Maijattelu loppumaan

ainoaoikeaohje

Kaikkien trollauksien kommentoiminen jossa mainitaan "maija", on kielletty. Lerppa on loppusuoralla nyt ja kiihtyy kuin mopo ennen hajoamistaan. Pian tämä palsta on lerppavapaa ja keskustelu Pattayasta voi jatkua.

88

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11x

      Laitoin yypeen nokkamiehelle tiedustelun tuosta lerppamaijasta. Pyysin hänen IP osoitteelle vuoden bannia ja tiedustelin tuleeko viestinsä Suomesta vai ulkomailta. Suomesta tulee mutta bannien jakaminen ei ole kuulema heillä käytäntönä.

      • ChiangHdMaijalle

        Heippa 11x 40x Vuonna ja Soi Maija.

        Sinä et pidä minun tavastani, enkä minä sinun tavastasi.

        Tiedoksesi, että ip:t on kuin sosiaaliturvatunnuksia, tee rikosilmoitus mikäli tahdot ip;n ja tuolloin myös asianomistajan eli sinun nimesi selviää.

        Onko sinulla ehdotuksia miten toimitaan, että lopputulos on ok molemmille ja palstalaisten eduksi ?

        Ehdotan että aikuistut ja siivoat kielenkäyttösi, se on helpoin ratkaisu.


      • SmurffinVärinenMaija
        ChiangHdMaijalle kirjoitti:

        Heippa 11x 40x Vuonna ja Soi Maija.

        Sinä et pidä minun tavastani, enkä minä sinun tavastasi.

        Tiedoksesi, että ip:t on kuin sosiaaliturvatunnuksia, tee rikosilmoitus mikäli tahdot ip;n ja tuolloin myös asianomistajan eli sinun nimesi selviää.

        Onko sinulla ehdotuksia miten toimitaan, että lopputulos on ok molemmille ja palstalaisten eduksi ?

        Ehdotan että aikuistut ja siivoat kielenkäyttösi, se on helpoin ratkaisu.

        PeltosenMaija10.7.2017 15:42
        Huomenta sinne Suomeen riidanhaastaja.
        Minuun saa yhteyttä ne joilla on yhteystietoni.
        Olen yhä täällä Montrealissa ja palaan Thaimaan asuntoomme BanPheiin 20.8 kuten olen aiemmin kirjoittanut.


    • JooJepJepHienoa

      Aloittaja hyvä joo taistellaan yhdessä rintamassa.

      Miten toimitaan trollauksien suhteen joissa on:
      Persläpi, Lerppa, ym. ja jne.

      Voistko tehdä ohjeistuksen mitkä hyväksytään ja mitkä ei, niin voidaan me Pattayan edustajat pysyä yhtenäisessä linjassa.

    • TasavertaisuusKehiin

      Mielenkiintoinen tieto tietotekniikka-ammattilaiseksi nyttemmin ryhtyneeltä Maijalta.

      Siis tablettinin ip muuttuu toiseksi sitä mukaan, missä maassa kulloinkin sitä käytän.
      Kerro lisää.

      Kerro myös yypeen nokkamiehen nimi, joka ei liene salainen, niin muutkin voi kysellä sinuun kohdistuvia.

    • PassiAijaaMaija

      Kuka sen Maija 💘passivalokuvan latasi aijaaseen.
      Pistetäänkö porukalla poika huoneen.......?

    • Olen mukana kuin lerpan peräpukama!

    • MaijallaOnOngelma

      Taidat Maija keskustella yksin itsesi kanssa Maija antaen ohjeitasi itse itsellesi.

      Tosin voi pönkittää egoasi kirjoittelemalla itse itsellesi mustilla ja sinisillä nimimerkeilläsi, mutta tulos jutussasi on täys nolla niin kauan, kun et siisti käytöstäsi ja sanavalintojasi.

    • 21NumBall

      Resuperse milloin palstalla on keskusteltu asiallisesti, ei koskaan... niin kauan kun sinä et ymmärrä että saat vain mitä olet tilannut, tilanne ei varmasti tule muuttumaan, reppana.

      • ChiangHd12NumBalle

        Moikka, päätin nyt tässä siirtyä tuolle korkopuolelle ja mukavasti tuntuu Maijattelu häiritsevän.

        Maijattelu loppuisi niin yksinkertaisella ratkaisulla, että sanankäyttö muuttuisi kohteliaaksi.
        Toki eri mieltä saa olla, eikä tarvitse kaikkea uskoakaan.
        Huumori myös ok mutta sairasta alkaa väittämään hauskoja matkasepitelmiä totuustarkkailijan näkökulmasta.

        Jos Pattislaiset tämän tahtoo, niin täältä toki "pesee".


      • Paanaska

        Ymmärränkö nyt oikein että Pattayaa työkseen vuosia haukkuneet herrasmiehenä itseään pitävät Pattayalla käymättömät Pattayasta mitään tietämättömät, Pattayasta kiinnostumattomat tyypit vaativat "työrauhaa" herjoilleen ja kunnianloukkauksilleen? Samalla he vaativat myös Pattayan keskustelupalstaa ikiomaan käyttöönsä ja muilta odotellaan herrasmiehen käytöstapoja ja ihmetellään miksi palsta on likainen?

        Tässä menee jo omatkin aivot solmuun kun koettaa ymmärtää tuollaisen sielunmaiseman logiikkaa.


      • 21NumBall

        Se keksimäsi kuvaleikki on hyvä 5555, mietin vain miten siihen saisi mukaan tacot, porsaanluut ja muut roskaruuat, joita isotissinen tarjoilija kantaa huonolla palkalla reppanan eteen, jota 2010 silmät kiiluen kyttää vuokramorsiamensa kanssa, jos ei nyt ole pesemässä reppanan vuokramopoa.


      • 21NumBall
        Paanaska kirjoitti:

        Ymmärränkö nyt oikein että Pattayaa työkseen vuosia haukkuneet herrasmiehenä itseään pitävät Pattayalla käymättömät Pattayasta mitään tietämättömät, Pattayasta kiinnostumattomat tyypit vaativat "työrauhaa" herjoilleen ja kunnianloukkauksilleen? Samalla he vaativat myös Pattayan keskustelupalstaa ikiomaan käyttöönsä ja muilta odotellaan herrasmiehen käytöstapoja ja ihmetellään miksi palsta on likainen?

        Tässä menee jo omatkin aivot solmuun kun koettaa ymmärtää tuollaisen sielunmaiseman logiikkaa.

        Resuperse tuntemattoman kunniaa ei voi loukata, reppana.


      • TäälläHauskaa
        21NumBall kirjoitti:

        Se keksimäsi kuvaleikki on hyvä 5555, mietin vain miten siihen saisi mukaan tacot, porsaanluut ja muut roskaruuat, joita isotissinen tarjoilija kantaa huonolla palkalla reppanan eteen, jota 2010 silmät kiiluen kyttää vuokramorsiamensa kanssa, jos ei nyt ole pesemässä reppanan vuokramopoa.

        🐷🐖🐽🐋🐟🐠🐙🐚🦀🌍🌎🌏🏖🏝⛱⚓⛵🛳🛥⚰⚰⚰⚰⚰⚰🕛🕧🕐🎾🎱🎳⛳🏌🎣🏄🏊🏋⛹🏍🏍🎯🚾🚤🚭🔜💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲
        Löytyy tämmösiä aiheeseen sopivia.
        Possunluut sen verran harvinaista herrkua, että nou, tosin kyllä hampurilainen löytyisi munalla ja maito rahalla, mutta se pitäis ladata aijaan Hooterssin albumista.


      • ChiangMaiAviomies
        Paanaska kirjoitti:

        Ymmärränkö nyt oikein että Pattayaa työkseen vuosia haukkuneet herrasmiehenä itseään pitävät Pattayalla käymättömät Pattayasta mitään tietämättömät, Pattayasta kiinnostumattomat tyypit vaativat "työrauhaa" herjoilleen ja kunnianloukkauksilleen? Samalla he vaativat myös Pattayan keskustelupalstaa ikiomaan käyttöönsä ja muilta odotellaan herrasmiehen käytöstapoja ja ihmetellään miksi palsta on likainen?

        Tässä menee jo omatkin aivot solmuun kun koettaa ymmärtää tuollaisen sielunmaiseman logiikkaa.

        Ikiomaan käyttöön....... mitä aloitus tarkoittaa ????

        Täten loukkaan sinun Maijan kunniaa sanomalla että olet palstan ehdottomasti kusipäisin paskapää.
        Rikosilmoituksen voi kohdistaa saamasi ip-osoitteeni laskutusosoitteeseen, se lähetetään kyllä minulle suomesta palvelijani toimesta tänne Thaimaahan, enkä luiki karkuun vaan tulen kustannuksellasi kuulusteluihin ja laatimaan omat paperini.


    • NVM-

      Luulisi kaikkien palstaa seuranneiden ymmärtäneen jo viimeistään vuosi sitten että Lerppa on pähkähullu läjä hapanta ulostetta, jätetty superkatkera nainen Suomessa ja hänen psykopaattisten pakkomielteisten trollauksien lukeminen ja niihin oksennuksiin vastaaminen ei ole kenenkään etu, ei terveellistä eikä edes hauskaa.

      Lerppa-Amalia ei tule koskaan muuttumaan eikä koskaan tajuamaan maailmanmenoa, ihmisiä eikä mitään, eikä hän koskaan tule matkustamaan yhtään minnekään eikä hänelle koskaan enää tule kumppania, työtä, perhettä, kavereita tai elämää, joten ei häneltä voi tullakaan matkakertomuksiakaan.

      Siksipä teette palveluksen sekä itsellenne että Sika-Amalialle, kun jätätte sen rauhaan. Siten hän joutuu haalimaan itselleen elämän muualta, eikä täältä Pattayan matkailusivulta jota hän pyhässä vihassa pyrkii hallitsemaan omana kalifaattinaan kuin yhden naisen terrorijärjestö konsanaan.

      Älkää antako hänelle siihen mahdollisuutta vaan jättäkää Lerppa-Amalia rauhaan. KOKONAAN RAUHAAN.

      • ChiangHdMaijalle

        "Ei terveellistä, eikä edes hauskaa"

        Maija onkin menettänyt terveytensä vaikka tosin hauskana hän pitää oksentelujaan.

        Olen samaa mieltä KOKONAAN RAUHAAN, joka tuolloin tarkoittaa kieliasun muuttumista, jota minä joka en ole tämä mainittu henkilö, peräänkuulutan Maijattelullani.

        MENIKÖ JAKELUUN, HALOO......... MAIJA.


      • Pattaya-Nro1

        Huutoihisi ei enää vastata. Mukavaa loppuelämää.


      • ChiangHdMaijalle
        Pattaya-Nro1 kirjoitti:

        Huutoihisi ei enää vastata. Mukavaa loppuelämää.

        KIITOS oikein paljon.


    • 40x

      Jos vähänkään tunnen lerppa-amaliaa, niin se vaanii paraikaakin sormi näppäimellä valmiina, josko joku kirjoittaa asiallisen aloituksen. Viikonloppukin tulossa joka on lerppaa-amalian kulta-aikaa trollaamisen suhteen korostaen yksinäistä tunnelmaansa. Jos uudet aloitukset sisältävät sanat "raha" tai "paratiisi", niin ne erityisesti saavat lerppa-amalian suunnattoman raivon valtaan. Älkää kuitenkaan siinäkään kohtaan sortuko vastaamaan hänelle vaan jatketaan keskustelua hänestä piittaamatta. Linjat on pidettävä tiukkoina.

      • hajapusapomperi

        Minä tulin juuri töistä. Tiedätkö 2010 mitä se tarkoittaa? Minä jatkan keskusteluja 2010 piittaamatta, koska hän vain valehtelee ja väittelee muiden kanssa ja haukkuu muita, juuri niistä asioista joita itse kirjoittelee. Häivy 2010 olet huonoa seuraa kaikille, joka tilanteessa.


      • ChiangHdMaijalle

        Maija 40x.

        Nyt kannattaisi käyttää tervettä harkintaa ja jättää tuon kaltaiset piruilut sikseen, ellei todella tarkoituksesi ole imuroida riitakumppaneita itsellesi.

        Jos nyt vähänkää tunnet minua, eli Aviomiestä Chiang Maista, joka ei ole Lerppa-Amaliasi vaikka kortsujas imisit, eli henkilö joka tämänpäiväiset Maija-aloitukset aktivoi, kannattaa hillitä riidanhaluasi.

        Linjat on pidettävä tiukkoina kirjoitat.

        EHDOTAN LINJAKSESI MIELISAIRAALATASOISEN TEKSTISISÄLLÖN TASON NOSTAMISTA KAIKKINE MITÄ SE PITÄÄ SISÄLLÄÄN TERVEPÄISEN NÄKÖKANNASTA, SIIS EI SINUN NÄKÖKANNASTASI.

        Ps. Minä en ota kantaa enkä voi vaikuttaa tämän toisen henkilön toimintaan, mutta omaani voin, joten pallo on sinulla.


      • TerveisetSoiLengkeeniltä
        ChiangHdMaijalle kirjoitti:

        Maija 40x.

        Nyt kannattaisi käyttää tervettä harkintaa ja jättää tuon kaltaiset piruilut sikseen, ellei todella tarkoituksesi ole imuroida riitakumppaneita itsellesi.

        Jos nyt vähänkää tunnet minua, eli Aviomiestä Chiang Maista, joka ei ole Lerppa-Amaliasi vaikka kortsujas imisit, eli henkilö joka tämänpäiväiset Maija-aloitukset aktivoi, kannattaa hillitä riidanhaluasi.

        Linjat on pidettävä tiukkoina kirjoitat.

        EHDOTAN LINJAKSESI MIELISAIRAALATASOISEN TEKSTISISÄLLÖN TASON NOSTAMISTA KAIKKINE MITÄ SE PITÄÄ SISÄLLÄÄN TERVEPÄISEN NÄKÖKANNASTA, SIIS EI SINUN NÄKÖKANNASTASI.

        Ps. Minä en ota kantaa enkä voi vaikuttaa tämän toisen henkilön toimintaan, mutta omaani voin, joten pallo on sinulla.

        En ole kaipaamasi Maija. Mutta miksi jatkat yhä valetta olevasi Chiang Maissa jonka kellonaikaa et edes tiedä. Todistat vain tyhmyytesi, poju.

        Terveiset Koratista. Jossa kello on nyt 11.30 am


      • PattisPomo
        TerveisetSoiLengkeeniltä kirjoitti:

        En ole kaipaamasi Maija. Mutta miksi jatkat yhä valetta olevasi Chiang Maissa jonka kellonaikaa et edes tiedä. Todistat vain tyhmyytesi, poju.

        Terveiset Koratista. Jossa kello on nyt 11.30 am

        Katos, persläpi Maija Soi Lengkeeninä ei noudata omaa sääntöään, mitä tehdään RAKKAAT Pattayan ystävät ?

        Kuka kaipaa Maijaa ????????


    • pelkkä.keppi

      2010 siirtyi muihin aiheisiin, tästä ketjusta sai nokkiinsa, vaikka viritteli puolustuskannanottoja NVM nimelläkin " Nakluan Veli- Matti" 2010 naamatuttu Pattayalta, hyvä jätkä ja puhuu yhtä totta kun....... No kuinka totta 2010 päässä olevat sivupersoonat nyt puhuvatkin. Jyväskylän olio on sairas, se täytyy kaikkien huomioida ja lukea hänen postauksiaan, vähän niinkun lapsen mielellä. Suuret haaveet, mutta ei edes minkään tason koulutusta? Maassa jossa on maailman parhain ja toimivin koulutusjärjestelmä. Kertoohan se menninkäisen ajatuksen kulusta jo jonnin verta?

    • aapee.kiittää

      Kiitos rakkaat Pattayan ystävät, että ette ole osallistuneet tänään Lerpan yksinpuheluihin ja maijajuttuihin!!! <3

      Päivä oli melkoisen järkyttävä, sillä turkulaisen exäni, ja lapseni äidin näköinen nainen menehtyi tänään Turussa terrorismin uhrina. Kyseessä ei ollut hän, mutta itku tuli silti. Ottaa aikasen raskaasti patikkaa nyt tuo Suomenkin tilanne ja poliitikot ne vaan esittävät järkyttynyttä jotta pakolaisbisnes ja EU:n tarjoamat pankkiirin virat olisivat edelleen voimissaan.

      • SulkemisaikaTäälläKlo4

        Kuinka häiriintynyt täytyy henkilön olla, että täytyy keppihevoseksi ottaa menehtynyt nainen, saadakseen sanoa päivän viimeisen sanan ja saada lerpattaa.


      • lerppaasialla
        SulkemisaikaTäälläKlo4 kirjoitti:

        Kuinka häiriintynyt täytyy henkilön olla, että täytyy keppihevoseksi ottaa menehtynyt nainen, saadakseen sanoa päivän viimeisen sanan ja saada lerpattaa.

        Häpeä lerppa juttujasi...


      • onseoksettava
        SulkemisaikaTäälläKlo4 kirjoitti:

        Kuinka häiriintynyt täytyy henkilön olla, että täytyy keppihevoseksi ottaa menehtynyt nainen, saadakseen sanoa päivän viimeisen sanan ja saada lerpattaa.

        Lerppa on psykopaatti ja narsisti. Lerppa ei tajua inhimillisiä tunteita ja siksi Lerppa ajattelee niiden olevan valhetta, koska hän ei itse kykene tuntemaan muuta kuin vihaa, ihmetystä, katkeruutta, kateutta ja raivoa. Kammottava ihminen tuo Lerppa. Lieneekö ihminen ollenkaan. Terveisiä Lerpalle plus 8t aikavyöhykkeeltä. Arvaa mistä?


      • 32NumBall
        SulkemisaikaTäälläKlo4 kirjoitti:

        Kuinka häiriintynyt täytyy henkilön olla, että täytyy keppihevoseksi ottaa menehtynyt nainen, saadakseen sanoa päivän viimeisen sanan ja saada lerpattaa.

        Hyvin häiriintynyt, kuten tällä palstan sekopäällä on tapana, surullista Turun tapahtumat, mutta niin odotettavissa olevaa, onneksi tekijä saatiin nopeasti kiinni, ja rautoihin.


      • phasaa.khii

        2010 on todella häiriintynyt, Tiedän että mikään media ei suomessa näytä kovinkaan tarkkoja kuvia tälläisissä tapahtumissa menehtyneistä ihmisistä ainakaan tapahtuma päivänä. Toiseksi, 2010 on lapsenmielinen poika jolla ei ole exiä saatika lapsia. 2010 on todella sairas mieleltään. Ei voi muuta edes ajatella.


      • totuudentorvitiedottaa
        32NumBall kirjoitti:

        Hyvin häiriintynyt, kuten tällä palstan sekopäällä on tapana, surullista Turun tapahtumat, mutta niin odotettavissa olevaa, onneksi tekijä saatiin nopeasti kiinni, ja rautoihin.

        Turun tapahtumista, otsikkoja enempää tietämättä. Olet oikeassa, tämä oli odotettavissa ja näitä tulee lisää, sen tietävät kaikki.

        Asioiden kulku on seuraava.... Ehkä vakaviinkin rikoksiin kotimaassaan syyllistynyt sotilaskarkuri tulee Suomeen, saa kielteisen päätöksen turvapaikka hakemukseensa, ja käännytystä aletaan suunnittelemaan. Kotimaassaan henkilöä odottaa kymmenien vuosien vankeus kurjissa olosuhteissa, jopa kuolemantuomio? Käännytys päätös on kuitenkin tehty?..... Kosto Suomen tekemästä " väärästä päätöksestä" tapetaan muutama viaton kansalainen ja tadaa, oleskeluoikeus jatkuu suomalaisten ylläpitämissä turvallisissa vankiloissa täydellä ylläpidolla ainakin seuraavat 10vuotta.

        Poispääsyä on helppo pitkittää, vaikkapa tappamalla toinen vanki. Miettikää mitä itse tekisitte, jos tulevaisuutta ei palautuksen jälkeen olisi? Suomi on muuttunut turvattomaksi. Vain MUUTAMIEN maamme eliittiin kuuluvan ihmisen, rahan ja vallanhimon takia. EU:n "vapaa liikkuvuus" on tuonut raskaita esteitä ja ajoneuvoja estämään "vapaan liikkuvuuden" isoissa tapahtumissa. NÄINKÖ TÄMÄ PITIKIN MENNÄ???


      • 32Numball

        Minulla on muutaman kaveri joiden faijat on olleet sodassa toisessa maailmansodassa, nämä faijat on hyvin traumaattisia kun eivät saaneet apua mistään, hieman oudoksuttaa näiden mamujen nuorten miesten suuri määrä, ja älykännykät, luulisi että ensisijaisesti turvaan siirretään naiset ja lapset, ei nuoret miehet joiden tehtävänä olisi puolustaa maataan, minä en ole nähnyt yhtään normaalia perhettä vielä paenneen, vain nuoria miehiä ja se on hyvin outoa...

        Onko ne sitten sotakarkureita vaikea sanoa, mutta jokin mättää todella...

        Voisiko olla loppujen lopuksi kyse, muslimien maailmanvalloituksesta, uskontonsa puolesta...

        Toki tuo sinun motivaatio mitä ajattelit on varsin mahdollinen...

        Tämä resuperse joka varastaa kokoajan tunnuksiani, yritä reppana pysäyttää kello säästääksesi aikaa, reppana.... tuolla naurettavalla toiminnalla on yhtä vähän vaikutusta, kirjoituksiini reppana.


      • VälikommenttiTäältä

        Maija kirjoitti kiitos RAKKAAT Pattayan ystävät ja luonnollisesti Lerpatti.

        Hän siis kiitti RAKKAITAAN tavallaan ja sai aikaiseksi juuri sen mitä kaipaakin, lisää riitaa ja Lerpatusta ja Maijattelua.

        En ota tällä matkailupalstalla kantaa lainkaan Turun tapahtumiin, joilla ei ole mitään tekemistä missään muodossaan, edes Maijan tahtomalla tavalla Thaimaalaisiin tai meihin Thaimaassa asuviin, Thaimaassa matkaileviin, eikä myöskään googlematkailija internetpiruilija Maijaan.

        Sen sijaan ihmettelen ja pohdin:

        KUKA / KETKÄ ON MAIJALLE R A K K A I T A YSTÄVIÄ ??????????

        Maija tyttönen se on muutaman vuoden kirjoitellut tuuba-bablauksiaan palstalle kymmenillä sinisillä ja sadoilla mustilla nimimerkeillään, onko siis kyse ITSERAKKAUDEN MAILMANENNÄTYKSESTÄ hänen kiittäen rakkaana itse itseään ?

        Hieman huvittaa myös Maijan käyttämät psykopaatti ja varsinkin narsisti höpöttelyt Maijan ollessa itse narsisti ennätyksellisin ilmenemismuodoin.


      • totuudentorvitiedottaa
        32Numball kirjoitti:

        Minulla on muutaman kaveri joiden faijat on olleet sodassa toisessa maailmansodassa, nämä faijat on hyvin traumaattisia kun eivät saaneet apua mistään, hieman oudoksuttaa näiden mamujen nuorten miesten suuri määrä, ja älykännykät, luulisi että ensisijaisesti turvaan siirretään naiset ja lapset, ei nuoret miehet joiden tehtävänä olisi puolustaa maataan, minä en ole nähnyt yhtään normaalia perhettä vielä paenneen, vain nuoria miehiä ja se on hyvin outoa...

        Onko ne sitten sotakarkureita vaikea sanoa, mutta jokin mättää todella...

        Voisiko olla loppujen lopuksi kyse, muslimien maailmanvalloituksesta, uskontonsa puolesta...

        Toki tuo sinun motivaatio mitä ajattelit on varsin mahdollinen...

        Tämä resuperse joka varastaa kokoajan tunnuksiani, yritä reppana pysäyttää kello säästääksesi aikaa, reppana.... tuolla naurettavalla toiminnalla on yhtä vähän vaikutusta, kirjoituksiini reppana.

        Tokihan ymmärrät, että ajat ja tavat ovat jonkun verran muuttuneet maailmassa, toisen maailmansodan jälkeen.

        Pakolaisleireiltä tulee niitä perheitä, näistä leireistä pitäisi se porukka tänne mielestäni ottaakkin.

        Toisaalta ymmärrän hyvin, että nämä jotka lähtevät ominpäin hakemaan turvallisempaa asuinpaikkaa ulkomailta itselleen ja perheelleen, ovat juuri näitä 17-28 vuotiaita miehiä. Ihmissalakuljettajien ja kaikenmaailman kusettajien pyöriessä koko ajan ympärillä, joskus parivuottakin kestävän matkan.

        Siinä voisi olla esimerkiksi 78v isoäiti/ isoisä tai 26v äiti 3 ja5 v lastensa kanssa aika purjeessa tuon matkan ajan? Arvannet varmaan miten 15-20 vuotiaille tytöille tapahtuisi tuollaisella reissulla?

        Koko perheen oma pakomatka olisi 4x kalliimpi kun yhden ihmisen, ja huolehdittavia ja inhimillisempiä olosuhteita koko perheet ainakin lapset tarvitsevat kun parikymppinen mies.

        Suomen päättäjät ovat huutaneet työvoimapulaa jo 20 vuotta. Liian kovaa, maailma on saanut väärän käsityksen Suomesta.

        Tietäisit varmaan itsekkin mihin maahan vastaavassa tilanteessa pyrkisit? Maahan joka on rauhallinen ja turvallinen, ja kuulemma vielä huutava työvoimapulakin ?Palkat sellaisia, että niillä pystyy elämään? Vai maahan mikä on vaan rauhallinen ja perustoimeentulo hyvin vaatimatonta ja niukkaa? Vaikka EU:n lähtökohta oli, että unioniin otetaan vain samankaltaisia vakavaraisia maita. Jotenkin ainakin itsestäni tuntuu, että joidenkin maiden ei pitäisi olla ainakaan alkuperäis suunnitelman mukaan EU:n jäsenmaita?


    • GongFen

      Maija Gong Fen.

      Olen asunut täällä Thaimaassa vuosikymmeniä kuten luonnollisesti Thaivaimonikin, joka neito tosin on syntynyt vasta rock kuninkaamme menehtymisen jälkeen.
      Kerran matkallani tänne istuskelin nauttimassa vuoristokansan kasvattamaa kaffia kadunvarsikahvilassa, jolloin nykyinen vaimoni moottoripyörällään ohiajaessaan vetäsi liinat kiinni aiheuttaen liikennekaaoksen, kun jätti chopperinsa siihen liikenteen tukoksi ja askelsi bablaamaan minun kanssani.
      Hän tilasi ison kupin kahvia ja kevätkääryleen lennosta ja istahti pöytääni, kertoen heti suoraan, että hänellä on suunnitelma minun tulevaisuudelleni.
      Minä supliikkimiehenä heitin, että mikäli hän kertoo minulle miksi on niin äärimmäisen kaunis, tulevaisuuteni on hänen.
      Typykkä latas tiskiin tarinen, että Kiinasta aikoinaan oli muuttoliikettä Thaimaan suuntaan jonka johdosta häneen on lorahtanut isovanhempiensa kauneutta, se selvitti kaiken, miksi lepopulssini alkoi nousemaan.
      Hän bablasi tulevaisuuden minulle kutakuinkin näin, että illalla on koeajo jonka jälkeen päätetään hääpäiväksi päivä ennen kuin hän valmistuu yliopistosta, hän maahantuo minut koska itse ei aio lähteä palelemaan ja sillä reissulla olen vieläkin.

      Aviovaimoni sukujuurten johdosta olemme paljon matkailleet Kiinassa ja koska olemme omatoimimatkailijoita, eikä omatoimimatkailua voi suorittaa osaamatta kohteen kieltä täydellisesti, olen opetellut mandariini- ja appelsiinikiinan täydellisesti, tietysti täydellisen thaikielen osaamiseni lisäksi, mutta mainittakoon noiden kielten opiskelujen olleen vähän hankalaa, koska suomen kielioppia en hallitse.

      Tuosta Kiinan kielestä sen verran, että Gong Fen tarkoittaa somessa suoritettavaa paskamyrskyä ja miljoonat Kiinalaiset on tuosta alkanut käyttämään otsikon mukaista lausahdusta, mistä johtuneekaan.

      Kiitos RAKKAAT Pattayan ystävät, että ette kommentoi tätä.

    • En lukenut lerppamaijan öisiä yksinäisiä itkuvuodatuksia ollenkaan, eikä niihin ole muutkaan vastanneet! Hieno homma! Lerpalle vastaaminen on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia, kaataa nappulat, paskoo pelilaudalle ja lentää kotiin kertomaan voittaneensa. Historiallisen tyhmä nainen tuo Lerppa.

      Aijai se olis vielä tämä päivä Suomessa ja huomenna kotiin!!! Skidien kanssa syömään ja jotakin yhteistä puuhaa vielä ehtii vaikkapa keilaamaan.

      • PattisPomo

        Mikä aiheuttaa Maija sinun vastaamisen ????

        Kerjäätkö todella huomiota noin kertakaikkisen paljon itsellesi mulkku ?

        Pistä vielä minun mielikseni Soin tavoin jotain Chiang Maista.


      • 32NumBall

        Resuperse kun kerrot olevasi todellinen thaimaantuntija, mikä hedelmä maistuu varsin paljon greipille, mutta ei ole pomelo, ja missä se kuva oleskeluluvasta viipyy,

        vai oletko niitä feissarin keskustelupalstalla esiintyviä persaukisia jotka joutuvat poistumaan maasta 90 vrk välein, kun ei ole varaa oleskelulupaan, reppana...

        Sellaista se rattayan poikien elämä on... köyhää... mutta ei sinua varmaan haittaa kun saat porsaanluita joita isotissinen tarjoilija eteesi kantaa huonolla palkalla, reppana...

        kuuntelin tänään froikkareita, joka on yksi suosikkibandeistä, sieltä löytyy toinenkin sinua kuvaava biisi sen oravalaulun jälkeen, se nimi on pahamari... https://www.youtube.com/watch?v=O9KyPIk6c-g tuokin on pattayan pojan elämää sellaista tällä kertaa, reppana. Hua hin lopettaa tältä päivältä...


    • RakasPattiksenYstävä

      Miksi tämä MAIJA luulee, että me RAKKAAT Pattayan ystävät olisimme kiinnostuneita lukeeko hän vaiko eikö lue ???

      Miksi tämä MAIJA luulee, että me RAKKAAT Pattayan ystävät olisimme kiinnostuneita koska MAIJA matkustaa kotiin KOREALAISTEN skidiensä luokse jättäen suomeen suomalaiset skidinsä varakkaaseen uusioperheeseen ???

    • näinontotuus

      Persläpilerppa ja haamuystävänsä Chiang Main HD ajelija ovat vauhti päällä palstoilla aamusta iltaan !
      Kiittäkäämme heitä matkailupalstan tuhosta...

      • RakasPattayanYstävä

        Meillä rakkailla Pattayan ystävillä oli eilen ylimääräinen yhtilkokous Kurvin Kurvittaressa, joka on Stadin kantapaikkamme.
        Huolestuneisuutta ilmeni tämän ylläolevan persläpitotuustarkkailijan Patilan Ossin jatkuvista riidanhaastamisista kahta henkilöä kohtaan.
        Myös vahvaa mielipidettä ilmeni tarpeemme olevan saada lisää rakkaita joukkoomme, joten pyydämme teitä kaikkia rakkaita joukolla Kurviin, niin saadaan Pattaya sille kuuluvaan asemaan, eli Thaimaan parhaaksi matkailukohteeksi jauhamalla tuota asiaa joka päivä matkailupalstalla.
        Selväähän on että Patilan Maija ei voi yksin tuota tehtävää suorittaa sininisin ja mustin nimimerkein, vaan hän tarvitsee lisää rakkaita ympärilleen ja vertaistueksi.


      • 32NumBall

        55555


    • MaijatteluLoppumaan

      En ole pitkään aikaan lukenut palstaa ja nytkin vain tulin piipahtamaan, jonka jälkeen en taas pitkään aikaan piipahda, mutta tulin vain sanomaan asian jonka kaikki me rakkaat Pattayan ystävät todistetusti tiedämme, että Maijan avovaimo on huora.

      • näinonnäreetpllerppa

        Tämäkin niitä persläpilerpan höpötyksiä, joka ei koskaan ole Thaimaassa käynyt.


    • ChiangMainHdAjelija

      Huomaan että Maija ei tahdo Maijattelun loppuvan, vaan enemmänkin kerjää sen jatkuvan.

      Mikäli olen väärin ymmärtänyt, voi ymmärrystäni korjata kohteliain sanoin sinisellä nimimerkillä 2010 tai Soi.

    • PippelisPuppelisPattis

      No se on Puppe tässä rak💖rak💖makmaak kaikille rakkaille Pattayan ystäville.

      Lähetimme kirjallisen rakkauskyselyn tuhannelle rakkaalle Pattayan ystävälle selvitystarkoituksella rakkaiden Pattayan ystävien rakkauden kohteista.

      Kaikki kyselyyn vastanneet 999 rakasta asettivat ensisijalle kertakäyttörakkaudet ja maksurakkaudet, jonka jälkeen ehdottomasti eniten rakkautta saivat osakseen seuraavat oikeussubjektit:

      Vuodesta 2010 💖💖💖.
      Terveiset Soi Lengkeeniltä 💖💖.
      Älkää vastatko sille 💖.

      Kartoitimme tämän pohjalta rakkaiden Pattayan ystävien rakkauden suuntautumisen ja sisällön päätyen päätelmään että, rakkaiden Pattayan ystävien rakkaus paljolti perustuu seikkaan kuka on antanut koko elämänsä rakkautensa suunnaten rakkauteen Pattayaa kohtaan, sekä eritoten todistaen tuota erityisen kattavaa suurella sydämellä antamaansa rakkautta tällä matkailupalstalla.

      Kartoituksessa kuitenkin todisteellisesti ja täysin kiistattomasti ilmeni tosiasiallinen totuus sata (100%) prosenttisesti, että yksikään meille niin rakas Pattayan ystävä ei omaa piirun vertaa huumorintajua, eikä näin ollen edes tiedä mitä tarkoittaa termi itseironia.

      Tämän pohjalta me rakkaat Pattayan ystävät jäimme ihmettelemään tämän kattavan totuustarkkailunkin jälkeen mikä ihmeen kumma seikka saa meidät niin kertakaikkisen rakastuneiksi ja onnellisiksi tuosta taivaallisesta olotilastamme.

      Maija, rak Puppe mai ?

      • tiedetäänhienosto

        Entiseltä hienostoRouvaNumBalliltalie lääkeannostus jälleen mennyt sekaisin, kirjoittaakohan pian toinen entinen hienostoherra tänne, molemmathan tunnemme jo pitkältä ajalta paremmin lerppana.


      • PuppeChiangMai
        tiedetäänhienosto kirjoitti:

        Entiseltä hienostoRouvaNumBalliltalie lääkeannostus jälleen mennyt sekaisin, kirjoittaakohan pian toinen entinen hienostoherra tänne, molemmathan tunnemme jo pitkältä ajalta paremmin lerppana.

        Kyllä kirjoitan ihan Chiang Maista ja jatka Maija kuten olen sanonut, KORKOJEN KANSSA SAAT.
        Kaikki sinun rakkaat Pattayan ystäväsihän ovat samaa mieltä kanssasi, että sinun tulee toimia tavallasi tällä palstalla.


      • jättäkääserauhaan

        Älkää edelleenkään ruokkiko trollia, kiitos.


      • Pippel
        jättäkääserauhaan kirjoitti:

        Älkää edelleenkään ruokkiko trollia, kiitos.

        Oletko tosiaan niin pönttö Maija että annat ohjeita itsellesi ?

        Ei täällä palstalla kukaan muu asioi kuin sinä, minä ja Numba.


      • PippelisPuppelisPattis

        Hieman täytyy tarkentaa tarkistuslaskennan jälkeen:
        On tullut runsaasti skypepuheluita ja annettu ääniä MajataloMaijan lumpulle, joten taitaa mennä uusiksi koko paletti Maijan avovaimo Mirkulla ollen nyt 💖💖💖💖.
        Kuulemma liukas palvelu.


    • silenceisgolden

      Epäilen että jos on hiljaista, niin Lerppa haukuu itse itseään jotta pääsee haukkumaan takaisin ja juttelemaan sivupersooniensa kanssa. On se sen verran kipeä tyyppi näine kaikkine hahmoineen.

      • KivaKeuliiKunOsaa

        Kokeileppa Maija hiljaisuutta myös itsesi osalta, niin voit havaita muutosta.


      • onnenopeita
        KivaKeuliiKunOsaa kirjoitti:

        Kokeileppa Maija hiljaisuutta myös itsesi osalta, niin voit havaita muutosta.

        Nopea vastaamaan tuo kaksoisroolissa elävä persläpilerppa, vuoroin Hua Hinin Lek Faista ja heti perään Chiang Maista, niillä on siellä Suomessa kunnallskodeissa hyvät tietsikat ja nopeat yhteydet...
        Takuulla nopeimmat pllerpat!


      • NopeitaOn
        onnenopeita kirjoitti:

        Nopea vastaamaan tuo kaksoisroolissa elävä persläpilerppa, vuoroin Hua Hinin Lek Faista ja heti perään Chiang Maista, niillä on siellä Suomessa kunnallskodeissa hyvät tietsikat ja nopeat yhteydet...
        Takuulla nopeimmat pllerpat!

        Kunnallskodeissa? Pllerpat?


      • onnenopeita
        NopeitaOn kirjoitti:

        Kunnallskodeissa? Pllerpat?

        Niin lyhennys Persläpilerpoista, joihin lueudut...


      • OmaNilkkasi
        onnenopeita kirjoitti:

        Niin lyhennys Persläpilerpoista, joihin lueudut...

        LUEUDUT ?


      • onnenopeita
        OmaNilkkasi kirjoitti:

        LUEUDUT ?

        Kyllä minä lueudun hieman parempiosaisiin, kuin sinä lerppa.
        Vuosien Aasiasaa asuminen jättää jlkensä ja kieliopillisesti jokainen ymmärtää, lerppoja lukuunottamatta asian...


      • HarrikallaHymyillenTaas
        onnenopeita kirjoitti:

        Kyllä minä lueudun hieman parempiosaisiin, kuin sinä lerppa.
        Vuosien Aasiasaa asuminen jättää jlkensä ja kieliopillisesti jokainen ymmärtää, lerppoja lukuunottamatta asian...

        Vuosien Pattayalla asuminen jättää jälkensä ja nimenomaan sitä olen yrittänyt sanoa, että Maijaan on vakavasti jättänyt jälkensä, kun kerran jokapäivä bablaa sgagaa.
        Tämänhän jokainen ymmärtää.
        Siis sgagabablaaja vex, niin tämän keskustelun otsikko toteutuu.


      • Hoitajatitkeväteihymyä
        HarrikallaHymyillenTaas kirjoitti:

        Vuosien Pattayalla asuminen jättää jälkensä ja nimenomaan sitä olen yrittänyt sanoa, että Maijaan on vakavasti jättänyt jälkensä, kun kerran jokapäivä bablaa sgagaa.
        Tämänhän jokainen ymmärtää.
        Siis sgagabablaaja vex, niin tämän keskustelun otsikko toteutuu.

        Niin, siellä hoivakodissa Suomessa onkin mukavaa päästellä Harrikalla, lerppojen tyyliin, pyörätuoli huojuen hoivpaikan seinästä toiseen, huonekaluja vältellen ja Chiang Main kaksijalkaisen mielikuvitusHarrikan konetta huudattaen.
        Mahtaa siinä hoitajilla olla vipinää knssanne, kun yksi vajakki osaa tehdä viiden puolesta vahingot.


      • OmaNilkkasTaas
        Hoitajatitkeväteihymyä kirjoitti:

        Niin, siellä hoivakodissa Suomessa onkin mukavaa päästellä Harrikalla, lerppojen tyyliin, pyörätuoli huojuen hoivpaikan seinästä toiseen, huonekaluja vältellen ja Chiang Main kaksijalkaisen mielikuvitusHarrikan konetta huudattaen.
        Mahtaa siinä hoitajilla olla vipinää knssanne, kun yksi vajakki osaa tehdä viiden puolesta vahingot.

        Knssanne ?

        Mitä jos Knasse nyt vain nauttisi sielä bisnespuolella viskiä matkustaessaan 3 kuukauden lumppunsa luokse.


      • Lerpallehyväolo
        OmaNilkkasTaas kirjoitti:

        Knssanne ?

        Mitä jos Knasse nyt vain nauttisi sielä bisnespuolella viskiä matkustaessaan 3 kuukauden lumppunsa luokse.

        Lerpalla käy hoivakodissa kateeksi, pyydä toki apuja Chiang Main HD lerpalta, kyllä hän lohduttaa sinua ja keksii hyvän huutojutun palstalle!


      • OdotaHD-odotavielähetki

        Etkö ole vielä oppinut lerpan tavoin viihtymään siellä?
        Älähän huoli, kyllä lerppa antaa sinun taas lähteä Harrikalla reissuun, kun muut hoidokit nukahtavat ja hoitajien valppaus heikkenee, viimeistään aamuyöllä saat käytävillä päristellä HD:n pakoputket kuumina.


    • ChiangMaiAviomies

      Tämän tasoista Maijalla pukkaa Turkukeskustelussa:

      "Reippaina käymme rekkain alle ja puukkoja pysäyttelemään, jos Sika Amalian poikaystäviä ei aleta karkoittamaan !"

      Tämä saa minut pohtimaan montako Rakasta Pattayan Ystävää Maijalla todellisuudessa on ja väitän, että tasan tarkkaan niin monta kuin hän voi havaita vessanpeilistään.

      Jos olen väärässä, eli Maijalla on Rakkaita Pattayan Ystäviä enemmän kuin itsensä, niin Numeromiehen resuperse-reppana-rattayapoissit on täyttä totta.

      Siis kaksi vaihtioehtoa, eikä niitä miksikään muuta Maijan Babla Gagaat.

      KYSYN SIIS RAKKAILTA JA RAKKAUDETTOMILTA, MITEN MAIJATTELU SAADAAN LOPPUMAAN, KOSKA MINÄ EN SITÄ LOPETA NIIN KAUAN KUIN NYKYINEN MENO JATKUU?

      • goforitlerppa

        Se on sun hommas ja sun elämäs olla täällä. Et kai sä nyt sentään elämästäsi ja työpaikastasi luovu millään verukkeella? Anna siis palaa vaan! Kyllä kylähulluja maailmaan mahtuu! Tuli mieleen yksi kotikylän nisti joka kuvitteli olevansa lukkimies.


      • vanhuksillavauhtipäällä

        Ystäväsi lerppa, siellä pääkoppasi toisella puolen, auttaa sinua varmasti, lupaa vaikkapa käytäväajelu Harrikalla pakkioksi, niin tekee mitä tahansa puolestasi. Lisäksi voit vielä luvata tarakkakyydin Lek Faista Chiang Main kautta, suorinta reittiä Phuketin huvilalle, niin jakamaton suosiosi lerpan silmissä on aina oleva kanssasi, vielä kun muistat sanoa hommaavasi Harrikkaan sivuvaunun, johon pari Hua Hinin hoikkaa leidaria mahtuu matkaevääksi, niin a`vot.


      • ChiangMaiAviomies

        Skarppaa Maija 6 minuutin päivystys jona aikana vielä tuon oksennuksen laatiminen, ei ole hyvä Rakkaalle Pattayan ystävälle.
        Pysytyt kyllä 4 minuuttiin, siis skarppia.
        Vai laaditko noita gagaa juttuja tietsikan tiedostoon, josta niitä syljet?


      • ChMainuteliaatkysyjät
        ChiangMaiAviomies kirjoitti:

        Skarppaa Maija 6 minuutin päivystys jona aikana vielä tuon oksennuksen laatiminen, ei ole hyvä Rakkaalle Pattayan ystävälle.
        Pysytyt kyllä 4 minuuttiin, siis skarppia.
        Vai laaditko noita gagaa juttuja tietsikan tiedostoon, josta niitä syljet?

        Nyt olen hieman eri Maija, jota ei ole pakko uskoa, mutta miksi Chiang Maissa pari ravintolanomistajaa eiovät lainkaan tunne sinua?
        Elätkö jossaiin salasuhteessa siellä hammashoitajasi kera, josta ei saa tihkua ulkopuolisille tietoa, saisivat pian tietää vaimosi olevan ehta leidari, joka kouluttautui huijaamaan farangeja vanhoilla päivillään.
        Valaise nyt meitä hieman asiassa, jotta saamme rauhan asian suhteen.


      • ChiangMaiAviomies
        ChMainuteliaatkysyjät kirjoitti:

        Nyt olen hieman eri Maija, jota ei ole pakko uskoa, mutta miksi Chiang Maissa pari ravintolanomistajaa eiovät lainkaan tunne sinua?
        Elätkö jossaiin salasuhteessa siellä hammashoitajasi kera, josta ei saa tihkua ulkopuolisille tietoa, saisivat pian tietää vaimosi olevan ehta leidari, joka kouluttautui huijaamaan farangeja vanhoilla päivillään.
        Valaise nyt meitä hieman asiassa, jotta saamme rauhan asian suhteen.

        Kommentoin kyllä kohteliaasti mutta mode, joten....
        Leidarijuttusi johdosta tasavertaisesti seuraavaa:
        Kuka sinä olet ?
        Ketkä on nämä pari ravintolanomistajaa joita voin käydä tervehtimässä ?
        En ole Maijan rakentaman tarinan mukainen ravintolanomistaja, vaan kuten olen kertonut olen rahoittanut vaimoni muutaman sukulaisen tuolloin omistamaa ravintolatoimintaa vaimoni saaden osakkuuden ja nyttemmin osallistun työntekoon oman päätökseni mukaisesti kun itse päätän työntekoon.
        Palkkaa en ota siitä yksinkertaisesta syystä että minä olen riittävästi aikanani suomessa tienannut, enkä tarvitse tuloja kuten nämä muut asiaan osalliset.
        Minut on Lerpaksi nimetty, joten jatketaan näin.


      • jättäkääserauhaan
        ChiangMaiAviomies kirjoitti:

        Kommentoin kyllä kohteliaasti mutta mode, joten....
        Leidarijuttusi johdosta tasavertaisesti seuraavaa:
        Kuka sinä olet ?
        Ketkä on nämä pari ravintolanomistajaa joita voin käydä tervehtimässä ?
        En ole Maijan rakentaman tarinan mukainen ravintolanomistaja, vaan kuten olen kertonut olen rahoittanut vaimoni muutaman sukulaisen tuolloin omistamaa ravintolatoimintaa vaimoni saaden osakkuuden ja nyttemmin osallistun työntekoon oman päätökseni mukaisesti kun itse päätän työntekoon.
        Palkkaa en ota siitä yksinkertaisesta syystä että minä olen riittävästi aikanani suomessa tienannut, enkä tarvitse tuloja kuten nämä muut asiaan osalliset.
        Minut on Lerpaksi nimetty, joten jatketaan näin.

        Luulisi kaikkien palstaa seuranneiden ymmärtäneen jo viimeistään vuosi sitten että Lerppa on pähkähullu läjä hapanta ulostetta, jätetty superkatkera nainen Suomessa ja hänen psykopaattisten pakkomielteisten trollauksien lukeminen ja niihin oksennuksiin vastaaminen ei ole kenenkään etu, ei terveellistä eikä edes hauskaa.

        Lerppa-Amalia ei tule koskaan muuttumaan eikä koskaan tajuamaan maailmanmenoa, ihmisiä eikä mitään, eikä hän koskaan tule matkustamaan yhtään minnekään eikä hänelle koskaan enää tule kumppania, työtä, perhettä, kavereita tai elämää, joten ei häneltä voi tullakaan matkakertomuksiakaan.

        Siksipä teette palveluksen sekä itsellenne että Sika-Amalialle, kun jätätte sen rauhaan. Siten hän joutuu haalimaan itselleen elämän muualta, eikä täältä Pattayan matkailusivulta jota hän pyhässä vihassa pyrkii hallitsemaan omana kalifaattinaan kuin yhden naisen terrorijärjestö konsanaan.

        Älkää antako hänelle siihen mahdollisuutta vaan jättäkää Lerppa-Amalia rauhaan. KOKONAAN RAUHAAN.


    • MaijaVuodesta2010

      Muistutan aloitukseni tekstistä:

      Kaikkien trollauksien kommentoiminen jossa mainitaan "maija", on kielletty.

      Olen siis antanut kieltomääräykseni teille rakkaat Pattayan ystävät ja mikäli ette määräystäni noudata, että ole minulle enään rakkaita Pattayan ystäviä.

      • PippelisPuppelisPattis

        Joo kantsii noudattaa tai teidät tuomitaan Hua Hiniin.


    • EiKoskaanKeppanalle

      MajataloMaijassa kuulemma on puhelinta räpläävä tarjoilija ja päällikkö on spurgu joka bablagagaa, nou asiakkaita ja paikka ihan perseestä, pelkkää kaljanmyyntii ja taitaa olla ihmiskauppiaskin.

    • TipuTytinSiskoEspoosta

      Hei, en ole palstalla käynyt kahteen vuoteen, en ole lukenut vuoteen, enkä edes kirjoittanut kuukauteen.
      Nyt huomaan määryksen annetun mutta Pattayalahkolaisten Ydinryhmä Rakkaat Pattayan Ystävät ei kuitenkaan määräystä noudata.
      Onko käynnissä vallankaappaus, vai onko kyseessä vain niskurointi alaisilta Maijaa kohtaan?

      • Hyväälerpanpäivääjälleen

        lerppa veti hameen päällensä vaihteeksi...


      • ChiangMaiAviomies
        Hyväälerpanpäivääjälleen kirjoitti:

        lerppa veti hameen päällensä vaihteeksi...

        Kun palstalle pistää villalankaa Maijalle ihan mistä aiheesta tahansa, hän pompsahtaa asiantuntijana pelipaikalle.
        Laita aiheeksi Jetskii niin saat ohjeet kuinka tulet 10 minuutissa virtuoosiksi.
        Keskustele moottoripyöräilystä, niin hän on motoristi ja lapsensakin opettanut, sekä on tietoinen eri moottoripyörämerkkien hyvistä ja huonoista ominaisuuksista.
        Sukelluksesta kun on kyse, niin hänellähän on naispuolinen ammattilainen harrastuksessaan mukana.
        Kun on kyse Hua Hinin hinnoista ja taximafiasta, hän tietää kaiken ja laajentaa keskustelun infraan.
        Meriveden puhtaudesta eri paikkakunnilla hän tietää kaiken.
        Lavataksien aikataulut ja reitit hän heittää lonkalta.
        Kun on kyse ravintolatoiminnasta, niin hän tietää tuon toiminnan olevan kannattavaa miljoonien ihmisten paratiisissa vain määrättyinä kuukausina, eikä kahvilatoimintakaan hänen tietämyksen mukaan ole kannattavaa myöskään suomessa, jossa kahviloita on lukumäärä jota en edes lähde arvailemaan.
        Laitan hieman yhteenvetoa tuosta ravintola asiasta ravintolapuolelle, mutta tässä kohtaa hyvää huomenta sinne suomeen sinulle Maija, joka olet kiinnostunut nyt myös itsellesi tuntemattomien vaatetuksesta, kun sinulta ei järkevämpää voikaan odottaa.


      • Maimaitzaitzai
        Hyväälerpanpäivääjälleen kirjoitti:

        lerppa veti hameen päällensä vaihteeksi...

        Olisiko otsikon tullut kuitenkin olla.......

        NÄIN ME MAIJAT TAHDOMME MAIJATTELUN JATKUVAN.


    • AloitustaOudoksuva

      Hei aloittaja sinne Takahikiän taajaman ulkopuolelle pienen metsätien päähän Maijalaan, jonka postinumero on 2010 Metsäkylä.

      Mitä sinä tämän keskustelun aloituksellasi pyrit saamaan aikaiseksi ?

    • ChiangMaiAviomies

      Maija.

      Sun Jomtien juttu Thaimaansuomalaisen leikkeen kanssa taas kerran modemode.
      Tee tapasi mukaan uusi ja vastaa tapasi mukaan myös itsellesi laittaen tuon leikkeen siihen vastaukseen, niin voit onnistua.

      Maija, oletko ehtinyt tänään viettää glamourlaatuaikaa rakkaasi kanssa vai onko hän siirtynyt X-ryhmään?

      Entä kumpaa olet ajatellut tänään enemmän, rakastasi vai minua?

    • Lerppaveitikka mokasi tänään taas oikein urakalla, eikä ollut eka kerta.

      Ensin esitti Thain aviomiehenä olevansa muka ostamassa baarin Pattayalta, sitten alkoi haastaa riitaa ja kertoi Thaimaassa olevan 5 miljoonaa dollarimiljonääriä, jotka asuvat Bangkokin hienostoalueilla pääasiassa.

      Kun Lerpalle jo toisen kerran kerrottiin ettei niitä ole kuin 91000, niin Lerppa luikki häpeissään piiloon, kaivoi Chiang Main kätyrinsä esiin aivolohkostaan ja pisti hänet tekemään 15kpl maijanostoja piilottaakseen typeryytensä, jälleen kerran.

      Chiang Main anaalimaijan elämä on ihanaa harmoniaa. Päivät kuluu jaellessa ilmaiseksi kaljaa vaimonsa suvun ravintolaketjun kaappeihin, ajellessa HD:llä peräkanaa vaimonsa Suu Bumbum Amalgaamin kanssa ja purjehtiessa Phuketin maisemissa, kuitenkaan unohtamatta kokopäiväistä päivystystä täällä.

      • ChiangMaiAviomies

        Maija 2010 Totuustarkkailija on kertonut ylikaiken vihaavansa epärehellisiä ihmisiä ja sen johdosta itse pysyy vain ja ainostaan totuudessa.

        Maija niin 2010 ja Soi nimimerkeillään on kertonut minun ajaneen Harrikalla Chiang Maista Hua Hiniin ja sieltä vielä Phukettiin, sekä ovat tietoisia myös ajoajasta.

        Teen ehdotuksen:

        Maija sinisellä nimimerkillään kopioi vastaukseensa kirjoituksen johon yllä olevan väitteensä perustaa ja myös tekstitehtailun eliminoimiseksi kertoo selkosanoin mistä teksti on luettavissa alkuperäisenään.
        Vastaukseksi ei riitä että kukin voi lukea keskustelusarjoja tai jotain sinne päin.

        Mikäli väitetty teksti löytyy, lupaudun vaieta tällä palstalla loppuelämäkseni.

        Mikäli ei löydy Maija lupautuu poistumaan palstalta niin ikään.

        SOPIIKO MAIJA ?


    • SateenkaariMaija

      Kävelin tänään täällä Pattayalla yksin rantabulevaardia pitkin ja tunsin oloni niin yksinäiseksi mutta onnelliseksi, että päätin yksinäisyyttäni lievittää kirjoittamalla teille rakkaille Pattayan ystävilleni kuinka onnellinen olen.
      Minä olen luonteeltani niin avoin ja suvaitsevainen, että ketään tai mitään arvostelematta hyväksyn kaikenlaiset ihmiset ketään syrjimättä tai arvostelematta.
      Tämä minun kotikaupunkinihan on kaikkien tietäen ns. sulatusuuni kaikille mahdollisille ja täältä löytää aina kaltaistaan seuraa vaikka yksinäisyys valtaisikin mielen.
      Kävellessäni pohdin kuinka voi olla mahdollista että on elämää ylipäätään kohteissa joissa ei ole rantakatua Pattayan tavoin, eikä edes kevyenliikenteenväyliä Tuusulan tavoin.

      Kaikkihan tietävät minun paljon kirjoittavan matkablogeja ja kun oikein innostuu, niin tulee kirjoiteltua sammakoita, kuten aviomiehen harrikka-ajeluista Chiang Maista Hua Hiniin vedin hatustani, eikä sellaiselle ole mitään muuta selitystä.
      Nyt olen ongelmissa totuuden torvensoittaja kun olen, minulta perätään näyttöä.
      Harmittaa kun olen sateenkaarimies.

    • Miinaharava2010

      HD on kuin ajatukseni hidas ajaa,
      raskas työntää kuin golfkärryni ja yhtä pirullinen hinata.
      Miinaharavan kanssa osien etsiminen pientareilta ei ole mun juttu, eikä mulla ole aikaakaan koska täytyy riidellä ja päivystää 24/7.

    • MaijaMaantieteilijä

      Minä tiedän, "Luxenburg" nimistä paikkaa ei sitäpaitsi ole koko maailmassa.
      Paljoko kello oli sun Luxenburgissa ja missä päin maailmaa se sijaitsi?
      Oliko siellä apinatemppeli?

      Alla oleva on bablagagaatuubaa ja kuuluu häiriköintiin, kun minä taas tiedän kaikesta kaiken ja muut menettävät kasvonsa, en minäääääääääääääää.

      Luxemburg eli Luxemburgin suurherttuakunta on noin puolen miljoonan asukkaan perustuslaillinen suurherttuakunta ja sisämaavaltio Länsi-Euroopassa.
      Sen naapurimaat ovat Ranska, Belgia ja Saksa. Luxemburg on Euroopan unionin pienimpiä jäsenvaltioita.
      Pääkaupunki: Luxemburg

    • MersuNarssunen

      Niin syyskuinen sunnuntaiaamupäivä on alkanut jälleen Maijojen suurhyökkäyksellä, etenkin palstojen suurtuhooja, PersläpiMaija Vuodesta 2010 on ollut äänessä, alkaakohan pian toinen minänsä PersläpiMaija Soi Lengkeeni sotkea mukaan.
      Haaveilisivat vain ilman julkisia kommenttejaan kellarialivuokralaiskämpässään, vuoroin Thaimaan lomailusta ladypoikien kera, vuoroin Harrikka-ajeluita ja veneen omistamisesta, puhumattakaan ÄSSÄ MERSUISTA.
      Sitten olisi iltasella jälleen mukava pistää nukkumaan ja huomata jälleen kasvaneensa yhdeksi ihmiseksi.
      Niin pääsisivät asialliset kirjoittajat kertomaan Thaimaan matkailusta, nyt sellainen on täysin poissuljettua Maijan ansiosta.

    • 2010Me

      Kaks` Maijaa, palstoil kirjottel
      Ol toisel heist Mersu ja toisel joku Cheyenne
      Asuivat Gay-Jomtiella ja Soilla
      Molemmil ol sama harrastus
      leridareit he rakastit
      Mut välii pit olla, ei yhtaikaa kiroittant
      Kas eihän yks ainoo Maijanen
      Kahteen paikkaan samal aikaa kirjoittais

    • Maija2010Original

      Sain skypepuhelun itseltäni ja siinä sitten pitkä tovi keskusteltiin kuinka valloittavan ihanasti Pattaya ja koko Thaimaa kaikkinensa on elämäni.

      Päätimme lähteä moottoripyöräilemään Chiang Maihin, minä ajan ja kloonini istuu tarakalla.
      On mutkateitä kaveri on kertonu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe