pisimmät hiukset-gallup

pitkätukkanen

Mä oon kasvattanu mun hiuksii 8 vuotiaasta lähtien silleen et oon leikannu aina kuukaudessa sentin latvoista ja nyt mun hiukset on 10 senttii reisistä alaspäin. oon siis nyt 14. mä en haluu olla mikään itserakas tai mikään mut haluisin vaan tietää et onks tääl joku jolla on mua pidemmät hiukset? mä en oo koskaan ainakaan nähny ketään. mä en tiiä kasvatanko enää ettei tuu sellast hiirenhäntää, ihme ku nyt hiukset on viel ihan terveet ja kauniit, mut en varmaan ikinä vois leikata niit poiskaan ku oon niin tottunu tähän..:) niin mut siis.. kertokaa miten pitkät hiukset teil on/on joskus ollu? mua kiinnostaa! ja niin myös et mitä tuotteita käytätte? mä käytän sunsilkin sellast vaaleille hiuksil tarkotettui...

18

3078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glowy

      ... itsellä oli joskus alaasteella tuonne alaselän alapuolelle, mutta vaan sen takia ettei äitee antanu leikata pois... ja olen todella tyytyväinen nyt kun oon saanu sitten pitää suht normaaleita hiuksia, verrattuna siihen kauheen hiusten määrään... Olen nähnyt naisen/tytön takaa jolla oli polviin asti olevat hiukset, ei ollut minusta enää kauhean naisellistä...

    • mutta...

      ylipitkät hiukset, niinkuin sinulla, on tosi rumat. ehdoton maksimipituus kauniille hiuksille menee rintsikoiden hakasten kohdilla.

      • Silmien pyörittelijä

        Hmm..onpa outo väittämä. Sehän on vain sinun mielipiteesi. Ei kai rivien välistä pilkahda pieni kateus? Ehdottamasi hiustyyli on todella lyhyt. Nykyään on väärät nimitykset hiusten pituuksille.


      • mun näkemys
        Silmien pyörittelijä kirjoitti:

        Hmm..onpa outo väittämä. Sehän on vain sinun mielipiteesi. Ei kai rivien välistä pilkahda pieni kateus? Ehdottamasi hiustyyli on todella lyhyt. Nykyään on väärät nimitykset hiusten pituuksille.

        mä en oo se jonka viestiin vastasit, mutta voin ymmärtää hänta. Nimittäin itsekin näen todella harvoin sen pidempi hiuksia mitkä ovat kauniita ja hyvässä kunnossa. Ja ei se niin todella lyhyt ole. En mä sanois että nimitykset pitäis muuttua.


      • alkuperänen

        Oot vaan kateellinen! Ja mun hiukset ei oo mitkään ruipelot niinku sä varmaan luulet, vaan hyväkuntoset ja ei kukaan niit oo viel rumiks haukkunu-


      • huoh..h

        Mun hiukset on melkein nilkkoihin asti, eikä kukaan oo ikinä sanonu mitään negatiivista niistä. Mun mielipide:

        Olkapäihin asti: Kamalan lyhyt

        Rintsikoiden hakasiin asti: Lyhyt

        Vyöhön asti: Normaali

        Reisiin asti: "Pitkä"

        Polviin asti: Pitkä


      • longhair
        huoh..h kirjoitti:

        Mun hiukset on melkein nilkkoihin asti, eikä kukaan oo ikinä sanonu mitään negatiivista niistä. Mun mielipide:

        Olkapäihin asti: Kamalan lyhyt

        Rintsikoiden hakasiin asti: Lyhyt

        Vyöhön asti: Normaali

        Reisiin asti: "Pitkä"

        Polviin asti: Pitkä

        Onko sulla oikeasti nilkkoihin asti hiukset? On varmaan upean näköiset :) Kauanko olet kasvattanut?


    • ja sunsilk?!

      siis, järki päähän tyttö, jos on pitkät hiukset niitä pitää hoitaa, ei vaan rytätä silikooneja päähän. Jos et siihen pysty, leikka hiuksesi lyhyiks!

    • Kullanruskeat hiukset

      Oon nähnyt hiukset, jotka on ollut polviin saakka. Aivan ihanat! Pidä tyylisi. Liian harvoilla on pitkät hiukset.
      Omat hiukset ovat häntäluuhun asti. Käytän Lanzan Dry Hair shampoota, hoitoainetta ja tehohoitoa sekä jojobaöljyä latvoihin. Eikä hiuksia ole värjätty.

      • :):)

        tääl on outoi tyyppei jotka vaan selittää jotaan et lyhyet hiukset on maksimipituus ja haukkuu pitkähiuksisii! niil ei varmaan oo ittellään kärsivällisyyttä kasvattaa pitkii hiuksii tai mtn, ne on kateeellisii! xD


      • kateellisia
        :):) kirjoitti:

        tääl on outoi tyyppei jotka vaan selittää jotaan et lyhyet hiukset on maksimipituus ja haukkuu pitkähiuksisii! niil ei varmaan oo ittellään kärsivällisyyttä kasvattaa pitkii hiuksii tai mtn, ne on kateeellisii! xD

        Ihan tosi, ei tartte olla kateellinen jos on sitä mieltä että pitkät hiukset ei oo siistit. Aika lapsellista väittää kateelliseks vaan siks ettei oo sama mielipide.

        Juttu on se että on kolme syytä miks pitkät hiukset voi olla tosi rumat ihan suoraan sanoen.
        1: niitä on vaan kasvatettu ja kasvatettu, kunto on hirvee. Voi myös olla että niitä on leikattu säännöllisesti, mutta sit niitä on värjätty/vaalennettu, suoristettu niin että kunto on siten romahtanut.
        2: on väärä hiuslaatu, ei näytä hyvältä pitkinä. esimerkiks tosi ohuet suorat hiukset. Lopputuols metri lentäviä hiuksia mitkä takkuuntuu helposti.
        3: ei sovi henkilön ulkonäköön. Pitkät hiukset ei todellakaan sovi kaikille. Itse hiukset voi näyttää hyviltä, mutta ei sovi ollenkaan henkilön ulkonäköön muuten, joten sit ei ne hiukset enää näytä niin hyviltä.

        Joillekin ihmisille sopii pitemmät hiukset, mutta ei oo välttämättä sillee että niille sit sopii oikeen pitkät hiukset.

        Mulle itselle ei taas sovi lyhyemmät hiukset. kaikki mikä on lyhyempää kun rintoihin asti saa mut näyttään törkeeltä, ja 5 vuotta nuoremmalta. Onneks mulla on hiukset mitkä sopii olla pitkät, ja että mulle sopii pitkät hiukset.


      • glowy
        kateellisia kirjoitti:

        Ihan tosi, ei tartte olla kateellinen jos on sitä mieltä että pitkät hiukset ei oo siistit. Aika lapsellista väittää kateelliseks vaan siks ettei oo sama mielipide.

        Juttu on se että on kolme syytä miks pitkät hiukset voi olla tosi rumat ihan suoraan sanoen.
        1: niitä on vaan kasvatettu ja kasvatettu, kunto on hirvee. Voi myös olla että niitä on leikattu säännöllisesti, mutta sit niitä on värjätty/vaalennettu, suoristettu niin että kunto on siten romahtanut.
        2: on väärä hiuslaatu, ei näytä hyvältä pitkinä. esimerkiks tosi ohuet suorat hiukset. Lopputuols metri lentäviä hiuksia mitkä takkuuntuu helposti.
        3: ei sovi henkilön ulkonäköön. Pitkät hiukset ei todellakaan sovi kaikille. Itse hiukset voi näyttää hyviltä, mutta ei sovi ollenkaan henkilön ulkonäköön muuten, joten sit ei ne hiukset enää näytä niin hyviltä.

        Joillekin ihmisille sopii pitemmät hiukset, mutta ei oo välttämättä sillee että niille sit sopii oikeen pitkät hiukset.

        Mulle itselle ei taas sovi lyhyemmät hiukset. kaikki mikä on lyhyempää kun rintoihin asti saa mut näyttään törkeeltä, ja 5 vuotta nuoremmalta. Onneks mulla on hiukset mitkä sopii olla pitkät, ja että mulle sopii pitkät hiukset.

        ... aika lapsellista pistää toisten mielipiteitä kateuden piikkiin. koska esimerkiksi itselläni on ollut pitkät hiukset, en tykännyt niistä, kamala hoitaminen ja vaiva, en saanut ikinä niitä yksinkertaisesti mihinkään ja rasvottuivat todella nopeasti... oli todella helpotus leikkauttaa pois... enkä todellakaan haluaisi olkapäille ulottuvia pidempiä enää mistään hinnasta! ja ihmiset joilla näkee pitkiä hiuksia, niin ne harvoin ovat hyvän näköiset... niinkuin tuolla yksi edellä sanoi että rintsikoiden hakisiin on vielä kauniit ja naiselliset, niin yhdyn mielipiteeseen... ja sellasia hevosen häntiä voin mennä hevosen tallille katsomaan.


      • Sivusta seurannut
        kateellisia kirjoitti:

        Ihan tosi, ei tartte olla kateellinen jos on sitä mieltä että pitkät hiukset ei oo siistit. Aika lapsellista väittää kateelliseks vaan siks ettei oo sama mielipide.

        Juttu on se että on kolme syytä miks pitkät hiukset voi olla tosi rumat ihan suoraan sanoen.
        1: niitä on vaan kasvatettu ja kasvatettu, kunto on hirvee. Voi myös olla että niitä on leikattu säännöllisesti, mutta sit niitä on värjätty/vaalennettu, suoristettu niin että kunto on siten romahtanut.
        2: on väärä hiuslaatu, ei näytä hyvältä pitkinä. esimerkiks tosi ohuet suorat hiukset. Lopputuols metri lentäviä hiuksia mitkä takkuuntuu helposti.
        3: ei sovi henkilön ulkonäköön. Pitkät hiukset ei todellakaan sovi kaikille. Itse hiukset voi näyttää hyviltä, mutta ei sovi ollenkaan henkilön ulkonäköön muuten, joten sit ei ne hiukset enää näytä niin hyviltä.

        Joillekin ihmisille sopii pitemmät hiukset, mutta ei oo välttämättä sillee että niille sit sopii oikeen pitkät hiukset.

        Mulle itselle ei taas sovi lyhyemmät hiukset. kaikki mikä on lyhyempää kun rintoihin asti saa mut näyttään törkeeltä, ja 5 vuotta nuoremmalta. Onneks mulla on hiukset mitkä sopii olla pitkät, ja että mulle sopii pitkät hiukset.

        Mitä se ketään haittaa minkälaiset hiukset kantajallaan on. Se on HÄNEN henkilökohtanen asia. Teidän mielestä henkilön, jolla on ohuet ja lyhyetkin hiukset niin varmaan pitäisi leikata kaljuksi. Olen nähnyt sellasia noin 5cm pehkoja, jotka on värjäämisellä kuivatettu ihan hampuksi...teidän mielestä sen pitäisi käyttää peruukkia tai vetää kaljuksi koska sehän on teidän päätettävissä, niinkö?

        Onnea ja menestystä teille pitkähiuksiset (varsinkin vanhemmat naiset ja miehetkin) tässä SUVAITSEMATTOMASSA MAASSA. Ilo ihailla hiuksianne.


    • MananTytär85

      Itsellänikin jo suht pitkät hiukset, tosin ei mitään noihin muutamiin verrattuna. Omat ylettyy tuonne lantiolle asti. Häntäluun kohdilla ois aika maksimipituus mulla, mutta saa nyt katsoa.

      Mutta ongelmia mulla näiden kanssa on. Johtunee varmaan värjäämisestä. Värjäilen siis 3-4kk:n välein, joskus harvemmin, mustaksi tämän koko komeuden. Ja luultavasti sen takia menevät ihan kamalaan takkuun koko ajan pituuksien kohdalta. Vaikka kaksihaaraisia olis napsittu pois, niin silti.

      Eli oliskos vinkkejä millä sais edes hiukan harjaamista helpotettua, jotain syvähoitotuotteita tms? Latvat siis ovat kuivat ja juuresta helposti rasvoittuvat.

    • puolipitkät hiukset

      Kyllähän nyt kaikilla kasvaa hiukset,jos ei niitä leikkaa! Rumakasvoisille sopii pitkät hiukset,samoin isonaamaisille...Siroille ja kauniskasvoisille lyhyet on upeat,kasvot esille vaan. Mä ite tykkään olkapäille ulottuvista....nykyään on vaan taas päässyt "repsahtamaan" pitkiks...Mutta leikkaan taas olkapäille ja vähän kerrostusta,niin vau ;)

      • minä vaan

        Itselläni on n. rintisikoiden hakasiin asti ulottuvat hiukset ja voin väittää, että ne sopii mulle paljon paremmin kuin lyhyet, vaikka en kenenkään ole kuullut sanoneen mua ruma/paksu kasvoiseksi, päin vastoin.

        Hyvin hoidetut, hyväkuntoiset ja kauniin väriset pitkät hiukset ovat mielestäni todella kauniit naisella kuin naisella.

        Suomalaisilla usein tuppaa vain olemaan ohut ja maantien värinen hiuslaatu, että se ei ole pitkänä mielestäni parhaimmillaan...

        Jos kasvattaa pitkät hiukset, niin mielestäni hiusten värin tulisi olla oma, koska värjääminen rasittaa hiuksia ja pitkillä hiuksilla saattaa olla takanaan jopa monia kymmeniä värjäyskertoja eli ne eivät voi olla enään hyvä kuntoiset.


    • Liinu

      Hienoa, että joku antaa hiuksien kasvaa todella pitkiksi. Jos hiuksesi ovat hyväkuntoiset, niin ei muuta kuin anna vain kasvaa, vaikka nilkkoihin asti. Sitten ne vasta ovatkin upeat ja tyylikkään näköiset.

      Ja muista, että aina löytyy niitä, jotka sanovat että ne on liian pitkät. Muista se, että yleensä se on vain kateellisten puhetta. Todella pitkät hiukset ovat hyvin hoidettuna upeat.

    • yksi vain

      Kuinkahan pitkät hiukset aloittajalla on nykyjään. Toivottavasti on jatkanut hiusten kasvattamista. Hiukset ovat varmaan jo nilkkoihin asti ja varmaan aivan upeat :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe