Miehet, neuvoja?

EiVäärinkäsityksiäEnää

Miehet nyt haluaisin hieman vinkkejä seuraavaan asiaan.

Kun olen juhlimassa ja mies lähestyy minua, miten teen hänelle selväksi heti alussa, että jos juttu vie seksiin, niin en tule ottamaan myöhemmin yhteyttä? Minulla käy aina niin, että mies etsii minut jostain facebookista vaikka en numeroa antaisi ja laittaa viestiä vaikka en olisi puhunut mitään minkäänlaisesta jatkumisesta. Ahdistaa jatkaa keskustelua, mutta ahdistaa myös olla vastaamatta. Missä vaiheessa miehelle täytyy sanoa, että yhden illan juttu jää myös sellaiseksi ja yhteyttä en halua pitää sen jälkeen millään tavalla?
Ja jos joku nyt kyseenalaistaa toimintani, niin minulla on takana erittäin kipeä ero jonka takia en pysty tapailemaan enempää miehiä tai ottaa minkäänlaista henkistä kontaktia, mutta seksuaaliset tarpeeni haluan tyydyttää.

Ja myös toisenlainen kysymys. Jos mies tulee juttelemaan juhlinnan yhteydessä, niin miten kohteliaasti ilmaisen hänelle mahdollisimman nopeasti, että en ole kiinnostunut? Tuntuu, että aina loukkaan tai nolaan toisen, kun jatkan keskustelua pidemmälle odottaen oikeata kohtaa kertoa ettei kiinnosta. Tai jos sanon heti etten ole kiinnostunut, niin olen kylmä ja itsekäs, mitä taas luonteeltani mitenkään en ole, minua ei vain kiinnosta juuri kyseinen mies.

Myös kokemuksia liittyen aiheeseen/aiheisiin haluaisin lukea, koska niistä voin saada neuvoja.

70

3013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buhahaha

      Molempiin vastauksena että ensimmäisessä mahdollisessa tilanteessa.

      Eli ennen sänkyyn menoa sanot että tämä tulee jäämään yhden illan jutuksi. Jos se on miehelle turn off (tuskin on) niin saatat jäädä seksittä mutta toisaalta vältyt myös potentiaaliselta stalkkerilta.

      Ja jos kerran mies on sellainen ettei kiinnosta etkä usko että alkaa kiinnostamaan viiden minuutin kuluttuakaan niin parempi sanoa nyt eikä viiden minuutin kuluttua. Jos torjunta tulee kuitenkin niin pitkittäminen ei sitä auta eikä satuta sen vähempää.

      Miksi sinulle on niin vaikeaa tunnustaa itsellesi olevasi kylmä ja itsekäs?

      • AloittajaEVE

        Hah, Kiitti neuvoista.
        Haha en ole koskaan ollut kylmä eikä minusta sellaista tekemällä saisi. Tuskin sinuakaan jokainen vastaan tuleva kiinnostaa. :-) Itsekkyyttä olisi hyvä jokaisella tallaajalla olla edes hitusen, sen olen oppinut ollessani aina ennen epäitsekäs.


      • Buhahaha
        AloittajaEVE kirjoitti:

        Hah, Kiitti neuvoista.
        Haha en ole koskaan ollut kylmä eikä minusta sellaista tekemällä saisi. Tuskin sinuakaan jokainen vastaan tuleva kiinnostaa. :-) Itsekkyyttä olisi hyvä jokaisella tallaajalla olla edes hitusen, sen olen oppinut ollessani aina ennen epäitsekäs.

        Ja heti alkoi puolustelu. Kyllä, sinä olet kylmä ja itsekäs, koska noissa jutuissasikin mietit vain sitä mitä sinä siitä saat irti, ja minkälaisen vaikutelman annat itsestäsi. Syy ei siis ole se ettei jokainen vastaantuleva kiinnosta, niin kuin tietenkin kuvittelit.


      • näisenon
        Buhahaha kirjoitti:

        Ja heti alkoi puolustelu. Kyllä, sinä olet kylmä ja itsekäs, koska noissa jutuissasikin mietit vain sitä mitä sinä siitä saat irti, ja minkälaisen vaikutelman annat itsestäsi. Syy ei siis ole se ettei jokainen vastaantuleva kiinnosta, niin kuin tietenkin kuvittelit.

        se että nainenin tietää rajansa eikä ole jokaisen emotionaalista paijausta haluavan miehen tarpeidentyydyttäjä ei tarkoita että olisi kylmä. Tuo kylmäksi haukkuminen on sama kuin naisia jotka eivät anna haukutaan huoriksi. Eli kun ei mies saa sitä mitä haluaa, alkaa se naisten haukkuminen.

        suurin osa miehistä on tunne-elämältään kyvyttömiä ottamaan vastuuta itsestään saati antamaan muille mitään, joten jäävät elämässään ilman tyydyttäviä ihmissuhteita.


      • flowersreally
        Buhahaha kirjoitti:

        Ja heti alkoi puolustelu. Kyllä, sinä olet kylmä ja itsekäs, koska noissa jutuissasikin mietit vain sitä mitä sinä siitä saat irti, ja minkälaisen vaikutelman annat itsestäsi. Syy ei siis ole se ettei jokainen vastaantuleva kiinnosta, niin kuin tietenkin kuvittelit.

        Vaikea kuvitella että kylmä ja itsekäs ahdistuisi fb-viesteihin vastaamatta jättämisestä.


      • poiuoiiuouoo
        Buhahaha kirjoitti:

        Ja heti alkoi puolustelu. Kyllä, sinä olet kylmä ja itsekäs, koska noissa jutuissasikin mietit vain sitä mitä sinä siitä saat irti, ja minkälaisen vaikutelman annat itsestäsi. Syy ei siis ole se ettei jokainen vastaantuleva kiinnosta, niin kuin tietenkin kuvittelit.

        Ole hiljaa! MONET elävät tuon tyyppistä elämää, erityisesti miehet. Enää ei eletä keskiaikaa.

        Ap: lle. Keksi etunimi, jota noissa tilanteissa käytät. Mene aina miehen luo, älä kutsu kotiisi. Ei kukaan nimeäsi pysty selvittämään. Kerro aamulla olevasi masentunut, ja valita huonoa rahatilannettasi. Miehet kyllä lähtee.

        Naamastani ja elekielestäni kyllä näkyy, jos en ole kiinnostunut. Katson pois, ja vastaan yhdellä sanalla. Jos se ei auta, vinkkaan odottavani miestäni. Aina voi myös hipsiä vessaan, ja mennä sen jälkeen eri paikkaan.


      • Buhahaha
        näisenon kirjoitti:

        se että nainenin tietää rajansa eikä ole jokaisen emotionaalista paijausta haluavan miehen tarpeidentyydyttäjä ei tarkoita että olisi kylmä. Tuo kylmäksi haukkuminen on sama kuin naisia jotka eivät anna haukutaan huoriksi. Eli kun ei mies saa sitä mitä haluaa, alkaa se naisten haukkuminen.

        suurin osa miehistä on tunne-elämältään kyvyttömiä ottamaan vastuuta itsestään saati antamaan muille mitään, joten jäävät elämässään ilman tyydyttäviä ihmissuhteita.

        Suurin osa naisistakin on tunne-elämältään kyvyttömiä ottamaan vastuuta itsestään saati antamaan muille mitään, mutta miesten pillunkaipuu on niin kova, että naiset eivät jää elämässään ilman tyydyttäviä ihmissuhteita. Väite siitä että kusipäisyys olisi miehissä jotenkin yleisempää kun naisissa, on vailla pohjaa ja lähtökohtaisesti sekstinen väite.

        Ja aika moni torjutuksi tultuaan loukkaantuu ja heittäytyy epäasialliseksi. Naiset eivät ole tässä pätkääkään miehiä parempia, vaan pahempiakin oikeastaan. Se ei vaan tule ilmi, koska naiset voivat yleensä passivisesti odottaa että mies tekee aloitteen jolloin naiselle jää se valinta siitä hyväksyykö vai hylkääkö tarjokkaan. Jos nainen jostain syystä sitten tekeekin aloitteen miehelle, niin mies on homo, impotentti ja jotain muuta kun nainen ei kelvannutkaan.


      • Buhahaha
        flowersreally kirjoitti:

        Vaikea kuvitella että kylmä ja itsekäs ahdistuisi fb-viesteihin vastaamatta jättämisestä.

        Miksi häntä ahdistaa jättää vastaamatta, siksikö, että vastaamatta jättäminen antaisi hänestä sellaisen kuvan että hän on kylmä ja itsekäs?


      • Buhahaha
        poiuoiiuouoo kirjoitti:

        Ole hiljaa! MONET elävät tuon tyyppistä elämää, erityisesti miehet. Enää ei eletä keskiaikaa.

        Ap: lle. Keksi etunimi, jota noissa tilanteissa käytät. Mene aina miehen luo, älä kutsu kotiisi. Ei kukaan nimeäsi pysty selvittämään. Kerro aamulla olevasi masentunut, ja valita huonoa rahatilannettasi. Miehet kyllä lähtee.

        Naamastani ja elekielestäni kyllä näkyy, jos en ole kiinnostunut. Katson pois, ja vastaan yhdellä sanalla. Jos se ei auta, vinkkaan odottavani miestäni. Aina voi myös hipsiä vessaan, ja mennä sen jälkeen eri paikkaan.

        Olenko väittänyt, että miehet eivät voi olla yhtä kylmiä ja itsekkäitä ja yhtä usein? Olenko väittänyt, että se olisi sittenkin jotenkin hyvä juttu, tai että se ei olisi yhtä paha miehen tekemänä? Älä oleta asioita, mitä en ole väittänyt!

        Ero on siinä että aika moni noista miehistä tunnustaa totuuden, mutta naisille se tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa, vaikka käyttäytyisi aivan yhtä kylmästi ja itsekkäästi.


      • flowersreally
        Buhahaha kirjoitti:

        Miksi häntä ahdistaa jättää vastaamatta, siksikö, että vastaamatta jättäminen antaisi hänestä sellaisen kuvan että hän on kylmä ja itsekäs?

        Mahdoton sanoa, kun en tunne aloittajaa.


      • oiuoiuoiop
        Buhahaha kirjoitti:

        Olenko väittänyt, että miehet eivät voi olla yhtä kylmiä ja itsekkäitä ja yhtä usein? Olenko väittänyt, että se olisi sittenkin jotenkin hyvä juttu, tai että se ei olisi yhtä paha miehen tekemänä? Älä oleta asioita, mitä en ole väittänyt!

        Ero on siinä että aika moni noista miehistä tunnustaa totuuden, mutta naisille se tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa, vaikka käyttäytyisi aivan yhtä kylmästi ja itsekkäästi.

        Palstalle on pesitynyt näköjään uusi ruikuttajaätmi. Ei kiinnosta.

        Ap:n jutut sinkkuelämästä kiinnostavat, koska sinkkupalstalla ollaan.


      • Buhahaha
        oiuoiuoiop kirjoitti:

        Palstalle on pesitynyt näköjään uusi ruikuttajaätmi. Ei kiinnosta.

        Ap:n jutut sinkkuelämästä kiinnostavat, koska sinkkupalstalla ollaan.

        Hassua, minä sivuutan kommentoimatta ne kommentit mitkä minua eivät kiinnosta.

        Sitä paitsi en tässä moittinut aloittajaa siitä että torjuu miehiä jotka eivät kiinnosta enkä sanonut ettei saisi. Se on ihan ymmärrettävää. Enkä kehottanut laskemaan rimaa, enkä valittanut että miksei hän valitse meitä kunnon miehiä enkä muutakaan vakiojankutusta.

        Puutuin vaan siihen, että tarpeeseen kiistää kovasti se, että on kylmä ja itsekäs, kun on kuitenkin kylmä ja itsekäs. Melkein kaikki me olemme ajoittain kylmiä ja itsekkäitä, eikä se ole yksinomaan huono asia sillä muuten päätyisimme helposti hyväksikäytetyiksi. Pitää osata syleillä sitä synkkää puoltakin itsessään, eikä teeskennellä kivenkovaan ettei sitä olekaan.


      • Buhahaha
        oiuoiuoiop kirjoitti:

        Palstalle on pesitynyt näköjään uusi ruikuttajaätmi. Ei kiinnosta.

        Ap:n jutut sinkkuelämästä kiinnostavat, koska sinkkupalstalla ollaan.

        PS: en ole uusi. Vaihdoin vaan nimimerkkiä, ja otin vittumaisemman linjan sillä edellisen nimimerkin sovittelevampi linja ei kiinnostanut ketään. Nyt olen valinnut leirini, koska se on tae siitä ettei jää palstapaitsioon.

        Joten voit rauhassa väittää ettei kiinnosta. Minä tiedän että se on pelkkä valetta.


      • Buhahaha kirjoitti:

        PS: en ole uusi. Vaihdoin vaan nimimerkkiä, ja otin vittumaisemman linjan sillä edellisen nimimerkin sovittelevampi linja ei kiinnostanut ketään. Nyt olen valinnut leirini, koska se on tae siitä ettei jää palstapaitsioon.

        Joten voit rauhassa väittää ettei kiinnosta. Minä tiedän että se on pelkkä valetta.

        Oletko Avio.AtmMies?.. ;P


      • iuhiuhiuhkj
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Oletko Avio.AtmMies?.. ;P

        Taitaa muuten olla! :)

        Vielä vähemmän kiinnostaa turhautuneen ja varatun miehen kateellinen häiriköinti täällä.


      • Buhahaha
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Oletko Avio.AtmMies?.. ;P

        No en ole.


      • hetisänkyyn

        Toivottavasti tavataan minulla ongelma että naiset jää väkisin roikkumaan nurkkin eikä kehtaa suoraan sanoa ettei enää kiinnosta


      • naistenvapautusarmeija
        Buhahaha kirjoitti:

        Ja heti alkoi puolustelu. Kyllä, sinä olet kylmä ja itsekäs, koska noissa jutuissasikin mietit vain sitä mitä sinä siitä saat irti, ja minkälaisen vaikutelman annat itsestäsi. Syy ei siis ole se ettei jokainen vastaantuleva kiinnosta, niin kuin tietenkin kuvittelit.

        Kuuma kone pysyy satulassa vaan ei halua ratsastaa vain yhtä Oria. En ymmärrä miksi täällä kehuu elämäntyyliään??Ei mitään neuvoja vailla ,moniko tyyppi jo ottanut yhteyttä,sekin onnistuu,kokemusta on tiedot saa. Lattaisi lehtimainoksen,ja vielä keltaisille sivuille että kutinaa löytyy,vaan onko raaputtajia tarpeeksi?? Ei 100 kpl riitä kun joka päivälle uusi ja huonot raakattava pois. Onnea elämälle ja toivottavasti saat ulkomailta avoimiehen joka ei tiedä että olet vanha höyläpenkki.(sitten vanhana)


    • MiesEikäPoikaEnään

      Miehenä pitäisin itsekkin siitä että jotenkin ystävällisesti mutta myös selkeän jämäkästi tehdään selväksi jos en ole kaivattua seuraa. Pitkittäminen luo aina enemmän toivoa ja (piilotettua) innostuneisuutta että tästä voi syntyä jotain edes yhden illan suhde, joten parempi laittaa heti tilanne poikki jos ei vain sytytä. Ja onhan se reilumpaa myös miestä kohtaan että ei näyttäydy pidempää pätkää jonkun naisen seurassa koska sen jälkeen voi olla kiusallisempaa myös lähestyä muita naisia jotka ovat jo miehen nähneet toisen naisen seurassa. En suoraansanoen keksi miten sanat kannattaa asetella jos uusi tuttavuus ei vain kiinnosta, mutta parempi siinäkin olla suora ja rehellinen kuin epämääräinen.

      Tuohon itsekkyyteen ja kylmyyteen, eiköhän se ole lähinnä miesten "kiroamista" kun ei onnistu lähestymisessä eli mielipahan purkamista. Ei todellisuudessa henkilökohtaista vaan todennäköisesti mies sanoo aivan samat sanat (ainakin reaktio) myös monille muille (tuntemattomille) torjunnan saaneilta naisille.

      Uskon itsekkin että miehet ovat alapäänsä vankeja kun alkoholia vielä päässä, niin varmaan aika harva mies kieltäytyy yhden illan suhteesta. Ehkä myös helpompaa jos valehtelet että miehesi on matkoilla ja teillä on surkea avioliitto, joten sen takia kaipaat kerrankin "lämmintä syliä". Kun mies uskoo että olet jotenkin varattu niin jäljittämisesi into vähenee.

      Minusta ei ole hävettävää jos nainen haluaa nauttia miehistä kun on vapaa. Todellisuudessa sitähän me miehet nimenomaan toivomme piilossa makuuhuoneessa vaikka leikimme välillä että naisen pitää olla "siveyden sipuli". :D

      • Alfaman82

        Jos akka sanoo että etsii elättäjää lapsilleen... kyselee ammatin ja palkan perään.. Toimii molemmissa tapauksissa. Jos ei toimi niin sehän se vasta lottovoitto olisi.


      • siveydensipulieitoivotta

        Haluaisitko saada selville että Äitisi on entinen Huora?


    • ghghghgj

      Kannattaisi hankkia muutama kunnon rakastaja ja jätää muut rauhaan. Silloin et tarvitse tuollaisia ihmeselityksiä yms. paskaa...

      • Buhahaha

        Aloittaja sanoi "yhden illan juttu jää myös sellaiseksi ja yhteyttä en halua pitää sen jälkeen millään tavalla". Rakastajaan on vähän pakko pitää jonkinlaista yhteyttä, joten eipä taida olla vaihtoehto.


    • Varsinaiseen kysymyksiin vastaus on yksinkertaisen suora puhe.

      Mutta sitten mihin sun kannattas ajatusta luoda ennemmin kuin vaan harrastaa yhdenillan juttuja... Tässä pätkä Barry Longia:

      "Naisen perimmäinen kärsimys on tyytymättömyys, kun mies ei tavoita häntä fyysisesti. Tunteenpurkaukset, masentuneisuus yms. johtuvat siitä, että mies ei kykene kokoamaan ja vapauttamaan hänen naisellista energiaa. Siitä voi seurata fyysisiäkin oireita. Kohtu synnyttää kaiken olemassa olevan. "

      Tuon vuoksi luultavasti erosit ja tuota luultavasti etsit yhä. Pysähdy ja mieti ennemmin. Siinä on enemmän järkeä kun miettiä noita joutavia kysymyksiä...

      • flowersreally

        Sähän oot ihan huumorituulella.


      • flowersreally kirjoitti:

        Sähän oot ihan huumorituulella.

        Ainahan mä.

        On muuten kettumainen opus miehen lähtee lukee tuota Barry Longin kirjaa. Hampaat irvessä joutuu tankkaamaan.
        Ootko itse lukenut?


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        Ainahan mä.

        On muuten kettumainen opus miehen lähtee lukee tuota Barry Longin kirjaa. Hampaat irvessä joutuu tankkaamaan.
        Ootko itse lukenut?

        Ei, en ole. Muistaisin varmaankin jos olisin lukenut jotain tuon lainaamasi kaltaista.

        Nopeasti googlattuna tuli vähän Eckhart Tolle mieleen tuosta Barrysta. Mulla on valaistuminen vielä pahasti kesken.


      • flowersreally kirjoitti:

        Ei, en ole. Muistaisin varmaankin jos olisin lukenut jotain tuon lainaamasi kaltaista.

        Nopeasti googlattuna tuli vähän Eckhart Tolle mieleen tuosta Barrysta. Mulla on valaistuminen vielä pahasti kesken.

        No en minäkään mikään valaistunut koe olevani, mutta minua kiehtoo, että miten Barry näkee ja kertoo rakastelemisen naisen ja miehen välillä. Itselle tuosta lihallisesta nautinnosta kun ole ikinä tullut sitä mitä siitä haen, vaikka olisi kuinka hyvä vastapuoli.
        Luin vaan tuon lainaamani ja lyhentämäni pätkän ja muistin oitis tään aloituksen. Tää on tätä mun palstakimpoilua...ehkä se tahtimittari ois sopinut paremmin nikiks siinä mielessä.


      • .. Nää on monesti jotenkin Hassuja nää "Viisaudet", koska harvoin ne voi pitää paikkansa, jos/kun Naiset tai Miehet eivät ole ToistensaKlooneja.. ;P

        .. Mä Karsastan näitä Aikast paljon.. Nämähän on Pääsääntöisesti aina jonkun Jantterin omia Mielipiteitä jne.. En mä ainakaan lähtis Imemään tälläistä Sontaa päähäni kauheasti.. Joku asia voi osua johonkin Yksilöön ja toiseen taas ei.. Ja sitten on tietenkin se Yksilö Ryhmittymä, jotka Imee Itseensä näitä Toisten Aivoituksia/Mielipiteitä ja siitä voi olla seurauksena Itsensä Toteuttava Profetia, joka voi ajaa sellaisen Yksilön ihan Sekaisin ja/tai VäärällePolulle, joka ei ole hänen OmaPolkunsa, eikä Hänen Persoonan/Luonteen Mukainen Polku jne.. ;P

        .. Mut joo.. Jokainen Tyylillään.. Jokaisen olisi toki HyvinHyvin Suotavaa muistaa PureskelemallaPureskella kaikki Tarjottavat asiat kunnolla.. Ja ihan Itse.. Eikä nielaista mitä sattuu ihan vaan sellaisenaan.. ;P


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        No en minäkään mikään valaistunut koe olevani, mutta minua kiehtoo, että miten Barry näkee ja kertoo rakastelemisen naisen ja miehen välillä. Itselle tuosta lihallisesta nautinnosta kun ole ikinä tullut sitä mitä siitä haen, vaikka olisi kuinka hyvä vastapuoli.
        Luin vaan tuon lainaamani ja lyhentämäni pätkän ja muistin oitis tään aloituksen. Tää on tätä mun palstakimpoilua...ehkä se tahtimittari ois sopinut paremmin nikiks siinä mielessä.

        Onhan se vähän erikoista tankata hampaat irvessä kiehtovia ajatuksia.


      • flowersreally kirjoitti:

        Onhan se vähän erikoista tankata hampaat irvessä kiehtovia ajatuksia.

        No se on vähän kuin täällä.... Pitäisi ymmärtää, mitä joku muu sanoo. Tääkään äijä tässä kirjassaan selkeästi koittaa jakaa jotain omakokemaansa. Ja jokainen ymmärtää siitä vähän kuin haluamansa. Tuskin hän osaa selvittää sanallisesti mitä tarkoittaa.

        Mutta oli miten oli, mua vaan kiinnostaa, että miten hän asian näkee, itse mä kuitenkin vedän johtopäätökset. Onhan lukeminen samaa kuin kuunteleminen.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nää on monesti jotenkin Hassuja nää "Viisaudet", koska harvoin ne voi pitää paikkansa, jos/kun Naiset tai Miehet eivät ole ToistensaKlooneja.. ;P

        .. Mä Karsastan näitä Aikast paljon.. Nämähän on Pääsääntöisesti aina jonkun Jantterin omia Mielipiteitä jne.. En mä ainakaan lähtis Imemään tälläistä Sontaa päähäni kauheasti.. Joku asia voi osua johonkin Yksilöön ja toiseen taas ei.. Ja sitten on tietenkin se Yksilö Ryhmittymä, jotka Imee Itseensä näitä Toisten Aivoituksia/Mielipiteitä ja siitä voi olla seurauksena Itsensä Toteuttava Profetia, joka voi ajaa sellaisen Yksilön ihan Sekaisin ja/tai VäärällePolulle, joka ei ole hänen OmaPolkunsa, eikä Hänen Persoonan/Luonteen Mukainen Polku jne.. ;P

        .. Mut joo.. Jokainen Tyylillään.. Jokaisen olisi toki HyvinHyvin Suotavaa muistaa PureskelemallaPureskella kaikki Tarjottavat asiat kunnolla.. Ja ihan Itse.. Eikä nielaista mitä sattuu ihan vaan sellaisenaan.. ;P

        Joo. No miksipä sä täällä olet palstalla? Profeetioimassa itse vai etsitkö myös ajatuksia ja ahaaelämyksiä? Mutta joku sinuakin tänne vetää?

        Jänniä juttuja kaikki. Täällähän saa tehdä periaatteessa mitä vaan.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. No miksipä sä täällä olet palstalla? Profeetioimassa itse vai etsitkö myös ajatuksia ja ahaaelämyksiä? Mutta joku sinuakin tänne vetää?

        Jänniä juttuja kaikki. Täällähän saa tehdä periaatteessa mitä vaan.

        .. Tutkin, HäNmästelen, KuNmastelen.. Ja välillä vain Maalailen.. Ihan fiiliksen mukaan.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Tutkin, HäNmästelen, KuNmastelen.. Ja välillä vain Maalailen.. Ihan fiiliksen mukaan.. ;P

        Se on oikein.


      • flowersreally kirjoitti:

        Onhan se vähän erikoista tankata hampaat irvessä kiehtovia ajatuksia.

        Se tankkaaminen alussa johtui siitä, että siinä sanottiin miehen pitävän miellyttäää naista...vähän yksinomaan. Se karahti mun tasavertaisajatteluun.
        Pitemmällä kirjassa se selitetään paremmin.. nyt puolessavälissä alkaa olla jo mielenkiintoista.

        Itselle käynyt vastaavaa kuin aloittajalle, että sitä etsii jotain täyttymystä seksistä..mutta kyllä sen huomaa jossainvaiheessa, kun mikään ei sitä tuo eikä kukaan. Ei se tule kumppania vaihtamalla, ainakaan miehelle. Enpä mä naisen puolesta mitään osaa sanoakaan.

        Mua on jo härnännyt aikoinaan seksi-sanan käyttö. Panosta puhumattakaan. En etsi sellaista. Rakastelu on oikeastaan ainoa oikea sana. Ja siinä pitää molemman olla läsnä. Tää kirja on ehkä hitusen enempi pareille, mutta voi tässä peilata entisiä, että mikä meni metsään...

        Ehkä vähän liian paljon jeesustelua ja mystiikkaa mun makuun, mutta pakkohan tää nyt on loppuun lukea.


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        Se tankkaaminen alussa johtui siitä, että siinä sanottiin miehen pitävän miellyttäää naista...vähän yksinomaan. Se karahti mun tasavertaisajatteluun.
        Pitemmällä kirjassa se selitetään paremmin.. nyt puolessavälissä alkaa olla jo mielenkiintoista.

        Itselle käynyt vastaavaa kuin aloittajalle, että sitä etsii jotain täyttymystä seksistä..mutta kyllä sen huomaa jossainvaiheessa, kun mikään ei sitä tuo eikä kukaan. Ei se tule kumppania vaihtamalla, ainakaan miehelle. Enpä mä naisen puolesta mitään osaa sanoakaan.

        Mua on jo härnännyt aikoinaan seksi-sanan käyttö. Panosta puhumattakaan. En etsi sellaista. Rakastelu on oikeastaan ainoa oikea sana. Ja siinä pitää molemman olla läsnä. Tää kirja on ehkä hitusen enempi pareille, mutta voi tässä peilata entisiä, että mikä meni metsään...

        Ehkä vähän liian paljon jeesustelua ja mystiikkaa mun makuun, mutta pakkohan tää nyt on loppuun lukea.

        Tantraa sitten seuraavaksi.


      • flowersreally kirjoitti:

        Tantraa sitten seuraavaksi.

        Joo. Miksi ei. Jotenkin toi avas kivasti jotain mikä mua on pitkään vaivannut.

        Hupaisintahan tässä on, että miten nyt testata käytännössä! Heh...


    • loukkaa-itseäsi

      Psykiatri voi antaa neuvoja rikkoutuneen mielen avuksi.
      Miehet antavat neuvoja?

      En viitsi antaa neuvoja toisen loukkaamiseen muuta, kun ole puhumatta, jos ei puhututa.

    • m-i-e-z

      Erilainen tulokulma. Kun on kaikkia ihania sutkautuksia, kuten ei kirkkain kristalli kruunussa, penaalin terävin kynä ja mm. kuin vasemman jalan saapas, niin et mitenkään.

      Säädä käyttämiäsi sosiaalisen median asetuksia ja vähennä yksityiskohtaista selontekoa itsestäsi.

    • EdesUnissa

      Eiköhän tämä ongelma ratkea siten että irtisanoudut facebookista. Niin minäkin olen tehnyt, eikä minua ole todellakaan helppo löytää jos en halua tulla löydetyksi.
      Kaikella on hintansa. Myös FBllä. Se ei ole tarkoituksella yksisuuntainen tie, vaan tosiasiassa siellä sinä olet haettava kohde.

    • .. Sanot vaan heti aluks, et oot Vapari ja/tai MonenMiehenNaikkonen tjms.. ;D.. Kyllä siitä pitäisi jo tajuta.. Ja jos ei tajuu, niin kyllä se on sitten sen Jantterin OmaVika.. ;P

    • Totuuss

      Sano vaan suoraan miehelle että se on liian ruma joten ei kiinnosta seksin harrastus. Sitten sano komealle miehelle että se on komea ja haluat yhden kerran seksiä sen kanssa.

    • lisäälihaamyllyyn

      Eikö tuohon ole helppoa vastata yksinkertaisesti:

      Jos mies miellyttää, sanot että annat ekalla kertaa ilmaiseksi koska nyt vaan panettaa

      ja

      jos mies ei miellytä, sanot suoraan ettei hänen tilipussi riitä Sinun tasoiselle naiselle.

      heeeeeheeeee......mistä näitä aina tulee...aloituksia

    • Pillujen--asiantuntija

      Moneko jännämiehen käyttämä tämä aloittaja on. Oletko käyhnyt tauti testeissä kun olet nussinut niin monia miehiä?

      • ei-niin-jännä-mies

        Yksikin jännämies voi olla liikaa. Kuulemma jännillä miehillä on paljon lehtolapsia eli paljaalla paukuttavat.


    • niinsevaanmenee

      En ymmärrä miksi pitäisi tehdä väkisin noin, kun et selvästikään osaa. Joiltakin tuo käy luonnostaan ja toisille se ei luonnu. Tuskin sitä voi opetella mitenkään. Hanki itsellesi mieluisia leluja niin säästyt ongelmilta. Ei seksiin välttämättä kumppania aina tarvita. Ehdit harrastaa sitten kun löydät jonkun uuden kumppanin.

      • Kipeä.Ukkeli

        Sinun pitäisi esiintyä nimellä NyrkkiKyllikki, sopisi hyvin tekstiin.


    • yksinkertaistawatson

      Sanot sille yksinkertaistetulla suomella: "Me vain nussia. Minä ei autta sinua saama turvapaikka. Minä ei suostua valeavioliitto."

    • seuraavaan

      Missä vaiheessa …
      Pitää sanoa heti aluksi, on typerää antaa miehen luulla muuta, Mies ei ole ajatustenlukija

      … että en ole kiinnostunut?
      Yleispätevää kohteliasta tapaa ei liene olemassa.
      Yksi vastaava tilanne muistui mieleen. Nainen tuli firman pikkujoulussa pyytämään — voitko sanoo tolle jätkälle, että mä oon sun nainen. Tein niinkuin pyydettiin ja keino osittautui toimivaksi.

    • yksinkertasta

      Vastaus ongelmiisi. Et puhu tai et reagoi mihinkään ärsykkeisiin. Puhut vain asiaa ja lyhyesti. Et käyttäydy niinkuin olisit miehen tarpeessa.

    • Neuvoja_

      "Kun olen juhlimassa ja mies lähestyy minua, miten teen hänelle selväksi heti alussa, että jos juttu vie seksiin, niin en tule ottamaan myöhemmin yhteyttä?"
      Et mitenkään. Ihmiset ovat sellaisia, että jos antaa kehonsa toisen ihmisen käyttöön, niin se toinen saa siitä sellaisen mielikuvan, että intiimi suhde on syntynyt. Anteeksi, mutta en luultavasti ymmärtänyt kysymystä, koska se oli mielestäni älytön. Kuinka joku voisi antaa kehoaan toiselle, mutta kieltäytyä muusta kanssakäymisestä? Jos ei halua toisen läheisyyttä, niin sitten ei mene sänkyynkään, tämän luulisi olevan älykkäälle ihmiselle luonnollinen ratkaisu.
      "Jos mies tulee juttelemaan juhlinnan yhteydessä, niin miten kohteliaasti ilmaisen hänelle mahdollisimman nopeasti, että en ole kiinnostunut?"
      Tähän on helppo ratkaisu. Kun mies lähestyy, sanot vaan kohteliaan pidättyvästi, että valitettavasti en käy juhlissa etsiäkseni miesseuraa, vaan yksinkertaisesti vaan ryyppäämässä. Lisäksi olen lesbo.

    • eiseksiäjoseisuhdetta

      Yksi keino sekä miehille että naisille Jos haluatte pelkkää seksiä Sanokaa heti ettette halua suhdetta vaan yhden yön.Tämä onkin sitten ongelma suhdetta hakeville kun ette heti kerro asiaa sitten petytte kun sanomme ei seksille olisi teilläkin aikaa hakea sellainen kumppani joka haluaa vain yhden yön kun että tuhlaatte oman ja kumppanin illan siihen et roikutte yhdessä vaikka lopuksi ette kumpikaan saa haluamaanne.

    • älärikoitseäsi

      Terve

      - Tässä erittäin tärkeä neuvo. Seksi kuuluu aina avioliittoon puolisoiden välille rakkaudessa !!!!!!!

      Joten älä harrasta seksiä ennen avioliittoa.

    • Ensinnäkään, kukaan ei voi olla niin tyhmä, että kuvittelisi yhden baari(känni)panon tarkoittavan parisuhteeseen lupautumista tai kosintaa.

      Jos ne kaivelee sut jostain esille, haluavat vain toisinnon. Sun on ihan ok olla vastaamattakin ja ennen kaikkea ahdistumatta siitä. Normaali ihminen ymmärtää, mikä noissa on homman juju. Vajakit sitten taas... Mitäpä niistä?

      • Mitenkäs sä aikoinaan olit mun paneskeluista huolissaan? Vaikka sanoin kertovani suoraan...
        Ja nyt ihan toinen ääni kelllossa?


      • Dissident kirjoitti:

        Mitenkäs sä aikoinaan olit mun paneskeluista huolissaan? Vaikka sanoin kertovani suoraan...
        Ja nyt ihan toinen ääni kelllossa?

        Ethän sä kertonut suoraan, mitä olit oikeasti hakemassa, älä yhtään yritä kiillottaa kilpeäsi siellä. Sun nettitreffiprofiilissasi luki että etsit kumppania, vai? Kuitenkin hait vain sitä yhtä yberhypersuper-seksikokemusta.

        Yhdenillan baaripanot on eri asia kuin kumppanin etsiminen (netistä).


      • EdesUnissa

        Käänsit tämän aika hauskasti nurinpäin. Mielestäni yhdessä vietetty yö antaa aihetta ajatella että välillä on jotain henkistäkin. Eli on reilumpi sanoa ettei niin ole, eikä leikkiä mykkää.
        Jos miehenä käyn panemassa jotain naista, häivyn enkä vastaile enää ko. naisen viesteihin, niin minua pidettäisiin sikana.
        Kai huomasit ettei aloittaja missään vaiheessa ilmoittanut mitä hän hakee ? Ei ennen, ei hetkessä, eikä jälkeen. Ei näin kohdella toista ihmistä kunnioituksella.
        Sinäkin varmaan sanot huomenta kun menet töihin aamulla. Ja odotat että siihen vastataan huomenta. Sama juttu yhdenillan panoissakin on, ei niissäkään kuulu olla ääliö.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ethän sä kertonut suoraan, mitä olit oikeasti hakemassa, älä yhtään yritä kiillottaa kilpeäsi siellä. Sun nettitreffiprofiilissasi luki että etsit kumppania, vai? Kuitenkin hait vain sitä yhtä yberhypersuper-seksikokemusta.

        Yhdenillan baaripanot on eri asia kuin kumppanin etsiminen (netistä).

        Siellä oli ruksit jokakohdassa. Ja kerroin kyllä sullekin, että sanoin naisille, että tapaaminen voi olla vaan tapaaminen ja seksinkin jälkeen se saattaa olla siinä. Pitäiskön tuon aloittajankin sitten päättää, että nyt vaan panen jonkun kanssa ja pitäytyä siinä, kun kerta niin on ilmoittanut, vaikka muutakin tekis mieli jonkun kanssa? Vaikka tavata toiste?

        No sullahan on jännät säännöt. Jos itse et harrasta nettitreffejä, niin baarista saa kantaa ketä vaan ja jättää vajakit miettimään, mutta treffipalstalta tavatun vajakin tarvii vaan tarkistaa se ruksi profiilista, jos ei muuten ymmärrä? Ja sit voi pettyä itseensä ja mä oon mulkku...


      • Dissident kirjoitti:

        Siellä oli ruksit jokakohdassa. Ja kerroin kyllä sullekin, että sanoin naisille, että tapaaminen voi olla vaan tapaaminen ja seksinkin jälkeen se saattaa olla siinä. Pitäiskön tuon aloittajankin sitten päättää, että nyt vaan panen jonkun kanssa ja pitäytyä siinä, kun kerta niin on ilmoittanut, vaikka muutakin tekis mieli jonkun kanssa? Vaikka tavata toiste?

        No sullahan on jännät säännöt. Jos itse et harrasta nettitreffejä, niin baarista saa kantaa ketä vaan ja jättää vajakit miettimään, mutta treffipalstalta tavatun vajakin tarvii vaan tarkistaa se ruksi profiilista, jos ei muuten ymmärrä? Ja sit voi pettyä itseensä ja mä oon mulkku...

        Eipä se mua haittaa, teette tietysti mitä omatunto antaa myöten. En harrasta sen enempää netti- kuin baaripanojakaan. Mut jos lähtisin jonkun mukaan baarista, olettaisin tietysti että kyse on vain seksistä - eihän siinä tilantessa ole voinut mitenkään tutustua toiseen muussa mielessä. Kyllä aika vajakki pitää olla, jos kuvittelee toisen olevan rakastunut aamulla.


      • Dissident kirjoitti:

        Siellä oli ruksit jokakohdassa. Ja kerroin kyllä sullekin, että sanoin naisille, että tapaaminen voi olla vaan tapaaminen ja seksinkin jälkeen se saattaa olla siinä. Pitäiskön tuon aloittajankin sitten päättää, että nyt vaan panen jonkun kanssa ja pitäytyä siinä, kun kerta niin on ilmoittanut, vaikka muutakin tekis mieli jonkun kanssa? Vaikka tavata toiste?

        No sullahan on jännät säännöt. Jos itse et harrasta nettitreffejä, niin baarista saa kantaa ketä vaan ja jättää vajakit miettimään, mutta treffipalstalta tavatun vajakin tarvii vaan tarkistaa se ruksi profiilista, jos ei muuten ymmärrä? Ja sit voi pettyä itseensä ja mä oon mulkku...

        Niin ja sä vastasit ja kirjoittelit vain niille, jotka oli kans hakemassa seksiseuraa? ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Eipä se mua haittaa, teette tietysti mitä omatunto antaa myöten. En harrasta sen enempää netti- kuin baaripanojakaan. Mut jos lähtisin jonkun mukaan baarista, olettaisin tietysti että kyse on vain seksistä - eihän siinä tilantessa ole voinut mitenkään tutustua toiseen muussa mielessä. Kyllä aika vajakki pitää olla, jos kuvittelee toisen olevan rakastunut aamulla.

        Joo. No pääsin näpäyttämään. Pitäähän mun sut muistaa välillä.

        Mut puhutaankin kyllä ihan eri asioista jos totta puhutaan. En mä mitään panoja harrastellut. Ne kun ei anna mulle yhtikäs mitään. Seksistä vois ehkä puhua, mutta tajusin, että ei sekään mitään anna.

        Siinä edellisessä suhteessa, mistä sä sanoit, että pitäis päästä irti, se ei ollut sitä mitä todella halusin. Ja se oikeestaan sen suhteen kaatoi. Sen läpikäyminen jälkeenpäin on vaikeaa. Ja se, että miten selitän sen itselle, että osaan sen kertoa seuraavallekin on haaste.

        En mä pelleile ihmisillä...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. No pääsin näpäyttämään. Pitäähän mun sut muistaa välillä.

        Mut puhutaankin kyllä ihan eri asioista jos totta puhutaan. En mä mitään panoja harrastellut. Ne kun ei anna mulle yhtikäs mitään. Seksistä vois ehkä puhua, mutta tajusin, että ei sekään mitään anna.

        Siinä edellisessä suhteessa, mistä sä sanoit, että pitäis päästä irti, se ei ollut sitä mitä todella halusin. Ja se oikeestaan sen suhteen kaatoi. Sen läpikäyminen jälkeenpäin on vaikeaa. Ja se, että miten selitän sen itselle, että osaan sen kertoa seuraavallekin on haaste.

        En mä pelleile ihmisillä...

        No hyvä sitten... ;)

        Nyt pitää mennä tekemään jotain palkkansa eteen. Tosi rauhallinen viikko ollutkin. Sit viikonlopun viettoon, heippa :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        No hyvä sitten... ;)

        Nyt pitää mennä tekemään jotain palkkansa eteen. Tosi rauhallinen viikko ollutkin. Sit viikonlopun viettoon, heippa :)

        No mullakin ekavuoroo lukuunottamatta rauhallista. Mut vielä tässä on yövuoroa tiedossa.
        No mulle muksut tuleekin huomenna, että pitänee siivoilla. Jumin vaan yhteen kirjaan, mikä sivuaa tätä aihetta kivasti. Suosittelen...
        Barry Long ja Tie rakkauteen. Vähän jeesusteleva ja mystinen hömppäjuttu alkuun, mutta ehkä tästä jotain saa, kun kiinnostaakin.
        Mukavat viikonloput sulle. Törmäillään..


      • hmm...h

        Eli mielestäsi baarista seurustelukumppanin etsiminen on aivan turhaa.
        Koskapa kaikki ovat vain juhlimmassa ja jos seksiin tilanne päätyy, niin vain vajakki olettaa tuon voian johtaa johonkin syvempäänkin jopa parisuhteeseen.


    • Liaanhyväollakseentotta

      Odotan että juokset syliini ja saammme pitää hauskan päivän ja illan en jää ruikuttamaan van päin vastoin olisin helpottunut.Ei tarttis itse hienovaraisesti kertoa että tämä oli tässä ,mutta mitäs sitte jos sinua kiinnostaakin vähän enemmän.Jaaah

    • irtoseksi_boikottiin

      Olet seksuaalinen hyväksikäyttäjä, joka ei ota vastuuta omista teoistaan.

      Mutta juuri tämähän se tosiasia on: miehet haluaisivat ihan oikeaan parisuhteeseen, ehkä jopa avioliittoon.

      Nykyajan suomalaiset naiset sensijaan metsästävät miehiä pelkästään irtopanot mielessä.

      Moraalisinta olisi tietysti lopettaa moinen irtosekstailu kokonaan.

      Jos et siihen kykene, niin lopeta baareissa seksiseuran haku ja hae seksiseuraa vaikkapa iskuri piste netissä, ja laita jo esittelytekstiisi maininta, että haluat tavata seksin merkeissä yhden kerran, muta että tapailu jatkossa ei sinua kiinnosta lainkaan. Olisi ainakin rehellistä, vaikka irtoseksiä en siltikään kenellekään suosittele.

    • Talinna

      Joo. Sano suoraan, että haluat vain tämän kerran ko. herran kullia. Tod.näk. herra on vain hyvillään, kun et jää roikkumaan pidempään perissä..!

    • Siisti_laitto

      Miksei naisella olisi yhtä lailla oikeutta yhden illan juttuihin ilman sitoutumista kuin miehilläkin? Tätä kaksinaismoralismia en kyllä henkilökohtaisesti ole koskaan ymmärtänyt. Olen harrastanut yhden illan juttuja ja myös pari kertaa seurustellut pitkään sellaisen jälkeen. Oma valinta, molemmilla sukupuolilla. Seksi ei ole lupaus avioliitosta eikä seurustelusta. Se voi johtaa kumpaankin, mutta niin seurusteluun kuin avioliittoonkin tarvitaan aina kaksi.

      Aloittajalle: Saa ottaa yhteyttä, nimimerkki farrier. ;)

    • tee.selväksi

      Eihän tuo nyt mikään ongelma ole, kerro reilusti, että haluat nauttia seksistä, mutta suhde sinua ei kiinnosta. Tietenkin tuo voi vaikuttaa miehen halukkuuteen, mutta se on oma lukunsa.

    • Locolatino1964

      Moi! Kirjoittamasi teksti on vaan niin monesti totta. Tässä on kuitenkin erilainen mies, en oo kusettaja, vaan haluan aidosti, koko sydämestäni auttaa missä pystyn. Jos haluat, ota yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe