Millä pulssilla Maijat Pattayalle.

MaijaNumeroYksi

Nyt otetaan miehistä mittaa millä lepopulssilla Pattayalla pärjää. Itselläni lepopulssi 39 ilman krapulaa, jota ei ole mitattu 2010 jälkeen. Pilleripulssi 120. Imupulssi 200. Kierrätyspulssi 280. Go-gopulssi 320. Matkablogipulssi päivittäin 400. Golfpulssia ei mitattu koska ei greengardia, eli pelaan öisin kun kenttä suljettu.

14

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PippelisPuppelisPattis

      No se on Puppe tässä hei taas kaikille tasapuolisesti niin pohjoiseen kuin eteläänkin täälä Thaimaassa ja kaukoheit sinne suomeen myös.

      Täytyy sanoa, että olen aikamoinen totinen torvensoittaja, sekä en voi sietää mitään epärehellisyyttä, en edes humoristisia pieniä valkoisia jekkuiluja, vaan olen mieltä että totuustarkkailu täytyisi nostaa sen arvoiseen asemaan myös Pattayalla kuten Tuusulassa.

      Tämän aloituksen luettuani kuitenkin hymyilin, aloin nauramaan, kippurassa höröttämään, mahaan alkoi sattumaan ja tipahdin polvilleni, menetin tajuntani ja kaaduin ojaan täällä Soi Lengkeenillä, upposin veden alle kolmeksi tunniksi josta pelastushelikopterilla minut nostettiin Hootersin terassille ja sain kauniilta ambulanssityttöseltä suustasuuhun jolloin virkosin.
      Mittasivat thutong mun pulssin joka oli 38.

      OLEN VOITTAJA, ELLEI JOKU PISTÄ PAREMMAKSI.

    • "narsistilla on taipumusta tuntea, että häntä loukataan ja kritisoidaan silloinkin, kun sellaista ei tapahdu"
      -Kuulostaako tutulta erään "aviomiehen" toiminnalta?

      "Narsistit tekevät puheissaan selväksi, että he ovat hyvin tietoisia ihmisten eri statuksista eli arvoasemista. He viittaavat usein omaan tai muiden ihmisten statuksiin tai siitä kieliviin tunnusmerkkeihin, kuten rikkauteen tai korkeaan asemaan"
      -Kuulostaako edelleen eräältä "aviomieheltä"?

      "Narsisti asettaa ihmisiä, paikkoja ja muita asioita hierarkkisesti matalasta korkeaan arvostamansa piirteen mukaan"
      -Lerppa puhunut aina ylä ja alakastista, resuperseistä ja reppanoista.

      "narsisteilla on tapana tehdä jatkuvaa paremmuutta ja asemaa koskevaa vertailua ihmisten, paikkojen ja muiden asioiden välillä"
      -Lerppa kertoo painivansa eri sarjassa ja kaikki muut ovat rattajan poikia resuperseitä.

      "Narsisti näkee maailman vain omasta perspektiivistään. Maailmankuva on tältä osin hyvin samanlainen kuin aivan pienten lasten"
      -Aivan kuten Lerpan maailmankuva.

      "Narsisti voi suuttua asioista, joita useimmat ihmiset pitäisivät vähäpätöisinä. Raivon ja vihan voimakkuus voi vaikuttaa tilanteeseen nähden täysin ylimitoitetulta"
      -Lerppa aviomiehen "kostomotiivi" ja huutaminen isoilla kirjaimilla.

      "Mahtailevuus ja itsensä korostaminen yhdistettynä jonkun toisen väheksymiseen on yksi narsistin tavoista reagoida, kun joku saa hänet tuntemaan itsensä vähempiarvoiseksi tai epäonnistuneeksi."
      -Lerppa kertoo naureskelevansa rattajan pojille uima-altaalla ja polttelevansa sikareja.

      "Narsisti sanoo ja tekee muita ihmisiä loukkaavia asioita, mutta ei näytä välittävän aiheuttamastaan mielipahasta.
      Jos häntä huomauttaa tästä, hän saattaa joko vähätellä sanomisiaan ja tekemisiään tai käydä vastahyökkäykseen."
      -Lerppa päivystää ja vaanii josko joku jotakin sanoo että hän pääsee kostamaan ja kiusaamaan.

      "Narsistin itsetunto ei ole tarpeeksi vakaa, jotta hän voisi myöntää virheensä ja pyytää anteeksi. Hän ei kestäisi sitä häpeän määrää"
      -Lerpan muuntuminen Thain Aviomieheksi oli yritys päästä eroon mulkerolerpan roolista, mutta se vain pahensi asiaa kun lerpan molemmat mulkeropersoonat ryhtyivät mahtailemaan, päivystämään, haukkumaan Pattayaa ja Thaimaata ja solvaamaan sen turisteja.

      Lerppa on kuin sipuli. Kun Lerpasta kuorii yhden mulkkukerroksen pois niin alta löytyy yhdeksän uutta mulkkukerrosta ja naristilerppa on vieläpä ylpeä niistä.

      Kaikki johtuu vaikeasta lapsuudesta ja huonosta itsetunnosta. Lerpalla vain on väärät keinot ja väärä osoite sen pönkittämiseen.

    • PattayaFaniNro1

      Sinä olet pähkähullu PersläpiMAIJA jolla ei ole mitään muuta elämässä kuin suomikakskytneljän pattaya ja hua hin matkailukeskustelusivut Hua Hinin mustamaalaus mielessäsi ja tuntemattomien ihmisten haukkuminen sekä äärettömän lapsellinen, ivallinen esikoululaisen tasoinen pilailu. Painu vittuun ihan oikeasti.

    • MaijaMollanen1

      Älä puhu paskaa vanha lehmä Maija.
      Sinä trollaat joka tapauksessa vaikka yksinäsi, kuten on nähty.
      Haastat sujuvasti riitaa itsesikin kanssa sinua Maijaa ollen 10.
      Vastailet itsellesi, kannustat itseäsi, kehut itseäsi, ruokit itseäsi ja innostut kuin ilmapallo jos saat muiltakin huomiota kuin itseltäsi.

      Sun on turha selitellä syitä trollaamisellesi kun ainoa syy on että olet maaninen ja psykoottinen nettitrollaaja Suomesta joka väittää asuvansa vuodesta 2010 Soi Leengkenillä.

    • Vittu sä oot sekaisin. Olen asunut Thaimaassa vuodesta 2006 ja Soi Lengkeenillä vuodesta 2013. Mulla ei ole mitään tekemistä 2010 kanssa Persläpi-Lerppa.

    • ChiangHdMaijalle

      Totuus tarua ihmeellisempää, tai toisin päin.

      🛫🛬 1 miljoona.
      🍺🍺 1 miljoona.
      👙🐰 1 miljoona.
      4 🏃🎠 nuorin rippikouluikäinen.
      👸🙋🙌🙏 saksalainen kasvatustapa, ei kiroilua, ei isän vastaista mielipidettä ääneen.
      2 👱👧 x, joiden kanssa 27v.
      💏👄💔👙👠💰300.
      👿 50v. vain oma mielipide oikea.
      👙👠💘3 kuukautta.

      📝✏ 10.000 riviä.
      💻💻 24 h / vrk. 7 vrk / viikko. 12 kk / v. 5 vuotta.

      Baaritytön unelma POJU ?

    • Maija2010Original

      Maija.

      Maija, oletko ehtinyt tänään viettää glamourlaatuaikaa rakkaasi kanssa vai onko hän siirtynyt X-ryhmään? 💔💔💔

      Entä kumpaa olet ajatellut tänään enemmän, rakastasi vai minua? 💲💲💲💣💣💣💻💻💻

    • SateenkaariMaija

      Kävelin tänään täällä Pattayalla yksin rantabulevaardia pitkin ja tunsin oloni niin yksinäiseksi mutta onnelliseksi, että päätin yksinäisyyttäni lievittää kirjoittamalla teille rakkaille Pattayan ystävilleni kuinka onnellinen olen.
      Minä olen luonteeltani niin avoin ja suvaitsevainen, että ketään tai mitään arvostelematta hyväksyn kaikenlaiset ihmiset ketään syrjimättä tai arvostelematta.
      Tämä minun kotikaupunkinihan on kaikkien tietäen ns. sulatusuuni kaikille mahdollisille ja täältä löytää aina kaltaistaan seuraa vaikka yksinäisyys valtaisikin mielen.
      Kävellessäni pohdin kuinka voi olla mahdollista että on elämää ylipäätään kohteissa joissa ei ole rantakatua Pattayan tavoin, eikä edes kevyenliikenteenväyliä Tuusulan tavoin.

      Kaikkihan tietävät minun paljon kirjoittavan matkablogeja ja kun oikein innostuu, niin tulee kirjoiteltua sammakoita, kuten aviomiehen harrikka-ajeluista Chiang Maista Hua Hiniin vedin hatustani, eikä sellaiselle ole mitään muuta selitystä.
      Nyt olen ongelmissa totuuden torvensoittaja kun olen, minulta perätään näyttöä.
      Harmittaa kun olen sateenkaarimies.

    • Miinaharava2010

      HD on kuin ajatukseni hidas ajaa,
      raskas työntää kuin golfkärryni ja yhtä pirullinen hinata.
      Miinaharavan kanssa osien etsiminen pientareilta ei ole mun juttu, eikä mulla ole aikaakaan koska täytyy riidellä ja päivystää 24/7.

    • MaijaMaantieteilijä

      Minä tiedän, "Luxenburg" nimistä paikkaa ei sitäpaitsi ole koko maailmassa.
      Paljoko kello oli sun Luxenburgissa ja missä päin maailmaa se sijaitsi?
      Oliko siellä apinatemppeli?

      Alla oleva on bablagagaatuubaa ja kuuluu häiriköintiin, kun minä taas tiedän kaikesta kaiken ja muut menettävät kasvonsa, en minäääääääääääääää.

      Luxemburg eli Luxemburgin suurherttuakunta on noin puolen miljoonan asukkaan perustuslaillinen suurherttuakunta ja sisämaavaltio Länsi-Euroopassa.
      Sen naapurimaat ovat Ranska, Belgia ja Saksa. Luxemburg on Euroopan unionin pienimpiä jäsenvaltioita.
      Pääkaupunki: Luxemburg

    • MersuNarssunen

      Niin syyskuinen sunnuntaiaamupäivä on alkanut jälleen Maijojen suurhyökkäyksellä, etenkin palstojen suurtuhooja, PersläpiMaija Vuodesta 2010 on ollut äänessä, alkaakohan pian toinen minänsä PersläpiMaija Soi Lengkeeni sotkea mukaan.
      Haaveilisivat vain ilman julkisia kommenttejaan kellarialivuokralaiskämpässään, vuoroin Thaimaan lomailusta ladypoikien kera, vuoroin Harrikka-ajeluita ja veneen omistamisesta, puhumattakaan ÄSSÄ MERSUISTA.
      Sitten olisi iltasella jälleen mukava pistää nukkumaan ja huomata jälleen kasvaneensa yhdeksi ihmiseksi.
      Niin pääsisivät asialliset kirjoittajat kertomaan Thaimaan matkailusta, nyt sellainen on täysin poissuljettua Maijan ansiosta.

    • 2010Me

      Kaks` Maijaa, palstoil kirjottel
      Ol toisel heist Mersu ja toisel joku Cheyenne
      Asuivat Gay-Jomtiella ja Soilla
      Molemmil ol sama harrastus
      leridareit he rakastit
      Mut välii pit olla, ei yhtaikaa kiroittant
      Kas eihän yks ainoo Maijanen
      Kahteen paikkaan samal aikaa kirjoittais

    • Maija2010Original

      Sain skypepuhelun itseltäni ja siinä sitten pitkä tovi keskusteltiin kuinka valloittavan ihanasti Pattaya ja koko Thaimaa kaikkinensa on elämäni.

      Päätimme lähteä moottoripyöräilemään Chiang Maihin, minä ajan ja kloonini istuu tarakalla.
      On mutkateitä kaveri on kertonu.

    • KymmenesMaija

      Minä olen se lienenkö kymmenes Maijasi, joka en lainkaan pidä kirjoituksistasi persläpilerppa ja siksipä laitan tämän pienen selvitykseni:
      Minä PääMaija2010, sekä minun 9 KlooniMaijaani olemme päättäneet aktivoida näitä meidän kymmenen Maijan kirjoituksia siten, että jonain päivänä ne ovat kaikki samalla päivällä.
      Näin me kaikki 10 Pattayan rakasta olemme estraadilla ihan ykkösinä ja kaikki muut kakkoset voivat vaivatta lukea meidän rakkaiden näkökantoja aivan kaikesta.
      Terveisiä näin vielä kaikille rakkaille jotka meidän kirjoituksista pitävät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe