Johnny Depp Fani postii ???

Suuri Fani :D

Tietääkö kukaan Johnny deppin jotain sähköpostii tai jotain mihin voi lähettää sille fani postii :D heh.. mä en löydä sellasta.

Tosi iso kiitos niille jotka vastaa :D !!!

30

2698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ossun
      • hengen heimolainen

        onkohan tuo oikea osoite.. kuulostaa oudolta! mistä sen hankit?


      • Jasmiiiiin

        Mä tiedän johnny deppin oikeen faníposti osotteen!!! OOn kirjottanu sille ja saanu vastauksen kanss < 33333333333 se on vaan nii ihq ja söde


      • siinö
        Jasmiiiiin kirjoitti:

        Mä tiedän johnny deppin oikeen faníposti osotteen!!! OOn kirjottanu sille ja saanu vastauksen kanss < 33333333333 se on vaan nii ihq ja söde

        mistä sä oot sen kuullu


      • oikeasti
        Jasmiiiiin kirjoitti:

        Mä tiedän johnny deppin oikeen faníposti osotteen!!! OOn kirjottanu sille ja saanu vastauksen kanss < 33333333333 se on vaan nii ihq ja söde

        luule, että Johnny Depp itse vastasi kirjeeseesi!? No kerron sinulle murskaavan totuuden: Ei vastannut! Hänen 'agenttinsa' vastaavat fanipostiin (kopioivat samaa kirjettä miljoonille, saattavat välillä lisätä siihen jotain ja laittavat kuvan ja nimmarin mukaan!), koska Johnnylla ei olisi aikaa vastata kaikkiin MILJOONIIN kirjeisiin. Anteeksi jos murskasin raa'asti luulosi!

        ps. Onko pakko kirjoittaa ku mikäkin teini/idiootti (sama asia, minusta)?!Minäkin pidän hänen leffoistaan, mutta en sentään ryhdy mihinkään: Vo1qu se on ihq j4 söde


      • Johnny Depp -- suomennos : ...
        oikeasti kirjoitti:

        luule, että Johnny Depp itse vastasi kirjeeseesi!? No kerron sinulle murskaavan totuuden: Ei vastannut! Hänen 'agenttinsa' vastaavat fanipostiin (kopioivat samaa kirjettä miljoonille, saattavat välillä lisätä siihen jotain ja laittavat kuvan ja nimmarin mukaan!), koska Johnnylla ei olisi aikaa vastata kaikkiin MILJOONIIN kirjeisiin. Anteeksi jos murskasin raa'asti luulosi!

        ps. Onko pakko kirjoittaa ku mikäkin teini/idiootti (sama asia, minusta)?!Minäkin pidän hänen leffoistaan, mutta en sentään ryhdy mihinkään: Vo1qu se on ihq j4 söde

        Samaa mieltä. Ei kukaan julkkis vastaa itse faniposteihinsa, ymmärrän sen kyllä.. Sekin on totta, että laittavat mukaan nimmarin ja kuvan.
        Muistakaahan lähettää ne fanipostit englanninkielisinä! :D


      • Kysymys merkki???

        öö... Mistäs me tiietään että se on muka johnnyn sähköposti osote? se voi olla jonku erkki kekkosenki sähköposti osote aattele nyt jos oot saanu sen joltain tyypiltä niin älä usko sanon ei kantte kirjottaa! Tai sit piruuksissas oot tehny ite sellasen sähköpostin! kaikki jotka luulee et toi on johnnyn sähköposti niin älää kirjottako (varanvuoks sieltä voi saaha viiruksia tai sit se voi olla joku ilee mies!)

        VAROITUS!


      • jupsiinsa
        oikeasti kirjoitti:

        luule, että Johnny Depp itse vastasi kirjeeseesi!? No kerron sinulle murskaavan totuuden: Ei vastannut! Hänen 'agenttinsa' vastaavat fanipostiin (kopioivat samaa kirjettä miljoonille, saattavat välillä lisätä siihen jotain ja laittavat kuvan ja nimmarin mukaan!), koska Johnnylla ei olisi aikaa vastata kaikkiin MILJOONIIN kirjeisiin. Anteeksi jos murskasin raa'asti luulosi!

        ps. Onko pakko kirjoittaa ku mikäkin teini/idiootti (sama asia, minusta)?!Minäkin pidän hänen leffoistaan, mutta en sentään ryhdy mihinkään: Vo1qu se on ihq j4 söde

        Olet oikeassa fanipostista. Jotkut julkkikset jotka eivät saa niin paljon postia saattavat lukea ne itse, mutta Johnny on kyllä sen verran kuuluisa että postia riittää.


      • johnny-fani
        Jasmiiiiin kirjoitti:

        Mä tiedän johnny deppin oikeen faníposti osotteen!!! OOn kirjottanu sille ja saanu vastauksen kanss < 33333333333 se on vaan nii ihq ja söde

        mikä se on..... :) saisinko sen :) kiitti jos annat ooisit ihana... ♥


      • johnny♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
        Jasmiiiiin kirjoitti:

        Mä tiedän johnny deppin oikeen faníposti osotteen!!! OOn kirjottanu sille ja saanu vastauksen kanss < 33333333333 se on vaan nii ihq ja söde

        voisitko antaa sen miinulle? olen etsinyt sitä jo puoli vuotta ja olisin todella kiitollinen jos antaisit sen. ♥


      • Johhny<3333333
        johnny♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ kirjoitti:

        voisitko antaa sen miinulle? olen etsinyt sitä jo puoli vuotta ja olisin todella kiitollinen jos antaisit sen. ♥

        Johnny


    • Hengen heimolainen

      mä vastaan! mut en kyllä tiedä osoitetta... harmi! olisi niin hienoa jos se johnny vielä vastaiski =) jos saat tietoosi sen osoitteen niin kirjoitappa tänne niin minäkin saisin se sitte :) kiitos!´Mä teen saman! T.Himo Johnny Depp fani

    • julkista

      Antti Tuiskun faniosoitteen sain tilaamalla starapokkarin http://logopalsta.net osoitteesta? Oiskoha depinki osoite sellasesa?

    • depp fani

      Jos teitä muita Depp faneja kiinnostaa, niin mulla on myynnissä Depp valokuvia.
      Eri roolihenkilöinä ja omana itsenään.
      Myös Johnny Deppin faniposti osoitekkin löytyy jos sitä vielä etsitte...

      • H.J

        Mistä se fani-posti osote olis saatavilla ja maksaisko se jotain??!!


      • H.J

        Mä kysyin sulta Helloups!


      • vastaus depp fanille

        moippa depp fani! mua kiinnostaisi tuo tarjous. sovittaisiko sähköpostin välityksellä vai jollain muulla vai annatko ilmaiseksi? ovatko kuvasi koneella? jos antaisin meilini. [email protected].


    • Johnny FANI

      Kannattaa käydä Amerikkalaisilla sivuilla etsimässä sitä osoitetta. Mä ainakin löysin vastauksen samaan kysymykseen sieltä. Yksi oli Johnnyn voimon osoite ja sitten oli niitä fani posti ostteita. (oli niitä osotteita muitakin, mutta ainakin nämä)

    • joku

      noob

    • mattimyöhänen

      Fanipostiosoite:

      Johnny Depp
      c/o Tracey Jacobs
      United Talent Agency
      9560 Wilshire Blvd. #516
      Beverly Hills, CA 90212
      USA

      hän ei omista s-fanipostiosoitetta..
      kirjoittakaa englanniksi!

    • Johnny love

      En tiiä mäkään sitä osoitetta... haluisin todellakin tietää sen joten jos saat tietää sen jostain, niin kerrotko mullekkin?

    • RakkaudellaJohnnyyn

      Johnny Depp on aivan mahtava näyttelijä ja itsekkin haluaisin tietää tämän fanipostiosoitteen! (:

    • Johnny<3333333

      Johnny

    • potc fani

      tää on nii parasta =)

    • I love u JOHNNY DEPP

      olen itte ihan sairaan kova johnny fani, ja haluisin lähettää sille fani postii (:

      I

    • musta virtahepo

      sama !!! mut ooon vaaan paaaaljoooooooon suuurenpi fani :) ja mäki haluaisin lähettäää sille fani postiii mut ku en oikein osaa tota englantiii mut muuten vaik voisinki :) jooo awwwwwsss I LOVEEEEEE JOHNNY DEPP :))

    • HuLlU =)

      äääääääääääööööööööööööööööööööööööööööäääääääääääöööööööö ...... en saa johnnya pois mun mielest mitä pitäis tehä ? :))

      • Tiedänkaiken

        Hehee, kuulostaa silt et te ootte vaa semmosii 'Johnny on ihq' faneja, mut ootte kyl aika hölmöjä jos ette sitä netistä löydä :D

        T. Johnnyn ikifani joka tietää hänestä enemmän kuin muut ja on saanut nimikirjoituksen ja kirjeen.


    • Iidalkfkcjffvgkf

      Sen näkee fanmail.biz

    • OnnekasDeppfani

      Moi joku tääl ny sano että Depp ei vastaa ite faniposteihin. Se menee silleen että kaikki sen fanipostit menee sellaiseen paikkaan jossa on ihmisiä jotka avaa niitä ja lukee ja jos mukana on tullut kirjekuori jolla toivotaan vastausta sekä IRC kuponki yms. Niin silloin he postittavat joko aidon Deppin nimikirjoituksen tai vain feikin. Joskus myös lähettävät jonkun kirjeen. Mutta joskus kuitenkin joku kirje on ollut erityinen ja se viedään sellaiseen pinoon mistä Depp saa katsoa jos jaksaa tai haluaa. Jos sun kirje on päässy sinne asti niin on tosi tärkeetä että sun kirjekuori erottuu joukosta ja siinä piirrustus tai se on edes värillinen. Koska Johnny ei kato niitä kaikkia vaan vain pari jotka sitä kiinnostaa. No sitten se saattaa lukea sen ja kirjoittaa nimmarin sekä esim. Yhdellä lauseella vastauksen liittyen kirjeeseesi. Minulle kävi niin ja olin kertonut unelmistani kirjeessä, laittanut piirtämäni kuvan Jack sparrowsta sekä kuvan itsestäni. No Depp oli lukenut sen ja kirjoitti kuvaansa "Good wishes" eli hyvät haaveet sekä oman nimikirjoituksensa. Kuvan taakse oli jäänyt painaumat kynästäkin joten se ei voinut olla feikki.
      Eli sen osoite on siis
      The Spanky Taylor Company
      3727 W. Magnolia
      Suite 300
      Burbank, CA 91505
      USA
      kaikki julkkisten osoitteet löytyy osoitteesta www.fanmail.com
      Täytyy vaan olla varovainen sitä käyttäessä sillä sieltä saattaa tulla viruksia.
      Ps. Tiedän että tää keskustelupalsta on vanha mutta joku saattaa löytää tän vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe