Semmarit!!:D

...

Löytyykö muita faneja? Omistatteko levyjä tai dvd:n? Ootteko käyneet keikoilla? Suosikkityyppi? Muitakin kokemuksia kuoroon liittyen ois kiva kuulla...

37

12833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heihei!

      Kyllä!
      Semmarit on ehdottomasti suomen parhaimpia mieskuoroja! Niin kekseliästä porukkaa ja vielä hyviä laulamaan. Olen ollut kova fani ainakin siitä lähtien kun tuli telkkarista niiten ohjelmia. Omistan itse pari levyä ja olen yhdellä keikalla käynyt. Ja seuraavan kerran kun olen kaupungissa ja semmarit saapuu lavalle niin olen todellakin ostamassa lippua eturivistä!!
      Ehkä parhaimpia on nuo Janne, Pasi ja Turkka. Tuomolla on kyllä hyvä ääni, mutta tuntuu että se laulaa aina sooloa.

      Dvd:tä en ole vielä nähnyt mutta eiköhän se tule joskus sitten katsottua.

      • ...

        Mä kans tykkään Jannesta, Pasista ja Turkasta, mut lisäks listaan täytyy ehdottomasti lisätä ainakin hulvaton Joel Linna, nätti poika Sakari Antila ja melkoisen komea Heikki Luumi.:) Kenenkään kuorolaisen äänestä en ainakaan näin maallikkona valittamista keksi...


    • Embuski

      Mä oon ihan hulluna Semmareihi!
      Paras mieskouro ja parasta musaa!
      Kaikki levyt ja DVD:n omistan:)
      Keikoilla on tullu muutamilla käytyä, noin reilun vuoden olen fani ollut. Viimeksi huhtikuussa eturivissä Kultsan keikalle ja meno oli AIVAN MIELETÖNTÄ! Olin ihan myyty! Poikien kanssa on tullu juteltua ja suurimpia lemppareita on Janne, Turkka, Tuomo, Sakari ja Julle. Kummasta Pasista te puhutte?
      Kaikki tosin on sika hyviä tyyppejä. Okeita symppiksii! Nimmareitaki löytyy ja Janne ja Turkka on mun "kavereita". Kesällä pakko päästä keikalle ja eturiviin. Viimeks Turkka osoitti minnuu I don´t mindin aikana

      • Omppu

        Embuski, tännekin saavuit fanittamaan :D Mutta Semmarit todella on munkin suosikki, aina vaan enemmän.


      • Eeviss

        Omppu ja Emska! ;D

        Janne ja Turkka on munki ns "kavereita" :D

        Ei oo mitän parempaa kuin Semmarit.


      • sössy
        Eeviss kirjoitti:

        Omppu ja Emska! ;D

        Janne ja Turkka on munki ns "kavereita" :D

        Ei oo mitän parempaa kuin Semmarit.

        täällähä on tuttuja 8D

        semmarit on nam. kuoromiehissä on sitä jotain


    • -humu-

      ON KIVA että Semmari porukka nousee juttu listoille.Muutama vuosi sitten yritin kysellä samoja, mutta kukaan ei tuntunut tietävän mitään koko aiheesta. Porukkaa seuranneena kaikki 25v poikaset ovat vuoroin nousseet suosikkien joukkoon :)(: (pari mahtavaa "ääntä" joukosta on Lähtenyt) Keikka käyntejä on kertynyt MONTA ja saattaa tulla vielä ainaski yksi.

    • ...

      Hyvä, että faneja löytyy:) Mikä on teidän mielestä paras semmaribiisi? Tai no parasta on tiestysti tosi vaikea sanoa, mut mun omia suosikkeja on koskettavemmista biiseistä Voimaa ja Queen moon ja hauskemmista tän hetken suosikki on varmaan Oboe ja maito. Mut suosikit vaihtelee koko ajan ja eteenkin livenä semmarit on ihan huippiuja! Nauraa saa aivan kippurassa!
      Niin joo... Mä ainaki puhuin aiemmin Pohjolan Pasista..

    • tonttu

      kyllä...Faneja löytyy näin Itä-Suomestakin. Semmarit on yksi parhaimmista asioista miun elämässä. Miulla on kaikki levyt singlejä ja dvd:tä myöten.
      Keikoilla oon pyrkinyt käymään ainakin kerran vuodessa. Kävittekö Larpatellaan kiertueen keikalla?? Se oli muuten älyttömän huippu. Yllätyksiä oli jälleen, mutta myös vanhoja biisejä oli joukossa.

      Miun ehoton suosikki on Sakari Antila. Hän on monilahjakkuus ja kuoron kuopus. Täytyy kuitenkin sanoa, että kaikki kuoron jäsenet ovat huippuja ja tärkeitä..

      Huippuja biisejä on lukematon määrä. mm. Taina, Oboe ja maito, I don't mind, Vintage ja retro, Queen moon, Vettä olet voimaa...aih. tää lista jatkus ikuisuuteen.. Yks kappale on kuitenkin ylitse muiden. Jatkuvat kylmänväreet saa aikaan Aika maalata naamaa.

      Laittakaa talo pimeäksi, kyseinen biisi soimaan, ottakaa mukava ja rento asento sohvalta, pistäkää silmät kiinni and enjoy.. siinä on musiikin salaisuus.

      Kuinka pitkään te ootte olleet tietosia Semmareista?

      • Hessika.

        Kyllä, omistan Semmareiden DVD:n, ja kolme levyä sekä paitoja.

        Joo, larpatellaan-kiertue oli varmasti Semmareiden parhaimpiin lukeutuvia kiertueita. Olin jyväskylässä 27.5, ja oli mahtavaa! Keikoilla pyrin käymään aina kun mahdollista ja lähistölle sattuvat, keski-suomesta on onneksi suhteelisen helppo päästä melkein kaikkialle.

        Suosikkini semmareista ovat kaikki. Ehdottomasti.
        Paras mieskuoro maan päällä.


      • karkuri
        Hessika. kirjoitti:

        Kyllä, omistan Semmareiden DVD:n, ja kolme levyä sekä paitoja.

        Joo, larpatellaan-kiertue oli varmasti Semmareiden parhaimpiin lukeutuvia kiertueita. Olin jyväskylässä 27.5, ja oli mahtavaa! Keikoilla pyrin käymään aina kun mahdollista ja lähistölle sattuvat, keski-suomesta on onneksi suhteelisen helppo päästä melkein kaikkialle.

        Suosikkini semmareista ovat kaikki. Ehdottomasti.
        Paras mieskuoro maan päällä.

        Sakari Antila.
        Oli mun musiikinopettajana viimevuonna. Harmi että se sitten sai töitä lähempää, jostain toisesta koulusta.
        Sakarin opetusta ei voi sanoin kuvata, mutta se sai kaikki innostumaan ja yrittämään. Oli kuinka huono tahansa, Sakari sai sen tuntemaan että osaa edes jotain :)

        Äiti on fanittanu monia monituisia vuosia ja siinä sitten aina sivukorvalla kuunnellu. Vaikken ite koskaan niin pirusti ole fanittanut, muistan useat sanat ulkoa :P


      • kolpa

        sakke on meidän musamaikka koulussa ;D


      • kolpake
        karkuri kirjoitti:

        Sakari Antila.
        Oli mun musiikinopettajana viimevuonna. Harmi että se sitten sai töitä lähempää, jostain toisesta koulusta.
        Sakarin opetusta ei voi sanoin kuvata, mutta se sai kaikki innostumaan ja yrittämään. Oli kuinka huono tahansa, Sakari sai sen tuntemaan että osaa edes jotain :)

        Äiti on fanittanu monia monituisia vuosia ja siinä sitten aina sivukorvalla kuunnellu. Vaikken ite koskaan niin pirusti ole fanittanut, muistan useat sanat ulkoa :P

        Sakari tuli meidän kouluun ja se on ihan mielettömän loistava maikka!!Missä koulussa se oli siis ennen?


      • karkuri
        kolpa kirjoitti:

        sakke on meidän musamaikka koulussa ;D

        Haapamäen yhteiskoulussa oli.
        Aivan mielettömän hyvä opettaja, kerro sallalta terveisiä jos mahdollista.


      • AEK
        karkuri kirjoitti:

        Sakari Antila.
        Oli mun musiikinopettajana viimevuonna. Harmi että se sitten sai töitä lähempää, jostain toisesta koulusta.
        Sakarin opetusta ei voi sanoin kuvata, mutta se sai kaikki innostumaan ja yrittämään. Oli kuinka huono tahansa, Sakari sai sen tuntemaan että osaa edes jotain :)

        Äiti on fanittanu monia monituisia vuosia ja siinä sitten aina sivukorvalla kuunnellu. Vaikken ite koskaan niin pirusti ole fanittanut, muistan useat sanat ulkoa :P

        Moilasen Hannu oli mun isosena riparilla... Vähän taisin ihastuakin... ja Antilan Sakarin vaimon kanssa oltiin Laukaan asuntomessuilla samassa talossa esittelijänä.. samalla alalla kun ollaan (opeja nyttemmin) ;) Sitä vaan en tiedä mitä Hannu nykyään hommaa. Siis Semmareiden lisäksi.


      • werty
        AEK kirjoitti:

        Moilasen Hannu oli mun isosena riparilla... Vähän taisin ihastuakin... ja Antilan Sakarin vaimon kanssa oltiin Laukaan asuntomessuilla samassa talossa esittelijänä.. samalla alalla kun ollaan (opeja nyttemmin) ;) Sitä vaan en tiedä mitä Hannu nykyään hommaa. Siis Semmareiden lisäksi.

        Hannu isosena! xD Nykyään on Hoo opettajana...


      • Oliviavaan :)
        karkuri kirjoitti:

        Sakari Antila.
        Oli mun musiikinopettajana viimevuonna. Harmi että se sitten sai töitä lähempää, jostain toisesta koulusta.
        Sakarin opetusta ei voi sanoin kuvata, mutta se sai kaikki innostumaan ja yrittämään. Oli kuinka huono tahansa, Sakari sai sen tuntemaan että osaa edes jotain :)

        Äiti on fanittanu monia monituisia vuosia ja siinä sitten aina sivukorvalla kuunnellu. Vaikken ite koskaan niin pirusti ole fanittanut, muistan useat sanat ulkoa :P

        Todellakin :D
        Sakari on tällä hetkellä munkin musiikin opettaja, ja ihan paras onkin :)


      • jojoanonyymi
        karkuri kirjoitti:

        Sakari Antila.
        Oli mun musiikinopettajana viimevuonna. Harmi että se sitten sai töitä lähempää, jostain toisesta koulusta.
        Sakarin opetusta ei voi sanoin kuvata, mutta se sai kaikki innostumaan ja yrittämään. Oli kuinka huono tahansa, Sakari sai sen tuntemaan että osaa edes jotain :)

        Äiti on fanittanu monia monituisia vuosia ja siinä sitten aina sivukorvalla kuunnellu. Vaikken ite koskaan niin pirusti ole fanittanut, muistan useat sanat ulkoa :P

        Sakari oli munkin musiikin opettaja. AIVAN HUIPPU TYYPPI ! ihmiset joita ei aikaisemmin kiinnostanut olla tunnilla, sakarin tultua hekin osallistuivat ja viihtyivät !


    • meidän madame

      Kyllä Semmarit on ehdottamasti Suomen viihdyttävämpiä, taitavampia ja komeimpia kokoonpanoja! Olen kuunnellut kuoroa noin kymmenen vuoden ajan, käynyt konserteissa aina kun kohdalle sattuu, ja muutaman levyn ja tietysti DVD:n hankkinut. Viimeisimmät muistot ovat viime kesän Imatra Big Band Festivaalista, Larpatellaan -kiertueelta ja toissa kesän Aalto-salin keikalta Jyväskylän kesässä. Tunnelma aina positiivinen jopa hulvaton, klubikeikalla ihan konkreettisesti hikinen. Erityistä suosikkia kuorolaisista on vaikea nimetä, mutta Pasi, Tuomo, Turkka, Janne, Ilkka, Sakari, Mikko H. ja Uski ovat aika namupaloja... Uskin ääni, siinä on VOIMAA! Pasin laulamat Queen Moon ja Ylämailla salpaavat hengityksen. Kukkakauppias on niin totta. Ja Pienet linnut pitäisi julistaa Suomen kansallislauluksi!

    • semmarit

      meillä on kaikki semmareitten levyt !! oon käyny 4 jällä keikalla ja ne oli ihan mahtavia !!! kantsii käyä!!

      • piipaa_

        olen täysin samaa mieltä kuin muutkin. aivan mahtava porukka. itsellä on 2 levyä ja dvd. keikoille mennään jos vaan sellainen sattuu vähänkin lähempänä.
        kaikki biisit ovat mahtavia ja lempparit vaihtuvat tiheään. tällä hetkellä soimassa ovat voimaa, sua vierellä vien, sorono ja vanhemmista taina. taina on noussut uudelleen suosikiksi. tarvitsisi vain saada jostain vanhempi levyjä.
        lempisemmareitani ovat uski, turkka, sakari ja moni muu :)


    • Jone_n

      Kyllähän löytyy faneja. Äiten kautta aikoinaa löysin Semmarit. Ja ne miehethän osaa kaikki laulaa! :D

      Levyjä löytyy kaikki muut paitsi yksi. Vanhoja levyjäkin osteltiin tässä viime vuosina. DVD:kin löytyy.

      Omia suosikkeja herroista on Turkka, Pasi P., Janne ja etenkiin Sakari :D

      • Jone_n

        nii ja lisätäkseni äskeiseen. Kolmella keikalla oon ollu ja neljäs tiedos :D


    • Takarivin Semmari-fani
    • Mä vaan

      voi ...... unohdin mitä mun piti laittaa...

      • death hallows

        Sakari on meidän musiikin maikka, ja kyllä on todella loistava. Heittää aian väliin jotain läppää ja on muutenkin monilahjakkuus.


      • yomppu
        death hallows kirjoitti:

        Sakari on meidän musiikin maikka, ja kyllä on todella loistava. Heittää aian väliin jotain läppää ja on muutenkin monilahjakkuus.

        Sakari on juu opettajana aivan lyömätön ! :)
        VAikka oonkin vasta ylä-asteella, ja sakari on meidän musan maikka, olen aivan ihastunut.
        HARMITTAA, Kun se LäHTEE KEIKKAILEMAAN 5 VIIKKOO, EN NÄÄ SITÄ yhyy ;(((
        voiauttakaa


    • lyra

      arvaa mitä!? mun ope on 1 semmareista!!! hahhahhaha :D :P

      • semmarit rocks

        Semmarit ovat vaan niin...aah! Olen toki keikoilla käynyt, mutta levyjä en omista. Siitä yksinkertaisesta syystä, että Semmarit ovat livenä ehdottomasti parhaimmillaan vaikka toki levylläkin upeita.

        Ja on siihen sekin syy, että yksi lähisukulaiseni on Semmari. Nimeä en kerro, mutta sen vinkin annan että hänet on tässäkin keskusteluketjussa mainittu.


      • Pang
        semmarit rocks kirjoitti:

        Semmarit ovat vaan niin...aah! Olen toki keikoilla käynyt, mutta levyjä en omista. Siitä yksinkertaisesta syystä, että Semmarit ovat livenä ehdottomasti parhaimmillaan vaikka toki levylläkin upeita.

        Ja on siihen sekin syy, että yksi lähisukulaiseni on Semmari. Nimeä en kerro, mutta sen vinkin annan että hänet on tässäkin keskusteluketjussa mainittu.

        Ollaankos me nyt ihan tosissamme että me täällä intoillaan että se ja se on mun kumminkaima ja oon nähny ton hississä. Missä kuoroissa itse laulatte?


    • SampoT

      Taidan olla vähemmistönä tässä keskustelussa, mutta mielestäni Semmarit eivät ole Sampo Texas -levyn jälkeen saaneet paljon muuta aikaan, kuin biisin Queen Moon. Se onkin sitten jotakin ihan käsittämätöntä, kiitos Pasi!

      Olin juuri eilen (14.11.2009) Semmareiden keikalla Kårenilla, enkä innostunut kuin yhdestä biisistä. Se biisi oli Alkuvoimaa, muut tuntuivat olevan pelkkää hengetöntä vanhan kertausta. Tavallaan ristiriitaista, koska nimenomaan olisin kaivannut niitä Sampo Texas -levyn biisejä, eli vanhan kertausta. Tarkoitan kuitenkin sillä vanhan kertaamisella sitä, että tekemisen herkkyys ja intohimo puuttuivat lähes täysin. Onko Semmareista tullut jo instituutio? Onko ydinryhmä (Pasi, Tuomo, Joel, Turkka, jne.) jo ukkoutunut liikaa?

      Kaikesta huolimatta se poppoo on antanut minulle paljon hyviä hetkiä ja olen siitä kiitollinen.

    • mmmmmmm

      Osaakos kukaan kertoa mikä oli uuden biisin nimi joka esitettiin mm. Tamperetalon keikalla? Biisin aiheena oli lapsi ja siinä lueteltiin tiuhaan tahtiin juttuja johon lapsi sitten laitetaan ja odotuksia lapselle jne.

      • :DD

        Varmaan tarkoitat Voisin mennä- biisiä... se oli mun mielestä hauska biisi, mutta monet muutkin uudet biisit oli tosi hienoja! :) Vanhemmat ovat myös tosi hienoo kuunneltavaa. Kuuntelen semmareita melkein joka päivä. Niissä sanoissa tai jossain on jotai sellasta rauhoittavaa :D Ja keikat on nii parhaita!!! Ku niissä käy kerran ni on pakko mennä toistekin :) Kaikki on tosi hyvii laulamaa mut mun mielestä Uskin, Joelin, Hannu M:n ja Sakarin äänissä on vaa jotai hienoo :D ja kyl ne muutekin on hyvännäkösii ;D


    • vennuvenpula

      semmarit on ihania!

      mulla on 7 levyä ja kaikki DVD:eet ja mä tunnen semmareista jussin,mikon, tuomaksen,kinken,joelin ja saken.Lempi tyyppejä on janne ja julle ja uski. Semmarit on vaan maailman paras kuoro

    • kukkuluuruuuuuuu

      hannu sompinmäki on paras ihanan monitaitoinen ihminen ja hyvän näkönen

    • Sitron

      Tiedättekös minkäikäisiä Semmareiden herrat on? Sakarin ikä nyt eniten kiinnostais kun en sitä oo pystyny arvioimaan.

      Fani olen, kaks kertaa nähty livenä, viimeisimmän kerran toissapäivänä.
      Loistavia ovat.

    • voieii

      Sakari Antila on kuollut!:(Kuolinilmoitus oli eilisessä lehdessä.Tietääkö kukaan,mihin hän kuoli?Oliko syöpä vai mikä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe