Valkoinen VW Golf BIP-935

Kyseinen aiemmin viikkokausia Laaksotiellä osittain ajoradalla majaillut auto seisoo nyt Juornatpolulta Tähtihoville lähtevän oikotien kulmauksessa.

Aikooko nuori omistajanainen pitää autonromun parkissa siellä vähintään jouluun asti?
Ilmianna
Jaa

26 Vastausta

Aion, vähintään.
Ilmianna
Jaa
No hyvä, Ei sitten mitään. Halusin vaan tietää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Käyppä kattoo,ettei vuoda öljyä,tai bensaa luontoon,se vasta maksaa sulle.Taikka tuskin siinä bensaa on,kun vaikuttaa rahattomalta omistajalta,mutta ympäristörikos se vasta,jotain on.
Ilmianna
Jaa
Vuotaahan se mutta ei ole sinun pussista pois.
Ilmianna
Jaa
Ikävä kyllä se on,olenhan veronmaksaja,eli jos olet varaton,niin kenen veronmaksuista se menee,oikein tajusit varmaan tai sitten et,yhteiskunta sen siivouksen maksaa.Maanvaihto öljystä puhtaaseen yms.
Ilmianna
Jaa
Laita vaippa jos vuotaa.
Ilmianna
Jaa
###Lenkkeilijä_kysyy
12.8.2017 22:41

No hyvä, Ei sitten mitään. Halusin vaan tietää.###

Miksi feikkasit avaajaa?
Ilmianna
Jaa
Eikö aloittaja ole saanut pesää pitkään aikaan/ikinä kun noin paljon reppanaa kiukuttaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jep. Se on hienoa hylätä autonromunsa pitkin kaupunkia moneen paikkaan.

Vaikutat vajakilta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jep.Laitetaanko punainenauto asialle,jossa on sinisetvilkut,niin johan rupee tapahtuu
Ilmianna
Jaa
Whoooo!!! Nyt rupesi pelottamaan... Että ihan vilkut...
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Milloin Jenna haet autosi pois sieltä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Niin tiedoksi ihan vaan sitten kaikille että auton olen myynyt ja se on vaihtanut omistajaa jonkun aikaa sitten eikä ole minun ongelma enää se missä auto on :D -jenna mut hienoo et mun golffi ja mä ollaa päästy suomi24 asti, siistii :Dd
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Oikeejenna kirjoitti:
Niin tiedoksi ihan vaan sitten kaikille että auton olen myynyt ja se on vaihtanut omistajaa jonkun aikaa sitten eikä ole minun ongelma enää se missä auto on :D -jenna mut hienoo et mun golffi ja mä ollaa päästy suomi24 asti, siistii :Dd
Sinä olet Trafin mukaan auton omistaja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Parempi hakea heti. Suomi autottomaksi!!!
Ilmianna
Jaa
Tosi törkeää toimintaa!
Ilmianna
Jaa
Siis mikä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olen samaa mieltä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onkohan hildenin jälkeläisiä? no niin tai näin sen syy!
Ilmianna
Jaa
Siis nyt en enää ymmärrä mistä on kyse? Voitteko auttaa?
Ilmianna
Jaa
Lenkkeilijällä ei taida olla ihan oikeat varusteet. Pipo tuntuu olevan liian pieni, ollut todennäköisesti jo kauan. Menetetty tapaus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Pitäiskö lähteä lenkkipolulle Golfilla kuten eräät?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Eihän golfia voi pelata lenkkipolulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei niin. Sinun kannattaa vain jatkaa taskubiljardin pelaamista siellä Jyrängön perillä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Roudaa se romu torille ja vähä äkkiä!Muuten sen voi joku korjata varaosiksi ja tienata vaikka rahaa vahingossa.
Ilmianna
Jaa
Uusi
Eikä noita saaatanan autonraatoja saada pois tieltä.=?? Nyt on pari viikkoa ollu joku
mersun raato parkkeerattuna kiven päälle kaivannontiellä .

Mikä wittu auton omistajia vaivaa ku jättävät autonsa teiden varsille. ? Ei taida ihan kaikki olla päässä kohdallaan.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Valkoinen VW Golf BIP-935

Kyseinen aiemmin viikkokausia Laaksotiellä osittain ajoradalla majaillut auto seisoo nyt Juornatpolulta Tähtihoville lähtevän oikotien kulmauksessa.

Aikooko nuori omistajanainen pitää autonromun parkissa siellä vähintään jouluun asti?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta