vituttaa helvetisti

d12312d3213d

vittukun vituttaa ei helevetti saatanan taakka vitutus perkele saatana!!!!

12

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123d23d123d

      paremman luokan ihmiset kaataa aina vitutuksen tunteet munlaisten yhteiskunnan pohjasakan päälle , ei helvetti kun vituttaa ei saatana perkele helvetti! miksei edes Jeesus auta tähän inferna vitutukseen Helvetti

      • KalevalanKankahilla

        "vittukun vituttaa ei helevetti saatanan taakka vitutus perkele saatana!!!!"

        Nyt löytyi tuttu nimimerkki ; ). Älä suotta, ei tarvitse. Kaikki on ok. Mistähän se edes tuli nyt?

        Vastaus saattaa olla väärä, siitä en ota takuuta. Olet ihan tosi kiva, ei hyvä juttu, jos alat hävetä ja annat vituttaa. Piristävää on, kun porukassa on monenlaisia. Jokainen on joskus tuntenut olevansa hölmö.

        Tuon nimimerkin kohdalla joskus sai miettiä aikalailla. Et varmaan ole sama, koska hän puolusti eri asioita, kun nyt kuvittelin tässä tapauksessa.


    • Touretteako

      Pukkaa?

    • Ykköseltäkakkoselle

      Sama täällä tunne tila. Ukon kakkonen ei vastaa vaikka kuinka olen yrittänyt. Mutta näymmä ukolle sen myös kertonut kun kotiin tuli nöyränä ja sovitellen. Kyselen miten päivä mennyt ym. Ei sitä ole pitkään aikaan kiinnostanut tekemiseni. Hyvä kun kerroit sille että yritin kyllä. Ei se vaan uskalla minulta kysyä asiaa olenko häirinnyt toista. Eikö ole raukkamainen mies mulla? Mitähän se valehteli sulle? No varmaan aika pahasti kun pelkäät minua? Nyt kun ukko on taas noin nöyränä jotain on siis jälleen tapahtunut? Älä anna sen sua vedättää koska sitä epäilen. Koska tämän ajan kieltänyt pitäneensä yhteyttä sinuun. Puhelin kertoo muuta. Joten annetaan taas ukon nöyristellä ja esittää?

      • Kusetettutaas

        Oi kuinka tutun kuuloista. Tosin mä olin se toinen nainen vuosia. Mutta enpäs tiennyt kuin vasta keväällä, että olikin myös kolmas nainen. Paska eros vuosi sitten kesällä vaimostaan, kun jäi kiinni, olin siinä uskossa, että jäi kiinni minusta. Mutta tosiaan jäikin kiinni tästä kolmannesta, plösöstä. Uskotteli mulle koko syksyn ja talven kaikkea paskaa. Kunnes jäi kiinni, väitti vielä, ettei ole muita, vaikka oli jo housut kintuissa kiinni jäänyt. Olikin vaimoaan lämmitelly takaisin, ja se kolmas ja minä. Ja miehellepäs ei riittänyt 3 suhdetta, vaan lisäksi noita irtopanoja. Mä olin se paska, joka käräytti näille kahdelle muulle. Viestin tuoja tottakai ammutaan. Tähän päivään asti, selittänyt mulle, ettei ole kolmanteen missään tekemisissä, vaikka kolmas itse sanoi, että on yrittänyt olla yhteydessä ja yrittää selittää samaa paskaa. Tämä kolmas nainen sanoo ihmisjätettä, joka saastuttaa, vaikka edelleen tiennyt mun olevan yhteydessä paskan kanssa. Vielä tänään viimeks sanoi, ettei hän aio olla sen kanssa, eikä ole missään tekemisissä. Mutta kuinkas ollakaan poika kun on pelireissussa, isä meni tämi kolmannen luo, jonka kanssa siis ei ole missään tekemisissä. Tämä puoli vuotta ollut yhtä tuskaa, taistelua, monine erine vaiheineen. Saaden mut aivan palamaan loppuun. Olen saanut osakseni pelkkää kusetusta paskalta. Olkoon paska ja plösö yhdessä, mutta mä en voi sietää sitä, että mulle valehdellaan asioista. Mein piti paskan kanssa kyllä lopettaa niin, että oltais vietetty ilta ja yö ja keskusteltu asiat läpi eikä sen jälkeen ikinä enää mitään. Paska lupas, ettei ole tähän kolmanteen yhteydessä. Vaikka eihän se omien puheitten jälkeen ollut ollutkaan.


      • Salaakahvitellennekin
        Kusetettutaas kirjoitti:

        Oi kuinka tutun kuuloista. Tosin mä olin se toinen nainen vuosia. Mutta enpäs tiennyt kuin vasta keväällä, että olikin myös kolmas nainen. Paska eros vuosi sitten kesällä vaimostaan, kun jäi kiinni, olin siinä uskossa, että jäi kiinni minusta. Mutta tosiaan jäikin kiinni tästä kolmannesta, plösöstä. Uskotteli mulle koko syksyn ja talven kaikkea paskaa. Kunnes jäi kiinni, väitti vielä, ettei ole muita, vaikka oli jo housut kintuissa kiinni jäänyt. Olikin vaimoaan lämmitelly takaisin, ja se kolmas ja minä. Ja miehellepäs ei riittänyt 3 suhdetta, vaan lisäksi noita irtopanoja. Mä olin se paska, joka käräytti näille kahdelle muulle. Viestin tuoja tottakai ammutaan. Tähän päivään asti, selittänyt mulle, ettei ole kolmanteen missään tekemisissä, vaikka kolmas itse sanoi, että on yrittänyt olla yhteydessä ja yrittää selittää samaa paskaa. Tämä kolmas nainen sanoo ihmisjätettä, joka saastuttaa, vaikka edelleen tiennyt mun olevan yhteydessä paskan kanssa. Vielä tänään viimeks sanoi, ettei hän aio olla sen kanssa, eikä ole missään tekemisissä. Mutta kuinkas ollakaan poika kun on pelireissussa, isä meni tämi kolmannen luo, jonka kanssa siis ei ole missään tekemisissä. Tämä puoli vuotta ollut yhtä tuskaa, taistelua, monine erine vaiheineen. Saaden mut aivan palamaan loppuun. Olen saanut osakseni pelkkää kusetusta paskalta. Olkoon paska ja plösö yhdessä, mutta mä en voi sietää sitä, että mulle valehdellaan asioista. Mein piti paskan kanssa kyllä lopettaa niin, että oltais vietetty ilta ja yö ja keskusteltu asiat läpi eikä sen jälkeen ikinä enää mitään. Paska lupas, ettei ole tähän kolmanteen yhteydessä. Vaikka eihän se omien puheitten jälkeen ollut ollutkaan.

        Sait sentään yhteyden noihin muihin. No nyt kun teitä on useampi joka tuntee sen niin voitte yhdessä tukea toisianne mihin paskaa törmäsitte. Tarinassa vain ihmetyttää se miten noista yhteyksistä jäi kiinni? Kävit vaklaamassa sen puhelimen. Vai kertoiko tuo toinen olleensa yhteydessä siihen? Laitoittako valitsemaan? Kiertopalkinto kuuluu olevan. No toivotaan että ne ihmiset jotka kuulevat miehen puuhaista taitavat naureskella miehelle. Voit kuvitella miten ylväästi mies kantaa nyt mainettaan kylillä. Miehille tämä helpompaa. Toki ne maineet kirii monesti kauaskin. Ja odotappas kun menee oman pojan korviin kuinka ihana isä sillä on. Saa siinä yrittää pojalle esittää niin hyvää isää joka jopa treenien aikana käy panollaan. Itse se on kannettava riskit ja kiinnijäämiset. Aika paha juttu kyllä. Olit varmaan järkyttynyt kun ilmi tuli useampi. Toisaalta nyt tiedät totuuden kun yhteyttä sait. Voitte kaikki jättää sen paskan taakse. Säälittäviä on nämä miehet kyllä. Minäkin tiedän yhden säälittävän joka käy panollaan tämän tästä. En ole se joka sen vaimolle kertoo tuollaiseen en sekaannu. Toki se juoruja tuo tilanne ja naurua kun mies kuvittelee ettei kukaan tiedä sen käymisestä. No jospa sekin joskus kiinni jää. Sanoit olleesi kakkonen vuosia. Kyllä se silloin on ilmi tullut aikaa sitten. Kakkosen maine on vain mielestäni se hävettävin rooli. Kai opit jotain? Koska tuokin kakkonen tulee nyt kantamaan sen ikävimmän roolin. Ei ne ole vielä eronneet. Mutta seurataan tilannetta. Kun ilmoitus tulee erosta niin kuullaan jäikö kiinni panostaa. Paska mies on sekin.


      • 123123123123123

        Ei tuo vielä mitään, minä olin neljjäs, ja sitten tiedetään että on myös olemassa viides ja kuudes. Tämä pikkukurppa, joka on nyt hulluna häneen ei tiedä mitään seitsemännestä ja kahdeksannesta. He kertoivat, että on olemassa myös yhdeksas ja kymmenes.

        Yhden isä lähettää tänään potilasasiamiehelle tiedon hoidon monimutkaisista kuvioista, joilla on häiritty isän elämää, isä laitettu töihin ja hän on hyvin huolissaan.


    • Eeevvvkkksemies

      Hahaa- hahaa... Niin kauan, kun et ole kuumeisesti rakastunut, niin kaikki on ilmaa. Eipä hetkauta enää yhtään ja energiat on käytettävä positiivisiin asioihin. Hauska lukea näitä kakkosten ja kolmosten ja ykkösten juttuja täällä.. ; )))))

    • Seonkuulkaaihmiset

      Minulla on teflonpinta, vaikka mitä tekisin toisille, mitään ongelmia ei tule, koska olen niin hoikka, hyvässä kunnossa, pikkusen pikkuisen mamman poika.

    • Vttukuvtuttaa

      Vituttaa aivan vtusti täälläkin.

    • Pelkkääpashaa

      Vihaan surkeita juttuja, joita tämä surkea palsta on pullollaan, omat juttuni mukaan luettuna

    • häntärakastanylikaik

      Nyt vituttaa, pakko häippästä. Se (vitutus) syö mut muuten elävältä!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe