Japanilainen vaatetyyli???

Nayoko

Niinku mistä ne hankitaan?!? olen niin lopahtanut niihin vaatteihin että kohta mie kaavan kaikki kaupat mullin mallin :D no tietääkö kukaan mistä niit saa?

70

30271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Me kun ei asuta japanissa...
      ei parin hurahtaneen takia sieltä vaatteita tilata...

      • Nayoko

        Kuule en mie sitä tolleen tarkottanu??!!


      • oca69
        Nayoko kirjoitti:

        Kuule en mie sitä tolleen tarkottanu??!!

        Niinku mitä tarkotat? Naisten vaatteita?
        Katumuotia vai juhlamuotia, mitä?

        Aika vaikee ruveta ees ehtimään sulle mitään kun ei oo oikeen noita tietoja.


      • Ningyo
        oca69 kirjoitti:

        Niinku mitä tarkotat? Naisten vaatteita?
        Katumuotia vai juhlamuotia, mitä?

        Aika vaikee ruveta ees ehtimään sulle mitään kun ei oo oikeen noita tietoja.

        Niin.. siis mikä Japanilainen tyyli ?
        Katumuoti, perinteinen, couture... ???

        Jaa, mitä jos olisit ihan oikea yksilö ja keksisit oman tyylisi ???


      • oca69
        Ningyo kirjoitti:

        Niin.. siis mikä Japanilainen tyyli ?
        Katumuoti, perinteinen, couture... ???

        Jaa, mitä jos olisit ihan oikea yksilö ja keksisit oman tyylisi ???

        Valitettavasti samaa mieltä Ningyon kanssa.

        Katos kun ei niilläkään mitään tiettyä tyyliä ole.. Ne katsos käyttää mielikuvitusta. Kokeilisit itsekkin (Ei tarkoitus vittuilla)


      • oca69 kirjoitti:

        Valitettavasti samaa mieltä Ningyon kanssa.

        Katos kun ei niilläkään mitään tiettyä tyyliä ole.. Ne katsos käyttää mielikuvitusta. Kokeilisit itsekkin (Ei tarkoitus vittuilla)

        Tekee vaatteet itse, etsii kuvia ja tutkii niitä ja tekee erinlaisia yhdistelmiä tai teettää vaatteet (mikä kyllä maksaa vähän paljon)
        Idässä on kyllä hitusen erinlainen pukeutumis tyyli, mutta kuten muutkin ovat pohtineet, että mitä aihetta?


      • Soomipooka
        half-mouse kirjoitti:

        Tekee vaatteet itse, etsii kuvia ja tutkii niitä ja tekee erinlaisia yhdistelmiä tai teettää vaatteet (mikä kyllä maksaa vähän paljon)
        Idässä on kyllä hitusen erinlainen pukeutumis tyyli, mutta kuten muutkin ovat pohtineet, että mitä aihetta?

        Okei. joo sie oli hyviä ehdotuksia esim. se itte tekeminen en itse hokassukkaan sitä ennenkun sanoin eli kiitos siitä! :D 4 paitaa jo teetetetty:P noniin mutta asiaan yesstyle.com tarjoaa japanilaisia vaatteita pojille ja tytöille. ongelmana on vaan se että ne tulee amerikasta tai jostain eli maksaa vähän enemmän ku suomesta jostain kaupasta:P mutta olen tilannut tuolta ja hyvin on kaupat sujunut! thanx to japan:P


      • LoL-iTa.
        half-mouse kirjoitti:

        Tekee vaatteet itse, etsii kuvia ja tutkii niitä ja tekee erinlaisia yhdistelmiä tai teettää vaatteet (mikä kyllä maksaa vähän paljon)
        Idässä on kyllä hitusen erinlainen pukeutumis tyyli, mutta kuten muutkin ovat pohtineet, että mitä aihetta?

        Niin, nehän voi teettää, tai sit hankkii ompelukoneen ja opettelee ompeleen. :D
        Itse saan kesällä ompelukoneen,niin voin ommella,mitä lystää. Jos se on vaikeaa, voi kattoo kaavoja
        googlesta.(kun en tiedä,mikä tyyli on kyseessä)Toisaalta voi kysyä joltain alan-ammattilaiselta
        enemmän käsityöhön liittyvää. Kankaita luulisi sitten saavan ihan tavallisista kangas-kaupoista.


      • DragonInu
        LoL-iTa. kirjoitti:

        Niin, nehän voi teettää, tai sit hankkii ompelukoneen ja opettelee ompeleen. :D
        Itse saan kesällä ompelukoneen,niin voin ommella,mitä lystää. Jos se on vaikeaa, voi kattoo kaavoja
        googlesta.(kun en tiedä,mikä tyyli on kyseessä)Toisaalta voi kysyä joltain alan-ammattilaiselta
        enemmän käsityöhön liittyvää. Kankaita luulisi sitten saavan ihan tavallisista kangas-kaupoista.

        Vaikkei ompeleminen tuottaisikaan vaikeuksia, kaavoja kannattaa silti seurata. ( tai tehdä omat kaavat/ muokata valmiita. ) Ellet osaa ommella, on parempi teettää, tilata tai vähintään pyytää joltain apua mikäli kuitenkin päätät ommella itse. Ompeleminen kun ei ole niin helppoa kuin miltä se voi joidenkin silmissä näyttää. (Itse olen ommellut muutamia onnistuneita vaatteita, mutta joissain tapauksissa joutunut neuvoja kyselemään)


      • yöök
        oca69 kirjoitti:

        Niinku mitä tarkotat? Naisten vaatteita?
        Katumuotia vai juhlamuotia, mitä?

        Aika vaikee ruveta ees ehtimään sulle mitään kun ei oo oikeen noita tietoja.

        Mistä löytyy manga vaateita selasii mihin pystyy kopioimaan ne paperille. Voiko joku ees kertooo!!!!!!!


      • blääblääpää
        oca69 kirjoitti:

        Valitettavasti samaa mieltä Ningyon kanssa.

        Katos kun ei niilläkään mitään tiettyä tyyliä ole.. Ne katsos käyttää mielikuvitusta. Kokeilisit itsekkin (Ei tarkoitus vittuilla)

        vali vali!


      • Pari?

        Täällä ei kuule ole vaan paria hurahtanutta vaan tuhansia animevaatetyyliin. Esim mä. D:


    • vaatteista...

      Koulupukuja, cosplay-asuja ja visual kei-asuja voi varmaan itse yrittää kyhätä animeiden, googlen ja kuvien avulla (jotkut cosplayaajat osais ehkä auttaa kaavoissa yms.??) mutta katumuotia kannattaa googlesta etsiä. Mulla oli yksi sivusto missä oli tän kevään ja viime vuoden joulunkin muoti-vaatteita, mutta valitettavasti mulla ei enää ole sitä sivustoa tallessa. Suosittelen että googlesta yrität. "Japan fashion 2006" tai muilla tuollasilla hakusanoilla. Luultavasti suomenkielisiä sivustoja ei asiasta löydy (ainakaan monta kappaletta jos ollenkaan).

      • :3

        Mie nyt satuin vähän kattomaan *googlettamaan* ja mä löysin yhen hyvän sivun japanesestreets.com, jossa just kuvataan niitä ihmisiä kaduilla. Että se on aika vaihtelevaa =D. Sivusto on kylläki englanniksi, mutta ihan japanilaisesta katumuodista se kertoo. Että jos joku ei tiedä niin on ainaki nähny minkälaista siellä vois olla =).


    • A-Kisu

      joistain kaupoista löytyy kaavoja muutamiin japanilaistyylisii pukuihin. Just niihin mekkoihin, jne.

    • Pipi

      Cosplay finlandissa on paljon keskustelua siitä aiheesta, katso sieltä.

    • Nayoko

      Kjiittii kaikki jotka nyt kommentoitte tähän! XD mie tarkotin ihan katumuotia! :D Mutta kiittiii ootte kaikki ihania ja kawaii!!

      • .........

        No voi jumalauta. Tätä se muoti-ilmiö teettää ;_;. Ensinnäkin, mitä vittua tämä tekee anime ja mangapalstalla? Et kertonut viestissäsi minkälaisia vaatteita haet. Suuri osa japanilaisista nimittäin pukeutuu ihan samalla tavalla kuin täälläkin, eli farkut, lippis yms.

        oonko KAWAII . joo


      • -FAKE-
        ......... kirjoitti:

        No voi jumalauta. Tätä se muoti-ilmiö teettää ;_;. Ensinnäkin, mitä vittua tämä tekee anime ja mangapalstalla? Et kertonut viestissäsi minkälaisia vaatteita haet. Suuri osa japanilaisista nimittäin pukeutuu ihan samalla tavalla kuin täälläkin, eli farkut, lippis yms.

        oonko KAWAII . joo

        syö pääsi...kiitos


      • googleta

        voisitko ystävällisesti hankkia enemmän tietoa asioista, jotka sinulle ei koske. ja sitten vasta kysyä täällä. mutta jätä tuo kysyminen kokonaan.

        NAYOKO. miten olet 'löytänyt' tämän japanilaisen katumuodin alunperin ?


      • matkaaja
        googleta kirjoitti:

        voisitko ystävällisesti hankkia enemmän tietoa asioista, jotka sinulle ei koske. ja sitten vasta kysyä täällä. mutta jätä tuo kysyminen kokonaan.

        NAYOKO. miten olet 'löytänyt' tämän japanilaisen katumuodin alunperin ?

        Tossa pari päivää sitte Japanista tulin. Ihan saman tyylisiä vaatteita siellä käytetään. Puolipitkät housut oli ainaskin naisilla suosittuja. Ei siellä mitään kovin erikoista muotia ole...


      • Stan
        matkaaja kirjoitti:

        Tossa pari päivää sitte Japanista tulin. Ihan saman tyylisiä vaatteita siellä käytetään. Puolipitkät housut oli ainaskin naisilla suosittuja. Ei siellä mitään kovin erikoista muotia ole...

        Voi jee. Oonko kawaii? Ihq niinku!


      • koyomi
        Stan kirjoitti:

        Voi jee. Oonko kawaii? Ihq niinku!

        kawaii, eli söpö. En ole nähnyt : D


      • koyomi
        ......... kirjoitti:

        No voi jumalauta. Tätä se muoti-ilmiö teettää ;_;. Ensinnäkin, mitä vittua tämä tekee anime ja mangapalstalla? Et kertonut viestissäsi minkälaisia vaatteita haet. Suuri osa japanilaisista nimittäin pukeutuu ihan samalla tavalla kuin täälläkin, eli farkut, lippis yms.

        oonko KAWAII . joo

        hai. anata kawaii.


      • Japanin opiskelija
        koyomi kirjoitti:

        hai. anata kawaii.

        Sumimasen vaan mutta, sitä ei kirjoteta noin.




        Enkä sano miten se oikeasti kirjoitetaan.


      • Huomautuus
        ......... kirjoitti:

        No voi jumalauta. Tätä se muoti-ilmiö teettää ;_;. Ensinnäkin, mitä vittua tämä tekee anime ja mangapalstalla? Et kertonut viestissäsi minkälaisia vaatteita haet. Suuri osa japanilaisista nimittäin pukeutuu ihan samalla tavalla kuin täälläkin, eli farkut, lippis yms.

        oonko KAWAII . joo

        Siis voi lol xD Jos palsta ei kiinosta, klikkaa yläkulman raksia, kiitos (yksinkertaista, ainakin minulle). "Suuri osa japanilaisista nimittäin pukeutuu ihan samalla tavalla kuin täälläkin, eli farkut, lippis yms." Niin, mutta nyt ei ollutkaan puhe niistä "tavis" japanilaisten tyylistä ;p

        Ja sitä vittua tämä tekee anime ja mangapalstalla, että tämä liittyy niihin, jos huomasit ...

        melko KAWAII oot.


    • kisu ^.^

      Japanilaisilla ei ole omaa "muotia", ne vaan käyttävät mielikuvitusta vaatteita koristamalla erillaisilla esineillä, kuten hakanneuloilla, huiveilla, vöilla, laukuilla jne. Jos haluat jotain erillaista, niin voit tietysti itse ommella :)

      • Minä vain

        Jep, mutta japanilaisilla on erinlaisia tyylisuuntauksia


    • NNiinu

      Kuulkaapas kaikki, tyttö joka tähän on kirjoittanut saattaa olla jotain 8-10 vuotta ??!! Niin teidän ei tarvitse alkaa hänelle vittuilemaan, ehkäpä tyttö ei kuules tiiä paljooo tästä aiheesta ^^ en tarkoittanut suututtaa ketään,, että silleesti ;>>

    • Miumaumour:3

      saanen korjata.. luulen, että tarkoitat japanilaisten nuorten tyylejä Sweet Lolita, Classic Lolita ja Punk Lolita. Tyylin lähtökohtia ja tärkeimpiä vaikutteita ovat viktoriaanisen aikakauden ja rokokoon lastenvaatteet ja posliininuket. Japanissa tyyli on lähinnä nuorten sunnuntaihuvia, sillä koulupuku rajoittaa pukeutumista arkena. Täydellinen Gothic Lolita -asu on usein sekä kallis (kaupasta ostetun asukokonaisuuden arvo menee helposti yli 500 euron) että työläs kantaa, joten se päällä käydään lähinnä näyttäytymässä Tokion eksentrisestä nuorisomuodistaan tunnetussa kaupunginosassa Harajukussa. Lolitan suosioon vaikuttivat Japanissa Visual Kei -bändien feminiinisimmät jäsenet.


      Tyylin nimi on jonkin verran harhaanjohtava, sillä Gothic Lolitalla on hyvin vähän tekemistä länsimaisten goottien kanssa. Länsimaista goottityyliä ei Japanissa tunneta käytännössä lainkaan. Lolita nimessä viittaa lähinnä lapsenomaiseen ja söpöön ulkomuotoon, jota termi loli on Japanissa vakiintunut merkitsemään. Vaikka lolita on hyvin selvä viittaus Vladimir Nabokovin kuuluisaan romaaniin, lolitassa pukeutumistyylinä ei ole mitään seksuaalista. Tyylin tarkoitus on näyttää söpöltä, ei seksikkäältä.

      Näitä vaatteita on itse asiassa helppo saada... raidat, pallot ja muut huviot vaatteissa sopivat tähän tyyliin sopivasti, kunhan lisäät vielä hakaneuloja, pinssejä, rusetteja ja paljon koruja. jos tosiaan haluat pukeutua tollein... niin kehotan etsimään vaikka googlesta nimellä GOTHIG LOLITA tai joku muu ennen mainitsemani lolita pukeutumus tyyli... :3

      • Miumaumour:3

        ANTEEKSI KORJAAN... Näitä vaatteita on itse asiassa helppo saada... raidat, pallot ja muut huviot vaatteissa sopivat tähän tyyliin sopivasti, kunhan lisäät vielä hakaneuloja, pinssejä, rusetteja ja paljon koruja. jos tosiaan haluat pukeutua tollein... niin kehotan etsimään vaikka googlesta nimellä GOTHIG LOLITA tai joku muu ennen mainitsemani lolita pukeutumus tyyli... :3 TARKOITTAA LÄHINNÄ KATUMUOTIA KOSKA SE ON TÄYSIN ERI KUIN LOLITA MUOTI


      • lolitoille tyyliä
        Miumaumour:3 kirjoitti:

        ANTEEKSI KORJAAN... Näitä vaatteita on itse asiassa helppo saada... raidat, pallot ja muut huviot vaatteissa sopivat tähän tyyliin sopivasti, kunhan lisäät vielä hakaneuloja, pinssejä, rusetteja ja paljon koruja. jos tosiaan haluat pukeutua tollein... niin kehotan etsimään vaikka googlesta nimellä GOTHIG LOLITA tai joku muu ennen mainitsemani lolita pukeutumus tyyli... :3 TARKOITTAA LÄHINNÄ KATUMUOTIA KOSKA SE ON TÄYSIN ERI KUIN LOLITA MUOTI

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Gothic_Lolita


    • Kyo~

      Tuli mieleen ihan kuin japanilaisilla olisi oma vaate merkki :DD Japanilaiset yhdistelevät, duunaavat ja koristelevat vaatteensa eri tavoin, joten siksi sitä kutsutaan "japanin vaatetyyliks" :D Voihan suomalaisetkin pukeutua niin jos vaan yhdistelevät ja ompelevat itse vaatteensa :) Kirpputoreiltakin löytyy sellaisia vaatteita (mitkä ovat ehkä menneet muodista) joita voi sit yhdistellä uusiin kaupasta ostettuihin farkkuihin :) Itse harrastan kerrospukeutumista ja koristelen vaatteeni hakanneuloilla,pinsseillä,nalleilla,ketjuilla,vöillä jne jne ^^ Itse olen todennut että parhaat vaatteet löytää kirpputoreilta, joten eikun etsimään ;)

    • subarashii
    • ...

      Mun mielestä kampin blipposta saa japani tyylisiä vaatteita. Ainakin mun kaverit on kertonu niin. Et jos haluut japani tyylistä vaatetusta tai muutenkin jotain japsu kamaa niin käy sieltä blipposta kattoo.
      Mut täällä pystyt käydä blippon sivuilla:
      www.blippo.fi

    • shiki-chan^^

      Tiedän paikan missä on kimonoja melko halvalla, mutta empä taida kertoa, sillä en ole varma oletko wnb. ernu joita vihaan

      • Nilkkisen

        Kertoisit nyt.


      • Shiki wnb ernu

        Mitä järkeä on tulla tänne kirjoittelemaan "joo, tiiän yhen paikan mis on kimonoit halvat mud en kerro sulle ku vihaan suo ko oot sellane wnb sbahsdkja ernuu, siis ihQ!" :p Jos et halua kertoa, ei kannata myöskään kirjoitella tuollaisia. Kiitos.


    • Necoconeco

      No hei haloo ku yhistelet vaa jtn vaatteita ja sillee mieti

    • moimoi :DD

      Bliposta saa lolita vaatteita.. Ainaki tost kampin bliposta. :DD semmone mekko maksaa jtn. 109 euroo..

      Kallista, eikö? n__n

    • ^^**

      nii siis niitä kauppoja joissa olisi japanilaisia vaatteita, vai? mä olen nimittäin syvästi rakastunut japaniin, ja kaikkeen mitä sinne nyt sitten kuuluukin (: yks hyvä kauppa on: blippo.. nettisivut oli www.blippo.com mutta itse kauppa on helsingissä.. noi nettisivut ei oo kauheen hyvät... siel on kyl vaiks mitä! mut mä en ainakaan osaa vieläkään käyttää sitä kunnolla.. (:

    • hilppunen

      Heippa! Minä itse olen japani manga/anime tyylinen! Idea lähti salkkareiden oonasta. Pidän värikkäitä vaattita hieman lapselliseen tyyliin. Yleensä ostan ihan norm vaatekaupoista kuten seppälästä kappaalista sun muista värikkäitä vaatteita tai sitten hieman yksinkertaisia kauluspaitoja ja lisään niihin sitten rusetteja, pitsejä, vetoketjuja sun muuta mitä nyt tulee mieleen. Silitän niihin myös kaupasta ostettavia "paikkaustarroja". Niitäkin löytyy käsityö osastolta. Yli puolet minun vaatteista on itse duunattuja. SIskonikin aina tekemisen puutteessa ompellee niitä.Täältä: http://www.cybershop.fi/category/227/tytot/ ostan yleensä vaatteita! Käytä mielikuvitusta sanoisi joku japanilainen sinulle jos minä sanon (ps korostan hulluuteluani limeillä ja vaalleianpunaisilla hiuksilla xD)

      • I Know A Lot

        EI OLE MITÄÄN ANIME MANGA TYYLIÄ! Jotkut ovat vain keksineet ruveta nimittämään anime manga fanien pukeutumista sillä lailla koska ei mitä tyyliä ne edustaa.


    • RyYP-

      no en kyl tiiä...etin kanssa niitä vaatteita....mut kandee laittaa vaikka monta hametta(mustaa tietty)
      sit punaset sukka housut joissa on seikiäjajoku musta takki ja paita....siinähän se...ja mustaa kajaalia jos löytyy...se on hyvä vinkki...minu koulussa o vaa mä ja mun poika ystävä jotka oikeesti tykkää mangasta...muut vaa lukee sitä huvikseen....

    • booooooo

      (tiedän että alotusviestistä on 3 vuotta mutta mulla on tylsää)

      koska ei oo mitenkään mahdollista että monilla japseilla vaan on oikeesti tyylitajua ja ne osaa muodostaa hienoja vaateyhdistelmiä, haluut varmasti tietää miten pukeudutaan truuernuksi länsimaalaiseen malliin.

      suosittelen ehdottomasti pukemaan vähintään viisi hametta päällekkäin, niiden alle revityt ja sotketut sukkahousut/legginssit, raitasukat (mielellään eriparia) sekä eriparitennarit. pisteenä iin päälle vedät vielä päälle jonkun mustan paidan niin oot purrfect !
      vinvink: kaikki backstreetin ja cybershopin kaikki vaatteet sopii japsityyliin täydellisesti. ja tietenkin hakaneulat, rusetit, yms, niitä vaan vaatteet ja kaikki muukin täyteen.

      tosin tähän ihkuraksupoksujapsu-tyyliin kuuluu myös olennaisesti meikit ja hiukset, joten; leikkaa hiuksesi suht lyhyiksi, tupeeraa ne niin sotkuis- anteeksi, tarkoitin tietenkin näyttävän näköisiksi, kuin vain mahdollista ja suihkuta niihin vähintään puoli pullolista lakkaa. seuraava haaste on 500:n pinnin mahduttaminen päähän, mutta onneksi ekalla kerralla voi jättää puolet pois.
      meikin tärkein osuus on musta eyeliner, teet vaan sillä sellaset 5-10 senttiä paksut rajaukset silmien ympärille niin muuta meikkiä ei enää tarvikaan.

      itse asiassa kato vaan salkkareiden oonasta mallia !

      sitten kun oot täsmälleen ton kuvauksen näkönen, niin voit alkaa miettiä millasta se "japanilainen vaatetyyli" oikeesti on. :)

    • ........hujryujrfy

      Ippaista saa ,mut siel o vaa ''anime pukuja..''

    • --'

      Wikipedia on kaveri.

    • Lollipop44

      Löysin yhden sivun jossa kerrottiin mistä salatu elät oona hankkii vaatteensa katsoin niitä ja vaatteet olivat kivoja, mutta itse en etsi sellaista manga tai anime tyyliä. Jos näistä on apua niin hyvä. Dark Star, Back Street,H&M,Blippo ja Europehouse.

      • Ekoneko

        EI OLE MITÄÄN MANGA TYYLIÄ PISTE.

        Onko hei sitten teistä olemassa joku sarjakuvatyyli? O w O Ja Salkkareiden Oona ei ole ainoa ihminen maailmassa jolta voi ottaa mallia. Ja "Japanilaista vaatetyyliä" ei ole olemassakaan, on lolitaa, gyarua, keitä, decoraa ja vaikka mitä muuta.

        Tai kenties Japanilainen vaatetyyli on tämän kaiken sekoitus? : D Saattaisi olla aika lystikkään (järkyttävän) näköistä jos joka ikistä Japanissa suositusta tyylistä sekoitettaisiin iso "Japanilainen vaatetyyli". Saattaisi aika paljon aikaa vaivaa ja rahaa vaatia.

        Ja te jotkut, älkää puhuko asioista kuin luulisitte tuntevanne ne oikein hyvin. Lolitassa ei ole todellakaan tarkoitus näyttää paljon paljasta pintää (no on ero-lolita, lolitan yksi alalajeista mutta niitä on vaikka kuinka monta muutakin ja lolita-harrastajista ehdottomasti ylivoimainen määrä pukeutuu johonkin muuhun alalajiin) ja lolita on itse asiassa varsin hyvä tyyli talvelle. Mistä olette keksineet että sukkahousuissa, polvisukissa, mamelukeissa, alushameessa, viitisen senttiä polvien yläpuolelle ylettyvässä mekossa, villapaidassa, takissa, lapasissa, muhkeassa kaulaliinassa, söpöissä talvikengissä ja korvalapuissa tulisi kylmä? o w o Onko sitten farkut ja huppari lämpimämpi vaihtoehto?

        Ekoneko on puhunut.


      • MaybeNotSoCute
        Ekoneko kirjoitti:

        EI OLE MITÄÄN MANGA TYYLIÄ PISTE.

        Onko hei sitten teistä olemassa joku sarjakuvatyyli? O w O Ja Salkkareiden Oona ei ole ainoa ihminen maailmassa jolta voi ottaa mallia. Ja "Japanilaista vaatetyyliä" ei ole olemassakaan, on lolitaa, gyarua, keitä, decoraa ja vaikka mitä muuta.

        Tai kenties Japanilainen vaatetyyli on tämän kaiken sekoitus? : D Saattaisi olla aika lystikkään (järkyttävän) näköistä jos joka ikistä Japanissa suositusta tyylistä sekoitettaisiin iso "Japanilainen vaatetyyli". Saattaisi aika paljon aikaa vaivaa ja rahaa vaatia.

        Ja te jotkut, älkää puhuko asioista kuin luulisitte tuntevanne ne oikein hyvin. Lolitassa ei ole todellakaan tarkoitus näyttää paljon paljasta pintää (no on ero-lolita, lolitan yksi alalajeista mutta niitä on vaikka kuinka monta muutakin ja lolita-harrastajista ehdottomasti ylivoimainen määrä pukeutuu johonkin muuhun alalajiin) ja lolita on itse asiassa varsin hyvä tyyli talvelle. Mistä olette keksineet että sukkahousuissa, polvisukissa, mamelukeissa, alushameessa, viitisen senttiä polvien yläpuolelle ylettyvässä mekossa, villapaidassa, takissa, lapasissa, muhkeassa kaulaliinassa, söpöissä talvikengissä ja korvalapuissa tulisi kylmä? o w o Onko sitten farkut ja huppari lämpimämpi vaihtoehto?

        Ekoneko on puhunut.

        Täällä Japanissa jotkut paikalliset hankkivat vaatteensa (ainaskin osan) sen nimisestä liikkeestä kuin "Ehkä Söpö". Niitä löytää eripuolilta isommista tavarataloista.
        http://www.wakayama-mio.co.jp/shop.php?shop=202


      • fairy kei
        MaybeNotSoCute kirjoitti:

        Täällä Japanissa jotkut paikalliset hankkivat vaatteensa (ainaskin osan) sen nimisestä liikkeestä kuin "Ehkä Söpö". Niitä löytää eripuolilta isommista tavarataloista.
        http://www.wakayama-mio.co.jp/shop.php?shop=202

        ekonekon puhe oli hieno =^_^=


      • mekkoametsästän
        fairy kei kirjoitti:

        ekonekon puhe oli hieno =^_^=

        Joku täällä sanoikin että on tilannut tuolta yesstyle.com jotain vaatteita (: onko kellään muulla kokemuksia ja voiko maksaa muulla kuin luottokortilla/paypalilla?!


      • :P:P:P
        Ekoneko kirjoitti:

        EI OLE MITÄÄN MANGA TYYLIÄ PISTE.

        Onko hei sitten teistä olemassa joku sarjakuvatyyli? O w O Ja Salkkareiden Oona ei ole ainoa ihminen maailmassa jolta voi ottaa mallia. Ja "Japanilaista vaatetyyliä" ei ole olemassakaan, on lolitaa, gyarua, keitä, decoraa ja vaikka mitä muuta.

        Tai kenties Japanilainen vaatetyyli on tämän kaiken sekoitus? : D Saattaisi olla aika lystikkään (järkyttävän) näköistä jos joka ikistä Japanissa suositusta tyylistä sekoitettaisiin iso "Japanilainen vaatetyyli". Saattaisi aika paljon aikaa vaivaa ja rahaa vaatia.

        Ja te jotkut, älkää puhuko asioista kuin luulisitte tuntevanne ne oikein hyvin. Lolitassa ei ole todellakaan tarkoitus näyttää paljon paljasta pintää (no on ero-lolita, lolitan yksi alalajeista mutta niitä on vaikka kuinka monta muutakin ja lolita-harrastajista ehdottomasti ylivoimainen määrä pukeutuu johonkin muuhun alalajiin) ja lolita on itse asiassa varsin hyvä tyyli talvelle. Mistä olette keksineet että sukkahousuissa, polvisukissa, mamelukeissa, alushameessa, viitisen senttiä polvien yläpuolelle ylettyvässä mekossa, villapaidassa, takissa, lapasissa, muhkeassa kaulaliinassa, söpöissä talvikengissä ja korvalapuissa tulisi kylmä? o w o Onko sitten farkut ja huppari lämpimämpi vaihtoehto?

        Ekoneko on puhunut.

        "Onko sitten farkut ja huppari lämpimämpi vaihtoehto?"

        Itse asiassa kyllä...


    • Haisuli.............

      no jos ostat lehden nimeltään: JapanPop niin siin lukee kaikkia kauppoja ainakin seinäjoella jossain on joku lolita mekko kauppa :)

    • <3

      Moi olen poika ja haluaisin jostakin suomesta lolita mekon tietääkö joku mistä sellasen saisi? (:

      • sgfs

        hieno mies


    • joku vaa

      Kannattaisko käydä www.myinnerdiva.fi

    • NekoAnimeFan

      hei tietääkö joku sivuston jossa neuvotaan miten tehdään japanin tyylisii vaatteit??

    • Shizukaine

      Tuolta löytyy kuulkaas laadukasta tietoa japanilaisiin katutyyleihin liittyen -> www.enfantterrible.fi Pääasiassa sivustolla pyörii lolitoja, mutta "Muoti ja pukeutuminen" kohdasta pääsette tutustumaan lukuisiin muihin tyyleihin.

    • スザンヌ

      Siis mitähän kaikkea mä juuri mahdoinkaan lukea...?
      (−_−;)

    • IWW

      Nyt on ihan pakko kysyä että mikä ihmeen oikeus ihmisellä, jolta ei löydy sisäistä kauneutta, on olla ulkoisesti kaunis? Itsekkäät, rääväsuiset ja konformistisia ja taantumuksellisia mielipiteitä omaavat ihmiset voivat ihan vapaasti söpöillä japanivaatteissa, vaikkei heillä olisi minkäänlaista hempeyttä ja harmoniantajua luonteessaan, ilman että kukaan ärähtää tästä epäkohdasta. Minusta se on väärin.

      • IWW

        Tämä ei nyt siis viitannut keneenkään tämän ketjun kirjoittajaan, vaan olen tätä asiaa ihmetellyt itsekseni jo pitkään, enkä ole löytänyt sopivaa paikkaa avautua siitä. Ei viitsi aloittaa erillistä keskustelua aiheesta minnekään.


    • wiiwi3
    • Mursukei

      Itse hankin fairy kei- ja decoratyylisiä vaatteita ihan normaaleista vaatekaupoista, ja juuri kun olen vaihtanut tyylini massasta japaniin, niin etsiskelen minäkin vielä kauppoja. Harmi vaan, ettei Blippossa ole kuin muutamia vaatteita, eivätkä nekään patellinvärisiä...

    • Osta osta

      Saat tilattua noita vaatteita kaalimato.fi stä ja toimituskulut kaupan päälle

      • Eiii

        Et oo tosissas


    • Vinkkejää
    • Anonyymi

      Niitä löytää nettikaupoista. Hyvä kauppa on esim. Grumby bunny. Ja netistä niitä löytää paljon.🙃👍

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe