Ikäero

Utelias

Onko 10 tai 15 vuoden ikäero liikaa, jos nainen on vanhempi?

10

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep.

      Meinaan siinä vaiheessa, kun mies on jo kuusikymppinen, ja nainen päälle nelikymppinen. Tietäähän sen, mitä seuraavaksi.

      • Sekin on

        Jos mies on 20-30 v niin se viel menee et nainen on 30-40, mut ei tälläkään suhteella ole tulevaisuutta.
        Kun nainen on yli 50 ja rinnat on kuin pienet lapaset, tai roikkuu navan päällä,
        kyllä siinä seksihalut katoaa, tää on raadollista mutta totta.


      • semmosta.
        Sekin on kirjoitti:

        Jos mies on 20-30 v niin se viel menee et nainen on 30-40, mut ei tälläkään suhteella ole tulevaisuutta.
        Kun nainen on yli 50 ja rinnat on kuin pienet lapaset, tai roikkuu navan päällä,
        kyllä siinä seksihalut katoaa, tää on raadollista mutta totta.

        Kuka sanoi, että "rinnat on kuin pienet lapaset tai roikkuu navan päällä"...hehee!

        Roikkuuks muuten Madonnan tissit yhtään ja mitäs se olikaan taas vanha...?


      • Heh.
        semmosta. kirjoitti:

        Kuka sanoi, että "rinnat on kuin pienet lapaset tai roikkuu navan päällä"...hehee!

        Roikkuuks muuten Madonnan tissit yhtään ja mitäs se olikaan taas vanha...?

        Nimittäin silikoniryntäisiin. Ja kuka normaali ihminen haluasi ylipäätään olla silikonitäytteinen, kun eihän sekään ikääntymistä estä?
        Kyllä se Madonnakin rupsahtaa, vaikka kuinka leikeltäisiin.


    • mielipide.

      Nyt eletään vuotta 2006! EI OLE!

      • Herkkuelmeri

        Minä neljäviis ja avovaimo 19v.
        Hyvin tullaan toimeen ja seksiä
        joka päivä!!!!


    • Veliulla_Mäkinen

      Tyttöystäväni on73v ja minä 33v. Sopiva ikääero ☺☺

    • Tumpelo..87

      Ei todellakaan!! Mullissa paljon vanhoja mummoja...osaavat antaa pillua!!=) vähä löydää ja roikkuvaa tosin...

    • tyhmiäkysymyksiä

      iällä ei ole mitään välii pää asia on että seksi toimii ja rakkaus.
      olen itse 40 ja kehtaan panna vaikka ala ikäistä ei hävetä mitään.

    • opinhäneltäpaljon

      Tapauskohtainen. Tietysti jos lapsia aikoo hankkia, on otettava biologiset seikat huomioon.

      Mutta muuten sillä ei ole mitään väliä. Monesti vanhempi kumppani voi olla nuorekkaampi luonteeltaan, ulkonäöltään kuin nuorempi. Itse olin 21v kun tapailin 35v naista. Ihan hyvin tultiin juttuun.

      Mutta hänellä oli tuolloin 12v lapsi ja mulla ei ja molemmat tiedettiin että ehkäpä haluun lapsen ja kumppani on silloin joku muu, koska hän ei haluu enään. Ja niin kävi ja mulla nyt 14v lapsi.

      Hyviä ystäviä ollaan yhä. Eli jos ei biologisesta kellosta tartte välittää, niin mun neuvo olisi sellainen, että mielummin antaa mennä vaan jos siltä tuntuu ja viihtyy yhdessä, kun että jättäisi väliin ja vaivaisi päätä miettien et mitä jos olisikin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe