Mitä sun tekis,

MrKalluppi

mieli juuri nyt?

23

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unirunoilija

      Pill*a, mutta nukutaan nyt ensin

    • Jos_onnaas

      Hmm lottovoitto olis hyvä!

    • kijuhg

      Rakastella...aamurakkaus <3

    • Tekis mielli lähtee himaan...oon nyt duunis kahvitauolla.

    • Jokokorjattupaikat

      Sanoa suoraan pari valittua sanaa. Tiedän etten kykene sitä tekemään. Olethan "uhri jota vedätettiin. No mitäs uhri sitten teki? Ai niin se unohtui. Katsos kun koskaan et ollut jotain tehnyt. Ja mulle suoraan jäit kiinni. Etkö osaa ajatella miksei vastannut? Kai edes nyt tajuat ettei se olisi hyväksynyt sinua kun näki sinut. Olisitko itse hyväksynyt? No et mutta esittää osaat kyllä. Minä kyllä älysin heti sen sun pyyntösi ja miksi. Eikö ole ollut vittumaista kun mitään ei tapahdu. Esitä lisää mulle ihan sama. Voithan toki kokeilla Nyt jos onnistuisi yhteyttä pitää. Kuulisit sen mitä todella tein.

    • Valtakunnas täs kaikki hyvin.

    • Hypätä mäkeä. Kiivetä K130m mäkeen, syöksyä sieltä alas tukka hulmuten, silmät vettä valuen, muna pystyssä hypätä suoraan kapakkaan ja naisten sydämeen.
      Etsin naista, joka on valmis kokeilemaan kanssani uusia asioita ja tulemaan mukaani villeihin seikkailuihin. Nainen joka vie minut pois omalta mukavuusalueeltani ja haastaa minua uusiin asioihin. Jos hän on näitä kaikkia ja nauttii "aktiivisuudesta", syömisestä (ei syö minua vararikkoon) ja matkailusta, hän saattaa olla unelmakumppanini. Tätä mun just nyt tekis mieli! Suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole mummo tai kuin kakara.

      • ihmettelenvaan

        Eikö nykyinen kumppanisi ole juuri tuota kaikkea?


      • ihmettelenvaan kirjoitti:

        Eikö nykyinen kumppanisi ole juuri tuota kaikkea?

        En tiijä...tänään ei huvita enää hypätä, saatikka kiivetä mäkeen.


      • ihmettelenvaan

        No hyvä.


    • Uliukk

      Pyytää työpaikan neitiä pitämään hauskaa ;)

    • Nyt just tekis mieli hapankorppua pippurijuustolla. Taidan käydä hakemassa====> viuh! :)

    • ryuy

      Uusia iskareita autooni nyt tänään tekee mieleni.

    • nimi_erkki_

      mennä nuq

    • Issuj_Oha-allah

      Vetää lääkelehtistä pataan.

    • antaisin lähes mitä tahansa jos saisin voipaketin ja 2 purkkia maitoa, ilman että tarvis lähteä itse pyörällä tuonne sateeseen.. voi voi, taitaa siirtyä vielä huomiseen :(

    • duunissahaukotteleva

      nukkua. oon heränny klo 3.30 ja lähteny duuniin suoraan sängystä.
      vielä 4 tuntii, sitten pääsee himaan ja voi laittaa pään tyynyyn. onneks on huomenna vapaapäivä.

    • Keittää Liskolle kahvia.

    • Toivon_vain

      Että olisin terve.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe