Tasoni ei riittänyt..

09809800

Olen ollut jo jonkin aikaa kiinnostunut eräästä miehestä, ollaan tavattu muutaman kerran. Lähetin tänään hänelle videon hyvästä biisistä, jossa on on myös parikymppinen tyttö. Mies oli kovin ilahtunut.. Ei niinkään biisistä, vaan tytön kauneudesta. Ymmärsin heti, ettei tasoni riittänyt! Hän olisi vaan tyytynyt minuun paremman puutteessa. Peruin treffit, ja käskin häntä etsimään sellaisen naisen, jonka todella haluaa. Tunsin itseni nöyryytetyksi. Mies alkoi toki selitellä vaikka mitä.. Jos olisin oikeasti häntä kiinnostanut, hän ei olisi sanonut noin! Ikäeroa meillä on 7v, olen hoikka ja lapseton.

58

1504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntenutmyötähäpeetä

      Miehet ei vaan osaa olla kohteliaita ja tahdikkaita 😕
      Huonot sosiaaliset tavat on ehdottomasti out. Ei kehtaa sellasta äijää viedä mihinkään jos ei osaa keskystella ja käyttäytyä.

      • MikäSinuaVaivaa

        Ei miehet oikeasti välitä videonaisista ja sinä menet ottamaan itseesi aivan kuin videon nainen olisi jotenkin oikeasti "kilpailussa" mukana?


      • rehellinen.mies.sanoo
        MikäSinuaVaivaa kirjoitti:

        Ei miehet oikeasti välitä videonaisista ja sinä menet ottamaan itseesi aivan kuin videon nainen olisi jotenkin oikeasti "kilpailussa" mukana?

        Valhetta. Jos mies kehuu tai on innoissaan näkemästään.


    • kurppa26vuotta

      Sellaista on miedän rumien naisten elämä että pakkeja tulee koska miehet haluaa teini naisia.

    • Itsetuntohukassa

      Eiköhän tuossa ole sinun itsetunto ja et arvosta itseäsi. Kerta et siedä miehen sanomisia upeista naisista. Sinuako miehen pitää jumaloida? Kyllä mielipiteitä voi sanoa muistakin naisista kullalleen. Ja jos sitä ei ymmärrä niin sinussahan tuo luottamuksen ongelma on eikä miehessä. Vedät liian herkästi itseesi ja loukkaannut. Minullakin ukko joskus kun vastaan tulee "upea ja varsinkin isot omaava nakkaa tuo ei ainakaan huku! Eli en ota itseeni koska tiedän että minulla on omat etuni joista olen ylpeä. Itsetunto pitää olla kohdillaan naisella. Typerää loukkaantua miehen "kuittailuista toisia naisia nähdessään. Sinun pitää luottaa mieheen mitä tarkoittaa sanomisillaan.

      • Tuo kuulostaa minusta terveeltä itsetunnolta. Silloin voi sanoa sekä "pidän sinusta siitä huolimatta" että "pidän sinusta juuri sen takia" ilman että asiasta tulee ongelma.


      • Itsetuntoonseao
        scrg kirjoitti:

        Tuo kuulostaa minusta terveeltä itsetunnolta. Silloin voi sanoa sekä "pidän sinusta siitä huolimatta" että "pidän sinusta juuri sen takia" ilman että asiasta tulee ongelma.

        Niin kun itsetunto on kohdillaan ei ota itseensä ja pahoita mieltään. Mies ja nainen ovat erilaisia käytökseltään että sanomisillaan. Jos omaat hyvän itsetunnon ja arvostat itseäsi et silloin loukkaannu toisen sanomisista turhaan. Kun arvostat itseäsi samalla mies arvostaa sinua. Näin se menee. Toisaalta jos on kohdannut luottamuksen rikkomista tai muuta säätöä mieheltä on sekin silloin ymmärrettävää että loukkaantuu ja ottaa itseensä.


      • Itsetuntoonseao kirjoitti:

        Niin kun itsetunto on kohdillaan ei ota itseensä ja pahoita mieltään. Mies ja nainen ovat erilaisia käytökseltään että sanomisillaan. Jos omaat hyvän itsetunnon ja arvostat itseäsi et silloin loukkaannu toisen sanomisista turhaan. Kun arvostat itseäsi samalla mies arvostaa sinua. Näin se menee. Toisaalta jos on kohdannut luottamuksen rikkomista tai muuta säätöä mieheltä on sekin silloin ymmärrettävää että loukkaantuu ja ottaa itseensä.

        Niin. Onhan se ymmärrettävää, että jos on loukattu, niin se jää vaivaamaan pitkäksi aikaa. Mutta ei sitä oikeen muut saa korjattua. On itse punnittava sekin juttu itselleen. Aikamonella ihmisellä on mörköjä entisestä elämästään ja sellaiset ihmiset satuttaa itseään ja toisia....tahtomattaankin...


      • 23456
        scrg kirjoitti:

        Tuo kuulostaa minusta terveeltä itsetunnolta. Silloin voi sanoa sekä "pidän sinusta siitä huolimatta" että "pidän sinusta juuri sen takia" ilman että asiasta tulee ongelma.

        Sinun itsetuntosi vissiin kestää vallan hyvin, kun naisesi kehuu komeampia/miehekkäämpiä miehiä sinulle. Tai niin ainakin oletat, kunnes se tilanne oikeasti tulee vastaan.


      • EdesUnissa
        23456 kirjoitti:

        Sinun itsetuntosi vissiin kestää vallan hyvin, kun naisesi kehuu komeampia/miehekkäämpiä miehiä sinulle. Tai niin ainakin oletat, kunnes se tilanne oikeasti tulee vastaan.

        Käännä ajattelutapasi itsestäsi pois ja pohdi vaihtoehtoja.Kenties kiinnittämällä huomiota siihen videon tyttöön mies halusi sanoa sinulle että se oli lähettämäsi musiikkivideon ainoa huomioitava asia ? Eli itse biisi ei ollut mieleen.
        Vai loukkaisiko sekin sinua ettei miehellä olisi sama musiikki maku ? Oma naisystäväni soittaa minulle jatkuvasti latino-musiikkia, joka on mielestäni aivan perseestä, mutta siinä on aina kauniita naisia videossa.


      • 23456
        EdesUnissa kirjoitti:

        Käännä ajattelutapasi itsestäsi pois ja pohdi vaihtoehtoja.Kenties kiinnittämällä huomiota siihen videon tyttöön mies halusi sanoa sinulle että se oli lähettämäsi musiikkivideon ainoa huomioitava asia ? Eli itse biisi ei ollut mieleen.
        Vai loukkaisiko sekin sinua ettei miehellä olisi sama musiikki maku ? Oma naisystäväni soittaa minulle jatkuvasti latino-musiikkia, joka on mielestäni aivan perseestä, mutta siinä on aina kauniita naisia videossa.

        Sorry aan, mutta en ole aloittaja.

        Kai sinä sitten vastavuoroisesti palkitset naisystäväsi näyttämällä hänelle videoita komeista miehistä?


      • 23456 kirjoitti:

        Sinun itsetuntosi vissiin kestää vallan hyvin, kun naisesi kehuu komeampia/miehekkäämpiä miehiä sinulle. Tai niin ainakin oletat, kunnes se tilanne oikeasti tulee vastaan.

        No hei, kaikki nyt ei vaan voi olla keskimääräistä komeampia, miehekkäämpiä eikä edes parempia kuskeja:D Itsetuntoni kestää ja hyväksyy vieläpä senkin että olen mm. laiska, hiljainen, epäromanttinen, helposti ärsyyntyvä jne. Kaiken kaikkiaan puutelista johonkin toiseen verrattuna on varmasti pitkä, mutta siitä huolimatta olen varsin hyvä kokonaisuus.

        Kyllä mulle kehutaan etenkin jotain julkkiksia ja sen näköisiä tyyppejä varmaan joskus näkee oikeassakin elämässä. Jos naisen mielestä tuntuu, että kannattaa vaihtaa toiseen, niin en mä väkisin ole estämässä. Voi olla että asenteeseeni sitten vaikuttaa Dissidentiä lainaten se, että mulla ei ole historiassa sellaisia mörköjä, että pelkäisin hylätyksi tulemista.


      • 0980808090

        Ei tarvitse jumaloida, koska ei ole mitään jumaloitavaa.

        Kunnioittaisi edes vähän, ja ajattelisi minunkin tunteitani.


      • 0800880809
        EdesUnissa kirjoitti:

        Käännä ajattelutapasi itsestäsi pois ja pohdi vaihtoehtoja.Kenties kiinnittämällä huomiota siihen videon tyttöön mies halusi sanoa sinulle että se oli lähettämäsi musiikkivideon ainoa huomioitava asia ? Eli itse biisi ei ollut mieleen.
        Vai loukkaisiko sekin sinua ettei miehellä olisi sama musiikki maku ? Oma naisystäväni soittaa minulle jatkuvasti latino-musiikkia, joka on mielestäni aivan perseestä, mutta siinä on aina kauniita naisia videossa.

        Sama musamaku.

        Käytiin vähän aikaa sitten elokuvissa, ja sen jälkeen juomassa yksi olut. Mies sielläkin ihmetteli parikymppisen tytön hoikkuutta ja kysyi, että saako hän katsella muita naisia? Otin silloin tilanteen vielä huumorilla.


      • 23456
        scrg kirjoitti:

        No hei, kaikki nyt ei vaan voi olla keskimääräistä komeampia, miehekkäämpiä eikä edes parempia kuskeja:D Itsetuntoni kestää ja hyväksyy vieläpä senkin että olen mm. laiska, hiljainen, epäromanttinen, helposti ärsyyntyvä jne. Kaiken kaikkiaan puutelista johonkin toiseen verrattuna on varmasti pitkä, mutta siitä huolimatta olen varsin hyvä kokonaisuus.

        Kyllä mulle kehutaan etenkin jotain julkkiksia ja sen näköisiä tyyppejä varmaan joskus näkee oikeassakin elämässä. Jos naisen mielestä tuntuu, että kannattaa vaihtaa toiseen, niin en mä väkisin ole estämässä. Voi olla että asenteeseeni sitten vaikuttaa Dissidentiä lainaten se, että mulla ei ole historiassa sellaisia mörköjä, että pelkäisin hylätyksi tulemista.

        Ehkä sä sitten elät nk. tyytymissuhteessa, jos naisestasi luopuminen kerran noin kivuttomasti kävisi, eikä hänen muista miehistä haaveilunsa kerran näytä tuntuvan missään.


      • 23456 kirjoitti:

        Ehkä sä sitten elät nk. tyytymissuhteessa, jos naisestasi luopuminen kerran noin kivuttomasti kävisi, eikä hänen muista miehistä haaveilunsa kerran näytä tuntuvan missään.

        Ehkä sitten niin. Paremmat ihmiset saa muodostaa parempia suhteita keskenään.


    • EdesUnissa

      Oliko tämän aloituksen viesti että jos olet aidosti jostakusta kiinnostunut niin pysy hiljaa kaikista ulkopuolisista asioista ?
      Jos videossa olisi ollut Ferrari ja mies olisi yrittänyt kehua sen kauneutta, (koska musiikki oli mitäänsanomatonta), niin olisiko treffit peruuntuneet myös siinä tapauksessa ?
      Kyky nähdä asiat ja tapahtumat riippumattomina itsestään on kallisarvoinen. Jostain syystä
      me herkästi peilaamme itseämme muihin, mikä sinällään on melko typerää.

      • 23456

        Sinäkin varmaan oletat itsetuntosi kestävän hyvin, kun naisesi kehuu sinulle haltioissaan jonkun julkkismiehen komeutta. Minä kyllä epäilen asiaa.


      • EdesUnissa
        23456 kirjoitti:

        Sinäkin varmaan oletat itsetuntosi kestävän hyvin, kun naisesi kehuu sinulle haltioissaan jonkun julkkismiehen komeutta. Minä kyllä epäilen asiaa.

        Sinulla on oikeus epäillä. Ja kun kasvat aikuiseksi, niin tiedät että niin on. Naiseni kehuu useasti jonkun julkkismiehen komeutta, toisaalta hän myös arvostelee toisia miehiä ja naisia. Ei kosketa minua kumpikaan asia. Kuuntelen koska jollekulle hänen pitää mielipiteensä kertoa, ja kotona olen ainoa paikalla oleva mies.


      • 23456
        EdesUnissa kirjoitti:

        Sinulla on oikeus epäillä. Ja kun kasvat aikuiseksi, niin tiedät että niin on. Naiseni kehuu useasti jonkun julkkismiehen komeutta, toisaalta hän myös arvostelee toisia miehiä ja naisia. Ei kosketa minua kumpikaan asia. Kuuntelen koska jollekulle hänen pitää mielipiteensä kertoa, ja kotona olen ainoa paikalla oleva mies.

        Uskokoon ken tahtoo.


      • 0980980890
        EdesUnissa kirjoitti:

        Sinulla on oikeus epäillä. Ja kun kasvat aikuiseksi, niin tiedät että niin on. Naiseni kehuu useasti jonkun julkkismiehen komeutta, toisaalta hän myös arvostelee toisia miehiä ja naisia. Ei kosketa minua kumpikaan asia. Kuuntelen koska jollekulle hänen pitää mielipiteensä kertoa, ja kotona olen ainoa paikalla oleva mies.

        Olette olleet ilmeisesti jo jonkin aikaa yhdessä, ja liittonne on vakaalla pohjalla? Silloin ei viitsikään nähdä vaivaa pikkujutuista. Jos elämäni on jo parien treffien jälkeen tälläistä, ei se jatkossa siitä ainakaan parane. Kestän kyllä vaikka mitä! Nämä ulkonäkokysymykset ovat vaan jotenkin herkkä paikka. Ei olla siis mitään teinejä enää, mies on 50v.


    • Taas oikein kiinnostava aihe, kiitos trolli hyvästä provosta ;)

      Toi on sellaista draamailua, että voi olla hankala toisen kestää jatkossa. Aina sais olla tappelemassa tai ihmettelemässä mikä sille nyt tuli. Mun kanssani olemiseen vaaditaan hyvä itsetunto, mä en jaksais yhtään tuollaista :). Siis löytyy tuota kaikenlaista draamailua miehistäkin.

      Ehkä se kolli oli vähän tahditon, mutta ei se sitä tarkoita etteikö se olisi ihan oikeasti susta kiinnostunut. Vaikka siis maailma on täynnä ihania naisia, sinä voit olla hälle niistä yksi erityinen.

    • Typerääarvostelua

      Miksi yleensä arvostella toisen ulkonäköä ÄÄNEEN? Eikö riitä että ajattelee itsekseen ja pitää mölyt mahassa. Ei tee itsestä tyhmää typerällä lohkasulla eikä loukkaa toista.

      • nainen288

        Kaikki miehet pitää kauniita naisia kauniina.
        Aloittajan miesihastus oli vaan tahditon. En tiedä olisiko hän ollut vielä tahdittomampi tulevaisuudessa, ehkä sitä ei ole tarpeen miettiä kun sai jo pakit. Tästä opimme että jos mies yrittää iskeä naista niin siinä tilanteessa...kannattaa olla kehumatta muita naisia. Kehuu vain sitä jonka haluaa.
        Tuskimpa itsekään oisin jatkanut juttua vaikka melko mitätön huomio olikin. Ensivaikutelman voi antaa vaan kerran ja jos se on huono niin voi voi..


    • Turhaanotatitseesi

      Kyllä pitää pystyä suodattamaan toisen sanomisia ja mitä niillä tarkoittaa. Jos suhteessa on toiseen on kuitenkin pystyttävä mielipiteen vapaasti sanoa ilman että toinen nyt loukkaantuisi sanomisista. Jos taas suhteen kohde ei ole samaa mieltä kanssasi niin mitä sitten? Onko se todella niin pahasti sanottu että toinen suuttuu? Toki mitä pidemmästä suhteesta kyse niin sen paremmin toista ymmärtää ja ei loukkaannu. Mutta peilaa pahasti kyllä tuohon luottamukseen kun suuttuu toisen mielipiteen ilmaisemisesta.

    • Ehkä tosiaan hiukan tahditon, riippuen sanavalinnoista. Epäilen, että kommantti on annettu huumorilla.

      Kyllä esimerkiksi oma kumppanini sanoi Kiira Korven miehestä linnanjuhlissa "herranjumala miten komea", enkä siitä herneitä nenään vetänyt.

      Se vaan pitää muistaa, että myös sinun pitää saada kommentoida komeita miehiä

      • sellaistasemonestion

        Hyvin on jäänyt kuitenkin mieltä kaivamaan. :D


      • sellaistasemonestion kirjoitti:

        Hyvin on jäänyt kuitenkin mieltä kaivamaan. :D

        Joo. Asia jäi tosiaan mieleeni, koska huomasin tuon miehen olevan paljon itseni näköinen. Pitkä, tumma, raamikas...


    • uyguygtuiygj

      Kiitos vastauksista. Ei tämä ollut edes ensimmäinen kerta. Miehellä on tapana töksäytellä muutenkin kaikkea loukkaavaa, tuntuu että tunneäly puuttuu täysin. Olen tosiaankin epävarma itsestäni, ja varsinkin ulkonäöstäni. Olen ehkä myös lukenut palstan juttuja liikaa.. Itse en koskaan kommentoi kenenkään toisen miehen ulkonäköä sellaiselle ihmiselle, josta välitän. Ei ole tarvetta.

      Alkuajat ovat aina kuitenkin herkkiä. Sitä miettii suht ventovieraan ihmisen kanssa, että mikä on tulevaisuus, jos jo nyt on tälläistä? Tunnen niin paljon mukavia ja kohteliaita miehiä, että kyllä tämä nyt tähän jäi.

    • kaikysyäsaa

      Miksi miehen kehut naisen kauneudessa kääntyy negatiiviseksi miehen kannalta. Eikö naisia saa enää kehuta että mies onkin paska jos kehuu. Ette ollut edes suhteessa joten miksi suutuit. Onko huono itsetunto, parempi miehen kannalta ettei ole sun kanssa.

      • 09808080800

        Ei mies ole mikään paska. Meillä vaan taisi olla ne "eri arvot".. Nyt nuo paremmat ajat hänelle tosiaan koitti. En jäänyt tilannetta enää ihmettelemään.


    • isostakirjastaaa

      Job 1:22

      Kaikessa tässä Job ei tehnyt syntiä eikä puhunut nurjasti Jumalaa vastaan.


      Ps. 17:3

      Sinä koettelet minun sydäntäni, tarkkaat sitä yöllä, sinä tutkit minua, mutta et mitään löydä. Jos minä pahaa ajattelen, ei se käy suustani ulos.

      • 0980980809080

        Niin niin..

        "Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. "

        Eipä sitä Raamatussa määriteltyä todellista rakkautta edes puolin ja toisin ollut!


    • isostakirjastaaa

      Ef. 4:26

      "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,

    • Mielestäni kiinnität liikaa huomiota itseesi ja kaipaat huomiota, jota mielestäsi et saa tarpeeksi..

      Mitä järkeä on verrata itseä johonkin musiikkivideoihmiseen? Eihän sinua ole häneen verrattu, sen teit ihan itse. Eikä kukaan ole kritisoinut sinua mistään tasosta, senkin teit ihan itse haluamallasi tavalla.

      • 098080808080

        Nyt esitit vaikean kysymyksen. Täytyy miettiä tätä..


    • Huoriaetsimässä

      Täällä näköjään riitä huoria, mitä maksaa teidän pillu?.

    • kaisanoasaa

      Mies ei tyydy vaan on onnellinen jos nainen on kiinnostunut. Kyllä nyt toisia ihmisiä saa kehua, ei se tarkoita että olis heti lähdössä panemaan jos kehuu naisia. Kehu on kohteliaisuus ja niitähän naiset haluaa kuulla. Kalläpäs jotkut naiset on vaan niin herkkänahkaisia etteivät kestä jos joku toinen on paremman näköinen.

      • 23456

        Kyllähän säkin kestäisit hyvin sen, jos mahdollinen naisesi kehuisi sinulle jännämiestä. Vai kestäisitkö?


    • pinkkileidii

      Olet ihan oikeassa. Ei ole fiksua tuollainen toisten naisten kehuminen suhteen alku metreillä. Haluaa tehdä sinut tahallaan mustasukkaiseksi, tai sitten on muuten vaan tyhmä ja tahditon. Olisit kyllä voinut kysyä asiallisesti, että miksi usein sanot noin ja sinusta se ei tunnu mukavalta. Mihin pyrit kehumalla muita naisia ja tyttöjä? Selvitä mikä on hänellä homman tarkoitus. Voit tehdä sen fiksusti keskustelemalla. Ei mieltä osoittamalla ja kiukuttelemalla.
      Rakastuneet ihmiset ovat niin kiinnostuneita toisistaan alussa, että ei siinä ehdi toisia vilkuilla. Luota vaistoosi. Useinhan sitä komeita miehiäkin tulee vilkuiltua, mutta ei niin että on jonkun miehen seurassa esimerkiksi treffeillä.

    • Itkisinainakin

      Kuulostaa ihan PRM tyyppiselta assberger mieheltä joka ei osaa yhtään ajatella miten pahalta se tuntuu ihastuneesta naisesta kun kehuu muita naisia😫

      Sehän kehuu aina musaketjuissaan kuinka ne naislaulajat on ihania ja seksikkäitä. Miltä se mylmyristäkin mahtaa tuntua kuunnella sellaista kun itse on ruma :(

    • Naisasialooser11

      Eikö itsetuntosi kestä sitä, että mies kehuu muita kauniita naisia? Sinuako miehen pitäisi jumaloida ja esittää etteikö muut naiset muka saa hänen päätään kääntymään?

      Sinulla on todella surkea itsetunto jos et sitä kestä, että mies kehuu jotain musiikkivideon tyttöä, todella lapsellinenkin olet

      Kyllä minullekkin naiset ovat kehuneet esim. Jhonny Deppiä ja itsetuntoni kyllä kestää sen, että vanhempi mies se vaan on komeampi ihan kuten miehelle nuorempi nainen on kauniimpi

      • iuyiuyiyiioiu

        Oho, kuinka kiltisti sanoit. Kiitti!

        Olen kuitenkin kurppa, muista se,

        Ei tarvitse jumaloida, koska ei ole mitään jumaloitavaa.


    • jufwhlouhxdyb

      ja taas yksi miespuolisen kirjoittama provo....hohhoijaa...

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Naisen pitää laskea tasoaan jos ei taso riitä samaan miestä.

    • Brian-tre

      Kyllä se on niin et myös naiset osaavat olla todella ilkeitä miehille. Jos likkakaveri sanoo et mitä sinä tuollaista... uus mies kiertoon vain. Nykyään ei ole miehen luonteella, käytöksellä jne mitään väliä.

    • kaikysyäsaa

      Laskiko tasosi vai nousiko se? Nainen kyllä saa helposti miehen

    • 9098080980980

      Kerron nyt sitten joko jutun, asia painaa niin paljon.

      Tavattiin ensimmäisen kerran jo marraskuussa -15. Juotiin kuppi kahvia. Oli ihan kivaa, mutta kumpaakaan ei erityisesti säväyttänyt. Mies suunnitteli minun kuullen jo seuraavan päivän treffejä!

      Hän otti yllättäen yhteyttä lähes 10kk myöhemmin, kaipasi seuraa koska meillä oli yhteinen harrastus. Ne olivat ihanimmat treffit, joissa olen koskaan ollut. Hän oli hyvin kohtelias ja viehättävä. Jouduin lähtemään tuon jälkeen viikoksi ulkomaille. Hän ei ottanut yhteyttä. Hän ei ylipäätään koskaan soita tai lähetä viestejä. Hän ottaa yhteyttä vaan silloin, kun kaipaa treffiseuraa. Seksi ei ole hänelle mitenkään tärkeää. (Hän ei jonkun "mystisen sairauden" takia edes pysty siihen.)

      Hän ei voinut sietää koiraani. Rakas koirani jopa kuoli huhtikuussa tämän kaiken keskellä! Hän ei osoittanut pienintäkään myötätuntoa, vaikka olin järkytyksestä suunniltani monta viikkoa. Hän halveksii vaatimatonta ammattiani. (Koulutukseni on opistotasoa, itse hän on amispohjalta myös matalapalkka-alalla.) Hän ei koskaan halua olla minun luonani uutta vastaavassa pienessä talossa, vaan hän halusi aina, että menen hänen luokseen. Aina. Todella outoa, että minun piti poistua hänen asunnostaan eri reittiä kuin hän "etteivät naapurit huomaa". Ovat kuulemma niin uteliaita.

      Itseasiassa tässä ovat peruuntuneet jo monet treffit. Olen pelännyt hänen tapaamistaan liikaa. (Hän ei ole missään tapauksessa fyysisesti vaarallinen.) En vaan ole uskaltanut mennä. Olen pelännyt tekeväni tai sanovani taas kerran jotain väärin. Viime hetkellä olen ahdistunut siitä, että mitä loukkaavaa hän taas sanoo.

      "Pitääkö sun olla kesällä tuota rakkia kusettamassa, eikä me koskaan päästä mihinkään? Ei sullakaan taida hyvin mennä. Elätkö sä siel kuin jossain pellossa? Et kai sä ole mikään epäitsenäinen? Onko se sitten niin kiva korjata toisten paskoja kaiket päivät? Ei tästä mitään tule 100x.."

      Aina jotain inhottavaa ja loukkaavaa, joka ei edes ole totta. Hän vaan haluaa esittää kaiken negatiivisessa valossa. Yritin loputtomasti ymmärtää häntä. Hän esim. joutuu syömään voimakkaita kipulääkkeitä. Viime aikoina olen alkanut puolustaa itseäni. Olen sanonut yhtä pahasti takaisin.

      Olen monta kertaa pyytänyt häntä lopettamaan yhteydenpidon. En jaksa tälläistä draamaa. Aina hän kuitenkin ottaa parin viikon -kuukauden tms. välein yhteyttä. Minulla on ollut jopa esto päällä. Aina on toivo sitten herännyt ja olen ajatellut että jos vaan yritän tarpeeksi, tämä alkaa sujua. Olen kaikkien loukkausten, vähättelyn ja lyttäämisen takia nykyään niin puolustusasemissa, että reagoin liian voimakkaasti kaikkeen. Olen käyttäytynyt myös itse todella loukkaavasti häntä kohtaan. Ymmärtääkö joku tämän käytöksen? Tunnen itseni nurkkaan ajetuksi eläimeksi, joka yrittää puolustaa itseään viimeisillä voimillaan.

      • Jos kertomus pitää täysin paikkansa, niin olet syystä tai toisesta ajautunut AlisteiseenTilaan enemmän tai vähemmän.. Et voi häntä muuttaa ja hän itsekin voi muuttaa itseään vain tietyn verran, koska Persoonan/LuonteenYdintä ei kauheasti voi muuttaa edes AmmattilaistenAvustamana, vaikka itse haluaisikin sitä syystä tai toisesta.. ;P

        .. Jos kyseessä on joku NarsuMarsu persoona/luonne tjmv. tai jopa pahempi (jolta hän vahvasti haiskahtaa), eli käytös juontuu vahvasti hänen Persoonasta/Luonteesta, niin eipä se tilanne kovin hyväksi tuosta muutu.. Ainakaan pitkäksi aikaa ja pysyvästi.. ;P

        Koko tapaus ja suhde kuulostaa todella kummalliselta.. Sun pitäis nyt vaan saada voimia irrottautua siitä.. Eihän tuossa ole mitään järkeä.. Hajotat ja rikot vain itseäsi kokoajan pahemmin.. ;P

        .. Voimia Sulle.. ;P


      • 09808098090
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Jos kertomus pitää täysin paikkansa, niin olet syystä tai toisesta ajautunut AlisteiseenTilaan enemmän tai vähemmän.. Et voi häntä muuttaa ja hän itsekin voi muuttaa itseään vain tietyn verran, koska Persoonan/LuonteenYdintä ei kauheasti voi muuttaa edes AmmattilaistenAvustamana, vaikka itse haluaisikin sitä syystä tai toisesta.. ;P

        .. Jos kyseessä on joku NarsuMarsu persoona/luonne tjmv. tai jopa pahempi (jolta hän vahvasti haiskahtaa), eli käytös juontuu vahvasti hänen Persoonasta/Luonteesta, niin eipä se tilanne kovin hyväksi tuosta muutu.. Ainakaan pitkäksi aikaa ja pysyvästi.. ;P

        Koko tapaus ja suhde kuulostaa todella kummalliselta.. Sun pitäis nyt vaan saada voimia irrottautua siitä.. Eihän tuossa ole mitään järkeä.. Hajotat ja rikot vain itseäsi kokoajan pahemmin.. ;P

        .. Voimia Sulle.. ;P

        Kiitos.

        Tämä on tosiaankin ollut hyvin outoa. Välillä on tuntunut, että mies on ollut loppupeleissä itseensä tyytymätön tuon seksittömyyden takia. Hän ainakin sanoi, että se on pilannut aina kaiken. Kyllä nuo kipulääkkeetkin varmaan vaikutti. En tunne enää yhtään ymmärrystä, enkä rakasta yhtään. Olen vihainen siitä, etten painokkaasti lopettanut tätä jo ajat sitten. Olin ehkä liian pitkään yksin ennen kuin tapasin hänet. Kun sitten ihastuin, kestin mitä tahansa. Suoraan sanottuna vihaan häntä tällä hetkellä, enkä missään tapauksessa halua enää tavata. Vihaan ja olen katkera kaikista loukkauksista. Tämä on välttämätön vaihe, jotta tiemme nyt lopullisesti eroavat.

        Aika kuitenkin kultaa muistot, tiedän sen.. Kyllä ne muutamat hyvät hetket sitten vuosien päästä tulevat mieleen.


      • 09808098090 kirjoitti:

        Kiitos.

        Tämä on tosiaankin ollut hyvin outoa. Välillä on tuntunut, että mies on ollut loppupeleissä itseensä tyytymätön tuon seksittömyyden takia. Hän ainakin sanoi, että se on pilannut aina kaiken. Kyllä nuo kipulääkkeetkin varmaan vaikutti. En tunne enää yhtään ymmärrystä, enkä rakasta yhtään. Olen vihainen siitä, etten painokkaasti lopettanut tätä jo ajat sitten. Olin ehkä liian pitkään yksin ennen kuin tapasin hänet. Kun sitten ihastuin, kestin mitä tahansa. Suoraan sanottuna vihaan häntä tällä hetkellä, enkä missään tapauksessa halua enää tavata. Vihaan ja olen katkera kaikista loukkauksista. Tämä on välttämätön vaihe, jotta tiemme nyt lopullisesti eroavat.

        Aika kuitenkin kultaa muistot, tiedän sen.. Kyllä ne muutamat hyvät hetket sitten vuosien päästä tulevat mieleen.

        .. Itseasiassa KipuLääkkeet voivat vaikuttaa Psyykkeeseen ja AivoKemiaan Aikast paljonkin, niin kuin monet muutkin asiat.. ;P

        "Varsinkin tulehduskipulääkkeet yllättivät tutkijat

        Tutkijat hämmästyivät kipulääkkeiden käytön ja rikokseen syyllistymisen yhteydestä.

        – Jokseenkin odotettua oli, että vahvat opiaattikipulääkkeet liittyisivät rikoksiin. Onhan niillä myös väärinkäyttöpotentiaalia. Otimme huomioon ja ns. vakioimme samanaikaisen alkoholin ja laittomien huumeiden käytön. Ja siitä huolimatta kipulääkkeet näyttävät lisäävän riskiä kaksin- tai kolminkertaseksi.

        – Tämä oli kaikkien yllättävin havainto. Tosin äskettäin on julkaistu tutkimus, jossa on havaittu, että tulehduskipulääke voi vaikuttaa tunteiden säätelyyn tai prosessointiin, kertoo professori Jari Tiihonen."

        https://yle.fi/uutiset/3-8031617

        .. Jos oot SiniSilmäinen (jonka silmät eivät ole vielä auenneet tarpeeksi) ja/tai Empaatikko ja/tai JousenLuonne (joka Rakastaa&Sitoutuu Syvästi), niin etpä sinä oikein muuta olisi voinut tehdä.. Toimit täysin Persoonasi/Luonteesi mukaan.. Ole siis itsellesi Armollinen.. ;P

        .. Mitä useampia noista on ja mitä vahvemmin, niin sitä Suurempi ItsePetostelun riski on näissä(kin) asioissa olemassa.. Jotkut "sopivat" herkkyyden piirteet yhdistettynä yllämainittuihin asioihin voivat vielä lisätä tätä "riskiä" entisestään.. KantaPiän Oppikoulu Opettaa.. Mutta se voi olla pahimmillaan hyvinkin Kivulias&Rankka.. ;P

        .. Ja Kaikkea ei edes KuningasAika voi Kullaksi muuttaa.. Varsinkaan, jos/kun Kultaa ei ole oikeasti edes ollut.. Vaan vain lähinnä ItsePetoksesta johtunuttu KissanKultaa&Rihkamaa.. ;P


      • kaisanoasaa

        Selvästi se on joku jännämies ja on syytä sinun pelätä kun jo nyt haukkuu sinua ja koiraasi. Kyllä sinun nyt pitää erota siitä ja kelpuutat seuraavaksi jonkun tämän palstan ätmeistä eli kunnollisista miehistä.


      • 09870987080
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Selvästi se on joku jännämies ja on syytä sinun pelätä kun jo nyt haukkuu sinua ja koiraasi. Kyllä sinun nyt pitää erota siitä ja kelpuutat seuraavaksi jonkun tämän palstan ätmeistä eli kunnollisista miehistä.

        Ei ollut jännämies. Työelämässä, ei juonut alkoholia.

        Joskus jouduin syömään itsekin selkäkipujen takia vahvoja kipulääkkeitä muutaman kuukauden. Jotenkin oli pinna kireällä koko ajan. Selkäni parani, joten lääkkeitä en enää tarvitse.

        Jatkossa saa kuitenkin joku muu ymmärtää. Itse en enää jaksa. On niitä ilkeitä naisiakin varmasti tarjolla.


    • urpoakäytöstä

      Ihan hyvä, että huomasit jo heti alkumetreillä minkälaisesta tyypistä on kyse. Huonot sosiaaliset taidot on erittäin suuri turn-off. Oma mieheni ei olisi koskaan käyttäytynyt noin tökerösti. Eikä onneksi kättäydy edelleenkään. Kannattaa ehdottomasti etsiskellä vaan fiksumpia deittikumppaneita jatkossa.

      • 09809808080

        Olen vieläkin todella vihainen. Näiden päivien aikana on vaan vahvistunut ajatus siitä, etten halua olla enää koskaan missään tekemisissä.


    • Vanha-Äijä

      Tulek sää mul akak?Kyll mää ota sut vaikk iha het.
      Mää ole kunno mies.Mää en juo viinaa enkä polt tupakkaa.
      Lenkil mää käyn joka päivä.En oo ees lihavakaa.Jos sää tuut mul akaks niin mää luppaa ett en kattel muit naisii.Kovass kunnos mää viel oon.

      • 09809809809

        Minulla menee aina kauan toipumiseen. Aina myös kynnys kasvaa yrittää ylipäätään mitään kenenkään kanssa.


    • kaikysyäsaa

      Tasosi on ätmin tasolla. Mikset kelpuuta palsta ätmiä vai oletko jonkun toimitusjohtajan perään vai?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe