hyvän salibandy pelaajan salat

mesttari no niin

harjoittle paljon suoraan syötös laukauksiin ja ilmasta ja yritä pelata niin et katso palloon kun kuljetat voit käydä tilanteita läpi esim pelatakko varmasti tai niin harjoitella itselle maalaajan silmä tein tänä vuonna 2 maalia joka pelis. muistakaa harjoituksissa uskaltaa syöttää ristiin mut vain 110 varmuudella ja uskalla laukoo ja kikata kun tekee sitä tarpeeksi niin osaat päättää parhaan vaihto ehdon

7

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mestari no niin

      nuistakaa toteuttaa viikko ohjelmaa joka on vähän ala puolella se n teki himoreenajaa en tunne kyl sitä kaveria mut se jätkä osaa asiansa oon noin 20 vuotias olin melkeen pääs kisa joukkueeseen. kiitos reenaja ohjelmasta

      • Reiska

        ...mistäköhän kisajoukkueesta oli kyse?


    • reenajaa

      mestari niin no mist pelaat ja mihin joukkueeseen ja toivottavasti mun ohjelmaa noudatetaan 3 päivän päässt uusi ohjelma

      • mestari no niin

        piiri joukkueeseen no en mä vielä ihan pääse maajoukkuueeseen oon ollu juniori maajoukkue leirillä


      • Coach
        mestari no niin kirjoitti:

        piiri joukkueeseen no en mä vielä ihan pääse maajoukkuueeseen oon ollu juniori maajoukkue leirillä

        Et ollut ikinä edes ehdokkaiden listalla.


    • Mallu

      No ei se tarkoita että on "mestari" jos on hyvä maalin tekijä...!!!! tekniikkasta se on enemmän kiinni kuin joku maalin tekijä, no on se ehkäpä ratkasevaa mutta sen mestarin tekee enemmän se tekniikka!!

    • 23t

      Mistä löytää kikkailu videoita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe