siankakkaa olisi kaupan säkillinen

NöfNöfNöfföliini

haku pyhäjärveltä tai sikalan edestä k-mäki.
sovitaan hinnasta.
niin että kärsiskö käydä kärsiksellä? NO KÄRSIS!

20

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varningh

      sehän on ongelma jätettä ja pitää viedä tuhottavaksi

      • pyhäjärventrollille

        sinä se ongelmajäte olet näine trolleinesi joihin käyt itse vastailemassa kun saalis ei ui pyydyksiin


      • vastausvastus
        pyhäjärventrollille kirjoitti:

        sinä se ongelmajäte olet näine trolleinesi joihin käyt itse vastailemassa kun saalis ei ui pyydyksiin

        minulle se on onkelmajätettä, mitä minä sillä sinun onkelmalla teen kun olen itse omkelma?


      • sekoitintrolliin
        vastausvastus kirjoitti:

        minulle se on onkelmajätettä, mitä minä sillä sinun onkelmalla teen kun olen itse omkelma?

        eiköhän se sinun ongelmasi ole siinä, että sinä noudat joka kerta kepin minkä lapsitrolli heittää aiheena eläimiinsekaantuminen? Kas kun et taas runoa luikauta aiheesta lempi eläimen kanssa ja sitten kysy onko muilla päästä terveen paperit?


      • onkovaiei
        sekoitintrolliin kirjoitti:

        eiköhän se sinun ongelmasi ole siinä, että sinä noudat joka kerta kepin minkä lapsitrolli heittää aiheena eläimiinsekaantuminen? Kas kun et taas runoa luikauta aiheesta lempi eläimen kanssa ja sitten kysy onko muilla päästä terveen paperit?

        onko sinulla päästäsi terveenpaperit


      • peltoonpaskantaja
        onkovaiei kirjoitti:

        onko sinulla päästäsi terveenpaperit

        minä en mistään papereista välitä mitään, se on vain yhteiskunnan keksimää lätinää.
        juntit ei sitä ymmärrä vaan antavat lääkärien ja poliisien, sossujen pörrätä perseensä ympärillä kuten paskakärpästen pitääkin.
        silläkään ole paskanhaileen väliä mitä tänne nettiin suoltaa.
        ennenvanhaan oli sentään kunnon lehtiä eikä mitään helvetin tietokoneverkkoa idiooteille.


      • outtervejärkinen
        peltoonpaskantaja kirjoitti:

        minä en mistään papereista välitä mitään, se on vain yhteiskunnan keksimää lätinää.
        juntit ei sitä ymmärrä vaan antavat lääkärien ja poliisien, sossujen pörrätä perseensä ympärillä kuten paskakärpästen pitääkin.
        silläkään ole paskanhaileen väliä mitä tänne nettiin suoltaa.
        ennenvanhaan oli sentään kunnon lehtiä eikä mitään helvetin tietokoneverkkoa idiooteille.

        oikkein! nää nykyiset it-tietioverkkojen keskustelupalstat paljastaa kuntalaisten eriasteiset mielensairaitten lkm, yleinen tämänhetkinen terveysviranomaisten käsitys on, että n.4-jännes on kanootiss jotka soutaa ja huopaa.


      • minullaontervenpaperit

        en veikkaa, menis Oysin pääntutkintaan, niikun minäkin menin kun työnantajani mielenhäiriössään epäili minun päänterveyttäni, mutta ei esittänyt perusteita jalolle aatokselleen, ajatteli kysyä sitä tuomarilta nehän tiettää kaikki asiat tietysti alustavasti leväytän tuomarin eteen Oyssin tutkinnan, kun menin "tutkintaan, kysyin että voiko tätä kierosti kiertää, sanoivat, että kuta enemmän kierrät se huomataan, kysymykset on asteltu kieroimman kautta, em perusteella väitän ilman todisteita, että entisellä työpaikallani ei ole tervepäistä ensimmäistäkään, sen jälkeen kun läksin sairaista erilleen!


      • enmpääenarvostele

        tavan mukaan jatkan, täst on aikaa, kun tuttu urakoitsija näki minut niin sanoi, ettei sinun lähtösi jälkeen asiat mennet kuin "Strömsöössä.


    • Jossialtainennousisi

      Tää on niin huvittavaa kun kärsämäellä puhutaan vaan sioista. Pitääpä käydä varpaisärven palstaa kattomassa puhuuko ne varpaista tai sorkista.

      • häirikölle.estot

        Halvat on huvit hullulla joka itse kirjoittaa koko ajan uusia avauksia eri pastoille mm. sikajutusta huvittuen omasta toiminnastaan joka perustuu pääasiassa monologeihin itse kirjoittamissa trolleissa joiden määrät ovat huolestuttavan lukuisia


      • onkosinullapääterve
        häirikölle.estot kirjoitti:

        Halvat on huvit hullulla joka itse kirjoittaa koko ajan uusia avauksia eri pastoille mm. sikajutusta huvittuen omasta toiminnastaan joka perustuu pääasiassa monologeihin itse kirjoittamissa trolleissa joiden määrät ovat huolestuttavan lukuisia

        pakko monoloida, s-24 kanava ei ole stereoituna


      • eroaonpyhäissämiehissä

        "pyhikset kyllä räkyttää mut on siin enemän järkiä, järkiä oli, kun eivät lähteneet Puolankaan linjuriin", ei ne kyllä ilman bontikkaa niin pitkää matkaa, mut mitäpä siitä..


    • gutgutmorningh

      Mites se sianpaskan kauppa kuumana käy?
      autan vähän myyntiäsi..

      Me olemme uutta mansikkamaata perustaessa laitettu maahan palanutta lehmänlantaa..se on parasta.Kanankakkaa en suosittele! En myöskään siankakkia..joskus vuonna neljä..aloittaessamme mansikanviljelyä,kokeilimme tätäkin,mutta mansikoista tuli kamalan makuisia,väkeviä vuosikausiksi..eikä johtunut huonosta lajikkeesta..vaan aivan täysin oli sianlannan syytä.

      • ylilihavaSanna

        Entäs jos se ei olekaan sian, Vaan sikamiehen sontaa ??!


      • MV_LEHTI.paras

        Sikamies osti kuulemma säkin sontaa. En kyllä mitä se sillä tekee... Ja en kyllä haluakkaan tietää.


    • hehehepaskah

      Kyllä sianpaska viljelyksille sopii, mutta ei luomuviljelyn

      as.10nteen, kiintoisaa olisi tietää viljeliä-tilojen sako-lika-jätekaivojen tyhjennykset Vestialta, tai siis viljeliöiltä monestikko ko laskut/v on maksettu.

      • luomuaseon

        vai sekos ekos ekotetaanko ne lehmän lantaan ja peltoon, no sekosekosetetaan ne ihmispaskat peltoon, tullee maukasta rukkista leipää kaupnnilaiisiile,.


    • muuttuvatlaulut

      nyt ei ole sianpaska sijallaan, eikä pakolaisen kotonaan.

    • tunkeleenlevetti

      Ostan säkillisen, jos saan imyyjän kaupan päällisiksi. Tunkiolle veisin hänetkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe