Vaimo pukeutuu lutkaksi tansseihin.

Tankoa

Vaimoni käy viikoittain tanssimassa ja pukeutuu hyvin seksikkäisiin vaatteisiin. Ja tanssiessa hankaa itseään partneria vasten joskus niin kiihkeästi, että kaverilta tulee ns. punttiin. Ja sitten kehuu moneltako on saanut tulemaan.

15

2264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sifonkia

      Vai sellaista, onhan noita. Voihan tuo olla hauskaakin.

    • Mä ajan taksia viikonloppuisin. Sellaista pimeää taksia. Mun ainoo asiakas on mun vaimo. Se on kavereittensa kanssa ravintolassa. Joku mies tulee ja pokaa sen. Ne lähtee sen miehen luokse. Ja silloin mä ole paikalla kun ne haluu taksin.

    • Kontaktilaji

      Multa on kerran tullut "punttiin" tuollaisen milfin kanssa tanssiessa. Olisinko ollut silloin 17 v. ja tuo nainen jotain 40 v.

      • kuudestilaukeeva

        Jep...jep... multa tuli kans joskus pikkuskidinä häissä, kun yksi humalainen nainen pikkuisen kouraisi etumusta.


    • sulla on ihana vaimo

    • silmänruokaa

      Vaimon paljastava pukeutuminen kiihottaa. Ilman rintaliivejä oleminen, avonaiset kaula-aukot, tiukat ja läpikuultavat paidat, mekot ja hameet sekä tiukat farkut ovat hyviä. Tansseissa miesten kädet tuntuvat menevän aina vaimoni pyöreälle takamukselle. Vaimo ei pane pahakseen ja minä vielä vähemmän. On hyvä jos vaimoni tarjoaa silmänruokaa muillekin miehille.

      • jakoonvaan

        ...ja vähän ehkä muutakin. Pisteet sun muijalle.


    • Korkkaritja

      Vaimoni ei käy tanssimassa, mutta harrastaa "doggin" tapaamisia. Ja niihin kyllä pukeudutaan huolella:D Pitkä nahkatakki ja alla vain alusvaatteet.

    • hjjjii

      Sähköitä tunnelmaa:D

    • Jjj76

      Niin just; ja itse pukeudut mies lortoksi ja hinkkaat itseäsi jokaista vasten. Ehkä et vain ole enää se sama mies josta vaimosi aikoinaan kiinnostui. Jotain tartteisi tehdä tai päädytte jakamaan astioitanne...

    • sevienti

      Meillä taas puetaan tansseihin tanssijan tyyliin ja alle valkoiset stringit, stay upit ja valkoiset rintsikat ja ne loistaa sopivassa valossa ohuen asun läpi ja kaiketi kun hameenhelma nousee niin stayn up. en yläreuna tulee esiin. Yleensä tanssitan vaimoa parikertaa ja jätän sitten niin sanotusti tyrkylle ja saan katsella miten kiihkeästi vaimo hinkataan.

    • Anonyymi

      Menin hakemaan vioma ravintolasta istui perällä kokkista juoden, Liisa istui poikittain tiskin pallilla siihen tuli kaksi mustaa puhuivat ja naurivat toisen miehen käsi oli polvella ja hieroi Liisa naureskeli miesten puheille käsi hieroi jalkaa Liisa kääntyi tiskiä kohden miehet oli vierellä näin kun löysä lyhyt mekko nousi edestä Mitä Liisa anyoi hieroa pillua lavitti jalkoja. Miehet nauroi ja supatti jotain Liisalle. Liisa lähti matkaan seurasin autolla menivät asuntolaan ala ovi oli auki seursin naurua menivät huoneeseen sieltä tuli ja meni ihmisiä oli valko ihoisiakin menin kämppään Liisa istui sohvalla ja imi mustaa kalua kohta oli kolme kalua mitä imeä, otin muka juomaa ja siirryin makkarin lähelle liisaa naittin takaa ja imi yhtä miehet vaihtui ja kesti pitkään kun ketään ei olut makkasissa menin Liisan taa levitin haaroja kummastakin reijästä tuli spermaa panin pyllyyn kuului vaan ihanaa pane laskin sisään ja lähdin kotia. Liisa tuli aamu yöstä tuli heti nukkumaan, laitoin sen wast appiin kuvia ja videoita anonyyminä. Kun tulin töistä oli jännittynyt ei puhunut mitään kysyin mikä on ei vastannut. Seuraavana päivänä kertoi muistatko kun kävin ravintolassa minut huumattiin en välittänyt mistää muistan kun tummia miehiä pyöri ympärillä ajattele minä imin niitä ja annoin naida joka reikään olen niin kipiä että et tiedä menen lääkäriin jos on tarttunut jotain. Annoin Liisalle muutaman terävän paukun, kertoi että oli baaritiskillä vähän flirtaillut mutta kohta oli tuntunut oudolta kun annoin siinä kokeilla pillua ottivat heti mukaan ja seurasin vaan niitä en tuntenyt kiimaa annoin vaan naida olin kuin ropotti kuvittele.
      Muutaman päivän päästä kun tuli kotiin ovi oli auki Liisa oli pyykkihuoneessa kuulin kun kertoi olin tiskillä aivan kiimassa kun survoi sormia sisään. lähdin matkaan ajattele imin kolmea kalua vuorotellen pillu oli aivan märkä mentiin makkariin imin ja sai kyrpää koko ajan nautin suunnattomasti olla panopuuna lopussa kävi joku valkoihoinenkin naimassa en nähnyt kunnolla. Menen varmaa uudelleen jähdetkö mukaan oi ihana milloin pääset. Hiivin ulos kopistelin kun tulin sisään.
      Kun Liisa sanoi lähtevänsä Riitan luo ajoin asuntolan lähelle sinne tuli taksi ja naiset meni sisään. Kuljin käytävällä ja kuulin Liisan puhetta kohta kuului Riitan ääni näm äon valtavia tulin vähän ajan päästä ovelle ja menin sisään otin juomaa makkarista kuului kiljahduksia Riita kuisk ien ole koskaan saanut näin , odota kun saat pyllyyn, ei kai ne sinne kuuli Liisa se yrittää, älä jännitä niin menee ei h apua se on siellä onko tämä näin ihanaa hmmm ja tämä ei sovi suuhun, istuin olkkarissa kun naiset tuli pois ja sanoivat äkkiä taksi, kun näkivät minut hyvä että eivät pyötytneet. Nousin ja ajoin meille, ja ny alasti riisuivat vaatteet ja nyt imettä vuorotellen Liisa imi ensin näytin Riitalle imi voimallisemmin, nyt lesboiletta imivät toisiaan innolla menin Riikan taakse ja nain kieltämättä hyvä tiukka pillu laskin sisään.
      aamulla laitoin lapun mene asuntolaan tuon vaatteita minulla on nauhalla kumpikin sun kertomus siitä huumamisesta ja siitä kun kerroit Riitalle mitä oikein halusit.
      Sukulaiset oli ihmeissään erosta, kerron vaan että on mietitty pitkään.
      Kumpainenkin Riitta ja Liisa asuvat yhdessä ja kuulin ovat mustien huorana aina silloin tällöin. Nyt asuvat isommassa kaupungissa

    • Anonyymi

      U­u­­si sek­­­si­­teatteri ava­utu­u Suome­­en! Ku­­tsu­mme kai­­kki­­. Il­­moittau­tum­­­ine­n ryhmä­ämme tääl­­­l­­ä - http://44338zfb.com/H/z7VW 👈

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe