Ryöstökeskus

Pettynyt

Olin kesällä tenolla lohestamassa.
Kämppä piti saada ja epäonnekseni valitsin Nuorgamin loma(ryöstö)keskuksen.
Kämpän hinta ei vastannut aluksi sopimaamme hintaa. Palvelu oli töykeätä ja huonoa.
Voisiko joku auttaa löytämään parempi paikka ensi kesäksi?

5

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on Tenon rahastukse

      Ruotsiin Rostujärvelle, soita polar lento 0400-396087 Kilpisjärvi . Mene muutamaksi päiväksi , kalaa tulee ja puheet pitävät paikkansa . Utsjoki - ja Teno menossa konkursiin , luehan lehtiä, kalaa ei tule ja hinnat pilvissä, paikalliset pyytävät verkkokalastuksella ne vähätkin nousulohet. Rahastavat niin kauan kun tyhmät maksavat turhasta . Rostulla antavat takuun että saat kalaa. ! (varaa ajoissa , on vähän majoituspaikkoja )

    • Perhokalastaja

      Mikäli harrastat rannalta kalastusta (perholla), kokeile Ylä- Tenoa. Karigasniemeltä löytyy mielestäni kelvollista ja sopivan hintaista majoitusta. Esim. Kalastajan majatalosta. Toinen vaihtoehto on Ylä-Tenon Takkatuvat, jota itse olen käyttänyt jo kolmena kesänä ja tulevana kesänä menen neljännen kerran. Sieltä saa myös soutupalvelua, mikäli haluaa. Sen hinnasta en osaa sanoa mitään, koska kalastan vain rannalta. Se riittää minulle. Mökkien hinnat siellä ovat max. 50 €/vrk. Sillä hinnalla saa mökin kaikilla mukavuuksilla ( olohuone, 2 makuuhuonetta, takka, keittomahdollisuudet, jääkaappi, väri-TV ja oma sauna). Mökin koko on n. 50 neliötä. Ja isäntäväen pakastimeen saa viedä mahdollisen saaliinsa, eikä ole ainakaan minulle maksanut mitään. Alueella on myös pienempiä ja halvempia mökkejä. Lisätietoa saat numerosta 016-676200. Toivottavasti tästä on sinulle apua.

      • exsailor

        Karigasniemellä melkein vastapäätä Kalastajan Majataloa on myös Camping Tenorinne, jossa olen jo monena vuonna ollut useita päiviä ja saanut tosi hyvän palvelun edulliseen hintaan.
        Heillä on erikokoisia- ja hintaisia mökkejä.
        Suosittelen!
        terv. Exsailor


      • Perhokalastaja
        exsailor kirjoitti:

        Karigasniemellä melkein vastapäätä Kalastajan Majataloa on myös Camping Tenorinne, jossa olen jo monena vuonna ollut useita päiviä ja saanut tosi hyvän palvelun edulliseen hintaan.
        Heillä on erikokoisia- ja hintaisia mökkejä.
        Suosittelen!
        terv. Exsailor

        Kyllähän mainitsemasi paikka käsittääkseni on Ylä-Tenolla. Ylä-Teno on -ainakin joittenkin- paikallisten käyttämä nimi Inarijoesta, itselläni ei ole asiasta sen parempaa tietoa. Voihan olla niinkin, ettei esim. Utsjokinen asukas pidä Inarijokea lainkaan Tenona. Mainitsemasi majoituspaikka ei ole itselleni tuttu, muuten kuin tienvarren mainoksesta. Ilmeisesti kuitenkin useammankin matkailijan tulee käytettyä hyväksi havaitsemaansa majoituspalvelua vuodesta toiseen. Kireitä siimoja tulevana kesänä, varsinkin, jos kalastat. Siinähän on se Torvikosken "leirimonttu" ihan kohdalla.


    • Konkari60

      Tasokasta majoitusta ja palvelua löytyy Karigasniemesta Lomakeskus Napaketusta, jota olen käyttänyt lohenkalastuksen ja pilkkimisen tukikohtana jo kuutena vuotena peräkkäin. Ensi vuodeksi on jo varmistettu mökin saanti. Lisätietoja numerosta 016 676232.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe