Kissamies ?

kolli.

Miten naiset suhtaudutte mieheen, joka pitää kissoista (nelijalkaisista)? Onko se teistä epämiehekästä ?

17

3010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on on on

      on.

    • ei ja ei

      Joo jos joutuisin lattialle makaamaan, kun haluat kissan kainaloon, ei muuten.

    • ja..

      sen lisäksi vielä outoa, jos lässytät kissoillesi kuin pikkulapsille. Kerran olen tavannut sellaisen mehen ja se teki minut todella vaivautuneeksi. Olonikin oli niinkuin olisin ollut naisen, enkä miehen seurassa.

    • siitä miten

      kohtelet kissaasi, ylläolevan kuvaama lässytys tai muu sellainen saisi minutkin vaivautuneeksi.. Muuten olen kyllä kiinnostunut miehestä joka tykkää kissoista. Kiinnostaisi siis tietää millainen semmoinen mies oikein on?

      • -QueenOfHearts-

        Samaa mieltä... eli riippuu miten kissoja kohtelee.. tuo lässytys tuli minullakin mieleen.

        Mutta jos kissojen kohtelu on ihan normaalia niin silloin se on ihan plussaa koska mielestäni sellaiset miehet jotka pitävät kissoista, pitävät myös itsenäisistä, vahvoista, oikuttelevista ja naisellisista naisista.

        Koiranomistaja mies saattaa monesti luulla että kaiken muunkin -myös naisten- tulisi olla käskyteltävissä...

        Tämä on teoria minulta 16-vuotiaana, eikä se ole vielä romuttunut. Kukaan ei ole ehkä uskaltanut kommentoida ;)


      • catman do
        -QueenOfHearts- kirjoitti:

        Samaa mieltä... eli riippuu miten kissoja kohtelee.. tuo lässytys tuli minullakin mieleen.

        Mutta jos kissojen kohtelu on ihan normaalia niin silloin se on ihan plussaa koska mielestäni sellaiset miehet jotka pitävät kissoista, pitävät myös itsenäisistä, vahvoista, oikuttelevista ja naisellisista naisista.

        Koiranomistaja mies saattaa monesti luulla että kaiken muunkin -myös naisten- tulisi olla käskyteltävissä...

        Tämä on teoria minulta 16-vuotiaana, eikä se ole vielä romuttunut. Kukaan ei ole ehkä uskaltanut kommentoida ;)

        Minulla oli aina lapsena kissa ja kerran koirakin. Olet oikeassa siinä, että niillä oli erilainen luonne ja enemmän tykkäsin kissoista. Koirassa häiritsi sen liika tunkeilevuus, miellyttämisen halu ja "pinnallisuus". Kissoissa taas viehätti niiden itsenäinen luonne ja arvoituksellisuus.

        Jos ajattelen myöhempiä naissuhteitani, ne tuntuisivat kyllä noudattavan samaa kaavaa. Viihdyn paremmin kissanaisten kuin koiranaisten kanssa. Ja ehkä ne naiset ovat tyydyttäneet kissamaisuuden tarpeeni näin aikuisemmalla iällä, sillä minulla ei ole ollut enää tarvetta ottaa seurakseni nelijalkaista lemmikkiä, vaikka siis kissoista yhä tykkäänkin.


    • tuuli-juulia

      Meidän taloudessa asuu kissa, ja totta kai miehen, josta minä pidän, on parempi myös pitää kissoista :) Muutenkin se, että mies pitää eläimistä, kertoo paljon hänen luonteestaan. Ite kun on eläinrakas, ei haluaisi sellasta miestä, joka niitä inhoaa tai kohtelee tylysti.

    • kimuli

      ihania! Niin myös miehet jotka niistä tykkää. Tähän ei voi olla mitään muuta sanottavaa. Saahan niille puhua vähän pehmeitäkin, ei se miehisyyttä latista, jos elämässä on kuitenkin muutakin sisältöä kuin kissat..

      • ...on

        Kissa on vaativa lemmikki, jonka olemus on hyvin täysivaltainen. Nelijalkainen kissa päihittää olemuksellaan monen nykynaisen, joista ei voi edes käyttää sanaa nainen.

        Keskustelun tasoon viitaten voi vain todeta että naisen logiikka on vain teoreettinen käsite vailla todellisuuspohjaa. Jos ihmistä arvostellaan jo lemmikkieläinten (kissa, koira, ..) perusteella, se vain osoittaa henkilön suuren suurta tyhmyttä. Ahdasmielisyyttä.

        Jatkakaa henkevää keskusteluanne. Nautin kylmän oluen ja syvennyn kissoja käsittelevään kirjallisuuteen. Nimittäin tähän poikamiestalouteen tulee kissa tai kaksi heti, kun aika sille on otollinen. Ei hetken mielijohteesta.

        Asento. Lepo. Jatkakaa.


      • oili oo
        ...on kirjoitti:

        Kissa on vaativa lemmikki, jonka olemus on hyvin täysivaltainen. Nelijalkainen kissa päihittää olemuksellaan monen nykynaisen, joista ei voi edes käyttää sanaa nainen.

        Keskustelun tasoon viitaten voi vain todeta että naisen logiikka on vain teoreettinen käsite vailla todellisuuspohjaa. Jos ihmistä arvostellaan jo lemmikkieläinten (kissa, koira, ..) perusteella, se vain osoittaa henkilön suuren suurta tyhmyttä. Ahdasmielisyyttä.

        Jatkakaa henkevää keskusteluanne. Nautin kylmän oluen ja syvennyn kissoja käsittelevään kirjallisuuteen. Nimittäin tähän poikamiestalouteen tulee kissa tai kaksi heti, kun aika sille on otollinen. Ei hetken mielijohteesta.

        Asento. Lepo. Jatkakaa.

        piti sun sitten tähän viattomaan kissaketjuunkin päästä herjaamaan nykynaisia. Eihän tässä kukaan ole ihmisiä arvostellutkaan lemmikkien perusteella, vaan saa kai sitä kysyvälle vastata. Mä säälin näitä "miehiä" jotka yrittää aina todistella että naiset on tyhmiä. Se vasta ahdasmielistä onkin. Ja ainakin se kertoo suuresta oman paremmuuden korostamisen tarpeesta, enpä lähde arvuuttelemaan mitä sellaisen taustalla on. Sitäpaitsi ei makuasioita edes tarvitse perustella puhtaalla logiikalla, uuno.


      • ..on
        oili oo kirjoitti:

        piti sun sitten tähän viattomaan kissaketjuunkin päästä herjaamaan nykynaisia. Eihän tässä kukaan ole ihmisiä arvostellutkaan lemmikkien perusteella, vaan saa kai sitä kysyvälle vastata. Mä säälin näitä "miehiä" jotka yrittää aina todistella että naiset on tyhmiä. Se vasta ahdasmielistä onkin. Ja ainakin se kertoo suuresta oman paremmuuden korostamisen tarpeesta, enpä lähde arvuuttelemaan mitä sellaisen taustalla on. Sitäpaitsi ei makuasioita edes tarvitse perustella puhtaalla logiikalla, uuno.

        Tarkoitus ei ollut herjata. Sen voi vain todeta, että pinnalliseksi maailma on mennyt. Mutta nähtävästi pinnallisuus on suoraa seurausta siitä, että ihmisten elämä on nykyään liian helppoa. Ainakin materialistista. Elämästä puuttuu sekä jokapäiväiset haasteet että "jännitys".


    • eläinrakas i

      Ihanaa! Olen huomannut että eläinrakkaat, niin miehet kuin naiset, ovat paljon suvaitsevampia ja rennompia ihmisiä.

      Jos mies rakastaa kissoja, se rakastaa naisiakin ja ymmärtää molempia :)

    • hölmöltä

      Että joku mies kirjoittaa tällaisen kysymyksen, meiltä naisilta voisin sitä odottaa, mutta en miehiltä.
      Minun mielestäni olet kyllä nössö, anteeksi vaan. Ei sen takia, että pidät kissoista (toivottavasti vain silitys mielessä), mutta että kirjoitat tänne tuon kysymyksesi, niin se kertoo sinun olevan jotenkin niin mössö.

      • Vastaa!

        Alkoi kiinnostamaan että millainen ihminen on mössö? :)


    • ELÄINRAKKAITA

      Koirarakkaat...no jaa, tunnen muutamiakin jotka todella vihaavat kissoja.

      Kissaihmiset eivät useimmiten vihaa mitään eläimiä, vaan hyväksyvät sen että elukatkin on mitä on, yksilöitä. Niinkuin juuri kissat, joita ei oikeastaan voi kouluttaa vaan ne oppivat jos ovat oppiakseen ja jokaisella on eri tavat.

      Toiset aukovat ovia, toiset eivät, toiset pärskivät laatikosta hiekat yli, toiset eivät koskaan opi peittelemään vaan kuopivat seinää, toiset juo kraanasta, toiset ei uskalla, kolmansia ei kiinnosta...

      Itselläni on tällä hetkellä 2 kissaa ja hoitokäärme ollut parisen kuukautta ja vaikka mulla ei mitään aiempaa kokemusta käärmeistä olekaan, en mä sitä inhoa. Sehän vaan pötköttää omissa oloissaan ja välillä sen voi ottaa ulkoilemaan. Syö hiiren/vk, helppo "lemmikki" -jos sitä nyt lemmikiksi voi sanoa kun ei se ulkomaailmasta välitä.

      Kissamies on hyvä mies.

    • *Cat*

      Mä suunnilleen palvoisin maata miehen jalkojen alla, jos hän pitäisi kissoista! Kaikki miehet joiden kans olen seurustellut ovat olleet allergisia eläimille, ja todellakin, jos vain tapaisin yhdenkin miehen, joka ei ole allerginen ja vielä pitää kissoista, niin ah!

    • mcatmanm

      ei miettikää joisitte poika kissoja lisittekote siitten tyttöämäisiä kissia
      ja se on sama ku pitäisi koirista....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe