Itsetunto-ongelmia

MINULLA!

Hei!

Olen selaillut profiileja parin päivän ajan. Itselläni ei vielä sellaista ole (paitsi nimimerkki, jotta olen voinut rekisteröityä - en ole vielä täyttänyt muuta kuin pakolliset kohdat). Niin, ja olen naishenkilö.

Naisilla, joilla on kuvat profiileissa ovat saaneet vieraskirjansa täyteen kunnianosoituksia ja kehumisia kauneudestaan. Minä tuskin saisin, jos kuvani laittaisin...(joo, olen kateellinen).

Kertokaa minulle, miten tällainen "tavallinen" siis "tavis" pystyy ylipäätään kilpailemaan näiden kaunottarien kanssa miesten huomiosta.

Anteeksi vaan, mutta usein näiden kehuja kuvillaan keräilevin naisten profiili-esittelyt ovat varsin alkeellista ilmaisua niin kielellisesti kuin tyylillisesti.

Ja sitten nuo kuvat. Näinkö teitä pyydystellään, miehet; rinnat tyrkyllä, pin-up-kuvia, muutamia "varastettuja" otoksia joukossa...

Miksi sitten selailin naisten profiileja? Siksi, että hieman näen mallia miten paljon ihmiset kertovat itsestään kun on sana vapaa. Eipä kovin paljon.

Taidan jättää tämän kanavan väliin...heippa! Ja onnea teille muille yrityksissänne!

21

3798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stressiä...

      Ota ihan rauhassa pikkuinen :)

      First of all, tuommoinen jalat levällään ja kieli ulkona -look sinkkuprofiilissa ei tee minuun kovinkaan mieleenpainuvaa vaikutusta. Korkeintaan säälittää...

      Toisekseen, olen tavannut muutamia neitosia ihan pelkän profiilitekstin innoittama (sokkona tietysti), ja vaikka mitään elämää suurempaa ei olekkaan välillemme muodostunut, niin voin rehellisesti sanoa että jokainen heistä on ehdottomasti ollut tutustumisen arvoinen.

      Älä ota näitä nettideittejä noin kamalan totisesti ja/tai vähättele naisellista viehätysvoimaasi. Muista aina, että vaikka usein muuta väitetäänkin, niin miehilläkin seksi lähtee tasan tarkkaan korvien välistä ;)

      Hieman leikkimieltä peliin, niin kyllä sinäkin täältä varmasti löydät mielenkiintoisen kaverin jonka kanssa voit viettää mukavia hetkiä yhdessä. Who knows vaikka sinä törmäisisit siihen oikeaankin :)

    • mies 30v

      Niin, itse ainakin luen profiilin läpi ennenkun alan edes miettimään että kannattaako kirjoittaa. Enkä sitä kuvaa ensimmäisenä ole tutkimassa ja arvostelemassa. Monesti ilmoituksen teksti, ja sen tyyli kertovat ihmisestä paljon enemmän kuin kuva. Toki onhan se kiva tietää miltä ihminen, jolle on kirjoittamassa näyttää :). Ongelma vaan tuntuu olevan se että on naisen profiilissa kuva tai ei, niin eipä häneltä vastausta tule. Enintään käydään katsomassa omaa profiilia ja se siitä.

    • tytteli

      Älä turhaan sellaisia murehdi. Itselläni oli profiilissa kuva, joka ihan tavallinen. Siinä ei ollut mitään ihmeellistä, eikä rinnat tms. näkyneet. Se oli lisäksi mustavalkoinen, jotta ei ihan selvää kuvaa minusta saisi. Sain ihan mukavia kommentteja siitä. Tärkeintä vaarmaan on, että kuvassa näkyy iloinen ihminen. Suurin osa ihmisistä varmaan hakee sellaista ihmistä, joka on positiivinen ja saa toiselle hyvän mielen. Luonne siis esiin - ei rinnat.

    • viimeinen trubaduuri

      Älä missään nimessä "tavallisuuden" takia jätä ilmoitusta tekemättä! njet, nein, no, nej, iie ja EI! Perhana vie, olen tuntitolkulla etsinyt teitä "tavallisen" näköisiä naisia!

      Omia hylky perusteita naisten profiileille:
      1) vihamielisyys
      2) tyrkky
      3) trendipelle tai prinsessa
      4) kriteerinä pelkkä ulkonäkö
      5) profiilissa ei lainkaan tekstiä

      Olen pari kertaa päässyt kurkkaamaan näiden "kauniiden" tyttöjen ajatuksiin, lähinnä kuvattomien profiilien kautta... valitettavasti olen joutunut toteamaan että järki ja kauneus eivät sovi samaan päähän.

      Ihan oikeasti! teistä oikeista naisista on huutava pula tuolla deittisivulla! pliis muuta ihmeessä mielesi!

      tyypillinen miehen viestihän kuuluu suunnilleen näin: "hyvät tissit/perse" tai "silmä lepää"
      suurimmalta osin miesten kommetit ovat aika julkaisukelvotonta kamaa, no ehkä niitä jossain jallu-lehdessä voisi julkaista...

      Ajattele asiaa mieluummin näin, ne kauniit naiset saavat riesakseen pilluhaukat, pelimiehet, varatut ja hullut kun taas te OIKEAT naiset saatte osaksenne todellisen ELIITIN, eli ne miehet jotka oikeasti etsivät todellista rakkautta.

      • tavis nainen

        ..että oikein eliittiä... no eipä niitä ole kohdalle osunut (paitsi muutama joista on tullut vain hyviä ystäviä) ja profiili on ollut pari kuukautta.. sitä todellista rakkautta etsitään.. jospa se sit joskus osuu kohdalle, täytyy vain olla ilmeisesti kärsivällinen..


    • ja viestit...

      Joita tuli, oli tämäntyyppisiä "nätti tyttö oot."
      "No, mitä etit?" "Mistä päin?"

      Kun vastasin "Kiitos kehuista, tuollainen aina lämmittää mieltä", en saanut ko. kaverilta enää mitään viestiä!?
      "Mitäkö etin? No, sitä mitä profiilissa kerron eli miesseuraa kaikkeen kivaan." Ei vastauksia.
      "Pääkaupunkiseudultahan minä. Entäs sinä?" Joskus saattoi tulla vastaus tai sitten ei.

      Mitä olisi minun pitänyt vastata? "Saatanan hienoo ku viestitit. Saaks sulta pian, tääl on kuuma mirri!"

      Jos jotain tuollaista vastausta odotettiin, sitä ei minulta saa.
      Turha kadehtia nättiä naisia...meidät karkoitetaan tehokkaasti sillä älyä meillä ei saisi olla samaan aikaan.
      Ja fiksuimmat miehethän eivät täällä käytyjen keskustelujen jälkeen edes pidä meitä minään, edes kontaktin oton arvoisina...

      • profiilin haltija

        osasit pukea sanoiksi tuon... Jos joku laittoi viestiä, että nätti kisu, niin vastasin pelkällä maukaisulla... On jännä huomata, että aika harva mies osaa lukea profiilin tekstiä. Koska hirvittävän moni yli nelikymppinen (10 vuotta vanhemmat) yritti lähestyä, vaikka olin tietoisesti halunnut rajata heidät pois. Ihan pelkästään siitä syystä, että näytän itse nuoremmalta, kuin mitä todellinen ikäni on. Ja toinen ryhmä, jotka rajasin pois oli lapselliset miehet, vaikka lapsista pidänkin. Haluan aloittaa tyhjältä pöydältä. Yksi sanoi suoraan, että sopisin heidän lapsille äitipuoleksi. Kiitos ei. Haluan perustaa oman perheen. Nollasta. Onko se väärin vaatia tuollaista?


    • ladygin

      Minullekin tuli jossain vaiheessa vieraskirjaan kehuja pari sivua. Ensin joku alkoi kirjoitella vieraskirjaani kuulumisiaan, ja sitten tuli näitä muitakin viestejä. Kun sitten luin tältä palstalta että "itserakkaat naiset pitävät vieraskirjansa täynnä kehuja", niin tyhjensin vieraskirjani jo puolisen vuotta sitten. Sen jälkeen kukaan ei ole sinne enää kirjoittanut mitään! Kuva on pysynyt kuitenkin samana, profiiliani olen aina välillä vähän uudistanut. Niissä vähissä viesteissä, joita olen viime aikoina saanut, enää hyvin harvoin kehutaan kauniiksi tai sexyksi, niissä puhutaan profiilini sisällöstä.
      Eli olisinko nyt sitten päässyt sen "mieseliitin" huomion kohteeksi:))?
      Eli...jos haluat vierakirjaasi kehuja, kannattaa ensin itse "järjestää" sinne pari kommenttia...sitten niitä varmaan alkaa tippua...mielestäni noita kehuja on kyllä ihan taviksen näköistenkin naisten vieraskirjoissa (kuten minulla aiemmin);)Mutta ei ne kehut kyllä muuhun johda kuin, että Sinua aletaan pitää huomion kipeänä!
      Tsemppiä!

      • käynyt, ei jäänyt

        Kävin katsomassa profiiliasi, se oli tosi mielenkiintoinen ja kaikin puolin mieleeni. En täyttele kenenkään vieraskirjoja, ei sillä lailla saa ketään kiinnostumaan. Sen sijaan lähetän viestin jos olen kiinnostunut.

        Mikähän siinä sitten on syynä, että niihin ei tule vastauksia. Ei edes, että ei nyt kiinnosta. Pelkkää tyhjyyttä vaan. Tai paskans väliä, mulla on nyt seuraa sellaisesta vastaajasta, jolla ei itsellään ollut ilmoitusta ja olen ihan onnellisesti aloittamassa uutta suhdetta.

        Viestini sinulle taisi olla, että kiinnostaisi mutta ei toimi kun olen hevosille allerginen...


      • ladygin
        käynyt, ei jäänyt kirjoitti:

        Kävin katsomassa profiiliasi, se oli tosi mielenkiintoinen ja kaikin puolin mieleeni. En täyttele kenenkään vieraskirjoja, ei sillä lailla saa ketään kiinnostumaan. Sen sijaan lähetän viestin jos olen kiinnostunut.

        Mikähän siinä sitten on syynä, että niihin ei tule vastauksia. Ei edes, että ei nyt kiinnosta. Pelkkää tyhjyyttä vaan. Tai paskans väliä, mulla on nyt seuraa sellaisesta vastaajasta, jolla ei itsellään ollut ilmoitusta ja olen ihan onnellisesti aloittamassa uutta suhdetta.

        Viestini sinulle taisi olla, että kiinnostaisi mutta ei toimi kun olen hevosille allerginen...

        Yritän vastata asiallisiin viesteihin ainakin kerran. Hevosallergia ei haittaa, koska hevonen ei asu taskussani ja käyn suihkussa ja vaihdan vaatteet, kun tulen tallilta! Pölyallergia voi haitatakin, koska en ole mikään siivoushullu:)
        En pysty tarkistamaan asiaa, kun et itse laittanut nickiäsi...


    • Loogicco

      Vaikka olisitkin vain sellanen ruma perus tavis akka niin saat silti ainakin 10 vastausta kuukaudessa.

      Haluaisitko saada 100 vastausta kuukaudessa? No, näet kyllä ketkä profiilissasi vierailee, ja laitat vaan kaikille ukoille viestin jotka sinua kiinnostaa, ja ne kenestä ei kuulu takaisin mitään pitivät sinua vaikka sitten liian rumana.

      En tajua miksi haluat kilpailla pinup-naisten kanssa. No, paljasta pintaa vaan kehiin. Ja jos sulla on isot rinnat, niin vaikka oletkin melko ruma niin eiköhän niitä viestejä silti tule. Mutta iso osa ukoista ajattelee silloin että "no, pilde se on tollakin". Sitäkö haluat?

      Eli jos haluat nostaa itsetuntoasi niin laita vaan kuva profiiliisi. Sitten voitkin ajatella että "Hmm... Saan paljon vastauksia, ehkäpä miehet sittenkin pitävät ulkonäöstäni!!!"

      Ja voisin palauttaa maanpinnalle että jos olisit vain sellanen perus ruma tavis UKKO niin saisit ehkä yhden vastauksen vuodessa. Joltain vain sellaselta erittäin perus erittäin ruma erittäin tavis akalta... Mutta unohda tuo ja laita se kuvas sinne ja kohota itsetuntosi huippulukemiin.

    • vaan sisko

      kun sentään viitsit vaivautua käymään heittämässä lokaa naisten niskaan täällä.Minäkin olen ihan huvikseni joskus katsonut jonkun naisen profiilia juuri kun olen ulos kirjautunut,kun kuusi voi katsoa.Niin olen katsonut ja ajatellut:ompa kaunis!Enkä ole bi tai lesbo.Minä olen ihminen joka suvaitsee kanssa ihmiset.paitsi rikollisuutta,ja sitähän on monenlaista.

      • Kehuja kalastava :)

        Niinpä kateus se vie kalatkin veestä!

        Terveisin Kaunotar


      • tavis
        Kehuja kalastava :) kirjoitti:

        Niinpä kateus se vie kalatkin veestä!

        Terveisin Kaunotar

        typerykset korostaa omaa ulkonäköä nimimerkillä... Fiksulle riittää pelkkä ulkopuolisen kehu.


      • viisas..nainen
        Kehuja kalastava :) kirjoitti:

        Niinpä kateus se vie kalatkin veestä!

        Terveisin Kaunotar

        Typeryyden huippu laittaa nimimerkikseen kaunotar.

        Miehet kehuvat kyllä nähden näkemättään ja olettavat vähänkin normaalia paremman näköisen naisen uskovan kaiken nettihörhöilyn ja höpötyksen. "Kaunotar" on varma nakki.


      • Kaunotar
        tavis kirjoitti:

        typerykset korostaa omaa ulkonäköä nimimerkillä... Fiksulle riittää pelkkä ulkopuolisen kehu.

        Kuka helvetti on sanonut, että nimimerkkini olisi kaunotar??? IDIOOTIT!!!


      • nimimerkillä
        Kaunotar kirjoitti:

        Kuka helvetti on sanonut, että nimimerkkini olisi kaunotar??? IDIOOTIT!!!

        on profiili, joten ilmeisesti siksi.


    • niin minäkin vain

      laitoin ilmon ja ilman kuvaa.
      En ole missi, en ole ihannepainoinen ja muutenkin tällainen lyhyenläntä.
      Tapasin nykyisen mieheni netin kautta, tosin
      msn:n treffien kun halusin tuolta maksulliselta treffipalstalta mieluummin.Koin asian niin,että jos on valmis maksamaan viestin perille saadakseen, niin on enemmän tosissaan.
      Täältä treffeiltä en saanut mitään viestejä,kun
      rehellisesti kerroin ,että olen punkero.

    • opoy

      melko peikkoja- rehellisesti 98% on ettei kelpais jos näkyis baarissa.

    • Umpappaa

      Onpa siinä vanhoja viestejä.

    • vainpahamielitulee

      Älä lue sun "kilpailijoiden" profiileja. Keskity vaan sun omiin hommiisi, niin on parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe