivu 56 joku kommunikaatio kielto, yhteisö, kolhoosina ekokylä-yhteisönä, nimeke sivu 56 että mulle on sattunut joku pikku vahinko täällä... Mies
- Ei se tulekaan se vero. vastattu mies

ei meille ei tule mieleen eläinsuoja-asettaminen
- Jaa nekö pitää liha-antaa..?

1

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiehtiäkäskemiseltään

      Nainen: Me mennään äkkiä vankilaan meillä ei ole ikäpäivänä sukupuoli-eristämisen ammatti.

      Koska sukupuoli-eristäminen on kielletty ammatillisena käyttönä aina naisen alirotua koskevasti, sen ylläpitona, ihanteena. Myös sen esittämisestään ihminen. Eläinsiirto-kieltojen laiminlyönteinä, esiintyen perheenä, eläimen kanssa jota matkustaminen ei ole palveluna ihmisellä.
      Eli sisareni ei tee tällaista, heistä ei saa pyytää, palvelijaa, he eivät ole palvelija osallistumaton.
      Eli kukaan ei pidä yllä sosiopaattisesti, naisten alirotu, sukupuolenvaihto-tila, ihanteinaan.
      Ei teille ei voi tulla matkustaminen palvelu .
      Miksi se olisi teitä varten?

      Nainen: Mä en pääsekään mulla on taas väärin.
      Äitin kanssa nuolemaan vain!

      Ajatellut kysyä alirotu naisena paranormaalittomuus, yliluonnollinen palvomisenaan
      - Entä lapsen kasvun ja kehityksen laiminlyönnit?
      Vastattu: Ei minä Sini en laiminlyö, niitä.
      - Minä en ole kauppa-Sini myyjä.

      Vastannut. Albiino
      - Minä olen kauppa-myyjä.

      Te ette saa kysyä papereita.
      Te ette voi myydä kaupassa, koska olette alirotua.

      Esittämisenä mahdollisesti ihmisenä, albiino negromancerina.
      Sini: En voi myydä kaupassa.
      Miten et tiedä tätä myynti-työni kieltoa?
      Miten kaupasta lapsi kasvaisi?

      Vastattu: Harri on Sinille..
      Kts. Pranx-klovni ihmisestä peräisin ei aina ole koira

      Nainen: Mä olen autistisesti kuvitellut, että saisin, seurailla..
      Miksi olet eläimenä kuvitellut olevasi sotilas?

      Vastattu nainen: En mää saakaan kuulua naisten joukkoon.
      ei ihminen yleisesti, yleensä ei ole sotilas
      ei ihminen yleensä, yleisesti, ihmisenä, ei ole sotilas
      ei teidän albinismi ei liity tähän, uskontona

      Nainen: Ei jumalauta se tehdäänkin, noin..
      - Meneeks sulla vielä kauan?

      Te ette olleet haluneet omaksua mitään muuta kuin auktoriteettiharha osallistumattomuutta lasta murhaten.

      Te ette ole sopiva, sukupuoli.

      Mies aviopari, aviovaimo entinen aviopari: Me ei saada pitää, lapsia.
      entinen avioliitto-laki sen hyväksikäyttäminen ihmistä kohtaan ei huoltajuus oikeus koskaan samanrotuisuus, muista tavoittelemisena

      - Se rääkyen myönsi!

      Mun pitääkin esiintyä kalarotu, tapettavat yleisessä hallusinaatio-järjestelmässä tämän jälkeen.

      oman sanan käyttö, sääntö oman sanan käyttämisen sosiopatia

      Ei ohjata lapselle, lapsille maidon juominen.
      ei osallistua toimintaan biologiaton naisia alistaen ahdistellen
      heitä pakottaen työhön, sukupuolinuolemattomuus jumalointiinsa

      - Jaa ei saadakaan.

      Sun ei tarvitse kun mulla, on kaksi.

      Mies: Aina yhdessä pöytäpumpussa ei saadakaan käyttää ikinä, uskontoa.
      kaksin
      samansukupuolisesti

      "- Ja aurinko paistaa.
      Niin.
      Näyttää niin hyvälle!
      Edes kerran kesässä.."

      Miksi siellä saisi olla noin vähämielinen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe