varatut juttelemaan

oisko kiva

Ajattelin kysellä josko varatuille olisi ihan oma juttelupaikka esim. sokkotreffien tapaan. Nyt ei ole oikeen täsmäpaikkaa meille varatuille, jotka kuitenkin haluavat jutella ja saada pikku säpinääkin elämäänsä? Nyt kun menee sokkotreffeille, niin saa haukut jos kertoo olevansa varattu vaikka ei muuta aiokkaan kun jutella.
Ois rehti peli kun sais jutella avoimesti ja kummalakin olis sama tilanne eikä tarttis kysellä, ootko varattu ja jos olen niin mitä sitten täällä teet.
Nyt kommentteja aiheesta. Eihän sitä tiedä jos saatas oma foorumi?

48

4998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaa

      Menkää sinne sitte kans!!

      • Tadaaaa

        Kyllä noi varatut onkin rasittavia. Vonkaavat, mutta yleensä eivät sitten ole kuitenkaan kiinnostuneet kuin kuvittelemaan, ja eivät yleensä kerro ainakaan ajoissa että ovat varattuja. Vaikeaa kuvitella ärsyttävämpää meininkiä. Epämääräistä, kusetusta suuntaan ja toiseen.


      • Desiree
        Tadaaaa kirjoitti:

        Kyllä noi varatut onkin rasittavia. Vonkaavat, mutta yleensä eivät sitten ole kuitenkaan kiinnostuneet kuin kuvittelemaan, ja eivät yleensä kerro ainakaan ajoissa että ovat varattuja. Vaikeaa kuvitella ärsyttävämpää meininkiä. Epämääräistä, kusetusta suuntaan ja toiseen.

        Hyvittavaa on " Varatun" valitseminen niciksi, VarattuN tai VarattuM ihankuin se kertoisi jotain ihmisestä. ;-) Mulle se merkkaa mielikuvitusköyhää tyyppiä, johon en haaskaa aikaani. Lisäksi sellaista joka ei oo mukana täysillä. Omaan huoneeseen vaan kaikki waratut, wonkaa ne kumminkin enemmän kuin vapaat !!


    • puavo

      Paneppa ehdotukses eteenpäin kehitysideoihin, niin ylläpito huomaa. Suosio on varma, onhan meitä varattuja enemmistö.
      - vaihtelunhaluinen -

    • Varattu ja uskollinen

      No kaikkea sitä! Netissä pettämisestä voi myös jäädä kiinni, eikä muutenkaan ole tosiaan suositeltavaa. Kannattaisi hoitaa parisuhde kuntoon tai erota.

      • pettämisestä?

        Hurskastelu pois. Voihan se olla, että on varattu, mutta voi silti käydä siellä aidan toisellakin puolella... Ihan luvallisesti. Kuulostaako käsittämättömältä? Jos kuulostaa, ei aiheesta sen enempää.


      • MMk,,
        pettämisestä? kirjoitti:

        Hurskastelu pois. Voihan se olla, että on varattu, mutta voi silti käydä siellä aidan toisellakin puolella... Ihan luvallisesti. Kuulostaako käsittämättömältä? Jos kuulostaa, ei aiheesta sen enempää.

        Vaikka ois puolison lupa paneskella missä tykkää, on se silti pettämistä vaikka toinen tietäisi sen. Se on tunteen pettämistä ja merkki liiton tunnekylmyydestä.


      • eetu
        MMk,, kirjoitti:

        Vaikka ois puolison lupa paneskella missä tykkää, on se silti pettämistä vaikka toinen tietäisi sen. Se on tunteen pettämistä ja merkki liiton tunnekylmyydestä.

        Luvan kanssa vieraissa käyminen ei voi olla pettämistä. Pettäminenhän tarkoittaa toisen luottamuksen pettämistä. Koska luvan kanssa ei petetä luottamusta, ei se ole pettämistä.


      • Ihmetteleväinen
        eetu kirjoitti:

        Luvan kanssa vieraissa käyminen ei voi olla pettämistä. Pettäminenhän tarkoittaa toisen luottamuksen pettämistä. Koska luvan kanssa ei petetä luottamusta, ei se ole pettämistä.

        Kuinkakohan moni antaa luvan pettämiseen vain itselleen, ei puolisolleen/seurustelukumppanilleen?


    • vapaaN..

      Monesti olen ihmetellyt, eikö varatuilla ihmisillä ole sitä vertaa kykyä asettua toisen asemaan, etteivät tajua, miten heidän yhteydenottonsa koetaan häirinnäksi. Jos vapaana ihmisenä olet netissä, kyllä useimmilla on joko taka-tai etuajatuksena löytää ihan liveseuraakin. TUHLAISITTEKO TE ITSE AIKAANNE VARATTUJEN KANSSA RUPATTELUUN, TYHJIIN KYSELYIHIN, JOS OLISITTE ITSE VAPAITA? tuskin.

      Monet kerrat menee hyvät kohtaamiset sivusuun, koska varatut sekoittelevat itsekkyyttään kuvioita. Varatut olisivat omiaan ihan omissa sättihuoneissaan ja treffipalstoillaan. heitä kun kumminkin on ainakin 1/3 jopa treffipalstojen muka-vapaista.

      Olen kuullut vapailta miehiltäkin, kuinka jotkut varatut naiset loukkaantuvat, kun mies ei viitsi heille jutella...lopettaa juttelun kun kuulee naisen olevan varattu. Joten ei tämä typeryys ole pelkkien miesten juttu.

      Pysykää poissa vapaiden aikaa tuhlaamasta, älkää ainkaan tulko privaan.

      • mammonaa

        ...näkykyys valoo.


      • Kapa_M

      • Sikuriina

        Oon ihan samaa mieltä sun kanssa, "vapaaN". Noinhan se juuri menee, hoh hoijaa :P


      • Sikuriina
        Kapa_M kirjoitti:

        tässä sulle paikka, joka on ihan teitä varten

        http://chat.suomi24.fi/login.cgi?gid=19&category=1

        Vai että kaikki siellä muka sinkkuja, eeeeeen usko millään. Viimeistään sitten käy treffikaverin status selville, kun aviomies/aviovaimo soittaa sinulle. Ja silloin on "aika myöhäistä".


      • Epätoivoinen Luuseri
        mammonaa kirjoitti:

        ...näkykyys valoo.

        Humamalasha kun kirjotelee aamun tuntteina,niin ei sitä seurraa saannu paitti baarista eiii sätisstäkään... Auttaskos raitistummine ja työppaikka mitäää? Ensim pitäs saaada se nainne ni site sitä päässis pettämänkin.


      • miksei sulle ??

      • mutta-mutta
        Sikuriina kirjoitti:

        Oon ihan samaa mieltä sun kanssa, "vapaaN". Noinhan se juuri menee, hoh hoijaa :P

        Tehkääpä ylläpito nyt vastaavat huoneet varattu 20, varattu 30, varattu 40 jne. niin katotaan mitä tapahtuu. Veikkaan että tyhjinä ovat nekin.


      • Ai teidänkö mielestä chatti on vain teitä vapaita kumppanin etsijöitä varten?? Toki sitäkin voi siellä harrastsaa mutta sitä varten on kuulkaa ihan erikseen treffipalstat. Chatti on juttelua varten ja sitä siellä saa harrastaa niin vapaat kuin varatut. Mahtaa teillä olla vaikeeta tosielämässäkin jos ette voi jutella ihmisen kanssa ellei hän ole vapaa.. Vaikka olenkin varattu, en silti etsi seuraa.. tykkään vaan jutella ihmisten kanssa. Olen monesti todennut että chatti näyttää olevan paikka missä vapaat sammakot etsivät niitä elämänsä prinssejä ja prinsessoita.. mutta kohtaavat vaan toisia sammakoita.. KURN.. Ja mitäs te sitten teette niille tuolla kertyneille ystävillenne kun löydätte sen kumppaninne.. ettehän te voi chattiin mennä kun olette niin varattuja..


      • Anniina68
        Artturi-64 kirjoitti:

        Ai teidänkö mielestä chatti on vain teitä vapaita kumppanin etsijöitä varten?? Toki sitäkin voi siellä harrastsaa mutta sitä varten on kuulkaa ihan erikseen treffipalstat. Chatti on juttelua varten ja sitä siellä saa harrastaa niin vapaat kuin varatut. Mahtaa teillä olla vaikeeta tosielämässäkin jos ette voi jutella ihmisen kanssa ellei hän ole vapaa.. Vaikka olenkin varattu, en silti etsi seuraa.. tykkään vaan jutella ihmisten kanssa. Olen monesti todennut että chatti näyttää olevan paikka missä vapaat sammakot etsivät niitä elämänsä prinssejä ja prinsessoita.. mutta kohtaavat vaan toisia sammakoita.. KURN.. Ja mitäs te sitten teette niille tuolla kertyneille ystävillenne kun löydätte sen kumppaninne.. ettehän te voi chattiin mennä kun olette niin varattuja..

        Juttelen kaikkien kanssa, mutta suurin osa varatuista on koko ajan saalistamassa petikumppania vieraasta. Se on rasittavaa ja siitä johtuu että mulla nousee karvat pystyyn kun kuulen sättikumppanin olevan varattu mutta huonossa liitossa. ARGH!!!!!


      • tai oli joskus,
        Artturi-64 kirjoitti:

        Ai teidänkö mielestä chatti on vain teitä vapaita kumppanin etsijöitä varten?? Toki sitäkin voi siellä harrastsaa mutta sitä varten on kuulkaa ihan erikseen treffipalstat. Chatti on juttelua varten ja sitä siellä saa harrastaa niin vapaat kuin varatut. Mahtaa teillä olla vaikeeta tosielämässäkin jos ette voi jutella ihmisen kanssa ellei hän ole vapaa.. Vaikka olenkin varattu, en silti etsi seuraa.. tykkään vaan jutella ihmisten kanssa. Olen monesti todennut että chatti näyttää olevan paikka missä vapaat sammakot etsivät niitä elämänsä prinssejä ja prinsessoita.. mutta kohtaavat vaan toisia sammakoita.. KURN.. Ja mitäs te sitten teette niille tuolla kertyneille ystävillenne kun löydätte sen kumppaninne.. ettehän te voi chattiin mennä kun olette niin varattuja..

        nykyäänhän se on jotain ihan muuta.tavaramarkkinat?

        chatit on tarkoitettu ihan kaikille,ikään,kokoon,säätyyn,varallisuuteen tai siviilisäätyyn katsomatta.tosin chatissa ei nykyään saisi olla,ellet ole vapaa,komea/kaunis,varakas,älykäs,hoikka ja muutenkin jotain kerrassaan mahottoman ihanaa.

        varmasti 50-60 % chatissa liikkuvista ihmisistä on tavalla tai toisella varattuja,juttelemassa siellä,kuka mistäkin syystä.treffit on parempi paikka niille,joilla ei vielä ole sitä omaa kultaa.


      • justiina juu
        tai oli joskus, kirjoitti:

        nykyäänhän se on jotain ihan muuta.tavaramarkkinat?

        chatit on tarkoitettu ihan kaikille,ikään,kokoon,säätyyn,varallisuuteen tai siviilisäätyyn katsomatta.tosin chatissa ei nykyään saisi olla,ellet ole vapaa,komea/kaunis,varakas,älykäs,hoikka ja muutenkin jotain kerrassaan mahottoman ihanaa.

        varmasti 50-60 % chatissa liikkuvista ihmisistä on tavalla tai toisella varattuja,juttelemassa siellä,kuka mistäkin syystä.treffit on parempi paikka niille,joilla ei vielä ole sitä omaa kultaa.

        Kuule, kyllä nekin haluavat vaan jutella, joilla ei vielä ole sitä omaa kultaa. Ei sitä nyt niin kiire ole kullanetsinnässä, että kiireesti vaan haetaan jotakuta ja kuka tahansa kelpaa kenet kiinni saa. Aina kiinni saa, jos haluaa. Kun on katos rima korkealla, pitää saada ensin rauhassa jutella, jotta näkee, onko se toinen vain vonkausreissulla, niinkuin varatut aina ovat, vaikka muuta väittäisivät. Jos on rakkautta omaan puolisoon, ei varmana hae sätistä edes naisjuttuseuraa ja kuhertele tai harrasta kaappiseksiä.


      • sivusta seurannut
        Artturi-64 kirjoitti:

        Ai teidänkö mielestä chatti on vain teitä vapaita kumppanin etsijöitä varten?? Toki sitäkin voi siellä harrastsaa mutta sitä varten on kuulkaa ihan erikseen treffipalstat. Chatti on juttelua varten ja sitä siellä saa harrastaa niin vapaat kuin varatut. Mahtaa teillä olla vaikeeta tosielämässäkin jos ette voi jutella ihmisen kanssa ellei hän ole vapaa.. Vaikka olenkin varattu, en silti etsi seuraa.. tykkään vaan jutella ihmisten kanssa. Olen monesti todennut että chatti näyttää olevan paikka missä vapaat sammakot etsivät niitä elämänsä prinssejä ja prinsessoita.. mutta kohtaavat vaan toisia sammakoita.. KURN.. Ja mitäs te sitten teette niille tuolla kertyneille ystävillenne kun löydätte sen kumppaninne.. ettehän te voi chattiin mennä kun olette niin varattuja..

        Tässä viestissä oli ajatusta mukana.Kiitos.


      • pano
        Artturi-64 kirjoitti:

        Ai teidänkö mielestä chatti on vain teitä vapaita kumppanin etsijöitä varten?? Toki sitäkin voi siellä harrastsaa mutta sitä varten on kuulkaa ihan erikseen treffipalstat. Chatti on juttelua varten ja sitä siellä saa harrastaa niin vapaat kuin varatut. Mahtaa teillä olla vaikeeta tosielämässäkin jos ette voi jutella ihmisen kanssa ellei hän ole vapaa.. Vaikka olenkin varattu, en silti etsi seuraa.. tykkään vaan jutella ihmisten kanssa. Olen monesti todennut että chatti näyttää olevan paikka missä vapaat sammakot etsivät niitä elämänsä prinssejä ja prinsessoita.. mutta kohtaavat vaan toisia sammakoita.. KURN.. Ja mitäs te sitten teette niille tuolla kertyneille ystävillenne kun löydätte sen kumppaninne.. ettehän te voi chattiin mennä kun olette niin varattuja..

        HYVÄ naulan kantaan.
        Sanoit juuri sen mitä monet ajattelevat, mutta ei osaa pukea sanoiksi.

        Joka tuosta jutustasi pahastuu, menkööt katsomaan peiliin olisiko siellä ihminen, joka voisi herätä.

        Jos joku on tahtomattaan sinkku, se on oma syy, ei kenenkään muun. Turha sinkkujen on noita juttujaan tänne tulla poraamaan.
        Ellei sinkun ulkonäkö riitä prinssiin, ottakoot sammakon, hyvä ihme. Ellei sekään kelpaa, ostakoon dildon.

        Sori mutta v.. joskus tuo ainanen sinkkujen rutina. Samaa kuulen töissäkin päivät pitkät.

        Monet sinkut tai varatut naiset tahtoo miestä kuin miestä, miksi ei tahtoisi jos himottaa. Jokainen panee ketä lystää mitä se muille kuuluu. Hoitakoot omat asiansa kuntoon ensin.


        Anteeksi. (punastus)


    • kysyn vaan

      Mihin sä tarviit seuraa, kun olet jo varattu? Tahdotko päästä nauttimaan vähän sieltä sun täältä? Mahdatkohan ollakaan suhteessasi onnellinen, kun se ei sinulle yksin riitä. Yököttää teidän varattujen kiihko päästä joka paikkaan. Minua ei ainkaan kiinnosta ukkomiehet, jotka leikkivät sinkkua. Hyi helvetti!!!

      • Ukkomies...

        Emme mekään ole kiinnostuneet sinusta :)


      • kysyn vaan
        Ukkomies... kirjoitti:

        Emme mekään ole kiinnostuneet sinusta :)

        kun vihdoin viimein pääsin eroon eräästä niljakkeesta, joka leikki vaimonsa ja rakastajattariensa välillä. oli aika pelle mokoma gigolo.


      • Dinah
        kysyn vaan kirjoitti:

        kun vihdoin viimein pääsin eroon eräästä niljakkeesta, joka leikki vaimonsa ja rakastajattariensa välillä. oli aika pelle mokoma gigolo.

        Pahimmat vonkaajat on aina varatut miehet jotka ei ymmärrä sitä, että nainen ei halua panostaa varatun kanssa suhteeseen.Kun ei kiinnosta toisen oma niin ei. Ja itsessä se vika on jos oma ei riitä.


      • :Saalis
        kysyn vaan kirjoitti:

        kun vihdoin viimein pääsin eroon eräästä niljakkeesta, joka leikki vaimonsa ja rakastajattariensa välillä. oli aika pelle mokoma gigolo.

        ......


        ---hiljaisessa vedessä ne isot kalat kutee :)


    • povitasku

      http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1990/19900769



      Törkeä petos

      Jos petoksessa

      1) tavoitellaan huomattavaa hyötyä,

      2) aiheutetaan huomattavaa tai erityisen tuntuvaa vahinkoa,

      3) rikos tehdään käyttämällä hyväksi vastuulliseen asemaan perustuvaa erityistä luottamusta tai

      4) rikos tehdään käyttämällä hyväksi toisen erityistä heikkoutta tai muuta turvatonta tilaa

      ja petos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä petoksesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.

      Yritys on rangaistava.

    • Ihmetteleväinen

      Tuntuu siltä, että tässä keskustelussa on nyt ainakin sellainen ongelma, että ei ole selvillä, millä aikomuksilla varatut tahtoisivat olla liikkeellä tällaisessa "vain varatuille"-sätissä. Osan mielestä varattujenkin kuuluu saada keskustella netissä(olen samaa mieltä), osan mielestä varattujenkin kuuluu saada harrastaa netti-flirttailua yms. suhdetoimintaa. Sitä en itse hyväksy. On eri asia vain keskustella ihmisten kanssa kuin että haetaan seuraa jossain muussa mielessä.

      Itse olin aikoinaan täällä tekemässä aloitetta sätistä, jossa seuranhaku olisi kielletty. Ideani sai täällä jonkin verran kannatusta, mutta sellaista sättiä ei perustettu. Sätissä, jossa seuran vonkaaminen olisi kielletty, saisivat rauhassa keskustella varatut ja muut, jotka eivät etsi seksiä netistä.

      • käyttäjä

        siis..kuka tahansa voi käyttää mitä huonetta tahansa, poislukien miehet lesbojen huoneesta ja yli 18v nuorten huoneesta.
        Vapaat ja varatut voivat siis käyttää samaa huonetta, varatutkin sinkkujen huonetta.
        Kenenkään kanssa ei ole pakko jutella.
        Vonkaajat voi tarvittaessa hiljentää.
        Varattu saa keskustella vapaan kanssa ja päinvastoin.
        Missä ihmeessä nyt on ongelma??

        Ainoa mitä toivon on kohtelias käytös muita käyttäjiä kohtaan, asia jota ei korostaa koskaan liikaa.

        Älä siis tunge privaan ehdotuksinesi, olitpa vapaa tai varattu.
        Keskustele ensin ja tunnustele jäätä; jos kuuluu pieninkin risahdus jalan alta, vaihda suuntaa;))

        Rattoisia hetkiä kaikille!!


    • MIES30

      NIIN OLET AIVAN OIKEASSA.KUMPA JOKU TEKIS SELLAISEN KANAVAN VARATUILLE MUT EIPÄ TAIDA.

    • oisko kiva

      Nythän tämä keskusteli ryöpsähti ihan valloilleen. kiitos siitä kaikille. On sivuttu monenlaisia aiheita. Alkuperäinen ajatushan oli se, että vois keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä ilman että siihen liittyisi mitään vonkaamista tai muuta. Toisaalta itsekkin entisenä sinkkuna olen sitä mieltä että varatuista on haittaa ihan aidoille oman kullan etsijöille. Meitä on moneksi, niin varattuja kuin varaamattomiakin. Ei mielestäni ole kovinkaan haitallista oman parisuhteen kannalta jos juttelee toisen samassa elämäntilanteessa olevan kanssa ja saa jakaa asioita ns. anonyymisti. Siitä voi päinvastoin olla paljonkin etua ja rakennuspalikkaa omaan suhteeseen.
      Ei elämä ole pelkkää vonkaamista, seksiä tai erotiikkaa, vaan niiden välillä voi ajatella ja tehdä muitakin asioita.

      • Karina

        Kirjoitit näin:

        "Ajattelin kysellä josko varatuille olisi ihan oma juttelupaikka esim. sokkotreffien tapaan. Nyt ei ole oikeen täsmäpaikkaa meille varatuille, jotka kuitenkin haluavat jutella ja saada pikku säpinääkin elämäänsä"

        Etkö muka etsikään salaista treffi- tai nettiseksi-seuraa? Kirjoituksestasi sattoi päätellä siihen suuntaan.


      • oisko kiva
        Karina kirjoitti:

        Kirjoitit näin:

        "Ajattelin kysellä josko varatuille olisi ihan oma juttelupaikka esim. sokkotreffien tapaan. Nyt ei ole oikeen täsmäpaikkaa meille varatuille, jotka kuitenkin haluavat jutella ja saada pikku säpinääkin elämäänsä"

        Etkö muka etsikään salaista treffi- tai nettiseksi-seuraa? Kirjoituksestasi sattoi päätellä siihen suuntaan.

        Niinhän se on että me kaikki ymmärretään asiat eri tavalla. Se pikku säpinä mistä mainitsin ei välttämättä kuitenkaan tarkoita mitään pettämistä, nettiseksiä tai muutakaan sivistymätöntä. Pikku säpinää on sekin että yleensä saa vaihtaa ajatuksia avoimesti ja peilata omia juttujaan toisten ihmisten mielipiteisiin.


      • Eräs Mies
        oisko kiva kirjoitti:

        Niinhän se on että me kaikki ymmärretään asiat eri tavalla. Se pikku säpinä mistä mainitsin ei välttämättä kuitenkaan tarkoita mitään pettämistä, nettiseksiä tai muutakaan sivistymätöntä. Pikku säpinää on sekin että yleensä saa vaihtaa ajatuksia avoimesti ja peilata omia juttujaan toisten ihmisten mielipiteisiin.

        No käviskö se säpinä mun kans, oon halukas vaihtaan ajatuksia elämästä?


      • Eräs nainen
        Eräs Mies kirjoitti:

        No käviskö se säpinä mun kans, oon halukas vaihtaan ajatuksia elämästä?

        Eräs Mies, esitit hyvän kysymyksen, saapa nähdä vastaako tuo, heh!


      • Eräs mies
        Eräs nainen kirjoitti:

        Eräs Mies, esitit hyvän kysymyksen, saapa nähdä vastaako tuo, heh!

        Vastausta minäkin yhä odottelen, ja ihan hetero olen. Taitaa haluta jutella vaín naisten kanssa.


      • oisko kiva kirjoitti:

        Niinhän se on että me kaikki ymmärretään asiat eri tavalla. Se pikku säpinä mistä mainitsin ei välttämättä kuitenkaan tarkoita mitään pettämistä, nettiseksiä tai muutakaan sivistymätöntä. Pikku säpinää on sekin että yleensä saa vaihtaa ajatuksia avoimesti ja peilata omia juttujaan toisten ihmisten mielipiteisiin.

        OLEN SAMAA MIELTÄ ..TARKOITTAA USEIMMIN VAIN IHMISTÄ JA YMMÄARRYSTA..PUHETTA JA VUOROVAIKUTUSTA..
        ON HYVÄ LÖYTÄÄ IHMINEN ..JOLLE PUHUA..
        OLLA ERIMIELTÄ JA PIKKASEN VÄITELLÄ..SOPIA ..
        JA YMMÄRTÄÄ


    • Vakkarix

      80% Varattuja

      20% Teini-hihejä

      Sinne sekaan vaan.

      • Kuten otsikko jo sanoo, niin varattujen liikkumisesta chätissä ties missä huoneessa tahansa on otettu turhaan herneitä nenään ns.

        Itse vaihtelevasti oltuani sekä sinkkuna että varattuna voin sanoa, että SINKUISTA on tuntunut olevan enemmän haittaa. Esim. eräs kundi ei millään jättänyt rauhaan chätissä vaikka sanoin ettei kiinnosta. Ja tätä jatkui useamman kerran.
        Myös varmana moni tyttö on havainnut saman ongelman.

        Myönnän toki että joskus törmää näihin varattuihin, jotka haluavat salaista seuraa...Mutta itse olen lähinnä näihin törmännyt treffipalstalla.

        Pienen pientä miettimisen aihetta tuo "avautumiseni" toivon mukaan saa aikaan, ja myös ihmisiä kertomaan kunnolla kokemuksiaan näistä tapauksista, jotka kokevat ärsyttäviksi ja häiritseviksi sekä sinkkujen että varattujen kohdalta.
        Jokatapauksessa...Eppu Normaalin sanoin; "Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan"... tai vastaavaa. *Nauraa*


    • KOLLITUS

      Moi .
      Sanokaa mitä sanotte, mutta olen varattu ja nainut chatin sexbaarin kautta monia, monia sinkkuja, varattuja jne.
      90% naisista saa selälleen jo hyvillä jutuilla.

      Jos joku tästä herneen ottaa, siinähän ottaa. Mutta naidaan kun nähdään. hih hih.

      • Siikku K18

        Se on ihmiset niin, että vanhat ämmät valittaa aina.
        Niiltä alkaa hormonit uupua ja tekee mieli hankkia mies vanhuuden päiville.
        Kuka sitä vanhaa ämmää haluu, kun nuoriakin seksikkäitäkin on saatavilla.

        jeee


    • e

      am am juu ois kivaa

    • Olis kyll tosissaan sellasen juttelupaikan tarve. Ite olen asumuserossa ja nyt asun sitte pikkuriikkisessä yksiössä ihan yksin.Ei se mun mieskään, paljoa ainakaan, kahdenkesken viittii puhella ja suhde on ollut vaikea alusta asti. Olis siis vilvoittavaa päästä meille varatuile tarkoitettuun tai miksei sovittuun paikkaan treffit.Jokainen sais sitt ite makustella miltä tuntuu, saako jotain vai ei. Mä olisin kyll valmis siihen foorumiin!

    • en varattu nykyään ..enkä pidä omalta kohdaltani hypysyistä..mut ymmärrän..
      huonolta tuntuva toisennaisen suhde päällä..
      tahtois pois tästä kuviosta..
      OLISKO JOTAIN ??

    • tyttö-1964

      Lähes kolkytvuotisen suhteen, 22 vuotta aviossa, jälkeen olisi tosi hienoa kuulla muidenkin kuvioita. Pitkässä liitossa on monta mutkaa

    • Koltsi

      Niin miksi ei, näin ihe petetyksi tulleena, takaisin maksaneena ja kaikesta kuitenkin selvinneenä ajastaan voinee vain sanoa, ettei kai ne vehkeet siitä kulu, mutta toki sukupuoliterveydestään kannattaa huolehtia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe