Apua vanha ystävä on pakkomielteinen

purppurasydäntimantti

Tutustuin mieheen amerikasta ja oltiin joka päivä yhteydessä ja välillä flirttailtiin ja puhuttiin syvällisistä jutuista monta kuukautta. Oli kuitenkin selvä ainakin minun mielestä ettei ole mitään romanttista loppujenlopuksi. Sanoin että mulla on tapana pistää välit poikki ihmisiin joskus koska haluan olla yksin ja se vakuutti että se on ok ja se ymmärtää. Pähkinänkuoressa. Meidän tiet erosi koska keskustelusta tuli liian poliittisesti latautunutta ja ahdistuin hänen tavasta olla kunnioittamatta kun sanon etten ole seksuaalisesti kiinostunut.
No nyt kahdesti kun olen blokannut sen, sanoin että saan paniikkikohtauksia kun avaan emailin kun sen käytös on pakkomielteistä ja epäkunnioittavaa ja viimeisin viestini oli ensimmäistä kertaa tosi vihainen nyt kuusi päivää sitten, eikä se sen jälkeen sanonut mitään paitsi nyt taas: "mieti mitä todella haluat" ei siis mene yhtään läpi. se luulee että luen sen ajatuksia eikä ota mitään vakavasti mitä sanon. "tule takaisin tule takaisin blabla katso sisimpääsi blabla" aina vaan uudestaan selittelyä. mulle olisi ollut tärkeää erota rauhassa koska oltiin jaettu paljon henkilökohtaista shittiä keskenään. pelkään etten pääse koskaan eroon tästä epävakaasta persoonallisuudesta joka luulee että olen sille aikaani velkaa. te joilla on kokemusta, auttaako ignooraaminen? ajattelin aloittaa tosi itseppäisen ignooraamisen.
ps olen täysin raivona että aina kun puhun miehille netissä ne eivät ota torjumista vastaan.Tätä tapahtuu aina. ne on ihan velhoja selittämään ettei niissä oo mitään vikana mutta sitten eivät jätä rauhaan ja ovat narsistisia. ehkä jos esitän ettämulla on poikaystävä se auttaa? koska se on seksistinen apina niinkun useimmat on ja kunnioittaa mun eitä vasta kun oon jonkun muun miehen omaisuutta.
vittu apua.

6

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tweet1

      Vain jätä tuo ihminen rauhaan. Lakkaa piinaamasta häntä, niin hänkin antaa sinun olla rauhassa. Delettaa kaikki häneen liittyvätalkaen tweet.stä sähkoposteihin

    • Lopetaroikkuminen

      Taidat olla itse tuo narsisti. Tahallaan väännät ja sekoitat miehiä. Esität uhria jota miehet käyttää hyväkseen. Säälittävää tarinaa kerrot. Kyllä eroon pääse jopa roikkuvasta ihmisestä. Itse sinä vastailet sille.

      • purppurasydäntimantti

        haistappa vittu. ihan uskomatonta että tyyppi ei jätä rauhaan vaikka selvästi pistän rajat. mitä helvettiä se tekee musta narsistista? tais mennä omiin tunteisiin. kuulostat joltain men's right's activist narsistilta kun käytät tollasia diskursseja kuten "olet vaan jotenkin automaagisesti niin manipuloiva että ansaitset huonoa kohtelua" "itse sinä vastailet sille" käsken sen olla ottamatta yhteyttä, se se roikkuu ja rikkoo lupauksiaan mikä vitun 12 vuotias spede sä oot?


    • purppurasydäntimantti

      "lakkaa piinaamasta häntä" mites helvetissä olen piinannut häntä?wau ihan uskomatonta psykologista jumppausta että pistätte mun syyksi tämän. ei tosin yllätä

      • tweet1

        Vain, ole hyvä, ja jätä mies rauhaan. Se tarkoittaa:

        Et ota häneen mitään yhteyttä
        Poista kaikki hänen viestinsä
        Jätä vastaamatta hänen kyselyihinsä.
        Deleettaa hänet kaikilta some sivuiltasi
        Hänen puhelinumeronsa estokieltoon kaikkiin puhelimiisi
        Et ota häneen mitään yhteyttä hänen puhelimiinsa, somesivuilla, jne

        Ethän vahingossakaan ole antanut hänen tietää missä asut?!
        Kukaan, siis ei kukaan, piinaa toista rajattomasti ellei saa siihen vastakaikua!!!!! Lopeta sinä tuo vastakaiku.

        Vain jätä mies rauhaan!


    • MustaLootus

      ` aina kun puhun miehille netissä ne eivät ota torjumista vastaan.Tätä tapahtuu aina. ne on ihan velhoja selittämään ettei niissä oo mitään vikana mutta sitten eivät jätä rauhaan ja ovat narsistisia.`

      Pitäisiköhän rohkaistua tapaamaan ihmisiä IRL. Siellä tuskin helposti löytyy moisia ihmisiä. Paitsi jos olet juuri kiinnostunut heistä, löydät neulan heinäsuovasta. Katso sisääsi, jos uskallat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe