Jääkiekon kannattajista tulee jotenkin juntti vaikutelma

llehik

Mistä johtuu, että kaikki kovat jääkiekon seuraajat ovat juntteja. Jääkiekkomatseissa vedetään bisseä sellasella työväenluokkameiningillä ja huudetaan "Jokerit, jokerit, jokerit", kuin joku vähä-älyinen junttieinari. Me vähän paremmin tienaavat seuraamme yleensä vähän sivistyneempiä lajeja. Toista ovat mm. kestävyyslajit, joissa mies/nainen punnitaan. Jääkiekossa ollaan kerrallaan pari minuuttia jäällä, jonka jälkeen mennään penkille juomaan. Ettei vaan olis sielläkin pullossa sitä kuuluisaa ruskeaa jaffaa. Pelin jälkeen mennään tietenkin vetämään perseet, riehutaan ja ollaan niin reteitä, kun ollaan "kovia" jääkiekkoilijoita ja käydään vähän välillä lämimässä tuolla kaukalossa. HEHEHE, säälittävää.

17

2126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PottuMakkara

      Se on sitä elämää.

    • minä

      Jos täällä kou antaa itseään täynnä olevan öykkäri-junttimaisen kuvan itsestään niin se olet kyllä sinä.

      Miten kukaan edes viitsii tollasta kirjotella? Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi?

      Vai eikö suilla ehkä ole elämää?

    • minä

      Jos täällä joku antaa itseään täynnä olevan öykkäri-junttimaisen kuvan itsestään niin se olet kyllä sinä.

      Miten kukaan edes viitsii tollasta kirjotella? Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi?

      Vai eikö suilla ehkä ole elämää?

      • llehik

        Saahan täällä muutkin ilmaista pielipiteensä kuin juntit.


      • coutsi
        llehik kirjoitti:

        Saahan täällä muutkin ilmaista pielipiteensä kuin juntit.

        olen huomannut myös. Tunnen pari innokasta jääkiekkofania ja täytyy sanoa ett yksinkertaisempia ja huumorintajuttomampia juntteja saa hakea, eikä löydy. Vuoden täyttymys niille on mennä johonkin baariin vetämään bissee ja seuraamaan maajoukkueen matsia. Kannustushuudotkin on sellasta onnetonta älämölöö. Ja ne on sit vielä niin hiton tosissaan.


      • rähinä rami
        coutsi kirjoitti:

        olen huomannut myös. Tunnen pari innokasta jääkiekkofania ja täytyy sanoa ett yksinkertaisempia ja huumorintajuttomampia juntteja saa hakea, eikä löydy. Vuoden täyttymys niille on mennä johonkin baariin vetämään bissee ja seuraamaan maajoukkueen matsia. Kannustushuudotkin on sellasta onnetonta älämölöö. Ja ne on sit vielä niin hiton tosissaan.

        Muotoillaan nyt vaikka näin että suomalaiset on pohjimmiltaan maanviljelijöitä , mutta ei kaikki. Toiset osaa juoda ja olla muitakin kuin häiriköitä mutta jääkiekko on suomalaisten munanjatke, ja ainoita tapoja näyttää mihin suomipoika pystyy. Kun pelataan talvisodan hengessä reilua lätkää niin voiko parempaa toivoa.


      • Kimi_Räikkönen
        rähinä rami kirjoitti:

        Muotoillaan nyt vaikka näin että suomalaiset on pohjimmiltaan maanviljelijöitä , mutta ei kaikki. Toiset osaa juoda ja olla muitakin kuin häiriköitä mutta jääkiekko on suomalaisten munanjatke, ja ainoita tapoja näyttää mihin suomipoika pystyy. Kun pelataan talvisodan hengessä reilua lätkää niin voiko parempaa toivoa.

        ... en mä oo ainakaan sellanen jääkiekkofani. Katsos, mä oon vielä alaikänen!!! =)

        Mut ketä kiinnostaa kattoo jääkiekko-ottelu kännissä, siit ei jää mitään mieleen ja sit on liput maksettu ihan turhaan. Tää myös pilaa muiden katsojien ilon. Muistan kun Ässät-SaiPa-ottelussa joku heppu huuteli siel ekassa erässä ihan v***sti! Onneks vaimeni mölytoosa kahteen viimeseen erään. Mut kyl mäkin tuomareita haukun, koska niitä on syytä haukkuu. Ainakin musta.

        (Tää mun mielipide kännisenä ottelun katsomisesta oli mielestäni ihan aiheellinen.) ;)


    • minulla-ei-muuta

      Jääkiekko on junttipaskiaisten laji.

      • onpa.taas.katkeraa

        Taidat vain olla joku itseäsi maailmannavaksi luuleva mänttikuulalahjakkuus?


    • Juhanikkkk

      Urheilun seuraajat ovat todellakin juntteja. Ärsyttää istua työpaikalla joka on täynnä näitä. Päivittäin kuulee kyllästymiseen asti juttua peleistä ja pelaajista. Aikuiset äijät jauhaa. Miten voi heteromiehestä voi olla niin kiinnostavaa seurata vuosi toisensa jälkeen samoja hikisiä ukkoja taistelemassa kiekon tai pallon perässä. Oksettavaa juntteutta. En minäkään jauha omista harrastuksistani joka päivä töissä. Jättäisivät nuo turhat junttijutut sinne kentän laidalle tai vaimojensa murheeksi.

    • TiinaTietää

      Jääkiekkoa seuraavat miehet ovat yleensä impotentteja niin henkisesti kuin fyysisestikin. Matsissa räyhätään ja huudetaan suut vaahdossa mutta kun kumppani haluaisi kotona vähän seksiä niin vedotaan siihen että juurihan me viime vuonna pantiin.

      • rupeayrittäjäksi

        Vaihda parempaan työpaikkaan.


    • kaljaakatsomossa

      Ei kukaan järkevä pelaa jääkiekkoa. Häviävä pikkulaji. Maaseudulla elää kuten pesäpallo, koska ei ole muuta tekemistä.

      • Järkevän.puheet

        Kaupunkien nykyaikainen lajihan jääkiekko on, ja on aina ollut. Että hyvin olet kartalla - tiedätkö missä päin, vai eksyitkö cityyn pyydystäessäsi vesipisaroita sieraimiin?


    • lätkäjätkä.villet

      Tuure tietää, se sellaisten poikien hommaa tuo jääkiekon peluu.

    • Simputtaja

      Ei mun mielestä ole :D Riippuu ihmisestä tietenkin.

    • Olympian.kisat.776eaa

      Onpa junttia "keskustelua". Katsokaa peiliin, sieltä se tosijuntti taitaa löytyä - vaikka itseään kovin muuksi luuleekin, kun ei seuraa urheilua, tai jotain tiettyä lajia...?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe