Munuaiset

sökönä?

Oliskohan alkoholilla osuutta kun olen ollut ottamassa niin seuraavana päivänä on alaselkä aina kipeänä?Voisiko olla munuaiset koska toinen munuaiseni on leikattu ja se ei toimi täydellisesti.

10

32145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Filtteri.

      Munuaiset joutuvat koville runsaamman alkoholin käytön, ja eritoten oluen litratolkulla juomisen yhteydessä, vaikka se tiedetäänkin, että suuri nestemäärä helpottaa niiden työtä. Mutta kun se suomalainen olut ei ole puhdasta, perinteistä olutta. En sen koostumuksesta paasaa enempää, ettei itsellä verenpaine nouse.
      Sinulla tuskin munuaiset paukkuu, vaikka toista onkin mestaroitu, sillä eivät ne siellä alaselässä suodattele, vaan ristiselän yläpuolella. Nousuhumala lyhytaikaisesti rentouttaa, mutta jälkiseuraamuksena tulee lihasjännityksiä, ja -kireyksiä, jotka usein tuntuvat jäytävänä kipuna alaselässä, mutta muuallakin, esim. pohkeissa.
      Alkoholi-nimisen hermomyrkyn kuonajäämiä lihaksissa.

      • parempi.

        Olisiko parempi sitten juoda viinaa?
        Ryyppäämistä en lopeta kuitenkaan.


      • kumpaa
        parempi. kirjoitti:

        Olisiko parempi sitten juoda viinaa?
        Ryyppäämistä en lopeta kuitenkaan.

        sukupuolta?
        mies vai nainen?


      • minä
        kumpaa kirjoitti:

        sukupuolta?
        mies vai nainen?

        olen.


    • rapa olut juoppo

      Vetelen kaljaa joka päivä - tai ilta - reippaasti (ei ihan deeku asteella kun duunissa käyn). Pakottaa välillä molemminpuolin alaselkää. Munuaiset.

      Välillä mahan tienoilta yläoikealta: haima tai maksa tai maha ei tykkää.

      Varsinkaan kun myrkytän pois särkylääkkeillä.

      Kohta kai poks.Mutta siitä kai kysymys.

      Godspeed, niin sanoakseni.

    • jarppi1990

      joo olin tuota ryyppämässä ja seuraavana aamuna oli munuaiset vähä kipeät ja lihakset jaloista onko vaarallista?

      • oikein.

        haha


    • helvetin tuli

      Munuaiset on aika helppo juoda valmiiksi eikä asiaan ole korjauskeinoa.

      Rukoile jumalalta armahdusta vielä kun voit.

    • hyvästi jää

      Itselläni kanssa välillä tulee hitonmoinen viiltävä kipu alaselkään munuaisten tienoille. Tod. näk. olen jo pilannut terveyteni vaikka ikää ei ole vielä kolmeakymmentäkään. Olen käyttänyt myös runsaasti suonensisäisiä stimulantteja jotka ovat itsessäänkin rankkoja munuaisille. Lisäksi juon korvikealkoholeja. Lähden pian, mutta en lähde yksin.

      • strada12

        Voi Sinua ystävä rakas. Turvaudu Jeesukseen. Hän antaa sinulle vapauden ja sielusi pelastuksen, uskotko kuten ryöväri ristillä? -sinä olet tänä päivänä kanssani paratiisissa-

        Mie olen saanut avun Häneltä, joka on viimeisenä päivänä seisova multieni päällä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe