seksi aamulla

tyttönen vain

mikä siinä oikein on että aamulla heräät vieraan miehen vierestä, hirveässä krapulassa (huom. ei morkkiksessa) ja tuntuu siltä et kun vähänkin liikkuu niin oksentaa, ja sit siinä heräillään ja jutellaan, jätkä alkaa hivuttautumaan kädel vihjaillen et hey mites olis uus sessio? hey camoon, ei krapulassa! illan meikit naamal, nihkeä olo ja hirveä darra! mikä teitä miehiä vaivaa, et pystytte edes yrittämään..

17

13348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieraan miehen

      vierestä pidäkään herätä?

    • Kal Tai Sensa

      Ei ole ollenkaan outoa että nahka-ase on tanassa vaikka heräisi millaisesta krapulassa, on se sen verran omapäinen veijari et ei siihen aina pysty vaikuttamaan... niin ja jos nainen vielä vieressä, niin miksikäs ei, olo siitä vaan paranee..=)

    • nainen

      oot aika pahaks päässy, sitä saa mitä tilaa, heh heh

      • ooooh

        mäkä mäkä..!
        T:nainen


    • vaan niin

      paljon kun sielu sietää =)

    • pera

      niin susta olis miehillekin enemmän iloa.

    • yks toinen tyttö

      Kyllä mä ainakin yleensä haluun ottaa uusiks sitten heti aamulla.

    • äijä

      Oon huomannut että mulla ja monilla kavereilla
      on ns. "krapulapanetus", tekee mieli ihan helvetis-
      ti darrassa..taas toisaalta naisilla ei yleensä
      vois vähempää..yhden kerran exä suostu kokeileen
      krapulaseksiä ja totes kyllä et oli aikasta hyvää
      seksiä..

    • maistuu

      Kyllä mulle naisena baari-illan jälkeisenä aamuna kunnon kyytikin maistuu. Krapulapanetus se on joillakin naisillakin, kai. Hyvää se tekee, jos on sattunut löytämään miehen,jolta saa hyvät kyydit ja sit voi mennä yhdessä miehen kans saunaan ja suihkuun pesemään edellisen illan nihkeyden, meikit ja aamun "sotkut" pois. Jää hyvä tyydytetty olo molemmille ja voi hymyssä suin lähteä kotia.

      • oioi..

        jos mulla on darra (olen nainen),seksiä on saatava todellakin aamusta lähtien ja mieluiten monta kertaa päivän aikana.Oijoioijoi krapulaseksiä.


    • toinen tyttö

      sillähän se darra lähtee, kokeile :)

    • mariah

      maistuu mullekin seksi krapulassa.. olen ollut suhteessa monta vuotta, ja nykyisin on seksielämäkin vähän hiipunut, mutta krapulassa kyllä molemmat haluavat. olenkin miettinyt, että pitäisiköhän ruveta useamminkin ryyppäämään:)

    • Nainen2

      Kyllä krapulaseksi on parasta. Päänsärkykin lähtee..ainakin mulla.

    • siitä aamusta

      krapula seksi on kyllä ihan mukavaa.. se riippuu mitä on edellisenä iltana juotu..välil on niin kauhee darra ettei pysty ees liikkuu.
      joo.. mietippäs sitä ku heräät vieraan miehen sängystä ja on darra ja järkyttävä morkkis.. ja sit ku se mies rupee ehdottelee.. ni voi voi=)
      ku se morkkis voi johtua muustakin kuin siitä miehestä...!välillä ei tarvi edes tehdä mitään ni on hirvee morkkis...=))

    • M(19)

      Tuleeko jollekin joku krapulakin? Itsellä ehkä 3 kertaa elämässä ollut ja siihenkin on liittyny joku 30 tunnin ryyppyputki ja kaverit valonheittimillä lyysaillu silmiin yms. tyhmiä juttuja... En vain tajua teitä. :O

      • Oot pieni vielä

        Hah, odota vaan kun opit oikeesti juomaan, siis tarpeeksi. Ennen mullakaan ei ollut krapulaa, kun känni tuli viimeistään toisen kossudesin jälkeen. Mut hitto kun nykyään pitää juoda koko 0,7 l pullo ja viel sidua/kaljaa päälle, niin kyl sit alkaa jo seuraavana päivänä jomottaa... (oon 23v nainen)


    • ...

      Oletko sina niin tyhma etta et tee mista mies on maksanut? Voi asiakkaat kayda vahiin. Jos maksu on sovittu taas yhdesta illasta, siihen ei kuulukkaan seuraavan poaivan tyo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe