kuinka moni nainen saa orgasmin yhdynnässä?

kiinnostaa tietää

kuinka moni nainen täällä kävijöistä saa orgasmin yhdynnässä? itse en ole saanut enkä varmaa tuu saamaan mutta olen lukenut että vain 30% naisista saa yhdynnässä, ja haluaisin tietää onko totta. Kerro ikäsi ja millon sait ekan kerran orgasmin SIIS YHDYNNÄSSÄ. ja onko sinun helppo saada? äläkää valehdelko koska kukaa ei kuitekaa saa tietää totuutta ja kuka olet;p

166

42794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miljaa

      Sain ensimmäisen orgasmini yhdynnässä 27-vuotiaana, eli vajaa vuosi sitten. Saan orgasmin ainoastaan tällä hetkellä klitoriskiihotuksella eli hieromalla käsin klitorista samalla kuin penis on pimpissä tai pepussa. Joskus tällä tavoin saaminen on vaikeaa, joskus taas melko helppoa. Eli vaihtelee todella paljon mielentilasta ja kiihotuksen määrästä. Sanoisin, että noin puolessa yhdynnöistä saan orgasmin. Olen ollut myös pari kertaa lähellä saada orgasmin ilman klitoriskiihotusta, eli uskon senkin ajan mittaan onnistuvan. Turhalla yrittämisellä ja pakolla ei orgasmia tule, kyllä se on ainakin minulla ollut pitkällisen työn ja harjoittelun tulos.

      • nainen24

        En laske tuota yhdynnässä saamiseksi omalla kohdalla, vaan masturboinniksi toisen läsnäollessa. Toisaalta... tuskin näillä asioilla mitään rajaa on;) Itse olen tehnyt tuota 16-vuotiaasta, tosin viimeisen vuoden aikana hyvin hyvin harvoin.
        Olin lähellä orgasmia ilman omia käsiä joskus viitisen vuotta sitten, sen jälkeen en ole päässyt lähellekään ilman. En edes usko yhdyntäorgasmin ilman omia sormia edes olevan mahdollista.


      • Miljaa
        nainen24 kirjoitti:

        En laske tuota yhdynnässä saamiseksi omalla kohdalla, vaan masturboinniksi toisen läsnäollessa. Toisaalta... tuskin näillä asioilla mitään rajaa on;) Itse olen tehnyt tuota 16-vuotiaasta, tosin viimeisen vuoden aikana hyvin hyvin harvoin.
        Olin lähellä orgasmia ilman omia käsiä joskus viitisen vuotta sitten, sen jälkeen en ole päässyt lähellekään ilman. En edes usko yhdyntäorgasmin ilman omia sormia edes olevan mahdollista.

        Et siis laske tuota yhdynnässä saamiseksi, hmmm... No mitäs sanot siitä, että en saa orgasmia pelkällä klitorishieronnalla? Eli tarvitsen orgasmin saamiseksi sekä sormet että peniksen. Onko sekin mielestäsi masturbointia?


      • nainen24
        Miljaa kirjoitti:

        Et siis laske tuota yhdynnässä saamiseksi, hmmm... No mitäs sanot siitä, että en saa orgasmia pelkällä klitorishieronnalla? Eli tarvitsen orgasmin saamiseksi sekä sormet että peniksen. Onko sekin mielestäsi masturbointia?

        mitä se mitä sinä koet, minun mielestäni on...?

        Puhuin vain omasta puolestani, koska omalla kohdalla se on vain masturbointia toisen läsnäollessa, penistä kun en tarvitse hommaan.


      • 4kymppinen
        Miljaa kirjoitti:

        Et siis laske tuota yhdynnässä saamiseksi, hmmm... No mitäs sanot siitä, että en saa orgasmia pelkällä klitorishieronnalla? Eli tarvitsen orgasmin saamiseksi sekä sormet että peniksen. Onko sekin mielestäsi masturbointia?

        Taidan olla suunnilleen samaa mieltä kuin sinä. Orkku kuin orkku vaikka se tulisi korvalehtiä näykkimällä. Rakastellessa kädet käy joka puolella. Ei se ole masturbointia, että koskettelee itseään siinä samalla. Masturbointia on se, että tekee sitä yksin. Rakastellessa tärkeintä on toisen läheisyys ja sen mukanaan tuoma kiima. Tekniikka on sivuseikka.


      • otso
        nainen24 kirjoitti:

        En laske tuota yhdynnässä saamiseksi omalla kohdalla, vaan masturboinniksi toisen läsnäollessa. Toisaalta... tuskin näillä asioilla mitään rajaa on;) Itse olen tehnyt tuota 16-vuotiaasta, tosin viimeisen vuoden aikana hyvin hyvin harvoin.
        Olin lähellä orgasmia ilman omia käsiä joskus viitisen vuotta sitten, sen jälkeen en ole päässyt lähellekään ilman. En edes usko yhdyntäorgasmin ilman omia sormia edes olevan mahdollista.

        Sinua ei oo naitu kunnon isolla eikä paksulla ja kestävällä munalla. Saat varmaan orkutkin kuhan saat oikeaa karjua naimaan sua.


      • nainen24
        otso kirjoitti:

        Sinua ei oo naitu kunnon isolla eikä paksulla ja kestävällä munalla. Saat varmaan orkutkin kuhan saat oikeaa karjua naimaan sua.

        Joillakin poloisilla tuntuu olevan aivan liian vaikea käsittää, että se oman elämän silmäterä (penis) ei olekaan kaikkien naisten suurin unelma.

        Muistaakseni pisin akti on kestänyt likemmäs kolme tuntia. Hohhoijaa kun oli tylsää, rynkyti rynkyti.... Eräs suhde nuorempana taas nimenomaan kaatui siihen, että miehellä oli niin iso ettei seksistä tullut kuin tuskanhuutoa. Ja eläimiin en sekaannu, en sikoihinkaan.


      • Miljaa
        4kymppinen kirjoitti:

        Taidan olla suunnilleen samaa mieltä kuin sinä. Orkku kuin orkku vaikka se tulisi korvalehtiä näykkimällä. Rakastellessa kädet käy joka puolella. Ei se ole masturbointia, että koskettelee itseään siinä samalla. Masturbointia on se, että tekee sitä yksin. Rakastellessa tärkeintä on toisen läheisyys ja sen mukanaan tuoma kiima. Tekniikka on sivuseikka.

        Hyvä kirjoitus, olen aivan samoilla linjoilla. Muutenkin minua vähän tökkii keskustelu siitä, mikä on "oikea" orgasmi ja mikä ei. Monet pitävät todellakin vain ja ainoastaan emätinorgasmia oikeana, mutta eihän se niin voi olla. Jokainen orgasmi on omanlainen, ainutlaatuinen ja yksilöllinen kokemus, tapahtui se sitten yksin, kaksin tai kolmin.
        Mielestäni naisilla, jotka kykenevät orgasmiin yksin, on erittäin hyvä mahdollisuus saada se myös kumppanin kanssa. Se vaatii vain oikeanlaista mielentilaa, runsasta kiihotusta, kärsivällistä kumppania, pitkäjännitteistä harkoittelua ja rohkeutta antaa tunteen vietäväksi. Itselläni suureksi avuksi oli ruotsalaisen Katherine Janeckyn kirjoittama "Orgasmikirja", jossa oli tietoa orgasmin saamisesta, harjoituksia ja hyviä vinkkejä. Suosittelen opuksen lukemista.
        Itselläni ei orgasmin saaminen vieläkään tapahdu ohimennen, vaan edelleen se vaatii työtä. Huomaan esimerkiksi usein seuraavana päivänä seksin harrastamisesta vatsalihakseni olevan kipeät, eli jännitän kuitenkin edelleen alavatsalihaksiani huomaamattani rakastellessa. Siis siitä huolimatta että olen oppinut orgasmin saamisen tekniikan.


      • just....

        Ei klitorisorkku ole sama kuin yhdyntäorkku. Yhdynnässä saatu orgasmi tarkoittaa että mies saa aikaan sulle orgasmin olemalla sun sisällä, ei klitorista hyväilemällä!


    • Minna25.

      Olen saanut orgasmin yhdynnässä ihan ekakerrastani (15-vuotiaana) lähtien. Eikä tarvitse yhtään sormeilla klitorista tms. Itse asiassa saan useammankin kuin yhden orgasmin käytännössä joka yhdynnässä. Tosin sekään ei aina ole kivaa, sillä joskus kun partneri on ollut pitkäkestoinen niin orgasmien saaminen alkaa jo tuntumaan enemmän kivun kaltaiselta tunteelta kuin nautinnolta 4-5 laukeamisen jälkeen.

    • saa

      Itseni kohdalle (olen mies) ei ole toistaiseksi sattunut yhtään naista, joka ei saisi yhdynnässä mun kanssa! Eli kyllä tuo mainittu prosenttiluku "saajista" on paljon korkeampi. "Saajien" prosentuaalinen osuus varmaan kasvaa kun ikää tulee, mutta itse olen 27v enkä ole sekaantunut vanhempii, joten kyllä nuorissakin löytyy.

      Toisaalta voi miettiä, että olenko vaan niin hyvä! ;) Se on miehen taidoista myöskin paljon kiinni. Muutama on nainen on sanonut, että "ei ikinä uskonut, että seksi voi olla näin hyvää vaikka siitä on paljon ennenkin pitänyt."

      Oma naiseni (nykyinen) saa todella helposti. 2-6 kertaa yhden rakastelun aikana. Välillä kiihotetaan (jompi kumpi) klitoristakin, mutta joskus taas ei saa koskea, koska muuten tulee kokoajan.

      ...että ei mene tasan noi onnen lahjat.

      • saijanaija

        voi hyvää päivää !!!
        ootpa täydellinen ! ei o tullu mielees, että ne muijat näyttelis orkkua !!?
        kaikkii perkeleitä niit on !!!


    • ...

      Tuo 30% on kyllä kauhean pieni luku...olen törmännyt vastaaviin muuallakin, mutta silti, tuota on hankala uskoa.

      Kuitenkin, olen mies, mutta tyttöystäväni tulee kerrasta neljään joka tunnin-puolentoista session aikana.

      Olen kyllä todellakin kiinnostunut tietämään onko monilla naisilla OIKEASTI ongelmia tuon kanssa. Ja jos on, niin josko erilailla käyttäytyvät partnerit (oikeasti tuntuvat osaavan jotain, ja ovat kiinnostuneita naisen nautinnosta) ovat yhtäkkiä osoittaneet että aikaisemmissa vain oli vikaa.

      • Mikael31.

        Mulla ei aiempien tyttöystävien kanssa ole ollut isoja ongelmia orgasmeissa, siis heidän orgasminsaantinsa suhteen. Joku sai helpommin kuin toinen, mutta yleensä saivat yhdynnässä. Edellinen tyttöystäväni oli itse asissa juuri sellainen sarjaorgasmien saaja, jonka ei tarvinnut todellakaan yrittää orgasmien saantia, niitä tuli melkein liiankin helposti. Nykyinen vaimoni taas on erittäin hankalasti saava. Kovalla klitorishankaamisella yhdistettynä hikipäässä naimiseen hän kohtuu usein saa, mutta välillä ei tule ei sitten millään. Itselläni touhu on jo aikoja sitten mennyt enemmän työnteoksi kuin hauskanpidoksi. Runkkaaminen on nykyisin paljon mukavampaa kuin hänen orgasminsaantiinsa keskittyvä naiminen.


      • ööö
        Mikael31. kirjoitti:

        Mulla ei aiempien tyttöystävien kanssa ole ollut isoja ongelmia orgasmeissa, siis heidän orgasminsaantinsa suhteen. Joku sai helpommin kuin toinen, mutta yleensä saivat yhdynnässä. Edellinen tyttöystäväni oli itse asissa juuri sellainen sarjaorgasmien saaja, jonka ei tarvinnut todellakaan yrittää orgasmien saantia, niitä tuli melkein liiankin helposti. Nykyinen vaimoni taas on erittäin hankalasti saava. Kovalla klitorishankaamisella yhdistettynä hikipäässä naimiseen hän kohtuu usein saa, mutta välillä ei tule ei sitten millään. Itselläni touhu on jo aikoja sitten mennyt enemmän työnteoksi kuin hauskanpidoksi. Runkkaaminen on nykyisin paljon mukavampaa kuin hänen orgasminsaantiinsa keskittyvä naiminen.

        Ihan kuin meillä.


      • IsoMyy
        Mikael31. kirjoitti:

        Mulla ei aiempien tyttöystävien kanssa ole ollut isoja ongelmia orgasmeissa, siis heidän orgasminsaantinsa suhteen. Joku sai helpommin kuin toinen, mutta yleensä saivat yhdynnässä. Edellinen tyttöystäväni oli itse asissa juuri sellainen sarjaorgasmien saaja, jonka ei tarvinnut todellakaan yrittää orgasmien saantia, niitä tuli melkein liiankin helposti. Nykyinen vaimoni taas on erittäin hankalasti saava. Kovalla klitorishankaamisella yhdistettynä hikipäässä naimiseen hän kohtuu usein saa, mutta välillä ei tule ei sitten millään. Itselläni touhu on jo aikoja sitten mennyt enemmän työnteoksi kuin hauskanpidoksi. Runkkaaminen on nykyisin paljon mukavampaa kuin hänen orgasminsaantiinsa keskittyvä naiminen.

        Ei seksin pidä tuntua työltä. Ja jos se menee sellaiseksi, että koko homman päämääränä ja ideana on toisen osapuolen orgasminsaanti keinolla millä hyvänsä, niin eipä paljon varmastikaan naurata. Sääliksi käy miestä...


      • sakari41
        Mikael31. kirjoitti:

        Mulla ei aiempien tyttöystävien kanssa ole ollut isoja ongelmia orgasmeissa, siis heidän orgasminsaantinsa suhteen. Joku sai helpommin kuin toinen, mutta yleensä saivat yhdynnässä. Edellinen tyttöystäväni oli itse asissa juuri sellainen sarjaorgasmien saaja, jonka ei tarvinnut todellakaan yrittää orgasmien saantia, niitä tuli melkein liiankin helposti. Nykyinen vaimoni taas on erittäin hankalasti saava. Kovalla klitorishankaamisella yhdistettynä hikipäässä naimiseen hän kohtuu usein saa, mutta välillä ei tule ei sitten millään. Itselläni touhu on jo aikoja sitten mennyt enemmän työnteoksi kuin hauskanpidoksi. Runkkaaminen on nykyisin paljon mukavampaa kuin hänen orgasminsaantiinsa keskittyvä naiminen.

        Meillä samaa vittua naitu jo 12 vuotta ja vaikka keskimäärin joka toinen päivä annan kullia ja nuolen
        niin sormet siellä klitoriksella on koko-ajan.
        yleensä muijalla tulee orkku n.35min. ja sitten nussitaan toinen kerta nopeammin eli n.15min.
        jonka jälkeen ruiskutan spermani vittuun.
        onhan se aika mukavaa naida , mutta sais siinä alla olla joku teinipillu , joka sais joka työnnöllä


      • jokiq
        sakari41 kirjoitti:

        Meillä samaa vittua naitu jo 12 vuotta ja vaikka keskimäärin joka toinen päivä annan kullia ja nuolen
        niin sormet siellä klitoriksella on koko-ajan.
        yleensä muijalla tulee orkku n.35min. ja sitten nussitaan toinen kerta nopeammin eli n.15min.
        jonka jälkeen ruiskutan spermani vittuun.
        onhan se aika mukavaa naida , mutta sais siinä alla olla joku teinipillu , joka sais joka työnnöllä

        ootko joku saatanan pelle? mitä sä kuvittelet et joakinen huokasu on oragasmi. mitä vanhemmaks tuut se orgasmin saanti helpottuu.. ei se orgasmin saanti mitenkää ehy. ite oon yli 40 ja saanu 17 vuotiaasta asti,riippuen miten paljon välitän tyypistä.. naises on varmaa kyllästyny suhun mut ei tohdi erota mayby. kyl mäki eroaisin .


      • tyhmätyhmempityhmin
        Mikael31. kirjoitti:

        Mulla ei aiempien tyttöystävien kanssa ole ollut isoja ongelmia orgasmeissa, siis heidän orgasminsaantinsa suhteen. Joku sai helpommin kuin toinen, mutta yleensä saivat yhdynnässä. Edellinen tyttöystäväni oli itse asissa juuri sellainen sarjaorgasmien saaja, jonka ei tarvinnut todellakaan yrittää orgasmien saantia, niitä tuli melkein liiankin helposti. Nykyinen vaimoni taas on erittäin hankalasti saava. Kovalla klitorishankaamisella yhdistettynä hikipäässä naimiseen hän kohtuu usein saa, mutta välillä ei tule ei sitten millään. Itselläni touhu on jo aikoja sitten mennyt enemmän työnteoksi kuin hauskanpidoksi. Runkkaaminen on nykyisin paljon mukavampaa kuin hänen orgasminsaantiinsa keskittyvä naiminen.

        Ne on näytelly. Nykyisesi ei näyttele orkkua jaa nyt ihmettelet,ettei saa... HAH!


      • kiekuliina

        No minäpä kerron mielipiteeni tähän. Suurin osa naisista ei todellakaan saa pelkässä yhdynnässä orgasmia, näyttelijöitä tosin riittää. En miehenä lähtis ihan helposti itteäni loistavaksi rakastajaksi kehumaan...


      • yksi nainen
        kiekuliina kirjoitti:

        No minäpä kerron mielipiteeni tähän. Suurin osa naisista ei todellakaan saa pelkässä yhdynnässä orgasmia, näyttelijöitä tosin riittää. En miehenä lähtis ihan helposti itteäni loistavaksi rakastajaksi kehumaan...

        Kiitos kerrankin rehellisestä vastauksesta. Noin se menee ainakin mulla. Ne itseään hyväksi rakastajaksi kehuvat miehet on sitten mun kohdalla osoittautuneet ihan muuksi:(


      • Jarski 38
        sakari41 kirjoitti:

        Meillä samaa vittua naitu jo 12 vuotta ja vaikka keskimäärin joka toinen päivä annan kullia ja nuolen
        niin sormet siellä klitoriksella on koko-ajan.
        yleensä muijalla tulee orkku n.35min. ja sitten nussitaan toinen kerta nopeammin eli n.15min.
        jonka jälkeen ruiskutan spermani vittuun.
        onhan se aika mukavaa naida , mutta sais siinä alla olla joku teinipillu , joka sais joka työnnöllä

        Onhan villi juttu , että noinkin samalla kaavalla toisetkin akat saa orkkunsa ,
        mutta onhan siinä tosi mukavaa naida sekä antaa suuhun kookasta kyrpää ,
        kun muija siitä niin tykkää ja halluu tyydyttää minutkin.
        Toisaalta tiukkaakin tiukempi teinipillu saa kerran viikossa "huutaa" kokoajan.
        Muutoin olisi liian tavallista.


    • nainen 25

      Sain ensimmäisen orgasmin yhdynnässä noin vuosi sitten, ei ollut helppoa saada mutta mies oli koenut ja kärsivällisesti teki sen loppuun minulle. Olen kuullut että nainen saa orgasmin vasta helpoimin yhdynnässä lähempänä 30v ikää.

    • nainen21

      Aina saan ja olen saanut sen jo ensimmäisessä seurustelusuhteessa 15-vuotiaana.

    • sexynaaras

      saan orgasmin joka kerta ja jos fiilikset on hyvät sekä mies jaksaa, niin saan 1-3 kertaa yhdynnän aikana.

      • "asiantuntija"

        et väsy ollenkaan? Etpä tietenkään, näinhän se homma etenee.


      • Mies 31v.
        "asiantuntija" kirjoitti:

        et väsy ollenkaan? Etpä tietenkään, näinhän se homma etenee.

        Et taida tuntea naisen ja miehen fysiologian eroja. Nainen on kone - nainen jaksaa. Naiselle ei tule samanlaista pakkotaukoa kuin miehelle laukeamisen jälkeen, vaikka naisenkin klitoris saattaa hetken olla vähän yliherkkä. Nainen voi omasta puolestaan naida pitkään ja saada paljon useampia orgasmeja kuin mies.


    • Hukka hanna

      yhdynnässä ei koskaan. melkein aina vaikeeta saada klitoriksen kiihottamisenkaan avulla.
      Ja miehet; kuinka monet naiset teeskenteleekään....

      • halooooooooooo

        höpö höpö että naiset teeskentele ja s´jos teeskentelee ni todella tyhmää,tekee vain itselleen hallaa..itse en koskaan ole teeskennellyt ja eka miehen kansssa 17 vuotiaana ja aina tulen missä asennossa vain myös ilman klitoriksen kosketusta..´ja nyt olen 25 ja naimisissa..vain tyhmät naiset tekee niin,jotka eiseksistä mitään tajua


      • seksiin pettynyt
        halooooooooooo kirjoitti:

        höpö höpö että naiset teeskentele ja s´jos teeskentelee ni todella tyhmää,tekee vain itselleen hallaa..itse en koskaan ole teeskennellyt ja eka miehen kansssa 17 vuotiaana ja aina tulen missä asennossa vain myös ilman klitoriksen kosketusta..´ja nyt olen 25 ja naimisissa..vain tyhmät naiset tekee niin,jotka eiseksistä mitään tajua

        No jos saa aina, niin eihän sitten tartte teeskennellä. Itse olen joskus teeskennellyt uuden kumppanin kanssa ollessa. Voi olla että olin tyhmä, mutten halunnut vaikuttaa kylmältä, kun harvemmin se eka kerta uuden kanssa niin ihmeellinen on. En muuten minäkään koskaan saa miehen kanssa, ainoastaan itse tekemällä sen.


    • nainen20

      Olen saanut orgasmin 19-vuotiaasta asti, aloitin seksielämäni 17-vuotiaana.
      Nykyään saan monta orgasmia seksin aikana, suuseksillä, sormilla tai pelkässä yhdynnässä.
      Olen saanut myös orgasmin rintojen hyväilystä ja minut on laukaistu puhumalla.

      Aika hassua, sillä olin täysin varma nuorempana, etten tule koskaan laukeamaan ja olen täysin "virheellinen". Parempi näin.

      • lelefantti

        Laukaistu puhumalla?! No jo on aikoihin eletty. Enpä ole moisesta sirkusfriikistä ennen kuullut. Mahdatkohan tietää mikä orgasmi on?


    • Minä26v

      Saan vain "rankassa" suuseksissä, pieni lipsuttelu ei kyllä auta yhtään. Kovaa painetta kielellä ja kunnon voimakasta imemistä pikkuhäppäreistä ja klitoriksesta on ainoa keino miten laukean. Pelkkä yhdyntä ei riitä alkuunkaan. Olen kyllä miettinyt, onko 14-vuotiaasta asti masturbointiin käyttämäni voimakkaasti tärisevä selänhierontalaite vienyt herkkyyteni. Siltä vähän tuntuu.

      • Vibraattorit voivat viedä klitoriksen/emättimen herkkyyden, varsinkin pitkään ja usein käytettynä. Minä löysin moottorillisen dildon ihmeyden n. 17-vuotiaana ja säästelemättä siihen tutustusin himolla. :) Ajan kanssa huomasin, että ennen sormin niin helposti saatu orgasmi ei tullutkaan enää helposti. Ja miehen kanssa orgasmi tuli vain pitkän ja hartaan jopa yli tunnin aktin/sormettamisen jälkeen.

        Vasta, kun tajusin jättää itseäni tyydyttäessä moottorin käytön pois, niin pikkuhiljaa herkkyys palasi. Palautuminen vei aikaa paljonkin, monta kuukautta, mutta siitä päättelin, että nimenomaan se vibra oli ollut syynä tuntoherkkyyden vähenemiseen.

        Joskus vuosia myöhemmin kokeilin mielenkiinnosta uudestaan pariin otteeseen vibraattoria ja huomasin jälleen saman: tuntoherkkyys pieneni välittömästi eikä yhdyntä tuntunut samalta hetkeen (kuin ennen). Eli... Jos on vähääkään vaikeuksia saada orgasmia, niin en suosittelisi vibraattoria. Se jos mikä vaikeuttaa orgasmin saantia entisestään, vaikka sitä voisi kuvitella muuta. Tai kannattaa ainakin kokeilla vibraattori-selibaattia, jos orgasmit ovat tiukassa. :D

        Mitä aloittajan kysymykseen tulee, olin ekan kerran 17-vuotias, kun sain yhdynnässä varsinaisen orgasmin. Aikaisemminkin jo laukesin, mutta ilman sitä mielihyväryöppyä. Orgasmieni laatu, niiden saaminen, kesto ja vahvuus ovat muuttuneet vuosien varrella selvästi. Parempaan suuntaan siis. :) Tänään olen siis 32-vuotias.

        Varsinkin naisilla suurin ja merkittävin seksi-elin on aivot! Sieltä se kaikki lähtee. Niin ja joidenkin tutkimusten mukaan n. 46-57 % naisista saa orgasmin yhdynnässä:

        http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/orgasmi/10-x-orgasmi
        http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkeli.shtml/2010/04/1101670/naisen-orgasmi-osa-

        Stressi, häpeily, murheet, paineet, parisuhdeongelmat, aiemmat ikävät kokemukset, yms. negatiiviset asiat ovat omiaan estämään laukeamisen, niin miehillä kuin naisilla. Jos ei ole koko mielellään ja kehollaan mukana hommassa, tuskin sitä huippua kokeekaan, tai ainakin on vaikea sitä saada.

        Miesten on joskus vaikeaa käsittää, että nainen saattaa olla huomattavasti halukkaampi, jos mies joskus hoitaa tiskit ja vie roskat pyytämättä tai tekee jotain muuta pyyteetöntä (täysin seksiin liittymätöntäkin). Pienet eleet, pikkutuhma flirtti pitkin päivää (esim. tekstarit, läpsäys pepulle, posken silitys, suudelmat) ovat niitä, jotka useimmiten ylläpitävät sitä seksuaalista latausta - molempiin suuntiin. Se myöskin vaikuttaa mutkien kautta orgasmin saamisen herkkyyteen. Uskokaa tai älkää. :)

        Rentoutuminen, huolettomuus, kiireettömyys, leikkimielisyys/tuhmuus, avoimuus ja turhan häpeilyn nurkkaan heittäminen - niistä on hyvä alkaa rakentamaan maata järisyttävää orgasmia. :D


    • näin on

      Kyllä saan yhdynnässä nykyisen mieheni kanssa ihan ilman mitään sormeilua. En aina, mutta ainakin 2/3 osan kerroista. Ja jos seksiä vaikka vain 1krt/viikko, niin orgasmin saanti todella helppoa, jotenkin paikat erittäin herkkänä.

      Ikää 26- vuotta ja ensimmäinen orgasmi 16-vuotiaana silloisen rakkaan kanssa. Miehiä ollut reilu 20 ja kaksi on pystynyt antamaan orgasmin. Ja tiedän syyn; rakkaus. Olen todellakin sitä mieltä, että homma lähtee aikapitkälle korvien välistä! -ainakin omalla kohdallani!!

      • aints

        tossa oot kyl oikees et homma lähtee korvien välistä mut kyl mä silti luulen et naisiski on eroi, ite oon seksiä harrastamal saanu aina paitsi ns. yhenillan juttujen kans (ja sillon on joskus tullu myös näyteltyy ihan vaan siks et homma ois nopeemmin ohi) ja jo sitä ennen muistan kyl et oon pennust asti saanu itelleni tehtyy kivaa vaik en ees tienny mitä naimine on.. mut nykyäänki jos joku isompi asia on ukos tai muuten vaa elämäs rassannu nii on kyl vaikee tulla vaik normaaliolois rakastamani miehen kanssa tuun 1-8 kertaa yhdynnän aikana, riippuen ihan sen kestosta. mut siit eteenpäin se alkaaki jo sattua niinku joku aiemmin kirjottanu totes.


      • aints
        aints kirjoitti:

        tossa oot kyl oikees et homma lähtee korvien välistä mut kyl mä silti luulen et naisiski on eroi, ite oon seksiä harrastamal saanu aina paitsi ns. yhenillan juttujen kans (ja sillon on joskus tullu myös näyteltyy ihan vaan siks et homma ois nopeemmin ohi) ja jo sitä ennen muistan kyl et oon pennust asti saanu itelleni tehtyy kivaa vaik en ees tienny mitä naimine on.. mut nykyäänki jos joku isompi asia on ukos tai muuten vaa elämäs rassannu nii on kyl vaikee tulla vaik normaaliolois rakastamani miehen kanssa tuun 1-8 kertaa yhdynnän aikana, riippuen ihan sen kestosta. mut siit eteenpäin se alkaaki jo sattua niinku joku aiemmin kirjottanu totes.

        ja toi "oon seksiä harrastamal saanu aina" oli siis kevyttä liioittelua eli enemmän tarkotin että niin kauan kuin muistan olen tullut aina jos ei ole ollu mitään hätää eli n. 95% kerroista..


    • 4kymppinen

      Läheltä liippaa prosentit, mutta väärin ilmaistuna. Noin kolmannes saa säännöllisesti tai usein orgasmin yhdynnässä, yksi kolmannes ei koskaan tai hyvin harvoin ja yksi kolmannes näitten ääripäiden väliltä. Elikkä kaksi kolmesta naisesta saa usein tai toisinaan.

      Jännä juttu vaan se, että kun kuuntelee naisten juttuja/kirjoituksia niin saa käsityksen, että kovin harva tuntuu saavan tai olevan ylipäätään tyytyväinen. Miesten jutuista taas saa joskus sen käsityksen, että suurin osa saa. Ilmankos totuudesta on niin vaikea ottaa selkoa.

      Seksologien mielestä 99% naisista on kykeneväisiä orgasmiin (siis tavalla tai toisella).

      • tupu

        itsetyydytys on opettanut minut saamaan orgasmin, ei miehet. Miehet hakee omaa saamistaan,naisen pakko pysyä mukana. Minulle seksikkäät puheet ennen yhdyntää tuovat kiihotuksen, kuumat tunteet saavat kuumat veret liikkeelle.


    • Jussi_03
    • Nainen32

      Oon huomannut, että riippuu miehestä, mutta ei siitä, olenko rakastunut eli varsinaisista tunteista. Eli voisi päätellä, että riippuu kalun koosta, mallista ja siitä miten sitä käyttää. Nykyisen miehen kalu sojottaa ilmeisesti poispäin erogeenisista pisteistäni, koska en saa helposti vaginaorgasmia yhdynnässä hänen kanssaan. Hän tosin auttaa sormilla aina ja hyvin ja saan klitorisorgasmin kuitenkin joka kerta. Edellisen miehen kanssa sain vaginaorgasmin helpommin, mutta hän ei osannut käsitellä klitoristani oikein kuten nykyinen. Nykyinen myös nuolee aivan taivaallisesti ja muutenkin olen niin rakastunut,että tekee mieli kehua koko mies maasta taivaaseen.

    • Blondi82

      Eli ikää on 23v. ja ensimmäisen orgasmin sain yhdynnässä n.4 vuotta sitten.. Nykyisin saan orgasmin lähes joka yhdynnässä ja joskus useampiakin peräkkäin..

    • helppo tapaus?

      Ekan kerran sain orgasmin yhdynnässä reiluna 2-kymppisenä ja nyt olen 25. Kerran kun sen nyt olen oppinut, niin saan joka kerta ja seksin ei tarvi kestää kuin 5-15 minuuttia.

      Ilmeisesti kuin pyörällä ajo? Kerran oppii niin vanhana taitaa...

    • ooo

      olen 25 v
      Saan yhdynnässä ja nimenomaan ilman sormia (jos sormet tungetaan mukaan menee pilalla koko juttu..) saan n.joka toisella kerralla. Muutaman kerran olen saanut "sarjan".
      En ole koskaan saanut hieromalla orgasmia! vaikka muutaman kerran olen miehelleni huijannut saavani(hävettää)
      Yksin en myöskään saa sormilla vaikka olen koittanut harjoitella, mutta onneksi olen löytänyt korvaavia tekniikoita..
      Ensimmäisen kerran sain 18v yhdynnässä teltassa ja pääsi vahingossa sellaisia kiljahduksia että kyllä hävetti tulla sieltä teltasta ulos ;)
      Eli kuulun näköjään 30% pelkästään yhdynnässä jengiin.
      Mutta niin kuin joku jo sanoi niin ei se miten sen O:n saa vaan se että sen saa...jokainen tyylillään.

    • jonain päivänä-79

      Kyllä se välillä oikeesti harmittaa ku ei koskaan ole saanut sitä Oikeeta orgasmia. Siis ilman hierontaa, sormia ja mitään apuvälineitä. Oon 26v ja 15v asti on ollut seksiä. Tuntuu välillä ihan vialliselta kun lukee tai kuuntelee niitä jotka saa monta kertaa.. Olis se kiva edes kerran kokea. Ja nytkin on niin iiihana kumppani ja täydellistä seksiä.. Voin silti väittää että se on ollu pari kertaa TOSI lähellä.. Alan vaan sillon huutamaan niin paljon, että kulta tulee aika pian.. Ehkä siis jonain päivänä vielä! Nykyinen mieheni siihen pystyy jos joku!!

      • tää :)

        25v. ikinä ei oo viä palkällä yhdynnällä tullu mutta NÄÄÄIIINN lähellä on ollu. Uskon että sekin päivä vielä koittaa ku seksi paranee koko ajan :) Seurusteltu jo 10 vuotta.
        Välillä tosiaanki tuskastuttaa ku ei tuu vaik haluis. Itellä suuri ongelma on alavatsan kivut yhdynnän aikana :( Teki hiljaa tai kovaa...


      • nii
        tää :) kirjoitti:

        25v. ikinä ei oo viä palkällä yhdynnällä tullu mutta NÄÄÄIIINN lähellä on ollu. Uskon että sekin päivä vielä koittaa ku seksi paranee koko ajan :) Seurusteltu jo 10 vuotta.
        Välillä tosiaanki tuskastuttaa ku ei tuu vaik haluis. Itellä suuri ongelma on alavatsan kivut yhdynnän aikana :( Teki hiljaa tai kovaa...

        Olen tässä odottanut, että joku olisi tuonut esiin juuri tv:stä tulleen dokkarin klitoriksesta. Tutkijat siinä esittelivät, että naisella ei yksinkertaisesti ole sisällään mitään, mikä voisi aiheuttaa orgasmin. Ei g-pistettä tai muutakaan. Jos klitoris poistetaan, orgasmi on mahdoton. Mutta sitähän monet taas eivät tiedä, kuinka suuri klitoris oikeastaan onkaan... Se pieni nupura joka näkyvissä on, on vain n kymmenesosa, jos sitäkään. Asiaa ei kuulemma löydy edes kaikista lääketieteen oppikirjoista, vaan on yritetty vaieta unohduksiin.


      • kertokaa
        nii kirjoitti:

        Olen tässä odottanut, että joku olisi tuonut esiin juuri tv:stä tulleen dokkarin klitoriksesta. Tutkijat siinä esittelivät, että naisella ei yksinkertaisesti ole sisällään mitään, mikä voisi aiheuttaa orgasmin. Ei g-pistettä tai muutakaan. Jos klitoris poistetaan, orgasmi on mahdoton. Mutta sitähän monet taas eivät tiedä, kuinka suuri klitoris oikeastaan onkaan... Se pieni nupura joka näkyvissä on, on vain n kymmenesosa, jos sitäkään. Asiaa ei kuulemma löydy edes kaikista lääketieteen oppikirjoista, vaan on yritetty vaieta unohduksiin.

        Olenko oikeassa, mutta g-piste on se klitoriksen toinen pää naisen vaginan sisällä. Se, että g-piste on olemassa on todistettu jo miljoonien naisien johdosta, ja sitä ei lääketieteellä kumota, Oma naiseni varmasti saanut orgasmis ilman pienintäkään kosketusta klitorikseen, takaapäin kun naitiin.


      • aints
        kertokaa kirjoitti:

        Olenko oikeassa, mutta g-piste on se klitoriksen toinen pää naisen vaginan sisällä. Se, että g-piste on olemassa on todistettu jo miljoonien naisien johdosta, ja sitä ei lääketieteellä kumota, Oma naiseni varmasti saanut orgasmis ilman pienintäkään kosketusta klitorikseen, takaapäin kun naitiin.

        näinpä, naisessa on kyl (ainakin) 2 herkkää kohtaa, klitoris ja g-piste, joita stimuloimalla voi aiheuttaa orgasmin, ja toi et "jos klitoris poistetaan, orgasmi on mahdoton" on vähän sama ku toteis et jos mieheltä leikataan kivekset, orgasmi on mahdoton.. mielestäni pitää vähän varauksella muistaa katella näit dokkareitakin..


    • GirlyGirl

      Olen 20v ja minun on kohtalaisen vaikea saada orgasmia. Siihen tarvitaan ihan tietty mielentila ja oikeat liikkeet oikealla rytmillä. Saan orgasmin pitkän esileikin jälkeen yhdynnän aikana kun kiihotan ITSE klitorista samalla. Olen huomannut että klitoriksen räpläämisen osaa yhdynnässä parhaiten itse...

      Vakituisessa suhteessa kun olen, intohimo on vähitellen alkanut hiipua. Orgasmi on lähes mahdotonta saavuttaa, kun ei tunne miehen todella haluavan MINUA. Intohimo on yksi peruselementeistä seksissä ja on todella ikävää, että se on pitkässä suhteessa yleensä hankalaa ylläpitää.

    • Ellikellin

      klitorista kiihottamallla saan, helposti ja rajun
      mitä kiihottuneempi olen etukäteen sen helpommin tulee, eli esileikki alkaa jo juttelemisesta, miehet!!

      yhdynnässä olen kerran saanut, siinäkin oli klitoriksen kiihotus mukana koska olin päällä

      ns yhdyntäorgasmi varmaan tulisi kun harjoittelisi, mieheni ei vaan kestä puristusta kovin kauan :) oisko harjotteluapua ?;)

    • Nainen111

      Pelkästä yhdynnästä en saa orgasmia, vaikka jumalattoman hyvältä tuntuu. Jos haluan tulla yhdynnässä, teen sen sormin klitorista hieromalla. Suuseksillä saan käytännöllisesti katsottuna aina ja iän myötä se on myös tullut helpommaksi. Ekan kerran sain miehen kanssa 24-vuotiaana, aluksi mua piti nuolla todella kauan ja sain keskittyä todella paljon saadakseni. Nykyisin pystyn saamaan hyvinkin nopeasti jos niin haluan... :-)

      Mua vähän huvittaa noi miehet ketkä luulee että kaikki niiden naiset on aina saaneet yhdynnässä... Kun naiset ikävä kyllä näyttelee usein ja miehet sen sitten uskoo.

      Ollaan kavereiden kanssa juteltu ja n. 10 hengen tyttöporukasta yksi saa säännöllisesti yhdynnästä, yksi on saanut yhden exänsä kanssa. Muut kertoo saavansa suuseksissä, tai sormilla.

    • nainen

      Itse en ole koskaan saanut orgasmia yhtynässä, mutta toisinaan en ole kovinkaan kokenut rakastajakaan.... Menetin neitsyyteni 21 vuotiaana joten se ehkä voi selittää tämän asian :P Mutta olisi kivempaa jos saisin orgasmin myös yhdynnässä, nykyään saan vain itsetyydytyksessä. On kyllä tosin käynyt mielessä että miksiköhän en saa sitä, että onkohan minussa jokin vika???

    • Yksmiesvaan

      Kuulostaa minusta aika pieneltä tuo prosentti. Uskon, että aika moni saa yhdynnässä orgasmin kunhan sitä on harrastanut pitkään ja mahdollisesti usean kumppanin kanssa.

      Nykyinen tyttöystäväni oli saanut yhden kerran orgasmin yhdynnässä ennen kuin alkoi seurustelemaan minun kanssani. Tyttö on nyt 21 vuotias ja orgasmeja tulee nykyään jo aika helposti ja jopa useita yhden yhdyntäkerran aikana, vaikka yksi hänelle usein riittääkin.

      Aluksi hän sai muutaman orgasmin kanssani ja sen jälkeen tuli kuiva kausi, joka kesti noin kuukauden ja sen jälkeen hanat aukesivat ja orgasmien saaminen tuli helpoksi. Itse en koe muuttuneeni niin paljon tänä aikana että orgasmien tuleminen johtuisi minusta. Nainen vain oppi pikkuhiljaa kuinka hän saa orgasmin ja kun sen muutaman kerran saa niin silloin niiden saaminen yleensä helpottuu paljon.

      Eli kuvittelisin, että lähinnä nuoria naisia nuo, jotka eivät orgasmia yhdynnässä saa. Varmasti on myös vanhempia naisia jotka eivät orgasmia saa yhdynnässä, mutta uskon useiden heistä olevan aika haluttomia seksin suhteen ja orgasmittomuus johtuu sitten taas siitä.

      Sitten on ihmisiä, jotka ovat suhteessa jossa kumppani ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi kiihottava/taitava/suurimunainen, että orgasmi onnistuisi pelkällä yhdynnällä.

      Sitten on ihmisiä, jotka eivät vain pysty heittäytymään seksiin siten, että voisivat orgasmin saada pelkässä yhdynnässä, vaikka sitä haluaisivatkin.

      Sitten on naisia joiden on fyysisesti lähes mahdoton saada orgasmi pelkällä yhdynnällä. Uskon tämän osan naisista olevan huomattavasti pienempi kuin nuo muut ryhmät yhteenlaskettuna. Että kun kaikki tällaiset periaatteessa korjattavissa olevat viat laitettaisiin kuntoon niin uskoisin emätinorgasmiin kykenevien naisten osuuden olevan jotain yli 80% luokkaa.

      Tietenkin tämä heitto oli vain heitto eikä siinä mitään muuta perää ole kuin omat kokemukseni naisista, joita ei kyllä riittävästi ole tällaisen arvion tekemiseen. Olen kuitenkin huomannut, että kiihkeät naiset kyllä orgasmin saavat, vaikka saattavatkin hieman totuttelua vaatia ennen sitä. Jos taas nainen on kylmä tai pidättäytyväinen niin orgasmi on yleensä paljon kauempana ja sen antamisen yrittäminenkään ei ole mukavaa kyseisen naisryhmän kanssa.

      • toinen mies

        Oisiko käynyt niin että tyttö vain luovutti, naps vaan hanat aukesi pistää vähän epäilemään, naisten elämä on yhtä suurta näytelmää. Ikävää, pirun ikävää että evoluutio teki naisista miniseksuaaleja, vai onko luomistyö sittenkin vielä kesken?


      • pelkällä

        "Sitten on naisia joiden on fyysisesti lähes mahdoton saada orgasmi pelkällä yhdynnällä"
        —mikähän se mahtaisi olla tuo fyysinen mahdottomuus?
        —olisikohan osaamaton mies??


    • Mayah__

      Olen 25, sain orgasmin ensimmäisen kerran yhdynnässä yli vuosi sitten poikaystäväni (nykyinen ex) kanssa. Mielenkiintoista asiassa on se, että hän oli 12. seksikumppanini ja siis ensimmäinen ja tähän mennessä ainut, jonka kanssa onnistun laukeamaan... ja vieläpä kohtuullisen helposti :) Muiden miesten kanssa ei ole ollut lähelläkään, tosin suurin osa panoista on yhden yön juttuja.

      Se ei vaadi sitä että miehellä olisi iso penis (exällä on normaalikokoinen tai ehkä hieman normaalia pienempi), vaan se on ihan siitä kiinni kuinka sitä käyttää... eikä saa laueta liian aikaisin. Suurimmalla osalla miehistä on vikana se, että he "jyystävät" liian nopeasti ja joskus turhankin kovakouraisesti. Hellyys ja hitaus on kaiken a ja o.

      • yrittänyt olen

        En saa!


    • saan

      Ekan orgasmin yhdynnässä olen saanut 23 vuotiaana. Sen jälkeen kun opin rentoutumaan yhdynnän aikana olen useimmiten assnut orgaasmin. Tosin se on aika paljon miehestä kiinni miten orgasmin saa. Minulla oli yksi "huippu kumppani" sängyssä. Hänen kanssa sai orgaasmin ilman sormeilua lähes joka kerta. Se oli ihan puhtaasti asennosta ja tekniikasta kiinni. Kaikkien kanssa se ei valitettavasti ole onnistunut yhtä mutkattomasti.

    • n30

      Olen 30, eka orgasmin yhdynnässä sain melko pian eka kerran jälkeen 16-vuotiaana. Alkupäässä orgasmit oli aika satunnaisia, varmaan melkein joka päivä naitiin monta kertaa päivässä ja hyvä kun kerran parissa viikossa sain. ^_^ Mutta sitten sitä oppi... ehkä jo 17-18v vanhana sain orgasmeja melkein joka yhdynnässä. Niin kuin nykyisinkin. Riippuu kyllä aika paljon tilanteesta, tunteista, asennosta ja kumppanista millaisia orgasmeja saa, sekin vaihtelee tosi paljon.

      • Nainen 30+

        Olen 30 ja sain ekan orgasmin yhdynnässä vasta muistaakseni noin 25-27v. Järisyttävä kokemus, ihan lähetyssaarnaaja asennossa. En voinut uskoa todeksi! Tajusin silloin vasta et kaikilla on merkityksensä, pitää olla AIKAA, RAUHAA, itse todella kiimainen ja hyvän tekniikan omaava (eikä liian pian tuleva) kumppani.

        En saa aina joka kerta orgasmia mutta se johtuu sitten ainoastaan musta itsestäni. Jos en ole sillä päällä 101% niin ei irtoa vaikka hinkais miten. Helpoimmiten saan päällä istuen, tulee melkein alle minuutissa ja saan usemmankin peräkanaa mutta myös takaapäin ja lähetyssaarnaaja asenossa, sivustapäin yms.

        Klittaa ei ole koskaan tarvinnut hingata.


      • ..........
        Nainen 30+ kirjoitti:

        Olen 30 ja sain ekan orgasmin yhdynnässä vasta muistaakseni noin 25-27v. Järisyttävä kokemus, ihan lähetyssaarnaaja asennossa. En voinut uskoa todeksi! Tajusin silloin vasta et kaikilla on merkityksensä, pitää olla AIKAA, RAUHAA, itse todella kiimainen ja hyvän tekniikan omaava (eikä liian pian tuleva) kumppani.

        En saa aina joka kerta orgasmia mutta se johtuu sitten ainoastaan musta itsestäni. Jos en ole sillä päällä 101% niin ei irtoa vaikka hinkais miten. Helpoimmiten saan päällä istuen, tulee melkein alle minuutissa ja saan usemmankin peräkanaa mutta myös takaapäin ja lähetyssaarnaaja asenossa, sivustapäin yms.

        Klittaa ei ole koskaan tarvinnut hingata.

        "Klittaa ei ole koskaan tarvinnut hingata. "

        Ei ole tarvinut? Eikös se kuitenkin ole ihan kivaa puuhaa, mutta sinun tekstistä pätellen ei? Ei suuseksiäkään?


      • cowgirl%2
        Nainen 30+ kirjoitti:

        Olen 30 ja sain ekan orgasmin yhdynnässä vasta muistaakseni noin 25-27v. Järisyttävä kokemus, ihan lähetyssaarnaaja asennossa. En voinut uskoa todeksi! Tajusin silloin vasta et kaikilla on merkityksensä, pitää olla AIKAA, RAUHAA, itse todella kiimainen ja hyvän tekniikan omaava (eikä liian pian tuleva) kumppani.

        En saa aina joka kerta orgasmia mutta se johtuu sitten ainoastaan musta itsestäni. Jos en ole sillä päällä 101% niin ei irtoa vaikka hinkais miten. Helpoimmiten saan päällä istuen, tulee melkein alle minuutissa ja saan usemmankin peräkanaa mutta myös takaapäin ja lähetyssaarnaaja asenossa, sivustapäin yms.

        Klittaa ei ole koskaan tarvinnut hingata.

        Klittaa ei ole tarvinnut hinkata? Mutta kun ratsastat miehen päällä niin sun klittahan nimeomaan hinkautuu sitä miestä vasten, siitä se orgasmi.


    • vuosi2010

      Entisen mieheni kanssa en saanut orgasmeja koskaan, mutta uuden mieheni kanssa saan useamman per kerta (olen siis 30, seurustellut nykyisen kanssa n. puoli vuotta). En osaa sanoa, mistä johtuu. Ehkä sovitaan paremmin yhteen, ehkä olen hänen seurassaan vapautuneempi, ehkä tunnen itseni paremmin, ehkä haluan häntä enemmän...syitähän voi olla montakin samaan syssyyn. Yleensä joko ensimmäinen tai viimeinen orgasmi on voimakkain, välissä voi tulla klitorisorgasmeja myös (en sormeta koskaan, vaan sekä emätin- että klitorisorgasmit tulevat yhdynnässä). Jos ensimmäinen orgasmi on emätinorgasmi, olen voimakkaasti kiihottunut sen jälkeen pitkähkön aikaa, ja saan todennäköisimmin toisen vielä lopuksi/perään.

    • olennainen91

      Oon 19v ja pystyn saamaan orgasmin yhdynnässäkin nykyisen kumppanini kanssa, ensimmäisen kerran sain pari kuukautta sitten. Helpoiten orgasmi tulee kun itse oon päällä tai sitten takaapäin niin, että minä mahallaan tahtia ja työntöjen syvyyttä vaihdellen. Klitorikseen ei tarvitse koskea. Myös anaaliseksissä saatan saada suht helposti orgasmin, tosin vain tietyssä asennossa. Uskon kuitenkin, että orgasmin saaminen on mulle enemmän mielentila- ja kiihottumiskysymys, mitä kiihottuneempi ja innostuneempi oon, sitä helpommin se orgasmikin tulee. Suuressa osassa on varmasti tuo ihana mieskin ja se kuinka vahvasti tunnen häntä kohtaan. Mainittakoon vielä, että mies on varustukseltaan suht normaalikokoinen, ei siihen orgasmin saamiseen yhdynnässä tarvitse mitään 30cm jättimoloa, mun kohdallani ainakaan.

    • liikaa yritystä

      ja pitkät tai monta.

    • oukkei

      sain ekan orgasmin. Aloin supistella tarkoituksella lantionpohjalihaksia ja kun kiima oli kova, niin se tuli vahingossa. Sen jälkeen olen saanut päällä ja alla. Kun mies tulee sisään, vapauta, ja kun menee ulos, supista. Tää ei kyllä varmaan onnistu jos et luota kumppaniisi. Mun kumppanit on aina olleet sellaisia, jotka olen entuudestaan tuntenut ja tiennyt että ovat reiluja. Eivät ole ettineet panoa vaan sellaista ihmistä joka ymmärtää heidän tlannnettaan. No, olen toki rauhoittunut jo, mutta ihmettelen vaan miten helposti sitä seuraa saisi.Näyttäisi siltä, että Suomen miehet elävät ihan oikeasti puutteessa =)))

      • bebe21

        Sain ekan orgasmin elämässä 13 vuotiaana. Nyt kun mietin niin herranjumala mikä vauva mä silloin olin. Ihmettelin silloin et mikä ihmeen tunne tämä oli.
        Yhdynnässä sain ekan kerran 17 vuotiaana, mutta ainoastaan kun kosketin itseään.
        Ilman mitään sormien apua sain ekan kerran 20-vuotiaana ja heti jo 2 minuutin jälkeen ja monta peräkkäin. Joskus jopa 5-6. Mutta silloin olin suhteessa eikä enää toi onnistu tuntemattomien kanssa :(


      • ........
        bebe21 kirjoitti:

        Sain ekan orgasmin elämässä 13 vuotiaana. Nyt kun mietin niin herranjumala mikä vauva mä silloin olin. Ihmettelin silloin et mikä ihmeen tunne tämä oli.
        Yhdynnässä sain ekan kerran 17 vuotiaana, mutta ainoastaan kun kosketin itseään.
        Ilman mitään sormien apua sain ekan kerran 20-vuotiaana ja heti jo 2 minuutin jälkeen ja monta peräkkäin. Joskus jopa 5-6. Mutta silloin olin suhteessa eikä enää toi onnistu tuntemattomien kanssa :(

        Jos olet saanut 5-6 peräkkäin niin kauan yksi orgasmi on kestänyt?


    • ---

      ja saan lähes aina yhdynnässä orgasmin toisinaan neljäkin kertaa. Olen ollut samassa suhteessa kaksi ja puoli vuotta ja seksiä harrastetaan lähes jokapäivä.

    • tyytyväinen hymy

      Olen aina saanut helposti orgasmin yhdynnässä (ja muutenkin tietty). Ekalla kerralla 17-vuotiaana en saanut, mutta sen jälkeen joka kerta, oli mies sitten tuttu tai tuntematon. Olen 23v. Parhaan orgasmin saan yhdynnässä, mikään klitoriksen nuoleminen tai hierominen ei sellaista saa aikaan. Mutta jos nämä yhdistää niin mitään sen parempaa ei olekaan. Doggy style klittahieronta = taivas. Naapurit tosin voi tykätä huonoa jos en saa esim. tyynyä estämään huutoa ;)

      Nykyinen miesystäväni tulee aika nopeasti, mutta tulen itse aina ennen häntä joten se ei haittaa mitään :D Kun pitää pieniä taukoja välillä, niin mies kestää pidempään ja saan niin monta orgasmia että sekoan laskuissa.

      Peniksen koolla tuntuu olevan jonkin verran merkitystä orgasmiin, ei pituudella mutta paksuudella. Tällä nykyisellä on isoin mitä minulla on ollut, ihan normaalin rajoissa se vielä kuitenkin on. Se on liiankin iso, koska se sattuu vaikka olisi litimärkäkin, mutta orgasmit on jotain niin uskomatonta että haluan jatkuvasti lisää...

    • macaca

      Yli kolmekymppinen ja en koskaan oo saanu vaginaorgasmia yhdynnassa. Tosi helposti saan masturboimalla klitorisorgasmin. Vaikeammin vaginaorgasmin. Mutta siis kaikki tama itse tehtyna. Miehen kanssa onnistuu klitorisorgasmi ja pari kertaa elamassani sanoisin etta oli lahella vaginaorgasmi, mutta en ole varma kun ei sita tapahtunut. Ikava kylla yleensa ei ole lahellakaan. Miehia se tuntuu haittavaan joten paastelen enemman aania ettei heille tulis paha mieli. Joku entinen sanoi etta saan hirveesti orgasmeja (vaarin!) kun taas nykyinen vainuaa etta en saa. Tietenkin itse haluaisin sen kokea! Ongelmana ei todellakaan ole minun kylmyyteni tai miehessa mitaan vikaa. Olisiko joku rakennevika? :( Muistan kuinka ensimmainen seksikerta oli suuri pettymys kun ei tuntunut oikeen miltaan vaikka olin paljon odottanut ja tosi rakastunut. Sen jalkeen olen pikku hiljaa oppinut nauttimaan seksista, mutta vielakin mietin valilla etta yhdynta ei oikestaan tunnu hyvalta vaginassa. Mikakohan vikana, onko tahan apua?

    • nainen 43v..

      En tarkkaan ekaa orgasmia muista, kun alkuun teki niin kipeää, mutta ehkä n. 19v. Saan ihan normaalisti yhdynnässä joka kerta muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Esim. esileikin puute, liian lyhyt 5 min tai alle akti. Peniksen koolla ei ole merkitystä muuten kuin siten päin, että jos liian iso, niin tekee ennemmin kipeää, mutta saan silti. Nautinnollisempaa hieman pienemmällä, kuin liian isolla kangella.

    • N25^

      Riippuu hyvinkin paljon miehestä!
      Ensimmäisen kerran saanut 16-vuotiaana orgasmin. Edellinen mies aivan loistava ja sain yleensä useampia peräkkäin, niin kauan että oli pakko sanoa että ei enää kun paikat niin herkkänä. Nykyisen kanssa vähän niin ja näin... Mutta pystyn saamaan helpostikin jos kunnon mies :)

      • ikä kaikki

        Ennen en osannut, sitten opin.
        Tarvittavat välineet on annettu, miksi niitä ei sitten opettelisi käyttämään ja kun oman oppaani löysin,
        niin miksikäs ei.
        Luottamusta, keskustelua, avoimuutta ja loputtomasti tunteella upotettuja lihakilometrejä.
        Koolla on varmasti merkitystä, samoin "sojotuskulmalla", mielentilalla/fyysisellätilalla, naisen omilla toimilla, lantionpohjan lihakset jne...
        Väitän että kun yhdessä haetaan yhteistä onnea, ilman että varsinaisesti siihen pakolla pyritään on
        hyvinkin mahdollista että tuo mainittu 30% jää vähäksi. Kun toisen onni on itselle vähintään yhtä tärkeää kun oma niin resepti alkaa olemaan koossa.

        Paha on tietysti kymmenen vuoden näyttelyn jälkeen partnerille sanoa, että hei
        jynssääppä tovin näin, niin jo saan. Voi kaveri hämmentyä pahemman kerran.

        Yhtä lujassa ovat meidän miesten uskomukset tämän aiheen ympärillä, kun teidän naistenkin,
        niistä on kuitenkin ihan hyvä hieman hellittää.

        Toivottavasti meillä kaikilla on mahdollisuus nauttia ja tuottaa nautintoa, kukin tavallaan.


    • Mies22vkl

      Tuossa tutkimuksessa lienee otettu naisia jokaisesta ikäryhmästä, jolloin on hyvin mahdollista, että nuorimmista moni ei ole orgasmia saanut yhdynnässä. Jos taas otettaisiin yli 50 vuotiaita naisia, joilta kysyttäisi ovatko he saaneet elämänsä aikana yhdyntäorgasmin niin veikkaisin tuloksen olevan täysin toinen. Ehkä 30-20% ei olisi saanut.

      Toisilla se vain kestää pidempään kuin toisilla. Itse olen huomannut, että kannattaa käyttää kaikki apukeinot matkalla onnistumiseen. Kun sinne päästään muutamia kertoja apuvälinein niin niitä on helpompi jättää pois ja orgasmi tulee silti. Nykyinen tyttöystäväni tuli kolmella ensimmäisellä yhdyntäkerrallamme ja sitä ihmetteli kun ei ollut aiemmin tullut yhdynnässä. Sitten orgasmit taas loppuivat, mutta vibran ja eri asentojen avulla ne jälleen löytyivät. Nykyään hän saa vähintään yhden orgasmin joka kerta. Eli ei ne orgasmit vain kaikilla tule, vaan ne pitää oppia saamaan.

      • saan.joka.kerta

        Ekan kerran itsetyydytyksessä 11vuotiaana.
        Yhdynnässä 15-vuotiaana, ja saan joka kerta.
        Olen 25vuotias parisuhteessa oleva nainen.


    • orkkuuuuu

      itse saan vaginaorgasmeja ja klitorisorgasmeja...ihan missä asennossa vain ja nuolemmala kanssa ja kädellä..itse olen 25 wee ja klitorisorgasmeja saanu 15 vuotiaasta asti ja vagina 19 vuotiaasta asti..On helppo saada,aviomies aina kyllä osaa minut hoidella ja mun nautinto aina ykkönen(: eli 15 vuotiaasta asti panemalla klitorisoargasmeja..ja sit 19 vuotiaasta vaginaorgasmeja..ja kädellä ja suulla kanssa 15 vuotiaasta asti..

      • orkkuuuuuuuu

        ja aina saan orgasmin rakastelussa


    • Tosi taatusti

      Kukaan nainen ei ikinä milloinkaan...ei edes unelmissa saa sellaista orgasmia yhdynnässä,kuin mies.
      Siksi mies haluaa enemmän ja nainen vain voi unelmoida ja taistella vastaan.

    • safratar

      Olen 46- vuotias, ollut yli 50:n miehen kanssa ja en ole saannut orgasmia koskaan yhdyssä.
      Kun keksi sormeilun ja nettipornon katselun saan noin 15 minuutissa.

      • halleliini

        Vaatii tietyn pituista penistä ja että se osuu juuri oikeaan kohtaan tarpeeksi tiheään tahtiin ja tarpeeksi kauan...eli aika monta tekijää pitää saada toimimaan yhdessä. Lisäksi pitää itse keskittyä kokoajan. Eli ei kovin usein.


    • mimlaa

      Olen 19-vuotias nuori nainen, enkä ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä ilman apuvälineitä/klitoriskosketusta

      asia ei minua ennen ole niin haitannut, mutta nyt olen huomannut, että poikaystäväni ottaa asian raskaasti. Hän tuntee itsensä huonoksi, kun ei saa minua tulemaan, vaikka olen sanonut monta kertaa vian olevan minussa. Olen alkanut tuntemaan itseni jotenkin vialliseksi, tuntuu vain että muut ystävänikin pystyvät tulemaan yhdynnässä ja ihan missä asennossa vain ja minä en koskaan...

      • nnnn30+

        Olen 30 nainen enkä ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, ja masturboidessakin vain muutaman kerran. Halut on kyllä kovat, päivittäin tekee mieli, mutta vaikka muuten tuntuu hyvältä, orgasmit on kaukana. Kyllä vähän välillä kadehdin naisia, jotka saavat edes jotenkin päin orgasmeja, oli mies sitten paikalla tai ei...


    • 10+2

      En oo ollut vielä yhdynnässä, mutta saan usein orgasmin pelkästään siitä että suutelen poikaystäväni kanssa tms.

      • .............

        Mäki saan usein orgasmin kun kävelen kadulla vaikka en oo ollut vielä yhdynnässä.


      • ooooffoofoofo
        ............. kirjoitti:

        Mäki saan usein orgasmin kun kävelen kadulla vaikka en oo ollut vielä yhdynnässä.

        Aivan, orgasmi voi tulla kotioloissa jo lattiaa pesemällä tai vuodevaatteita vaihtamalla. Siihen ei tarvita miestä eikä naista


    • niippi

      Tämä on taas näitä kysymyksiä, joihin miesten ja naisten vastaukset ovat aivan erilaiset!:D Jos miehiltä kysytään kumppanin orgasmien määrää, varmaan 80 % naisista laukeaa yhdynnässä lähes aina... sitten kun naisilta kysytään luku pienenee kummasti, mistähän johtuisi?;)

    • Nnainen27

      Tällä hetkellä seurustelen ja ottaa päähän se että en saa orgasmia yhdynnässä. Aikasemmissa suhteissani orgasmi tuli yhdynnässä enkä tiedä miksi joidenkin kanssa sujuu ja joidenkin kanssa ei! =(

    • oceansoul0

      Olen 21; ensimmäisen emätinorgasmin olen saanut tässä viimeisen puolen vuoden sisällä. Joskus harvoin se onnistuu, mutta yleensä tarvitaan kyllä klitoriksen kiihottamista.

      • Se kemia..

        Se kemia..


    • <dfhfh

      Olen 26, enkä ole koskaan saanut yhdynnässä emätinorgasmia. Muutamia kertoja olen saanut yhdynnän aikana orgasmin klitorista hyväilemällä. Yleensä edes klitorisorgasmin saaminen yhdynnässä on erittäin hankalaa, sillä en jotenkin saa keskityttyä sillon tarpeeksi omiin tuntemuksiini ja oloihini, kun keskityn kumppaniin ja hänen nautintoonsa liikaa. Toisinaan klitorista hyväillessäni samanaikainen yhdyntä voi siis jopa haitata saamista.

      Helpoiten olen saanut suuseksillä, ei niinkään nuolemalla vaan mies huulilla klitoristani hyväilemällä. Siinä saan olla rauhassa omassa maailmassani, eikä tarvitse murehtia miehen nautinnosta tai liian aikaisesta saamisesta tms. Ensimmäisen orgasmin saaminen on toisinaan hieman hankalaa, mutta sen jälkeen saan usein toisen melkein heti perään "vahingossa" ja kolmaskaan ei ole kovin kaukana.

      Eniten tässä harmittaa se, että monet miehet eivät ole kovinkaan valmiita antamaan naisille suuseksiä tai ainakin pitäisi vähintään saada yhtä paljon itse sitä. Suuseksin antamisesta taas en itse kiihotu. Koen siis hankalaksi saada sellaista seksiä, mitä haluaisin saadakseni ja nauttiakseni siitä aidosti joka hetki.

      • Orkku, huhuu?

        Itse olen ollut pari vuotta jo seurustelusuhteessa ja en ole saanut kertaakaan kumppanini kanssa orgasmia, ei ainakaan mitään siihen verraten mitä saan kun sooloilen eli tyydytän itseäni. Monesti on ollut niin lähellä kumppanini kanssa, että ärsyttää.

        Klitoris on äärimmäisen herkkä, joten jos mies on sen kimpussa.. mahdollisuus tulla on uskoakseni parempi.Kuten myöskin, en pysty keskittymään klitorisorgasminkaan saantiin seksin aikana kumppanin kanssa, sillä keskityn kumppaniin ja hänen nautintoonsa. Joten omat ongelmansa on.

        Mieheni tykkää suuseksin antamisesta oli kyse klitoriksesta, vaginasta, pepusta.., joista itsekin nautin kovasti.. en vaan saa Orgasmia. Mieheni on nopea tulemaan sinnitelemälläkin joten "kunnon" seksiä harrastaessa on vaikea minun tulla. Harmillista, rakastan kun hän sisällä.


    • Femme42

      Ensimmäisen orgasmini sain alle 20v, nyt olen 40 . Sen ensimmäisen antoi vähän vanhempi mies, joka keskittyi sormeilemaan minua kaikessa rauhassa ja minä olin täysin rentona...ja yhtäkkiä se oli siinä, mies totesi että taisit saada ;-)

      Ensimmäisen vaginaorgasmin olen saanut avioliiton aikana, 30v, en aina mutta silloin tällöin. Klitorisorgasmi on aina ollut helpompi saavuttaa, jo silloin. Nykyään saan helposti klitorisorgasmin sormettamalla, varsinkin jos olen erittäin kiihottunut eroottisista kuvista tai filmeistä. Ja mieli tekee usein, välillä päivittäin.

      Seuraava vaginaorgasmi toiveissa uuden miesystävän myötä ;-)

    • tyttönen19

      Olen 19v tyttö. En ole saanut yhdynnässä koskaan, vaikka samalla on sormeiltu klittaa, sekä omasta että jätkän toimesta. Eksäni kanssa ostimme myös klitoriskiihottimen, josta ei kuitenkaan ollut mitään hyötyä niin yhdynnässä kuin muissakaan puuhissamme. Eksän kanssa aloin kuitenkin saamaan suuseksillä, kunhan hän jaksoi nuolla yli puolen tunnin mittaisia aikoja, mutta suhde kuitenkin kariutui, joten en ehtinyt kuin muutaman kerran saada.

      Olen ollut tähän mennessä kahdessa parisuhteessa, ja lyhyitä säätöjä on alle 10. Olen onnistunut tulemaan ainoastaan tämän eksäni kanssa hänen antaessaan suuseksiä. Yhdyntäkin tuntui tämän jätkän kanssa paljon paremmalle kuin muiden.

      Yksinäni saatan välillä saada klitoriskiihottimella tai sormeilemalla, mutta siihen menee puolesta tunnista tuntiin, tai sitten en saa ollenkaan. Suihkulla sen sijaan saan vajaassa kymmenessä minuutissa ja sitä keinoa käytänkin nykyään aina itsetyydyttäessäni, koska olen totaalisen kyllästynyt sormeiluun.

      Nykyisen poikakaverini kanssa en ole saanut ainakaan vielä kertaakaan - millään keinoin. Ehkä pari kertaa on ollut suht. lähellä hänen antaessaan suuseksiä tai sormeillessaan. Emme kuitenkaan ole seurustelleet vielä puoltakaan vuotta, ja onhan tuo kundi vähän kokematon, joten opettelee vasta minua ja minä häntä. =)

      Orgasmittomuus ei kuitenkaan mua haittaa, se tulee sitten kun/jos tulee. Seurustelukumppanini kanssa harrastamassani seksissä haen nimittäin ihan muita asioita kuin sitä orgasmia. Se kun ei nyt loppujen lopuksi kuitenkaan niin fantastinen asia ole; hetken huvitus lähinnä. Enemmän arvostan läheisyyttä, hellyyttä, huomaavaisuutta ja tunteita.

      Kukaan mun tyttökavereista, joiden kanssa olen asiasta puhunut, ei ole saanut yhdynnässä orgasmia.

    • eiehkäikinä

      Olen siis nainen. Ikää 20 vuotta. Seksielämää ollut 6 vuotta. Partnereita joku 10. Nykyinen mies 4 vuotta. 2 lasta. Pyoreät O orgasmia.

    • nainen,jo47

      En ole koskaan saanut vaginaorgasmia, vaikka lähelle olen päässyt, mutta mies on ehtinyt laueta ennen. Surullista, sillä seksiä on ollut 18 vuotiaasta asti. Tietoa ja taitoa on, kaikki opukset kaupasta on luettu ja harjoiteltu. Klitorisorgasmit onnistuu. Tärkeintä on että mies jaksaa tehdä esileikit kunnolla, ne sytyttävät aivan kiimaan. Tosin en ole paljoakaan vaihtanut miehiä, mutta miksi vaihtaisin jos seksi muuten on aivan ihanaa :)

    • yhtä hyvää yli 50 v.

      nainen saa orgasmin, jos uros osaa kunnolla hoitaa asiansa. nainen tarvitsee enemmän aikaa tähän saavutuksen saamiseen. miehen pitää helliä ja ison kyrvän tehtävänä herättää nainen kiihkotilaan ja haluun siten, että mies tuntee liman irtoavan kiihotuksesta. aikaa pitää miehellä olla ja kärsivällinen. huuto miehellä pitää kuulua ja tämä saa naisen herkiämään todelliseen orgasmiin, josta molemmat saavat yhtäaikaa. voi sitä taivaallista hyvän olon tunnetta, kun koko keho laukeaa suureen orgasmiin. toivon miehiä kärsivällisyyteen, että käyttäkää kullia taidokkaasti naisen hyväksi.

    • 112348237592

      Sain ensimmäisen kerran 16 vuotiaana yhdynnässä. Sen jälkeen olen saanut melkeen joka kerta jos harrastetaan pitemmän kaavan mukaan.. :)
      nykyisin kyllä mieheni aina nuolee minulle orkun ennen yhdyntää.. ois kyllä mukava vieläkin jos välillä sekstailtaisiin se orkku. taitaa olla miehestä vaan helpompaa nuolla, ei selkä kipeydy:D

    • N-37

      Olen kranttu miesten suhteen enkä ole tähän ikään kovin paljon harrastanut seksiä. Kun puutteessa elää, orgasmin saan oikeastaan aina yhdynnässä tai masturboiden, silloinkin pitää saada jotain sisään. Kumppaneita ehkä n. 50, en ole laskenut tarkkaan, mutta suurin osa yhden yön kännipanoja nuoruusvuosilta. Kovasti nautin seksistä heidänkin kanssaan, ensimmäiset orgasmini sain 15-vuotiaana neitsyenä työntämällä sormia pillunsuulle. Selvää on, että humalassa kiima on korkealla mutta tuntoherkkyys kärsii ja orgasmi voi jäädä tulematta, muistaakseni!

      Sitten olin yli 10 v. kestäneessä uskollisessa rakkausavioliitossa lähes seksuaalisuutta ilman olevan miehen kanssa. Hänellä siis on kykyjä mutta ei haluja :( kuoletin seksuaalisuuteni, mutta saatoin laueta todella voimakkaasti unissani, jos olin yksin kotona miehen ollessa matkoilla tms. En edes kosketellut itseäni enkä muista mitä unia näin. Varsinaiseen kukkaan puhkesin vasta 1,5 vuotta sitten, kun en enää kestänyt vaan petin, erosin ja hankin fuckbuddyja. Oli pakko opetella netistä suihinottotekniikoita, alkaa ajella pilluani.. en ennen ollut karvoineni edes tajunnut, miksi valkoihoisen naisen värkkiä sanottaisiin "pipariksi" :) Kaikkea mitä pornoleffoissa näytetään, kuten feikkaamista, en omaksu omaan elämään, mutta kun panee selvinpäin mielestäni hyvännäköisiä, isomunaisia miehiä, joita tuntee edes jonkinverran ihmisenä ja tietää mistä toinen tykkää, seksi on nykyään parempaa kuin aiemmissa elämänvaiheissa.

      Viimeksi eilen olin vähällä tulla, kun tuttu mies nuoli ja sormeili minua, mutta jotenkin jäin tulematta. Otin häneltä suihin, kiihotuin siitä lisää, sitten olin pitkään ratsailla, koska hänen selkänsä oli kipeä. Kroppani alkoi kouristella oudon lujaa, mutta se ihan lopullinen laukeaminen antoi odottaa itseään. Oli kaikkien aikojen hellintä (emme kumpikaan ole mitään vaniljalällyköitä), suudeltiin ja kuiskailtiin, mies pani mua lusikassa muttei enää kestänyt vaan pomppasi lähetyssaarnaajaan. Hän paineli menemään pohjaan saakka ja siihen mä laukesin, turvallisesti hänen allaan. Hänellä seisoi vielä oman orgasminsa jälkeenkin ja nuolin spermanjämät hänen munansa päästä pois. Rakastan seksiä

      • 0 kertaa

        yhtäkää o. en oo saanu yhdynnässä.. lähellä on ollut kun on sormilla samalla sörkkinyt ja tuuppinut.. samoiten nuolemisessa ollut lähellä mutta jotenkin se aina vaan jää "kesken" kun alkaa tuntumaan niin liian hyvältä,kiusalliselta..
        ikää löytyy kohta 20 ja 16 vuotiaana ekan kerran.. ja nyt oon seurustellu reilun puoli vuotta ja seksielämä ollut todella vilkasta, että eiköhän sen kohta luulis tulevan :)


      • Ei yhdyntäorgasmeja
        0 kertaa kirjoitti:

        yhtäkää o. en oo saanu yhdynnässä.. lähellä on ollut kun on sormilla samalla sörkkinyt ja tuuppinut.. samoiten nuolemisessa ollut lähellä mutta jotenkin se aina vaan jää "kesken" kun alkaa tuntumaan niin liian hyvältä,kiusalliselta..
        ikää löytyy kohta 20 ja 16 vuotiaana ekan kerran.. ja nyt oon seurustellu reilun puoli vuotta ja seksielämä ollut todella vilkasta, että eiköhän sen kohta luulis tulevan :)

        Pidän miehistä ja seksistä, olen aina pitänyt.
        Orgasminsaantivaikeuksia on ollut aina enkä ilman kättä ole saanut koskaan, omalla kädellä klitorista kiihottamalla ja miehen riittävän määrätietoisella, rauhallisella ja tilanteen hallitsevalla otteella naiden olen tullut ihanasti ja ääneen huutaen :)

        Kiihotun suuseksin antamisesta, sylki vaan valuu ;) Suuseksin saamisesta en ole lauennut.

        Nykyisessä suhteessani joka alkoi kolme kuukautta sitten, olen saanut yhden orgasmin - heti ensimmäisellä tai toisella kerralla. Sen jälkeen ei ole kuulunut.

        Mies on huomaavainen, hellä ja silittää ja ylistää.
        Hänen lihavuutensa on häirinnyt ja se on myös rajoittanut jonkin verran asentoja ja rakastelun kestoa (ison vatsan kanssa on raskas touhuta) :(

        Luulen että jatkan etsimistä.


    • Eulalia P

      Ekan kerran sain yhtyessä 19-vuotiaana. Olin 17-vuotiaana opetellut onanoimaan seksioppaan avulla, en tiedä onko tästä apua asiassa.

      Parissa pitkässä parisuhteessa sain melkein aina yhdynnässä. Ekan miehen kanssa sain muutaman kerran lähetyssaarnaaja-asennossa erittäin vaikean ähellyksen päätteeksi, ja melkein aina ratsastusasennossa. Tokan miehen kanssa en tainnut ikinä saada lähiksessä vaikka oltiin melkein 13 v kimpassa, ratsastus- ja sylikkäinasennoissa sain melkein aina. Mitähän prosentteja sitä heittäisi, ehkä jotain 95 % kerroista? Lisäksi sain jos olin vatsallani ja mies päällä ja jompikumpi räpläsi kädellä samaan aikaan kun yhdyttiin. Koira-asennossa en ole saanut koskaan kenenkään kanssa, muistini mukaan.

      Tuli ero ja sittemmin on mennyt erittäin vaikeaksi yhden yön suhteissa. Yhden kanssa sain niin että ratsastin selkä kasvoihin päin ja räpläsin itse samalla. Parin kolmen kanssa en saanut ollenkaan. Vakihoidon kanssa sain vain käsin avittamalla ja yhden ainoan kerran ratsastusasennossa hyvin vaikeasti, vaikka naitiin jokunenkin kerta.

      Sanomattakin selvää on että hivenen VITUTTAA...

      Teen sen päätelmän että minulle on helppoa saada joko a) pitkässä parisuhteessa ja/tai b) tietyn ruumiinrakenteen omaavien miesten kanssa, ja viimeaikojen miehet eivät ole tätä kehotyyppiä edustaneet. Olettaisin että suurin ongelma on se että uppo-outojen miesten kanssa kiihotun liikaa, ja kuulema mitä kiihottuneempi on, sitä huonommin herkät paikat stimuloituvat ja sitä vaikeampi on saada orgasmi.

      Ikä: kohta 42.

      Parisuhteessa sain kolmekin orkkua ratsastaen ja lisää omin käsin myöhemmin kun äijä paineli suihkuun. Oi niitä aikoja.

    • 14+20

      En joka kerta, mutta usein. Mies on onneksi oppinut ymmärtämään, että aina se ei vain onnistu, johtuu esim. mielentilasta tai väsymyksestä. Sen kyllä huomaa silloin, usein sanonkin miehelle, että mitä jos nyt vain hoidat asiasi loppuun. Ensimmäisen sain joidenkin viikkojen sisään siitä, kun aloimme harrastaa seksiä, 22-vuotiaana. Sitä ennen olin neitsyt. Nykyisin olen 28, odotan esikoistamme ja se on kovasti lisännyt haluja, kovien halujen myötä tulee myös entistäkin helpompi o.

      Saan helposti klitorisorgasmin omin käsin, mutta se ei tunnu läheskään yhtä hyvältä. Laukeaminenhan se "vain" on, helpottaa panetusta mutta ei saa aikaan samanlaista hyvää oloa kuin miehen kanssa, tosin seksin harrastaminen miehen kanssa tuo muutenkin hyvän olon, vaikka en edes tulisi. Olen täysin varma, että en onnistuisi vieraan miehen kanssa, seksissä kun on minulle niin paljon kyse rakkaudesta ja läheisyydestä. Mikään yhden illan juttu ei tulisi kysymykseenkään. En kiellä, etteikö mies ole hyvä seksikumppani, mutta saan hänen kanssaan ilman mitään sen kummempia temppuja eikä se vaadi aina edes esileikkiä. Onnistuu siis ihan pelkällä yhdynnälläkin, ilman käsiä tms. Tämä tietysti vaatii mieheltä sitä, että on kiinnostunut siitä, mikä minusta tuntuu hyvältä.

    • N 43

      Mitähän hittoo noi miehet tekee täällä, täähän ketju oli naisille tarkotettu. Voi teitä tyhmiä.

    • kakskymppinen

      Nyt saman miehen kanssa takana reilu neljä vuotta, ja lähes joka kerta saan yhdynnässä. En oikein muista, kuinka oli alussa, mutta ei siinä kovin kauan seksielämän aloittamisesta mennyt, että sain jo pelkässä yhdynnässäkin. Hyvin harvoin joudun käyttämään omia sormia, joskus mies hyväilee klitoristani omilla sormillaan yhdynnän aikana. Yleensä kyllä riittää se että mies hyväilee tissejä ja peppua.

    • jp

      Ekan orgasmin olen saanu joskus 2-kymppisenä ja tähän asti (olen 39v) olen saanu 3 kertaa orgasmin yhdynnän aikana. Suuseksillä ja sormella saan joka kerta. Alussa tuntui kauhealta kun ei orgasmia saa yhdynnän aikana mut nyt tässä iässä se ei oo enää se pääasia vaan se että nauttii toisen läheisyydestä. Mieheni yleensä seksin jälkeen joko nuolee mulle orgasmin tai sit sormella. Ja tyytyväinen olen. Ja silloin kun orgasmin olen saanu niin se on ollu kovan työn tuloksena ja silloin koko yhdynnästä ei nauttinu kun ajatteli et pakko saada orgasmin.

    • Emätinorkku

      Minulla on niinpäin, että saan orgasmin melkein aina yhdynnässä, mutta suihinotossa en ole saanut koskaan :S
      Suihinotto ja miehen sormetus kyllä kiihottavat reippaasti, mutta tulee vain olo että "nyt sitä kyrpää pesään!", en ole saanut pitkässäkään suihinotossa.
      Masturboimalla sormilla tai dildolla kyllä saan, mutta en samanlaisia upeita orgasmeja kuin miehen kanssa vaan lähinnä vain fyysisen tyydytyksen.
      Nykyään kostun reippaasti ja usein saan ejakulaation samalla tai erikseen kuin saan orgasmin. Tämäkin vain yhdynnässä ja vain tämän miehen kanssa, ei aiempien. Masturboidessa vaikka olen kuinka kiihottunut, en ole koskaan ejakuloinut :S
      Mistähän mahtaa johtua, että tarvitsen nimenomaan yhdyntää saadakseni? Paras on usein esileikki yhdyntä, mutta joskus olen kiihottunut ja saanut todella nopeasti vaikka on menty suoraan asiaankin.

      Sormilla kun mies yrittää antaa, tuntuu että meinaan saada, mutta jotenkin kiusaannun (?) enkä saa. Jotenkin se häiritsee kun toinen odottaa "Joko, joko?".. Sama seksissä: jos on paineita, en saa.

      Millainen on klitorisorgasmi? En ole sitä tietääkseni koskaan kokenut, vaikka ejakulaation ja emätinorgasmin saan hyvin usein.

      Miksei masturboidessa tule samaa taivaallista oloa kuin miehen kanssa ja saa yhtä hyviä orgasmeja :D? Jos jään sinkuksi, tulen olemaan niiiiin onneton...

    • jos sais kerran...

      Ikää 39 ja olen saanut orgasmin yhdynnässä kerran, olin silloin muistaakseni 23. Muutenkin mun on tosi vaikea saada orgasmia millään tavalla. Ja olen ollut useamman miehen kanssa joten ei voi miestä syyttää. En aina saa edes masturboimalla.

    • vkl aamut

      Olen jo yli 50 v. nainen ja olen saannut orgasmin yhdynnässä lähes aina. Olin kyllä yli 20 v. ja usemman vuoden harjoitellut (saman ja nykyisen miehen kanssa), sitten löytyi.

      Harmikseni vaihdevuodet ovat hidastaneet laukeamistani eikä enää aina onnistu. Pitää keskittyä paljon enemmän ja tilanteen on oltava häiriötön. Apuaineet olen lääkäriltä hakenut.

      Hyvä seksi on parasta elämässä.

    • rincee

      22v n seksiä harrastanu n 5 vuotta. 10 kumppania 3"pitkä" aikasta suhdetta.
      Masturboinnin alotin jo 10 v
      Klitoris orgasmi onnistuu n 95 prosenttisesti.
      Kerrat vaihtelee suuresti- jos olen yksin niin aina. aikaa siihen tarvitaan vain noin minuutti. tärisevällä kiihottimella menee noin 5 min ja suihkun alla 15 min.

      Auta armias jos äijän ottaa mukaan ni ei onnistu, jännitän vissiin niin paljon :)
      Lähellä on ollu et saan. yhdynnässä. taisin kerran jopa ejakuoida mut sit loppu äijäl puhti.. että otti pattii.. joudutaa muutenki aina veivaa yli puol tuntii eikä äijäkää välttämättä tuu. ei käsin eikä poskeen otol.. nyt seurusteltu reilu vuosi. Oikee opettelu alkaa kun päästään omaan kämppään asuu ;)

      Koolla ei ole merkitystä tässäkään asiassa!

    • Millie May

      Olen 18-vuotias nainen ja en ole saanut kertaakaan yhdynnässä orgasmia. Itsetyydytyksellä kylläkin saan aina. ;) Yhdynnät ilman orgasmia ovat silti nautinnollisia

    • anonyyminen

      Meidän emäntä laukeaa aika äkkiä ja monta kertaa peräkkäin , ja kyse ei ole siitä että olisin suuri rakastaja , hän on vaan vastakohta edelliselle rouvalle , joka ei lauennut kertaakaan yhdynnässä 18 vuoden aikana . Luulin että naisen orgasmi yhdynnässä on humpuukkia , mutta ei se sitten ollutkaan !

    • baabee

      31v nainen, sekstannut 16v asti, ja orgasmeja on ollut aina. :) Parhaiten laukeaa istuvillaan naamatusten, toiseksi parhaiten päällä ollessa ja lähetyssaarnaajassa. Jos mies jyystää vähänkään normaalia pitempään, saan monta kertaa.

      Tosin saaminen rippuu useimmiten omasta tahdosta ja halusta. Jos vaan hyppään selälleni ja otan sisään munaa ja mies ruiskauttaa spermat sisään, kyllä se nannaa on, mutta siitä ei saa. Mutta otan oman lantion mukaan ja ei turhia hötkyillä, saan aina. :) Orkun saaminen riippuu aika lailla klitoriksen kiihottamisesta, ja jos en sitä itse jaksa varmistaa omilla liikkeillä, ei sitä varmaan mieskään jaksa. :)

    • 17-18 senttinen

      40 vuotta naimisissa ja vaimo saa orkasmin joka yhdynnässä mutta vain kun käytämme yhtä aikaa klitoris kiihotinta onko se väärin ei minusta suosittelen joka pariskuntaa kokeilemaan ja nyt joku matso kirjottaa että munaton mies kun pitää käyttää apuvälineitä enpä tiedä onnellia ollaan kumpikin aktin jälkeen!!!!!!!!!!!

    • rengastaja

      mielenkiintoinen v iestiketju... 45-v nainen ja saan orgasmini lähes aina yhdynnässä (joskus harvoin myös mielikuvituksen ja suutelemisen/muun kyhnytyksen voimalla) mutta en koskaan pelkästään klitoriskiihotuksella. tätä ketjua lukiessani huomaan olevani poikkeustapaus...

      minulla saamisen edellytyksenä on paljon muutakin kuin pelkkä kiihotuksen tapa. takana 2 pitkäaikaista parisuhdetta joissa aina ja poikkeuksetta sain rakastellessa orgasmin ja useimmiten vielä runsaan ejakulaation saattelemana (lakanapyykkiä kertyi tai ainakin piti pyyhe uhrata nautinnon alttarille).

      näinä onnellisina aikoina luulin että minulle ei koskaan tule saamisesta ongelmaa mutta totuus paljastui erojen jälkeen... yhden yön suhteet eivät kertakaikkiaan toimi.

    • ailavseks

      Saan lähes joka kerta yhdynnässä. Harvinaisia on kerrat millon en saa.
      Voimakkuuksiltaan orgasmit vaihtelee. Vähän riippuu millä mielellä ensin on.

      Jos on puhunu kumppanin kanssa (joko tuhmia, joka tekee villin olon tai henkeviä, joka luo läheisyyttä) jo jonkin aikaa ennen seksiä niin orgasmikin on voimakkaampi johtuen siitä, että on kiihottuneempi.

      Jos taas spontaanisti harrastaa seksiä ilman sen kummempaa esileikkiä ja esim liukkarin kans niin sillon voi olla vähän tiukemmassa saada mutta saan kuitenkin.

      Jos klittaa hieroo yhtä aikaa niin ei mene kauan, että menetän kropan hallinnan, ajan/paikantajun ja silmistä ei kuulemma näy kuin valkuaiset...

      • Da, Da

        Sattumalta olen mies, mutta oppiakseni hieman ideoita naisilta. Tämä ihan viimeinen lause tuo muiston mieleen.
        Olin tavannut erästä naista pari kertaa ja sittenhän se toi minulle yhden ensimmäisen sänkykohtauksen muistoista pinnalle. kävi katsos näin että hän jo etukäteen sanoi että ei orgasmia ole saanut pitkään aikaan eronsa jälkeen.

        Haaste mitä tehdä. Kun sitten huomasin että talipuoli vain näkyi ja maanjäristys oli korkeimmillaan niin nalli paloi minultakin. Ajattelin mitä nyt tapahtuu?
        Kun pupillit taas rupesivat näkymään silmäluomien välistä niin han huokaisi ja sanoi. "KIITOS" kissankorkuisilla kirjaimilla. Seurustelu jatkui jonkun aikaa mutta pysähtyi sitten parin vuoden päästä. se siitä.


    • ongelma tääkin

      AP:n kysymykseen lyhyt vastaus: En koskaan.

      Taustat: seksielämää takana n. 25 vuotta ja kumppaneita joitakin kymmeniä. Yleisesti ottaen seksi parasta vakiintuneessa parisuhteessa. Yhden yön jutut 90 %:sesti sähläämistä.

      Kuulun siihen ryhmään naisia, joiden laukeaminen on työn ja tuskan takana. Pari kertaa on kohdalle sattunut taitava mies, joka saa suuseksillä laukeamaan. Vain yksi ainoa mies on saanut pelkillä sormilla vaginaa hieromalla orgasmin minulle. Omat kumppanini ovat olleet aina niin nopeita, että en ehdi mukaan. Seksi on aina ollut ohi n. 20 minuutissa.

      Olen luopunut toivosta, että saisin orgasmin pelkässä yhdynnässä, koska en saa sitä koskaan myöskään omin käsin. Orgasmin saamiseksi käytän käsisuihkua tai nykyään klitoriskiihotinta. Kunhan paristot ovat iskussaan, niin orgasmi tulee helposti.

      Pieniä orkkuja olen saanut vain kerran elämässäni. Ongelmanani on iso orkku, sillä sen saaminen vaatii työtä, mutta sen jälkeen olen jonkun aikaa turta. Orgasmiongelmaisuus aiheuttaa sen, että tekee koko ajan mieli, mikä ei ole kovin kiva olotila.

      • Da, Da

        Haluatko kokeilla?? Kyllä se sieltä irtoaa, käytän aikaa joka rentouttaa.


    • Haluttaa, haluttaa..

      ikä 50 v. Partnereita vain 7, koska yksi perhekuvio ja muita vakisuhteita. Orkku vain sormin tai suulla, jos taitava. Tässä iässä seksuaalisuus herännyt kukoistukseen, voi olla että saisinkin sopivissa tunnelmissa ja jos mies jaksaa. Tunnepuoli pitää olla ainakin kunnossa.

    • moni nainen?

      ”kuinka moni nainen täällä kävijöistä saa orgasmin yhdynnässä?”

      no kylläpä keksit laskutehtävän!
      et kai osaa itsekään laskea, mutta arvaan, että 37 kpl

    • jep.........

      En ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia. Olen 28v. Olen kyllä saanut orgasmin yhdynnän aikana klitorista hyväilemällä mutta sitähän ei tässä kysyttykään.

    • jealouswoman42

      Ohhoh, kateudella voin todeta että tahtoisin olla nainen, joka saa aina tai edes joskus rakastellessa :(. Yksin vain onnistuu, silloin nopeastikin, olen vain kyllästynyt koko touhuun, jota ei voi jakaa :(. Kerran jossain dokumentissa vertailtiin eri naisten vaginan anatomiaa ja orgasmin saamista. Lopputulos oli että tietynlaiset saavat helposti, tietynlaiset eivät. Ne anatomiset erot vaikuttaa siis oikeasti. Mutta että joku saa jatkuvasti monta kertaa ilman käsiä tms. tuntuu mielestäni jo uskomattomalta! Miesten kokemuksiin en tässä asiassa luota täysin, koska mistä voi tietää jos kumppani näyttelee?

    • Nainen 24 P-karjala

      Sain ekan orgasmin yhdynnässä noi pari vuotta sitten. Olen nyt seurustellut 4 1/2 vuotta ja tää nykyinen kumppani on ainut kenen kanssa olen voinut rentoutua täysin ja olla oma itseni, niin sängyssä kuin muualla elämässä. Eli rentoutumisella on todellakin iso merkitys orkun metsästyksessä ja sillä että voi luottaa toiseen.

      Suhteen alussa hyväilin itseäni yhdynnän aikana ja kun opin näin saamaan orgasmin, aloin pikkuhiljaa saamaan niitä ilman mitään apuja, pelkällä kullilla. Orgasmeja saan yleensä useamman kuin yhden. Enkat taitaa olla lähempänä kymmentä yhdellä nussimisella. Enkä todellakaan huijaa! Orkut ei ole yhdynnässä mitään järisyttäviä, jollaisia saan itseäni hyväillen, vaan sellaisia pieniä sykäyksen kaltaisia hyvän olon tuntemuksia pillussa.

      Parhaat asennot orgasmin saamiseen on ratsastaminen ja ihan perus lähetyssaarnaaja. Suihkussa takaa päin ottaminen tuottaa myös haluttua tulosta, mutta ei niin helposti kuin noissa toisissa asennoissa. Kaikista taatuin noista asennoista on toi ratsastaminen. Olen vissiin sitten hyvin onnekas nainen. :)

      Pienenä vinkkinä tietämättömille sanoisin, että kun seuraavan kerran harrastatte seksiä ja hyväilette itseänne samalla, niin kuunnelkaa kehoanne ja yrittäkää paikantaa se kohta vaginasta missä alkaa tuntua hyvältä. Eri asentoja testailemalla mies pääsee stimuloimaan eri kohtia pimpsassa paremmin ja kun te naiset itse tiedostatte kohdan minne kullin pitää "osua" saattaa orgasmi hyvinkin yllättää joka kaunis päivä. Paineita orkusta ei kuitenkaan saa ottaa! Tärkeintä on edelleen rentoutuminen ja hauskan pitäminen! :)

      Hyvää tulevaa kesää kaikille!

    • sade90

      Aloitin seksielämäni puolitoista vuotta sitten. Mielestäni on aina ollut tärkeää, että tietää itse mikä tuntuu hyvältä, niin silloin osaa nauttia seksistä ja molemmista tuntuu hyvältä. Näin myös orgasmin saaminen on helppoa. Ensimmäisen emätinorgasmini sain muutaman kuukauden jälkeen seksin aloittamisesta. Se onnistuu kunhan on tarpeeksi kiihottunut eikä sekoita hommaan niitä sormia. :) Yleisesti saan orgasmin lähes aina. Lähiaikoina seksi ei ole ollut niin nautinnollista, joten orgasmia saa hakea tai sitten sitä ei edes saa, mutta yleensä se onnistuu. Muutama päivä ilman seksiä ja sen jälkeen kunnolla ja tunteella, niin sitten onnistuu taas.

    • ride ride!

      Saan orkun ratsastaessa, kun en pompi vaan ylös alas, vaan sillain pitkittäin niin että kulli osuu johkiin ihan muualle kun kohdun suuta kohti. voi tietysti olla että klitoriskin siinä hieman saattaa osua miehen kehoon niin se edesauttaa sitä. oon hallinnut tän homman 2kymppisestä. kerran olen saanut lähetyssaarnaajassa kun oltiin oikein tiiviisti ja samalla klitoris sai hierontaa miehen alavartalosta.
      Olen myöskin saanut monesti jo aikaisemmin niin että dildo on hieronut klitorista. ja olen saanut myöskin niin että itse hyväilen klitorista panon aikana.

    • nainen + 50

      Parhaat saan alla ollessani, nostan lantiotani kunnolla ylös, mies sopivassa kulmassa ja nai syvälle, klittani saa osansa samalla miehen alavartalosta.
      Pidot vain parantuneet iän ja kokemuksen myötä pitkässä, pitkässä parisuhteessa.
      Seksi on melkein joka päivä mielessä vaikka jaksetaan touhuta pari kertaa viikossa. Iloa ja huumoria pitää olla mukana. Kyl vuosien myötä on ollu nousu- ja laskukausia, aina on päästy vaikeuksienkin yli.

    • tytssyyy

      yhdynnässä en oo saanu koskaan orgasmia. ainoastaan ku jätkä on nuollu tai jotain muuta vastaavaa...

    • jep.

      Minä olen teinitytöstä lähtien saanut orgasmin yhdynnässä vain ratsastamalla miehen päällä, johtuneeko sitten siitä että samalla glitoris hankaa mieheen. Ja välillä kestää kauemmin välillä vähemmän aikaa, mutta hyvälle tuntuu. Alla tai takaapäin ollessa en saa.

    • TiijaMarija

      Minun on ollut helppoa saada orgasmeja ihan nuoresta tytöstä saakka, sen takia varmaankin saan helposti myös yhdynnässä. Olen siis tutustunut kroppaani ja tiedän miten se toimii ja miten saan orgasmin varmasti. Tiettyjä lihaksia kun osaa käyttää, niin nautinto yhdynnässä on taattua ;) Ekan kerran sain orgasmin nykyisen mieheni kanssa yhdynnässä (joka on siis ainoa miespuolinen seksikumppanini) viitisen vuotta sitten, eli olin silloin 20-v. Ja tosiaan muutamat ekat yhdynnät olivat sellaisia, että en saanut orgasmia, mutta se nyt meni jännityksen piikkiin. Ne parit kerrat kun olivat takana, niin niiden jälkeen olenkin saanut 99.9 % yhdynnöistä orgasmin. Pari kertaa olen jäänyt ilman orgasmia lähinnä stressin takia. Ei vain ole pystynyt keskittymään hommaan täysillä ja nauttimaan tilanteesta.

    • W-

      VOIN KERTOA....jokainen nainen saa takuuvarmasti orgasmin yhdynnässä ilman ylimääräisiä räpläämisiä kunhan on tarpeeksi kiihottunut. Asian vatvominen mielessään että "miks mä en saa miks en saa" vain pahentaa asiaa. Rentoutuminen ja luottamus kumppaniin on kaiken a ja o.

      • Supponen

        Miten VOIT KERTOA? Siis omasta kokemuksesta voit kertoa se muilla menee?


    • K

      Olen 29v enkä ole koskaan saanut yhdynnässä ilman klitorishierontaa.
      Olen äänekäs sängyssä joten miehet on usein kuvitellut, että saan....mutta äänehdin kyllä ihan yleisestä nautinnosta. Joku joskus hämmästyikin, kun seksin jälkeen totesi, että sä et tainnut saada, kun sanoin, että en mä ole saanut koskaan.
      Saan orgasmin muuten todella helposti ja kyllä se mies silloin tietää sainko vai ääntelinkö muuten vaan ;)

    • n30v.

      Suhteiluja, pitkiäkin suhteita, takana lähemmäs puoli elämää. Siltikin saanut orgasmin yhdynnässä vain kerran, 2v. sitten. Tuntuu, että usein miehille ei riitä naisen saama läheisyyden tunne, vaan pitää väen väkisinkin yrittää saada toinen tulemaan. On helpompi teeskennellä, kuin saada mies ymmärtämään, ettei orgasmin saanti yhdynnässä ole niin helppoa, kuin mitä pornofilmeistä ovat oppineet :(

    • Iitukka92

      Sain ekan orkun 16v. jonka jälkeen on ollu 4eri miestä (pelkkiä seksisuhteita). Monenkaan kanssa en ole saanu kuin korkeintaan yhden per yhdyntä. Mut nykyisen miehen kanssa saan jopa 3per yhdyntä eikä hänellä ole edes isoa kalua et taitaa olla rakkaudella iso osa orkun saamisessa.

      • badbadgirlz

        Mulla sitten miehenä käynyt hemmetin hyvä tuuri naisieni kanssa, sillä kaikki 3 pitkää suhdetta jotka minullekin eniten merkitsevät, ovat olleet kyllä alttiita orkuille. Jopa ensimmäinen tyttöni sai mahtavia orkkuja vaikka oltiin ihan pentuja, tosin hän kypsempi kuin minä, vaikka samanikäisiä ollaankin. Suhdetta kesti reilu 2,5 vuotta joten tuli opeteltua ja tehtyä kaikenlaista tuona aikana. Seuraava rakkauteni, johon olin sitten aivan lääpälläni, ei tohtinut kertoa olevansa neitsyt, eikä myöskään siten käyttäytynyt, oli suuseksin ystävä enemmän, siis hän piti suihinotoista, ja hänenkin kanssaan olimme yhdessä noin 2,5 vuotta myöskin. En meinannut uskoa korviani kun hän tunnusti minulle olleensa neitsyt, ja minä en edes tajunnut :D Ei kai sellainen juolahda mieleen kun pimu ottaa munaa suuhun melkein heti, ennenkuin edes seurusteltiin. Tästä vedänkin johtopäätöksen että oli tainnut 16 vuotiaaksi asti harrastaa suuseksiä, mutta ei ollut vielä lohkaissut kellekään. Immenkalvo oli ilmeisesti mennyt joko masturbaatiossa, joista hän kertoi tai sitten pettingissä, ehkäpä. Joka tapauksessa hänestä tuli kuitenkin hyvä sängyssä, ja sanoikin minulle kauniisti erään kerran että itse olet opettanut :) Varsinkin suuseksi oli helkkarin hyvää koko suhteen ajan ja muutaman kerran sen jälkeenkin. Sitten menikin tovi ennen seuraavaa parisuhdetta, siis kunnollista sellaista, ja se onkin ollut aivan uskomatonta. Kohtasin sellaisen seksiä rakastavan puoli nymfomaanin, itseäni kyllä 6v vanhemman naisen jonka kanssa olen kokenut niin naisen peräkkäisetkin orkut kuin klitorisorgasmit, todellinen joka pojan unelma sänkyhommissa, osaa ja ottaa ja antaa :) ja sai jopa orkun kun nain häntä perseeseen, joka tuntui ensin oudolta mutta ihan totta se kuitenkin on. Myös hän on tehnyt minulle saman, sormea peräaukkoon suihin ottaessa ja silloin meikäläisen siemenet lensi aivan saman tien. Eli juuri sellainen josta äiti varoittelee lapsiaan :D


    • tavis kai

      Onko täällä ketään sellaista naista, joka saa useita orgasmeja samassa sessiossa ja kaikissa asennoissa? Joskus vähän ihmettelen naisystävääni, saako hän todella niin helposti orgasmin. Edes kummoista esileikkiä ei aina tarvita, vain juttelua, suukottelua ja halailua. Ainakin hän vaikuttaa erittäin tyytyväiseltä jälkeenpäin ja on aina valmis sänkyleikkeihin...

      • blörgh

        täs on yks just kuvaukseen sopiva :)


      • rva herkkuperä 35v
        blörgh kirjoitti:

        täs on yks just kuvaukseen sopiva :)

        Mä saan yhdynnässä ratsastaen, lähetyssaarnaajassa ja saksiasennossa, eli silloin kun klitta luonnostaan hieroutuu miestäni vasten. Takaapäin naidessa saan vain jos klitorista hierotaan. En ole saanut mitään pelkkiä emätinorgasmeja koskaan. Ehkä sitten joku rakenteellinen vika? Klitorisorkut on kyllä todella ihania ja voimakkaita, joten ei parane valittaa. :)


    • 78fd7giusf

      En saa orgasmia yhdynnässä. :) En emätinorkkua enkä klitorisorkkua (en hipelöi itseäni samalla).

      Mutta nautintoa kyllä, ilman orgasmia.

      • speed queen

        sain ekan kerran yhdynnässä kun olin vetänyt spiidiä mutta tätä ei tietenkään pidä suositella kellekään...


    • 3323232232322

      Mikä on ehkä suurin harmi on se, että niin monet naiset feikkaavat orgasminsa ja seksiä antavat sen takia, koska se kuuluu parisuhteeseen.

      Monelta mieheltä jää ihan oikea naisen orgasmi kokematta.

      Feikkaajat myös pilaavat monen tulevan parisuhteen mahdollisen eron jälkeen. Koska kun miehelle jää päähän ajatus että hän on "hyvä sängyssä" vaikka oikeasti nainen feikkaa, pitää mies sitten tulevaa ei-feikkaajaa viallisena, kun hän ei sitten saakkaan orkkua niin helpolla.

      Mutta jos ei feikkaa, niin sitten miehen itsetunto murtuu, kun ei ole niin hyvä sängyssä.

      Yritin etsiä esim redtubesta naista joka oikeasti saa orgasmin, mutta kaikki ne "Real orgasm" videot näyttävät feikeiltä. Kyllä nainen tunnistaa naisen joka feikkaa. Ainoastaan videossa "Clit ORgasm" näkyy miten klitoris reagoi kun saa orgasmin.

      Itse olen onnekas kun kuulun siihen harvaan porukkaan joka saa orgasmin helpolla, mutta kaltaisiani naisia on harvassa ja monesti sitä pitää tehdä paljon oman kehon tutkimista, jotta se orgasmin saanti helpottuu.

      Pakko kuitenkin myöntää oman kokemuksen kautta, etten usko näihin jotka sanovat että tulevat enemmän kuin 4krt peräkkäin. Miehet ja naiset tultuaan jo kaksi kertaa muuttuvat herkemmiksi ja herkemmiksi, eikä se herkkyys tarkoita nautinnollisella tavalla herkempää.

    • lilli33435

      Olen 23v nainen ja olen aika alkuajoista saakka saanut orgasmin. Mutta en tiedä onko asia näin oikeasti, mutta koen, että pelkällä yhdynnällä, siis ilman että mies osuu klittaan, saan orgasmin mutta se ei ole kovin voimakas? Tälläisiä saan useamman seksissä ja useimmiten, mutta klitorisorgasmin olen saanut ehkä viitisen kertaa. Ja se vasta järisyttävä kokemus onkin :P Mutta seksiä on viidestä kymmeneen kertaan viikossa (olemme olleet reilun vuoden yhdessä) joten siihen nähden luku on aika pieni. Viimeiset kaksi kertaa mies liikkui eri tavoin ja molemmilla kerroilla tuli klittaorkku myös, ja uskon että jatkossakin tulee useammin koska kyllä se niin helposti sieltä irtosi ;)

      Ja kun miehet täällä kehuskelevat omia kykyjään, niin henkilökohtaisesti kyllä se oma liikkuminen vaikuttaa eniten. Toki voin puhua vain omasta puolestani, mutta uskon että paras nautinto tulee yhteistyöstä.

    • nainen 45 vuotta

      Olin 21 vuotta naimisissa saman miehen kanssa. Opetin hänelle miten saan orgasmin sormipelillä. Yhden ainoan kerran sain vaginaorgasmin noin vuoden seurustelun jälkeen. Se tapahtui lähetyssaarnaaja-asennossa. Erona kaikkiin muihin kertoihin oli se, että mies jaksoi siinä asennossa harvinaisen pitkään, ja minä sillä kertaa rentouduin täysin ja avauduin hänelle jotenkin niin auki kuin mahdollista. Se oli hieno kokemus, muttei koskaan toistunut. Suurin syy oli varmaan se, että hän tuli aina liian nopeasti.

    • 43nainainainainen

      En nuorempana saanut koskaan yhdynnässä orgasmia ja suurimmaksi syyksi luulen kivuliaan kohdun ja siitä aiheutuvan varovaisuuden. Poistatettuani "vehkeet" olen alkanut nauttimaan suunnattomasti sisään työntymisestä ja alkanut myös saamaan emätinorgasmeja, joskin satunnaisesti, mutta silti. En tiedä, onko emätinorgasmi sen kummempi kuin muukaan ja miksi se on niin tavoittelemisen arvoista...minusta pääasia on, että molemmat tuottavat toisillee nautintoa, oli konsti sitten mikä hyvänsä.

      Olen huomannut, että harjoittelemalla ja omaa, hyvää asentoa hakemalla voin vaikuttaa nautintoon todella paljon. Tämän "uuden elämän" ja nautinnon lisänä voin todeta, että eipä ole enää kuukautisiakaan, jes.

    • 19nainen

      Saan jokaisessa yhdynnässä poikaystäväni kanssa orgasmin. Aluksi hän kokeili erilaisia juttuja, kunnes oikea sävel löytyi. Se tuotti myös hänelle paljon mielihyvää ja tyytyväisyyttä, mikä paransi yhteistä kokemusta entisestään. Harjoittelemalla oppii.

      • masa

        Kerropa millainen se "oikea sävel" sitten sinun kohdallasi on. Kiinnostaisi tietää. Voin sitten vaimolleni soitella noita oikeita säveliä. Vaimolla kun on vaikeuksia saada orgasmi yhdynnässä.


      • m4rkko1
        masa kirjoitti:

        Kerropa millainen se "oikea sävel" sitten sinun kohdallasi on. Kiinnostaisi tietää. Voin sitten vaimolleni soitella noita oikeita säveliä. Vaimolla kun on vaikeuksia saada orgasmi yhdynnässä.

        Ne sävelet kuule voi olla erillaiset eri ihmisillä. :) Kokemusta on.


    • mymmika

      Olen saanut ensimmäiset yhdyntäorgasmit alle 20-vuotiaana. Vähän riippuu, miten paljon on aikaa ja mikä on mielia-ala muuten, mutta noin 85 prosenttisesti saan orgasmin sen perusteella, mitä penis tekee vaginassa. Muutama vuosi sitten minulla oli noin vuoden suhde miehen kanssa, joka osas ilmeisesti hommansa minun kannalta erityisen hyvin, ja saatoin saada useamman orgasmin yhden yhdynnän aikana. Muistan, miten hän ihmetteli asiaa, koska oli sitä mieltä ettei ollut koskaan ennen saanut naista laukeamaan pelkällä peniksellään :)

    • -puurtaja-

      Herättääpäs paljon keskustelua! Kerronpa siis oman tarinani. Olen 35v mies ja ennen nykyistä avioliittoani oli pari pitempää ja muutama lyhyempi suhde. Oikeastaan vasta tämä vaimoni on "opettanut" minulle jotain seksistä. Hän ei nimittäin saa orkkua mitenkään helposti, vaan yhdynnän lisäksi hän tarvitsee PALJON klitoriksen koskettelua. Kun aloimme seurustelemaan hän ei antanut minun nuolla pilluaan. Pitkän suostuttelun ja tutustumisen jälkeen sain kuitenkin tehdä sen, ja hän sai orkun. Myöhemmin vaimo kertoi itkien ettei ollut koskaan saanut miehen kanssa orkkua vaikka on minuakin vanhempi. Olemme kokeilleet myös monia eri leluja, ja kerran runkkasin hänelle orgasmin sellaisella isolla sauvalla jonka pää tekee pyörivää liikettä! Eli minullakin on mahdollisuus tyydyttää vaimoni;jos saan misselini kasvamaan ja pyörimään! ;)
      Vakavasti puhuen, olen varma entisten naisteni feikanneen suurimman osan orkuistaan ja tämän tiedon sisäistäminen kyllä kokeilee miehistä itsetuntoani..
      Meillä tosin harrastetaan paljon suuseksiä ja muuta kivaa, joten naiseni ominaisuudet vaivaavat ehkä enemmänkin minua!
      Eli jos nainen haluaa orkun yhdynnässä, tulee miehenkin tietää, että se voi olla pirun vaikeaa! -puurtaja-

    • ..

      Ensimmäisen orgasmin sain 20-vuotiaana ja sen ikäisenä menetin myös neitsyyteni nykyiselle miehelleni. Saan melkein aina orgasmin yhdynnän aikana,joskus jopa 2 kertaa vähän riippuu.. Olen miehelle kertonut asiat mistä kiihotun ja yleensä mies ne tekee ja ne auttavat paljon orgasmin saamiseen. Seksin aikana mielessäni ajattelen,että "työnnä kovempaa tai nopeampaa" ja siitäkin on ollyt hyötyä. En uskalla huoneessa huutaa ääneen,kun naapuritkin varmaan kuulisi :D

    • kuinka moni?

      ”kuinka moni nainen täällä kävijöistä saa orgasmin yhdynnässä?”

      Juuri tarkistamani laskelman mukaan meitä on yhteensä 256 kpl.
      Mitä ihmettä teet tuollaisella tiedolla.

      ”onko sinun helppo saada?”
      Helppoa on kun on asenne ja pc-lihakset kunnossa.

      ”millon sait ekan kerran orgasmin SIIS YHDYNNÄSSÄ”
      Eka kertani oli muistaakseni 29. 3. 1987 klo 16. 47, ikä oli sopiva

    • Antennitissi

      Minä saan yhdynnässä. Olen 35-vuotias nainen ja aloitin seksielämän yli 25-vuotiaana. Ei orkku nappia painamalla tule, mutta aika helposti kuitenkin. Mulla on ihana mies, joka osaa rakastella.

    • everytime´´

      Olen 18 ja seksielämää takana noin kaksi vuotta. Nykyään saan vähintäänkin yhden orkun joka kerta kun olen yhdynnässä poikaystäväni kanssa, toisinaan niitä voi olla jopa neljä:D Kuitenkin tähän pääsemiseen vaadittiin töitä: ekan kerran jälkeen (olin 16v) meni muutama kuukausi kunnes keksittiin miten se meillä toimii, tarvittiin vaan tiukka pano saunan lauteilla ja vähän läpsimistä pyllylle samaan aikaan;) tän jälkeen tosiaan oon saanut joka kerta ja mahtavalta tuntuu! eli ei siis kannata luovuttaa jos ei heti saa:)

    • Empiir. tutk.

      580 492 769 tai 580 492 770. Siitä yhdestä ei ota pirukaan selvää!

    • mm

      Eksän (joka oli myös eka seksikumppanini) kanssa en saanut ikinä, nykyisen kanssa lähes joka kerta. Oon 19. Ja on se aika helppo saada, paitsi jos ajattelen asiaa liikaa :D

      • jepjep

        oon 20v tyttö ja en oo saanu muutaku sormilla tai suu seksillä. pidän kuitenki toivoa yllä :D omaa g pistettänu en oo löytäny vaikka oon ettiny :D jua suihku on se superein paikka missä saan joka ainut kerta sen suihkun avulla siis klitoris orkun.. muuta en sitte oo kokenukkaa..


    • Naisihminen

      Saan lähes joka kerta. Olin 18 kun harrastin seksiä ensimmäisen kerran ja meni muutama kerta, ennen kuin sain ensimmäisen orgasmin. Nyt olen yli 50 ja saan edelleen. Se riippuu myös miehestä. Miehissä on eroja ja joskus voi mennä vähän aikaa, ennen kuin oppii ja tottuu ja saa orgasmin uuden miehen kanssa. Jos mies jynssää liian kovaa, tulee vain paikat kipeiksi eikä välttämättä orgasmia. Mutta koolla ja kovuudella ei ole paljonkaan merkitystä. Se riippuu myös asennosta ja rytmistä. Ei pidä maata lahnana alla, vaan liikkua itsekin. En tiedä, kuinka moni on itse lahna, mutta sen perusteella, mitä miehet ovat sanoneet, aika moni. Joskus tarvitaan esileikkejä ja pitempää kestoa, mutta joskus voi tulla 10 minuutissa ilman mitään sen enempää. Huh, tätä kirjoittaessa muistuu jo muutama kerta mieleen ja alkaa tehdä mieli. Harmi vain, ettei minulla ole juuri nyt tiivistä suhdetta, että saisi tarpeeksi usein, enkä harrasta irtosuhteita.

    • julia 97

      eli juu joka kerta ku poikaystävän kaa sitä harrastetaa :D oon 15v :D

    • Anonyymi

      Itse saan saan joka kerta orgasmin yhdynnässä ja olen 29 vuotias, ekan orgasmin sain 17 vuotiaana. Tuntuu ihanalle kun mies tekee homman ja saa minut laukeamaan aina enkä edes hiero itseäni kun on kulli sisälläni.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe