housut

tip tip

olen 34v mies ja tiputtelu vaivaa on joten joudun käyttämään suojia tena for men päivällä ja yöllä tena lady super mutta ongelmana on suojan paikallaan pysyminen yöllä, kun aamulla herään niin suoja on monesti liikkunut pois paikaltaan ja sängyssä virtsaa eli minkälaiset housut pitäisi olla kun käytän normaaleja miesten pikkuhousuja ja minun mielestä suoja ei oikein istu hyvin niihin?

18

11151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muovihousupoika

      Hei. Suosittelisin käyttämään oikeita hyvin istuvia muovihousuja aina vaipan kanssa. Vaipaksi suosittelisin joko Tenapants housuvaippaa tai sitten perinteistä muovitonta suorakaidevaippaa. Monissa muoviousuissa on suorakaidevaipalle vaippataskut joissa vaippa pysyy paikallaan.
      Pienssä -tip tip - kastelussa tästä löytyy aivan varmaan pettämätön suoja ja aamulla on peti kuiva.
      Toki vuoteensuojaukseen kannattaa kiinnittää huomiota laittamalla sängyn poikki muovilakana ja sen päällä poikkari-puuvillalakana.
      Tiedustele lisää e-mail [email protected]

      • Juuso

        No voi nenä taas noita muovihousufetistejä. Kukaan ei halua vapaaehtoisesti hiostavia ja kahisevia muovihousuja hautomaan munia.

        Suojan paikallaan pysmiseen vaikuttaa minkälaisia alushousuja pidät suojan kanssa. Itsellä parhaaksi on osoittautunut ihan tavalliset sloggi for men tms. napakat housut.


      • muovihousupoika
        Juuso kirjoitti:

        No voi nenä taas noita muovihousufetistejä. Kukaan ei halua vapaaehtoisesti hiostavia ja kahisevia muovihousuja hautomaan munia.

        Suojan paikallaan pysmiseen vaikuttaa minkälaisia alushousuja pidät suojan kanssa. Itsellä parhaaksi on osoittautunut ihan tavalliset sloggi for men tms. napakat housut.

        Vai ei halua - hautomaan. Niin fetissiä tai ei mutta jos halutaan kunnon suojaa niin ei siinä kysytä haluja tai viitata fetissiin.
        Toki alussa voi tuntua että ne hiostaa mutta niihin tottuu. Minulla on runsas joukko tuttuja ja tiedossa olevia pissahousuja jotka käyttää muovihousuja vaipan päällä. Se että mikä vaippa on miellyttävin kullekin ja suojaavin on kiinni siitä miten paljon kastelee ja esim yökastelun suojaukseen paikassa kodin ulkopuolella muovihousu on ainoa varma suoja. Piste
        Muovihousupoika - 30 vuotta muovihousuun ja vaippaan pissannut.


      • joku muu
        muovihousupoika kirjoitti:

        Vai ei halua - hautomaan. Niin fetissiä tai ei mutta jos halutaan kunnon suojaa niin ei siinä kysytä haluja tai viitata fetissiin.
        Toki alussa voi tuntua että ne hiostaa mutta niihin tottuu. Minulla on runsas joukko tuttuja ja tiedossa olevia pissahousuja jotka käyttää muovihousuja vaipan päällä. Se että mikä vaippa on miellyttävin kullekin ja suojaavin on kiinni siitä miten paljon kastelee ja esim yökastelun suojaukseen paikassa kodin ulkopuolella muovihousu on ainoa varma suoja. Piste
        Muovihousupoika - 30 vuotta muovihousuun ja vaippaan pissannut.

        niin, että tavalliset ihmiset saavat olla rauhassa, ei sitä vitun tukisetää joka foorumissa tarvita prkl, pysy siellä fetissipuolella, taidat olla aika sairas yksilö


      • mikä fetissi
        joku muu kirjoitti:

        niin, että tavalliset ihmiset saavat olla rauhassa, ei sitä vitun tukisetää joka foorumissa tarvita prkl, pysy siellä fetissipuolella, taidat olla aika sairas yksilö

        Nyt sä rauhoitut, onko tässä keskusteluketjussa mainittu mistään fetissistä. Se että jos jollain on muovihousu-vaippafetissi ei kuulu sinulle sillä muovihousuja ja vaippoja käyttää tosi moni jolla ei niihin ole mitään fetissiä, niiden käyttö jostain syystä on tullut välttämättömäksi ja havaittu asialliseksi. Ei saa hyökätä noin siitä voi tulla tosi paha mieli niinkuin sinulla nyt on. Menet nyt ja laitat kuivan vaipan ja olet iloinen. Niin kenenkään nimiä ei saisi oikein laittaa tänne ainakaan siinä mielessä että herjataan ketään voi tulla kallista. Jos olet kiltti niin jää rahaa muuhunkin kuten vaippoihin.


      • minävaan_jne..
        mikä fetissi kirjoitti:

        Nyt sä rauhoitut, onko tässä keskusteluketjussa mainittu mistään fetissistä. Se että jos jollain on muovihousu-vaippafetissi ei kuulu sinulle sillä muovihousuja ja vaippoja käyttää tosi moni jolla ei niihin ole mitään fetissiä, niiden käyttö jostain syystä on tullut välttämättömäksi ja havaittu asialliseksi. Ei saa hyökätä noin siitä voi tulla tosi paha mieli niinkuin sinulla nyt on. Menet nyt ja laitat kuivan vaipan ja olet iloinen. Niin kenenkään nimiä ei saisi oikein laittaa tänne ainakaan siinä mielessä että herjataan ketään voi tulla kallista. Jos olet kiltti niin jää rahaa muuhunkin kuten vaippoihin.

        Mitäs nyt hysteeriseksi ryhtyy pöxyistä...
        pahimpina aikoina olen käyttänyt "muovihousujakin". Ovat toimivat jopa kosteana iltana.
        Toisaalta, en koe kertakäyttösuojiakaan huonoiksi, vaan suuresti pidän siitä että on valikoimaa...


      • käyttäjä
        minävaan_jne.. kirjoitti:

        Mitäs nyt hysteeriseksi ryhtyy pöxyistä...
        pahimpina aikoina olen käyttänyt "muovihousujakin". Ovat toimivat jopa kosteana iltana.
        Toisaalta, en koe kertakäyttösuojiakaan huonoiksi, vaan suuresti pidän siitä että on valikoimaa...

        Moi
        Täällä sitä riidellään. Mutta olisko asiallisen keskustelun paikka välillä.
        Janne kertoi omista jutuistaan asian ratkaisemiseksi.
        Omani ovat aikalailla samankaltaiset joten olenko fetissi tai pervo olkoon jokaisen itse ratkaistavissa.
        Siis jokainen määrittelee oman tarpeensa suojauksen laadusta ja tarpeesta.
        Itse olen muovihousu vaippa yhdistelmän käyttäjä
        vaippa tosin harmonyn tarravyötärö kiinnitteinen.
        Mutta kokemusta myös suorakaidevaipoista ja muista
        teippivaipoista.
        Vaipan koon määrittelee tietysti kastelun määrä sekä kuinka usein haluaa vaihtaa .
        Se mistä voisimme keskustella täällä myös miten
        selviätte arjen tilanteista vaippojen kanssa ja miten parisuhteessa suhtaudutaan vaipan käyttöön.
        Elikkä asiallisen keskustelun puolesta.
        Ps. Kävin Lidl:ssä ostamassa tänään froteealuslakanan jossa on Pvc muovi alapuolella suojana.Siinä paketissa luki myös käy inkontinenssi käyttöön.
        Yks mies 45v


      • humanbeing

        Muovi ja kumihousut pitää olla jos käyttää vaippoja,koska parhaita vaippoja ovat muovittomat suorakaidevaipat. Itse käytän mielelläni kumihousuja vaippojen päällä .Toiset tykkäävät muovihousuista (makuasia).


      • enemmän
        humanbeing kirjoitti:

        Muovi ja kumihousut pitää olla jos käyttää vaippoja,koska parhaita vaippoja ovat muovittomat suorakaidevaipat. Itse käytän mielelläni kumihousuja vaippojen päällä .Toiset tykkäävät muovihousuista (makuasia).

        Jos haluat niin kirjoita osoitteeseen:
        [email protected]
        Olen 30 vuotta pissannut kaikki pissat vaippaan. Minä käytän muovihousuja ympäri vuorokauden, joskus olen myös kokeillut kumihousuja mutta muovihousu on minulle sopivampi. Sitäpaitsi kumihousut on hirveän kalliita. Olen niitä tuottanut jenkeistä ja saksasta. Niin ja kumi haurastuu niin nopeasti pissan ja varsinkin vauvavoiteiden takia joita mielelläni käytän koska ne on turvallisia ja tutkittuja.


    • JaJu

      Laita Tenan housuvaippa super tai plus yöksi ja päälle jotkut hyvin istuvat housut niin pärjäät mukavammin.
      Itselläni näin mutta en käytä muovihousuja

    • m35

      naisten sloggi alushousut istuvat napakasti miestenkin käyttämänä ja pitävät vaipan hyvin paikoillaan.

      • tip tip

        siis ihan tavalliset naisten pikkuhousut vai joku tietty merkki ja malli?


      • liruliina
        tip tip kirjoitti:

        siis ihan tavalliset naisten pikkuhousut vai joku tietty merkki ja malli?

        www.metsapolku.com myy kaikkia tena-malleja ja kokoja huomattavasti halvemmalla kuin kaupat/apteekki, myös sellasia vähän sloggin tyylisiä housuja joissa suojat pysyy paikoillaan, verkkohousuista en ainakaan itse pidä.


      • M35
        tip tip kirjoitti:

        siis ihan tavalliset naisten pikkuhousut vai joku tietty merkki ja malli?

        Naisten sloggi double comfort pikkuhousut, joissa
        on paksumpi pehmustettu haaraosa tai uudet microkuituiset pikkuhousut joiden kanssa vaipat
        istuvat todella mukavasti.


    • Beni

      Itse olen 30v mies ja käytän Tena for Men tai Extra sidettä päivisin ja öisin Superia. Itselläni oli sama ongelma kunnes rupesin siteiden kanssa käyttämään naisten alushousuja, koen ne paremmiksi koska niisä on kapeampi haara ja sen takia side "istuu" paremmin niihin. Tena for Menien kanssa käytän miesten alushousuja

      • kaikki pissat housuun

        Hei, kuulkas nyt, "muovihousupoika" on aika oikeassa tuossa että kun kunnolla tulee kaikki pissat housuun niin vain ja ainoastaan kunnon vaippa ja napakat muovihousut ovat ainoa ja oikea varma suoja. Se muuten pitää paikkansa. Olen 20 vuotta ollut yökastelija ja jos pelleilisin pikkusilla tena leideillä ja naisten alushousuissa niin pyykkiä tulisi kun sitä pakkaa nytkin tulemaan. Toki jos on vain pikkuliru niin okei, ja jos tenaleidit riittää niin hyvä. Mutta kun kokonaistuotanto on 1500 - 2000 ml / yö niin on pikkuliru-leidit ihmeissään ja niitä saa kantaa kotiin kymmeniä paketteja viikossa.
        Eli ne jotka on tosi yökastelijoita niin tietää että varmasti kuivan petin saavuttaminen aamulla edellyttään "ison pojan" vaippavarustuksen ja hyvin istuvat plastikkihousut johon minä olen sopeutunut ja tiedän monen muunkin tottuneen.
        Toki joskus kun niitä housuja kuivuu narulla joko ulkona tai kylppärissä ja joku sattuu ne näkemään niin voi ajatella että mitä ne on ja mulla ainakin kaikki tuttuni tietää mun vaivani jonka kanssa siis olen elänyt 20v. Hyviä plastikkihousuja saa suomesta, mulla on hyvä toimittaja tiedossa. Niin ja netissä on vaikka mitä. Katsokaa vaikka: Fetware.com
        tcsb
        Suprima
        ohve.de
        kuivia öitä: "pikku-lauri"


      • Juuso
        kaikki pissat housuun kirjoitti:

        Hei, kuulkas nyt, "muovihousupoika" on aika oikeassa tuossa että kun kunnolla tulee kaikki pissat housuun niin vain ja ainoastaan kunnon vaippa ja napakat muovihousut ovat ainoa ja oikea varma suoja. Se muuten pitää paikkansa. Olen 20 vuotta ollut yökastelija ja jos pelleilisin pikkusilla tena leideillä ja naisten alushousuissa niin pyykkiä tulisi kun sitä pakkaa nytkin tulemaan. Toki jos on vain pikkuliru niin okei, ja jos tenaleidit riittää niin hyvä. Mutta kun kokonaistuotanto on 1500 - 2000 ml / yö niin on pikkuliru-leidit ihmeissään ja niitä saa kantaa kotiin kymmeniä paketteja viikossa.
        Eli ne jotka on tosi yökastelijoita niin tietää että varmasti kuivan petin saavuttaminen aamulla edellyttään "ison pojan" vaippavarustuksen ja hyvin istuvat plastikkihousut johon minä olen sopeutunut ja tiedän monen muunkin tottuneen.
        Toki joskus kun niitä housuja kuivuu narulla joko ulkona tai kylppärissä ja joku sattuu ne näkemään niin voi ajatella että mitä ne on ja mulla ainakin kaikki tuttuni tietää mun vaivani jonka kanssa siis olen elänyt 20v. Hyviä plastikkihousuja saa suomesta, mulla on hyvä toimittaja tiedossa. Niin ja netissä on vaikka mitä. Katsokaa vaikka: Fetware.com
        tcsb
        Suprima
        ohve.de
        kuivia öitä: "pikku-lauri"

        Jos ystävälliset muovihousunimimerkit lukisivat vielä kerran alkuperäsen kysymyksen... siis TIPUTTELUvaivaa eikä mitään litralirauksia kesken märkien unien...


    • Xyz

      ..huomasin tämän keskustelun. Jostain syystä meillä Suomessa suorastaan kammoksutaan muovisten suojahousujen käyttöä, niin lapsilla kuin aikuisillakin. Monissa muissa maissa, kuten Saksassa tai jenkeissä niiden käyttö yksinkertaisten vaippojen kanssa on luonteva yhdistelmä. Myös kestovaippojen kanssa käytetään kyseisissä maissa muovihousuja. Jos lasketaan, mitä vaikkapa Tena pantsit maksavat ja verrataan sitä halpojen vaippojen ja muovihousujen tarjoamaan yhdistelmään, ihmettelen, mitä monet ovat valmiit maksamaan tästä ylellisyydestä.
      Se, että muovihousut monesti yhdistetään esim. aikuisten leikkeihin, on tavallaan valitettavaa, koska ne ovat vain eräs tapa suojautua vaivalta. Eihän kukaan pilkkaa muovisen esiliinankaan käyttäjää. Miksi siis epäillään muovihousujen käyttäjää jotenkin vinksahtaneeksi?
      Tuolla jossain aikaisemmassa viestissä taisi ollakin linkkejä mm. saksalaisille sivuille joissa esitellään mm. Suprima-merkkisten housujen koko valikoima.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe