Onko miehiä, joille seksi ei ole tärkeää?

Jll

Ilmoitus eräässä lehdessä "Kaipaan vierelleni luotettavaa, rehellistä miestä, jolle seksi ei ole pääasia"

Jäin ajattelemaan, että kuinkahan monta vastausta tämä nainen tulee saamaan. Onko yleensä olemassa tervettä miestä, jolle seksi ei ole pääasia?

43

6928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäis olla

      "luotettavaa ja rehellistä miestä, jolle seksi on pääasia". Siinä mun unelmamies. :)

      • Anonyymi

        Me varmaaan tultaisiin todella hyvin toimeen.


    • mmmmmm

      on , ex-kumppanini...silloin kun sai, niin olihan se hyvää, mut tosi harvakseltaan...

    • ainakin yks sellainen

      Kyllä meitä löytyy, meistä ei vaan puhuta tai meitä ei haluta tuntea saati tutustua meihin. Me ollaan kai joidenkin mielestä epämiehekkäitä ja nössöjä kun ei olla koko ajan miettimässä seksijuttuja tai toteuttamassa niitä.
      Merkkaa enemmän noi tunteet (rakkaus, ystävyys, välittäminen) ja se että toisen kanssa on hyvä olla, seksi on vaan pieni sivutuote koko parisuhteessa eikä todellakaan pääasia.

      • miksi en

        tunne sun kaltasia. Miksi törmään aina seksiaddikteihin?


    • sellainen

      Mä olen tapaillut yhtä miestä, jolle seksi ei todellakaan ole pääasia. Mua oikeestaan vähän harmittaa se, sillä mä haluisin harrastaa hänen kanssaan useemmin seksiä kuin mitä me harrastamme.

      Hän sanoi, että arvostaa enemmän läheisyyttä ja toveruutta. Ihan outoa tavata tuollainen mies, mutta oikeastaan hän on aikamoinen kultakimpale :)

      • Essi

        Olen suhteessa tai ainakin sen alussa mieheen jolle seksi ei ole se ensimmäinen asia. hänen kanssaan on aivan erillaista olla kun muitten surustelu kummppaneiden kanssa on ollut. Hänelle yhdessä olo ja koskettaminen on tarkeämpää kuin itse seksi. kysyy aikalailla hemoja että minä en vonkaa häntä seksiin kanssani =)Arvostan kuitenkin häntä ja näen hänen arvostavan minua.


      • ihmettelevä..
        Essi kirjoitti:

        Olen suhteessa tai ainakin sen alussa mieheen jolle seksi ei ole se ensimmäinen asia. hänen kanssaan on aivan erillaista olla kun muitten surustelu kummppaneiden kanssa on ollut. Hänelle yhdessä olo ja koskettaminen on tarkeämpää kuin itse seksi. kysyy aikalailla hemoja että minä en vonkaa häntä seksiin kanssani =)Arvostan kuitenkin häntä ja näen hänen arvostavan minua.

        Onko tosiaan noin että jopa jotkut naisetkin vetävät seksin ja rakkauden välille yhtäläisyysmerkit? Ne kun eivät ole sama, seksiä on rakkaudessa mukana mutta rakkaus kokonaisuutena on paljon isompi juttu kuin pelkkä seksi.
        Seksisuhde ei ole sama asia kuin rakkaussuhde.
        Aidossa rakkaussuhteessa seksi on vain pieni osa kokonaisuutta.

        Miksi teille on seksi niin tärkeää että se täyttää mielen täysin? Eikö hellyys ja huomionosoitukset ym ja yhdessä olo enää merkitsekään mitään?
        Tämä on tietysti tulosta siitä kun jokapaikassa ja joka tuutista tulee seksiä, jopa mainoksissa.

        Missä on ohoi, se aito rakkaus ja välittäminen? En tarkoita että ilman seksiä pitäisi elää mutta ei sen kai ole tarkoitus täyttää ihmisten mieliä niin että aina miettii vain sitä yhtä asiaa. Luulisi ihmisiä jo kyllästyttävänkin jos joka päivä höylää, eiköhän se tuo jo turtumisen tunnetta ja kohta mikään ei tunnu missään. Seuraavaksi ollaankin hakemassa extreme-kokemuksia kun perusseksi ei enää maistu.


      • Kolibri
        ihmettelevä.. kirjoitti:

        Onko tosiaan noin että jopa jotkut naisetkin vetävät seksin ja rakkauden välille yhtäläisyysmerkit? Ne kun eivät ole sama, seksiä on rakkaudessa mukana mutta rakkaus kokonaisuutena on paljon isompi juttu kuin pelkkä seksi.
        Seksisuhde ei ole sama asia kuin rakkaussuhde.
        Aidossa rakkaussuhteessa seksi on vain pieni osa kokonaisuutta.

        Miksi teille on seksi niin tärkeää että se täyttää mielen täysin? Eikö hellyys ja huomionosoitukset ym ja yhdessä olo enää merkitsekään mitään?
        Tämä on tietysti tulosta siitä kun jokapaikassa ja joka tuutista tulee seksiä, jopa mainoksissa.

        Missä on ohoi, se aito rakkaus ja välittäminen? En tarkoita että ilman seksiä pitäisi elää mutta ei sen kai ole tarkoitus täyttää ihmisten mieliä niin että aina miettii vain sitä yhtä asiaa. Luulisi ihmisiä jo kyllästyttävänkin jos joka päivä höylää, eiköhän se tuo jo turtumisen tunnetta ja kohta mikään ei tunnu missään. Seuraavaksi ollaankin hakemassa extreme-kokemuksia kun perusseksi ei enää maistu.

        Tuskin kukaan on täällä väittänyt että rakkaus ja seksi ovat sama asia. Seksiä voi olla ilman rakkautta,rakkautta ilman seksiä, ja seksiä rakkaudella.

        Itse en osaisi olla miehen kanssa jolle seksi ei ole tärkeää. Itselleni seksi on tärkeää, parisuhteessa. Sinkkuna osaan olla loistavasti ilmankin. Eikä seksi täytä mieltäni täysin, ja päivään mahtuu kyllä hellyyttä ja huomionosoituksia vaikka "joka päivä höylääkin". Minulle seksi on hellyyttä, ja huomionosoitus toista kohtaan.Eikä se ole median tuotosta, se on minun henkilökohtainen tapani näyttää että välitän toisesta. Aito rakkautta ja välittämistä, kyllä.

        ">>Luulisi ihmisiä jo kyllästyttävänkin jos joka päivä höylää, eiköhän se tuo jo turtumisen tunnetta ja kohta mikään ei tunnu missään. Seuraavaksi ollaankin hakemassa extreme-kokemuksia kun perusseksi ei enää maistu. "

        En osaa puhua kuin itseni puolesta (ja ehkä sinunkaan ei pitäisi) mutta minä en ainakaan turru. Ja miksi turtuisin? Päinvastoin seksi muuttuu aina vain paremmaksi. Ja mitähän tarkoitat extreme-kokemuksilla? Minulle uusien juttujen kokeileminen oman kumppanin kanssa tuo yhteenkuuluvuuden tunnetta ja on osoitus luottamuksesta, sen kaiken kiihkon hetkellä.


      • ihmettelevä..
        Kolibri kirjoitti:

        Tuskin kukaan on täällä väittänyt että rakkaus ja seksi ovat sama asia. Seksiä voi olla ilman rakkautta,rakkautta ilman seksiä, ja seksiä rakkaudella.

        Itse en osaisi olla miehen kanssa jolle seksi ei ole tärkeää. Itselleni seksi on tärkeää, parisuhteessa. Sinkkuna osaan olla loistavasti ilmankin. Eikä seksi täytä mieltäni täysin, ja päivään mahtuu kyllä hellyyttä ja huomionosoituksia vaikka "joka päivä höylääkin". Minulle seksi on hellyyttä, ja huomionosoitus toista kohtaan.Eikä se ole median tuotosta, se on minun henkilökohtainen tapani näyttää että välitän toisesta. Aito rakkautta ja välittämistä, kyllä.

        ">>Luulisi ihmisiä jo kyllästyttävänkin jos joka päivä höylää, eiköhän se tuo jo turtumisen tunnetta ja kohta mikään ei tunnu missään. Seuraavaksi ollaankin hakemassa extreme-kokemuksia kun perusseksi ei enää maistu. "

        En osaa puhua kuin itseni puolesta (ja ehkä sinunkaan ei pitäisi) mutta minä en ainakaan turru. Ja miksi turtuisin? Päinvastoin seksi muuttuu aina vain paremmaksi. Ja mitähän tarkoitat extreme-kokemuksilla? Minulle uusien juttujen kokeileminen oman kumppanin kanssa tuo yhteenkuuluvuuden tunnetta ja on osoitus luottamuksesta, sen kaiken kiihkon hetkellä.

        Extremellä mm. S/M:ää, ryhmänaintia ym. sekoilua. Fetissit vielä jotenkin ymmärtäisin koska niitä on suurimmalla osalla.


    • mies 40v

      Kun on kokemusta, ei ole suhteessa pääasia seksi vaan tunne. seksi on tärkeää, mutta se on bonus, herkku jota ihmisen,jota rakastaa, kanssa saa kokea,nautinto vailla vertaa.

    • tässäkin yks!

      Mihin vedetään raja mikä on seksiä ja mikä ei?
      Mulle on tärkeää ku saa istua vierekkäin tai toinen istuu sylissä(vaatteet päällä) esim sohvalla.Tuntea siinä toisen fyysinen kosketus.Myös halaaminen tuntuu taivaalliselta naisen kanssa.

    • RLS.

      No, mulle seksi ei ainakaan ole mikään pääasia. Tärkeämpää on se kaikki muu, mitä näihin juttuihin kuuluu.

      • Warrior89

        Juuri tota mieltä mäkin olen, tosin en tiedä voinko kutsua itseäni mieheksi? :D


      • naikkonen100
        Warrior89 kirjoitti:

        Juuri tota mieltä mäkin olen, tosin en tiedä voinko kutsua itseäni mieheksi? :D

        Et vielä ole mies mutta tuleva sellainen. Hyvä nähdä että on nuoria joilla arvot kunnossa. Mulla on sun ikäinen erittäin kaunis pikkusisko ja tuollaisen miehen haluan hänellekin...


    • SimStim

      on.

      Mielestäni seksi ei saa olla koskaan pääasia.
      Tärkeää se toki on, mutta ei pääasia.

      • Anonyymi

        Järkevä launto olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkevä launto olen samaa mieltä.

        Päätit sitten nostaa 15 vuotta vanhan ketjun esiin täysin tyhjällä kommentilla...


    • pääasian ja tärkeän välillä

      Huomatkaa arvon vastaajat että aloittaja ei tarkoittanut käsittääkseni etteikö seksi voisi olla tärkeää vaan ettei se ole miehen koko elämän täyttävä asia eli muutakin ja tärkeämpää on.
      Aloittaja korjatkoon jos ymmärsin väärin.

      On kiva huomata että vielä on tervejärkisiä naisia.
      Aloittajalle sanoisin että kyllähän meitä on, miehiä joille seksi ei täytä kaikkia ajatusten lokeroita. Seksi on kivaa mutta siihen kyllä turtuu jos sitä liikaa harrastaa eikä se täytä koko elämääni. Ei se NIIN tärkeää sentään ole.

    • tohtoritaunus

      Mies jolle seksi suhteessa ei ole tärkeää, hänellä ei joko toimi kunnolla/ollenkaan tai sitten hän aluksi haluaa antaa sellaisen kuvan naiselle että saisi rööriä sitten loppujenlopuksi.

      -Tai kolmasvaihtoehto on se että mies on ollut yksin pitkään ja hänellä on tunteet pinnassa ja hänelle riittää pelkästään se että olisi joku lähellä.
      -Näin se vaan menee,valitettavasti.

    • ori-vihuri

      seksi ei ole pääasia.

      parisuhde on kuin makkaraperunat kaikilla mausteilla. seksi on siinä sivussa ne suolakurkunpalaset jotka on ihan kiva lisä siihen muuhun kokonaisuuteen mutta ei pakollista. joskus kivaa, tosinaan taas ei nappaa.

      naisille tuntuu olevan seksi äärimmäisen tärkeetä. jos ei seksi luista niin koko maailma tuntuu menevän päin puuta. outoa ja epäloogista.

      hyh sanon minä.

    • vato retro

      Jos kaipaa paljon vastauksia viiskybäsiltä impotenteilta kotitontuilta niin toi on just oikee ilmotus. Sitä saa mitä tilaa.

    • tärkeää

      on tunne toista ihmistä kohtaan..rakkaus joka syntyy ajan kanssa ilman kiireitä..tunne että toinen välittää ja itse saa välittää toisesta..tunne joka tekee vatsaan sen ihanan pienen pahanolontunteen kun näät toisen..nykyään vaan turhan usein kaikki alkaa seksillä..ja jos sanot että haluat odottaa että tuntee toisen paremmin niin painostetaan seksiin..muistan kun 19 vuotiaana kun rakastuin ekaa kertaa ja meni puoli vuotta ennen kun harrastettiin seksiä ja se oli jotain aivan taivaallista..sen jälkeen ei yhdessäkään suhteessa ole voinut olla näin..naiset painostaa seksiin jos ei ekalla niin viimestään toisella tapaamisella :( nykyään kaikki on vaan seksisuhteita..

    • 20 v ja neitsyt

      ainakin olen lähes menettänyt uskoni siihen, että jostain löytyisi mies, joka jaksaisi odottaa, että olen valmis seksiin ym., erittäin "ahdistunut" luonne kun olen kaiken läheisyyden suhteen. Tuntuu, että nykyään jo heti ekoilla treffeillä olisi pakko harrastaa seksiä... No, minä elänkin varmaan ikuisesti sinkkuna... ;)

    • ilmoit

      Aika huono ilmoitus. Ei kuitenkaan siksi, etteikö olisi miehiä, joille seksi ei ole pääasia. Sellaisia miehiä on. Tuollaisen lyhykäisen ilmoituksen perusteella on kuitenkin syytä pelätä, että nainen on äärimmäisen neuroottinen ja ahdistunut kaikesta seksiin liittyvästä.

      Toisin sanoen jos haluaa löytää miehen, jolle seksi ei ole pääasia, kannattanee tutustua mieheen kaikessa rauhassa. Eiköhän sen huomaa sitten miehen asenteesta, millainen hän on. Jos sen sijaan haluaa olla seksuaalineurootikon kumppanikseen, kannattaa kokeilla esim. "olen äärimmäisen neuroottinen seksin suhteen, olethan sinäkin"-slogania. ;)

      • tuhanteen

        ennen kun löytää sen oikean jolle seksi ei ole tärkeää. Hyvä tietää heti alussa itselle tärkeät asiat niin ei sitten hukkaa aikaa väärään tyyppiin.


      • BROWNIE
        tuhanteen kirjoitti:

        ennen kun löytää sen oikean jolle seksi ei ole tärkeää. Hyvä tietää heti alussa itselle tärkeät asiat niin ei sitten hukkaa aikaa väärään tyyppiin.

        EI OO LUONNOLISTA HARRASTAA SEKSIÄ..MENKÄÄ HOITOON IHMISET!HYI!


    • On! Miksi se pitäisi olla pääasia? Yliarvostettua puuhaa.

      • Anonyymi

        Hienoa!


    • Anonyymi

      Seksi on syntiä!

    • Anonyymi

      Löytyy. Noissa miehissä on se "ongelma" että ajattelevat sitten muutenkin syvällisemmin ja tunteella. Asioiden punniskelu kestää pidempään ja ovat usein herkempiä, monesti vähän introvertimpiä. Eikös asia ole niin että nämä miehet koetaan vaikeaselkoisiksi kun eivät sovi suoraan muottiin/tiettyyn lokeroon? Lisäksi, ajattelevat oman moraalikartan mukaan ja tekevät itsenäisiä päätöksiä asioiden suhteen, ei voi sanoa enää että "meidän mielestä" ym... Mun käsityksen mukaan syvällisemmät miehet koetaan joko epämiehekkäiksi tai sitten on vaikea tulla toimeen

    • Anonyymi

      Media on täynnä seksiä ja sitä on jokapaikassa.
      Sitten kun joku haluaa pitää kiinni uskollisuudesta, läheisyydestä ja tunteista kokonaisuudessaan, onkin outolintu?

    • Anonyymi

      Ihan hyvä kysymys aloittajalta. Mutta jos ilmoittajalla oli kaksi vastakkaista vaihtoehtoa, niin tämä oli hänelle ehkä oikea. Hauskahan sitä on ajatella mikä se toinen ilmoitus hänen kynäästään olisi ollut.

      En itse kyllä häpeä ajatella naisia lanteet ja seksi edellä. Muutenhan tässä voisi muutaa asumaan jonkin miehen kanssa. Tulisi paljon paremmin arjessa toimeen. Ei heterosuhteissa pidä etsiä ensisijaisesti ystävyyttä vaan nimeonomaan rakastetua.

    • Anonyymi

      On miehiä, jotka osaa mukautua tilanteisiin. Miehiä jotka pyrkivät yhteiseen hyvään, yhdessä olo on parhaimmillaan silloin, kun molemmilla on kivaa. Ja huonoimmillaan silloin, kun molemmilla on paha mieli toisesta. Pahaa mieltä syytä välttää viimeiseen asti. Viihtyminen toisen seurassa luulisi olevan molempien etu? Sitten, jos muuttuu haitaksi, silloin parempi ottaa etäisyyttä toiseen.

    • Anonyymi

      Kyllä niitä löytyy. Ex ukkoni pihtas viis vuotta. Ei ollut seksi ensimmäinen eikä ilmeisesti edes sadas asia hänen mielessään.

    • Anonyymi

      Jaa-a, itselläni oli tiukka esinahka 27 ikävuoteen asti niin ei pystynyt harrastaa seksiä vaikka parin naisen kanssa yritin, sitten kävin leikkauksessa ja korjattu. En vaan viittinyt käyttää vanhempien/opiskelujen rahaa siihen koska yksi sisaruksistani oli aika itsekäs niin opin nuorena olemaan pyytämättä liikaa elämältä vähentääkseni muiden taakkaa.

      Kyllähän sitä vähän eri aaltopituudella suhteissa vielä tuntuu olevan. Vähän haluu peuhuta koska on kohtuun korkee libido mutta opin nauttimaan keskustelusta kanssa. Uskomattoman huonot puheenlahjat kaikilla suomalaisilla miehillä, ulkomailla ihan ok keskusteluja ollut.

      Kai sitä tälläisiä friikkejä, joille olis ollut vientiä mutta ei vaan toiminut, muualtakin löytyy. Mutta en mä kyllä tuollaiseen palstaan vastaisi koska jos laittaa suhteelle tuollaisia rajotteita heti alkuun ennenkuin tietää omat tunteet toista kohtaan.... niin on varmaan koko elämä suunniteltu alusta loppuun.

    • Anonyymi

      Parisuhteen pari tärkeintä liimaa ovat:
      Tunne, että olen hyväksytty ja haluttu, sekä läheisyys, lämpö ja seksi.
      Tunne torjutuksi tulemisesta melko varmasti johtaa eroon.

    • Anonyymi

      Seksi on aika moninainen juttu. Siinä yhdistyy rakkautta ja kiihkoa, välillä eri tavoin painottuneena. Välillä seksi kumpuaa rakkaudesta toiseen ja välillä siinä on taustalla kiimaa, joka on ehkäpä itsekkäämpää luonteeltaan. Ei se siitä täysin itsekästä tee, koska siinäkin voi olla toisen huomioon ottava.

      Lähiviikkoina olen ollut ihan kauhistuttavan himokas! Se himo ei ole ollut lähtökohdiltaan rakkaudellista tai läheisyyteen liittyvää, vaan tuntunut puhtaan fyysiseltä tarpeelta. Se on kuitenkin naidessa muovautunut pikemminkin rakasteluksi. Haluun on ilmestynyt herkkiä rakkauden tunteita. Itsekkäästä himosta lähtenyt paneminen on kasvanut vahvaksi yhteisyyden tunteeksi.

      Vaimo pitää kyllä seksistä, mutta ei niin paljon kuin minä. Siksi ei olla nyt naitu niin paljon kuin minua kiinnostaisi. Vaan sen ei pidä antaa muodostua ongelmaksi. Rakastan häntä ja haluan olla hänelle hyvä. Se tarkoittaa, että naimme vähän vähemmän kuin minä tahtoisin. Näin siksi, että seksi ei ole pääasia.

      Seksi on siis minulle tärkeää, mutta se ei ole missään nimessä pääasia. Tärkeämpää on rakkaus ja läheisyys. Seksi on osa niitä kumpaakin, mutta ei ainoa ilmenemiskeino. Vaikea kuitenkaan kuvitella, että viihtyisin seksittömässä suhteessa. Vaan ei sekään mahdotonta olisi.

    • Anonyymi

      Otat justiinan kaulimen ja yllätät sen kaapin takaa napautat kerran

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisko s e niin että mitä yksinkertaisempi yläkerta sen touhukkaampi alakerta.

      siinä sitten käy niin että s ekumppani on samaa kaliperia.

      ja siitä seuraa että jälkikasvukin menee isäin astumaan, ihan suoraan ja metaforasti!

    • Anonyymi

      Ja edellisitä johtuen luemme paljon medioista mitä nämä nyt ovat taas touhunneet.

      simppeliä.

    • Anonyymi

      Ei niitä taida olla. Onneksi olen itse aika kuuma nainen ja mulle se kyllä käy että miehet on kiinnostuneita seksistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe