Toinsena naisena kaukosuhteessa

Onnellinen vai onneton?

Olen se toinen nainen, jonka luona mies vierailee silloin tällöin, kun vaimoltaan "vapaata" saa. Mies on kaikin puolin ihana ja olen tietystikin hieman rakastunutkin tähän mieheen. Tiedän, että suhteellamme ei ole tulevaisuutta mutta silti nautin hänen läheisyydestään ja seksistä hänen kanssaan. Välimatkaa on satoja kilometrejä eli emme näe kovin usein.
Tiedän, että tämä on väärin meitä kaikkia kohtaan mutta, mikäs tunteilleen voi. Eikä tätä suhdetta voi lopettaa ainakaan kovin helposti.

Kertokaas ne, joilla on ollut nainen toisessa kaupungissa, miten jaksatte pitää asian sisällänne ja elää sen kotona olevan naisen kanssa ihan normaalia kotielämää?

63

6213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raipe

      mulla on ollut nainen useammassakin kaupungissa, eikä siinä asian sisällä pitämisessä tai vaimon kanssa elämisessä ole mitään kummallista. Miehet on luotu moniavioiseksi.

      • Marielle82

        Luojalle KIITOS että läheskään kaikki miehet ei oo sellasia kuin SINÄ!


      • viistoista

        Onneksi ei olla kohdattu.


      • Marielle82 kirjoitti:

        Luojalle KIITOS että läheskään kaikki miehet ei oo sellasia kuin SINÄ!

        Joo ei kaikki miehet oo samanlaisia,on sitten varattu tai sinkku. Kyllä pitää kunnioittaa on sitten mies tai nainen. Mä menettin oman rakkaan 'nettiystävälle',oli monta vuotta sotkemassa asioita. Mietin vaan että montakohan suhdetta se äijä kerkes tuhoamaan. Toivottavasti ei juokse nyrkkiin.


      • Anonyymi

        Ja sä olet mieshuora, joka tulee kärsiin tekosensa moninkertaisena. Vitun hyvä!


    • Vastaappa rehellisesti

      Kerro hei, tuntuuko hyvältä kun saa toisen vain tietyksi aikaa ja tiettyä tarkoitusta varten ? Jos olet rakastunut niin ennemmin tai myöhemmin alkaa tuntua pahalta, koska toinen sitoutunut toisaalle.
      Tavallaanhan hän käyttäytyy sinua kohtaan aivan samalla tavalla kuin vaimoaan kohtaan...ero on vain siinä että vaimo taitaa lopulta olla tärkeämpi...

      Itse en koskaan suostuisi tuollaiseen suhteeseen...en todellakaan haluaisi olla joku korvike tai toinen nainen. Ja jos oma mieheni käyttäytyisi noin...se olisi menoa heti ! Voin vielä kertoa että vaimot tietävät AINA miestensä suhteista, on vaan sellaisia jotka eivät myönnä sitä itselleen ja sellaisia, jotka sitten hakevat eroa tai antavat anteeksi. Yleensä muut ihmiset ja jopa mies itse kuvittelee salaavansa suhteen vaimoltaan, mutta kyllä vaimo tietää...niin se vain on !

      Toinen nainen on oksettava kusi-ämmä ja mies, joka pettää vaimoaan eikä voi lopettaa ensimmäistä suhdettaan ennenkuin aloittaa toisen - sellainen mies on todellinen hannari,pelkuri, poikanen.

      Tiedän, valitettavasti, että sinä tulet pian onnettomaksi - jossain sisimmässäsi se jo itää - pettymys, itsesääli, mustasukkaisuus ym Säälin sua , seksi ei ole se ainoa tärkeä juttu tässä maailmassa !

      • Rehellinen vastaus

        Ja siksi tässä kirjoittelenkin ja pohdin asiaa "ääneen". Ei tämmöistä juttua voi kovin monen IRL-ihmisen kanssa jutskailla.

        Onglemahan on se, että jostain on tulleet ne suuret tunteet miestä kohtaan ja suhdettamme on vaikea lopettaa. Hetket yhdessä ovat ihania. Hän ei anna minulle edes toivoa yhteisestä tulevaisuudesta, vaan puhuu perheestään ja heidän omista suunnitelmistaan jne.

        Eli minä olen umpikujassa. Haluaisin enemmän mutta en saa sitä varatulta mieheltä. Enkä pysty lopettamaan, vaikka haluaisinkin. Ehkä minun pitäisi vain olla tiukka ja lopettaa suhde ennenkuin tulee se mustasukkaisuus ja vaatimukset tapaamisten lisääntymisistä jne. Kipu kestäisi jonkun aikaa mutta kyllähän siitä yli pääsee, enkä haluaisi muuttua onnettomaksikaan tämän toivottoman suhteen takia.


      • Marielle82

        Olen täysin samaa mieltä sun kans, jotain rajaa.


      • Anonyymi

        No eipä tuon kaltainen mies arvosta vaimoaankaan kun pystyy tätä pettämään itte antasin tollaselle akalle kenkää heti enkä jos ei saatana pystys edes uskollinen oleen ja luokittelu näissähän menee se mitä vaatii ettei toinen saa tehdä niin silloin sitä ei pidä tehdä itsekään muutoin se voitaneen tulkita pettämiseksi kun ei itse pysty edes pitämään kiinni omista vaatimuksistaan


      • Anonyymi

        Totta kyllä se naista halventaa. Olla toinen nainen


      • Anonyymi
        Rehellinen vastaus kirjoitti:

        Ja siksi tässä kirjoittelenkin ja pohdin asiaa "ääneen". Ei tämmöistä juttua voi kovin monen IRL-ihmisen kanssa jutskailla.

        Onglemahan on se, että jostain on tulleet ne suuret tunteet miestä kohtaan ja suhdettamme on vaikea lopettaa. Hetket yhdessä ovat ihania. Hän ei anna minulle edes toivoa yhteisestä tulevaisuudesta, vaan puhuu perheestään ja heidän omista suunnitelmistaan jne.

        Eli minä olen umpikujassa. Haluaisin enemmän mutta en saa sitä varatulta mieheltä. Enkä pysty lopettamaan, vaikka haluaisinkin. Ehkä minun pitäisi vain olla tiukka ja lopettaa suhde ennenkuin tulee se mustasukkaisuus ja vaatimukset tapaamisten lisääntymisistä jne. Kipu kestäisi jonkun aikaa mutta kyllähän siitä yli pääsee, enkä haluaisi muuttua onnettomaksikaan tämän toivottoman suhteen takia.

        Tee toiselle se minkä toivot itsellesi tehtävän. Eli ilmeisesti sinua ap ei haittaisi vaikka sinun miehesi tapailisi salassa muita naisia.
        Mutta oletko tullut ajatelleksi että tuo vaimo jonka perhettä olet tuhoamassa, hän ei ehkä tykkää siitä että mies pitää monta naista.


    • mutta näin se vain on

      Jos rakastat yhtään itseäsi, lopetat suhteen. Mies käyttää sinua hyväkseen. Kerropa miehelle tunteistasi. Luulenpa että hän lopettaa suhteenne. Uhkaa kertoa hänen vaimolleen, mies lopettaa varmasti suhteenne. Sinä olet hänen pieni salaisuutensa. Jos sinulle riittää seksi, fine. Mutta koska sanot olevasi rakastunut mieheen hieman, tilanne on kannaltasi huolestuttava. Pahimmassa tapauksessa sinulta menee vuosia päästä tästä yli. Sitä parempi, mitä nopeammin lopetat suhteen. Jos et arvosta itseäsi ja tahdot hetken pilvilinnoja oikean suhteen sijaan, sinullahan on se mitä tarvitset. Alapa vaatia mieheltä jotain, hän pakenee. Luotatko mieheen? Miten voit edes seksissä kokea aitoa läheisyyttä? Vai jännityskö sitä pitää tuoreena? Se ei ole rakkautta. Ja haluaisitko itsellesi miehen joka pystyy pettämään? Mistä tiedät ettei mies pettäisi sinua joskus jonkun toisen kanssa vaikka nyt valitsisikin sinut?

      • kirjoitus

        Kiitos viestistäsi, joka oli erittäin hyvin kirjoitettu. Kyllähän sitä on välillä niin sinisilmäinen ja haluaisi toisella aivopuoliskolla uskoa, että joskus... mutta odottavan aika on pitkä ja todennäköisesti se joskus ei koskaan tulekaan.
        Ehkäpä koetan "vapautua" miehestä jollakin tavoin.


      • Anonyymi

        Sinä olit niin helppo saalis, ei tarvinnut tehdä mitää kun olit haarat levällään vittu kosteana odottamassa isoa paksua kyrpää sisääsi. Huoraltahan tämä käy tosi hyvin tälläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit niin helppo saalis, ei tarvinnut tehdä mitää kun olit haarat levällään vittu kosteana odottamassa isoa paksua kyrpää sisääsi. Huoraltahan tämä käy tosi hyvin tälläinen.

        Samaa mieltä olen, jos ihminen tietää ett toinen on aviossa niin huora on jos pelkkä iso kyrpä vie naista.


    • pahimpia ansoja

      Kyllä pahimpia henkisiä ansoja on joutua ukkomiehen verkkoon.
      Läheltä olen seurannut kuinka paljon kärsimystä tuottaa tälläinen ennen pitkää - varsinkin naiselle, jota aletaan pitää varalla- itsetunto siinä takuuvarmasti menee, ja kaikki jonkun ällöttävän ukkomiehen takia, jolle mielestään kuuluu tällainen erityisvapaus.
      Kaikesta karmeinta on että ukkomihestä se on hauskaa tämä pettäminen, aina pitää kuitenkin olla joku joka kärsii ja odottaa, muuten se ei ole hauskaa. Sillä rehellisyys petturimiehelle on myrkkyä, eikä kiihota yhtään.

      • Anonyymi

        Eikö se sinua kiihotu, luulisi että kiihottaa. Vaimolla varmaankin paremmat rakastajat eikä mitään jyystäjiä.


    • teija

      En tiedä olisitko haluakas saaman miehen kokonaan itsellesi, et vaikuta kumminkaan niin rakastuneelta. Suhdetta on kuitenkin aivan turha jatkaa pitemmän päälle, siinä särkyy vain sinun sydämesi, jos rakastut mieheen. Olen ollut itse samassa tilanteessa 3 vuotta. En pystynyt ihastumaan keneenkään muuhun koska mies lupaili aina jättävänsä vaimonsa. Lopulta kieltäydyin seksistä hänen kanssaan, ja niinpä suhde loppuikin. Mutta hyvä niin. Pääsin miehestä eroon. Suosittelen siis samaa, sittenpähän ainakin näet, onko miehelle tunteita kohtaasi, vai oletko vain seksikumppani. Eli ultimatum vain kehiin. Sinulla ei ole mitään menetettävää, vaikka se olisikin suhteen loppu, niin mies ei luultavasti vaimoaan olisi jättänyt kuitenkaan. Ihan turha hukata elämästäsi jopa vuosia suhteeseen, joka ei ole menossa mihinkään. Eli ota asiasta selvää.

      • ei lupauksia

        Suhde on vielä melko tuore. Mies ei ole koskaan, ainakaan vielä, aikonutkaan jättää vaimoaan. Puhuu kyllä vaimostaan ja siitä, ettei heillä sänkyhommat toimi ja ollaan yhdessä vain tavan vuoksi. Olleet 17v yhdessä.
        Nytkin on tulossa juhannus ja hän on menossa perheensä kanssa. Olen siitä tietysti surullinen, vaikken ole tätä miehelle sanonut. Toivotan vaan reippaasti iloista juhannusta ja suren itsekseni, kun emme voi olla yhdessä.

        Kaikista parasta varmasti oisi, jos en vastailis tekstareihin enkä puheluihin. Katsoisin, kuinka kauan jaksaa yrittää ja sitten selittääkin asian myöhemmin. En minä halua itseäni satuttaa.


      • kokemusta on ja poikki!
        ei lupauksia kirjoitti:

        Suhde on vielä melko tuore. Mies ei ole koskaan, ainakaan vielä, aikonutkaan jättää vaimoaan. Puhuu kyllä vaimostaan ja siitä, ettei heillä sänkyhommat toimi ja ollaan yhdessä vain tavan vuoksi. Olleet 17v yhdessä.
        Nytkin on tulossa juhannus ja hän on menossa perheensä kanssa. Olen siitä tietysti surullinen, vaikken ole tätä miehelle sanonut. Toivotan vaan reippaasti iloista juhannusta ja suren itsekseni, kun emme voi olla yhdessä.

        Kaikista parasta varmasti oisi, jos en vastailis tekstareihin enkä puheluihin. Katsoisin, kuinka kauan jaksaa yrittää ja sitten selittääkin asian myöhemmin. En minä halua itseäni satuttaa.

        on kun ei vastaa enää mihinkään jos mies tosissaan hän tekee jonkin ratkaisun.
        Jos ei niin silloinkin se on hyvä sillä olet ollut vaan kaiken varalla ja useimmat ukkomiehet käyvät vaan kääntymässä kun on kiire kotiin ja ettei mikään paljastu.
        Seksi kyllä kelpaa eli ei siinä ole rakkautta.
        Ja yksinäiset pyhät ja illat,kumma juttu kun sitä valehtelee itselleenkin että mies ei välitä vaimostaan vaikka välittää ja varmasti kun hänen kanssa kaikki ajat viettää.


      • tai sitten
        ei lupauksia kirjoitti:

        Suhde on vielä melko tuore. Mies ei ole koskaan, ainakaan vielä, aikonutkaan jättää vaimoaan. Puhuu kyllä vaimostaan ja siitä, ettei heillä sänkyhommat toimi ja ollaan yhdessä vain tavan vuoksi. Olleet 17v yhdessä.
        Nytkin on tulossa juhannus ja hän on menossa perheensä kanssa. Olen siitä tietysti surullinen, vaikken ole tätä miehelle sanonut. Toivotan vaan reippaasti iloista juhannusta ja suren itsekseni, kun emme voi olla yhdessä.

        Kaikista parasta varmasti oisi, jos en vastailis tekstareihin enkä puheluihin. Katsoisin, kuinka kauan jaksaa yrittää ja sitten selittääkin asian myöhemmin. En minä halua itseäni satuttaa.

        voit toki olla vastaamatta puheluihin, mutta tiedän kokemuksesta että mies siitä vain innostuu. Hän tulee soittamaan sinulle niin kauan että vastaat vihdoin. Sinuna kieltäytyisin seksistä/ ja tai kysyisin mieheltä mitä hän aikoo avioliittonsa suhteen. Tuskin sinun kannattaa alkaa tunteistasi puhumaan vielä, jos olette kuitenkin vähän aikaa vaan tunteneet. Haluatko tätä miestä oikeasti vai onko sinusta vain kiinnostavaa "leikkiä"? Olisitko edes valmis suhteeseen hänen kanssaan? Onko hän oikeasti ihana? Mieti myös miten voisit koskaan luottaa häneen? Kerran petturi on aina petturi?! Se ajaisi sinut hulluksi.


    • Vanha rouva

      Minullakin ns. kaukosuhde naimisissa olevaan
      mieheen ja tätä kestänyt jo kohta 2 vuotta.
      Ikää kummallakin jo reilusti yli 50 vuotta. Eikä
      tämä suhde perustu ollenkaan seksiin, koska mies
      ei pysty, eli on melkein impotentti.
      Meille on tärkeintä läheisyys ja todella nautimme
      niistä hetkistä, kun saamme olla yhdessä. Olemme
      molemmat luonteeltamme erittäin herkkiä ja paljon
      hyväksikäytettyjä. Minutkin raiskattu ja hakattu.
      Mies on toisessa avioliitossa ollut nyt 10 vuotta
      ja heillä oli jo ero tulossa toissa keväänä,
      mutta vaimo sairastui syöpään.
      Rakastan tätä miestä ja tiedän ihan varmasti,
      että jos elonpäiviä riittää, niin olemme vielä
      joskus yhdessä.
      Haaveilemme paljon yhteisestä tulevaisuudesta.
      Hänen luonteellaan(maailman kiltein ja lempein)ei
      tietenkään jätetä ketään ihmistä(vaimoa)yhtäkkiä,
      kun toinen sairastuu vakavasti.
      Olen hyväksynyt tämän nykyisen järjestelyn.
      Kirjoittelemme ja soittelemme päivittäin.
      Tapaamme noin kerran kuukaudessa(joskus useammin)
      koska mies vielä työelämässä ja kolmivuorotyössä.
      Välimatkaa on n. 200 kilometriä.
      Kummallakaan ei ole autoa.
      Minulla kyllä kortti ja saan parin viikon päästä
      autoa lainaksi pojaltani. Tarkoitus on mennä
      yhdessä mökkeilemään muutamaksi päiväksi.
      Syksyllä Lappiin vaeltelemaan.
      Me puhumme paljon rakkaudesta, jota kumpikaan ei
      ole aiemmissa suhteissa saanut tai kokenut.
      Kertokaa, mitä mieltä olette tällaisesta toisen
      naisen ja aviossa olevan miehen suhteesta, ottaen
      huomioon hänen elämäntilanteensa ja ikämme?
      Minulle ei ole tullut edes mieleen soittaa hänen
      vaimolleen ja kertoa meidän suhteesta. Kyllä hän
      varmasti vaistoaa, että miehellä on jotain muuta
      vapaa-aikoina.
      Nykyään kuulemma pitää pelkkää mykkäkoulua ja
      tämä mies tarvitsee haleja ja hellyyttä ja jos
      niitä pystyn antamaan, niin en koe itseäni kovin
      pahaksi.
      Tuota hellyyttä minäkin olen kaivannut monien
      epäonnistuneiden suhteiden jälkeen.
      Miltä tämä kertomukseni teistä kuullostaa? Olen
      sairaseläkkeellä laaja-alaisen paniikkihäiriön ja
      masennuksen takia, sairastunut jo yli 10 vuotta
      sitten.
      Emme ole kumpikaan rikkaita, joten rahan takia
      ei olla yhdessä. Hän tavallinen "työmies" ja minä
      aika paljon kouluja käynyt.
      Toivotan onnellisille kaukosuhteille paljon hyvää
      mieltä ja jos teille tulee ero, niin olettehan
      ainakin saaneet hetken onnea rakkaanne kanssa.

      • Marielle82

        Todella mahtavaa, että olette toisenne löytäneet. Itsekin tosirakkauteni juuri löytäneenä voin ymmärtää miltä teistä tuntuu.

        Mitkä ovat vaimon tunteet miestään kohtaan?

        Ei hänen vaimoaan tarvitse "hylätä", vaikka eroaisikin ja sanoisi suoraan rakastavansa sinua. Hän voisi silti auttaa vaimoaan vaikeina aikoina. Jos hän sinua rakastaa niin tuskin hän vaimolleen osoittaa hellyyttä kuten sinulle. Avioliitto on siinä tapauksessa tarpeeton eikä mikään "tuki" vakavalle sairaudelle.

        Jotenkin tuntuu tätä vaimoa kohtaan epäreilulta, että hänet pidetään asiasta pimennossa. Ja taas on vaikea sanoa, miten asia on kun ei tunne osapuolia. Kaikki ratkaisut/mielipiteet on tilanteista/näkökulmista kiinni. Mikään asia ei ole yksiselitteinen.

        Jos olette kumpikin tyytyväisiä tilanteeseen ettekä toivo muuta niin ei siinä mitään. Jos haluatte olla yhdessä koko ajan niin suosittelen että teette asialle jotain. Olette kumpikin löytäneet elämänne rakkauden joten ansaitsette olla yhdessä onnellisia :)

        Paljon onnea sinulle ja toivottavasti asiat järjestyvät parhaan mukaan!


      • Onnellinen "vanhuus"
        Marielle82 kirjoitti:

        Todella mahtavaa, että olette toisenne löytäneet. Itsekin tosirakkauteni juuri löytäneenä voin ymmärtää miltä teistä tuntuu.

        Mitkä ovat vaimon tunteet miestään kohtaan?

        Ei hänen vaimoaan tarvitse "hylätä", vaikka eroaisikin ja sanoisi suoraan rakastavansa sinua. Hän voisi silti auttaa vaimoaan vaikeina aikoina. Jos hän sinua rakastaa niin tuskin hän vaimolleen osoittaa hellyyttä kuten sinulle. Avioliitto on siinä tapauksessa tarpeeton eikä mikään "tuki" vakavalle sairaudelle.

        Jotenkin tuntuu tätä vaimoa kohtaan epäreilulta, että hänet pidetään asiasta pimennossa. Ja taas on vaikea sanoa, miten asia on kun ei tunne osapuolia. Kaikki ratkaisut/mielipiteet on tilanteista/näkökulmista kiinni. Mikään asia ei ole yksiselitteinen.

        Jos olette kumpikin tyytyväisiä tilanteeseen ettekä toivo muuta niin ei siinä mitään. Jos haluatte olla yhdessä koko ajan niin suosittelen että teette asialle jotain. Olette kumpikin löytäneet elämänne rakkauden joten ansaitsette olla yhdessä onnellisia :)

        Paljon onnea sinulle ja toivottavasti asiat järjestyvät parhaan mukaan!

        Kirjoitit niin kauniisti, että mulle tuli ihan
        tippa silmään. Ihanaa, että on tällaisiakin
        ihmisiä, jotka hyväksyvät vanhenevien ihmisten
        kiintymyksen, läheisyyden tarpeen ja rakkauden
        tunteen.
        Miesystäväni joutuu vielä olemaan työn takia
        jonkun aikaa entisellä paikkakunnallaan, enkä ole
        taas halukas muuttamaan sinne.
        Kyllähän tämä hänen vaimonsa on kuulemma erittäin
        tunteeton ja kylmä ihminen, ei esim. siedä toisen
        kosketusta eikä läheisyyttä, jota taas mieheni
        kaipaa.
        Mennään nyt ainakin tämä kesä ja ensi syksy tällä
        entisellä systeemillä. Kaverillani on 2 poikaa
        edellisestä avioliitosta ja he ovat aivan mukavia. Nykyinen vaimo ei taas voi sietää heitä
        ollenkaan. Sekin asia jo ahdistaa tätä miestä.
        Pojat eivät voi vierailla isänsä luona, ei edes
        pikkuinen pojantytär. Rouva on tämän kieltänyt.
        Jos kaiken tässä kertoisin, niin tästä tulisi
        melkoinen romaani. Minulla on sähköpostissa vielä
        tallessa meidän 2 vuoden kirjeenvaihto, jota on
        aivan ihana lukea, kun aika käy pitkäksi ja
        tuntuu yksinäiseltä.


      • Marielle82
        Onnellinen "vanhuus" kirjoitti:

        Kirjoitit niin kauniisti, että mulle tuli ihan
        tippa silmään. Ihanaa, että on tällaisiakin
        ihmisiä, jotka hyväksyvät vanhenevien ihmisten
        kiintymyksen, läheisyyden tarpeen ja rakkauden
        tunteen.
        Miesystäväni joutuu vielä olemaan työn takia
        jonkun aikaa entisellä paikkakunnallaan, enkä ole
        taas halukas muuttamaan sinne.
        Kyllähän tämä hänen vaimonsa on kuulemma erittäin
        tunteeton ja kylmä ihminen, ei esim. siedä toisen
        kosketusta eikä läheisyyttä, jota taas mieheni
        kaipaa.
        Mennään nyt ainakin tämä kesä ja ensi syksy tällä
        entisellä systeemillä. Kaverillani on 2 poikaa
        edellisestä avioliitosta ja he ovat aivan mukavia. Nykyinen vaimo ei taas voi sietää heitä
        ollenkaan. Sekin asia jo ahdistaa tätä miestä.
        Pojat eivät voi vierailla isänsä luona, ei edes
        pikkuinen pojantytär. Rouva on tämän kieltänyt.
        Jos kaiken tässä kertoisin, niin tästä tulisi
        melkoinen romaani. Minulla on sähköpostissa vielä
        tallessa meidän 2 vuoden kirjeenvaihto, jota on
        aivan ihana lukea, kun aika käy pitkäksi ja
        tuntuu yksinäiseltä.

        Se oli vain mielipiteeni, ja kun oon romanttinen hömppä ni mun mielipide on, että tosirakkautensa löytäneet... heidän on sallittava olla yhdessä. Kaikille on sallittava tilaisuus oikeaan onneen :)

        Hänen vaimonsa kuulostaa muutamilta ihmisiltä, joihin oon elämässäni joutunu törmäämään ja käsittelemään. Eräs ex-anoppi yksi näistä. Todella ilkeä ihminen. Opin tosin myös ymmärtämään hänen henkilökohtaisen elämänsä ongelmat, jotka aiheuttivat ilkeyden. Sitä vaan en anna anteeksi, että ne puretaan syyttömiin ihmisiin. Eikä se kohdistunut pelkästään minuun vaan myös hänen omaan tyttäreensä. Katkeruus... se on paha asia.

        Oli tällä naisella sairaus tai ei niin miehesi ei pidä kärsiä toisen ilkeydestä, todellakaan. Hänen täytyy olla hyväsydäminen ihminen ku on näinkin kauan jaksanu ja sais "rouvakin" jo huomata, että sitä saa mitä tilaa kun oikein kerjää.

        Mutta voimia sulle! Ja hyvää kesää!


    • aikas onnellinen

      olen toisena naisena kaukosuhteessa! Oikeesti rakastan tätä toista miestä omalla tavallani, haluan ja kaipaan häntä kun hän ei ole vierelläni, hän on mun voimavara ja minä hänen. Puhumme avoimesti kaikista asioista,mm. perheistämme ja töistämme, molemmat olemme yrittäjiä, ja emme koskaan hauku puolisoitamme, päinvastoin toivomme aina että molemmilla olisi kotona hyvä olla, en ole hänen vaimolleen mustasukkainen, enkä tavoittele hänen paikkaansa, monesti autan häntä ymmärtämään paremin vaimoaan ja hän taas miestäni, meillä vaan on oma juttu josta nautimme kun mahdollisuus. Tätä kestänyt jo pitkään ja se ei muuksi muutu. Kaksi järkevää aikuista ja omat pelisäännöt niin kaikki on helppoa. Tästä turha saarnata...kateellisia varmasti löytyy, ahdasmielisiä ja edellisellä vuosituhannella vielä eläviä...

      • Marielle82

        "Tästä turha saarnata...kateellisia varmasti löytyy, ahdasmielisiä ja edellisellä vuosituhannella vielä eläviä..."

        Se, että joillakin ihmisillä on erilaiset arvot kuin sulla, ei anna sulle oikeutta arvostella. Tosin ymmärrän, että oot puolustuskannalla, koska sun aate on varmasti monelle todellinen järkytys ja "uusi asia".

        Oon sitä mieltä että joka ikinen tässä maailmassa elää elämänsä niin kuin parhaaksi näkee. Siihen ei muilla ole mitään sanomista. Jos oot onnellinen tällaisessa parisuhteessa ja se sulle sopii nin se on hienoa! :) Ja niin kauan kun se ei satuta ketään niin mikäpä siinä. Saattaisi se kuitenkin olla sekä sun omalle että hänen partnerilleen kova pala hyväksyä, kuten myös lapsillenne. Itse en voisi rakastaa/rakastella kahta eri ihmistä, yksi mies kerralla mulle, kiitos!

        Arvostan kahden ihmisen välistä todellista rakkautta, jonka avioliitto sinetöi (en ole uskovainen, joten jumalalla ja avioliitolla ei ole keskenään mitään tekemistä). Jos ei ole varma kumppanistaan, tai mitä elämältään haluaa, niin ei pidä silloin sitoutua toiseen vaan yrittää löytää itsensä ja tulkita omat halunsa ja tavoitteensa. Helppoahan se ei ole, mutta kasvattaa ihmisenä.


    • upppp

      .....

    • uppppp

      .....

    • uusionni2

      Elämässä on tietysti monta valinnan paikkaa ja yksi on siinä, lähteäkö varatun kanssa sinne yhteiseen illanviettoon, vastatako viestiin tai suukotteluun jne. Yksi asia johtaa toiseen, jos ei pidä varaansa. Ehkä ei aina haluakaan pitää vaan antaa mennä, vaikka tietää jatkon kenties mahdottomaksi.

      Siinä vaiheessa kun on rakastunut, vaaditaankin jo järeämpiä aseita irti pääsemiseksi, kuin ennen tunteiden leimahtamista. Onhan se kuitenkin niinkin, että aikansa kutakin. Joskus aikakin tekee tehtäväänsä ja tilanteet muuttuvat ns. itsekseen niin kestämättömäksi, että jotain on alettava tekemään.

      Raksuttimia ja lujuutta niille, jotka aikovat pyristellä irti kannattamattomista suhteista.

    • etyty

      minäkin alan toiseen suhteeseen kun muna herkiää toimimasta sehän nään on jännää

    • ööööä

      Jos mun miehellä ois toinen huora,kuristaisin sen akan omin käsin immediately

      • vääräkohde

        Eikö se kuristamisen kohde olisi sun mies eikä se toinen nainen? Hän on sulle luvannut olla uskollinen, ei se toinen.


      • persetön

        jos ei oli sitä huora ja mies ei olisi mennyt . Huora on noita


      • mahtavamiessulla

        Toinen huora? Pidätkö itseäsikin huorana? Vai mieskö sua nimittelee?


    • inlovesitoutuneena

      Toisena naisena on sikäli helpompaa, ettei tarvitse pelätä antautua niin läheiseen suhteeseen, kuin seurustellessa tai avioliitossa on vaarana. Ei tarvitse sitoutua. Lähelle kun toisen päästää ja itse antautuu, joutuu katsomaan itseään ja se voi olla ahdistavaa. Kertakäyttötapaamisissa voi hetken aina vetää sitä paremman minän roolia ja antaa toisen maistaa sitä ihanaa hunajaa itsestään.

      Mutta ihan ettei unohtuisi, tykkään kyllä tosi paljon siitä todellisesta läheisyydestä. Ihanaa kun saa katsoa toisen inhimillisyyttä ja raadollisuutta ja rakastaa.

      • Kakkosenjonkatiedän

        Niin jotkut nauttii kakkosena olemisesta. Entä kun ilmi tulee niin piiloon ja hävetään? Niinkö se hoidetaan? Toisaalta minua hiukan säälittää sen maine. Miksi kotonaan yleensäkään varattua hieroo? Eikö sillä yhtään hävetä kun on lapsiakin? Niin no tuskin se kertonut että se on varattu. Sehän on vaan se uusi mies ystävä joka ei aikaisemmin ollut käynyt kylässä. Miten se meni? Eiköhän olisi viisainta naiset hoitaa tuo kakkosena olo ihan vaikka hotellissa. Jutut kun lähtee liikkeelle herkästi. Toisaalta eihän se kakkonen välitä mitä muut ihmiset puhuvat ystävyydestä miehen ja naisen välillä. Tosin tieto kulkee nopeasti eihän sitä sulle kerrota vaan sille petetylle. Näin se menee joten kukin kantaa nyt maineensa ylpeästi sinä kakkonen ja minä ykkönen meillä tietty status jonka tuo mies meille löi! Kannetaan se nyt yhdessä ja ylpeästi.


    • Juupajuuh

      Minä olen ollut " toisena naisena" toisella paikkakunnalla melko pitkään...tosin kauan TIETÄMÄTTÄNI. Mies oli erittäin hyvä selittämään ja välimatkan takia en toki hänen asuinseudulleen eksynyt..milläpä olisin tiennyt. Toki ihmetytti esim. Yhteydenpidon ajat mutta siihenkin löytyi syitä.tämä asui ns. Exänsä kanssa mutta oli kaikkea muuta kuin irti siitä jutusta. Emme tavanneet kovin usein..se miksi juttu ei toiminut olikin juuri se että ei semmosesta saa parisuhdetta millään kun toinen ei voi olla kanssasi normaalisti. Toki sekin vaikutti kun lopulta selvisi tämä pikku " kuvio". Tietoisesti toiseksi naiseksi en alkaisi..jos rakastuu mieheen niin silloin on pulassa. On nimittäin niin että vaikka mies kuinka puhuisi ja lupailisi. ..hyvin harvoin jättää vaimoaan. Saa sinulta sitä mitä haluaa...ja kotona on turvalliset kuviot. Ei halua toki luopua " huvistaan " ja niinpä moni mies sortuu valehtelemaan oscarin arvoisesti.

    • ainaPiilossa

      Jos minä olisin toinen nainen. Se olisi niin kuin minä menisin VARASTAMAAN jotain.

    • Kakkosenjonkatiedän

      Lopeta ihmeessä jos luonasi käy niin ota huomioon että esim. Naapurit huomaa jutut lähtee liikkeelle ja kun löydät uuden miehen voi mennä hänen korviin. Tuohoat siis tulevaisuutesi seksin takia. Samoin maineesi kulkee edelläsi jos saat tuon kakkosen pahan maineen. Tiedän yhden jutun jossa ukkomies kulki sen kotona naimassa luulivat olevansa salaisia. Lähinaapureista yksi tunnisti ja eihän siinä kauaa mennyt kun kiinni jäivät. Nyt sitten tuo kakkonen kantaa mainettaan jolle naureskellaan kylillä. Kun se seuraavan miehen tapaa kuuleekohan se ne jutut ja alkaako suhteeseen tuollaisen maineen saaneen naisen kanssa. Tämä on se riski jonka kannat kun tapailet varattua. Suomi on pieni maa.

      • Sallimunnauraa

        Voi hyvää päivää.. kyllä, Suomi on pieni maa. Siltikään noin 90% ihmisistä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä naapuri touhuaa ja kenen kanssa. Ellei satu olemaan luonteeltaan kaltaisesi kyttääjä :D
        Eikä missään pääse muodostumaan "mainetta" jos asuu muualla kuin parinkymmenen hengen käpykylässä. Saatikka että siitä joku vielä välittäisi..


      • voijestastaas

        Voi jestas! On teidän kylällä harrastukset vähissä jos ei muuta tekemistä ole kuin vahtia toisten tekemisiä. Ja vielä kerrotte näkemänne eteenpäin. Tulikohan ukkomiehen käräyttäneelle ulkopuoliselle oikein hyvä mieli, kun pelasti miehen syöjättären kynsistä? Kai se vaimo ukollensa anteeksi antoi ja rakastavat nyt toisiaan ja hyväntekijän maine sen kun kasvaa? Ja miehen maine kovana panomiehenä, niinhän? Minkä helvetin takia ette naura sille ukolle, joka ei osaa pysyä omalla kotipesällään? Hän se tekee naurunalaiseksi itsensä. Mun mielestä vapaa nainen saa panna ihan kenen kanssa haluaa. Seksihän on ihanaa.

        Veikkaan ja tiedän, että suurimmalle osalle ihmisistä on ihan sama mitä naapurit puuhaa. Jokainen hoitaa oman tonttinsa. Jos jollain on likainen mielikuvitus ja tekee kaikesta kuulemastaan ja näkemästään omat johtopäätöksensä, niin varmasti pitää asiat omana tietonaan. Ellei ole joku kerrostalokyttä tai paskamainen naapuri.


      • huvinsakullakin
        Sallimunnauraa kirjoitti:

        Voi hyvää päivää.. kyllä, Suomi on pieni maa. Siltikään noin 90% ihmisistä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä naapuri touhuaa ja kenen kanssa. Ellei satu olemaan luonteeltaan kaltaisesi kyttääjä :D
        Eikä missään pääse muodostumaan "mainetta" jos asuu muualla kuin parinkymmenen hengen käpykylässä. Saatikka että siitä joku vielä välittäisi..

        Minkä takia se lähinaapuri meni vaimolle lärppimään? Mitä hän siitä teosta sai? Kai hän sitten kun hyväntekijäksi rupesi, tuki petettyä vaikeassa tilanteessa? Vai oliko kyseessä pelkkä kateus, kun ei itse uskaltanut tehdä mitä mieli teki, käräytti toisen?


      • sivuhuomioni

        Kyllä pienellä kylällä jutut kulkee ja on pahansuopia ihmisiä, joilla ei ole muuta tekemistä tai omaa elämää, kyttäävät toisten tekemisiä. ja onhan se mukava ylentää itsensä kun löytyy tämmöisiä skandaaleja kyliltä, joista voi juoruilla. Joskus salasuhtelilijat luulee olevansa salassa, mutta ei sitten kumminkaan ole.


    • sinkkukuikka

      Minä en pystyisi olemaan minkäänlaisessa suhteessa mieheen jolla on perhe, vaimo ja kenties lapsia en todellakaan, enkä jakamaan miestä toisen naisen kanssa, se olisi joko minä tai se toinen.

    • gtwettwewe

      minulla on suhde pariin 40 v ikäisiin naisiin joilla on lapset työ ja ukko
      en pidä pahan asiana että silloin tällöin he haluavat seksiä, minä pystyn laskemaan mälliä joka reikään ja huolella, nääs asia on nii että ukot eivät ole koskeneet enää heihin lapsen synnyttyä, mutta minä kosken ja arvaat varmasti miltä tuntuu orgasmi orgasmin jälkeen naisilla
      tosin on mulla omakin akka mutta panen sitä vklp en viikolla ninkään

    • knvoisegngvsjingfs

      Olen ollut miehen kanssa yli yksitoista vuotta ja viimeiset pari vuotta sillä on ollut "etäsuhde" yhteen antavaan naikkoseen. Rakastan miestä tiedän hänen touhun enkä välitä. Se naikkonen soittelee kun olen miehen vierellä ja tiedän siitä kaikki asiat Mies lähtee naikkosen luokse kun ollaan ensin saunottu ,syöty ja rakasteltu, sen jälkeen voi mennä.

    • Ihanaonninyt

      En enään lähtisi salasuhteeseen. Ihan järkyttävää elämää. Rakastuin mieheen sitä kesti kaksi vuotta. Itse riehdoin itseni irti suhteesta. Kesti.3v toipua. Mies välillä mielessä mutta kauniilla muistolla. Meillä outo yhteys vieläkin kun olen todella surullinen mies laittaa viestin että vieläkin miettii minusta. En ole vaihtanut numeroani.Mies asuu toisessa maassa. Olen kuitenkin onnellinen nainen nyt.

    • Aloittajallenaiselta

      Arvostan naisia jotka antavat miehelle kaiken eli itsensä lisäksi vapauden. Itselläni ollut jo kauan rakas jolla juuri sama sairaus kuin aloittajan rakastetulla. Sairaudeksihan sitä voisi kutsua ja jostain olen lukenut että johtuu lapsuudesta ja hyljätyksi tulemisesta tai jotain sinne päin. ----------Olen kokeillut samaa moniajoa ja toimii hyvin. En laske enää hänen panojaan vaan vain omiani:) Osaan rakastaa muitakin ja on mielenkiintoista vertailla miehiä sängyssä. Omani on paras, hyvä ja hellä ja juuri sen vuoksi hänellä on useita halukkaita ottajia. Haluan pitää aarteenani tämän vakihanin koska seksi on ylitse muiden ja sitä ei olisi saanut selville jollen olisi alkanut pelata samaa peliä. Nyt on hyvä, minulla pari varamiestä ja saan hymyillä koko viikon eikä puutteesta tarvitse kärsiä. Olen koettanut diagnosoida rakkaani meininkiä ja olen sitä mieltä että hän haluaa vain vaihtelua eikä pantaa saa laittaa jalkaan. Silloin hänellä riittää hyvää mieltä ja rakkautta kaikille. Hän on aarre ja luotettava puhdas ja toivon että ei olisi niin sinisilmäinen ja luottavainen naisistaan koska joku päivä joku heistä voi tuoda hänelle taudin joka saastuttaa koko paletin. Tästä tarinasta kannattaa muistaa sellainen asia että se mikä sopii yhdelle ei välttämättä toiselle ja tämä onkin vain minun elämääni ja saan tehdä niinkuin haluan enkä ole kenellekkään tilivelvollinen. Kerroin vain senvuoksi että aloittaja osaisi ottaa rennosti ja mielestäni kannattaa katsella ympärilleen ja etsiä kakkosmies lohduttajaksi ja tiedä vaikka nousisi ykköseksi:) TSEMPPIÄ !

    • tiedänkakkosen

      En voi kyllä ymmärtää näitä kakkos naisia etteivät osaa itseään arvostaa tarpeeksi. Siis ihan tietoisesti tyhjennys kuppina toiselle? Samoin tulee ajateltua niitä lapsiakin jos saavat tietää. Minäkin olen nuori joka sain tietää isäni kakkosesta. Ja kun äitini kuoli en tule tuota lorttoa hyväksymään koskaan vaikka nähtävästi äitini ei tiennyt koko asiasta. Muistakaa tietoiset kakkoset me lapset kyllä kuullaan juoruna muilta. Ja salasuhdetta ette osaa salata niin hyvin ettei tieto varatun hoitamisesta" kylille pääse. Kerron omille lapsilleni ja näytän tuon lorton joka nyt esittää onnellista "uutta kumppania isälleni. Muistakaa tietoisesti kakkoset tämä.

    • kakkosenjonkatiedän

      Muistakaa kakkonen että sinusta voidaan tietää kotona muista ettet tule samaan arvostusta ketään miehen lapsilta. Etkä tule olemaan miehen rinnalla "uutena kumppanina vaikka vaimo kuolisi tai eroaisi. Muista se kakkonen . Haitata vituttaa naisille jotka tälläistä harrastavat. Oli niiden syy tähän mikä tahansa. Koitetaan muistaa että kukin tyylillään ja arvoillaan.

    • Anonyymi

      Sä olet säälittävä horo, ilman kenenkään kunnioitusta.

    • Anonyymi

      höpötystä kaikki kakkosten haukut, hankkikaa oma elämä, niin tiedätte hiukan enemmän...tosin kyllä otan osaa, että vaikka tiedätte miehellänne olevan jonkun toisen tai toisia, niin jatkatte vaan liittoanne, minä potkaisin ukon ulos, vaikka ottaa oman aikansa siitä toipua, mutta sellaiseen elämään en suostu...enkä moiti tosiaankaan niitä kakkosia, vaan sitä ukkoa, sillä se vika on sen ukon päässä tai molemmissa päissä, hehe...

    • Anonyymi

      Rakkaus on sokea mutta se on kuitenkin rakkautta jota joku ei koe koko elämänsä aikana. Miettikääpä sitä;)

    • Anonyymi

      Lopettakaa nyt aikuiset aloittajan haukkuminen! Yrittäkää edes keskustella asiallisesti.

      Itselläni herää aloittajasta seuraavia ajatuksia: et taida arvostaa itseäsi? Et arvosta itseäsi riittävästi, että etsisit hyvän, luotettavan ja rakastavan suhteen, jolla on tulevaisuus?

    • Anonyymi

      Ihmetyttää kovasti miten joillekin riittää niin kovasti vientiä, että on useampi nainen . Kun ei sitä yhtäkään löydä koko elämän aikana. Noh elämä ei mee ihan tasan kaikkien kesken. Toki pettäminen on pahinta mitä voi tehdä toiselle. En sillä että niin tekisin. Voi kun löytyisi vielä oma kulta tämän elämän aikana. Ajatukset toki jo vuosia ollut seuraavassa elämässä. Ehkäpä sitten on hiukan enempi arvoa ja voi löytää vaikka kumppanin...

    • Anonyymi

      Luuletko olevas ainoa nainen vaimon lisäksi kyseisen kaltaiselle miehelle onnea sinulle luuloinesi

      • Anonyymi

        Mitä väliä☺️


    • Anonyymi

      "mutta, mikäs tunteilleen voi."

      Esimerkiksi sen että kantaa pidemmän ajan vastuuta järjellään ja toteaa että kyllä, tämä on se tunne mitä haluan mutta terveemmällä pohjalla ja siksi hylätä se suhde muttei latistaa sitä ymmärrystä että tunteessa ei ollut mitään vikaa.

      Tätä kutsutaan oman elämänsä haltuunottamiseksi ja vastuunkannoksi niin itsestä kuin muista.

    • Anonyymi

      Minä saan myös lahjoja tältä salamieheltäni. Kuusi vuotta jo nähty. Viesteilyä joka päivä. Eikä vaimo tiedä mitään. Minulla on prepaid tätä varten. Kerran tuli puhelu jossa naisen ääni kysyi kenen numero. Sanoin kerro ensin kuka itse olet niin laittoi puhelun kiinni. Nainen soitti tuntemattomalla.

    • Anonyymi

      Hehe

    • Anonyymi

      Kuvitellaan voi kuin aina kun herkkyys iskee eikä voi estää.. Vahinkoa ei tuota kuvitelmat

      Hehe

    • Anonyymi

      "Tiedän, että tämä on väärin meitä kaikkia kohtaan mutta, mikäs tunteilleen voi. "

      No siinähän se vastaus on. Tässä elämän jollassa viisautta on se että kapteenilla on sekä kompassi että peräsin. Kompassi on tunteet jotka näyttävät yleisen suunnan mutta peräsin on se millä ohjataan välittömästi laivaa - tätä sanotaan järjeksi.

      Jos TIEDÄT että tämä on väärin kaikkia kohtaan sinun on valittava ohjata laivaa vaikka kompassi näyttää että tämä on oikea suunta.

      Olen ihannemiehesi, oikea vapaa sellainen ja minä kunnioitan ainostaan naista joka on valinnut toimia oikein ja ottaa oikeasti vastuun elämästään ja kohtalostaan.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe