Miltä pillu maistuu?

Tiedonjanoinen

Kertokaahan...

156

56820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sehän

      maistuu fazerinsiniselle/taloussuklaalle!!!!!

    • Sukisukisuki

      HELVETIN PAHALLE!!!En enää nuole ämmien torttuja ilman kelmua.

      • sukisuki

        kielen päälle seuraavalla kerralla;)Ja pyykkipoika nenään.Naisen on kuitenkin saatava sitä mistä se nauttii.Eiks je!


      • pfhyf

        pillu maistuu nasevalle!


      • nainen30v-
        pfhyf kirjoitti:

        pillu maistuu nasevalle!

        pesun jälkeen, leikkinyt sormilla värkissäni ja sitten maistanut,
        eipä tuo pestynä paljoa millekään maistunut-vähän suolaiselle.
        Veikkaan että naisilla, joiden värkki pesun jälkeenkin kovin voimakkaita aromeja tuottaa, voisi olla lääkärireissu paikallaan.
        Mutta yleisesti ottaen kyllä pesu on must ennen suuseksiä sekä miehillä että naisilla.


      • er
        sukisuki kirjoitti:

        kielen päälle seuraavalla kerralla;)Ja pyykkipoika nenään.Naisen on kuitenkin saatava sitä mistä se nauttii.Eiks je!

        no tuota aika lähellä totuutta voisi olla tämä. kun saat oikein kuumalla kesä helteellä katiskasta hauen niin jätä se 3-4päiväksi aurinkoon muhimaan. sitten tee siihen pikkureikä ja työnnä kieli sinne. oikeesti hyi vittu mitä hommaa. oon nuollu useamman akan torttua ja voin kertoa että ei hyvää. kantsii varata yrjö sankko viereen. kai ne jotkut siitä nuolemisesta tykkää mut mä en kuulu niihin. ite on muna pilluun ja mällit akan naamalle miehiä


      • nainen30v- kirjoitti:

        pesun jälkeen, leikkinyt sormilla värkissäni ja sitten maistanut,
        eipä tuo pestynä paljoa millekään maistunut-vähän suolaiselle.
        Veikkaan että naisilla, joiden värkki pesun jälkeenkin kovin voimakkaita aromeja tuottaa, voisi olla lääkärireissu paikallaan.
        Mutta yleisesti ottaen kyllä pesu on must ennen suuseksiä sekä miehillä että naisilla.

        olen kanssasi samaa mieltä minusta puhdas pillu on miellyttävän makuinen


      • Ming Yue
        kili52 kirjoitti:

        olen kanssasi samaa mieltä minusta puhdas pillu on miellyttävän makuinen

        Mitä jos lääkäri ei löydä pimpistäs vikaa silti tuoksuu ja jokaisellahan on omat tuoksunsa välttäkää suu seksiä jos ei haju miellytä. Lyönpä vetoa että aika monen miehen penis tuoksuu ja ei se ainakaan omasta mielestä ole häirinnyt. Tuoksuu se kuulkaas kaikilla vähän eteenkin märkänä, jos häiritsee suosittelen ettette harrasta suuseksiä niin yksinkertaista se on.


      • nainen30v- kirjoitti:

        pesun jälkeen, leikkinyt sormilla värkissäni ja sitten maistanut,
        eipä tuo pestynä paljoa millekään maistunut-vähän suolaiselle.
        Veikkaan että naisilla, joiden värkki pesun jälkeenkin kovin voimakkaita aromeja tuottaa, voisi olla lääkärireissu paikallaan.
        Mutta yleisesti ottaen kyllä pesu on must ennen suuseksiä sekä miehillä että naisilla.

        No kaikkihan sen tietää, ettei pillu pahalle maistu. Vielä paremmalle se maistuu kun nuolee orgasmiin saakka. Sen jälkeen saa maistella ihanata lemmen juomaa.


      • suusex
        nainen30v- kirjoitti:

        pesun jälkeen, leikkinyt sormilla värkissäni ja sitten maistanut,
        eipä tuo pestynä paljoa millekään maistunut-vähän suolaiselle.
        Veikkaan että naisilla, joiden värkki pesun jälkeenkin kovin voimakkaita aromeja tuottaa, voisi olla lääkärireissu paikallaan.
        Mutta yleisesti ottaen kyllä pesu on must ennen suuseksiä sekä miehillä että naisilla.

        puhutpa totta sieltä löytyy paras tuoksu


      • kariveikko
        nainen30v- kirjoitti:

        pesun jälkeen, leikkinyt sormilla värkissäni ja sitten maistanut,
        eipä tuo pestynä paljoa millekään maistunut-vähän suolaiselle.
        Veikkaan että naisilla, joiden värkki pesun jälkeenkin kovin voimakkaita aromeja tuottaa, voisi olla lääkärireissu paikallaan.
        Mutta yleisesti ottaen kyllä pesu on must ennen suuseksiä sekä miehillä että naisilla.

        mies tykkää nuolla sun pillua.se maistuu niin ihanalta.sen jälkeen olis ihana työntää kili sinne,ja vaan nauttia


      • kariveikko
        Pure-jenkki kirjoitti:

        No kaikkihan sen tietää, ettei pillu pahalle maistu. Vielä paremmalle se maistuu kun nuolee orgasmiin saakka. Sen jälkeen saa maistella ihanata lemmen juomaa.

        KULLI SEISOO KOKO AJAN ,KUN AJATTELEN IHANAA PILLUASI.HIEROTKO SITÄ KOKO AJAN...MINÄ AINAKIN HIERON KULLIANI KOKO AJAN.JA AJATTELEN VAIN SINUA.KIRJOITTELE MINULLE


    • Yks

      No eipä kovin hääviltä, on niitä miellyttävämpiäkin makuelämyksiä kuin sillin tai tonnikalan aromit...

      • unohtuiko

        Minne se pesu on jäänyt näistä iloisista leikeistä? Sehän on osa hupia, etukäteen...


    • mies

      Hyvän tähden...=) sillä se selviää. kivaa hommaa se on yhtäkaikki=)

    • Taste

      hiukan suolaiselle, hiukan hielle, hiukan virtsalle... ehdottomasti naaraalle, ehdottomasti seksille, ehdottomasti kiihkolle ja intohimolle...

      hellyyden ja rakkauden maku, hänen makunsa, maku jonka minun sylkeni maustaa ja täydentää, maku joka minut herättää ja sytyttää

      • orijori

        Naaraalle naaras haisee... eikä se paha haju ole:)


      • KniLady
        orijori kirjoitti:

        Naaraalle naaras haisee... eikä se paha haju ole:)

        värkki maistuu ihanalle.

        Jokaisella oma makunsa ja tuoksunsa..
        Ja toki pesemisen voi liittää osaksi esileikkiä.. se on yllättävän nautinnollista.. ;)


      • orijori
        KniLady kirjoitti:

        värkki maistuu ihanalle.

        Jokaisella oma makunsa ja tuoksunsa..
        Ja toki pesemisen voi liittää osaksi esileikkiä.. se on yllättävän nautinnollista.. ;)

        ...mutta ei pesuaineelle tai parfyymille lemuava.
        Sen verran ainakin minussa on luolamiestä, että haluan nartun tuoksuvan ... Nartulle.

        Esileikki OK :)


      • siinä se kaikki mitä se on. Turhaa puhua jotain muuta.


    • Sami79

      Pillu maistuu tosi hyvältä...

    • kiälimiäs

      Se oikee millekkää maistu. Joskus vähä haisee, mut vittu se on joka miehen tiellä pitää!!

    • "Waltter"

      Hei,
      kerran erehdyksessa maistoin pillua,hyi vanhalta silakaltahan se maistui.
      Päätin etten koskaan enää pillua maista,

      • olla likanen?

        Kyllä meillä kotona pillu maistuu ainakin ihan hyvälle


      • olisko

        vaan ollu pesemättä. Mun pillu ainakin maistuu hyvälle! :) Pesen vedellä, eikä oo mitään tulehduksia!


      • lokkip
        olla likanen? kirjoitti:

        Kyllä meillä kotona pillu maistuu ainakin ihan hyvälle

        KYllä naapurissa pillu maistuu paremmalta.Tosi on


      • aukustih

        Näin on naapurin naiset on ihania ja niillä on kiimanen kostea vittu.


      • Anonyymi

        Tiesitkö että, mitä se narttu syö niin se voi myös maistua pillussa. Eli kun vissiin maistoit pillua niin se bich oli voinu syödä sitä silakkaa.. "Really"


      • Anonyymi
        aukustih kirjoitti:

        Näin on naapurin naiset on ihania ja niillä on kiimanen kostea vittu.

        tekis mieli (:


    • Flip

      mikä siinä on ku aika moni jätkä sanoo ettei tuu ikinä maistelemaan pillua ku maistuu "silakalta"? Ja sitten odotetaan että, nainen on aina valmis ottamaana suihin? Ei sellanen peli oikein natsaa.
      ja hyvän makunen se mun mielestä on.

      • thymepope

        Eipä kyllä ole miehenkään sukuelimet aina niin maanmaukkaat.Uskomatonta luulla,että naiset viitsii aina ottaa suihin jos ei saa mitään vastakaikua.
        Olen ainakin monta kertaa yökkäilly miesten makuja ...että silleen.Empä kyllä usko,että naiset sentään silakalle maistuu,ellei ole jotakin sukupuolitautia taikka tulehdusta..


      • Flip
        thymepope kirjoitti:

        Eipä kyllä ole miehenkään sukuelimet aina niin maanmaukkaat.Uskomatonta luulla,että naiset viitsii aina ottaa suihin jos ei saa mitään vastakaikua.
        Olen ainakin monta kertaa yökkäilly miesten makuja ...että silleen.Empä kyllä usko,että naiset sentään silakalle maistuu,ellei ole jotakin sukupuolitautia taikka tulehdusta..

        mä oon kyllä ollu mun suuseksi sessioissa se antava osapuoli ja tykkään ottaa tytöltä suihin.Mut silloin se ei oo hirveen kivaa jos ei oo peseydytty kunnolla ja miestenkin pitää pestä paikat ennen suikki sessioita.


      • orijori
        Flip kirjoitti:

        mä oon kyllä ollu mun suuseksi sessioissa se antava osapuoli ja tykkään ottaa tytöltä suihin.Mut silloin se ei oo hirveen kivaa jos ei oo peseydytty kunnolla ja miestenkin pitää pestä paikat ennen suikki sessioita.

        Minä olen edelleenkin sitä mieltä, että kyllä nartun täytyy tuoksua nartulle..
        Lienenkö luolamies ?


      • hmm...
        thymepope kirjoitti:

        Eipä kyllä ole miehenkään sukuelimet aina niin maanmaukkaat.Uskomatonta luulla,että naiset viitsii aina ottaa suihin jos ei saa mitään vastakaikua.
        Olen ainakin monta kertaa yökkäilly miesten makuja ...että silleen.Empä kyllä usko,että naiset sentään silakalle maistuu,ellei ole jotakin sukupuolitautia taikka tulehdusta..

        Kaikki puhtaus on kohteliaisuus kumppania kohtaan
        Suuseksi vaatii kumppanilta huomavaisuutta joka lähtee puhtaudesta, Naisen tuoksu on mahtava...
        hellästi...hellästi, kyllä joka nainen hyvän suuseksin on ansainnut!


      • mieltä

        Pillun nuolemine on ainakin minulle seksin suurimpia nauintoja. Pesty se toki pitää olla, eikä vaimoni ainakaan edes päästä nuolemaan pesemätöntä pilluaan. Hän pesee sen joka ikinen ilta ennen nukkumaan menoa, ja lähes joka kerta, kun rakastellaan nuolen hänelle ensin yhden orgasmin! IHANAA!!!!


      • lazyfart

        no mun mielest just pesulla käynti on kiva esileikkinä nii miehen kuin naisen kanssa ollessa...puhdas pillu maistuu vaan hieman suolaiselta ja muuten se on kivaa,naisen kiimanesteet maistuu sit taas hieman erilaiselle mut jotenkin kiihottavalle eikä ollenkaan pahalle... ;)


      • Inneda

        Täysin samaa mieltä.

        Yleensä ihmiset vaan ajattelee omaa näkökulmaansa eikä tajua ajatella kumppaniansa.


      • 42-vuotias mies
        orijori kirjoitti:

        Minä olen edelleenkin sitä mieltä, että kyllä nartun täytyy tuoksua nartulle..
        Lienenkö luolamies ?

        Minä olen varmaan samanlainen luolamies kuin sinäkin. Vaimo oli eilen sunnuntai-iltana lenkillä, tuli kotiin ja meni suihkuun. Minä poika meninkin perässä enkä päästänytkään häntä pesulle vaan aloin kielelläni "pestä" hänen alapäätään. Normaalistikin tykkään siitä mausta ja hajusta, mutta eilen se juoksulenkillä hikoillut karvainen tussu vasta hyvälle maistui ja haisi. Niin hyvälle että samaa kyytiä nuolin ja haistelin vielä perseenkin ja hikiset kainalot. Sitten nussimme pesuhuoneen lattialla ja kyllä minulta tuli nopeasti.

        Muksut varmaan ihmetteli kun yhtä aikaa mentiin suihkuun vaikkei kello ollut vasta kuin iltaseitsemän. Myöhemmin illalla lätkämatsin jälkeen, kun lapset oli jo nukkumassa, otimme saman uusiksi sängyssä mutta ei se toosa enää silloin niin kiihoittavalle tuoksahdellut vaikka kiimasta kostea olikin. Maistui kyllä edelleenkin hyvälle.

        Harmi kun vaimo on nyt iltavuorossa. Jää ainakin juoksulenkki väliin tänä iltana.


    • Pete

      Jokaisella naisella on pikkusen eri makunen pimpsa, saunapuhtaana tietty paras....

    • Nimetön

      Se maistuu yllättävän pahalta, ehkä lievästi silakalta. Moni nainen ei tätä itse usko mutta näin se on. Nykyään en enää suostu antamaan suuseksiä naisille kun heidän värkkinsä haisevat sen verran pahalle, eikä vastakaikua (minulle suuseksiä) ole hirveän useasti tapahtunut, hyvä jos kerran kuussa olen saanut suuseksiä...

      • Ensin pesulle

        En usko väittämääsi lainkaan, kukaan ei ole kieltäytynyt ensimmäistä, eikä useampaakaan kertaa antamasta mulle suuseksiä. Tietysti mielelläni peseydyn ennen ja toivon miehen tekevän samoin.Miksi edes luulet, että sun pitäis saada suuseksiä jos sen antaminen on noin vastenmielistä? Oletko ajatellut miltä maistuu pesemätön kyrpä? Voin sanoa että silakka/silli haju on herkkua siihen verrattuna.


    • Smacksmak

      Tarkoittamasi ruumiinosa maistuu yleensä erittäin hyvälle. Exäni pimppa oli tosin kuin pesäpalloräpylä, mutta ihanalle maistui. Ei juuri tuoksunut, koska huulet olivan aina sen verran ulkona, että hyvin tuulettuivat. Joskus oli ihana työntää koko sormisto sisälle ja imeä niistä sitten suolainen valkea mählä. Parhaat maut ja tuoksut tulevat illalla aamusta asti pesemättömänä olevasta tussusta. Jotkut pimsloorat haistuvat ja maistuvat maksoittuneelle verelle. Johtuu kai menkkareista.

    • Sehän riippuu myöskin siitä että kuinka sä maistelet. Jos nuolet vain klitoriksen ympäriltä ja muita "ulkoisia" osia niin eihän se välttämättä maistu paljon millekään. Jos taas työnnät kieltäsi naisen sisään, niin silloin kyllä saat tietoa siitä miltä nainen maistuu.

      Itse sanoisin että se ei ole paha maku, ihan "syötävä" ja onhan siinä maussa jotain joka saa minut ainakin todella kiimaiseksi. Makueroja on, ja maun vahvuuteen vaikuttaa juuri aikasemmin mainittu pesemättömyys.

      Joskus nuorena kun maistoi ensimmäisen kerran, taisi naisen maku olla aika järkytys, mutta nyt siitä tykkää kun on saanut totutella makuun ja maistella useampia.

    • kakalle

      nam nam!

      • naiselle

        Täytyy kyllä sanoa, että se ei ole mies eikä mikään joka ei pillua nuole!!

        Jos nainen pitää itsestään huolta, vähintään pesee itsensä säännöllisesti - myös sieltä, niin pillu maistuu lähinnä vain hieman suolaiselle ja haisee miltei kuin miehen kalu kiimassa. Ei ollenkaan epämiellyttävä, vaan kiihkoa ja halua herättävä kokemus. Kaiken a ja o on puhtaus ja itse pidän myös hieman vähemmän karvaisista (ajelluista) pimpeistä!

        ELI MIEHET EIKUN VAAN NUOLEMAAN JA ANTAKAA NAISILLENNE TÄTÄ IHANAA NAUTINTOA!!!!!


      • maisttuu
        naiselle kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoa, että se ei ole mies eikä mikään joka ei pillua nuole!!

        Jos nainen pitää itsestään huolta, vähintään pesee itsensä säännöllisesti - myös sieltä, niin pillu maistuu lähinnä vain hieman suolaiselle ja haisee miltei kuin miehen kalu kiimassa. Ei ollenkaan epämiellyttävä, vaan kiihkoa ja halua herättävä kokemus. Kaiken a ja o on puhtaus ja itse pidän myös hieman vähemmän karvaisista (ajelluista) pimpeistä!

        ELI MIEHET EIKUN VAAN NUOLEMAAN JA ANTAKAA NAISILLENNE TÄTÄ IHANAA NAUTINTOA!!!!!

        niin


      • Fijete.

        Kerro tarkemmin,kun en kumpaakan maistanu,Mul on ihan toisenlainen ruokavalio.


    • posliinipimpsa

      Heh heh luulen että se silakan haju pimpsassa johtuu hiivatulehduksesta. Eihän se kikkelikään niin hääville maistu, mutta kyllä sillä on joskus kiva leikkiä. Kuumaa huumaa ja kiihkeää suuseksiä heh...miehet, miehet ei pimpasta saa pahaa puhua.

      • Renttu

        Joskus se maistuu paremmalta, kun se on vähän likainen.


      • nukkumaija
        Renttu kirjoitti:

        Joskus se maistuu paremmalta, kun se on vähän likainen.

        Mieheni tykkää ilmeisesti vähän pesemättömästä, koska yleensä aamuisin haluu herättää mut nuolemalla.Tänä aamunakin taas heräsin kun mieheni kieli pyöri hellästi pillussani. jos sitä juttu inhottais, tuskin sillä seisois niin kovana, että luulin sen kullin repeevän. mukavaa kun on tälläinen herätys.


    • Herra

      pillu maistuu ihanalta ja norssi on hyvä kala,varsinkin maidossa keitettynä

    • SILLISEPPO

      Pillu maistuu silliltä

    • Lutkis

      Esinahan alla ja vulvassa erittyvä smegma on koostumukseltaan samanlaista ja tätä kautta "sillimäinen" maku ja haju ovat myös aivan samanlaiset; peskää niitä vehkeitänne!

      • ihmistä

        pesulle käskeä kuin jotain pikkukakaraa.aikuiselaa ei ole edes mitäänsmekmoja,pesevät varmaan kaikki sen verran hyvin.joka päivä pitää huolehtia että on "valmiina"


    • Jammu

      Ihan tropicana pizzalle missä tuplana aurajuustoa ja on ostettu turkkilais-pizzeriasta!

      • toot

        Ei kai se niin hyvää voi olla?! =p


    • Geze

      Pillu ei niinkään maistu millekään. Pillunesteet ovat vain kuin jotain suolaista lämmintä ainetta suussa. Vähän niinkuin spermakin.

    • licker

      kerran aloin nuolla vittua niin se haisi ihan SAATANAN pahalle ja meinasin oksentaa. naiset: jos haluatte kielihoitoa, peskää alapäänne. ja voi muutenkin pestä.

    • Tämän kuulin AA:ssa

      Yksi Aaretti sen sanoi ihan paikalleen:

      "Pesty ja kerran kustu - silloin on aromit kohdallaan"

    • arjryj

      oikeastaan juuri miltään, jos on vasta pesty, kuten on suotaavaa, jos sitä aiotaan maistaa :)

    • Blaaiha

      Suolaisellehan se. Jos herraa/rouvaa niin kiinnostaa, niin herra/rouva on hyvä ja selvittää itse ;)

      • dsadsddadsa

        Itse asiassa se ei maistu yhtään miltään.. Ellei ole likainen tai jotain ja sillon suolainen/paha maku..


    • Eemeli kalamies

      Aatami ja Eeva olivat paratiisissa. Kymmeneen päivään Aatami ei ollut koskenutkaan Eevaan. Kyllästyneenä Eeva lähtee kävelylle ja tapaa dinosauruksen, jota rukoilee rakastelemaan häntä. Dinosaurus vastaa, että lähdehän suksimaan siitä, ei hullukaan moiseen ryhtyisi. Suuttuneena tylystä vastauksesta Eeva loikkaa dinosauruksen palleihin kiinni, repii ja puree ne riekaleiksi.

      Hetken kuluttua Eeva kohtaa gorillan, jolle esittää saman toivomuksen. Älä unta näe, vastaa gorilla. Minulla on jo ennestään yksi nainen harmina ja kahta en todellakaan halua. Raivostuneena Eeva repii apinan kaikki persekarvat irti.

      Eeva käy kuumana kuin hellan koukku ja istahtaa jokeen. Kala ui siihen ja ryhtyy leikkimään Eevan jalkojen välissä. Kiihottuneena Eeva tarttuu kalaan ja ryhtyy käyttämään sitä dildona...

      No niin, nyt tiedämme miksi dinosaurukset kuolivat sukupuuttoon ja apinoilla on punainen perse. Mutta emme ehkä koskaan saa tietää minkä hajuinen kala oli alunperin...

    • öööööööö.

      se kovin paljon joltakin maistuu, niin silloin on kyllä hygienia hieman unohtunut :)

    • kokemustaaa

      Pimppa maistuu silakalle sillon ku nainen ei ole kiihottunut.

      Pimppa maistuu ihanalle kiihkomahlalle sillon ku nainen on kiihottunu.

      Eli kaksi eri makua naisen pimpsassa.

      Toki omakin kiihkotila vaikuttaa, jos ite on kiihottunu ni yleensä se pimppa maistuu aina hyvältä.

      • treawae

        maistun kuulemma kitkerältä, normaalia?


      • Alles GUT..
        treawae kirjoitti:

        maistun kuulemma kitkerältä, normaalia?

        www.toivoajatuspaja.fi


    • nnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

      Jos on puhdas, niin eipä juuri miltään

    • wrnr

      Kun viimeksi maistelin sitä, niin ei se kyllä maistunut yhtään millekään, mut se olikin puhdas ;)

    • Huhheijaa

      naisesta. Hiljattain meinasi yrjöt tulla kun oli karvainen ja inhottavan näköinen peli. Vieläkin oksettaa kun sen muistaa. Toisaalta siisti ja ajeltu on ihan erilaista.

    • trtgtg

      kun pääsin mauille, niin maistui pahalta, tosi happamelta, taisi olla pilaantunutta tavaraa. Yäk.

      • narttua kännissä

        eikä paljo haitannu , vaikka sillä nartulla oli tamppooni paikallaan ja voi saatana se haisi kuin jäteasemalla
        olis ollu että näin.


    • empä söis ruoaksi

      mikä osa? mahala vai huulet vai sisus

    • mies 44

      eli kun on pillu pesty ja on raikas , niin maistuu VITUN hyvälle, tuntuu että sitä ei saa koskaan tarpeeksi !!!!!!!!!!!!!!!!

      • notta päivittäin

        ku nuolen (oon kuulemma paras) niin kyllä se puulta maistuu , mutta ei siihenkyllästy.


      • Anonyymi

        Olisiko mitenkään mahdollista saada sinulta kielitaitoa?


    • .!.

      IHAN VITUN HYVÄLTÄ! Se on sellanen ihana "suolanen" sellanen umm. taivallinen kokemus!

      • ...

        Kaikkeen tottuu, jopa siihen silakan hajuun/makuun joka muuten on täysin normaalia. Tarkistappa vaikka gyneltä.


      • Pitsinarttu
        ... kirjoitti:

        Kaikkeen tottuu, jopa siihen silakan hajuun/makuun joka muuten on täysin normaalia. Tarkistappa vaikka gyneltä.

        ROTUPILLUA !


    • fdsfsd

      Aluksi ei miltään. Vähän ajan päästä omalta kuolalta.

      • jnhbgdfv

        Suunnilleen näin, puhdas pillu ei maistu oikeastaan miltään, likainen sit taas......


    • minä vaan

      Itse sanoisin, että pesemättömänä en työntäisi kieltäni sellaiseen, jos olisin mies vaan vaatisin pesua (olen hetero kuitenkin, mutta vastaan silti). Ainahan me naiset valitetaan miehistä, ketkä ei pese vehkeitään ja maistuu pahalle (ja kyllä oikeasti maistuu pahalle). Molemmille sukupuolille pesu vedellä ennen seksiä. Tosin miehillä riittää suihku kunhan se suihku on otettu saman päivän aikana. Naisilla uskoisin paikkojen muhivan nopeammin rakenteellisista syistä.

      • naaras vv

        ...kerran heilastelin semmoisen miehen kanssa, joka maistui aina pahalle, jopa saunan ja kunnon pesun jälkeen -yök. Tuli jotenkin likainen olo koko hepusta ja tuo vaikutti siihen, ettei sitä kauaa kestänyt.


    • napoi..

      samalle kuin litteän taskulampun patteri ja - napoja kielellä koittaa yhtäaikaa, kokeilkaa..

      • hanna-mirella

        Kyllähän se pesemätön pillu haisee ja varmaan maistuukin karmealle. Kyllä on karseeta nähdä yleisissä suihkutiloissa naisia, jotka käy suihkun alla eikä koskekaan pilluihinsa - ei se peseydy siten että huulet yhdessä siellä suihkun alla seisoo, se pitää pestä ihan erikseen ja huolella.

        Samaa mieltä olen kuin joku täällä jo sanoikin - miehen on ihan turha odottaa suihinottoa jos ei "enää ikinä nuole pillua". Yhtälailla miehen värkki kaipaa pesua, kun esarin alla muhii. Naiset sitäpaitsi pyyhkii pillunsa kusellakäynnin jälkeen, mies vetää vaan nahan yli. Siellä, jos missä, muhii kaikki herkulliset aromit...yök.

        Puhdas, TERVE pillu ei haise pahalle. Jokaisella on tietysti omat ominaistuoksunsa, mutta kalan haju on aina merkki esim. hiivatulehduksesta. Mausta sen verran, että itsehän en naisena omista minkäänlaisia kokemuksia, mutta kaveripojat on sanoneet sen maistuvan kolikoilta tai raudalta.


      • nuoleskelija
        hanna-mirella kirjoitti:

        Kyllähän se pesemätön pillu haisee ja varmaan maistuukin karmealle. Kyllä on karseeta nähdä yleisissä suihkutiloissa naisia, jotka käy suihkun alla eikä koskekaan pilluihinsa - ei se peseydy siten että huulet yhdessä siellä suihkun alla seisoo, se pitää pestä ihan erikseen ja huolella.

        Samaa mieltä olen kuin joku täällä jo sanoikin - miehen on ihan turha odottaa suihinottoa jos ei "enää ikinä nuole pillua". Yhtälailla miehen värkki kaipaa pesua, kun esarin alla muhii. Naiset sitäpaitsi pyyhkii pillunsa kusellakäynnin jälkeen, mies vetää vaan nahan yli. Siellä, jos missä, muhii kaikki herkulliset aromit...yök.

        Puhdas, TERVE pillu ei haise pahalle. Jokaisella on tietysti omat ominaistuoksunsa, mutta kalan haju on aina merkki esim. hiivatulehduksesta. Mausta sen verran, että itsehän en naisena omista minkäänlaisia kokemuksia, mutta kaveripojat on sanoneet sen maistuvan kolikoilta tai raudalta.

        Itse pidän kyseisestä aktista kovinkin paljon ja olen se antava osapuoli. Tosiaan ensimmäisen kerran muistan vielä tosi hyvin, haju ja maku oli jotain aivan uskomattoman pahaa. Ei ollut naikkonen varmaan muutamaan päivään pessyt värkkiään.

        En tiedä mutta nyt useamman kerran jälkeen mielestäni sellainen puolipäivää pesemättä ollut pimpsa on kyllä ehkä parasta. Maistuu tosiaan juurikin kolikoiden ja tuon paristovertauksen tapaiselle, jota sitten oma kuola ja naisen kiimanesteet lieventävät. Kaikin puolin melko miellyttävä maku.

        Eipä siinä.. On tuo kuitenkin sen verran kiihottava tilanne, ettei siinä paljoa mitään makuja sitten loppupeleissä mietiskele. Onneks ollaan naikkosen kanssa molemmat aika ahkeria pesulla kävijöitä, joten eipä tarvitse tosipaikan tullen pelätä mitään ensimmäisen kerran tapaisia tilanteita. Se tappaa kyllä fiiliksen aika tehokkaasti. :)


      • Anonyymi
        hanna-mirella kirjoitti:

        Kyllähän se pesemätön pillu haisee ja varmaan maistuukin karmealle. Kyllä on karseeta nähdä yleisissä suihkutiloissa naisia, jotka käy suihkun alla eikä koskekaan pilluihinsa - ei se peseydy siten että huulet yhdessä siellä suihkun alla seisoo, se pitää pestä ihan erikseen ja huolella.

        Samaa mieltä olen kuin joku täällä jo sanoikin - miehen on ihan turha odottaa suihinottoa jos ei "enää ikinä nuole pillua". Yhtälailla miehen värkki kaipaa pesua, kun esarin alla muhii. Naiset sitäpaitsi pyyhkii pillunsa kusellakäynnin jälkeen, mies vetää vaan nahan yli. Siellä, jos missä, muhii kaikki herkulliset aromit...yök.

        Puhdas, TERVE pillu ei haise pahalle. Jokaisella on tietysti omat ominaistuoksunsa, mutta kalan haju on aina merkki esim. hiivatulehduksesta. Mausta sen verran, että itsehän en naisena omista minkäänlaisia kokemuksia, mutta kaveripojat on sanoneet sen maistuvan kolikoilta tai raudalta.

        Pimpin maku vaihtuu ehkä ovulaatiokierron tahtiin, kun pimppi maistuu hieman metalliselle, niin hedelmöitys onnistuu parhaiten. Ehkä tästä johtuen nisäkkäiden uroot maistelee naaraan tavaraa varmistaakseen oikean ajankohdan ja naaraan feromonit antaa uroksen aivoihin käskyn aloittaa puuhat. Feromonit on siis merkittävässä roolissa kommunikaatiossa kaikilla eläimillä. Toisaalta, en ole nähnyt missään enkä koskaan että naaras ottaisi suihin ja se olisikin biologian kannalta aivan tarpeetonta.

        Pokessa suihinotto ja anaali on puoli- ja kokohomojen ja pimpin nuoleminen lesbojen puuhia, tähän ei siis ole lisääntymisbiologian kannalta luonnollista perustetta, jos olisi, niin nainen hedelmöittyisi suun kautta. En ole kuullut että näin olisi koskaan vielä tapahtunut vaikka pokessa sitä on yritetty hyvin aktiivisesti ja ahkeraan jo ainakin nelkytvuotta joka on evoluution kannalta hieman lyhyehkö aika. Mutta, ehkä jo muutaman kymmenen miljoonan vuoden kuluttua suihinoton kautta naisen hedelmöitys alkaa sujumaan, muu eläinkunta jatkaa sen sijaan sukuaan normaaliin tapaan.


    • Sakari69

      Heräsi muuan epäilys tässä vain kun tämän aiheen bongasin...

      Ettei vain olisi kysyjä joku 11-15v pojanretale, joka meinaa kavereilleen kertoa vähän "panotarinoita" jotta imago kasvaisi, vaan kun ei oikeasti olla pimperoa nähtykään ja/tai koettukaan? :)

      Ei siis mitenkään ilkeässä mielessä ole tätä viestiä kirjoiteltu, ihan vain pienen epäilyksen koin.

      T: Sakari69

    • Pentti-Seppo

      kokemusta on

    • on puoliruokaa

      Puhtaana, se ei haise, maistuu hivenen suolaiselta... Olen maistanut omaani ja mies kertonut samaa. Pesemättömään, en miestä edes päästäisi, enkä imisi pesemätöntä munaa itsekään.
      Ei se puhdas munakaan miltään juuri maistu tai haise, eritteet toki hieman suolaiselta.
      Sperman maussa isoja eroja, onneksi omalla miehellä aika miedon makuista :)

      Tuohon "silakkaan" sanoisin itsekin, etä naisella jokin tulehdus jos sellaista esiintyy.
      Eikä se tulehdus todellakaan tarvitse olla sukupuolitauti, vaan liittyy puhtaasti bakteerikantoihin.
      Itsellä ainakin papakokeessa huomattu sekakasvua, joka voi joskus oireilla "silakan" muodossa ja joka on hoidettavissa lääkekuurilla. Sitä ei itse pysty mitenkään ehkäisemään, mutta miehelleni olen asiasta sanonut ja kehoittanut kertomaan rohkeasti, mikäli moista alkaa ilmetä niin hoidan asian kuntoon.

    • JudeB9

      Kyllä mä ainakin eksäni alakertaa nuoleskelin, eikä siinä ole mitään pahaa. Olimme siis naispariskunta.
      Ihan yhtälailla voin kuvitella, miten jonkun äijän mulkku haisee kun on näitä jotka ei paikkojaan pese. Sama pätee tietysti naiselle. Täytyy pitää huolta omasta hygieniasta. Se on kaikille ikävä kokemus, jos joku ei välitä paskaakaan.

    • seontosijuttu

      helvetin pahalle,ei kannata lipoo sitä saatanan paskan makusta hikivakoo

      • Anonyymi

        Sulla on vaan turhia estoja ja luuloja, mutta kumminkin tyrkytät aivan estottomasti suihinottoa.


    • Jaska090

      hyvin pitkälti

    • nuolenne

      pillu maistuu niin kiihottavalle, että mälli voi lentää pelkästään pillua nuolemalla!

      • Anonyymi

        Voisitko olla kiltti ja nuolla minunkin pilluni


    • nuolija naapurista

      No ei sitä minään makunautintona kannata ajatella, mutta paneskelut paneskeluina ja ruokailut ruokailuina. Jokaisella mukavalla asialla on kääntöpuolensa

    • Asiantuntija -.,

      Jos nyt joku teistä sattuu tietämään mikä se on

    • parapsyko

      Nooh olen aika montaa maistanut,omasta kokemuksestani voin sanoa: Pillu/Tuccu maistuu Katkaravun & Mansikan yhdistelmältä.Kiwa maku,suosittelen muillekin lämpimästi!

    • römpsävehje

      Englanninlakritsille

    • ----------------

      Corn flakes maissimuroille

    • A>B

      useimmiten ei oikein millekään, eli homma skulaa, joskus harvoin voi olla epämiellyttävää.

    • outnhybrg

      Oman rajallisen kokemukseni (kymmenkunta naista, joita olen nuollut) perusteella sanoisin, että jos on aivan vastapesty tavara, niin ei se kyllä maistu yhtään miltään. Pesemätön sit... Hmmm...

    • Kimizu

      Tosi hyvälle maistuu. on kokemusta paljo siitä hommasta.pieniä makueroja on. normaali hygienia riittää naisen alapäälle. suosittelen nuolemista.naiset tykkää siitä.aika neutraalille tussu maistuu. ilman karvoja paras

    • AmmattiTane

      Mille se maistuu: eltaantuneelle sillille
      Mille se tuok.. siis HAISEE: Kuselle, hieman paskalle, hielle, eltaantuneelle sillille.

      Eli hyvälle, jos tykkää. Minä kuitenkaan en. YÄK

      • Witunnuolija sexpert

        nuolleena se maistuu happamanmakealle mahlalle,jos on nainen runsaasti kostuva tapaus ja tavara pesty. Menkkojen aikaan olen koko vitun nuolemisen sijasta vain klitorista nuollut ja kyllä se raudalle maistuu.
        Hiivatulehdus tai hapan imelänkatkera valkovuoto tullut nenään mennessäni alakertaan ja nuoltua tullut kun ei kehdannut olla sitä tekemättä,mutta maku oli aivan helvetillisen kaameaa mädäntynyttä mätitahnaa tahmea koostumus mukaanlukien. Oli siinä oksennuksessa pidättälemistä,kun häppäreitä ja reikää veteli kielel menemään. Hyi saatana mikä muisto,kun asiaa hieman ajattelee. Ei laittais edes pahinta vihamiestä moista tekemään.
        Vaikka olisi pari päivää pillus muhineet skermat,niin maku ei pääse edes tuhannesosaan järkykokemuksesta.
        Pilluissa on eroa ja pahamaku johtuu aina sen tasapainon ongelmista. Enemmän hoikkien naisten pillut ovat pahemmilta maistuneet. Mitä vähemmän kostuu,sen pahemmalta maistuu.
        Tupakoivien tai b/c/d vitamiinia syövien aivan kaamean kitkerältä ja en suosittele kielensä makunystyröitä pilaamaan.

        Todella harva nainen osaa mulkkua oikealla tavalla imeä (ihan perus huulien liikuttelua vartta pitkin ilman imua) osumatta hampaisiin tai vaurioittamatta tatin frenulusta useista neuvoista huolimatta. Useita kertoja sen parantumista odottaneena voi vain ihmetellä naisten taitoja. Usein 19cm pituudesta ei suuhun uppoa lähellekään puolia ja valitetaan leukojen puutumisella. Miksi mulle sattuu aina ne pienisuisemmat ja vituistaan pohjattomat rotkot,ehkäpä jopa liian tiukat?
        Spermani suolaisenmakeasta mausta tosin kaikki naiset ovat tykänneet. Ei siis mausteita,tupakkaa tai alkoholia naamariin.


      • yjyjjjy
        Witunnuolija sexpert kirjoitti:

        nuolleena se maistuu happamanmakealle mahlalle,jos on nainen runsaasti kostuva tapaus ja tavara pesty. Menkkojen aikaan olen koko vitun nuolemisen sijasta vain klitorista nuollut ja kyllä se raudalle maistuu.
        Hiivatulehdus tai hapan imelänkatkera valkovuoto tullut nenään mennessäni alakertaan ja nuoltua tullut kun ei kehdannut olla sitä tekemättä,mutta maku oli aivan helvetillisen kaameaa mädäntynyttä mätitahnaa tahmea koostumus mukaanlukien. Oli siinä oksennuksessa pidättälemistä,kun häppäreitä ja reikää veteli kielel menemään. Hyi saatana mikä muisto,kun asiaa hieman ajattelee. Ei laittais edes pahinta vihamiestä moista tekemään.
        Vaikka olisi pari päivää pillus muhineet skermat,niin maku ei pääse edes tuhannesosaan järkykokemuksesta.
        Pilluissa on eroa ja pahamaku johtuu aina sen tasapainon ongelmista. Enemmän hoikkien naisten pillut ovat pahemmilta maistuneet. Mitä vähemmän kostuu,sen pahemmalta maistuu.
        Tupakoivien tai b/c/d vitamiinia syövien aivan kaamean kitkerältä ja en suosittele kielensä makunystyröitä pilaamaan.

        Todella harva nainen osaa mulkkua oikealla tavalla imeä (ihan perus huulien liikuttelua vartta pitkin ilman imua) osumatta hampaisiin tai vaurioittamatta tatin frenulusta useista neuvoista huolimatta. Useita kertoja sen parantumista odottaneena voi vain ihmetellä naisten taitoja. Usein 19cm pituudesta ei suuhun uppoa lähellekään puolia ja valitetaan leukojen puutumisella. Miksi mulle sattuu aina ne pienisuisemmat ja vituistaan pohjattomat rotkot,ehkäpä jopa liian tiukat?
        Spermani suolaisenmakeasta mausta tosin kaikki naiset ovat tykänneet. Ei siis mausteita,tupakkaa tai alkoholia naamariin.

        Mun mielestä taas pimpsa ei maistu miltään, jos se on puhdas. Eikä nuolemissani n. 10:ssä naisessa ole oikeastaan ollut sanottavampia eroja mauissa.


    • 45 special

      Maistuu samalta kuin tuoksuu. Suolaista ja makeaa. Graavisuolattu lohi. Haju on kuin hajuvedessä ja haisteltuaan on huumaantunut halusta. Jotain siinä on...hormooneja...

      • nartnart

        Sen verran täytyy sanoa että siitä pesusta pitää huolehtia myös sinkku- ja selibaattikausina, koska se haju pinttyy, eikä lähde näin ollen kerran tai edes pari pesemällä pois. YÄK.

        On näitä niin miehissä kuin naisissakin. Erään miehen kanssa rakastin (rakastan edelleen=) ottaa suihin koska hän oli aina puhdas, huolehti siis hygieniastaan. Exällä taas oli päässyt pinttymään ja vvaikka pesulle patistin ei haju lähtenyt minnekkään. Siinä sitten vinkui miksi en ota poskeen :/ Yritin selittää että siitä pesusta täytyy huolehtia jatkuvasti eikä satunnaisesti. Ei mennyt oppi perille ei. hyh hyh. Varmaan olisi juuriharjalla ja tärpätillä pitänyt puhtaaksi pestä, brrrrrr *yök*


    • Voevoejalämminleipä

      Piti laittaa canestenkuurille ku alko
      itellä oleen oireita.
      Sillä alko jo sukkahousutkin sulamaan
      nyt kaikki on hyvin?

    • minun pimppi

      joka runkkaus kertaani kuuluu, että maistelen mahlojani, koukin pillulimaani emättimeni seinämistä ja ei kun sormet suuhun ja maistelemaan.
      Se ei maistu mun mielestä yhtää millekkää, missään vaiheessa päivää, eikä mulla ole eroja oonko pessy paikkoja vai en.
      Pilluni pesen kerran päivässä ellei sitten tule nussittua.
      Haju onkin sitten ihan toinen juttu, pesty pillu ei tuoksu millekkään, mutta kun alkaa olla pesusta kulunu jo monta tuntia, niin kyllä alkaa hajua löytymään, ja täytyy kyllä myöntää ettei se pillu kovin miellyttävältä tuoksu!
      oon todennu tässä semmosen jutun, että nuoremmat, semmoset parikymppiset jätkät jättää nuolemisen aina kesken, ne nuolee vaan ihan hetken ja sit lopettaa..
      Mutta vanhemmat miehet kolme- nelikymppiset nuolee mua aina pidempään ja hartaasti...ja ai, vittu, että se tekee nannaaaaa!!!!!!!
      eli siis, musta tuntuu, että nuoret pojanklopit ei vaan osaa nuolla ja on niin epävarmoja taidoistaan, ettei viitsi hoitaa hommaa loppuun.
      seurustelusuhteissa mä kyllä vaadin saada suuseksiä jos mun halutaan sitä antavan.ja mä rakastan suuseksiä niin helvetisti, että en edes aijo ruveta seurusteleen miehen kanssa joka ei suuseksistä pidä..antajana tai ottajana.............

      • puhdas, pesty, terve pillu maistuu todella ihanalle...ja minusta on todella kiva antaa kielihoitoa...


    • werfddfgfr

      kaikkea pitää maistaa

    • Tiedontuoja

      Taskunlämpimille kolikoille. Kiitos

    • tavara...

      maistui ihan vitulta ja tuoksui kanssa. On tarkka tavarastaan tuo Tiina.

      • tena-senior

        samalta kuin miehen kyrpä. ei suuria eroja.


    • ja haisee

      pahalle, muutamia poikkeuksia onneksi on.

      Jos omistaja on pitänyt siitä oikein hyvää huolta niin se maistuu todella hyvältä, aavistuksen suolaiselta ja hieman happamelta.

      • osmo 700

        En ole koskaan maistanutniin hyvää,joku väittää että on eroja!


    • 6hyg5tf4rd

      Jos on vasta pesty, niin ei miltään

      • Pyllyreikä Pera

        Kerran sattu nuorena poikana yhellä tytöllä huonosti pesty tussu olemaan.. Nuolin kyllä silti.siinähän se putsaaaantu :) On se vaan ihanaa hommaa nuoleminen. Pyllyreiän nuolen samalla :) Tottakai.


    • kikikikee

      ei millekkään. Tai riippuu siit onko se muija pessy sen tussun. En tajua sitä, että täällä haukutaan että tussu on pahaa ja en ikinä nuole, niin millä perusteilla sitten naisten pitäisi ottaa miehiltä suihin? En usko että se kyrpäkään kovin hyvälle maistuu.

    • kokemusta on

      Vaimoni pillu maistuu mielestäni TOSI HYVÄLTÄ ja nuolen sitä mielelläni ex;n pillua nuolin kans erittäin mielelläni ja maistui hyvältä. Suosittelen kaikille, itse tykkään posliinista niin ei tule karvoja suuhun.

    • tjokke69

      Kaikki nuolemani pillut on maistunu fantastiselle. Värkin pitää tietenkin olla puhdas. Puhtaus on puoli ruokaa! ! ! Voi kun nykyinen naiseni antaisi nuolla... Täytyy varmaan lähteä metsästämään vierasta nuoltavaksi...

      • jeåå

        mikä aihe, tuli päivän naurut, kiitos :D täällä ne pillusta haaveilevat teinipojat/neitsyet kyselevät miltä pillu maistuu.. voi voi. kai te sitten joskus pääsette maistamaan kun kasvatte.


      • Pajatso palaa
        jeåå kirjoitti:

        mikä aihe, tuli päivän naurut, kiitos :D täällä ne pillusta haaveilevat teinipojat/neitsyet kyselevät miltä pillu maistuu.. voi voi. kai te sitten joskus pääsette maistamaan kun kasvatte.

        aika mauton, hieman puoli kypsä kumimainen aromi .


      • T.n nuolija
        Pajatso palaa kirjoitti:

        aika mauton, hieman puoli kypsä kumimainen aromi .

        Pillun täytyy olla puhdas,jolloin se maistuu puhtaalle, ja on eritäin miellytävää nuolla sitä
        nautinnollisesti. Tosin tuon ystävä tamman ihana pillu maistuu hyvältä normaali olotilassa
        ja vielä paremmalta, kun se on kiimassa.


    • 11+11

      No ei se maistu millekään eikä tuoksu. Omakaan ei tuoksu millekään ja maku hennon makea. Kauheesti on kaikki kehuneet niin miehet kuin naisetkin, että kuinka hyvänmakuinen mun pillu on, että on pitänyt itekin maistaa :D

    • KJKLJ

      TAIVAALLISELLE

    • silakkapimppi

      Hei mitä helvettiä, mun poikaystävä väittää rakastavansa mun pillun hajua & tuoksua, mutta täällä kaikki miehet sanovat sen maistuvan lähinnä silakalta? Onko mun miekkonen kalamiehiä vai onko mua kusetettu?

      • Kanisna

        vain on niin, että toisilla naisilla pillu on hyvinkin miellyttävän tuoksuinen ja ei missään tapauksessa maistu pahalle. Kohdalleni on sattunut pari mukavaa tapausta, joiden pimpsaa oli todella mukava toidella suulla, koska maku oli jopa hieman makea.
        Sitten toisilla naisilla on todella voimakkaat maut ja jopa tuoksut, vaikka paikat on juuri pesty.
        Mitä nämä erot sitten johtuvat, siihe en osaa vastata. Miehillä sperman makuun vaikutta aika voimakkaasti elintavat ja syöty ruoka, liekö sama naisilla??
        Kaikesta huolimatta, todella miellyttävä paikka miehelle :))


      • heldemämies
        Kanisna kirjoitti:

        vain on niin, että toisilla naisilla pillu on hyvinkin miellyttävän tuoksuinen ja ei missään tapauksessa maistu pahalle. Kohdalleni on sattunut pari mukavaa tapausta, joiden pimpsaa oli todella mukava toidella suulla, koska maku oli jopa hieman makea.
        Sitten toisilla naisilla on todella voimakkaat maut ja jopa tuoksut, vaikka paikat on juuri pesty.
        Mitä nämä erot sitten johtuvat, siihe en osaa vastata. Miehillä sperman makuun vaikutta aika voimakkaasti elintavat ja syöty ruoka, liekö sama naisilla??
        Kaikesta huolimatta, todella miellyttävä paikka miehelle :))

        no mitä kun sitä saa vain puhtaana niin eipä se millekää maistu.no ehkä tomaatille


      • Helläkieli
        heldemämies kirjoitti:

        no mitä kun sitä saa vain puhtaana niin eipä se millekää maistu.no ehkä tomaatille

        Jos olisi pillun makuinen tikkari niin maku olisi mitäänsanomaton.
        Mutta se maku pillusta nuoltuna saa minut suunnattoman kiiman valtaan.
        Vaimoni tykkää kanssa kovasti kun sille päälle sattuu..
        Eestä ja takaa ja välillä kullia ja taas kieltä.
        Kielijänteet kipeenä seuraavana päivänä.


      • kun on nautinnon
        Helläkieli kirjoitti:

        Jos olisi pillun makuinen tikkari niin maku olisi mitäänsanomaton.
        Mutta se maku pillusta nuoltuna saa minut suunnattoman kiiman valtaan.
        Vaimoni tykkää kanssa kovasti kun sille päälle sattuu..
        Eestä ja takaa ja välillä kullia ja taas kieltä.
        Kielijänteet kipeenä seuraavana päivänä.

        Minulle on sanottu että paparini maistuu makealta suolaselta ja kirpeeltä jos olen saanut juuri ison

        orkun. Pesen kyllä alpääni päivittäin ja huuhtelen kun on mahdollista. Ei ole hiivaa ei maistu silakalle. Kyllä se on niin että jos on paha haju niin ostamaan apteekista sitä bakteereja tasaavaa pesunestettä .

        Siten voi se piirakka tai makkara maistua ihan kummallekin ihan toisella tavalla.


    • naikkonen vastaa

      Oon kerran maistanut, maistuu pehmeälle, vähän suolaiselle, ehkä hitunen happamuutta...mutta ei pahalle.

    • Latexidaaaaaaaa

      Nuole klitorista älä kieltä sisää ja tietenki pitää olla puhtaat vehkeet ku rupee vehkeitä nuolesekelemaan! Voin kertoa että sormikoukun jälkeen sormet haiskahtaa sillille :D

    • Vierasta en nuolisi.

      Aivan kuin olisi verenmaku suussa. Hieman suolaiselta. Ei paha.

    • qqqqq1

      olen nuollu joka akan pillun. yksi vaan on tullu vastaan jonne ei tehnyt mieli mennä. voi sen joskus pessä.. muuten on ollut ihana kokemus aina.

    • Mulla on iso Pillu!!

      Haluatteko harrastaa kanssani seksiä?

      Minulle kelpaa Kaikenlaiset miehet.

      Olen seksin himoinen.

      Puhelin numeroni on 044-0630180

      Soittakaa jos tekee mieli (taivun nuolemaan itseäni)

      • aukustih

        Mikä ettei.


    • TJokke69

      En osaa kuvailla sanoin mutta omalla naisella maistuu oikein hyvälle ja tekisi mieli nuolla jokaisen rakastelun yhteydessä ja välillä vaikka vain nuolla ilman muuta seksiä.

    • Hedelmillä makua!

      Kun syö paljon hedelmiä, esim ananasta, niin ***** maistuu hyvältä ja samoin sperma!! :P

    • aukustih

      Kiimanen pillu missä sprema ei ole muhinu maistuu taivaalliselle mieskin saa nuoleskelun jälkeen paremman orgasmin!

      • aukustih

        Kun nuoleskelun jälkeen työntää kyrvän naisen kiimaiseen märkään vittuun ja antaa mennä ja lujaa!


    • Anonyymi

      U­­­u­­­si s­ek­­si­teatteri ava­utu­­u Suome­­­en! Ku­­­tsu­­­mme kaikk­­i­. Il­­­mo­­it­­tau­­tum­ine­­n ry­hmä­­­ämm­e tä­äl­l­ä - http://7290000.com/H/2lB2K 👈

    • Anonyymi

      Miesten alapäästä:
      - osa aivan ihania just pestyjä
      - osa haisee hielle, virtsalle, suolaiselle (normi ja kiihottava)
      - osa haisee virtsalle ulosteelle (ihminen käy paskalla ja pallit vieressä - normia sekin, menee jopa suuseksissä, ihan ok
      - osa haisee pesemättömyydelle ja esinahan allaolevalle juustolle eli yksinkertaisesti lialle ihralle möhkäleille hajulle (ei kiihottavalle alkukantaiselle vrt ylläolavaan)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miehillä vehkeet haisee erilaisille, yleisesti ottaen pahalle, JOS ei ole silläpäällä.

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­ts­­um­me sinu­­t kä­­­ym­ään u­­­ude­ss­­­a cha­­­tis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://4900049.com/H/c7Il 👈

    • Anonyymi

      Eihän pestyt paikat pahalle tuoksu tai maistu,ja käytä makuvoiteita on hienoa ja maukasta lutkutella 69 asenossa tai vuoron perään hissukseen ja antaa nautinnon viedä,monen vuoden kokemuksella on jo yli 70 kymppinen

    • Anonyymi

      He­i! Ku­tsum­­­me sinu­­t kä­ym­ään uude­­­ss­a cha­­tis­­­sa! Mei­tä on yl­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://6811222.com/H/lL5B 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Super kiihottavalle ja seisokki varma, viagrat saa jättää jollekin urpolle

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan vitun hyvälle!!

    • Anonyymi

      melkeimpä samalta kuin kulli molempia maistanut ja kiihottunut kovaks

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe