Viinikauppa.com kokemuksia???

viinikauppa.com

www.viinikauppa.com kokemuksia?? Minä maksoin laskun ja sen jälkeen sivut ovat suljettuna. Ilmeisesti huijausta oli? Viiniä ei tullut vaikka piti.

65

29310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taadaaa

      Tee rikosilmoitus esim. Oliko liike suomalainen?

    • nohittovoon

      Ihme touhua!

    • Palturia

      Nyt kirjoitat täyttä valhetta! Olen tilannut jo kolme kertaa ja aina on pelannut ihan OK kotiin perille asti. Viimeksi tilasin juuri samana päivänä eli9/8 ja paketti on seurannan mukaan tulossa. Viinikauppa toimii tosi nopeesti, jonkin verran hidastaa heistä riippumatta ulkopuolinen kuljetus. Ennen 9/8 sivusto oli "suljettuna" muistaakseni edeltävänä viikonloppuna. Sivuilla oli kuitenkin selkeä teksti: sivuston päivityksen vuoksi suljettuna 6 tuntia. Reklamoi suoraan Viinikaupalle, äläkä jaa vääristeltyä tieto täällä.

      • Missäminunviinit

        HÖPÖ HÖPÖ! KUULLUT MYÖS MUILTA SAMOJA KOKEMUKSIA. EI TULE VIINIT PERILLE EI. TAITAA OMISTAJA ITSE TÄÄLLÄ OLLA PAIKKAILEMASSA.


      • Anonyymi
        Missäminunviinit kirjoitti:

        HÖPÖ HÖPÖ! KUULLUT MYÖS MUILTA SAMOJA KOKEMUKSIA. EI TULE VIINIT PERILLE EI. TAITAA OMISTAJA ITSE TÄÄLLÄ OLLA PAIKKAILEMASSA.

        12 kertaa tilannut ja aina tullut perille .


    • vittujenvittuuuuu

      Rahat meni...

    • Viinikka_

      Olen tilannut Viinikaupasta onnistuneesti suuriakin määriä, ja aina on tullut perille, vaikka tilauksia käsitellään hitaasti. Asiakaspalvelu toimii moitteettomasti, valikoimaa ja mahdollisten kuljetusliikkeidenkin määrää lisättiin lähiaikoina.

      Maksoit siis laskun etukäteen, mutta et saanut tilausta? Laskuhan tulee yleensä vähän ennen tilauksen saapumista. On todennäköistä, että tilaus on jossain kuljetusliikkeessä Suomessa, tai vata matkalla Suomeen. Oletko ollut yhteydessä asiakaspalveluun?

    • Palturia

      Mitäs olit niin tyhmä, että maksoit ennakkoon. Klarna on olemassa ja sieltä saa maksuaikaa.Jos tilaus ei tule perille, Klarna kyllä selvittää, mihin lähetys jäänyt. Tavara on taatusti asiakkaalla, ennekuin Klarnalle tarvii maksaa.Mitens olis kuljtusliikkeen virhe?
      Sinulle ja muille: aina olen saanut vastauksen puhelimitse Hesassa olevasta toimipisteesta, kun ollu kysyttävää. Samoin sähköposteihin vastataan. En tiedä mihin oikein meilaat (kännissäkö?) jos väität mitä väität.
      Koitas ny avata silmäs, mee Viinikaupan sivuille niin taatusti ei ole suljettu. Kaikenlaisia pösilöitä niitä onkin täällä parkumassa ja valehtelemassa.

      • Naputi-naputi

        Oli "Palturilla" tosi hyvä ja selkokielinen vastaus, miten toimia. Keskustelun aloittaja ei liene
        vieläkään hiffanut, että Viinikaupan sivut EI ole suljettu, muuten kai kommentoisi asiaa. Pani vaan päänsä pensaaseen ja itkee siellä omaa surkeuttaan.


      • kaljaaaaaa

        Kaljaaa!!


      • Anonyymi

        Komppaan täysin kertomaasi ja maksu ehdottomasti Klarnalla.


    • Eläke-täti

      Niin olen minäkin tilannut monta kertaa kotiovelle. Koskaan ei minkäänlaisia onglmia! Ja yhteyttä
      saa tarvittaessa VK:hon kaikilla mahdollisilla vempaimilla.

      • öööööööörrriuiii

        Alkoholisti eläke täti??????7


    • pahojaviinejä

      Paskaaaaaaaaaaaa

    • lähetystulematta

      Missäs tilaukseni viipyy?

    • kolmekolmepröööt

      Hyviä litkuja

    • Anonyymi

      Kerran olen tilannut ja nyt tilasin toisen kerran. Uskon että kaikki menee hyvin ja toimitus tulee perille.voi kestää kuuksudenkin ehkä mutta ei sen väliä.

    • Anonyymi

      Kaikki tilattu tullut perille,ja mitään ei ole puuttunut,plussaa hyvin pakattu.

      • Anonyymi

        Sain juuri Viinikaupan toimituksen, josta puuttui yksi hanaviinipakkaus. Tilauksen olin maksanut jo tilausvaiheessa.


    • Anonyymi

      tuleeko kotiovelle asti tilaukset

      • Anonyymi

        About 2 vko. korkeintaan ja pojat kantaa ostot meillä aina eteiseen👍


    • Anonyymi

      Tuli taas viesti, että halpaa juotavaa olisi tarjolla. Mutta, mutta. Tilasin kerran aikaisemmin, jolloin tilauksesta oli vaihdettu yksi oluttynnyri halvempaan. Laitoin meiliä asiasta, mutta ei siihen ikinä vastattu.

    • Anonyymi

      Olen tilanut monesti ja maksanut,aina tullut ovelle ilman ongelmia.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta, laitoin 100ltk olutta just tilaukseen


      • Anonyymi

        Pitääkö maksaa verot Suomessa tästä alkoholista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö maksaa verot Suomessa tästä alkoholista?

        Minulla kans kiinnostaa meneekö verot maksuun vai pystyykö välttämään? Jos täytyy maksaa niin säästöä ei juurikaan synny...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, laitoin 100ltk olutta just tilaukseen

        tuliko tilaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kans kiinnostaa meneekö verot maksuun vai pystyykö välttämään? Jos täytyy maksaa niin säästöä ei juurikaan synny...

        Mua myös kiinnostaisi tietää tämä verotusasia... Maksavatko ihmiset verot näistä juomista Suomessa ? Ja jos, niin tuleeko se yhtään halvemmaksi kuin A-marketista ostetut viinakset ?
        Haluisin tehdä tilauksen, kun vaan saisin tähän juttuun vastauksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua myös kiinnostaisi tietää tämä verotusasia... Maksavatko ihmiset verot näistä juomista Suomessa ? Ja jos, niin tuleeko se yhtään halvemmaksi kuin A-marketista ostetut viinakset ?
        Haluisin tehdä tilauksen, kun vaan saisin tähän juttuun vastauksen

        "EU:n tulli- ja veroalueelta tilattuja alkoholijuomia ei tarvitse tulliselvittää. Jos tilaat alkoholijuomia EU-maasta ja myyjä järjestää tuotteiden kuljetuksen Suomeen, kyse on niin sanotusta etämyynnistä, ja sinun ei tarvitse maksaa tuotteista veroja. Mutta jos järjestät tuotteiden kuljetuksen itse, kyseessä on niin sanottu etäosto, ja juomista pitää maksaa valmisteverot eli alkoholiveroa ja juomapakkausveroa."
        https://tulli.fi/henkiloasiakkaat/netista-tilaajalle/alkoholin-nettitilaaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, laitoin 100ltk olutta just tilaukseen

        Tuliko perille?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Viinikauppa ei korvaa rahteja, jos jotain jää puuttumaan. Kaksi kertaa mokanneet. Kolmatta ei tule.


      • Anonyymi

        Kalliit hinnat näkyvät olevan tuossa putiikissa.


      • Anonyymi

        Miten olet sieltä voinut tilata kun ei toimita Suomeen. Tilaus juuri kyseisestä kaupasta kyllä kiinostaisi.


      • Anonyymi

        Mites tuolta saa Suomeen tilattua? "Wir versenden innerhalb Deutschlands"

        Versand
        Um Ihnen ihre Produkte schnellstmöglich zukommen zu lassen, haben wir uns für DHL als Versandpartner entschieden.

        Wir versenden innerhalb Deutschlands. Für den Erwerb unserer Produkte, müssen sie volljährig sein, also das 18. Lebensjahr volendet haben.


    • Anonyymi

      Onpa kallista!

      Ardbeg Corryvreckan:
      Viinikauppa 108.42 eur
      Alko 104.91 eur
      Systembolaget 889 skr

      Ardbeg Uigeadail:
      Viinikauppa 90.35 eur
      Alko 97.31 eur
      Systembolaget 735 skr

      • Anonyymi

        Entäpä hyvän pilsnerin hinta?


      • Anonyymi

        Korkealaatuisissa tuotteissa pohjoismaiset monopolit ovat edullisia, koska ovat isoja tilaajia.

        Korkealaatuisia viinejä ja konjakkeja saa alkosta halvemmalla kuin ranskalaisista kaupoista juuri siksi, koska alko on niin iso tilaaja. Pienemmät toimijat eivät tilaa erikoistuotteita niin isoja eriä kerralla kuitenkaan.

        Sen sijaan halvat ja keskihintaiset tuotteet on halvempia muualta EU-alueelta tilattuna. Esim. erästä portviiniä Portugalista 15€/kpl, alkossa 25€ kpl.

        "EU:n tulli- ja veroalueelta tilattuja alkoholijuomia ei tarvitse tulliselvittää. Jos tilaat alkoholijuomia EU-maasta ja myyjä järjestää tuotteiden kuljetuksen Suomeen, kyse on niin sanotusta etämyynnistä, ja sinun ei tarvitse maksaa tuotteista veroja. Mutta jos järjestät tuotteiden kuljetuksen itse, kyseessä on niin sanottu etäosto, ja juomista pitää maksaa valmisteverot eli alkoholiveroa ja juomapakkausveroa."
        https://tulli.fi/henkiloasiakkaat/netista-tilaajalle/alkoholin-nettitilaaminen


    • Anonyymi

      Tullin sivuilla on tosiaan tämä, useamman kerran täällä mainittu: "jos järjestät tuotteiden kuljetuksen itse...juomista pitää maksaa valmisteverot eli alkoholiveroa ja juomapakkausveroa."

      Ja tuolla viinikaupalla lukee "Viinikauppa myy kaikki tuotteet vapaasti Saksan varastossa eikä hoida kuljetusta." sekä "Mikäli asiaskas ei halua noutaa tavaroita noutopisteestämme Saksasta tulee hänen itse järjestää kuljetus tilaukselleen."

      Chatissa vastasivat näin:

      "Määrämaasta riippuen teidän tulee tavallisesti tehdä itse veroilmoitus Verotoimistoon viimeistään 2-4 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta. Me emme ilmoita erikseen tilausta viranomaisille, vaan teidän on tehtävä tämä ilmoitus itse."

      Viinikauppa siis pesee tästä kädet eikä millään kerro suomalaisten asiakkaiden käytännön kokemuksia tuon tulliasian kanssa.

      Tuolta tilanneet, kertokaahan kokemuksia tuon tullin suhteen.

    • Anonyymi

      Tilasin valkoviiniä, siitä halvemmasta päästä. Latteanmakuista ja jotenkin outoa. Testissä selvisi, että kyseisessä ”viinissä” ei ollut lainkaan alkoholia ! Kyseessä oli täysin tekoviiniä, joka ei ollut aitoa. Yritin olla yhteydessä Viinikauppa comiin—vastaus oli, että olin itse jotenkin syyllinen ko. asiaan. Arvatkaa tilaanko Viinikauppa comista yhtään mitään?

    • Anonyymi

      Höpö minulle tullut jo kaksi vuotta ilaman ongelmia.

    • Anonyymi

      Meille tullut useita tilauksia Viinikaupalta ja kaikki toiminut hyvin.
      Viime tilaus meni kuitenkin täysin pieleen..? Saimme 18 pulloa valkoviiniä, ei mitään niistä tuotteista mitä olimme tilanneet. Meidän tilauksen arvo oli lähes 100 €. Saamamme tilauksen alle 40 €. Meidän nimi ja osoite oli kuitenkin paketissa. Asiaa selvitetty, toivottavasti saadaan oma tilaus joskus... Onneksi maksu on Klarnan kautta.

      • Anonyymi

        Viinikauppa korjasi virheen hienosti.
        Lasku Klarnalle hyvitettiin ja saimme pitää 18 pulloa valkoviiniä.
        Teimme heti uuden tilauksen.
        Viinikauppaan voi luottaa, mutta kannattaa hoitaa maksu Klarnan kautta.


    • Anonyymi

      Yritin tilata ja maksaa. Ei onnistu maksaminen millään. Edelliselläkin kerralla maksaminen oli hankalaa. mikä mättää

      • Anonyymi

        "täppä" kohtaan "Olen yli 20vuotias"? :)


    • Anonyymi

      Olimme tilannut pari kertaa ja tänään tuli lasku 11003,82€ tullilta ja vastaus oli heiltä että miksi että ilmoittanut tullille ja verottajalle mitä olette tilannut???? ei heidän sivujen mukhaan AIVAN LAILLISTA JOS TILAAAT KULJETUSEN ITSE ;) VITTUN PELLET

    • Anonyymi

      Ihan huijarifirma tämä. Tarjoustuotteita eiole aikomuskaan lähettää asiakkaalle. Niitä käytetään vain "sisäänheittotuotteina". Kaksi kauppaa tuli yhtä aikaa, ensimmäinen ja viimeinen.

      • Anonyymi

        Tarjouksessa luki Gewurztraminer-Riesling, eli valkoviiniä ainakin rypäleiden mukaan ja perille tuli Puglia punaviiniä..? Täyttä huijausta ja mainos poistui heti kuten koko tuote Viinikaupasta. En usko olevani ainoa petkutettu, sillä aika varmasti useampikin tilasi Jack in the box hanapakkauksia 7,25€/3litraa.. Tulikin 4 laatikkoa Yrjön makuista punkkua ja asiakaspalvelusta vain keskisormea vastaukseksi.


    • Anonyymi

      Ei voi luottaa tällaiseen firmaan. En kyllä tilaa toista kertaa. Vaihdan ennemmin muihin taikka haen Alkosta. Ala-arvoista asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Huijausfirma,, älkää tilatko sieltä mitään!!

    • Anonyymi

      Älkää tilatko, eivät toimita tilattuja tuotteita. Nettikuski sekoilee toimitusten kanssa, eikä suostu palauttaan rahtikuluja. Onneksi viinat ostettu Klarnan kautta ja sain jäädytettyä maksun. Yli kolme viikkoa olen nyt odottanut että matkahuollon koodi alkaisi toimimaan, mutta edelleen lukee vain että odottavat lähetystä kuljetettavaksi.

      • Anonyymi

        Joko juomat tuli perille? Täällä vasta viikko odoteltu tuota Matkahuollon seurantaa, vähän tuo luo paineita kun kuukauden päästä pitäisi juomien olla kotona.


    • Anonyymi

      olet maksanut muulle virmalle .maksa klarnan kautta.on varmaa ja nettikuski.com

    • Anonyymi

      Nettukuski erittäin epäluotettava paketin toimittaja,tilaus ollut matkalla 7 viikkoa,sitten ilmoitetaan että lähetys on kadonnut.Ei mitään yhteyden ottoa sen jälkeen???

      • Anonyymi

        Minulle kävi juuri samalla tavalla.Ilmoitettiin että tavarat on kadonnut ja rahoja rahdista ei koskaan palautettu.Erittäin epäluotettava rahtari!!!! En koskaan enää käytä heidän palveluja.


    • Anonyymi

      Kymmeniä laatikoita ja pulloja katosi matkalla. Reklamaatioihin ei vastata. Asiakas"palvelija" joku elämäänsä kyllästynyt öykkäri.

    • Anonyymi

      Nettikuskin toimitus 1 viikkoa myöhässä. Toimitus ollut matkalla jo 3 viikkoa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, en ole vielä saanut tarkkaa toimituspäivää ihmettelen hitautta.

    • Anonyymi

      Tilauksesta toimitukseen 2-3viikkoa. Usein olen tilannut ja kaikki ok

    • Anonyymi

      Tilasin tuotteita viinikaupasta ja se oli ihan ok, mutta kuljetuksen nettikuskilta ja se oli ISO virhe, kuski tuli isolla puoliperävaunu rekalla eikä suostunut peruuttamaan pihaan vaan lasti olisi pitänyt purkaa läheiselle bussipysäkille??? Ei suostuttu, kuski aivan kielitaidoton ei sujunut suomi eikä englanti mongersi vaan jotain omiaan. No, kuski jatkoi matkaansa ja jotenkin ymmärsimme että vie kuorman johonkin terminaaliin ja sieltä toimittavat pienemmällä autolla seuraavana päivänä, eipähän näkynyt ja toista viikkoa on odotettu. Olen ollut yhteydessä nettikuskin chattipalstan kautta asiakaspalveluun mutta palvelu todella ala-arvoista ja kiemurrellaaan ja kaarrellaan eikä myönnetä omia virheitä. Eli välttäkää kyseistä kuljetusfirmaa jos mahdollista.

      • Anonyymi

        Matkahuolto hoitaa tilauksen suomen päässä joten laita heille viestiä.
        Itse olisin kyllä roudannu vaikka kottikärryillä viinat kotia. Nykyää ollaan niin mukavuuden haluisia että ei riitä mikään.


    • Anonyymi

      Tilaus noudettu 28.10 ja nyt on 19.12 eikä mitään näy. Tulli pysäyttää lastit tyystin.
      Kannattaa miettiä tilaanko enään koskaan. Tulli eikä mikään taho ei ole ilmoittanut missä tilaus on. Soitin tulliin ja käskivät ottaa yhteyttä veroihmisiin eivät kuulemma varastoi tuotteita. Tuli klarnalta viesti että tavarat on Vuosaaren tullissa. Että tämmöistä!

    • Anonyymi

      Hienosti toimii ei moitteita .

    • Anonyymi

      Tänää tuli paketti,kesti 7pv tilauksesta kotiovelle.! Toimii.!

    • Anonyymi

      Olen tilannut n.7vuotta,aina tullut koti ovelle noin 2viikoa tiluksesta.Toimii moitteemasti.! Kanta asiakas.!

    • Anonyymi

      Tammikuu 2024 ja Tulliin jäi koko rahtilasti! Kalliiks tulee, ny verottaja rankasee ja rajusti. Kantsii ostaa alkosta saa halvemmalla ja aitoo tavaraa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe